• Bikes

    Co by v takovém správnem kameném ochodě měli mít na skladě, aby se zavděčili a pitáhli Vás (E-shopáky)?

    Je něco, za co by jste si byli schopni připlatit v kameném obchodě, než objednávat z E-shopu?

    Mě osobně by bodl koutek s přehršle katalogama v kterých bych si mohl klidně listovat( a obsluhou objednat z nich vyhledané kousky)

    0 0
    • DaSnail  

      mrkni sem

      niekto už podobné vlákno založil.

      0 0
      • Bikes  

        Jo díky za radu jen v tom druhém vlákně se spíše řeší proč raději kupujou z E-shopu, ale neřší co by chtěli v kameném obchodě mít, aby jím dali přednost před E-shopum.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Otevírací doba každý den do půlnoci, nedeli bych ozelel), znaly personal(tem topless prodavackam bych se nebranil:)) a hlavne by meli mit na sklade to, co zrovna potrebuju a za hezkou cenu.

      Ja proste jak pres tyden rano vypadnu a vecer prijedu domu, uz skoro nemam sanci najit nejaky otevreny obchod

      0 0
      • Snipp  

        tak to pak nestihas ani postu:))))

        0 0
        • Smazaný účet  

          Tak porad je moznost si to nechat poslat do prace, na nekoho z rodiny, ktery balik jenom prebere. Posta u nas konci v sedm, tkaze to jeste vecer stiham, ale abych jel po praci pres pul mesta a teprve zjistoval, zda dane veci maji, na to uz cas nevychazi:(

          0 0
    • mastihuba  

      měl by mít velký parkoviště, měl by bejt co nejlíp na trase mezi hoknou a domovem a samozřejmě slušný ceny :)

      0 0
    • M_ishak  

      Ke spokojenosti by stačilo, kdyby majitel kameňáku byl zároveň provozovatelem e-shopu aby bylo zboží koupené na netu možné např. vyzvednout osobně – bez dopravy, namontovat, servisovat apod. Jinak není nic, co by mě do kameňáku táhlo (mě ani montáž a servis, protože si to dělám sám). Spíš mě odrazuje malý výběr, nemožnost porovnávat a vysoké ceny.

      0 0
    • mais  

      především otvírací dobu a polohu takovou, abych tam mohl rozumě nakoupit, jinak komponenty – určitě sram, pláště continental, rozumnej výběr hadrů i jiných značek než craft – upřednostnil bych české značky termoprádla atd samozřejmě obsluhu, která problematice rozumí a nemusí to být topless a nemusí to být ani žena, jen lidi, co umí poradit…

      0 0
    • jIrI___  

      Bez prodavaču, kteří člověka neustále nutí koupit dražší výrobek, než pro který si přišel. Tohle mě dokáže nasr*t a už několikrát jsem odešel do jiného krámu i přesto, že mnou požadovanou věc měli skladem.

      0 0
      • Bikes  

        Uvažuji, o shopu kde bych se věnoval spíše kultovním věcem a hlavně české výrobě: Gebhardt, RB, Duratec, Cannondale,Tufo, Remerx,

        0 0
        • jIrI___  

          Sice přes tohle nejsem odborník, ale měl bych strach o to, aby na sebe dokázal vydělat. Nicméně myšlenka je to pěkná.

          0 0
        • M_ishak  

          No, musím souhlasit s Jiřím. Myšlenka je to pěkná, zaplnit díru na trhu něčím, co fajnšmekři nakupují spíše v zahraničí (je hodně lidí, co nechtějí využívat zahraniční e-shopy). Kde chceš mít shop? Ve městě, v místě kde je velký pohyb lidí? Počítej s nájmem cca 70 – 100 (někde i více) tisíc měsíčně. + teplo, voda, elektrika, výpalné…

          Takže pokud chceš prodávat tak, aby tě to uživilo, je potřeba se zaměřit na sortiment nižší střední třídy. Firma vydělává na tomto zboží. Luxusní kousky jsou víceméně za účelem zlepšení prestiže firmy, ale rozhodně ji to neuživí (viz. např. koncern VW a jeho Bugatti).

          Kultovky jsou právě vhodnější prodávat po netu, se sídlem firmy u sebe v obýváku, protože máš teoreticky nulové náklady na výše popsané položky a navíc tví zákazníci, ochotní koupit tvé kultovní zboží, budou z mnohem většího trhu – z celé republiky (či světa,pokud budeš chtít), oproti nejbližšího okolí města, kde bys chtěl mít kameňák.

          Toť jak to vidím já…

          0 0
        • mates555  

          ono myšlenka je to možná pěkná…ale už ten výběr značek je … imho mimo…C svoji síť už má…duratec nevim…a rb má pokud vím svoje prodejny…o gebhartu nemá smysl ani psát… tufo sice super…ale jaká na to může být poptávka .. nakonec jediný prodejný bude max ten remerx …

          navíc jaký máš zkušenosti jako servis?? od takovýho big shopu bych čekal naprostou špičku,umění poradit s desingem… servis brzd,tlumičů,vi­dlic…špičková kvalita ve vyplejtání kol…věci jako no tubes…kompletace kol…atd atd

          nevim v jaký seš teď situaci…ale udělat takovej shop z ničeho…bez minulosti,bez jména,bez zkušeností,bez přehledu o trhu…to neni uplně jednoduchý… bavíme-li se o kvalitě typu bicyclecafe,9395,XCR apod…kam mám takovej pocit,že bys chtěl mížit…navíc to jsou investice v milionech korun…

          0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Mě by úplně stačilo aby měli stav skladu přehledně a aktuálně ozrcadlený do internetu abych tam nemusel chodit nebo furt volat jestli to náhodou nemají.

      Samozřejmě, když budou držet větší sklad věcí co nekupujou virtuálně, tak to taky potěší :-)

      0 0
    • Al Stra  

      vsechno zadarmo

      0 0
      • zichis  

        to by byla odpověď na titulek threadu, jenže když si přečteš co k tomu píše, tak ho právě zajímá CO se dá v kameným kšeftě prodávat DRÁŽ jak normálně.

        Prvně mě napadlo, žebyjako moh za příplatek prodávat snobákům dobrej pocit, že mají jakože něco lepšího, když je to dražší. … no ale to by moch praktikovat ledatak u nějaých uměleckých předmětů vod Marolda a né u součástek na pitomý kola ze sériový výroby vod Šamana. Pak mě napadlo něco šikovnějšího – kdyby ke zboží nabízel možnost si ho nejdřív zapůjčit a vyzkoušet. Jo to bude fajn, za to bych si připlatil aj já. Třeba kdybych si mohl vzít čtyři sedla, přes víkend je ozkoušet, a pak tři z nich vrátit. Super. Nebo klasika – vidlice, nevím jestli Foxku F100 nebo TADepikona, vezmu si obě, jednu pak vrátím.

        Takovou službu eshop nikdy nabídnout nemůže, tudíž v tom vidím dobrou cestu pro krámkaře.

        0 0
    • siafu  

      Něco ve stylu XCR Svorada v Brně v cenách kupkola.cz + velká nabídka oblečení + větší sortiment (ne jen Fizík – pro mě absolutně nezajímavá sedla xD atd.) a kvalitní servis.

      No je fakt, že by otvírací doba třeba aspoň 2 dny v týdnu mohla být i do 19:00 h.

      0 0
      • jIrI___  

        Minulý týden jsem byl po 2 letech v XCR a ta jejich nová prodejna v M Paláci (nebo jak se to jmenuje) je parádní. Hodně místa, člověk nepacká o další zákazníky a naskládaná kola. Navíc se mě ujal parádní prodavač (ostříhaný do hola s dioptrickými brýlemi Oakley). Dosud jsem „snobské“ XCR neměl rád, ale teď musím svůj názor aspoň trošku změnit :)

        0 0
      • Hnoj  

        To by mě teda fakt zajílo, co jsou zajímavá sedla :-D

        Možná bys to měla zkusit v úplně jiném druhu obchodů

        0 0
    • Tomcat  

      Ideální kameňák?

      no asi by to byla kombinace starého Ultrasportu ( tenkrát v dřevních dobách kdesi ve sklepě v praglu za národním muzeem) , Crabcycles a showroomu RaceBike.

      0 0
    • Kubiczech  

      Ideální cykloobchod je utopie a 95% z těch, co dnes existují by mi nechyběly. Uvítal bych obchody, kde se specializují na cyklooblečení, přílby, tretry, batohy na straně jedné a kvalitní servisy na straně druhé. Vše ostatní bych s radostí nechal internetu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.