Už na to seru, budu chodit pěšky.. aneb váš poměr ježdění x hrabání se v kole

141 nepřečtených
  • Carloss

    K založení tohoto vlákna mě donutilo dnešní totální nasrání a zklamání z kola, kdy servisováním a neustálím investováním do kola utrácím nejen všechny svý prachy ale i náladu a volnej čas.. tak by mě rád zajímalo, jestli to máte taky tak a nebo mám prostě smůlu.. Moje bilance za poslední měsíc = najeto asi 300km a z toho jedno zrušený sedlo, 3patky, dvě přehazovačky (2× klacky a jednou ani nevím), 3 prasklý dráty (prasklej drát= shodit bezdušák, ******* pásku, dát novou, centrovat, všechno zajebat mýdlovou vodou při nahazování, hodinu nahazovat, vejebat půllitr mlíka).. Před chvílí mi praskl ten třetí drát, při centrování kola rozhozenýho po namotání hazky.. kolo letělo do kouta..

    0 0
    • Carloss  

      sorráč za chyby..

      0 0
    • Mira2261  

      Buď je to špatným kolem nebo neodborným použití kola na ty dráty asi si moc těžký ale rozhodně neházet flintu do Zita a jezdit dál.

      0 0
      • Carloss  

        jakože neodborně trefenej klacek nebo v případě sedla neodbornej skok? to uznávám:)

        0 0
    • cvtracktor  

      Že by Olpran?

      0 0
      • Carloss  

        že by agang?

        0 0
        • Dakar  

          Haha kolostav, nebo jak tomuhle stojanu rikaji hostinsky…dycky obdivuju ty co dokazou do toho najebat svoje kolo, kotouc nekotouc, prehazka neprehazka…

          0 0
          • winter78  

            Pravdu píšeš. Ja mám problém postaviť tam môj mestký bike tak aby nebol opretý o rýchloupinák, aby nebol opretý o špice, aby nebol naklonený na jednu stranu 8 hodín a aby nebol opretý o držiak blatníku ktorý sa potom ohne. Vždý ráno tam 5 minút šaškujem a čudujem sa tým ktorí to tam narvú tak že im ohne kotúč alebo bike stojí na nastavovacom koliečku na spodku vidlice.

            0 0
    • KubaBajk  

      Pokud to takhle máš od počátku dob, co jezdíš, tak se nato vykašli :)

      Ale jestli máš takový blbý jeden měsíc, neřeš to. Ono se to tak někdy sejde, prostě se všechno vysere…všechno opravíš a pak zase bude dlouho klid.

      0 0
    • notobi  

      jestli Ti praskaj takhle dráty tak to chce komplet novej výplet jinak to budeš dělat každou chvilku a budeš jen víc nasranej a holt to bude chtít jezdit tam kde Ti nebudou pořád lítat větve do hazky nebo výpletu

      0 0
    • Smazaný účet  

      Ono je taky dobrý koukat kam jedeš.

      0 0
    • mr.antik  

      Musíš si dávat pozor. Kromě těch drátů je to všechno tvoje chyba.

      0 0
    • bikerR  

      Podobné „trápení“ mam z brzdama :( Jednou je to ukroucený závit na adapteru, podruhe zase rozcentrovany predni tmen :(

      Do servisu nechci, pac takovou banalitku snad zvladnu sam, i kdyz to trva.A navíc dat 250–500kč za vycentrovani nechci davat :)

      Soucitim s tebou ;)

      0 0
      • jIrI___  

        Jsi si jist, že ta averze vůči servisu je na místě, když jsi schopný strhnout závit na adaptéru? :)

        0 0
        • bikerR  

          zavid mi strhl kamarad kteremu jsem rekl ze to ma utahnout „mirně“ a on to zarval tak ze to strhl :( Při cenrovani zadniho trmenu hold musi byt dva lidi :(

          0 0
          • Carloss  

            jednoho člověka hravě nahradí tkanička od bot:)

            0 0
            • bikerR  

              Takovou variantu jsem jeste neslysel :)

              Ale co za blbost se platí, novy adapter je objednany, zatim jsem tam dal delsi sroub a po vymene bude jako nahradni :)

              Ted radsi az to budu delat reknu manzelce, ta nema takovou silu aby to strhla :)

              Ale ponauceni jsem si vzal:pokud to malinko „škrtá“ ser na to, vždy to může po zásahu škrtat více :D

              0 0
              • Carloss  

                no tkaničou zatáhnu páčku podržím třmen aby se vůči adaptéru nepohnua a utáhni to :D brzdy sou jedny z mála co funguje dobře a spolehlivě.. počítám, že na zitra ještě utrhnu páčku nebo něco..

                0 0
                • bikerR  

                  to jo, ale zadek se dela nejlepe zatížen, a to sam neuděláš na 100%.Předni se tak udělat dá, to bez debat.

                  Jinak to s tou pačkou nezakřikni ;)

                  0 0
          • krabica  

            ??? Tomu nerozumím, přední centruji stejně jak zadní, žádný rozdíl. Jednou rukou držím za páku a druhou si s tím hraju…

            0 0
            • bikerR  

              Zadni stavba se po dosednutí na kolo malinko „deformuje“ tak je udajne lepsi zadni trmen dotahovat kdyz sedis na kole.Tak sem to aspon vycetl :D

              0 0
              • krabica  

                Taky ho nedávám úplně na střed, ale šejdrem k eliminaci té deformace.

                0 0
                • Carloss  

                  u spyder to semtam škrtlo jen v zatáčce, u aganga se to ani nehne.. uznávám že u fullu je to asi jiná

                  0 0
    • Adam1985  

      Vyprdni se na terén (očividně to tobě ani kolu nedělá dobře), kup silničku a budeš mít klid – aspoň co se týče těch klacků a zrušených přehazovaček. Cyklostezek je v současnosti všude hodně, takže pokud bys měl strach o život na silnici, tak je kde jezdit.

      0 0
      • M_ishak  

        No myslím že na cyklostezce bude z těch **** co se tam vyskytují 100× vytočenější než z nějaké větve ve výpletu.

        0 0
      • rasto  

        moje rec. v tomto bahne, co v terenu panuje, jsem neskonale vdecny za ziletku.

        0 0
    • M_ishak  

      Já to mám naprosto nachlup stejně. Už několik let mám nájezdy menší a menší, teď jsem za 2 měsíce na kole najel možná 30 km. Od začátku roku možná 300, nevím, ani jsem si do tacháče už nedal novou baterku.

      Prostě mám takové divné pocity v sobě. někdy v roce 1995, kdy jsem s cyklistikou začal navážno, to bylo super, protože člověk byl exot, když jel na cyklodovolenou do Rakouska. Dnes je to akorát otrava a nudná masovka.

      Strašně debilní sport, jen furt šlapat a je z toho šlověk akorát unavený a zapařený jak opice.

      0 0
      • Carloss  

        Já šlapu a jezdím rád, jen mám poslední dobou kopec smůly a všechno se mi kurví

        0 0
    • pidan  

      Ja mel vcera taky blbej den.Po praci na Jizerky,lesem Malinik,klacky sutry potok vsechno v pohode a nirvana.Pak sjedem dolu do mesta do Msena na zahradku na dve a co myslis?Prvni vozralej kreten mi o oprenyho novyho krasavce za pajdu skobrtne a povali ho na rezavej stojan a odre ram..me se to v lese nepovede,tomu curako.i jo.Jel jsem domu a chcanky se ve me varily,krasny finale…

      0 0
    • kesu  

      Hele bud v klidu, to je normalni. Ja servisuju a udrzuju v provozu nekolik kol vcetne dvou sjezdaku a taky mam pocit, ze neni tejden abych se v necem nehrabal. Ono jen zrepasovat pres zimu vidle, vyhazet nefunkcni komponenty, sehnat novy. Zase si ale zacinam myslet, ze uz to pomalu umim… Ale zase pak ten pocit, ze to funguje jak ma a muzes tomu verit za to stoji. Ale drzim se pravidla, ze jakmile zacne neco zlobit, jde to z domu. Proto bych bejt tebou prepletl ty kola. Taky proto nevozim NN plaste a uz si nikdy nekoupim zadnej tlr plast od continentalu, jelikoz vecnyho dofukovani uz mam dost…

      0 0
      • kesu  

        A taky uz nikdy nekoupim brzdy avid…

        0 0
      • Carloss  

        mám v pláni jak budou nějaký chechtáky koupit sjezdový ráfky a ***** na to.. ale když si člověk udělá radost novou hazkou a za tři tejdny je po ní, tak to zamrzí..

        0 0
    • Radunak  

      Včera maraton po 35 km dřiny proraženej RAcingRalph-konec..

      Říkám si nj je to sport nedá se nic dělat.

      Dneska si jdu zlepšit náladu a po 10 km při šlapání do mírného kopečka rána. Už si říkám CO ZAS!!!A tak koukám a v zadním výpletu není jeden drát,osma jak prase.Aneb nový crossridy po 1500 km

      0 0
      • Dag  

        Crossraidy zahod. Budes se s nima jen trapit a nasirat.:-)

        0 0
    • kali222  

      :) vy totiz zamenujete radost z jizdy za radost z „zeleza“. ja jezdim na plecckach uz nejakej patek.pekne s dusema na tezsich, ale odolnejch plastich, na nepodelavacich kotoucovkach, s pevnou vidlici, na tezkejch zapletech a 1×9. vezmu-jezdim-kolo opru o zed. dalsi den znovu a tak porad. ani to dobrovolny vrtani uz me moc nebere. mam pocit ze si tedka to jezdeni uzivam jako kdyz sem byl malej. je to logicky. kazdej musi vedet, co chce.

      0 0
      • pepek  

        To co ušetříš na údržbě kola, se ti v budoucnosti vrátí na údržbě zápěstí, kolen a zad.

        0 0
        • kali222  

          ja na tom nesetrim, uz jen vyletnim. na to neni potreba nic dalsiho. nejaky to celopero i mimo galerku jsem si odjezdil. :))

          0 0
      • Carloss  

        duši sem za poslední dva roky nasadil dvaktát na cca 10km a dvaktát sem udělal defekt.. kromě toho ****** s páskou a nahazování sou bezduše zlato..

        0 0
      • mr.antik  

        chce to koupovat s rozumem dle financí, techniky, váhy, vlastní šikovnosti, času na servis… Ve všech cenových kategoriích se daj dneska koupit rozumný věci.

        Vejletění si nechávám na důchod :-)

        0 0
    • Lahvis  

      He he, vím přesně jak Ti je. :o)

      Loni na podzim jsem do kola po nekonečným servisování nasypal děsný love a myslel si, že už bude klid. Ale během jednoho dne jsem zrušil ořech a stihl roztrhnou fungl nový řetěz. A jako vrchol, jak jsem byl nasranej, nedal si pozor, na kolejích sebou švihl a udělal si otevřenou zlomeninu předloktí. Tak jsem se zařekl, že kolo už nikdy!

      No a závěr? Dnes jsem škubl řetěz zas… ;o)

      0 0
    • jeffino  

      začni běhat, tam budeš servisovat akorát svoje tělo:)

      0 0
    • šlapatko  

      Tři patky na 300km? To máš něco špatně.Nejspíš doraz.Bude to spíš rukama a umem, neumem.

      0 0
      • Carloss  

        to řekni těm klackům.. nejsu debil, hazku nastavit umím..

        0 0
        • šlapatko  

          Netvrdím že jsi debil.Jen zničit tři patky, dvě přehazovačky a dráty je moc na 300 km.Prostě vidím klacky, tak to tam nenaseru.

          0 0
    • prvniodkonce  

      já to řeším silnicí

      0 0
    • petr0x  

      Já to tak teda nemám, když něco zničím, tak můžu být naštvanej akorát na sebe – procvaklé duše, jednou zničený ráfek, odřená vidlice.

      Stejně se k ježdění vrátíš, tak pokud se ti nechce ***** s tímhle kolem, prodej ho a kup si jiný, třeba větší. Je fakt, že asi jezdíš dost agresivně a možná i servisuješ dost agresivně (špice). Tak to zkus tentokrát s láskou ;)

      0 0
    • ThOOmi  

      vim jak ti loni mi prasknul ram, letos sroub u Lefty naboje. Sice prkotina, ale i tak predni kolo projelo pul Rychnovskeho okresu (koupe original klice na stazeni zaverne matice naboje Tune-ten nepasovsl, takze vyroba samo domo, po vyrobeni nesla matice zaboha povolit, takze jsme ji provrtali-nepomohlo, objednani nove zaverne matice, konecne se podarilo matici povolit,…) kolik telefonatu, casu, nervu a penez to stalo a mesic bez jezdeni. Snad uz budu jezdit, takze radim, nevzdavej to ;-)

      0 0
    • Advid  

      Nemám to na jednom kole, ale taky se mi letos „daří“. Odelš ami teleskopická sedlovka (ok, dal jsem původní), pal vytekl tlumič (takže bajk odložen). Na silnici už je řetěz za zenitem a bylo potřeba ještě vyměnit pravou páku, což znamená páku, omotávku a lanka. Taky jsem zjistil, že jsou sjeté pláště. No a na jednici mi praskl na zadním kole drát. To všechno během těch pár letošních teplých dní. :) Ještě, že mám svého starého věrného Apache, co mě před pár lety stál 8,500. :) Ale drát je vyměněn (byť místo černého plochého je stříbrný kulatý) a teď po výplatě dám do kupy snad silničku do deště. :)

      0 0
    • nitraq  

      Pokud těch 300 km nebylo v závodním tempu, tak to fakt nechápu. V závodě by to ještě bylo omluvitelný, tam se jede hlava nehlava, ale přece na běžný vyjížďce nejedu na hranici možností svých i materiálu, ne? Nesmíš to tak hrotit:)

      0 0
      • JSt  

        kazdej ma tu hranici jinde a nekomu se prekracuje snadneji :-P

        0 0
    • oddie  

      Ne, nemám to tak, akorát poslední půlrok byl ve znamení asi 6 vyhozených duší, předtím 2 roky bez defektu a závady.

      0 0
      • jIrI___  

        To volají bezdušáky :)

        0 0
        • Carloss  

          s dušema už mě nenapadne ani vyjíždět z domu..

          0 0
          • iron.hide  

            no vidis, a preto sa furt jebes s tymi bezdusakami tak ako pises v novom prispevku nizsie.

            dovolim si povedat ze na mtb najazdim ovela viac nez ty a pritom stale jazdim len duse, nemam s nimi problem a nemam ani najmensi dovod ich vyhodit.

            0 0
    • Carloss  

      Tak si musím obnovit vlákno a zase si po letech postěžovat. Bilance posledního měsíce: na HT: při učení bunny hopu namotána hazka ( zařazenej prostředek kazety, nevím jak se to mohlo stát) bilance – patka, hazka, bowden,lanko a dva dráty v kole (takže mrcasení s bezdušema). Na DH full prasklý drát (bezduše..). Na AM prasklý drát v předním kole ( na asfaltové rovině, bezduše) a dneska 3 dráty na DH a při zjišťování proč se mi furt zamašťují desky na zadním Saint třmenu jsem zjistil, že původní majitel strhnul závit na odvzdušňováku a já ho dnes dorazil. TO ***** NEBUDU DĚLAT :(

      0 0
      • Pentaroth  

        :-)

        0 0
      • jeniiiik  

        Prasklý karbon ráfek, oprava, znova prasklý karbon ráfek neustále zvuky ze středového a hlavoveho složení, na cyklokrosce v mavic zapletech zapomenutý nipl z výroby který nešel vytrepat. Asi pet zničených zadních plastu na enduru, potrhany kord, poškození u patky a tak různě. Lupajici

        Pike ve sloupku, reklamace, vidlice prodana, koupená nová. Opet lupajici pike ve sloupku. Helma z eshopu poškozená, reklamace v zahranici, zatim ticho po pesine. Vyber noveho kola, zmena specifikace, misto.karbon klik hlinik, nasrani a vraceni do bedny a na prodejnu. Drobnosti nepočítaně. Tak jsem začal běhat, momentálně mám boty celkem za 6000,– na reklamaci, jednu už zamitli, bezecka vesta za 3000,– se mi rozedrela od pripnutych hulek…kupuju šachy a pexeso. :-D :-D

        0 0
        • -b-n-x-  

          Jo a priste: sedrene sachove figurky, kralovna – zlomena, pexeso potrhane psem a pomalovane ditetem :-)

          0 0
        • nomecz  

          no tak to bych viděl spíš než na šachy na slovní fotbal nebo piškvorky :-) (pokud teda neexploduje propiska)

          0 0
      • jIrI___  

        Po přechodu na gravel jsem za poslední 3 roky řešil jen praskající dráty (vyřešeno výměnou zápletů). Oproti fullu to je jak nebe a dudy, chrochtám si :)

        0 0
        • jeniiiik  

          Při těch tvých několika stovkám km za rok se ani nedivím :-D :-D

          0 0
          • jIrI___  

            To je pravda. Možná právě díky tomu mám z jezdění stále radost.

            0 0
        • blue.sun  

          Na silnici jsem řešil akorát brzdové špalky… Vše je jen o tom, kde a jak jezdíš.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tak to buď rád. Já řeším neustále praskání beranů. Promazávání problém vyřeší na týden. Praskání drátů je denní rutina… Je ale fakt, že oproti hardtrailu je to nebe a dudy :) neumím si ani představit mít full

            0 0
            • Martin  

              No jestli ti denně praskají dráty, tak máš pěkně blbá kola… :)

              Asi myslíš lupání :)

              0 0
            • Smazaný účet  

              Jsem teď odhalil praskání v rodlech jakožto lupání ježka do karbonu.

              0 0
            • novas752  

              Na fullu při stejnym prasostylu by ty dráty mohly přežívat víc, zvlášť vzadu.

              0 0
            • blue.sun  

              Moje silniční doby jsou pravěk z před roku 2000. :-D Ale zkrátka ta silnice byla odolnější, než dnes, cesty lepší, tráva zelenější, nebe modřejší… no znáš to.

              Asi kdybych dnes koupil levnější AL silničku, budu zase v pohodě a řešit jen ty špalky.

              0 0
          • Carloss  

            Na silnici jen jednou týdně 5km do práce. A to jdu radši někdy pěšky. Než silnici, tak radši rotoped.. z tesca.. ve slevě.. :)

            0 0
      • vlasto  

        Si stezuj. Ja mam 3 kola. Kolo do prace minuly tyden se mi rozlezl plast. OK. Je uz novy. Cube full utrzena patka plus to voditko na hazce. Fatbike- 2 draty v prdeli, ale zatim neresim. Auto? dira v tesneni od vyfuku, zplodiny do kabiny, auto topi a dosla technicka. Oprava 1800,–€. Nohy? Artroza v koleni, takze ani s chozenim pesky to neni takova slava. Ale dorazil jsem na bajku do rachoty:-) Pracovat…taky se mi nechce. Ale musim.

        0 0
        • jeniiiik  

          Jo vidíš…auto jsem zapomněl. S banalitou do servisu a nakonec oprava stala 32000,– Protože spojka když už byly nápravy a půlka predku vybrakovana. To mě ještě čekají rozvody a komplet výfuk. O vyvareni zatim ani nemluvim. A na druhém odstavenem autě mi někdo rozbil sutrem zadni sklo, nebo možná větev ze stromu. Každopádně štěstí že to nikdo nevybral protože jsem v nem měl pohorky a tretry celkem za dvacet litru. To by mě uz asi omylo. :-D :-D

          0 0
        • Martin  

          past vedle pasti pičo… :)

          0 0
        • Carloss  

          O autě radši nemluvě.. naštěstí to řeším bezceným vozem, kde jsou všechny opravy v rámci jednotek tisíc a tím, že neřeším „systémy“, které nejsou nezbytně nutné pro jízdu ( rádio off, stahování oken off, centrál off, sedačky na hadry, větrání nevětrá, airbagy off, zadní stěrač off, katalyzátor nekatalyzuje a ke startování je občas potřeba kladivo). Z nepotřebných systémů už funguje vlastně jen šíbr a vyhřívání zadního okna :)

          0 0
          • blue.sun  

            S tím bych nechtěl jet ani do práce, natož někam dál. :-D

            0 0
            • Carloss  

              do práce jezdím vlakem a pak na kole :) auto je na vození kola o víkendech

              0 0
              • blue.sun  

                Představa, že něčím takovým mám vézt kolo třeba sto kiláků daleko, je přinejmenším děsivá. A to už jsem v životě řídil leccos.

                0 0
                • Carloss  

                  po motorové stránce je OK, jen trochu žere olej a novej startér už vozím v kufru :D Technickou udělalá v pohodě (jen emise jsou hrana), Prostě pracant

                  0 0
                • Carloss  

                  Startér vyměněn, ještě před výměnou za dva víkendy najeto přes 1000km, se toho nesmíš bát :)

                  0 0
                  • Cavendish  

                    306-tky jsou k neutahání. Sám mám 306 Break 1,9TD v roku 97. Jezdím za 5,2 a kromě klasického servisu prostě nic nechce :)

                    0 0
          • Goob  

            Podle popisu se naopak to vyhřívání zadního okna jeví jako velmi potřebné, zvlášť když udeří mrazy jako třeba dnes ;).

            0 0
          • jIrI___  

            Auta prostě stále ještě nejsou pro socky, pořád to jsou opice s velkou spotřebou banánků :)

            0 0
            • Martin  

              Otřískanou felinku už si dneska může koupit každé střevo z pár brigádiček… viz pukavec. A údržba Feli je za pár kaček, na vrakáčích je dílů plno a většinu věcí si člověk může pořád udělat za barákem nebo u kamoša na zahradě. Mechanická jednoduchost je jedna z mála věcí, kvůli které se mi bude stýskat po Fávu…

              0 0
          • Smazaný účet  

            Tak takové auto bych fakt nepřežil…

            0 0
      • Carloss  

        Bilance pokračuje: předminulý víkend mi v rychlebkách (samozřejmě až úplně nahoře) „stucknul“ tlumič, takže jsem jel dolů na cca 5cm zdvihu vzadu a musel jet superflow, který jsem se zapřísáhl, že už nikdy nepojedu. Poznatek- takto upravená geo se supernízkým středem fakt parádně zatáčí :) Při návštěvě Pekláku jsem zase krásně zhranatil zadní ráfek, ale za to si můžu sám a bylo mi jasný že ty vysoký kořeny asi dost schytá, ovšem dráty kupodivu vydržely všechny. A mimo kolo se taky daří- hodil jsem si na zem 15 dní starý telefon. Při snaze ho chytit jsem mu pouze udělil větší rychlost a rotaci = totálka

        Tož tak.. Reagovat na to nikdo nemusí, vedu si to tady spíše jako soukromý deníček.

        0 0
        • nitraq  

          Než chytat, tak je lepší zkusit pod něj dát nohu, párkrát jsem si takhle zachránil mobil. I když pravda, ne vždy se povede. Při jednom pokusu o ultumení nohou jsem ho spíš nakopnul, takže se projel asi dvacet metrů po dlažbě displejem dolů. Překvapilo mě, co vydrží nalepený sklo, který mělo jen drobný škrábance, jinak zcela v pořádku.

          0 0
          • iron.hide  

            keby si to spravil s nokiou 3310, tak ti upadne noha

            0 0
          • Carloss  

            tady by sklo fakt nepomohlo, betonové zatravňováky jsou nekompromisní soupeř. Ochranným šprckám a sklům se bráním. I když jsem teď samozřejmě načatej..

            0 0
            • brundibar  

              Taky jsem se branil, i obalum na tel. ale pak jsem dospel k nazoru, ze tyhle ficurky celkem usetri penize za novy mobily :D

              0 0
            • Goob  

              Neumím si představit, že bych neměl flipcase na telefonu :D.

              0 0
            • n_bye  

              Na šprcku seru(že je foun obouchanej mě neva), ale sklo je super. Podle těch odštípanejch rohů už to zabránilo pár totálkám.

              0 0
            • DragON  

              Po tom, co jsem menil displej za trojku, je ochranny sklo za 600,– (ktery je uz zraly na vymenu :-D) nejlepsi investici lonskyho roku.

              0 0
    • Goob  

      A to si představ, že krom ježdění na kole taky hraju na kytaru a jsem přesně ten typ „tak který delay jsme ještě neměli“.

      0 0
      • Carloss  

        Základem je umět hrát, pak žádný krabičky a efekty nejsou potřeba :) Taky si občas „zabékám“, ale mě ani hromada efektů nepomůže

        0 0
        • Goob  

          Jo, na AC/DC by mi stačil vytavený konec na osmistovce nebo tak něco, jenže já si rád zahraju taky třeba RHCP, Pink floyd, Lynyrd Skynyrd… takže wah, delay, kompresor nutností. Navíc mě prostě baví si s tím hrát, teďka zrovna se mazlím s EHX double muff a dá se z toho dostat krásný surový raný ZZtop zvuk :D.

          0 0
          • satch  

            Takže na obyč – já si občas zahraju- vytavis osmikilo, jo? Ještě řekni, že brnkání doma :)

            0 0
      • MatS  

        Tak až budeš potřebovat nějakou krabičku nebo struny, kytaru, trsátko, ladičku, kombo apod., tak ti udělám dobrou cenu ;-)

        Ať tady všichni nebrečí, no.

        0 0
      • Jester  

        Moog, Strymon nebo Empress a žádný další delay nemusíš hledat ;-).

        0 0
        • Goob  

          Ten samý Jester z Hudebniforum.cz, předpokládám?

          Hele tohle jsou na mě moc boutique věci (až na Timeline :D), já jedu takovým tím stylem „co koupíš na bazaru, zkusíš, pak pustíš beze ztráty dál“. Jedinou výjimkou je TS9 s originálním chipem, který jsem koupil za 1 500 asi před pěti lety. Ten člověk imo nevěděl, co prodává… a to je taky asi jediná krabička, které se nikdy nezbavím.

          0 0
          • Jester  

            JJ

            Šak to bylo jenom takové popíchnutí, každý ať si kupuje co chce a co mu vyhovuje.

            0 0
    • djx  

      Hele, buď v klidu :) Já mám letos tak bídnej rok, že jsem na bajk sedl letos zatím jen 4×, a to následovně:

      • na prvním švihu mi upadla levá klika (klíč jsem nechal doma), takže jsem jel v terénu asi 7km jen jednou nohou
      • na druhým švihu jsem urval řetěz (nýtek tam už nedržel) – kámoši mě na střídačku tlačili po rovině až dom
      • na třetím švihu jsem měl defekt zadního kola kvůli posunuté poddušovce, která mi zevnitř rozřízla duši
      • čtvrtej švih jsem přežil, ale při návratu mi 200m (!!!) od baráku uletěla zase ta levá klika :-D

      Takže letošní bilance je zatím vážně zajímavá. Za cca 150km jsem si vybral závady, který se běžnýmu uživateli stanou tak jednou dvakrát za celej život… :)

      0 0
    • crazyape  

      Tak koukám že nejsem jediný…každej pojezd řeším něco na kole a když už si libuju, jak vše funguje vč nastavení odpružení, hodim držku a zlomím si kličku :S Takže sezóna v řiti …

      0 0
      • jIrI___  

        Stačí znát svoje možnosti a nepřekračovat je ;). Díky tomuhle přístupu jsem už takřka několik desítek sezón bez zranění.

        0 0
        • crazyape  

          Těžko poručíš svým možnostem když ti to ustřelí v totálně vyprášený klopce… Tohle pořekadlo je hodně blbý, nikdý nevíš co tě kde potká…

          0 0
        • DragON  

          Jak poznas hranice svych moznosti kdyz je nebudes prekracovat?

          Navic kdo nepada, nezrychluje :-D

          0 0
          • blue.sun  

            Někdy je lepší nezrychlit, než kvůli úrazům přijít třeba o práci…

            0 0
            • DragON  

              Nekdy je dobre mit financni rezervu, dobre pojisteni a dobrou uplatnitelnost na trhu prace ;-)

              0 0
              • blue.sun  

                Proč se dobrovolně připravit o práci, která mě baví? Finanční rezerva ani pojištění mi to nenahradí. A dobrá uplatnitelnost mi jako mrzákovi taky nebude k ničemu.

                0 0
                • Carloss  

                  No právě že je to se nezrakvit, pak dlouho dlouho nic a pak nějaká práce. Ale je to samozřejmě proto, že na mé práci a penězích není závislý nikdo kromě mě a státu.

                  Jezdím ověšen chrániči, v tomhle vedru je to za trest, ale radši do parku nepojedu, a dám jen brblačku na xc, než abych tam jezdil jen v tílku.

                  0 0
                  • crazyape  

                    Hele já jezdím ve všem, nejsem zástance termínu že bez chráničů jsem víc cool. Mám kvalitní vestu, krční chránič, dlouhý holeně, chrániče na kotníky.....ale jeden blbej pád kterých už bylo hodně a je to…Mimo klíční kosti mě nic není. Pojistku samozřejmě mám, nejsem blázen :)

                    0 0
                    • Carloss  

                      Pojistku navíc nemám, pojištěn jsem tím, že jsem zaměstnanec :) se zlomenou rukou jsem ale normálně pracoval.

                      0 0
            • Carloss  

              Nevim no, pokud jde o úrazy, tak práce je poslední na co bych myslel :) ale já jezdim jak posranej a moc se nezlepšuju

              0 0
              • blue.sun  

                Každý máme priority jinde. Jak píšu výše, mě má práce baví, takže o ni samozřejmě nechci přijít. Jenže dobré zdraví je podmínkou.

                0 0
        • -b-n-x-  

          Jiří, já sice vím, že trolíš, ale tak pro ty, kteří by to brali nějak vážně.

          Tohle je mnohdy spíše o štěstí. Na lyžích jsem neměl nikdy nic zlomené – až jednou jsem úplně normálním běžným způsobem zastavoval dole u vleku a při tom jsem spadnul tak debilně, že jsem si zlomil kustku u pravého palce na ruce. Mnoho tisíckrát úplně běžný manévr. Samozřejmě jsou více a méně riskantní činnosti, ale prostě i když na kole budeš jezdit sebebezpecneji, tak ten tvůj výsledek je hlavně o štěstí.

          0 0
    • doubeq  

      Jak to tady vidím, tak autor a i někteří jiní prostě přecenili svoje jezdecké i servisní schopnosti a to velmi :-D

      0 0
      • Carloss  

        zas sem zářným příkladem toho, že se to časem nezlepší :) zas nutno podotknout že málo z toho bych ovlivnil něčím jiným než že bych na tom kole prostě nejezdil. A nebo nejezdil ve volném neupraveném terénu.

        0 0
        • doubeq  

          Spíš nejezdil mezi stromy do křoví, ono stačí turistický značky na blbnutí, někdy jsou dost náročný…alespoň u nás se takových pár najde.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.