VÁLCE Tacx vs. Elite = výběr zboží

43 nepřečtených
  • SugaRace

    Ahojte,

    chcu něco udělat pro trénink a tak míním koupit válce.

    Historii jsem pročetl, nicméně prosím o stručnou anketku, jestli spíš Tacx Antares T1000 nebo Elite Arion.

    http://www.kupkolo.cz/…0-valce_z69/

    http://www.kupkolo.cz/…alce_z90038/

    Cenově jsou na tom podobně…funkčně předpokládám taky (vyšší modely s brzdou nechci), nicméně potřebuji impuls, které spíš vybrat. A kde bych mohl dostat odpověď než na B-F, ne? :)

    Anketa: Spíš koupit?

    14x
    78%
    0 0
    • SugaRace  

      .

      0 0
    • jecnak  

      Vetsi prumer valce znamena nizsi hlucnost. Stejne tak hladsi povrch valce je lepsi co do hlucnosti a opotrebeni plastu, tedy lepsi jsou hlinikove. Dalsi veci je moznost posunu zadni dvojice valcu k sobe ci od sebe a tim i mozna skokova regulace zateze bez nutnosti pouzit nejake brzdeni.

      0 0
      • ememem1  

        Dalsi veci je moznost posunu zadni dvojice valcu k sobe ci od sebe a tim i mozna skokova regulace zateze bez nutnosti pouzit nejake brzdeni. – si to skusal? lebo ja hej a rozdiel bol minimalny. volakde su tu aj fotky.

        0 0
        • jecnak  

          Zkousel rozdil mi prisel dost velky. Ale asi zalezi jak moc od sebe jdou u kterych typu valce posunout. Dalsi moznosti regulace je ubrat ci pridat tlak v plasti.

          0 0
          • ememem1  

            som to mal kedysi tak jak na obrazku, povodna vzdialenost bola ta co je otlacena matica cize najblizsie k sebe, kazda dalsia diera je tak 2–2.5cm. cize pri rozsireni o 4–5 som nijaky zasadny rozdiel nepocitoval. daleko ucinnejsie bolo jak pises podhustit gumy akurat to potom vydavalo otravne zvuky. imho dne jednoznacne brzdene, stoja nie o moc viac jak lepsie nebrzdene.

            0 0
    • Tina  

      Predvčerom som prvý krát mala možnosť vyskúšať valce Elite E-motion. Bola som úplne nadšená. To sú najlepšie valce aká som kedy jazdila. 90minútový tréning. V pohode som sa mohla postaviť do pedálov a aj špurtovať. Má 3 stupne nastavenia magnetického odporu (0, 1 a 2). Na nastavení jedna som mala priemernú rýchlosť 24,5km/h a priemerný tep 141BPM, čo je o niečo nižšia priemerná rýchlosť ako som schopná urobiť v našich kopcoch Drahanskej vrchoviny. Cena však nie je „very friendly“. Keď si však človek zváži, že ho bude používať pravidelne aj počas sezóny keď vonku prší a jazda na ňom je fakt zábavnejšia ako na stacionárnom trenažéri tak sa to podľa mňa vyplatí.

      0 0
    • formica.rufa  

      Našel jsem zde toto zapomenuté vlákno, stejně jako pán před pár lety, přemýšlůím o koupi TACX Antares t1000 nebo Elite Arion. V čem je Arion lepší?:)

      0 0
    • tromboonen  

      Mam Antares a spokojenost.. po par mesicich pouzivani prestal fungovat takovej jako rychloupinak, kterym se to aretuje ve vysunute poloze, postupne se to zkracovalo behem jizdy, hlavne na strane kde je remen.. napred jsem to podkladal necim drsnym, pak jsem proste vyvrtal diry a prostrcil sroub.. skladat je nepotrebuju, ale kdybych chtel, proste vytahnu srouby.. jinak OK, plastove valce drzi, hlucnost a vibrace jsou, ale pruzna podlozka to resi, regulace, brzdeni atd. neni treba, staci podhustit stare plaste (asi je lepsi mit dedikovane srackove stare zaplety s 32 dratama) a nastrkat hraci karty do krizeni dratu, proti smeru rotace a ohnout jim ruzky, mas rovnou i ventilator..

      Ariony se mi z obrazku zdaji dost podobne.. mensi prumer valcu, takze vetsi odpor a malinko pomaleji se otaceji, mozna malinko mene hluku.. jsou skladaci, Antares zasouvaci. U Antares i kdybys zlomil nejakou plastovou cast, koncovku atd, hlavni konstrukce je kovova, bude to furt fungovat, Ariony kdyz se cokoli zlomi nebo poskodi asi konecna.. a jsou o dost drazsi, nejel jsem na nich, ale nevidim zadnou obr vyhodu oproti basic a celkem blbovzdornym Antares

      0 0
      • formica.rufa  

        Děkuji. Tak jsem zkusil Elite Arion, dneska dorazily . Dal jsem prvních 75minut, myslím, že úplně splňují, co jsem od toho očekával. Nějaký doporučení na podložku?:)

        0 0
        • marwin  

          Super, ja si na ne musim pockat pod stromek. Krom klasicke karimatky uvazuji o podlozce z Decathlonu.

          0 0
        • kokoska.rokoska  

          Již pár let k plné spokojenosti používám dvě 10 mm tlusté podložky pod pračku, tehdá kupováno za cca 150 Kč/ks.

          0 0
    • vt  

      Je rok 2021 – jake valce dnes koupit? Vyber pro hobby je porad asi Elite vs Tacx.

      Tacx Antares T1000

      Elite Arion MAG

      Tacx T1100 Galaxia

      Priplatit si za brzdu mi prijde smysluplne … co ta pohybliva Galaxia? ma s tim nekdo zkusenost?

      0 0
      • pavelmisar  

        Mám Elite Nero, koupené na bazaru za 10k. Jsou úplně super a jsou pohyblivé takže jízda ve stoje, případně bez ruk je reálná (na oddych od sedění), navíc funguje prudké zrychlení, na klasických válcích jsem měl přetlak když jsem zrychlil.

        0 0
        • vt  

          Dik za info, Nero uz mi prijde na moje popojizdeni zbytecne drahy :-) ale i dle YT se zda ten ‚pohyb‘ jako vyhoda, tak to zvazim!

          0 0
          • pavelmisar  

            Ten pohyb je fakt nejlepší věc co je. Nedokážu si představit už jezdit na klasických válcích, teda dokážu, ale ne se ZWIFTem.

            0 0
      • neminem laedere  

        Právě kvůli brzdě jsem si na loňskou zimu pořídil Elite Arion MAG. A nelituji, většinou jezdím s největším odporem :-)

        Pohyb lze řešit i podomácku: https://www.youtube.com/watch?…

        0 0
      • rasto  

        vozím taky ariony mag. pravdou ale je, že na nejlehčí odpor. intenzitu si navyšuji řazením. přitáhnu až před jarem, až budu vyježděný

        kdybych kupoval válce, jdu opět do stejného modelu. na mé potřeby jsou 100% good

        0 0
        • michal1968  

          Pánové, netušíte někdo zda lze dostat na válce i mtb 29 ve velikosti xl/21,5"?..někde čtu, že mtb jde ale omezeně..

          0 0
          • MartyM  

            záleží asi na typu, u válců tacx co mám byla taková tabulka, jak nastavit rozteče pro daný typ kola a maximální rozvor pro poslední zarážku je do 1100mm. Takže se podívej do geometrie tvojeho rámu a z toho bych vycházel.

            0 0
          • rasto  

            na válcích si mtb nedovedu představit. už na silničním plášti hodně vibrují. (jezdím v –2 podlaží, pod bytama máme garážové stání).

            leda, že bys na mtb namontoval slicky. rozteč válců se dá nastavovat, jsou vhodné i pro dětská kola.

            0 0
      • gerrard  

        Kinetics.

        0 0
        • michal1968  

          Všechny modely?

          0 0
        • michal1968  

          Tak asi to bude krapet jinak.. Viz odpověď obchodu.. Ale zdá se mi to divný..

          Dobrý den,

          internetový obchod Online-Sport.cz reaguje na Váš dotaz k položce:

          Kinetic „Z Rollers“ cyklotrenažér

          https://jizdni-kola.online-sport.cz/…lers/dotazy/?…

          Dobrý den,

          bohužel pouze " Průměr kol 27,5"

          S pozdravem

          Velev Matěj

          0 0
          • gerrard  

            Jednak nejake drahe, ja jsem ho kupoval za 150Euro a druhak s tim, ze jen na 27,5" je blbost. Kazde Valce maji moznost posunu, aby sly nastavit na predni kolo na presno.

            0 0
          • mrozu  

            Maximální wheelbase, aby přední kolo bylo na středu válce, je 111 cm.

            0 0
    • AE86  

      Ahoj, když zase ožilo téma domácího ježdění, zaznamenal jsem letos, že existují speciální pneu – má někdo zkušenost? Vyplatí se pořídit?

      0 0
      • mr.garisson  

        Taky jsem o nich uvažoval, ale nikde jsem nenašel srovnání. Radši bych hobloval tydle než plášťovku za litr. Jestli jsou tišší a vyvážené, tak by to byla fakt dobrá alternativa.

        0 0
        • milan.v  

          Tak to se u speciálních plášťů i předpokládá… ;o)

          0 0
      • mr.garisson  

        Mi to nedalo a objednal jsem je. :)

        Pak sem napíšu, jestli je to nějaká změna. Půjdu na to vědecky a udělám měření hluku na stejné trase se stejnou zátěží na stejné tlaky a uvidíme, jestli to bude nějaké zlepšení. Pak ještě zařadím subjektivní pocit vibrací o patro níž.

        Mám k dispozici mikrofon RODE, tak ten už by toho měl umět více. Zároveň to nasnímám na mobil.

        0 0
      • obda  

        Nevím, jak na válcích, ale na trenažéru je z toho méně bordelu a dýl to vydrží, než normální plášť. Jestli je i tišší, závisí na vzorku.

        0 0
      • mr.garisson  

        Dneska to dorazilo do zásilkovny, nemám druhou sadu kol, tak to pár dní zabere, než to naměřím a zpracuji v sw. Ale výsledky bych sem chtěl dát do víkendu. Sám se na to měření těším, jak na Vánoce. :)

        0 0
      • jakub_kencl  

        Na válcích dojíždím staré gumy na starých zápletech.

        0 0
      • mr.garisson  

        Ahoj, po týdnu laborování se podělím o několik zkušeností a dojmů. Prvně bych se chtěl omluvit za zpoždění a rovněž nemám dobrou zprávu ohledně měření. Bohužel se mi rozhodily referenční hodnoty mikrofonu, takže mi po naměření vyšly nesmysly. Pak už se mi opravdu nechtělo trápit s přehazováním plášťů, byl to děsný zážitek, ostatně jako každé nasazování nových plášťů.

        Pláště jsem po vybalení důkladně prozkoumal a musím říct, že je to kus kvalitního matroše, dokonce bych si troufal říct, že by se daly obout jako bezdušové. Ale na indor mi to moc nedávalo smysl, i když mám UST ráfky. Nasazování na Mavic Aksium byla opravdová dřina i s namydlenou patkou. Nakonec se podařilo, ale ten den už jsem neměl nerva je testovat. :)

        Když bych to srovnal subjektivně dle pocitu, přeci jen, na trenažeru jezdím skoro denně, tak oproti plášťovkám Tufo, které jsem měl obuté, jsou Schwalbe Insider opravdu výrazně tišší. Je to zřejmě dáno mekčí směsí a také nižším tlakem kvůli limitu ráfku. Abych plášťovkám nekřivdil, tak nutno podotknout, že byly nafoukané o 10 PSI více, pak jsem je lehce ufouknul, ale i tak je ten rozdíl oproti Schwalbe výrazný.

        Pláště mají díky speciální směsi také lepší přilnavost na válce, jsou perfektně vyvážené, takže necítím vibrace v sedle, které se následně přenášejí i do podlahy a způsobují hluk na nižších kmitočtech. Celkově mi přišlo, že mají nižší valivý odpor, watty neodpovídají stejné jízdě na plášťovkách Tufo, bude to chtít dokalibrovat, možná trochu ubrat na tlaku, pak se nejspíše i sníží hluk.

        Celkový dojem je vynikájící a mám z nich radost, předpokládám, že stejné nadšení sdílí obyvatelé o patro níže, kdy je ta hodina denně na trenažeru snesitelnější i pro ně. Pokud uvažujete o nákupu tohoto obutí, tak to vřele doporučuji. Na příští sezonu zvažuji, že budu mít kola jen na trenažer, abych to nemusel 2× ročně přezouvat. I když s vytaženou patkou už to nebude takové trápení.

        Další měření zkusím provést při přechodu na venkovní tréninky, snad to tentokrát vyjde a budu mít přesná čísla. Výdrž ohodnotím až příští sezónu, teď to jaksi nedává smysl.

        0 0
    • vt  

      Valce s pohybem, treba Tacx T1100 Galaxia – jak to je s podlozkou? nezapichne se to do ni a nebude po pohybu?

      0 0
      • HKou  

        Bude, na mekky podlozce to moc nefunguje.

        0 0
        • vt  

          JJ to jsem si myslel :-/ … zatim jsem zkousel stare prosteradlo na vinyl podlaze, to funguje dobre, dokonce to tak dobre klouze, ze bych mohl cestovat po celym byte ;-)

          0 0
          • pavelmisar  

            Já mám Elite Nero a pod tím ručník. No co i budem. Za hodinu ježdění se posouvání k televizi blíž s blíž. Na karimatce to nefunguje ten pohyblivý systém no..

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.