• bu11et

    Vím že se to řešilo v nespočtu diskuzi takzvana univerzalni kola, dopredu chci říct že jsem se snažil hledat info kde se dalo i zde na foru a taky me to nekam nasmerovalo, ale i tak se radeji zeptam.

    Kolo na ježdění z 40–50% po praze použivam ho jako dopravni prostředek, 25% vyjíždky se znamima les zpevnena cesta cca do 70Km, 25% rad to pustim z kopce a nerad se omezuju, skoky jsem zatim neskakal, nebylo na to kolo ani odvaha, cas ale ukaze :D

    kolo by mělo být pro: muž 24let 172cm 70Kg, celopero jsem zatim neměl, cenově bych se rád pohyboval do 35000,– +/- nějak ta ticka

    jinak kopce kdyz uz jsou tak celkem rad vyjizdim v sedle, a pro bezne projedi bych uprednostil vepředu 3 taci, super by bylo kdych mohl uzamknout zadek a snizit a uzamknout predek ale vim ze to v dane cenove nepujde

    jinak kdyz jsem tu cetl par diskuzi nejak mi vyplynulo ze Marzosky 55 se moc nelibej muzuse zeptat proc ?

    udělal jsem si předvýběr, ale navrhněte cokoliv

    1)GT force 2.0

    2)GT sanction 2.0 2008 35999,–

    3)Mongoose Khyber Elite 09 29990,–

    4)Norco Fluid LT3

    5)Specialized Pitch Pro (testovaci 32000,–)

    6)RB AM/EN Base 2009 34990,–

    7)Giant Reign 2

    8)Marin QUAD 120 mount vision 5.6

    dale treba Haro X6,Kona, Felt a Merida mi prisly moc XC

    logicky v teto cenove kategorii vzdy neco na kole neni uplne optimalniho, ale pokud možno bych rád abych 1–2 roky do kola nemusel investovat

    0 0
    • bu11et  

      asi jsem mel v hlasovani oddelit RB AM a EN tak to kdyztak napiste do odpovedi diky

      0 0
    • fousek  

      No pokud by to melo bejt kolo podle nadpisu tak bych vybiral o level vejs, takze bych z vyberu vyradil Fluida a nahradil ho Sixem, reigna nahradil Reignem X, Marina Quad za Quake a u RB bych zustal u EN.

      A k tomu do mesta bych si poridil nakou bazarovku za litr na sirokejch plastich.

      0 0
    • misak.kadlec  

      No nevím ale vzhledem k tomu co o sobě píšeš bych o takových strojích vůbec neuvažoval. Pokud ho chceš využívat jen v 25% na jízdu v terénu určitě by si měl spíš vybírat v kategoriích trail bike tzn někde mezi 120–140mm zdvihu. Tyhle mašinyti v těch 75% budou akorát přítěží. Jo pro toho pitche sem hlasoval dřív než sem si to přečetl.

      0 0
      • bu11et  

        nechci aby kolo pokrylo jen nynejsi naroky chci aby mi vydrželo a měl jsem možnost se zlepšit a zkusit něco nového treba ty skoky, samozřejmě nechci tahat nějakou 20Kg DH obludu ale doted jsem jezdil na meride HT okolo 15kg

        asi jsem to přehnal jak jsem to psal s těma procentama, jakmile jsem v lese rad jedu terenem a uzivam si to jen jsem chtel upozornit nato že s kolem chci taky dojet dal nez jen od auta k lanovce a že ač asfalt nemusim, po praze ho použivam, ale s ohledem na stav chodniku a ruznych cesticek v praze bych tento „teren“ klasifikoval minimalne jako AM tedy cesta s kameny a koreny :D, a abych se priznal ze zacatku jsou koukal vic po XC Specialize FSR atd, ale s ohledem že s kolem nezachazim v rukavickach jsem postupem dosel ke zdvyhu 140–150 a nejakej bytelnejsi ram, a po precteni hodne diskuzi zde to dopadlo tak že mongoosum se lamaly ram, Gian Reign je dobrej na pojezdeni ale na skoky nedoporucovano, Specialized Pitch taky nic moc vecinou branej že to je předraženy takže mi zbylo Norco LT3 libise mi ze ma v zadu DHX3 i dalsi osazeni, Norco Six uz je na me drahej, a RB AM/EN hodne kladne hodnoceny a posledni modely jsou prej jezdivy, osazeni teda nic moc (hlavne tlumic) ale podle asi 10 diskuzi zde temer jednoznacne nejlepsi volba

        ale proste ještě nevim, moc kol, moc typu vidli a tlumiču

        Pitch Pro a RB si chci pujcit na otestovani Norco a ostatni jsem na otestovani nenasel

        0 0
        • Tušnak  

          tak ti nevím, ale podle toho co tady píšeš, tak by mi vycházelo RBčko. Myslím, že hodně lidí tady ti potvrdí, že se na tom kole dá i hodně ušlapat a i já když jsem ho měl půjčený na test tak jsem byl s jezdivostí toho kola dost překvapený vzhledem k tomu na co je určené.

          Navíc je za rozumnou cenu a nevím jaký je problém tlumičem?

          X-Fusiony mi příjdou jako dobré tlumiče a já už mám druhý a spokojenost, sice je to pružina, ale uvažuju, že když půjdu do vzduchu, tak zase Fusion.

          0 0
          • dancing dog  

            Já si myslím úplně to samé, na RB AM se dá toho hodně sjet i hodně toho najet…používám ho v horách, sice nikomu nestačím, ale to není kolem…s teles­kopickou sedlovkou a pumpičkou na tlumič v batohu a vpředu Duroluxem s měnitelnym zdvihem skutečněj universál…

            0 0
            • fousek  

              Proc ta pumpicka na tlumic?

              0 0
              • dancing dog  

                protože sem tlustej a těžkej, takže když někam vyjíždím, tak to přifouknu, aby se mi to míň kejvalo, a když mě pak za odměnu čeká nějakej dlouhej sjezd, třeba z Božího Daru do Jáchymova nebo z Plešivce do Merklína, tak to trochu ufouknu, aby se to víc houpalo…pro někoho, kdo má 70kg asi nepochopitelný, no…

                nedělám to samozřejmě pokaždý, občas ale jo…

                0 0
                • mr.antik  

                  nechápu :-) Ale pumpičku taky vozim :-)

                  0 0
                • fousek  

                  Kapku si rejpnu: pokud zadni stavba funguje tak jak ma, tak se pri zaberu nepohupuje a z kopce pruzi a to na optimalnim sagu. Vaha by v tom nemela hrat zadnou roly.

                  0 0
                  • Tomínos  

                    I ve stoje? :-)

                    0 0
                    • goofy  

                      Kdyz chce nekdo chrtit kopce ve stoje, tak si koupi HT XC raketu a ne fulla na 150 mm

                      0 0
                      • Tomínos  

                        Protože máš fulla tak nikdy nezdvihneš zadek ze sedla?

                        0 0
                        • pitos  

                          Jistě že ano…z kopce.

                          0 0
                        • pitos  

                          Jistě že ano…z kopce.

                          0 0
                          • Tomínos  

                            Ještě mi řekni, že jsi doopravdy nikdy ale vůbec nikdy nezdvihl na fullu zadek do kopce ze sedla, ale fakt bez keců, doopravdy vůbec nikdy ani na chvilku? :-)

                            0 0
                            • pitos  

                              Ano zvedl, jenomže já od biku nečekám že se nebude pohupovat…mě to opravdu vůbec nevadí:)opravdu takový zdvih na chrcení není…od toho jsou jiné stroje.

                              0 0
                          • Vegan  

                            A nebo, ze skopce nedupal do pedalu smerem na nejaky drop aby si doletel na dopad :)

                            0 0
                            • Tomínos  

                              Ona se ta zadní stavba pohupuje ve stoje i při jízdě z kopce? Tak to je asi nějakej šmejd, to bych asi nechtěl :-)

                              0 0
                              • jIrI___  

                                Existuje nějaká typ zadní stavby, která se chová podle tvých představ? A nechci slyšet, že je to HT :)

                                0 0
                                • Tomínos  

                                  Ale já mám celopéro :-) Se sedla se houpe jak náhoru tak dolu, tohle jsem bral jako mírnou ironii, můj názor je takovej, že pokud budeš mít doopravdy citlivý pružení tak se ti bude nepatrně pohupovat vždycky. Mě to příjde jako trošku přehnaný to honění suprovejch systémů co totálně zamezí pohupovaní při současným ale uplně nejvíc nejlepším žehlení na celým světě :-) Je to tak 12 let zpátky (nechce se mi počítat kolik přesně, spíš víc)co jsem jezdil na tenkrát sjezdovým sintesi, jednočep uchycenej snad ještě nad velkým převodníkem (myslím, že úžasnejch 8 cm zdvihu) při každým šlápnutí jsi tahem řetězu odlehčil tlumič takže kolo se zdvihlo a potom zase kleslo, jízda (když jsi šlapal) byla jak na houpačce, dnešní kola jsou proti tomu hrozně jinde, jen mě fakt nadchla ta představa kola který se při šlápnutí ani nehne a při tom fakt citlivě pruží, docela by mě zajímalo jak k tomu vlastně dochází. :-)

                                  0 0
                                  • Tomínos  

                                    Ještě jsem našel obrázek který aspoň trošku vystihuje jak to vypadalo :-) Ta zadní stavba byla v postatě totožná :-)

                                    0 0
                                  • prcek2  

                                    Podobný chování má teď Kona s modelem cadabra a (druhej model s vyšším zdvihem z hlavy nevim). Systém funguje tedy podstatně jinak (název systému taktéž z hlavy nevim).

                                    0 0
                                • K2  

                                  POdle mě to hodně má vychytané Scott Genius. Má ovládání zadního pružení na řídítkách se třemi režimy (otevřeno, výjezd 50% zdvihu, zamčeno)

                                  0 0
                    • fousek  

                      Na to je docela dobrej i-drive, ten se ve stoje pohupuje o dost min nez ostatni systemy (freedrive bych si tipnul ze na tom bude podobne), ale zas kde se da jet do kopce ze sedla? jediny co me napada je asfalt, protoze i na sotoline mi prijde ze budes mit lepsi zaber, kdyz sedis.

                      0 0
                  • vset  

                    Pohupuje se vzdycky jen kdyz nekdo ma opravdu vybornou techniku slapani tak se mu pohupuje min

                    0 0
                    • fousek  

                      Virtualni cepy, ktery maj velkej pedal kickback se nehnou (pokud do toho neslapes jak do zeli) a v podstate cim vic do toho dupes tim vic se zamykaj

                      0 0
                  • Tušnak  

                    dovolím si nesouhlasit

                    0 0
                    • fousek  

                      Zajimavy u mejch kol to tak funguje, kdyz je system houpavej, tak zvysenim tlaku se malinko zmensi vychilka pohupovani, ale fakt jen malo, protoze i tlumice maj negativku, takze pocatek zdivu porad ovlivnuje negativka. Ucinejsi nez prefouknuti tlumice je zavreni lowspeed komprese coz je propedal.

                      0 0
                      • Tušnak  

                        to už se ale bavíme o tlumičích a ne zadní stavbě, to je jiná kapitola:)Prostě i když máš jakkoli dokomalou zadní stavbu, tak to pohupování musíš ještě řešit tlumičem a pokud někdo má jenoduchý tlumič,tak to prostě přifoukně…

                        0 0
                        • fousek  

                          No praveze pokud je udelana zadni stavba dobre neni potreba propedal. Pokud nekdo ma jednoduchou zadni stavbu a jednoduchej tlumic tak jeho prefouknutim si sice pomuze, ale jen malo

                          0 0
                          • kopečák1  

                            Jezdil sem Iron Horse s DW-linkem a tlumičem manitou radium a při jízdě v sedě se kyvka nehýbala… přitom po nájezdu do terénu žehlilo kolo ukázkově…

                            teď mám FSR a to je houpavější, ale zase bych řekl citlivější…

                            0 0
                  • Radek Broz  

                    Ty přijeď na kemp, umlátíme tě Monstrama:D

                    0 0
                    • fousek  

                      Pokusim se, uz jen kvuli tomu aby tam bylo aspon jedno poradny kolo:-)

                      0 0
                • dancing dog  

                  Mno, šlušná diskuze s mý bezvýznamný poznámce- pro vysvětlení- mam RB Monster AM s tlumičem RP3, jezdím na něm v podstatě jen v Krušných horách. Všechny ty terorie a návody vnímám, ale pocit je pro mě pocit. Snažil jsem se nastavit tlumič podle sagu a musim ho dost nafouknout kvůli svýmu přesmetráku. Pohupování mě pak nijak neobtěžuje a podle mě na 1čep funguje zadní stavba výborně. Ale když mě prostě čeká několik km z kopce( ne zase tak často) a ne zrovna po asfaltu nebo štěrku, tak prostě dam sedlo níž, Duroluxe na max.zdvih a vzadu ufouknu 20–30 psů, prostě se mi to tak líbí víc, to je vše. virtuální čepy a diskuse jejich zastánců i odpůrců je OT, je to prostě takovej můj rozmar nebo jak to nazvat..

                  0 0
                  • mr.antik  

                    není to taky třeba kvůli velkýmu zanořování vidle ve sjezdu?

                    0 0
                    • dancing dog  

                      To ne, mám sníženej od Milana zdvih 120–160mm, a celkem nafouknuto, nějak extrémně se nenoří…

                      0 0
                  • Karlos009  

                    To je nějaký divný, ten RP3 má přece vypínatelný propedal, ne? Já vozím na ENku DHX Air úplně otevřený, sag spíš větší a do kopce mi stačí, když to na přesmykači shodím na nejmenší placku. Ta zadní stavba potom citelně přitvrdí i bez zásahu tlumiče. Když ještě přidám propedál (velmi zřídka), ani se to nehne. A to taky nejsem žádný drobek. :-)

                    0 0
    • mr.antik  

      Myslim že Pitch pro je na tom komponentově hodně dobře. Jestli budeš chtít víc FR, tak prostě časem vyměníš rám, třeba za RB

      0 0
      • bu11et  

        trochu problem je v tom že na toho testovaciho Pitch Pro je pouze 1 rok zaruka, doufam ze až ozkoušim budu moudřejší, nechci tahat železo ktery nevyužiju ale radeji mam rezervy než aby mě omezovalo, a když jsem četl načem tu jsou lidi schopný dat i 100Km tak mi to přišlo jako heroicky vykon :D

        0 0
    • Hejdik  

      Mrkni ještě na tohle:

      http://kupsikola.cz/…blizzard-70/

      0 0
    • kali222  

      nechtel by jsi santa cruze nomada za 45 cely bajk? ale samozrejme neodpovida osazeni z profilu :)

      ram ma zaruku v CR jako jeden z mala nomadu tady.

      vidlici bezi zaruka od minuleho tydne :)

      a vetsian komponentu je bud nova, nebo lehce jeta…akorat jsme nemel jeste cas to hodit do kupy :) kdyztak mail

      0 0
      • bu11et  

        ne ze by ye mi nelibil ale 45 uz je mimo rozpocet

        0 0
        • kali222  

          jasne to chapu .) stastny lov

          0 0
        • kali222  

          tos kdyz vidim ze resis i cely rozpocet na bajk :) nezustalo ti neco ze stavajiciho bajku, treba brzdy? zrovna bez brzd bych udelal zajimavejsi cenu :) a myslim ze o hodne

          napsal bych ti to do mailu,ale ten nemas zverejneny :/

          0 0
          • bu11et  

            kolo mi bohuzel ukradli, a prohrabal jsem ruzny zbytky co mam doma ale nic pouzitelneho

            ten rozpocet jsem zkusil jak by to vyslo kdybych to chtl postavit na RB ramu ale bylo by to drahy jednodussi bude ho koupit cely, a uvidim jak se bude chovat ta Mařena 55R, kdyžtak ji časem vymenim.

            0 0
      • kali222  

        sice vim,ze zakladatel tohlo nechce,ale ostatni muzou zdrbnout :) a rad si prihreju kasu, kdyz se sem u zdavaji bajky na prodej do fotek a nasich bajku

        http://www.cyklobazar.cz/…omplet-kolo/

        0 0
    • bu11et  

      Tak tento tyden pujdu snad ozkouset RB AM Base a Pitch Pro tak uvidim jak to bude s jezdivosti, kdyztak bych zkusil i RM EN Base

      u RB monster

      jakej ja nazor na pouzite vidle marzocchi a tlumice X-fusion Glyde a Vector

      pripadne jakej slusnej a zaroven levnej tlumic je uzamikatelnej

      0 0
      • Tušnak  

        když jsem ty kola jel, tak tlumiče fungovaly velmi dobře, oproti tomu vidlice nestíhaly ani jedna. těm bych se vyhnul!

        0 0
        • bu11et  

          nojo ale ja predpokladal že koupim hotovy kolo, ne že bych nebyl schopnej to poskládat ale nemam ted na cem jezdit tak jsem to chtel rychle celku.

          Jedine se v RB domluvit na vymene vydle, nebo myslite že kdybych vzal RB ram za 13000 tak to osadim v SLX, rozumnej tlumic a vidle a vejdu se do 35000 ?

          0 0
          • bu11et  

            tak jsem to jen tak zkusmo zkusil spocitat na kolik by prislo koupit jen ram a osadit ho, zhruba v urovni SLX

            brzdy hdyro 4000–6000 razeni 2000, prehazka 1000, prevodniky 600, řetěz 400, osa 700, kliky 2500, kazeta 1000, pedaly 500

            =15000kc

            naboje 1500, rafky 1500, draty 500, plaště 1000 = 4500kc

            riditka 700, predstavec 400, hlavovy sloz 400, gripy 250, rahy 300, sedlovka 500, sedlo 1000 = 3500kc

            celkem osazeni = 23000Kc bez vidle a tlumice

            ram = 13000kc

            tlumic DHX 4 7500,–, Fox Float RP23 9914,–

            vidle Fox RLC 15490,–

            23000+13000+1­0000+15000 = 61000 kc

            0 0
            • pegas  

              cena ramu je s tlumicem…na pocatek urcite postaci nez posetris na jinej..takze cenu tlumice nepocitej…

              0 0
              • bu11et  

                ale i tak jsem znacne nad plan

                takze z meho pohledu bude nejlepsi to bud nechat s tou vidli co tam je a doufat že bude v pohode nebo se nejak domluvit na vymene

                jinak pokud bych vzal fakt ze Marzocchi 44 nebo 55 nejsou dobry vidle protoze jsou snima problemy tak bych si asi moc kol nevybral protože je ma jak mongoose khyber elite, norco fluid LT 3, GT sanction 2 2008, Giant reign 2,Giant reign X2,Felt a dalsi

                0 0
                • pegas  

                  rám můžeš vzít samotný + upravený epicon + věci od Hnoje, Kupkolo (ty ceny cos psal mě nějak nesedí) a v pohodě se vejdeš do 35 000…

                  0 0
            • goofy  

              POdle me to mas nejak divne poskladane ty ceny..

              0 0
              • Tomcat  

                Každý má hold jiného dodavatele, ceny nejsou dogma

                0 0
                • bu11et  

                  ty ceny jsem bral tak aby to bylo vybaveny jako RB monster tedy v SLX, ceny jsem bral z http://www.koloshop.cz/ bezny uzivatel zadne slevy.

                  vetsinou jsem to zaokrouhloval smerem nahoru aby byla rezerva ale i kdybych to spis bral na spodni hranici i pri vyberu a vzal tedy i LX komponenty atd byl bych max o 5000Kc nize tedy alespon jak jsem to pocital ja kdyztak dam presnej rozpis treba jsem fakt nekde hodne ulitnul ale kdyz vezmu zakolik se prodavaj kompletni sady tak mi to vice mene vychazi taky

                  0 0
                  • goofy  

                    Tak koloshop taky neni dogma, a ruzne veci se daji poschanet urcite levneji jinde (treba netbike).. Ja ovsem vychazel z chainreacti­oncycles, a s ne zrovna levnymi koly a zbytkem vicemene v SLX jsem se kolem 40 vlezl (ram Monster EN, vidla Durolux od Milana)..

                    0 0
            • Log1ck  

              Dát někomu skoro deset litrů za Float RP23 to je dobrej sponzoring :-)

              0 0
    • Tomcat  

      Proč mi to něco připomíná :)

      No pokud nemáš peněz na zbytí a to nejen na koupi ale i na údržbu je testovací kolo nebo výprodejový model ideální.

      Takže vyhni se exotikám (Moongose , GT) , pokud by nějaký kolo mělo Foxku nenech se unést, budeš mít i na údržbu ? U Foxe by si měl uvažovat u pravidelný údržbě a to je několik set až tisíc ročně. Vzduchový tlumiče nebo vidle jakbysmet, je potřeba údržba a ta něco stojí.

      44 a 55 bych se nebál, platí tam normální statistický pravidlo, víc jich jezdí, bude se jich i víc rozbíjet. Mne se nižší třída SR Suntou( Marzocchi) nelíbí takže se jí nevozím, ale ta vidle umí co má.

      Ikeální by byl jednočep, jenže v tom výběru ho prezentuje RB jediná nevíhoda je cena. Pak ti tam zbejvá Giant, Norco , Spešl a Marin. Nepíšeč tam za jakou cenu osobně bych vybíral Giant > Spešl > Norco > Marin

      Výběr budeš mít těžkej rozdíly sou cenový minimální , vlasnostma se to moc neliší , jenže nemáš moc peněz na to vyzkoušet a když tak koupit jinej, ale to je normální :)

      0 0
      • bu11et  

        Na kolo jsem nesetril a tuto investici nepredpokladal protože mi kolo ukradli, a kolo chci/potřebuju takže ano momentalně nejak vic asi dohromady nedam,dalsi vec je že to je muj prvni full tak kdybych se seknu s vyberem tak aby to nebolelo moji penezenku tolik :D s udržbou by zas takovy problem byt uz neměl nepojedu holt jednou na paintball a hned bude 500kc na udrzbu kola :D

        Mongoose ma zajimavou (exotickou)stavbu ale GT ? To mi prislo jako normalni jedno cep navic ty posledni verze hezky osazeny rok 2009 GT force 2.0 Fox Float 32R a tlumic Float R

        GT sanction RS domain 302, FOX DHX Air 4.0 XV

        jo taky to tak beru jezdi jich vic, vic se otom mluvi a tedy vic problemu ale oni to nejsou problemy nebo zavady v case ale podle diskuzi ze se zadira atd me to pripada jak kdyby byl problem v konstrukci, a co me prekvabuje je to snad na polovine nabizenych kol coz na jednu stranu muze znamenat ze nejsou tak spatny ale v tom procentu bude absolutne vic blbejch kusu

        nebo že jsou blby nikdo je nechce a taky je vyrobce dava hodně za levno vyrobcum kol a castecne spoliha na jmeno Marzocchi

        ale uvidim az to projedu snad bude zitra lepsi pocasy nez dnes, ikdyz problem pri testovani bude ze asi kazdej full mi bude pripadat super :D

        0 0
        • pete_ax  

          tak mne treba Monster AM prisel pri testu uplne debilni, ale vzal jsem ho a postavil tak, ze jsem spokojenej :o))

          0 0
          • bu11et  

            vzal jsi ram a poskladal jsi si to podle predstav nebo jsi vzal hotovy kolo RB monstre AM (base/race)

            pokud jsi vzal ram a sestavoval nemas nekde rozpis nakolik te prislo osazeni diky?

            0 0
            • pete_ax  

              mno asi takhle… bral jsem pouze ramovej set + hl. slozeni (tj. 16 600 Kc). nejaky dily jsem pouzil ze Supa (kliky, kola, komplet razeni, vidli a brzdy – tj. docela dost dilu). postupne ty puvodni dily menim za nove. ale za tech par dilu, co jsem teda dokupoval ihned po porizeni ramu jsem vyplazl 6–7 tis.

              0 0
        • fluider  

          GT aj Mongoose pouzivaju identicky system odpruzenia.

          0 0
          • Vilém  

            Spis podobny.

            0 0
          • fousek  

            To ne, freedrive je jeste o dost slozitejsi, U Gt je tlumic chycenej rovnou na kyvce, moongose ho ma chycenej na mezikuse s klikama, takze maj jinej prubeh

            http://www.mtbs.cz/…alram_cl.jpg

            0 0
            • fluider  

              Mas pravdu, ale ine umiestnenie oka tlmica ovplyvnuje len priebeh prepakovania a je to asi jediny rozdiel medzi nimi. Obe firmy maju rovnakeho majitela.

              0 0
              • bu11et  

                No koukal jsem naživo na toho mongoose a moc hejblatek a nektery ty cepy nevypadaly moc bytelne

                GT sanction 2.0 2008 jsem zkousel pred kramem vypadalo to hezky jen to vzadu hodne houpalo a nevym jestli to pujde utlumit

                pujceni RB AM ani Specialized Pitch zatim nevyslo snad tedy pristi tyden

                0 0
                • fousek  

                  No tak jestli se ti zda ze se GT moc houpe tak RB a Spesl na tom bude jeste hur, ale to uvidis sam

                  0 0
                  • pete_ax  

                    mne se teda nezda, ze by se Monster AM nejak extremne pohupoval. naopak po presednuti ze Supa jsem to cekal mnohem horsi. s tlumicem O2 PVA je to v pohode. nevim teda jak s tim Glyde RPV…

                    0 0
                    • bu11et  

                      tak jsem se byl projet na tom Specialized Pitch Pro

                      a jako do kopcu se tomu celkem chce s propedalem to i celkem drzelo, ale rekl bych ze by to mohlo lepe zehlit

                      dalsi trochu nestastna vec byla ze se mi asi pri vyjizdce nekde vyklepal upevnovaci sroub pevne osy predniho kola a cela pevna osa byla tak jako dost povysroubovana cca 1cm coz je v kramu dost prekvapilo a me taky kdyz rekli ze se jim to jeste nestalo. Tak me nakonec o pujceni stalo 500kc ale tak jsem rad ze jsem se nekde nerozmaznul.

                      Tak jeste uvidim co ten RB Monster AM

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.