• vylizplech

    http://www.ebay.com/…331692535211?… Ahoj, uvažuji o stavbě silničky, rámové sety co jsem našel u nás se mi moc nelíbí, nebo jsou už hodně drahé, pak jsem narazil na ebay na tento rámový set viz odkaz. Nemáte někdo zkušenosti s tímto setem? Myslíte, že to jsou vyhozené peníze?

    0 0
    • tromboonen  

      No jestli chces aero hajtru co je tvrda jako prase, tezka a umi jezdit jen rovne (cti jestli jezdis casovky nebo triatlon), tak to asi fungovat bude, snad to nepraskne bo tam Cinan dal pro jistotu pul kila lepidla a par vrstev navic, ale krasy to moc nepobralo a zadna vyhra to nebude..

      Kdyz uz levny noname karbon tak se koukni (klidne na eBay nebo primo) na Hong Fu a bral bych spis klasiku nez aero skoro kozu, ale co jsem cetl na forech tak ve finale to moc vlastnosti karbonu nema a stoji to skoro stejne jako nejakej vyprodejovej znackovej karbon (po clu, ktere Ti nekdo z eBay taky do ceny prida)..

      Co pamatuju kdyz jsem hledal karbon ram, tak treba Authory zacinaly na 12k nove, za 15–20 se dal koupit lehce jetej znackovej karbon, za 30 novej skladovej… jeste bych se rozmyslel bejt tebou, tohle je IMHO o nicem

      0 0
      • vylizplech  

        Díky za info, zapomněl jsem napsat, že jezdím jen pro radost, žádné závody, nebo triatlon nedělám, už mám 40 let a s cyklistikou jsem začínal snad před 10 lety, když nepočítám tu chvíli co jsem jezdil před vojnou. Ale jezdím docela hodně, víc MTB a silničku mám spíš jen na dojíždění do práce cca 34 km, nebo někdy víkendová vyjížďka. Problém je, že potřebuji 50 rám a to je u nás skoro nemožné sehnat, včera jsem hledal celý den nějaký šikovný rámový set do 15 K v karbonu a nic jsem nenašel.

        0 0
        • Dejv94  

          Tak ale nepočítej s tím, že čínský karbon bude mít vlastnosti jak dražší karbon rámy, je to spíš taková alternativa k alu rámu. Pokud se rád vozíš, nezávodíš atd, vybíral bych spíše nějákou pohodlnější silničku klidně na hliníku s karbon vidlou, záleží kolik do toho chceš dát. To z odkazu budej slušnej kostitřas.

          0 0
          • vylizplech  

            Jak jsem psal, tak kolem 15K. Hodně se mi líbí rámový set Canyon Endurace AL Frameset , ale ta cena 17K je hodně vysoká na to, že celé kolo Endurace AL 6.0 s osazením na shimano 105 je o nějakých 11K dražší než rámový set. Na to bych se cenově v případě skládání komponentů na tento rám nedostal ani omylem.

            0 0
            • Dejv94  

              A proč tedy nekoupit hotový kolo?

              0 0
              • vylizplech  

                Proč se kupují stavebnice letadel, když se dá koupit model celý? Jde mi o to, že si chci kolo poskládat podle sebe a né abych potom řešil, že mám krátké nebo dlouhé kliky, nesedí mi sedlo, krátký představec, úzké řídítka atd. Osazení jsem chtěl volit shimano 105, nebo ultegra. Ale je pravda, že i kdybych si koupil přímo model endurace a musel něco měnit, pořád mě to vyjde mnohem levněji, než když si to budu skládat sám. Na cyklobazaru sice najdu i celé sady za nižší ceny než v obchodě, ale pořád mi ten celý kaňón vychází podstatně levněji-)

                0 0
                • MI.KU  

                  Hele ;)

                  Za 30 – Ultegra, Mavic Aksia a na živo je moc hezky po nemecku to dost jezdi.

                  A skladacku si taky uzijes kdyz ti prijde v krabici ;)

                  Určite se dá domluvit na délce představce nebo si ho pak vyměníš kdyz ti nesedne.

                  http://www.radon-bikes.de/…ite-ultegra/

                  Nebo tam mas levnejsi R1 na 105.

                  0 0
                  • MI.KU  

                    A co bych ocenil je ze tam mas kompakty 50/34 a kazetu 11/28 takže převody co ti budou stačit na vse jak lehké tak dostatečně rychle.

                    0 0
                • MI.KU  

                  A pokud chces přímo řešit sedlo riditka predstavec a td tak si vyber neco na 105 a kazdej slusnej prodejce ti prehodi díly za vhodnou velikost.

                  0 0
                • Dejv94  

                  Nevím přesně, co jsi tím chtěl říct, ale příjde mi, že chceš karbon za každou cenu (vždyt je přece kul), ale nechceš do toho dát moc peněz. Stavět silničku za cca 30 z nových dílu je blbost, pokud nenakupuješ na VOC. Myslím že bude rozumný sáhnout po seriovce s dobrým základem (rám, kola, sada) a ten zbytek si vyměníš jak potřebuješ.

                  Když si to spočítáš, tak cca 15–20 za rámovku (ne-li víc)

                  10 tisíc za 105 nebo 15 tisíc za Ultegru (a to beru ty nejlevnější obchody)

                  5–10 tis za kola

                  a to už jsi na minimálně na 30 tisících a nemáš predstavec, rodla, sedlovku, sedlo, košík, omotávku, pláště, pedály, lanka a bovdeny,…

                  0 0
            • MI.KU  

              No tak kup cele kolo kdyz počítáš 15 za ram a píšeš ze na cca 28 by ses pak nedostal – nebo co tam chces dávat za sadu a kola a zbytek veci ze to nutne potrebujes skládat?

              Evidentně nic extra spis levne osazeni – tak proc nevzít hotovku co bude mit za stejny penize lepsi osazeni? A malou velikost si muzes taky vybrat.

              0 0
    • IndyCZ  

      Na dojíždění do práce a pro rekreačního jezdce nemá smysl kupovat (pseudo)aero rám, protože výhody takového rámu jsou relevantní až při rychlostech, kterých dle mého dosahovat nebudete. A pocítíte jen samá negativa.. Být vámi ujasním si priority a to, co od nového kola očekáváte a rám vybírat podle toho. Asi bych se ohlížel po nějakém endurance rámu. Co Canyon Endurance AL? Sám ho jezdím a je to celkem fajn, i když je to alu a trochu přes limit. Pokud nemáte komponenty a budete je muset shánět, asi bych se na to vyprdl a koupil rovnou celou sestavu :-)

      0 0
    • Pán z Dubu  

      Jestli potřebuješ 50 rám, tak rozumím tomu, že si chceš kolo postavit. U hotovky by bylo dost komponentů k výměně za ergonomicky adresnější.

      Tak si kup rám od Číňana. Když se ti líbí aero vzhled, tak např.: http://www.yoeleobike.com/…rameset.html

      Viděl jsem i variantu na ráfkové brzdy. Pobere jen 25 mm šíře pneu: https://youtu.be/gdJBxnQZ4sE?t=58

      Nebo „aerogravel“ http://www.icanbikes.com/…ion/318.html#…

      0 0
    • vylizplech  

      Děkuji všem za reakce a odpovědi, asi se mi stavba kola opravdu nevyplatí a koupím kolo složené.

      0 0
    • kadlik  

      koukni tady.

      Mam od nich kolo a super.

      http://www.planetx.co.uk/…05-road-bike

      nebo levnejsi

      http://www.planetx.co.uk/…00-road-bike

      0 0
    • tromboonen  

      Jses si jistej tou 50tkou? Asi myslis vysku nebo nejake divne znaceni.. u silnice se vetsinou velikost udava podle efektivni delky horni ramove trubky, tedy delky ramu, i drobne slecny maj vetsinou 52..

      Urcite se napred zmer tady: http://www.competitivecyclist.com/…atorBike.jsp a projdi si temata ohledne velikosti v sekci silnicni, az to budes mit, budeme chytrejsi co se tyce velikosti.

      Skladani sice chvalim, taky to tak rad delam, ale u levnejsich kol to nema cenu a ty ramy od Cinanu naprosto nevhodne pro Tvuj ucel, to uz radsi hlinu..

      Pokud bys prece jen neco sehnal a skladal, tak sada Tiagra 4700 neni vubec k zahozeni, 10rychl, vzhled i technika jako drazsi sady a je docela levna..

      No a pokud bys uvazoval o koupi noveho, tak jedna z variant je tohle: http://www.wilier.cz/…501/d-71466/

      trochu podrazili, ale je to karbon od italu, sada zminovana 4700, naprosto staci, dobrej ram, zaplety zakladni, ale to bude podobny u vsech levnejsich seriovek, jestli je hlina canyon za neco kolem 30k, tak bych mozna sel do tohohle, kolo dela ram a tenhle Ti urcite vydrzi i kdyz Te to chytne, s hlinou se Ti muze stat, ze budes za par let prezbrojovat na karbon..

      A pak jeste existuje varianta bazar, silnicky tolik netrpi a stav se da posoudit, casto se prodavaji malo jete, bude zalezet na te velikosti, zmer a dej vedet/postni obrazky vysledku

      0 0
      • vylizplech  

        top tube length

        53.5 – 53.9 cm

        seat tube range CC

        49.8 – 50.2 cm

        seat tube range CT

        51.2 – 51.8 cm

        stem length

        9.4 – 10 cm

        BB saddle position

        67.2 – 69.2 cm

        saddle handlebar

        50.8 – 51.4 cm

        saddle setback

        3.2 – 3.6 cm

        seatpost type

        not setback

        0 0
        • vylizplech  

          Tak takhle mi to vyšlo, velikost 50 jsem měl namysli od středu klik po horní konec sedlovky rámu.

          0 0
          • Radovan84  

            Hoj.Řešil sem úplně to samé a v podstatě velmi podobnou velikost.Měl to být doplněk k mtb.

            Tu rámovku tady neseženeš (karbon).Buď bazar nebo novou a vyhádej si slevu.

            Někde tady na bazaru nebo na CB byl zánovní rámový set od Maxbike ve tvé velikosti v karbonu.Ale je to tak 3 měsíce tak musíš pohledat zda už není fuč.

            Nakonec sem šel do hotového kola a domluvil sem si slevu viz profil.Ale nakonec sem skončil u úplně jiné částky než sem zamýšlel :-) tak na to taky pozor.

            0 0
          • tromboonen  

            Zapomen na vysku, potrebujes silnicni velikost 54 cm, neboli efektivni delku horni ramovky 54… to je celkem bezna velikost, naopak kolikrat je vic k mani nez konfekcni 56, to chce kazdej… sam mam taky 54 protoze mi zapomneli nadelit ruce odpovidajici noham … zadnej problem, shanej ramy co maj delku horni ramovky 54 cm, u nekterych vyrobcu i 53, ale vyjde to nastejno, delka plus predstavec a rodla.. ± stejna

            0 0
            • tromboonen  

              Skoro to samy dostanes za dvacku, bude to asi o kilo tezsi .. http://www.decathlon.cz/…ranzove.html

              porad nejdulezitjsi je poradne rozmyslet spravnou velikost..

              0 0
              • Radovan84  

                To nemůžeš myslet snad ani vážně:-))) ?

                Přeci nemůžeš srovnávat BMC a Btwinn z Decatlonu.BMC vyhrálo mnoho testů a všude na to pouze pěli chválu.Kvalita zpracování je dokonalá a moc lepšího toho ani koupit dnes nemůžeš.

                Argument „jen o kilo těžší“…no tvl mě stálo kilo hmotnosti dolů na mtb asi 50 litrů :-))

                0 0
                • tromboonen  

                  No ja nekoukal detailne na specifikaci a cenu toho BMC, ale jestli se to jenom vzdalene blizi nejake rozumne cene (a od pohledu tam minimalne na jednom obrazku byla stara Tiagra (kliky?) za dost velky penize, tak pak kolikrat nejnizsi model velke znacky nemusi byt nic moc… o konkretnim modelu dost nevim, samozrejme bych si precet vsecny recenze a fora.. to uz je na kazdym soudruhovi, kadopadne zaklad BMC na nejaky Sore a s ramem co je jen opticky jakoze stejnej jako top model vs. neco levnejsiho nemusi byt vzdycky marny srovnani, ale tady v tom konkretnim pripade nevim dost podrobnosti, takze se nebudu hadatm jen jsem dalval obecna voditka a tip na alternativu, ono to vzhledm k te vaze nebude zas az takovej rozdil.. kilo dolu na MTB a na silnicce je docela rozdil, Btwin ma tezkej ram a slusny kola, BMC v zakladu bude mit malinko lepri ram, ale asi horsi kola (jak je u seriovek zvykem).. zbytek uz je na posouzeni recenzi a zkusenosti, jen muj nazor.

                  0 0
    • vylizplech  

      Hodně se mi líbí to kolo z odkazu wilier, prodejce nemám daleko, tak se zajedu podívat. B-Tvin určitě ne, netvrdím, že to musí být špatné kolo, ale osazení je takový mišmaš, od všeho něco. Je mi jasné, že hliník kupovat nebudu, to by byl krok zpátky, takže jestli budu kupovat kolo celé tak jedině canyon endurace 7.0, kde mi v kalkulátoru vyšla dokonce velikost XS, ale tu bych nebral, šel bych do S, anebo kolo Wilier z odkazu od Trombonena.

      0 0
      • Radovan84  

        Wilier je parádní základ.Klidně bych do něj šel.

        0 0
      • tromboonen  

        Hele na osazeni se u silnice nezameruj, to bejva nazor bikeru, ja nevim, na MTB mi kdysi stacilo neco co dneska nedoporucujou ani na hospodskej special.. na silnici v pohode staci ta Tiagra, ono i stara 105 s tykadlama nebo i Tiagra 9sp funguje v poho, vsechno je spis o kompatibilite do budoucna.. za me silnicku dela ram a pokud muzu mit za ± podobnou cenu karbon ale „horsi sadu“ (pricemz 4700 je skoro srovnatelna s 5800, minus jeden pastorek, ale co uz), bnevahal bych , kola budou asi lepsi prumer, ale s tim s pocita..

        Ten Triban je na druhou stranu fajn alternativa pro nekoho kdo nechce dat 35k, to kilo navic prezije a chce prakticke kolo (treba navarky).. vubec si nemyslim ze je to mismas, naopak, cela sada 105 (jini vyrobci casto daj pohon 105, ale kliky, naboje, brzdy a kdovi co nizsi sadu), plus Aksia zaplety, coz je velmi slusny standard na tu cenu… za me Triban uplne cajk pokud chces workhorse a nevadi ti to kilo navic, Wilier samozrejme lepsi do budoucna pokud zkousnes tech 15k navic, pak uz mas sportovnejsi kolo s lepsimi koly, bude to uplne jinde, ale to neznamena, ze by ten Triban byl blbej, specialne za ty penize..

        Ve finale hodne zalezi na zapletech a hlavne na obuti jak uz tady bylo receno, ale radsi koupit znacka karbon ram a postupne ladit zaplety a pripadne sadu (IMHO zbytecne, 4700 bohate staci) nez hlinik kde pokud Te to zacne bavit budes resit prodej a nakup karbonu, coz je ztrata..

        0 0
        • vylizplech  

          Tak silnice mě baví, raději jezdím sice mtb, ale tento týden jsem jezdil jen na silničce, 2× 100 km cca, jinak 3× kolem 50 km. Jednu silničku už mám, je osazená na 105, 10sp, koupena před 8 lety, ale je mi velká. Po výměně klik ze 175 mm ,na 170 se mi mnohem lépe jezdí, mám rychlejší čas a nejsem tak brzy unavený. Jezdím docela hodně, roční nájezd cca7 až 8 tisíc, když to beru i s mtb, nejezdím žádné závodní tempo, ale jako rekreační jezdec taky ne, něco mezi. Takže hodlám starou silničku prodat a koupit něco nového. Ten Wilier se mi hodně líbí, snad víc než canyon, rozdíl v ceně 7 tisíc k dobru pro Wiliera, ale canyon endurace 7.0 má výbavu 105, 11sp a o něco lepší kola, takže dilema :-)

          0 0
          • tromboonen  

            Nic proti Canyonu, sada 4700 vs 5800 zadnej velkej rozdil (pokud neresis kompatibilitu s jinym kolem), ve finale je to o tom co se Ti libi a co te nadhchne, Canyon co srovnavas je taky karbon? Bohuzel vyzkouset nepomuze protoze Canyon nevyzkousis, a i kdyby zaplety udelaj vic nez ram, recenze budou castejsi na Canyon nez na Wilika… no je to a Tobe, netlacim ani jedno, Canyony mi pripadaj takovy chladny technicky, obcas prilis tlacej loga (coz teda ten Wilik taky), stealth canyony vyadaj fajn, asi neudelas chybu ani s jednim, akorat co pamatuju srovnatelnej Canyon stoji vic nez ten Wilik?

            0 0
      • MI.KU  

        ,,Je mi jasné, že hliník kupovat nebudu, to by byl krok zpátky,,

        Mezi čtyřma očima bys mi tuhle větu nezopakoval… ;)

        A než začneš psát tak ti odpovím, že – nemám cyklistickou postavu ;)

        http://www.bikeradar.com/…2-105-49861/

        http://www.bikeradar.com/…-look-44620/

        0 0
        • MI.KU  

          PS – kup si ten karbón – ,,stejně nejsi hoden,, :D

          Ne vypada dobre ;)

          0 0
        • tromboonen  

          Hele respektuju Tvuj nazor, koupil sis Caad za mraky penez, ten uz se pri spravnem osazeni muze vyrovnat nejakymu levnejsimu karbonu (mozna), je to pocitove odolnejsi, proc ne (taky jsem okamzite po koupi slusnyho karbonu poridil dvojku v hliniku, protoze jsem mel pocit ze ten karbon chci setrit, ale je to spise psychika, v realu to tak neni..), ale zas tady vsechny neodrazuj od karbonu… Ten Wilik treba je zakladni model, presto podle recenzi velice paradni ram, sada fakt nehraje roli a kola na seriovce se nikdy nepocitaj… a furt je to o hodne levnejsi nez ten Tvuj Caad, kdyby koupil karbon za stejny penize tak to bude jeste o level vejs, ne-li o dva.. nic proti, kazdyho rozhodnuti, ja osobne myslim, ze karbon od slusne znacky je futureproof investice, kdyz te to chytne, das lepsi kola a treba i sadu, ale kolo dela ram… na hline budes vzdycky silhat po karbonu, teda u Caadu mozna ne (spis psychologicky a taky ze to stoji stejne nebo vic nez kdejakej karbon), ale proste to tak je.. nerikam co je lepsi, to si musi kazdej posoudit sam, ale zas tak vehementne bych od toho karbonu neodrazoval :)

          0 0
          • tromboonen  

            A BTW ve finale hraje velkou roli sympatie ke znacce, jak kolo vypada a co si clovek „nakeca“.. nerikam uplne marketing, ale treba si prectes desitky nekomercnich recenzi a neco te presvedci..

            Kdyby to melo byt dokonale, tak bys musel projet (100+ km) treba hlinu ram za 30–35k na stejnejch zapletech a obuti jako ten Wilik, a to jeste pokud mozno po zname trase kde vis kde Te jak co zpomali.. coz je vetsinou pro kupujiciho nemozne, i kdyby mel vlastni zaplety, nebudou treba 11sp a 4700 kompatibilni.. nebo naopak nacist recnze porovnavajici specicficky tyhle dve varianty, coz ale vetsinou neni, bud porovnavaji karbony, nebo hliniky… proste nejde jen tak odsoudit jedno nebo druhe, i tak bych osobne bral radsi Wilika, pokud sedne, ale je to na rozhodnuti kazdyho, pro nekoho muze byt ten Caad lepsi volba, at uz pocitove nebo fakticky..

            0 0
          • MI.KU  

            Sak sem připsal ať si koupi toho Wilíííka ;)

            No reknu ti to takhle – kdybych povazoval karbon za nutnost nebo po nem silhal tak ho mam. Nejsem striktně omezen rozpočtem – mohl jsem vzít treba SuperSix Evo na 105 za stejny penize nebo jsem mohl vybrat neco jineho. Zvažoval jsem AC-R od Colnaga ale i tam to vyhrála pak Strada. Nevim zda jsi zkoušel nejaky top karbon – ja mel možnost zkusit Cinelli za 150 a krom geometrie a osazeni v tom neni rozdíl.

            Chci tim říct ze nemám rad pausalizovani – hliník by byl krok zpět – tady mas příklad ze konkrétní hliník je lepsi nez většina karbonu za tu cenu. Zrovna tak muzes mit ocelové rámy které i dnes mají co nabídnout a děla je rada značek, zrovna tak titan… Ano hliník z obchodaku za 15–20 by byl krok zpět ale ono mas kola i za 100–150 co mají hliníkový ram a je trochu jinak udělaný.

            Dle mne – mam rad sportovní kola – tuhej závodní rám – pohodlí dělají pláště a sedlo a vložka v kalhotách – diskutabilní je sedlovka ok kdyz je vysunutá tak karbon ma smysl – a co poznáš jsou kola a ty poznáš nejvíc – osobne tam hodím kola kol 30–40 ano pak ten CAAD bude za 90 – jenze kola bych řešil u každého stroje pod 100 takže sem s tim rovnou počítal a kdybych mel problem s hliníkem nebo opravdu cejtil rozdíl mezi top hliníkem a karbonem tak za ten rozpočet ten karbon mám – budes se divit ale rada cyklistu na ,,západě,, jezdi hliník a mají na nem treba kola za 100 – a nesilhaji po karbonu ;)

            Takže nehazet vse do jednoho pytle – ono je i karbon a je ,,karbon,, taky sou mezi nimi velke rozdily – zatímco jeden muze byt dobry tak na drzacky na lahev a valí se z nej rámy, druhy muze mit vyrazne jine vlastnosti a byt opravdu top – stejne jako u hliniku, stejne jako u oceli…

            0 0
            • tromboonen  

              Jasny, kdo ma rad tuhy zavodni hajtry, hlinik mu sedne… cenou bych se az tak neohanel, za ty prachy co je ten Caad by byl hodne luxusni karbon, o nekolik trid vys nez ten entry level Wilik.. ja bych bral radsi Wilika, protoze mi nejde o tuhost (teda o tu bocni jo, abych neslapal zeli, ale nejaky to pohodli ocenim, i kdyz to lze dosahnout i na hliniku, do jiste miry).. kdybych srovnaval rozpocet na Tvuj Caad vs. karbon, asi bych bral treba Synapse, Treka Domane, Bianchi Infinito, Felt Z tusim, vse karbon, ale to je moje preference spise endurance vlastnosti a hlavne geometrie.. nikomu neberu jeho volbu, jen tady doporucujeme ruzny reseni a je fajn znat ruzny nazory nez vysolis prachy, ja osobne jsem to zkoumal velmi podrobne a vyplatilo se..

              0 0
              • MI.KU  

                Však ja neříkám ze ten CAAD vyjde levněji – říkám ze rozpočet byl dost velkorysej na to abych mohl mit karbon kdybych ho chtel… To jest cca 60 s tim ze tam půjdou kola kol 30–40 kdyz pak připočteš nejaky blbůstky 100 za to kolo dám no a za to si i ten karbon muzes vybírat.

                Synapse – pekny a určite pro radu lidi fajn jen uplne jiná geo.

                Bianchi Infinito – to je taky neco jineho a stoji přes 100 s tim ze pořad nema ty kola – tady sem koukal na Intenso no a to mělo o 1kg víc nez ten hliník.

                A jeste se asi nechápeme v jedne veci – ja mu přeci neradim caada – jednak na nej nema – nebo hledá kolo za jiny rozpočet a za druhé je to i v geo uplne neco jineho.

                Ja pouze reaguji na tyhle ,,výroky,, ze ,,hliník by byl krok zpět,, tohle napíše pouze nekdo kdo v životě nejel slušný kolo a podlehl dojmu ze karbon z nej udělá vykonnostniho jezdce nebo ze nic nez karbon nejezdí – tohle mne štve – pak nekdo kdo jde vybírat nove kolo a chce neco slušného po přečtení těchto výroku nabyde dojmu ze musí mit jen karbon a koupi lacinej karbon zcela oholenej nevalnych vlastnosti kolo co v reálu nejede, ale u piva chlapům muze říct jezdim na karbonu jako profíci – pritom jezdi na ,,kelímku od jogurtu,, na něčem zcela jiném a i ti profíci kdyby meli jezdit na svých vlastních kolech zdaleka ne kazdy by jezdil jen na karbonu – jezdi na tom co dostanou co mají propagovat co splňuje požadavky ale rozhodne ne na tom co sami preferuji nebo chtějí mají radi – ano v tech vyšších cenách nad 100 nad 200 je to většinou o karbonu.

                0 0
              • MI.KU  

                Kdybych na to nekdy mel tak takové Cinelli XCR a vejš by byla paráda – jenze tam dáš přes 100000 jen za rám – ocelovej. ;)

                0 0
        • vylizplech  

          Já věděl, že se mi na ten hliník někdo chytne:-) Nic ve zlém, ale silničku prostě v hliníku nechci, i kdyby to bylo RB:-)

          0 0
          • MI.KU  

            No kdyby to bylo RB tak bych ho taky nechtel – nic proti jen je to uplne jiny level ;)

            0 0
    • JMT  

      Já jsem si takový čínský karbonový rám pořídil a stál pěkne za prd. Byl ve všech ohledech horší než RB co jsem jezdil před tím. Dva roky jsem se na něm trápil a pak ho střelil že si koupím zase RB. Akorát RB mezi tím začalo tvořit kola s velice specifickou geometrií…tak jsem sháněl právě toho CAAD až jsem koupil Supersixe. Rozprodal komponenty, naházel svoje a jsem spokojen. Do čínského rámou bych již znova nešel. Základní hliník poslouží stejně, né li lépe. CAAD 12 bude o několik levelů jinde

      0 0
      • MI.KU  

        Jj SuperSix Evo jsem zvažoval – je to v podstatě ta caad12 to same jen CAAD je z hliniku – stejna geo, vidlice ze SuperSixe a td.

        Jak sem psal chci na to hodit slušný kola kol 30–40 takže jit do SuperSix na Ultegre mi přišlo uz moc a u toho na 105 mi vadilo ze nema ty SpideRingy plus i ten zbytek osazeni je trochu horší ;) tak sem skoncil na te Ultegre v hline za 55.

        Cos na SS naházel za osazení – hlavně ta kola by mne zajímala ;)

        PS – se divím ze ti v RB neudelali geosku dle starého rámu… Za cca 20–30% ti to udělají na míru což u rámu za 6000 neni mnoho.

        0 0
        • JMT  

          Mám Supersixe (né evo) a mám na tom 10spd 105ku s jednopřevodníkem na raceface klikách, thomson a vysoký čínský karbony na galuskách (pozůstatek z čínského stroje)

          0 0
          • MI.KU  

            Aha – jak se ti jezdí ta jednoplacka?

            Safra to by bylo gramů dolů ;) Mínus převodník, presmykač, jednodušší páka, mínus bovden, lanko, kratší řetěz ;)

            0 0
            • tromboonen  

              Minus pulka prevodu, minus silnicka a je z toho prasopes… :)

              0 0
            • JMT  

              No jednoplacka…je to takový že musíš přesně vědět na co to máš…Na běžný ježdění pro závoďáka to fakt neni. Ja jezdím turistickým zevltempem a nejezdim do kopce+jezdim výhradně sám. Momentálně mám kazetu 25–12 s tím že mám tedy na obě strany rezervu v případě výměny kazety… Na to abych se unavil před nedělním obědem mi to uplně stačí a líbí se mi jak nemusím nic řešit co mám zařazeno, nic neškrtá+neklepe, líbí se mi jak to vypadá…Co se týče rychlosti, tak to jde rozjet na takovou, že jako fotr od rodiny už se stejnak bojim :-) Takže mě to nelimituje, ale věřím že vetšinu silničářů by to limitovalo

              0 0
              • MI.KU  

                To mam tak na MTB s kazetou 11/28 a 38 předek – mam to na rovinky polnacky a td a v pohode. U silnicky bych váhal kde hledat ten kompromis…

                0 0
      • tromboonen  

        Tak noname Cinu jsme mu vymluvili hned na zacatku, s tim absolutni souhlas, zatim (snad) uvazuje o Wilierovi, kterej ac zakladni model tak je uplne nekde jinde, viz recenze..

        0 0
    • ales112  

      Ahoj

      hledam silnicni ramovy set:

      ram – hlinikovy, (mirny) sloping, postmount pro kotouce, sedlovka spise 31.8mm, presmyk lepe na objimku

      vidle – karbon nohy (kvuli pouziti jezka), prip. celokarbon, postmount pro kotouce, mozna spise tapered na 1–1,5''

      ne Asii, ne Cinu

      vim o Duratecu

      znate i jinou znacku?

      za info budu rad

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.