Varování před nákupem kola v prodejně cyklo69

319 nepřečtených
  • Rumcajs64

    Před 2 lety jsem koupil kolo Specialized v prodejně cyklo69 v Praze – Dejvicích. Celoodpružené kolo Stamp Jumper nebylo zrovna laciné, stálo okolo 85 tisíc, tak jsem za ty peníze očekával kvalitu. To byl bohužel velký omyl. Již po prvním týdnu ježdění se začaly ozývat divné zvuky z přední vidlice zn. Fox a funkce mezipolohy, kdy je vidlice zčásti uzamčena nebyla vůbec poznat, kolo jsem tedy odvezl do prodejny, kde vidlici demontovali a poslali do jediného servisu v republice, který tyto vidlice servisuje – Cyklo Švec v Písku. Za cca 14 dní mi kolo vrátili s tím, že je vidlice v záruce opravená – byla vadná patrona. Asi po 2 měsících ježdění na kole a zhruba tisíci ujetých km se projevila úplně stejná závada. Kolo jsem používal ještě asi 2 měsíce a pak v zimě po necelém roce znovu odvezl na reklamaci. V prodejně mi ale řekli, že vidlice potřebuje provést běžný servis, tzn. výměnu oleje a těsnění a to že si musím zaplatit. Stálo mě to 2 tisíce a po pár měsících používání kola jsem zjistil, že vidlice se nedá vůbec zamknout. Volal jsem tedy přímo do Cyklo Švec Písek, kde vidlice servisují a bylo mi řečeno, že tato řada vidlic je nepovedená vůbec mi neměla mít název Fox. Po odeslání vidlice do tohoto servisu mi přišlo oficiální vyjádření, že vidlice má proraženou patronu ( oprava by stála 6000 Kč ) a závadu jsem si způsobil sám, záruku tudíž neuznávají, stejně se k tomu postavila i prodejna Cyklo69, která mi doporučila ať se obrátím na jejich právníka! Ještě bych k tomu dodal, že nejsem žádný závodník a jezdím pouze v lehkém terénu a přední vidlici nechávám stále odemčenou.

    Než koupíte někde kolo, radil bych, zjistit si jak je prodejce kol solidní a jak se staví k záručním opravám. Například na servis vidlicí Fox v Písku jsem ještě neslyšel jedinou pozitivní referenci.

    0 0
    • Vilém  

      Takze problem mas jaky?

      0 0
    • Gabbo  

      Takze, cim se tady cyklo69 provinili? Prvni reklamaci vyriili, u druhe pokud cyklosvec reklamaci odmitne, cekas ze cyklo69 opravu veme na vlastni naklady?

      Pokud nejsi spokojen s vyrizenim reklamace, vzdy si muzes nechat udelat znalecky posudek.

      0 0
      • Martin  

        ČOI a kontrola u cyklošvec to jistí :)

        0 0
      • blaza84  

        Zakladatele vlákna ale nějakáý Cyklošvec nemusí zajímat, kolo koupil u Cyklo69.

        0 0
        • scret  

          prvni reklamace byla vyresena… Druha defacto taky.

          Vzhledem k tomu, ze pise, ze na kole najel cca 1000km, servis za tu dobu asi zadny, tak urcite nebude spadat do predepsanych servisnich intervalu vidlice a ma peska:)

          0 0
          • goofy  

            Tak tak. navíc Fox stejně jako snad všichni výrobci dává záruku na těsnění 3 měsíce, takže tam člověk stejně platí repas za své.

            0 0
          • MirosPikos  

            Takže člověk aby servisoval vidlici nejlépe ob měsíc :) Děkuju, nechci.

            0 0
            • scret  

              nevim, co se certis:) Kazda znacka ma podobne servisni intervaly… To, ze jsou kratke a ze to samozrejme vydrzi v pohode mnohem mnohem dele je jina…

              0 0
            •  

              to vynález nejlepší vidlice celého vesmíru houpacího koně z TT bys musel dle jeho návodu servisovat každej druhej tejden když se trošku více jezdí:-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Zajímavé že nic takového v návodu není.

                0 0
              • tigermoth  

                A je to tu zase.

                0 0
              • kocers  

                Úplně sem si teď vzpomněl na vlákno Legendární hlášky BF (nebo jak se to jmenovalo). Nejsem si jist, jestli se tam objevila tato romanova, ale určitě tam patří :-)

                Romane vydrž. Ty „nejlepší vidlice celého vesmíru houpacího koně z TT“ jednou musí upadnout v zapomnění (zrovna mam jednu čerstvou na kole) a pak tě tu všichni pochválí, žes byl jediný duchaplný. Vydrž, Prťka teda Romane, vydž.

                0 0
              • nitraq  

                Víš co, Sašo?

                0 0
            • Smazaný účet  

              já mám na Moratce pevnou – neservisuju, jezdím… ;-)

              0 0
    • scret  

      tady bude jeste veselo, to ja poznam:))

      0 0
    • Elwing  

      Jediná možnost je vzít si právníka, nechat se zastrašovat těma buranama z Písku, to vážně ne.

      Neznám nikoho, kdo by si na ně nestěžoval. Bohužel je to ale dovozce a člověk často nemá jinou možnost. Například já teď poslala tlumič raději na repas do Německa.

      0 0
      • goofy  

        No vidíš. A já bez problémů. :-)

        0 0
        • Elwing  

          To víš, nejsi holka, která poslala tlumič ze sjezdového kola na servis – neřešitelný problém dle jejich experta :-)

          0 0
        • wilda81  

          +1

          0 0
      • scret  

        posilam tlumaky do bikelive… Jestli ztratim zaruku nebo ne, je mi fuk… Prtze Svec stejne vy.ebe s kazdym, takze se to na zaruku v 90% nevztahuje:)

        0 0
        • Elwing  

          V bikelive mi jednou zmrvili vidlici, to je těžký :-D Martinovi zase vyteklo po preventivním servisu dorado (to dělají v progresu nebo kde), ono je to asi jedno :-D

          0 0
          • goofy  

            Přesně tak. Je to fakt jedno… :-D Klasické ervisy si dělám sám, ale teď budu muset někde poslat tlumič na přetěsnění olejové části, a začínám mít stresy, kde to dát… :-D

            0 0
            • AleZ80  

              Já byl v Bike Live zatím spokojený. Dával jsem tam tlumič na výměnu těsnění a náplní + zvýšení progresivity a následně ten samý tlumič 2× na posezónní servis vzduchové části a zatím se nevyskytl žádný problém.

              0 0
            • Smazaný účet  

              Ja delal servis olejove casti na XF (H3) a zadna velika veda…akorat ten ma expanzku, ktera se tlakuje pumpou…u tlumaku bez expanzky to je trochu orisek…

              0 0
              • goofy  

                Výměnu oleje no problém, ale s výměnou těsnění se mi ***** nechce. :-)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Hmmm..v cem je problem prosimte:)

                  ale jinak joooo…lenost je svina a ze vseho s olejem je bordel…

                  0 0
            • Stingray  

              Dej to Kamilovi do Havířova, umí to dobře a máš to blízko…

              0 0
            • scret  

              jinak vzduch.cast si na tlumaku delam sam, olejovou uz ne…

              U vidlic je to tak, ze nektery neznam, tak se radsi do nich nemontuju… Nektery si ale delam taky sam…

              0 0
              • goofy  

                Olej jsem si měnil, ale těsnění se mi nechce dělat.

                0 0
          • scret  

            ja zatim jen dobre zkusenosti… ale Deekayovi udajne taky skrabli vidli…

            0 0
          • Doktor22  

            Já jsem si nechal udělat zimní servis na FSR SJ S-Works v Bikomatic včetně vidle a tlumiče, vidli a tlumič údajně posílali myslím do Holandska, chtěl jsme na vidli nastavit na svou váhu negativní komoru. Když bylo kolo hotové zajel jsem si pro něj, ale až doma jsem si jej prohlídnul, vše OK až na vidli když jsem ji zatlačil a pustil tak klepla na doraz. Nechtělo se mi do Bikomatu jet skoro 40km tak jsem ji rozdělal znovu nastavil neg. komoru složil a chyba se opakovala, takže v prdeli O kroužky, to ž jsem ji opět rozdělal vyměnil O kroužky nastavil složil a je to OK. Takže od teď si servis budu dělat sám, bohužel u tlumiče s Brainem to nejde a budu asi i nadále odkázán na nějaký servis. Jen nevím u koho v okolí Frýdku-Místku.

            0 0
        • MirosPikos  

          Oni nevyjebou s každým. Resp. snaží se *******, ale když se člověk rázně ozve, couvnou. Já už zvažoval osobní návštěvu, když se mi snažili namluvil, že jsem neodborným zásahem zapomněl do vidlice vrátit 20 cm dlouhý díl. Zřejmě patronu. Přitom vidlici jsem odesílal ve stavu, ve kterém odjezdila Saalbach. Stačí si nenechat ***** na hlavu a jednání se rázem změní.

          0 0
      • Smazaný účet  

        začal jsem tě číst „jediná možnost je vzít si panáka“ :-)

        tomu bych i věřil…

        0 0
      • JMT  

        Mě cyklošvec fakt pomohl, servisák mě nechal stát v dílně a mohle jsem se koukat. 100% profi práce, cena výborná a na počkání. Byl jsem s přístupem naprosto spokojen.

        P.s. byl jsem tam na otočku z Prahy, protože Bikelive to dvakrát posral…

        0 0
    • Erknold  

      toto vlákno si uložím, až zase bude éra levných HT s FOXem a všichni budou unešení, že to má FOXku.

      0 0
    • tigermoth  

      Nějak jsem tam nenašel co teda servis zmrvil. A propo, dělá si tu někdo foxy (vidle, ne tlumáky) doma? Co tak slyším tak je to furt cyklošvec.

      0 0
      • Mysee  

        Klasickou rozborku (má se dělat jednou za 30h) jsem dělal, nalití nového oleje, vyčištění, otevření vzduchové komory, případně nové prachovky. Ale do patrony jsem se zatím nedíval.

        0 0
      • wladeq  

        Pružinovou čtyřicítku komplet doma. Nic tam v podstatě není. Btw. Mají na webu docela HC návod, podle kterého by to dala i moje babička

        0 0
      • Concorde  

        Vidle i tlumáky :) Vlastně všechno. V ofiko (i neofiko) servisy už jsem ztratil důvěru.

        0 0
    • oddie  

      No jo, to jsou ta levná kola, jak jsou ošizená, tak jsou s nimi furt nějaké problémy :)

      0 0
    • Petr L2  

      Také nějak nevidím, v čem je u 69 problém. Pokud máš pocit, že tě autorizovaný prodejce ojebal, máš tady ještě zastoupení Spešlu. A hlavně celý problém je u Foxů. Tak nechápu proč není titulek o Švecovi a vidli Fox Žádný prodejce přece nepůjde jen tak nad rámec toho, co poskytne výrobce. Nejsou ani padlí na hlavu, ani dobročinná organizace.

      0 0
      • Rorejs74  

        Naopak, zakaznika vubec nemusi zajimat jakou zaruku ma prodejce od vyrobce a vlastna ani kdo konkretne to vyrobil. Pravni vztah z kupni smlouvy je mezi kupujicim a prodavajicim a musi odpovidat platne legislative. Jak si to poresi prodejce je ciste jeho problem a taky je jeho volba ci vyrobky bude prodavat.

        To ze se tim tady prodejci dost casto ohani a hraji si jen na laskaveho zprostredkovatele je po pravni strance spatne a pokud si to nekdo necha libit, tak je to jeho volba.

        0 0
        • Barak  

          To máš samozřejmě pravdu. Ale je naprosto standardní, že prodejce převezme odborné stanovisko autorizovaného servisu a dále jedná v tomto duchu. Může dobrému zákazníkovi vyjít vstříc, potom ale servis cáluje ze svého. A co si budeme povídat, ne každá reklamace je opravdu oprávněná, aniž bych to vztahoval na tento konkrétní případ. Lidi jsou schopni reklamovat různé věci…

          0 0
          • scret  

            Bohuzel ze svych zkusenosti i z druhe strany pultu vim, co zkousej lidi obcas reklamovat… neskutecny..

            0 0
            • nitraq  

              Dej do placu nějakou perlu:))

              0 0
              • Smazaný účet  

                dávat to sem, to je jak házet svině na zeď…

                0 0
              • scret  

                normalka byly osmajdany boty nebo si vzpominam na jednu histerku, kktera prinesla spacak na reklamaci, ktery byl uvnitr totalne potrhanej, ze jako nekvalitni siti…

                Uz si jaksi neuvedomila, ze bylo jasne videt, ze to byla potrhana tkanina a sev drzel. Neboli dle meho skromneho nazoru v tom spacaku normalne musela m.dat anebo nevim…:)

                Bohuzel tahle pani to nakonec vyhrala, prtze muj sef zapomnel odeslat spacak na reklamaci a jentak se valel na krame… Takze jsem musel zatnout zuby a s usmevem se ji omluvit a dat prachy..:(

                0 0
        • scret  

          po pravni strance mas pravdu… ale… prodejce mu 1.reklamaci vyridil ke spokojenosti… a to, ze se zavada objevila znova uz je vec jina a celkem v tuhle chvili nepodstatna… prtze zakladatel porusil zarucni podminky a tak ma stejne peska, prtze to sikovne prodejce i Svec svedou na to…:)

          0 0
          • Rorejs74  

            Jasne, ta moje reakce se primarne vztahovala k tomuhle :

            Žádný prodejce přece nepůjde jen tak nad rámec toho, co poskytne výrobce. Nejsou ani padlí na hlavu, ani dobročinná organizace.

            0 0
      • HUPÍK  

        pro Petr L2-to jsi ale napsal kravinu…

        0 0
        • Petr L2  

          Tak mi zkuste pěkně od začátku a podrobně vysvětlit proč, když jste tak chytrý :-)

          0 0
      • Smazaný účet  

        Záruku mu poskytuje ten kdo mu kolo prodal. Takže to napsal správně.

        0 0
    • JSt  

      Asi po 2 měsících ježdění na kole a zhruba tisíci ujetých km se projevila úplně stejná závada. Kolo jsem používal ještě asi 2 měsíce a pak v zimě po necelém roce znovu odvezl na reklamaci.

      zavadu mas reklamovat hned, jak se projevi, jestli se nepletu. ;-)

      0 0
    •  

      Tak mel jsem stejny problem v roce 2012 s fox talas vidle za 15 tacu. Do roka zacala cinkat kov na kov pri vraceni, reklamace v poradku u Svece zrovna repas. Po pul roce opet stejny problem , prodejce uz s tim nechtel nic mit k Svecovi na svoje naklady a napsal mi tenkrat nejaka titanova pruzinka v odskoku a ze 2tisice. Tak jsem se na to vyprdl, krom toho zvuku fungovala bez problemu a po sezone prodal. A foxku uz kupovat nebudu. Ted mam rs a servis kousek. A na pristi sezonu budu kupovat asi suntour servis za barakem.

      0 0
    • kesu  

      Někdy se opravdu nestačím divit reakcím zde. Někdo si koupí nadprůměrně drahý kolo a prodejce s ním prostě vyjebe s odkazem na naprosto odpadní zastoupení značky, která vyrábí komponent. Bohužel u nás naprosto běžná praxe. A nejlepší je se ještě vymlouvat na zanedbanej servis s odkazem na účelově napsaný servisní podmínky. Nicméně tady se všichni zastanou obchodu…

      Jako kdyby nemohli v 69 zaplatit v rámci zachování dobrých vztahů tu blbou sadu těsnění.

      Já se právníkem oháním skoro každej rok v nějakým cyklokšeftu.

      0 0
      • JSt  

        tou posledni vetou bych se moc nechlubil. :-)

        0 0
      • Sindy  

        To jako, ze by za něj měli zaplatit 2koliky za těsnění?? Rovnou by přece mohli za něj zaplatit i tu proraženou patronu, ne? Vždyť si takhle udrzej zákazníky… za kazdyho zaplatej 8000 a za 2 týdny můžou končit…

        0 0
        • kesu  

          Tak ať, pokud nedokážou poskytovat kvalitní servisní zázemí ať to zavřou.

          0 0
          • Vilém  

            Se prober.

            0 0
            • Jenda  

              tak zase je fakt, že servis žádný vidlice není servis raketoplánu. Těsnění ve valný většině případů seženeš za pár korun v daleko lepší kvalitě než je originál. Takže pokud maj hodně reklamací který jim Švec neuznává, tak se můžou naučit to sami opravovat, třeba i bez záruky, ale zákazník třeba odejde spokojenej. Jenže mě přijde že většina servisů se bojí do čehokoli složitějšího jít a čest vyjímkám.

              0 0
              • Vilém  

                Prave pochybuju, ze by prodejce byl ochoten prebirat zaruku za nekoho jineho.

                0 0
                • Jenda  

                  ale on ji nepřebírá – záruku poskytuje prodejce, jak si to vyřídí s dalším článkem řetězce je zákazníkovi imho jedno. Pokud je další článek řetězce problematickej, a to švec je, tak má prodejce 3 možnosti – ****** zákazníka, vykašlat se na problematickýho dodavatele (což u celých kol kde blbne vidle je trochu problém) a nebo to opravit na vlastní náklady a v tom případě to může udělat jak uzná za vhodný.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Tak jasny, vztah kupujici / prodejce je jasny. Ale proste nevidim duvod, proc by mel neco servisovat za jedine servisni zastoupeni v CR a tim si pak zavrit vratka, kdyby nastaly nejake dalsi problemy, protoze svec by prodejce poslal nekam, ze vidlici neservisoval on atd.

                    V tomto pripade, ktery se tu resi, nevidim zadne pochybeni ze strany prodejce a zajimalo by me, zac jej chce dotycny zalovat.

                    0 0
                  • Esi  

                    jo ale pokud záruční server tvrdí že zboží bylo používáno v rozporu s návodem a reklamaci zmítne tak s tom prodejce nic nenadělá, teda za předpokladu že to nechce zacvaknout ze svého

                    Samozřejmě se s nima můžeš soudit, ale dost pochybuju že to má u zboží v ceně cca 8 tisíc smysl.

                    0 0
                  • Barak  

                    To je pravda, že záruku poskytuje prodece. Ale pokud se do vidlice bude hrabat a oprava se z nějakého důvodu nepodaří, riskuje, že mu to Švec hodí na hlavu.

                    0 0
                    • Jenda  

                      jenže švec už jim to na hlavu hodil

                      @Esi – záleží na tom jak se prodejce ztotožňuje s autorizovaným servisem

                      0 0
                      • Barak  

                        To sice jo, ale s konstatováním, že jde o neoprávěnou reklamaci.

                        Nikoliv kvůli tomu, že vidlici někdo před tím rozjebal.

                        0 0
                      • Esi  

                        prodejce samozřejmě dost těžko bude tvrdit autorizovanému servisu že se to má záručně opravit když servis tvrdí že ne. Nemá důvod aby něco takového dělal, jestli je švec jediný autorizák v ČR tak na něj nemají ani šanci zatlačit tím že to jinak budou posílat jinam. Jde o to jestli je v té vidlici opravdu proražená patrona a nebo tu vidlici prostě jen někdo hodil do regálu a za 14 dní jí poslal zpět s popisem mechanicky poškozené reklamace zamítnuta......

                        0 0
                        • Jenda  

                          no, myslím že 69 přes spešl má poměrně slušný páky jak na servis foxu, potažmo fox jako takovej tlačit, jenže proč by to dělali, když většina zákazníků prostě při neuznané reklamaci zklamaně pokrčí rameny a vysolí peníze za nové. V tomhle souhlasím s Kešu, že vidle na kolo musí i bez údržby 1000 km vydržet za normálních provozních podmínek zcela v pohodě.

                          Samozřejmě celou dobu vycházím jen z informace od reklamujícího.

                          0 0
                          • Esi  

                            To že by vidle měla vydržet si myslím taky, na druhou stranu pokud odešlo zamykání a jezdil na tom ještě 2 měsíce přiznal to prodejci, tak to je blbej nápad.

                            0 0
      • scret  

        1.reklamace uznana a vyrizena – fakt

        Vidle bez servisu dle doporuceni vyrobce – fakt

        To, ze se bude tim prodejce, resp. zastoupeni znacky ohanet a timpadem nema sanci uspet – vysoce pravdepodobne

        To, ze si zakladatel koupil s kolem holt scheize vidli – fakt:))

        a pritom moralni hledisko nebo nejaka spravedlnost muze byt uplne jina…

        0 0
        • kesu  

          Vidlice nevydržela po reklamaci ani 2 měsíce a 1000km, takže se jedná o výrobní vadu a ne zanedbanej servis. A i kdyby ne, tak píše, že nevydržela ani rok, takže je to prostě shit. Kdyby takhle fungovala veškerá hydraulika, tak tahle civilizace nemá ani tekoucí vodu…

          Takže bych chtěl vidět, kde je napsáno, že kolo (komponent) nevydrží fungovat ani jeden rok a následně jak mě prodejce poučil, že se jedná o naprostej sr*č, kterej není určenej pro nármální použití. Pochybuju, že má Specialized napsáno v manuálu, že jejich vidlice má servisní interval kratší než rok. A manuál k vidlici asi při koupi nepodepsal. Takže nazdar a trvat na opravě.

          0 0
          • Vilém  

            Ja bych zase tipoval, ze zarucak a uzivatelsky manual k vidli dostal s kolem a tam jsou servisni intervaly a nac se vztahuje zaruka popsano.

            0 0
          • Elwing  

            V záručáku k Intensu bylo, že kolo nemá jezdit v dešti. Samozřejmě, že moje kolo déšť nikdy nevidělo :-)

            0 0
            • Al Stra  

              já měl u colnaga napsáno, že záruka nekryje act of God

              0 0
          • scret  

            ja chapu tvoji nas.anost, ale tady se to proste nevybojuje:)

            Vidlice by vydrzet mela, ale 100% servisni intervaly budou jasny a ty rozhodne budou treba klidne kolem 20h. A to nedelal. Hotovo tecka.

            To, ze je to shit, je myslim kazdymu uplne jasny… :)

            0 0
            • kesu  

              To nemusí být argument, pokud mu při koupi nedali prostudovat manuál k vidlici ale pouze ke kolu, kde je uvedený rok, tak jsou v háji.

              Já toho najezdím málo, ale i tak mi maximálně leze krkem, že servisní úkony tu stojí stejně jako v Německu (Cyklošvec) a přitom kvalita je bídná a dostupnost náhradních dílů žádná. Druhá věc je nevalná kvalita dílů na kolo vůbec.

              0 0
              • scret  

                ja moc komplet kol nekupoval, ale kdyz jo, vzdy tam byl i navod na vidli…

                0 0
      • Petr L2  

        Kdyby každému chytrákovi zaplatili pro jeho smutné oči i jenom tu „blobou sadu těsnění“ tak brzo přijdou na buben. Za chvíli by měli plný kšeft takových vykuků co se ohánějí právníkem kdykoliv si myslí, že by se z nich měl každý ******.

        0 0
        • kesu  

          Jo, to je přesně jediná možnost jak se domoct svýho. Použít sílu a nátlak a při prvním náznaku pokusu o vyjebání okamžitě začít řvát a bejt maximálně arogantní.

          Prodali kolo za 85 tis. Kč tak musí počítat se servisem a ne jen zisk. Bavíme se tu o kole v hodnotě trojnásobku průměrné mzdy. Běžný člověk pracuje skoro tři měsíce na to, aby na to kolo měl a oni nemůžou vyměnit pát okroužků v ceně několika korun. To, že za těch pár těsnění dovozce účtuje tisícikoruny je akorát další ojeb.

          0 0
          • wilda81  

            OT: u S bych nepoužíval spojení „… kolo v hodnotě trojnásobku …“, ale „.. kolo s cenovkou trojnásobku …“ ;)

            0 0
          • black.horse  

            Řekl bych, že „běžný“ člověk (a je jedno zda bereš průměr nebo meridián) by na to kolo šetřil +/- rok, protože stejně většina „běžné“ výplaty skončí v nutných a nebo potřebnějších nákladech.

            0 0
            • -b-n-x-  

              Anebo se to vezme na hypoteku a mas to hned. Ovsem pak je zase blbe, kdyz se posere ta Fox vidlice. To chapu, ze cloveka dalsi nepredpokladany vydaj za novou vidlu docela nastve.

              0 0
          • Petr L2  

            Když jste všichni tak chytří a víte co vše prodejce musí zařídit a ustát, tak mi prosím vysvětlete, proč se po celém světě lidi nesoudí s autosalóny, ale s VW kvůli té patálii se SW řídící jednotky, vždyť si auto nikdo nekoupil ve fabrice..

            0 0
            • kesu  

              Protože VW nepoškodil zákazníka přímo, teoreticky tím poškodil všechny, kteří to dýchají. Není to tedy mezi zákazníkem a prodejcem.

              0 0
              • Smazaný účet  

                A co kdyz poskodil nekoho, kdo si jejich auto koupil aby mohl do nizkoemisni zony?

                0 0
                • kesu  

                  On tam ale může, nikdo tomu doteď plaketu neodebral. Pokud vím tak homologaci to má pořád.

                  0 0
                • GrumpySmurf  

                  A jestli nahodou nesmyslna norma z dilen EU neposkocila VW? Podil cóčka spadajici na vrub automoto proti prumyslu je dost vypovídajici, stejne tak podil znecisteni pochazejizi z osobnich automobilu proti zbytku dopravy…

                  Jakej je rozdil mezi autem co rozpozna ze se testuje a ostatnima autama co rozpoznaji ze se zrovna netestujou…

                  0 0
                  • Petr L2  

                    Jediný, nejsou od VW a protože je to jediná automobilka, které se opravdu daří a je ještě z Německa, bylo potřeba jí přistřihnout křídla.

                    0 0
          • wladeq  

            Uřvané arogantní blbečky mam nejradši. Kdybys prodával kola a bobík ti přišel s tím, že po tom, co 1000 kiláku sral na servis se mu rozsypala vidle, bys mu to určitě na svoje nákladny nechal opravit. O tom tady nikdo nepochybuje…!!!

            0 0
              • wladeq  

                rok 07…tu mas treba 09 http://www.ridefox.com/…ntervals.htm ;)

                0 0
                • MichaelSimek  

                  1000km se da najet do 50hodin v klidu, takze v cem je problem?

                  0 0
                  • wladeq  

                    Tam je ovšem víceméně 50 hodin. To že je to přestřelené je druhá věc :)…1000 hodin jsem střelil, páč se mi zdálo, že to tu zakladající psal, nevím, esi je to vubec pravda :)

                    0 0
                    • MichaelSimek  

                      psal 1000 km a ty taky :) ne hodin

                      0 0
                      • wladeq  

                        Jojo, se v tom začínám ztrácet :)…a začína mě to nudit. Thread o tom se vybečet, Shop ma na te závadě stejný podíl, jako zakladatel, kdo je teda vinen? podle papíru shop, podle selskeho rozumu shit happens, když si to ošéfuje sám, výjde ho to na polovinu, to se stává, jsou i horší věci

                        0 0
            • kesu  

              Já kola prodával, pro tvojí informaci. By mě zajímalo, jak servisuješ vidli ty každých 1000km!

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jak si kdo servisuje vidli je prece uplne irelevantni…pro uplatneni zaruky musis respektovat servisni intervaly nebo doufat ze to nepoznaji.....

                0 0
                • kesu  

                  Kde máš napsaný ty tvoje servisní intervaly? Respektive kde si vzal těch 1000km co píše zakladatel

                  0 0
              • wladeq  

                Určitě častěji než 1000km, jezdím jenom dolekopcom :)…Kdyby nadával na fox, nenapisu ani slovo (mno mozna jo :D), ale bečet ze ho v shopu poslali doprdele ze sral na servis…priste tam holt nenakoupi…a chapu ze 85 tycek neni malo, to zas jo

                0 0
                • Jenda  

                  zkus mi vysvětlit, jak předepsanou údržbou zabráníš zničení patrony? Kdyby reklamoval vydřený vnitřní nohy tak neřeknu, ale tohle s údržbou myslím nemá co dělat.

                  Jediný co, že pokud vidle nefungovala jak měla a jezdil na tom dál tak to mohl dojebat, jenže spousta lidí ani nepozná že ta vidle funguje blbě :-/

                  0 0
      • tigermoth  

        Já se právníkem oháním skoro každej rok v nějakým cyklokšeftu.

        Neblbni, důstojnost máš jenom jednu. To radši vyzvi toho kšeftmana na souboj nebo tak něco:-)

        0 0
        • Elwing  

          To by dopadlo špatně, on to nemá jednoduchý, musí řvát i za mě, protože ženskou žádný mechanik nerespektuje a ani řvaní mi není platný, to mě mají akorát za hysterku :-)

          0 0
          • Breakpain  

            Když někdo prokáže odbornou znalost a také to, že se nebojí opřít o své argumenty, které mají hlavu a patu, paradoxně maji navrch spíše ženské mi přijde ;).

            A pokud na Tebe mechanik opravdu háže bobek, tak chtěj managera prodejny … a řešit hned před dotyčným mechanikem. Funguje to defakto vždycky mi přijde. Teda pokud se neřeší blbina, že Ti ztratil čepičku z ventilku :) např.

            OT:

            Nicméně všude kam chodím si vyberu lidi, se kterýma se chvíli pobavím a pokud si sedneme, tak příště už si explicitně vyžádám je – pokud zrovna nemůžou a nespěchá to, přijdu jindy. Ještě jsem nezažil, aby byl komplet personál OK, vždy je tam někdo, kdo Ti nebude tak sympatický.

            Je to divný, ale já se nechci těšit jen na nové kolo, ale i na příjemné prostředí, které musí zajistit personál …

            0 0
          • wilda81  

            Se nedivím, na řvaní a vyhrožování reaguji obdobně. ;) Daleko víc věcí se zákazníkem, ke spokojenosti obou stran, vyřešíme věcnou diskuzí.

            0 0
            • Elwing  

              Mechanik má hlavně dělat to, co řekne zákazník, a nediskutovat.

              0 0
              • wilda81  

                Ano, přesně takto si představuji „ideální“ začátek konstruktivní debaty :)

                0 0
              • Medunka  

                Kolik zákazníků ví, co přesně má servisák dělat.

                Ti zákazník řekne, že chce jen seřídit řazení, protože zlobí, ale že je kazeta v háji, převodníky v háji – to je nenapadne.

                0 0
              • JSt  

                to je samozrejme hloupost. ;-)

                0 0
              • tigermoth  

                Panenko Maria Podsrpenská…

                0 0
                • Elwing  

                  Jo, to jsem si taky říkala, když mi renomovaný technik od již zmíněného dovozce zapřísáhle tvrdil, že do mého tlumiče nelze dát olej jiné viskozity, protože by se na tom nedalo jezdit, jak by to kopalo. Radil mi, že si mám koupit stumpjumpera, ale možná tím sledoval vlastní zisk, jelikož ten by se mi mohl pokazit stejně jako zakladateli vlákna a vytáhli by ze mě další prachy.

                  0 0
                  • Rumcajs64  

                    Po těch zkušenostech co mám už bych si Specialized nekoupil a ani žádné jiné kolo s vidlicí Fox. Tyhle značky už mi nemůžou do baráku, je to navoněná bída.

                    0 0
                    • Vilém  

                      A co se ti teda stalo s kolem, zatim jsem cetl pouze o problemu s vidlici.

                      0 0
                    • goofy  

                      Ano ano. Fox je úplně na hovno a Specialized ještě víc. To říkám pořád.

                      0 0
                      • Petr L2  

                        Pořád nějak nemůžu v té diskuzi zachytit, co vlastně ten Spešl udělal špatně, že montuje na kola stejné vidle jako ostatní? No to je ten Sinyard ale zločinec:-)

                        0 0
                    • AleZ80  

                      Performance nebo Factory řady od Foxu bych se nebál.

                      0 0
                  • tigermoth  

                    Jo tak tohle smrdí. Oleje jsou totiž to první s čím se začíná experimentovat, jsou tam docela možnosti.

                    0 0
              • Tojny  

                Pokud je servisák dobrý, mělo by to být spíš obráceně.

                0 0
                • Tojny  

                  A pokud ne, tak by to měl nejspíš zákazník zvládnout opravit sám.

                  0 0
    • Esi  

      Tohle za 40 prodáš i se špatnou vidlí která je stejně k ničemu, koupíš za těch 40 nějaké HT které pro tvoje použití v lehkém terénu bude stejně asi lepší a problém vyřešen, zase máš kolo v záruce :-)

      0 0
    • Rumcajs64  

      Problém jsem vyřešil tak, že jsem koupil za 8500 Kč vidlici Suntour Epicon, která zatím funguje bez problémů a navíc se dá snadno a lacino repasovat. S cyklo69 se budu soudit už z principu. Chtěl jsem jen poukázat na přístup některých prodejců, kteří při dnešním rozvoji cyklistiky vydělávají slušné peníze a nedokážou se potom ani solidně postavit k reklamaci. K vidlici Fox mohu jen říci, že 2 tisíce každých půl roku za servis vidlice bych možná i dal, ale dát 6000 Kč za novou patronu se mi nechce a navíc jak dlouho vydrží? Po zkušenostech bych řekl, že tak půl roku.

      0 0
      • Vilém  

        Soudit? Hodne stesti.

        0 0
      • scret  

        good luck:) Doporucuju se nesoudit a za usetrene penize si koupit neco dalsiho na kolo:)

        0 0
      • Chlebovnik  

        Takže to vlastně celé byla jenom reklama na SR Suntour? Počkat… Epicon za 8.5k? Že by skrytá reklama na TT?

        0 0
        • Rumcajs64  

          Mohl jsem tam dát jakoukoliv jinou značku, na tom přeci nezáleží a mám ji tam chvíli, tak nemohu posoudit jak je dobrá, nebo ne.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Na Spesla Suntour? S tim na cyklostezce nezabodujes…

        0 0
        • šlapatko  

          Drahé kolo, drahý servis. Zákazníka je dobré informovat již před koupí. Většina lidí přejde ze starého HTčka s nefunkční pružinovou vidlicí na dražšího fula a diví se co kolik stojí. Srovnávají staré kolo s novým. Ideální je mít více kol, pak je na čem jezdit :-)

          Jako servisák jsem zažil pár drahých spešlů a jiných složitých kol. Je to v servise častěji než doma :-) ******** brain. Praskání drátů (radial). Brzdy avid a formula:-) taky hrozivé zvuky a podobně.

          Kdo chce opici, musí mít na banány.

          Pomalu a jistě přecházím k jednoduchým věcem. Nechci se pořád hrabat v kole, ale jezdit. Pevný rám, pevná vidlice, pár převodů a není co řešit. Kde nic není nic se neposere :-)

          0 0
      • Dorsiflex  

        I já mám SJ na Foxu Evolution 2013, té úplně první série, kde všem odešlo CTD (tj. tlumení, ne vzduchová patrona) a po výměně žádný problém. Jednou za rok servis v Bikelive a samozřejmě pečlivá údržba po každé vyjížďce. Má ji tři roky a jsem s ní hodně spokojenej (rád jezdím na různé testovací akce, takže mám s čím porovnávat).

        Z tvého příspěvku mi přijde přístup cyklo69 úplně v pořádku. Proražená patrona – nevím, co si s tím dělal a jak často a co jezdil v režimu Climb, ale „zamknutí“ dlouhodobě nesvědčí žádně vidlici. A jak už jsem psal – těmhle prvním Foxům řady Evolution s CTD odcházelo tlumení, ne vzduchová patrona. To jsi vyjímka.

        0 0
        • šlapatko  

          Ahoj, dobře si napsal údržba po každé jízdě. To je většinou kámen úrazu většiny kol.

          0 0
          • Jezevec70  

            To si nedokážu představit. Na kole jezdím denně, tak kdy bych měl ten servis dělat?

            Buď budu jezdit nebo se vrtat v kole. Obojí bohužel nestíhám.

            0 0
    • mirage  

      jakse přímo jmenuje ta vidlice, Fox a nějaké další označení?

      0 0
    • Rumcajs64  

      Je to vidlice Fox evolution, zdvih 120 mm. Jezdil jsem celou dobu s vidlicí odemčenou, po jízdě jsem čistil kluzné plochy od prachu a nečistot, občas jsem kontroloval tlak. Nevím, jak už víc bych se měl o vidlici starat, podle Cyklo69 bych měl mít asi kolo pověšené v obýváku a jenom se na něj dívat. Celý problém je v tom, že prodejce tvrdí, že jsem patronu zničil svojí chybou a nechce uznat záruku. Patrona se dá prorazit třeba hned po servisu vidlice, na tom asi nezáleží. A když mi autorizovaný servis vidlic řekne, že je to nepovedená série, tak to prodejce ví také a měl by se k reklamaci podle toho postavit. To ale pány z Cykl69 ani nenapadne a radši použijí osvědčenou větu, že si závadu způsobil zákazník sám. Dělají tady z lidí idioty, myslím, že tohle by se třeba v Německu nestalo.

      0 0
      • Medunka  

        Po odeslání vidlice do tohoto servisu mi přišlo oficiální vyjádření, že vidlice má proraženou patronu ( oprava by stála 6000 Kč ) a závadu jsem si způsobil sám …

        Tedy 69 reagovala na vyjádření servisu, nebo se pletu?

        Pokud tedy autorizovaný servis řekne, že zákazník poškodil komponent špatným používáním, prodejna mu nemá věřit? Jako jo, může se k tomu postavit vstřícně, nějaké ale se určitě najde.

        0 0
      • Petr L2  

        Zajímalo by mě, co ti na dokumenty od autorizovaného servisu řekne právník a kde v zákonech najde oporu k tomu, aby prodejce donutil řešit závadu za autorizovaný servis.

        Kydat špínu a posílat právníka by si měl na Fox a jeho zastoupení, tedy Švece. A chytil bych se toho, že se jedná o nepovedenou sérii a snahu zastoupení výrobce řešit závadu v konstrukci, či výrobě na úkor zákazníka s tím už se dá pracovat. Vše ostatní je zbytečné a nesmyslné plácání.

        0 0
        • Rumcajs64  

          Ty jsi velkej chytrák. Na nikoho špínu nekydám, píšu jen to co se stalo. Kdyby jsi byl na mém místě možná by jsi tak chytrej nebyl.

          0 0
        • Mig_all  

          Posilat pravniky na Fox a Švece by spis mel Cyklo69 za to jake shity jim prodavaji a servisuji, a nejlepe od nich uz vubec nic nebrat. Zakladatel vlakna nema s foxem ani švecem pravne absolutne nic spolecneho.

          0 0
          • kubad  

            Asi po 2 měsících ježdění na kole a zhruba tisíci ujetých km se projevila úplně stejná závada. Kolo jsem používal ještě asi 2 měsíce a pak v zimě po necelém roce znovu odvezl na reklamaci

            tímto co napsal jasně určil kdo za to může , sorry ale pokud je problém, řeším a né že 2 měsíce jezdím dojebu a pak se divím že mě neuznají reklamaci

            ale souhlas je to k nasrání

            0 0
            • Rumcajs64  

              Jenže tím jsem to nedojebal,, na jaře jsem vidlici servisoval za 2000 Kč a pak zase chvíli fungovala, než jsem po čase zjistil, že nejde zamknout.

              0 0
              • kubad  

                Takže vidle nejde zamknout a podle servisu je proražena patrona,vysvětlili ti jak k tomu teda došlo a proč se to stalo?

                Čím sis to podle nich způsobil?

                Takže je problém jen v tom že nezamyka?

                0 0
              • jecnak  

                V aute mi zacla svitit kontrolka motoru. Jelikoz jsem ale byl na servisu na podzim, tak jsem s tim jeste dva mesice jezdil. Vyrobce mi ted nechce uznat zaruku, ze pry je zadreny motor.

                0 0
      • Coural  

        To by se opravdu nestalo. Dlouho jsem žil v bavorské největší vesnici na světě a nestačil jsem se divit jaké plečky tam jezdily. A pokud s tím někdo přišel do servisu, nesetkal se s protaženým ksichtem otráveného mechanika, ale se snahou mu pomoci, i když na tom servis v tu chvíli třeba i mírně prodělal. Já si tam kupoval titanového Merlina a zůstal jsem váženým zákazníkem i když jsem tam zašel s maličkostí. To jen tady se po vysolení prachů, z klienta stává obtížný hmyz, který obtěžuje. Vím jen o jedné vyjímce, ale tam se specializují na levná kola a tím jsou pro mě nepoužitelný.

        0 0
        • Rumcajs64  

          Naprosto s tebou souhlasím. Tady je to prostě tak, zaplať a vypadni a už tě nechceme nikdy vidět a zkus se vrátit a něco po nás chtít. Prostě divokej východ.

          0 0
        • Smazaný účet  

          tak chápu, že když od nich máš plečku titanovýho Merlina, tak si tě trochu předchází ;-)

          0 0
          • Coural  

            Už nemám. Když jsem se válel v bezvědomí u Kutný Hory, tak si ho někdo odvezl :-(

            0 0
            • rkawa  

              Pockej, to jako ze si se vysekal a nekdo ti pri te prilezitost ukradl kolo?

              0 0
              • mr.nikdo  

                Nebo ho nekdo sejmul pro to kolo.

                0 0
                • Coural  

                  Ale to ne. Svůj prohraný souboj se slepicema jsem už tady někde popisoval. Po mém KO jsem ležel na krajnici a kolo pravděpodobně blokovalo silnici. Tak ho někdo odvezl, aby se nestalo nějaké neštěstí. Jen mi zapomněl nechat lístek.

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Tohle se mi hledat nechce (cela historka).

                    Takova Rychla Rota – pritel, kdyz jsi v nouzi :-D

                    0 0
                  • rkawa  

                    Jo tak. Tak to byli urcite mestaci. Se bali aby jsi nezpusobil kolaps na komunikaci.. Ale jako napotvoru se listecek nekde ztratil :-)

                    0 0
                  • goofy  

                    Tak to jsi trefil na pěkného dobráka tedy…

                    0 0
      • Dorsiflex  

        Jestli si se o ni takto staral a stejně odešla, tak to je blbý. I zde platí, že se občas nějaký kus nepovede. Od jednoho servisáka jsem slyšel o nové vidlici, která měla po dvou měsících vydřené vnitřní nohy – majitel za to prý absolutně nemohl. Jednoduše nepovedený kus. A reklamace neuznána, vina prý na straně zákazníka.

        S těmi prodejci hodně souhlasím, ale i u nás jsou krámy, kde je ten přístup jiný. Každopádně přeji pevné nervy, ale pochybuji, že se ti to povede.

        0 0
      • Kysky  

        Hej ty seš padlej úplně na palici. Prodejna má svůj partnerský servis na vidlice a když ten servis neuzná reklamaci, tak ti to nemůže uznat ani prodejce. Dyť takhle je to se vším. Ať jsou to mobily, pračky anebo jiný sračky! Zbytečně tady hudruješ na cyklo69

        0 0
        • Rumcajs64  

          Na palici jseš padlej nejspíš ty chlapče. Mě nezajímá nějakej jejich " partnerskej" servis, já jsem koupil kolo u cyklo69, proto jen chci uznat reklamaci v záruční době od nich.

          0 0
          • Petr L2  

            Pochop konečně, že vždy se díly, nebo celé kolo posílá výrobci, nebo autorizovanému servisu. Ten se k závadě nějak postaví a podle toho se reklamace řeší, je to stejné u auta, televize bot, kol. Tak to je. Funguje to stejně i v průmyslu, všu­de.

            0 0
          • scret  

            ty chces uznat reklamaci, coz chapu… Problem ale je, ze ti reklamaci neuznali:)))

            Takze ti nezbyva, nez postupovat dle NOZ…

            Zrejme ti ve vysledku nezbude, nez se obratit na znalce v oboru a nechat si udelat posudek, ktery samozrejme zaplatis… Pak se muzes zacit soudit a uz jsi v nesmyslu, prtze te to bude stat vic, nez nova patrona:)

            0 0
          • JakeF  

            Už tě někdy napadlo, že posouzení reklamace nezávisí na tom, že ty jí „uznat chceš“? Celá diskuze mi přijde o tom, že ti tohle ještě nedošlo…

            0 0
          • Smazaný účet  

            Kdyz koupis auto v autosalonu a nekde se ti vysype motor…bude zavadu posuzovat prodejce salonu nebo zmocnenec znacky(servis)?

            0 0
          • kubad  

            oni ti ji ale neuznali, takže máš smůlu

            0 0
            • 01carbon  

              jen přivěsím – je zajímavé jak je tady každý moudrý a určitě rád platí provozní náklady cca 7000,–Kč na ujetých 1000km na novém kole. Na 1,5 roku starém kole 7 reklamací combo vidle, tlumič, Xlock. Celkem to v servisu strávilo 7,5 měsíce a teprve teď vidle funguje OK. (vidle servis, vylezlé gufero, ztráta tlaku po 20ti km, výměna střev tlumení, kouslý XLock, výměna spodních nohou – dodací lhůta 8 týdnů, vyteklé zamykání po prvním zmáčknutí Xlock, nezamykal tlumič – výměna) Jenom když se na tu vidli podívám, tak jsem tepama na AnP.

              0 0
              • scret  

                tak ono to neni o tom, co kdo rad… Ale je nejaky zakonny postup, ktery je potreba dodrzovat a ridit. „Muzeme se o tom prit, muzeme s tim nesouhlasit, ale to je tak vsechno…“ :))

                0 0
                • Barak  

                  Tak co si budeme povídat, ono se do řešení reklamací promítá často jednání z pozice silnější strany…

                  0 0
                  • scret  

                    taknejak nevim, kterou stranu myslis:) v dnesni dobe bych skoro rekl, ze je to pozice spotrebitele tedy zakaznika…

                    0 0
                    • Barak  

                      Myslím stranu prodejce. Ne každý má prachy a nervy řešit soudně zamítnutou reklamaci, byť je v právu. Zákazník je častěji ten, který tahá za kratší stranu provazu.

                      0 0
                      • scret  

                        a jak vis, ze je v pravu? To prave muze vyrknout az soud.

                        0 0
                        • Barak  

                          Psal jsem to obecně a postnul jsem to pod tvojí reakci na carbona01, který není zakladatel vlákna…

                          0 0
                  • JakeF  

                    Zrovna Spešl jedná maximálně vstřícně, co mám zkušenost.

                    0 0
                    • Barak  

                      Beru to obecně.

                      0 0
                    • Rumcajs64  

                      Spešl znamená co? Vždy jde o jednoho konkrétního prodejce , kde si někdo kolo koupí a každý prodejce se k tomu může postavit a také staví jinak. Když nechce uznat záruku, vždycky si může najít důvody, proč ji neuzná, přesně jako prodejna Cyklo69 v Praze Dejvicích.

                      0 0
                      • Vilém  

                        No jiste, to zamitnuti si vymysleli oni, v zadnym autorizovanym servisu to nebylo, ze?

                        0 0
                      • JakeF  

                        Nemáš pravdu, prodejna to většinou posílá dovozci a záleží na jeho vyjádření. Tzn pokud jde o Spešl rám/komponenty tak do Spešlu, Fox tlumení k Švecovi, Rock Shox k Žitnýmu atd atd.

                        A z toho snad i pochopíš, čemu říkám „Spešl“. Že je občas těžká práce s Švecem a Žitným jako dovozci pro ČR, to už jaksi není vina Spešlu jako značky a posuzování oprávněnosti reklamace probíhá samozřejmě nezávisle, těžko může Spešl jako výrobce rámu uznávat oprávněnost reklamace vidlice, kterou sám nevyrobil.

                        0 0
                        • Rumcajs64  

                          Takže podle tebe, když mi na autě v záruce třeba škodovce odejdou tlumiče zn. Monroe, tak za to nemůže automobilka, ale výrobce tlumičů a automobilka mě pošle do háje a řekne mi, že si za to můžu sám, nebo ať si to řeším s výrobcem tlumičů. To je pěkná blbost.

                          Spešl dobře ví, že tahle vidlice je z nepovedené řady a když montuje na kola laciné krámy, které potom nefungují, tak by se k tomu měl alespoň slušně postavit a vyřešit reklamaci třeba na svoje náklady, jak to dělá spousta poctivých obchodníků. Navíc s tou vidlicí jsem měl problémy již od prvních dnů, tak je zcela evidentní, že je s ní něco v nepořádku. To pány z Cyklo69, ale vůbec nezajímá a spoléhají na to, že se s nimi nikdo soudit nebude.

                          0 0
                          • kubad  

                            Zanedbala servis, poškozenou vidlí s dál používal a tím možná dojebal a chyba je u Speslu?

                            Kecy o špatné serii myslis vázně?

                            K smíchu,

                            Pokud si myslíš že mas pravdu nech si udělat znalecký posudek a zkus znovu reklamovat.

                            0 0
                            • Rumcajs64  

                              Kecy o nepovedené sérii mi řekli v Cyklo Švec ty chytráku. K smíchu je akorát omezenost takových lidí jako jsi ty. Já tady nebrečím a vím co mám dělat, chci jenom aby si lidi udělali obrázek o prodejně Cyklo69 a přístupu Spešlu, to je všechno.

                              0 0
                              • JakeF  

                                U Švece toho nakecaj, aby to nebylo na ně :D. Zažil už jsem normálně fungující vidli, která po pravidelný výměně stíráků a těsnění u Švece po návratu tekla…

                                0 0
                              • kubad  

                                jedna paní povídala, máš to písemně? kulové popřou ti to

                                zbytek je tu popsaný už mockrát nemá smysl komentovat

                                0 0
                          • scret  

                            jak pise kubad, a psal jsem ti to uz taky… Pokud s tim nesouhlasis, postupuj dle zakona.. nic jinyho ti asi nepomuze a brecenim tady to nevyresis…

                            0 0
                          • JakeF  

                            Co to tady meleš? Vždyť od začátku píšeš, že jsi komunikoval přímo se Švecem a tam ti řekli, že je reklamace neoprávněná a způsobil sis jí sám… S takovým oficiálním vyjádřením čekáš, že prodejna řekne:

                            „jasně pane, ofiko servis jasně říká, že jste si to sám posral, ale my vám za svý prachy koupíme novou vidli“ ?

                            Až si přejedeš rám autem, taky budeš čekat, že ti ho s úsměvem vymění?

                            0 0
                • Mig_all  

                  Tak jiste, ale v tom pripade je řádný ***** kazdy kdo si takove šméčko ktere se MUSI co tyden servisovat za tezke prachy koupí…

                  0 0
              • Medunka  

                To šoupnu pod tebe, když si koupíš drahé auto nepočítáš, že budeš mít levný servis a provozní náklady. Máš servisní knížku, intervaly kdy co máš řešit a funguješ. U kola je to to samé.

                Prostě na Epicu jednou za dva roky kompletní servis klidně 15.000,– (s výměnou některých komponentů)

                Jestli si někdo kupuje drahé kolo s různými technickými fičurami nemůže očekávat, že pořizovací cena je jediná, kterou do kola bude investovat. Pokud chce nízkonákladovku, ať si pořídí celopevňáka.

                Každá značka má některé kousky, které jsou problematické – když někdo nechce řešit vícenáklady, tak ať si to nepořizuje. A nebo se toho co nejdřív zbaví a pořídí něco spolehlivějšího.

                0 0
                • scret  

                  *1

                  0 0
                •  

                  minus 1

                  0 0
                • 01carbon  

                  Srovnání zrovna s autem nevím jestli je správné, protože pokud by servisy aut fungovaly stejně jako cyklo servisy tak je hoodně nasraných lidí. Psal jsem 1,5roku staré kolo a z toho 7,5měsícu mimo provoz. U auto když se jim oprava protáhne přes týden mi běžně nabízí náhradní jak v záruce tak mimozáruční. A rozhodně se nestane, že po 1,5roce vymění na modrém autě kapotu za zelenou, stejně tak, že pokud jsou ve specifikaci auta ocel. brzdící kotouč á10k Kč tak při servisu neřeknou sorry fabrika tam dala keramický á 40kKč. Je celkem normální se o servisní náklady zajímat dopředu. Ale jinak pěkný PR odstavec to jo.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jaky je automobilovy ekvivalent zminovaneho kola?:)

                    0 0
                  • jecnak  

                    Pravdu mas. Na druhou stranu lidi s mnohem mensimi namitkami vysoli 35–60t za novy dil na auto nez ctvrtinu za dil na kolo, pricemz je to celkem casto i porovnatelne slozita zalezitost. Beru kola nad 60 neco jako vyssi stredni tridu u aut.

                    Z pohledu jezdce a obcasneho opravovatele prehmatu a prasaren po cykloservisech a stavitelich casto vidim mnozstvi vyslovene odflaknute ci nespravne provedene prace. O tristni komunikaci nekterych lopat s multiklicem smerem k zakaznikovi nemluve. Takze rozumim frustraci bikera, ktery si koupi za 60 kolo nejlepsi znacky na svete a pak mu neustale stoji v servisu.

                    0 0
                    • Ossis  

                      To by me zajimalo, ktery díl je na kole porovnatelne slozity s novym dilem na auto za 35–60t… Ono vůbec srovnávat v tomto ohledu kola a automobilový průmysl je zcestné. Jak po stránce nároků na kvalitu, tak po stránce servisních dohod. Pochybuji, že třeba FOX by byl ochoten (a nejspíš ani schopen) vyrobit a dodat pár kusů x-let sériově nevyráběné vidlice/tlumiče.

                      0 0
                • tigermoth  

                  +1, nad padesátku se ta cena servisu dost zvedá, teda jestli chceš měnit za stejné komponenty.

                  To je jako bys pořídil psa a byl pak ********, že musíš kupovat žraní a chodit k veterinářovi. A až by byl pes podvýživený nevyléčitelně nemocný tak se vztekat že s tím veterinář nic neudělá a ohánět se žalobama.

                  A to se ještě pes umí docela „opravovat“ sám

                  0 0
                  • Kharbon  

                    Utírám kafe z monitoru :D

                    Hlavní je nezapomenout na garanční prohlídku štěněte. Při nákupu přes internet 14ti denní lhůta na vrácení bez udání důvodů a pokud se objeví skrytá vada, do dvou let lze pejska reklamovat. Prosíme o zachování servisních intervalů a využívat pouze autorizované veterináře a komponenty :D

                    0 0
                  • -b-n-x-  

                    Pes ale zase neumi nejist aniz by nezemrel. Coz teda umi kazde kolo :-)

                    0 0
              • jIrI___  

                Kdo si koupí opici, musí mít i na banány… Jeden z důvodů, proč jsem prodal fulla.

                0 0
                • ememem1  

                  tak s tym fulom to az taka tragedia neni ked si co to dokazes urobit sam. horsie je to s komponemtami typu brain, co to maju traja kamosi co som trocha viac v kontakte tak prvy by uz za serviane prace kupil cely priemernejsi bike, druhy ai kupil dalsi brain aby mohol jazdit ked je prvy v servise a treti celeho stumpa predal a kupil stereo. podobne sracky zazivaju s kolesami roval, jeden uz radsej kupil xtr. a to uz fakt aj stoji aj to dost nasere. a to som docela spesl fan a jeden aj mam.

                  0 0
      •  

        nevím jak v Německu ale v Rakousku když se mi něco posere na kole (fox talas rlc) začne chcat olej přitom mi taky jebnul rám na Garym (už zase :D ) tak jsem na něm přestal jezdit jako každý rozumný člověk. Šel k prodejci a ten rám poslal do Brettonu, kluci to nafotili a poslali myslím Treku, vydlici k Švecovi. Do měsíce jsem dostal fungl nový a k údivu všech uplně stejný rám a vyservisovanou vidlu. Na švece každý nadává musím říct že u mě bylo vždy všechno ok, co se týče prodejce… jsou i vyjímky jako třeba Yogi, super přístup ochotní vždy vyhoví a i když měl pán za pultem asi špatnou náladu nebo byl unavený s fitka no co to je každý někdy. Podle mě si za to můžeš sám když si jezdil 2měsíce na rozjebané vidli jak si to i sám popsal.

        0 0
    • Karma  

      nechápu proč tlumič u auta stojí 3 tisíce a vydrží 10 let bez servisu a vidle na kolo za 10 tisíc vydrží pár let a ještě se musí furt servisovat, štelovat, čistit, dofukovat, mazat.

      0 0
      • Pedro404  

        Levnější sou, protože tlumičů na auta se vyrábí nepoměrně víc, a vydrží dýl, protože se u nich nemusí tolik řešit váha. Tlumiče na autě za tři litry sou navíc dělaný na ježdění po asfaltu, na to ti na kole stačí pevná vidle nebo Suntour XCM, na který taky nemusíš nikdy šáhnout a nestojí desítku.

        0 0
      • Rumcajs64  

        Znám spoustu lidí, kteří ujeli na kole tisíce kilometrů a na tlumič ani nesáhli a funguje jim bez problémů.

        0 0
        • Sunshine 29  

          To se tady člověk občas pobaví…

          Znáš spoustu lidí co jezdí tisíce kilometrů a na tlumič nesáhli a funguje bez problémů? Věř, že nefunguje, nebo alespoň ne tak jak by měl…

          Každopádně bych stál za postupem Cyklo 69, pokud máš problém s vidlicí a jezdíš jí dva měsíce, tak se nediv…

          Po 1000km může být klidně zralá na servis, proč ne.

          Vidlici nikdy nezamykáš, ale problém je v tom, že nejde zamknout – to je trošku divné…

          Tvoje zkreslené představy o tom jak funguje reklamace (čehokoliv) jsou vážně dojemné :)

          V mých očích jsi ze sebe tady udělal slušnýho troubu (hlavně mě, prosím tě, nežaluj).

          Zkušenost s Cyklošvec – tlumič po dohodě repasován stylem Praha – Písek, dvě hodinky čekání a hotovo, za mě bez problému.

          0 0
          • nox159  

            Znáš spoustu lidí co jezdí tisíce kilometrů a na tlumič nesáhli a funguje bez problémů? Věř, že nefunguje, nebo alespoň ne tak jak by měl… – a mi teda tlumič funguje a na servis kašlu :D

            0 0
            • Sunshine 29  

              Tak nějak to fungovat bude vždycky, otázka je jak dlouho a co jezdíš :)

              0 0
              • wladeq  

                Sjezd, dhx3, 7 let bez servisu, nesáhl jsem na něj, funguje, nechčije ;-)

                0 0
                • goofy  

                  Tak určitě, ale taky tlumí jinak, než jako nový…

                  0 0
                  • Sunshine 29  

                    Přesně tak, ale to že to nějak tlumí a nechčije asi stačí…

                    0 0
                  • wladeq  

                    Ten tlumič nebyl ani jako nový hitparáda, neoplatí se mi nikam posílat, nebo se v tom kopat. A nepříjde mi, že nový tlumil líp, prostě nahovno tlumič s nahovno propedalem

                    0 0
                  • Pedro404  

                    Pokud se nezavzdušnil, tak by klidně moh, pružiňáky sou na tohle dost odolný.

                    0 0
                    • goofy  

                      Tlumiče jo, ale ty oleje tolik nepřežijí. Dva roky cajk, tři už bych si nebyl tak jistý, 7 určitě ne. :-)

                      0 0
            • mr.nikdo  

              Vzdycky kdyz udelam servis vidlice, tak cumim, jak zacne fungovat.

              Ono je to stejne jak s razenim – pomalu to degraduje a nevnimas to. Jakmile ale vymenis lanka a bowdeny – pani, to jde lehce.

              0 0
              • nox159  

                ono na te cyklostezce je to ale jedno si tak trochu myslim :D

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Ale tam to prave poznas nejlepe. Ze strasne snadno zajizdi.

                  Takze je pak pravda, ze na cyklostezku je lepsi vetsi odtrh :-D

                  0 0
            • ememem1  

              podobne.

              0 0
      • oddie  

        Protože váha.

        0 0
      • scret  

        tak musis srovnavat jablka s jablkama a ne hruskama.. Podivej se, kolik stojej tlumice treba na zavodni auta a pochopis:))

        0 0
      • jIrI___  

        Protože cyklistické ovce jsou ochotny platit takové nehorázné částky.

        0 0
      •  

        Ono to asi bude tou hmotností,řetěz na motorce taky vydrží víc než 2tis.km.

        0 0
    • nox159  

      Dneska jsem zjistil že mi nefunguje teleskopická sedlovka, mám ji 3 roky nebyl na ni delan zadny servis, kupoval jsem ji jako bazarovou. Taky si myslite ze ten kdo mi ji prodal o tom vedel? Prodal mi ji se skrytou vadou? Mám ho žalovat?

      0 0
      • kubad  

        Jj

        Požaluj :)

        0 0
      • Paua  

        Jasná psychická újma, zkažené velikonoce, nasraná manželka, plačící děti. To musíš vyhrát. Mimochodem mám podobný problém . Poslal jsem tlumič na servis, dnes sednu na kolo a ona se nějak divně hýbe zadní stavba. Co s tím? Upozorňuji že nechci rady dej tam tlumič, v návodu není vysloveně uvedeno že tam musí být!!!!! Asi někoho budu žalovat.

        0 0
      • -b-n-x-  

        Tak jestli fungovala ty 3 roky, tak bys ho mel zalovat za to, ze fungovala neprimerene dlouho :-)

        0 0
    • roura  

      Kdyby sis koupil Favorita s řemenem a „specialním gelem“ v pláštích, tak jsi bez problému. To jsou prý bezudržbová kola. A ani bys sis nemusel moc připlatit.

      0 0
    • nox159  

      už ví cyklo69 i tehle diskuzi? :)

      0 0
      • Chlebovnik  

        I kdyby věděli, tak přece nemají potřebu snižovat se k nějakým komentářům a riskovat případný flame zde na BF.

        Myslím, že všechno je z této diskuze zcela jasné.

        0 0
        • nox159  

          diskuze by mi přišla zajímavější :D

          na druhou stranu kazdá mince má dvě strany…

          0 0
    • Smazaný účet  

      Mě z Cyklo Švec přišla vidle po servisu v pořádku, jediné co mě mrzelo, že vidlice měla lehce škrábnuté obě vnější nohy.

      0 0
    • petrun  

      Tobě se podruhé stane stejná závada a ty to v tomto stavu používáš ještě asi 2 měsíce? Uděláš kravinu a ještě to házíš na druhé? Dej si pár facek a přitlač, děláš to pro sebe!

      0 0
      • Rumcajs64  

        Možná, kdyby jsi se naučil číst, nepsal by si takový blbosti. Celý problém je v tom, že Cyklo Švec, resp. Cyklo69, neuznají proraženou patronu, jako důvod k reklamaci a řeknou, že si za to může zákazník sám. Po tom co jsem jezdil na kole 2 měsíce, tak byla vidlice na servise, který jsem zaplatil a pak fungovala nějáký čas normálně, takže to co píšeš je nesmysl, dej si pár facek, třeba se ti rozsvítí.

        0 0
        • Vilém  

          Vubec jsi nic takoveho nepsal? " Kolo jsem používal ještě asi 2 měsíce a pak v zimě po necelém roce znovu odvezl na reklamaci.".

          Kazdopadne dej pak vedet, na kolik te ta soudni pre vysla.

          0 0
          • tigermoth  

            Nebude se soudit, to jsou jenom takové bububu řeči. Kdyby opravdu věřil že může vyhrát tak už se dávno soudí:-)

            0 0
            • nox159  

              spis kdyby opravdu o neco šlo…

              vlastne napsal že mu nefunguje lock který nepouzivá… – takze vlastne nemá problem… :D

              jen nevim jak se nepouzivaný lock prorazi :D

              0 0
              • tigermoth  

                Prostě se prorazí:-) Já jsem taky netušil že jsou lidi schopní zmrvit sebeprimitivnější to a tamto, než jsem se z pohodlí rodné vesnice dostal na študyja:-)

                0 0
        • petrun  

          Ctrl+C – Ctrl+V:

          Za cca 14 dní mi kolo vrátili s tím, že je vidlice v záruce opravená – byla vadná patrona. Asi po 2 měsících ježdění na kole a zhruba tisíci ujetých km se projevila úplně stejná závada. Kolo jsem používal ještě asi 2 měsíce a pak v zimě po necelém roce znovu odvezl na reklamaci.

          Když jseš hloupej tak raději mlč!

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.