Za kolik prodat ?? SPECIALIZED EPIC

44 nepřečtených
  • Hell(S)cipis

    Ahoj

    Chci prodat kolo Specialized EPIC WORLD CUP 2015.

    Specifikace: Odkaz na kolo

    ke kolu navíc – Krabička SWATT, Sworks predstavec 90mm a dva boční držáky

    Kolo ježděné 2 sezony( cca 2500 – 3000 ) , momentálně v servisu a rozhoduji co je lepší pro prodej, bud tam nasadím komplet novou sadu sram EALGE 1×12 nebo novou sadu XG 1×11. Či tam nechat dosluhující sadu a prodat to levněji

    Prosím o názor ??

    0 0
    • H8me  

      ahoj, myslim si, ze lepsi je to prodat s dosluhujici sadou za rozumny peniz, myslim, ze kdybys tam dal novy XG nebo Eagle, tak na tom budes tratnej. To je muj nazor.

      0 0
    • snas89  

      Prodáváš expert world cup?

      Přídomek world cup je myslím jen značení pro 1× pohon.

      Nový sady bych nekupoval, spíš bych dal co nejvíc do pořádku stávající složení a nechat případně na kupci ať si to doskládá jak chce.

      0 0
      • Hell(S)cipis  

        Dík za reakci, jojo expert ( ten co je v odkazu ) a world cup značí zkrácenou zadní stavbu snad 5 nebo 10mm a vyšku tlumiče 95 mm.

        A jaká je reálná cena prodeje ?? řekněme kdybych tam tam eagla ( mohu mít komplet za 19k ) nebo GX, tam bych měnil pouze kazetu, přehazku a převodník ( cca 5K )

        Dík moc

        0 0
    • Čipera  

      Nechat dosluhující a prodat levněji nebo pokud chceš aby bylo kolo v pořádku dát tam to co tam bylo. Když tam dáš novou sadu buď eagla nebo i gx cena prodeje se zvýší, ale nikdy si za tu novou sadu nebudeš moct říct tolik za kolik si jí koupil tím pádem se to nevyplatí a tratíš na tom.

      0 0
      • Hell(S)cipis  

        Dosuhlující zamená že už na kazetě nesedí nový řetěz …

        Popřípdě cena ?? já osobně jsi pohrávám myšlenkou cca 80 až 85k na staré sadě ( ale vyměnéný komplet ložiska a servis tlumučů )

        Dík

        0 0
        • MI.KU  

          Máš odepsanou kazetu za 2500–3000 km jak si psal že to najelo…?

          0 0
          • Hell(S)cipis  

            No Ano je odepsaná, ono když člověk zapomene na konci životnosti řetězu vyměnit řetěz a říká si že to ještě je ok tak tak kazeta jde do … Jinak na kole jezdím převážně jen závody ( a páteční trenink cca 40 km před závodem, a jsem tam nějaká vyjížďka ) takže kazetu a řetěz moc nešetřím !! stávalo se že jsem řetěz měnil i po 300km

            Ale ptám se na cenu !!

            0 0
            • Čipera  

              Tak se strřílející kazetou není uplně dobré kolo prodávat vyměnil bych kazetu a řetěz aby bylo kolo v cajku. Jinak 2 sezóny ježděné kolo primárně na závody nedokážu odhadnout, ale řekl bych tak 30–50% dolů z původní ceny kola.

              0 0
              • Hell(S)cipis  

                Ono kazeta nestřílí jen prostě už na kazetu nesedne nový řetěz!! ale prostě životnost je už 0, nikdy neřeknu kdy to začne střílet, může to začít za 5km nebo taky za 500 :)

                dík za radu …

                0 0
              • McBlacky  

                50% minimálně ale spíš víc. Vem si, že závoďáci dával po roce na bazar kola co koupili za cca 58% ceny, snaží se na tom moc neprovařit a u středních modelů to bývá ± plichta. U dražších už proděláš, zvlášt když to je závoděný a je to vidět, nebo něco není tip top jako u novýho (valk, škrábance, ojetý pily/kazeta, střed/hlava po smrti,…).

                Navíc kdo chce dát za kolo 80tisíc, už se zajímá i jak starý to je model. Jeden rok ok, dva roky hrana, tři roky unreal prodat a může to být vše ve stejném stavu.

                0 0
                • Čipera  

                  Jo máš pravdu těch 30–50% jsem dost podcenil. Spoustu lidí nemá kolo závoďáků rádo právě proto, že bejvaj dost dobitý a chce to si dát pozor na spoustu věcí při koupi.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    divil by ses, že na většině závoděných kol není ani škrábanec. Prasat je minimum. Většinou mají dobrý servis tzn nejpozději po sezoně z toho jde všechno pryč (kazeta, pily, ložiska střed/hlava, bovdeny) at to je jetý hodně nebo málo a dává se nový.

                    Když tomu trochu člověk rozumí, dá se koupit fajn kolo za půlku MOC, rok jetý a efektivně na něm nebude víc než 2–3 tisíce. Tréninky se jezdí převážně na silnici.

                    0 0
                    • scret  

                      pak jsou ale i kola, na kterych se zavodi, vetsinou asi zrejme hobiku a ty bejvaj dobity dost… Uz jsem takovych par kol videl a nechtel bych je snad ani za 1/3 ceny..:)

                      0 0
                    • tomxxx  

                      To sice mozna jo, ale tlumic, vidlici a hlavne rafky dobijes na zavodech at chces nebo ne.

                      0 0
                      • McBlacky  

                        když to neumíš nastavit, nebo sereš na čištění tak jo. Abys nevydřel vidli stačí vozit mucky nutz, tlumič odejde spíš na opotřebení těsnění než co jinýho, což je standart servis a ráfky podle toho kde jezdíš a jaký jsi prase. Ono na závodním kole lidi co to myslí vážně nevozí výplety déle než dvě sezony, terénu na závodech je tak 20% max a při váze závodáků to těch pár tisíc dá v klidu.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Tak třeba moje Rovaly na XCčku byly za sezónu na odpis… Ale Trilogy no :).

                          0 0
                          • McBlacky  

                            Nejvíc tomu naloží co do poškrábání kamenolom typu trailů na Gardě v ČR asi největší hell Beskydskej „píseček“. Že z toho uděláš čtverečky a provalíš patky to je buď, že na svoji váhu a styl máš nevhodný materiál nebo jsi fakt echt dobytek a neumíš jezdit čistý stopy.

                            Já origo kola ze spešlů vždycky rovnou prodal nejetý. Na bajku si kola pokaždý nechám dělat přesně na moje použití, ušetřím tím ranec prudy potom v sezoně.

                            0 0
                            • H8me  

                              taky jsem si nechal zaplest kola na miru a opravdu super! ...... a blata Crossmaxy jsem prodal lehcim jedincum :)

                              0 0
                            • JakeF  

                              No přední ráfek nevydržel těch 24 drátů a ohnul se stylem, že skoro neprošel vidlí. Zadní bouchlej kvůli schovaný hraně v borůvčí, to byla spíš moje chyba, ale odolnější ráfek by to přežil. Ale na novým Expertu už jsou karbony, ty by měly vydržet o kus víc.

                              0 0
                          • Cryzyy  

                            a moje zadní kolo (Crest, CX Ray, DT 240) už dalo Trilogy 3× a zatím cajk :-)

                            0 0
                            • H8me  

                              to by podemnou zazilo peklo :D jedna-dve vyjizdky a kaput :D

                              0 0
                            • JakeF  

                              To bych si asi vystavil na zeď slávy :D. Crest po 3× Trilogy, tak statečnejch ráfků moc nebude :).

                              0 0
                              • Cryzyy  

                                Musíš jezdit tak pomalu, že se tomu nic nestane, ani když něco přehlídneš :-D

                                Žádná výstavka nebude, buďto půjde na stávající CX, nebo na novej bajk, ale tím, že všechno, po čem koukám má boost naboje, tak asi pešek :(

                                0 0
                            • McBlacky  

                              na stejných -jen spojených v křížení- jsem dal dvě sezony a bez centrování, jen se jednou dotáhly po zajetí…

                              Já jsem hodnej jezdec na materiál, co si pamatuju tam mi sem tam prasknul drát na výpletech, ráfek uvnitř podélně, ořechy novatec klasika, ale že bych něco vlastní chybou zrubal na výměnu to ne.

                              0 0
                          • Smazaný účet  

                            Tak tvoje kola jsou povestny:)

                            0 0
                            • JakeF  

                              Na kolech si vždycky to slabý místečko najdu, no :). Na Enduru jsem pro změnu rozpůlil zadní nábu…

                              0 0
                            • scret  

                              :))

                              0 0
                              • JakeF  

                                No pánové, já moc dobře vím, na co narážíte… Ale schválně až uvidíte příště kubada, tak se ho zeptejte, co na ty kola říkal, když se mu dostaly do ruky :).

                                0 0
          • Čipera  

            Nevím co je na tom divného když s kolo poživá hlavně na závody.

            0 0
        • McBlacky  

          pod kilo se prodávaj dvouletý S-worksy, takže já to moc optimisticky nevidím s 80–85 za experta.

          0 0
        • Polka  

          Trosku se po tech Epicich tak nejak porad divam na cyklobazaru apod. a nad 80 je to dost sci-fi, ale muzes to zkusit. Videl bych to spis tak 65–70 zaklad a prodejka bude stejne ve vysledku asi nizsi.

          0 0
          • McBlacky  

            ono letošní expert je zle napálenej, ale zase je na eaglu.

            Platit MOC ceny tak jít letos do spešlu je hodně o fanouškovství značky. Tzn by paradoxně starší expert mohl jít prodat za malinko více, ale obecně s tvojí cenou souhlasím 65 ted v zimě by byla pěkná prodejka.

            0 0
            •  

              takže pro někoho kdo není spešl fans bych to viděl na nějakých +/- 50 :-)

              0 0
              • snas89  

                Nevim jak ten model 2015. Ale muj 2014 bych za 50 nepustil ani nahodou:)

                Navic jsem jeste investoval a prizpusobil si to k obrazu mymu.

                Myslim, ze za 70 s novou kazetou a retezem to proda i celkem rychle

                0 0
    • roura  

      Takhle vyježděnou plečku můžeš tak akorát hodit ze skály :D

      0 0
    • Al Stra  

      a pár fotek toho kola by se nenašlo?

      0 0
    • tomxxx  

      Tak je taky otazka jestli chces prodat nebo prodavat.

      0 0
    • fm1  

      Ahoj

      Co máš ta velikost rámu . A již si se dobral k nějaké orientační ceně?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.