• Martin

    Ahojte,

    pokukuju po nové vidlici na moje RX (http://www.bike-forum.cz/…/42980-rb-rx)

    Karbonové nohy, sloupek může být klidně Al, klasika 1 1/8", rychloupínák, bez výrůstků na véčka :)

    Takže prosím o nějaké tipy. Strop 5000 kč. Díky.

    0 0
    • Smazaný účet  

      No nebude to úplně jednoduchý vygooglit, pokud někdo nepostne nějakou Chinu, je tapered doba, možná zjistit, co dává Duratec…

      0 0
    • Marskatin  

      Nějaké další požadavky?

      Délka, nebo v čem si chceš polepšit oproti stávající karbonce?

      0 0
    • Jakobo  

      Mam ted podobny problem, bez cepu na rafkove, RU, 1 1/8 jen delka osa korunka 435–445 mm.

      Uz jsem tomu venoval nekolik dnu na ebay i AE a jak tu padlo, stale vetsi nabidka tapered + pevna osa. Ale i tak je tam toho dost a zvlast pro silnici. Mam ale jeste jeden pozadavek, uchyt na blatniky. Nechci to resit pres stahovaci pasky. Takze nakonec asi pujdu do celohlinikove pac karbon a s uchyty v te delce je asi neexistujici kombinace.

      Ted jeste zalezi jakou chces sirku a barvu, hodne vidlic je slusny kolotoc. Ale co jsem nasel, tak dobre provedeni maji Java vidlice a jsou s Alu i karbon sloupkem. Ty s Alu sloupkem jsou pekelne tezke, celokarbon 550 Alu/karbon 850. To je vic nez celohlinikova.

      Dalsi duvod proc asi nakonec koupim celoAlu jsou uchyty. Predstavoval bych si celohlinikovy uchyt navazujici na nohy. Skutecnost u Ciny je ale takova, ze bud jsou konce jen karbon, ten se casem vymacka nebo je tam z kazde strany nalepeny tenky Alu plech. Podle fotek to skoro vypada, ze je to snad prichycene tavnym lepidlem.

      Zkousel ses divat na bike-discount, wiggle, chainreaction atd? Obcas tam maji slevy a ty vidlice jsou o tridu vys.

      0 0
    • Johnnyxjr  

      a tady jsi koukal?

      http://www.planetx.co.uk/…s-and-shocks

      0 0
      • nitraq  

        Nemusí, všechno taper.

        0 0
        • Johnnyxjr  

          zeptám se blbě a nejde to upravit přes nějakou redukci!

          koukal jsem na tuhle

          http://www.planetx.co.uk/…ad-disc-fork

          je tapered jasně ale oproti tomu co mám na mém kole je ten hrb krátkej

          0 0
            • Johnnyxjr  

              šikovný díky za odkaz

              0 0
            • Jakobo  

              To ale neni za tal blby napad. Treba tato vidlice ma 405 mm, o kolik se vidle posune dolu v normal ramu? To by mohlo dat tech 420 mm. Na no-name Cinu bych se u karbonu a zvlast u vidlice z vysoka. Zpracovani proti tem vidlim na ebay a AE co jsem se dival nebe a dudy.

              0 0
              • Smazaný účet  

                RB má ale integrované hlávko…

                0 0
                • Jakobo  

                  Aha. Tak pak asi jedine ta Java nevypadaji uplne nejhur a verze 26" ma mit tech 420 mm. S karbonovym sloupkem ma kolem 500 g. Nebo nejakou Ritchey WCS, ale ty jsou normal za 10 tacu tak jedine najit nekde ve sleve.

                  0 0
            • treatt  

              Ty jo, hustý, díky, to by mě nenapadlo! Řeším ten samý problém, Genesis Croix de fer 2014 s hlávkem si nejsem jist, protože ho tu nemám u sebe, v katalogu je psaný M:Part Elite 1–1/8" Sealed Cartridge, ale pořídil jsem tenhle a chlopek píše FSA Orbit. Je tam teď ocel vidle, která je těžká jako prase a do pohodlí to má daleko, tak bych rád našel uprgrade celokarbon pro odlehčení jak na váze, tak rukám, ale mám tam několik kritérií – aby to šlo nasadit na nekuželku, pochopitelně disc brzda a aby ideálně vzala širší plášť + blatník (mám Crud MkIII) a zároveň na tom nechci nějak zle vykrvácet, takže WCS nebo Enve jsou sice krásné, ale… :)

              Co na to místní techičtí znalci, půjde ta Selcofka s tím konverzním hlávkem nasadit na tenhle rám? Nezvedne to moc geo? Předem moc díky

              0 0
              • Smazaný účet  

                Designově hodně nesourodé, jeden takový pokus mám v profilu.

                Výše jsem dával odkaz na Radonku 1 1/8…

                0 0
                • treatt  

                  Myslíš jako u toho Cube, že je relativně tenký rám a pod ním mohutná vidle? Hele to by mě asi netrápilo, není to kolo na ozdobu :) Tu Radonku jsem viděl, jenže má alu sloupek a to je jednak (teoreticky) míň pohodlný, než celokarbon, ale taky váhově to je jinde.. víš jak, karbon by představoval nějakou investici, ale je tam potenciál sundat dolů klidně kus přes 300g (a že to ten Genesis potřebuje, je to skvělý kolo na to, na co ho mám, ale váha ho přeci jen stahuje), ta Radonka má ofiko 700, to už bude opravdu blízko té origo ocelové..

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Nj, ale dávat na oceláka s tenkýma trubkama aero karbon mi nepřijde optimální…

                    0 0
                    • Qulck  

                      Mám na oceláku karbon vidlu a nevypadá to zle. Viz profil.

                      0 0
                      • Marskatin  

                        Mi se teda moc nelíbí. Ale částečně je to zachráněno tím, že je v jednom designu s kolem.

                        0 0
                    • treatt  

                      Mě by to zas tak hrozně neuráželo a hlavně by to na funkci rostlináře nemělo vliv.. ale stejně je to bezpředmětné, když tam hlávko na 44mm prostě nenarvu :/ takže hledat dál a budu doufat, že se někde vyloupne výrobce, pro kterého bude tahle mezera na trhu zajímavá.. na pytel tyhle standardy, aby mě nakonec nevyšlo nejsnadněji nechat převařit hlavu na kuželku :-D

                      0 0
              • Vilém  

                Nepujde, musel bys mit ram se semiiontegrovanym hlavovym, coz nemas.

                0 0
                • treatt  

                  Hmmm, toho jsem se bál, že je ten spodek klasika.. kurnik :(

                  0 0
                  • treatt  

                    Teď jsem si to dohledal, tyhle konverzní hlávka dělá i Cane Creek, ale je to na hlavové trubky o průměru 44mm, ne klasických 34mm :( Ach jo

                    0 0
              • Doktor-Prase  

                Hledej Ebay:

                http://www.londonbicycleworkshop.com/…6-black.aspx

                Dříve se osazovaly CdF právě i krabonovejma…

                0 0
    • Martin  

      šup nahoru :)

      ta java vypadá zajímavě, ale nejsem si jistý jestli správně čtu délku nohou – zdá se být delší než moje stávající, je to tak?

      0 0
      • Smazaný účet  

        Myslel jsem, že ladíš vzhled, což s MTB vidlou nevím, nevím.

        It is 26“ fork ,and it also can be used for 27.5" 29" wheels. Support the max tire 2.1" of 29"???

        0 0
        • Martin  

          víš jak, než se rozhoupu, zešedivím :)

          ale aspon jsem posunul téma nahoru :)

          0 0
          • Smazaný účet  

            Taky cosi: https://www.alibaba.com/…5202495.html,

            ale já bych do toho nešel a je nějaká nízká…

            0 0
          • Pán z Dubu  

            Jestli si chceš „polepšit dyzajnově“ – jak píšeš, tak vyměň i rám.

            0 0
            • Martin  

              a to proč?

              0 0
              • Pán z Dubu  

                Současné rámy už jsou učesanější. Např. to Tvé omotávkové vedení zadního brzdového bowdenu k poloze třmenu na sedlové vzpěře nic moc nevypadá.

                0 0
                • Jakobo  

                  To urcite jo, to kolo neni designovy skvost uz kvuli te staflovitosti, ale zas hlavni je otazka, jestli je to pro nej Ferrari nebo pracant na najezd km a do prace. Navic pro nas vysoke je zas o trochu tezsi sehnat ram vyhovujici geometrie a pokud takove kolo postavis a vyladis posed, tak se ti moc nechce se s tim drbat bez nejakeho padneho duvodu. No a konecne jestli tu vidli koupi do 2 tacu, tak neni co resit.

                  0 0
                  • Martin  

                    já chci hlavně jezdit, což aktuální RB bez problémů splní.

                    i proto tu vidlici řeším neřeším… ty výrůstky na véčka mi tam sice vadí, ale věšet se nehodlám

                    0 0
            • Jakobo  

              Pockal bych 2 roky nez RB prejde na tapered i u RX a zatim jezdil na tomto.

              Taky by me zajimalo jak to bude vypadat, resim stejny problem, chtel bych letos na jare vymenit Vcka za kotouce na krosovem kole a budu menit i vidlici. Fakt je ten, ze jestli MTB nebo silnicni, roztec dole bude stejna, 100 mm. Jediny rozdil bude v uhlu, pod kterym bude sbihat ke korunce. Toto je navic RX a ne silnice, aspon bude mit dost mista na sirsi plast.

              Dalsi vec je, ze uzke vidle se budou pri brzdeni prohybat jak prase, mohutnejsi vidle bude mit velkou vyhodu.

              Doome, chce to projit ebay a AE, tech vidlic je tam hafa ruzne kvality uhli, tvaru a barev, co se tyce rozmeru cert jim ver jestli je delka 420 nebo 430. Ta cena neni tak zavratna v nejhorsim prodas tady na bazaru a koupis jinou. To rozhodnuti za tebe nikdo neudla, pac nikdo asi nema zkusenost. Ja budu tu vidli kupovat do par tydnu, ale jak jsem psal vyse, jdu do celo Alu kvuli uchytum na blatase.

              Jeste bych ti radil vybrat vidli s celohlinikovyma koncema, ty carbonove se omackavaji a ty s vlepenyma pliskama, to je jen atrapa.

              0 0
              • Martin  

                já bych raději něco ověřeného od nás :)

                0 0
    • Jakobo  

      No a jinak existuje tato MRX Psal jsem tam minuly tyden a odpovedeli:

      Výška vidlice měřená od středu patek po spodek spodní misky hlavového složení je 39,5cm. Přidal jsem to i k popisu vidlice.

      Ty ale asi chces 420 mm jestli to chapu. Jinak by byla idealni. Zda se, ze ma Alu konce i montaz blatasu. Ty muzes upilovat. Pro me bohuzel prilis kratka.

      0 0
    • Martin  

      Opráším téma…

      Zadání: taper sloupek, pevná osa 12 nebo 15mm, ideální axle to crown 410 mm, postmout.

      Něco jako tahle https://www.planetx.co.uk/…-gravel-fork, ale nemusí být tak drahá :)

      Měla by unést cca 120 kg jezdce.

      Díky za tipy :)

      0 0
    • Doktor-Prase  

      Zase jsou dostupné karbonové Genesis vidle z Croix de Fer – 1 1/8, na kotouče, RU

      https://www.ebay.co.uk/…163062541792?…

      0 0
      • treatt  

        Dík za info..ale s tím, že má hliníkový sloupek, je váhová úspora dost malá a přínos v pohodlí diskutabilní :( Osobně do toho nemám motivaci jít..kdyby byla celokarbon, je to jiná písnička..

        Tak snad se ukáže nějaký Číňan..

        0 0
        • Doktor-Prase  

          Já jí mám objednanou a to ne tak ani kvůli váze, ale kvůli kmitání ocelové při brždění. Samo, až bude zkrácen krk, tak zvážím a o zkušenosti se podělím.

          0 0
          • treatt  

            Ty máš vlastně hydry co? Já zahodil Avidy BB7, to byly šudlátka, ale ani na TRPech tenhle problém nemám :) a když tak pozoruju, co na tom mám aktuálně navěšený a kolik to celkem váží, karbon vidle už to nevytrhne :-D

            0 0
    • khonza  

      Celkem ucházející vidle s rovným krkem se válí v Olomouci

      https://www.moolbike.cz/…quick-carbon

      0 0
    • stumpfsr  

      Ahoj, potřebuju poradit s výběrem vidlice na cestovní gravel. černá, karbon, tapered, pláště cca 45, osa 12×100, flat mount. vedení vnitřkem, ne však plně integrované krkem vidle.

      Tři montážní body na boku noh – to je důvod proč ji sháním.

      Ideálně něco jako z odkazu.

      https://www.aliexpress.com/…6392499.html?…

      S něčím prověřeným z Číny nemám problém, ale muselo by to být od zavedené značky. Ideálně však přímo z Evropských eshopů.

      Pohyboval bych se v nižší polovině cenového spektra, jinak bych bral Enve :D

      Díky Honza

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.