• jIrI___

    Nadešel nejvyšší čas na morální obměnu biku, tak pátrám, co je k dispozici. Jelikož jde o průzkum trhu, jsou požadavky nenáročné: full, zdvihy 120–140 mm, dostupnost ve velikosti L či XL, nezáleží jestli to bude 26" nebo 29", stejně tak nezáleží na značce (takže akceptuju i Polygon a podobná zvěrstva), cena 30–35 tis Kč. Bazaru se nebráním, naopak ho vzhledem k cenové hranici přivítám.

    Tak a hrňte sem odkazy na neodolatelné nabídky :). Přeci jen tu jsou lidi, kteří mají e-shopy víc obhlídlé než já.

    0 0
    • Smazaný účet  

      co kdyby sis neco poskladal? Sem tam nejaky bazarovy dil a je to.)

      0 0
      • jIrI___  

        Skládání jsem bral v úvahu, ale vzhledem k cenám rámů se to nevyplatí. Za rám dám třeba 25 tyček a na zbytek mi už moc peněz nezbývá. A natrefit na bazaru na rozumný FS rám je událost, která se stává jednou za 2 roky :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          canyon ma nejake sety vidle+ram kolem 25..ale jak pises, uz moc nezbyva…tak na kola a kd eje zbytek, ze…

          0 0
        • kubad  

          proč se zbavuješ Treka?

          za ty prachy co do toho chceš vrazit nic moc lepšího nevymyslíš

          0 0
          • jIrI___  

            Chci vyzkoušet něco nového. No a taky ho už mám 3 roky :). Je mi jasné, že lepší osazení než na něm mám, za ty prachy asi nedostanu, ale s tím jsem smířený.

            0 0
          • bikemike  

            Ty vo.e,tak už jsem tady viděl hodně,ale jít z vymazlenýho Treka na Polygon,to ti múže schválit snad jenom Zlatka!!!

            0 0
            • jIrI___  

              Třeba i na tom Polygonu může zadní stavba chodit líp než na Treku :). Věčná škoda, že Polygon nemám v okolí kde vyzkoušet.

              0 0
              • Lišák  

                Ne, že bych byl zastáncem Polygonu, ale tenhle přístup chválím!

                0 0
              • Jorge 50  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                0 0
              • kocers  

                Pro SX3 můžu dát taky kladný hlas (koupě na kupkole). Mám na něm zatím najeto cca 1300 a bez jediného problému. Krom výměny ložisek na rámu (ty na vahadle jsou v pohodě). Asi trochu odfláklá montáž, protože v nich byly kousky laku. Je to muj první full, takže nemám s čím srovnávat, ale asi jen tak měnit nebudu. Jediná věc je trochu blbé přepákování(120mm na 38mm tlumiče), takže je třeba foukat tlumič víc (mam cca 80 kg a v tlumiči asi 220psů), ale co se chodu týče velká spokojenost. Podle mě žehlí parádně a na doraz sem ještě nešel(nejezdim žádné peklo, ale že bych ho zrovna šetřil bych neřekl). Pohupování při šlapání skoro žádné a to mam Boost valve 175 a Velocity L, takže propedal nepoužívám (nevypozoroval jsem rozdíl v on/off). Kdybys měl někdy cestu do Prahy, tak by třeba šla zkouška domluvit.

                0 0
              • bluma  

                Druhá věc je, jestli tě pak nějaká líná mrcha nebude pěkně vytáčet.

                0 0
    • Lišák  

      Canyon? Tenhle je sice nad limit, takže pokud by nevadila horší výbava (včetně tlumiče, což je asi největší problém), tak vzít o model nižší.

      0 0
      • AleZ80  

        Ten FOX Float RL by neměl být zas tak tragický. Vzhledem k tomu, že má lock, bych předpokládal, že nebude mít ještě nevypínatelný propedal.

        0 0
      • bleach  

        ja mam float RL a jsem spkojen :)

        je pravda, ze jinej tlumic jsem v zivote nejel :-D

        0 0
    • rexa  

      Za tyhle peníze, možná něco navíc, by mohlo být nové RBéčko, IQ6.

      0 0
    • Poustmen  

      říkáš, že na ničem skoro nezáleží:

      http://www.kursport.cz/…ce-3–0–2012/ – to kolo se mi líbí, a to je tak vše :)

      http://www.kursport.cz/…l-ex-6–2011/ fuel ex je ti asi dobře známý

      http://www.kursport.cz/…-120–3–2012/

      případně rám http://www.kursport.cz/…ramova-sada/

      V kolech se nevyznám, ale s nákupem v obchodu jsem byl spokojený, především s panem Myšíkem (majitel nebo tak něco) se lze velmi dobře dohodnout a něco pěkného vymyslet

      0 0
      • jIrI___  

        Kdyby ten rám Trancíku byl v L, tak je to jasná volba. Ale díky za tip, ten e-shop nevypadá vůbec marně.

        0 0
        • Poustmen  

          pardon, jsem se ukouk, zeptej se ho, jak to je s tim Remedy 9, třeba by ještě nějakej z mošničky vytáhl, jako to udělal pro mě – pořád tam jeden mají v sekci osobní kola, je to tedy 19,5, já mám 21,5

          0 0
          • jIrI___  

            O tom Remedym bych hodně uvažoval, ale ten už je moooc nad cenou.

            0 0
            • Poustmen  

              třeba by měl jako v mem případě rám (20–25), komponenty bys dal z Ex, a za zbytek koupil vidlu? :) jen takový nápad..

              mam asi moc fantasie.. padim spat

              0 0
        • maajkee  

          No akorát tam spoustu toho nemaj, už jsem měl tu čest.

          0 0
      • maajkee  

        No rám v eSku bude pro Jirku určitě parádní :)

        0 0
        • felix.org  

          Ať vezme to RB, tam problém s velikostí nebude :-D

          0 0
          • jIrI___  

            Tam je pro změnu problém s tlumiči :D

            0 0
            • felix.org  

              A jo vlastně :-D

              0 0
            • Smazaný účet  

              jaky problem s tlumaky?

              0 0
            • rexa  

              Problém, že tlumiče nejsou skladem nebo myslíš tu progresivitu rámu s tlumičem a někde na BF diskutované špatné využívání zdvihu?

              0 0
              • gargamel  

                nejsou skladem

                0 0
              • jIrI___  

                Především nejsou skladem. A progresi já taky nerad :)

                0 0
                • rexa  

                  Kvůli té progresi by mě to taky odrazovalo. Na druhou stranu – jak se vyvíjí moje jezdecké zájmy, tak čím dál tím více mám sklony si kde co skočit. Když jedu do třeba práce tak to kolikrát stočím do místního bajkparčíku, seskáču si kopec a jedu dál. Jenže když mám tlumič nastavenej tak aby mi normálně chodil při běžném provozu (řekněm AM charakter) tak po těch skocích chodím k dorazu. No ale tohle je prostě věc volby. Je mi jasné, že to nemůže chodit optimálně zároveň pro oba styly jízdy. Takžed budu muset vžycky přifouknout :)

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Tak já mám jiný jízdní styl, jsem kochací cykloturista, o pohodlí jde v první řadě :). Skoky nevyhledávám. Už i to EXko je moc progresivní a nevyužívám plný zdvih.

                    0 0
                    • rexa  

                      Tak to jo, to IQčko pro tebe teda nebude to pravé.

                      0 0
                • Lister  

                  A progresi já taky nerad

                  Tak proč na tom furt jezdíš?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Co mi zbývá, když není keš? Lepší jak jezdit na favoritce a je to jeden z důvodů proč to chci vyměnit :)

                    0 0
                    • Lister  

                      No já jen, že v tomhle si už pohoršit nemůžeš, takže cokoliv bude posun dopředu.

                      Ale jinak celkově to proti tvému vymazlenému EX bude IMHO vše o něco horší. Rám bude možná lepší, ale celek zabijí zbylé komponenty.

                      0 0
        • Poustmen  

          pardon, ale treba si vsimne nekdo jiny

          0 0
    • Pumsc  

      sice to není do 140mm ale mě se líbí:)

      http://www.cyklobazar.cz/…nyon-torque/

      0 0
      • jIrI___  

        Ten už je moc EN = pro mě nevyužitelný :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          ja mylsim ze je to ideal bike kdyz bydlis kusek pod kopcema…a cestou na sterkovnu muzes lovit lizatka:)

          0 0
          • jIrI___  

            Kua aby to mělo na štěrkáči ten správný efekt, tak bych ještě musel pořídit integrálu a chrániče = další náklady navíc! :D

            0 0
            • Smazaný účet  

              hmm..straci rifove kratace a tilko…helmuta nechas doma at nevypadas jak zalud:)

              0 0
              • jIrI___  

                Tak abych si mohl dovolit vzít tílko, musel bych začít chodit do posilky a navíc ještě do solárka, abych vyrušil cyklopruh. Prostě ten bajk není pro mě :D

                0 0
    • jIrI___  

      Jak se jmenovala ta německá značka, která měla strašně strakaté rámy a tuším dvouslovný název? :D Vždycky se tu vyskytla při probírání nějakých AM/EN fullů.

      0 0
    • gargamel  

      Tohle viděls? http://www.cyklobazar.cz/…-trance-x2-/ asi velký, co.

      0 0
    • logoman  

      A co neco na machrovacku? ;) ram SC za 900 usd http://www.santacruzbicycles.com/…h-p-720.html?…

      0 0
    • HELLBOY22  

      Došetriť a kúpiť toto

      http://www.yt-industries.com/shop/index.php…

      0 0
    • goofy  

      Nevim jestli planujes spis 120, nebo radeji ke 140, ale Trance se da za 35 koupit

      0 0
    • jIrI___  

      Ještě mě napadla věc, že zkusím obvolat prodejny v okolí, jestli náhodou nebudou vyprodávat testovačky. Pomalu by už mohli :)

      0 0
      • Seky  

        To je dobrej nápad, ale na testovačky se vyser. Včera jsem objednával Trek Rumblefish (ten nejlevnější za ceníkovejch 57 kolíků) v 17,5 byl poslední na skladě Brettonu, tak jsem ukecal cenu na 42 :-) Takže neboj se zajdi do nějakýho kšeftu, a když budeš mít trochu umu na vyjednávání, tak je až neskutečný co se dá ukecat. Jo jen tak mimo, než jsem se rozhodnul, že ho koupim tak jsem měl na víkend půjčenou testovačku, kterou mi zprvu nabízely za stejnou cenu a když jsem si to prohlíd a před prodejcem jsem udělal divadýlko co mi to jako cpe, tak se až červenal studem (chudák ten co si tu testovačku za těch 42 koupil, to kolo je prakticky šrot zralej na kompletní generálku – hlavně tekoucí tlumič). Doufám, že si to nekoupil nikdo zdejší.

        0 0
        • jIrI___  

          Tohle já právě dělám nerad a ani to neumím. Beru to tak, že cenu si stanoví prodejce a pokud se mi nelíbí, tak prostě jdu o krám dál. Holt v dnešní době, kdy už všichni mají na krámě ceny oproti katalogovým o dost nižší.

          0 0
          • MirosPikos  

            I tak si prodejce nutně stanoví cenu vyšší a doufá, že se někdo chytí. Ale je velmi často ochoten o ceně smlouvat. Nikdy ti to neprodá, aby na tom tratil, kolikrát se mu to hodí třeba jen proto, že má větší otoč a může mít od dodavatele kola za lepší ceny (má domněnka – ale nějak tak by to mělo fungovat).

            0 0
            • Seky  

              Přesně tak to funguje, kolikrát jen kvůli tomu, aby si zachoval nějakou tu množstevní slevu, kouká aby ke konci období prodal a třeba i za nákupku, hlavně že to protočí přes krám. Ono přijít třeba o 5% na množstevním rabatu na celej příští rok jen kvůli tomu, že prodá o 2–3 kola za rok míň než měl je totoální blbost, takže pak je ten prodejce dost motivovanej ke slevě a ani není potřeba moc smlouvat. Pro něj je v tu chvíli nejdůležitější to, že má jistej prodej. Pak se daj usmlouvat ceny o kterejch se člověku může i na e-schopech jen zdát.

              0 0
          • maajkee  

            Špatnej, naprosto netržní přístup :)

            0 0
    • jIrI___  

      Ještě jsem narazil na výprodejové GT Force 2.0 . Za tu cenu myslím slušně osazené, je Revelation je pro mě neznámá. Slabina tam je v téhle kategorii klasická – záplety. A taky nad kratší geometrii bych musel hodně pouvažovat.

      Je reálné do, dejme tomu, 8 tis Kč zaplést něco se ZTR ráfkama a náboji s přední 20 mm osou (ideálně Hope, ale to myslím neklapne :D )

      0 0
      • PatrikL  

        S vyšším zdvihom je možnosť aj http://www.7art.cz/…mojo-1–2012/ :)

        0 0
      • scret  

        myslim, ze za ty prachy asi nic lepsiho nesezenes…

        Force jede docela dobre, ty novejsi uz taky nemaji problemy s vrzanim, RVL bych se nebal, je to slusna vidle…

        Klidne bych do toho sel… Ono rekneme si to na rovinu, 35 tycek neni zadna hitparada na novej bajk…

        0 0
      • maajkee  

        S Houpama to neklapne, s Novatecama jo, teď jedny dělám, dělám i jedny s houpama a to je tak desítka.

        Jinak balík jsem v pondělí odesílal, tak bys to tam mohl už mít.

        0 0
        • jIrI___  

          Před chvíli mi ségra volala, že balík zrovna došel. Ještě mi nezapomeň na mail napsat, co za něj.

          Jinak ještě k těm kolům. Jak se cenově liší ZTR ráfky a nějaké ty WTB, které jsou taky připravené pro bezdušáky? Vím, že ZTR (na moji váhu 82 kg bez „výstroje“ a použití v kamenitých Beskydech by asi byly optimální Archy) se dají pořídit kolem 1900 Kč/ks, ale o těch WTB nevím vůbec nic, jen jsem zahlédl, že se tu kdesi probíraly :D

          0 0
          • maajkee  

            WTB frequency i19 jsem měl, hmotnost opravdu cca 380g, dlouhodobjší poznatky nemám, protože jsem na něm najel asi 150km, pak jsem měl při sjíždění schodů defkt, ráfek jsem vzal asi o 3 schody a byl totálně našrot, holt je to lehký, tak je to bláto :) Ale každopádně to byla moje jezdecká chyba :)

            Jinak u nás jdou sehnat myslím jen u Hnoje kolem 15ti stovek.

            0 0
      • kubad  

        lehce nad 8 by se to dalo vymyslet i s hope

        0 0
        • maajkee  

          To neříkej prosimtě, já jsem tady byl pranýřovanej Hnojem i za to, že jsem napsal, že by to šlo lechce nad 9 :)

          Ale za 8 tisíc s Hope Pro II nábojema, ZTR ráfkama a nějakýma drátama alespoň Sapim Race, DT Comp to už bys musel mít sakra hodně dobrý ceny a to by mě dost sralo! :)

          0 0
      • Smazaný účet  

        Ten force je nazivo hezkej bajk..loni jsme po nem pokukoval v rychlebkach…pak ten borec asi pustil brzdy a zmizel nam v prachu:)))

        0 0
      • Smazaný účet  

        k tem kolum:

        Sada naboju Superstar Switch EVO je za 2000 (+ 10mm osa do zadniho kola), ZTR rafky tak od boku za 2000, draty nevim, nejaka prace…realne je to uplne vpohode..zalezi kolik si plantac prirazi:)

        0 0
      • pavlik6022  

        jestli ti padne velikost, tak http://www.cyklobazar.cz/…99/gt-force/

        0 0
      • marapara  

        RVL se neboj, je to dobrá vidle.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Maajkee zase prodává cambera, tak zkusit u něj?

      0 0
      • maajkee  

        Toho by nechtěl, prej je na něj línej :)

        0 0
      • jIrI___  

        Cambera ne, ten mi vůbec nesedl. Ale takový Stump by se mi jevil jako ideál :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          nehces jeste chvili pockat..reba maajkee bude prodavat i Stumpa:)

          0 0
        • maajkee  

          Divný, přitom mají skoro stejnou geometrii.

          Camber:

          délka 625, úhel hlavy 68,5°, zadní stavba 420, rozvor 1154

          Stump:

          délka 617, úhel hlavy 68°, zadní stavba 420, rozvor 1155

          Nechápu jak ti může přijít stump jezdivější :)

          0 0
          • jIrI___  

            To taky nevím. Přišel mi ± stejně jezdivý jako Camber (= oproti EXku líná mrcha :D), ale v jeho prospěch mluví vyšší zdvihy. Kolem těch 140 mm s lenivostí už prostě počítám a pokud bych tak 3× nezvýšil rozpočet, tak přes to vlak nejede. Ale u 120 mm bych očekával něco jezdivějšího.

            0 0
            • maajkee  

              Tak ono 120 fully jsou buď víc do XC a nebo víc do trailu, výška zdvihu nemá s jezdivostí zas tak moc společnýho. Camber a Stupm jsou prostě kola to terénu, né na závody :)

              0 0
        • Kubiczech  

          Ve Spešlu budou ty testovačky prodávat stopro. I když už je možná pozdě.

          0 0
    • jIrI___  

      Máte někdo zkušenosti se Stumpem FSR Comp 29 ? Nejel jsem na něm a ani nenašel nějaké rozumné recenze (recenzi pana Hronzy na iVelo nelze brát za objektivní :D). Patří spíš k těm neobratným nebo obratnějším 29"?

      0 0
    • AleZ80  

      V B-D maj teď slevu na Stage 6.0 v bílé barvě.

      Škoda, že nejsi menší, „tohle“: http://www.kubicasport.eu/…-FS-SL-2011/ je dobrá nabídka.

      0 0
    • jIrI___  

      Lehké shrnutí kandidátů, které bych akceptoval:

      GT Force 2.0 2010 (nové) – http://www.mojekolo.cz/…gt-force-2.0

      GT Force (bazarové, tam bych musel zkusit ukecat nižší cenu a vzhledem k vedlejším vláknům mám strach z poruchovosti vidlice) – http://www.cyklobazar.cz/…99/gt-force/

      Giant Reign 2 2011 (jetý) – http://www.bikeandride.cz/…eign-2-test/

      Stump FSR 29 2010 (jetý) – http://www.specialized.com/…perfsrcomp29#…

      Scott Genius 60 2010 (jetý) – http://www.scottmtb.cz/…t-genius-60/

      Všechny se pohybují v ceně 30–35k. A teď babo raď. Komu dáváte hlas? :)

      0 0
      • Azmir  

        Spešl No.1 ;-)

        0 0
      • hs74  

        To musíš vědět ty, co od toho kola chceš.První dvě jsou klasické AM.Ty druhé dvě spíš vysokozdvihové XC.

        0 0
        • Pijer  

          FORCE s hlavovým úhlem 69°mi jako klasické AMko nepřijde takový úhel má kdejaké XCčko.

          0 0
      • pitos  

        To je lehký výběr.Reign

        0 0
        • nox159  

          a vlezou se tam i 27,5" kola :D

          0 0
        • jIrI___  

          Ten se mi spolu se Stumpem zamlouvá nejvíc. Ale design rámu je hrůza a běs :D

          0 0
          • Azmir  

            Kdybys vzal toho stumpa v 26 tak by volba byla jasná :)

            0 0
          • pitos  

            Design nevím,ten mě až tak nezajímá.

            Ja to beru ale z mého pohledu,reign se mi jeví jako neuniverzálnější kolo pro mé použití.Jestli by sedělo tobě samozřejmě netuším:)

            0 0
          • MirosPikos  

            Dyť neni ten Reign špatnej designově, asi máš jinej vkus :)

            0 0
          • Smazaný účet  

            Zase u reignu nebudeš mít s progresí problém ;0)

            0 0
      • krokus  

        U toho Geniusu bych měl obavu z nestandardního tlumiče.

        0 0
      • nox159  

        genius se mi vubec prubehem nelibil nesedel mi

        force se mi vzhledove libi ale nesedel jsem na nem

        stump – 29" nebrat!! i kdyz jarda No.1.

        takze zbyl reign :)

        0 0
        • krokus  

          Co přesně ti na průběhu Geniusu nesedělo? Genius jsem nikdy nezkoušel, ale mám Sparka a jel jsem na přefouklém Geniusu LT (zadní stavba byla zcela tupá, ale asi to bylo dáno tím špatným nastavením).

          0 0
          • nox159  

            takovy divny, prisel mi desne tupy to uz radeji brain ktery fakt nesnašim… ale jel jsem model 09 a nerikam ze jsem si s nastavenim extra nevyhral…

            0 0
          • krokus  

            Genius LT mi taky přišel tupý, ale myslel jsem, že to bylo způsobeno přefouknutím. Onehdy jsem v Praze na nábřeží pozoroval chlápka na Geniusu a zadní stavba se mu na asfaltu pěkně pohupovala – říkal jsem si, že to kolo musí být slušná žehlička. Ale třeba jen blbě šlapal:-)

            0 0
      • bleach  

        neptej se me proc, ale hlasuju pro force :-D

        0 0
      • logoman  

        Pokud je reign s teleskopkou tak ho, jinak zadny z nich …

        0 0
      • scret  

        novej Force! Na vsechno ostatni bych se vy…l! Jinak bych byt tebou setril a pak koupil neco poradnyho a Treka dojezdil…

        0 0
      • AleZ80  

        To byly časy, když před rokem vyprodávali zbylé Reigny 2 2010 za 32.000 Kč :(

        0 0
    • honzour  

      V celopérech se moc nevyznám, ale minulej týden jsem u nás v shopu zahlídnul totok http://www.trek-bikes.cz/…-fuel-9–2011 jakožto test bike za tuším 36 000 Kč. Ale netuším, jestli je to pro tebe zajímavé. Ani nevím, jestli ho ještě mají.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Ja bych sehnal nekde ram a prehazel komponenty…ram se casem proda…

      btw. kdybys to tak chtel udelat, mam na prodej RVL:)

      0 0
      • jIrI___  

        Všechno tohle mám promyšlené a imho se to nevyplatí, protože z prodeje Treku budu financovat nákup něčeho jiného. Rám + vidlici na bazaru neprodám za víc jak 15k. A za 20k (počítám že těch 5k bych ukrouhl z peněz, které mám odložené na školné) rám + vidlici neseženu. A současně je velká pravděpodobnost, že bych musel kupovat nová kola, protože čím dál víc rozšířené pevné osy do Cmaxů na běžné RU prostě nenarvu. A když tak přemýšlím, tak na Treku těch vymazlených komponentů moc není. Snad jen vidlice, záplety a mám rád Noiry WC rodla :). Zbytek je běžná nižší střední třída.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Celá takhle výměna je BLBOST! Jezdi co máš a šetři do budoucna. To že tě sere že to je 3 roky starý je jen momentální rozpoložení ;0)

          0 0
          • Smazaný účet  

            +1..nereknu kdyby to zvladl delat jako maajkee, ktery tri mesice pojezdi a s min. ztratou to posle dal…ale takhle jIrI akorat utopi prachy s nejistym vysledkem..ale pokud chces zmenu, tka ji bude mit…

            0 0
            • jIrI___  

              Změna je život :)

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jenže tahle změna je jen pro změnu ;0)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  no…mi to prijde jako vymena prave ruky za levou…

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    A přitom obě levé.. ze 120 na 120 no OMG… když už, tak se hnu jedním nebo druhým směrem no ne?

                    Jinak já jsem v koncích s výběrem plášťů… byla v úvaze kombinace MK II 2.4 dopředu a XK 2.4 dozadu, obě protection, ale nevím nevím :0( Budu muset počkat na mloka, naštěstí teď nemůžu jezdit..

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      MK II protection, 2.4" (z bike24) sem dal pritelkyni na bajka a kdyz jsme to zkousel, tak jsem byl docela spokojen jak drzi. Jakoze v na sotolince a polkacce pohoda, na asfaltu v naklonu zadne zvejkani, grip slusny. zadu na RK, tusim 2.2"..

                      0 0
                    • mirabike  

                      přesně tuhle kombinaci teď jezdím – bez duší s tmelem – a velká spokojenost… při tlaku 1.7/2.0 (85kg) to jede všude – asf. i terén – a drží taky dobře a obrubníky nakolmo neřeším:).. zadek v hlubším blátě pochopitelně plave. Ve srovnání s NN 2.25 PS jsou neskutečně rychlý, jen na mokrých kamenech, kořenech a v zimě na sněhu držej NN o něco líp… pro mě zatím nejlepší uni kombinace, co jsem kdy jezdil..

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Na jak širokém ráfku ty 2,4" vozíš?

                        0 0
                      • Smazaný účet  

                        Pokud to nemá patky podobné UST, tedy ani TLR, tak mám vybírání lehčí :0)

                        0 0
                        • mirabike  

                          na krabici ja napsáno RTR – „revolution tubeless ready“ nevím co to znamená – patky mi přijdou normální, jaku u TLR kevlarových gum a pláště jsou děravý jak řešeto, než jsem je zatěsnil, tak jsem byl vzteky bez sebe, ale po cca týdením boji jsem zvítězil a teď držej super…

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Ale TLR schwalbe prý drží i bez tmelu, takže to je pro mě jasné. Teď jenom které.

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Klasické Pace Stary (ne SS nebo DD) tlak bez tmelu nedrží a RaR měl co dělat, aby ho udržel i s tmelem.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Však ty šlupky ani neuvažuju, bude minimálně SS (DD už není ne?), ale UST už kvůli váze asi nechci.. Ještě to budu muset celkově probrat s Mlokem :0), díky tomu že jsem zjistil, že i RoR je SS, tak se možná vrátil do výběru dozadu možná ve 2.4? Ještě ale nevím nevím :0(

                                0 0
        • destr  

          Tak cmasy by měli jít na 15mm, ne?

          0 0
        • Smazaný účet  

          to pak jo…no, hodne stesti pri hledni:)

          0 0
        • Jorge 50  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
          0 0
    • TeryPV  

      No pokud Ti nezáleží na značce tak můžeš zkusit třeba tohle :) nebo jiné celopéro od této značky:)

      0 0
      • Smazaný účet  

        z treka na kelyse…omfg:DDD

        0 0
      • jIrI___  

        To není vůbec špatný tip. Ale zdvih na zadku bych chtěl minimálně těch 120 mm. Nicméně mrknu, jestli Kelyš něco takového nemá v nabídce.

        0 0
        • maajkee  

          těch 5mm prosimtě :)

          0 0
          • jIrI___  

            Jde o princip! :)

            0 0
            • nox159  

              120 nebo 150 co tady vybiras je celkem velky rozptyl ne ?

              0 0
              • jIrI___  

                Snad jen to Force a možná Reign z nich nějak víc vyčnívají a jsou laděné víc do AM. Škatulkování podle výšky zdvihů nemá smysl :)

                0 0
                • nox159  

                  skatulkovat nechci ale co jsem zkousel tak rozdil mezi 120 a 150 je teda hoodne velky… ale asi to bude kus od kusu…

                  0 0
                  • jIrI___  

                    Na to moje jezdění. Ideál by byl letošní Jekyll v karbonu :D

                    0 0
                    • Kubiczech  

                      V hliníku mě teda dvakrát nepřesvědčil. Stokrát radši Force.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Fakt? Já na něm teda nejel, ale „papírově“ se mi líbí ten koncept měnitelného zdvihu 90/150 mm.

                        0 0
                        • Kubiczech  

                          Přímo jsem srovnával hliníkového Jekylla s Forcem a i když jsou kola relativně blízká, tak Force mi přišel jako daleko větší univerzál. Na Jekylla bych z fleku švihnul 36kovou vidlici, zahodil trojpřevodník a nakládal mu v těžkém enduro módu. Snižování mi vůbec nesedlo, ačkoli to má být benefit, po snížení se z kola stalo něco, na čem jsem jezdit nechtěl.

                          V karbonu to bude díky osazení a ušetřeným gramům asi o něčem trochu jiném.

                          0 0
                    • Smazaný účet  

                      Bojíš se poruchovosti RVL a v klidu bys ustál nestandartní tlumič, za který nemůžeš najít na trhu náhradu… Trochu paradox ne?

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Ale houby poruchovost RVL, nýbrž DT Swiss vidlic. Při sledování vláken o LV se mi pomalu ale jistě boří sny o úžasnosti LV i DT :D.

                        V místním kameňáku mi tvrdili, že Bottico s tím nedělá problémy a servisuje hned nebo mění na počkání a že je stejně poruchový jako ostatní tlumiče. Bylo to teda vztaženo k Equalizeru 2 na Geniovi, ale na Jekyllovi je to v podstatě totéž. Zbytečné si nad tímhle ale lámat hlavu, když Jekyll je úplně mimo moje zorné pole.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Na jekyllovi to v podstatě není totéž, když to je fox a neservisuje to bottico :-D

                          0 0
                        • deekay  

                          Nesmis sledovat vlakna, ja si ted diky sledovani vlakem nemuzu koupit novy brzdy, protoze cokoliv vyberu tak je teoreticky poruchova mr*ka :D

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            kup nove shimano a nic neres.)

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Ten design, ten design… :(

                              0 0
                              • deekay  

                                kdyby jen design, ale tecou :D

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Tak houpe s rejs evo pákama ;0)

                                  0 0
                                  • deekay  

                                    je to moznost, ale ty paky se mi moc nelibi (designove) a ze bych si u hope byl jistej spolehlivosti, to ne .) A nemam to u koho zkusit.

                                    0 0
                                • goofy  

                                  Tecou? Tak stane se, ale urcite min lidem nez Elixiry, ne? :-)

                                  0 0
                                  • deekay  

                                    Ja mel elixiry dvoje, jedny chodily ok, druhy co mam ted stoji zaprd.. nic moc pomer :D

                                    Shimana z lidi co znam tecou dvema (plus tekly i XTRka v testu v nemeckym bikemagazinu)

                                    Proste si clovek moc nevybere

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Co mas za problem s elixirama? Problemy s tecenim byly na prvnich CRkach, co si pamatuju…

                                      0 0
                                    • goofy  

                                      A kde jim to tece? Moc si me teda nepotesil. Stare XT-cka pomalu dosluhujou, a tak pro me nove XT byly jasna volba… :o) Stejne to tak asi dopadne. Avidy nechcu, Magury nevim, Hope fajn, ale ta cena, a Hayesy posledni dobou taky bida

                                      0 0
                                      • deekay  

                                        U odvzdusnovaciho sroubu tusim. Coz by dle me melo jit nak doladit a utesnit, ale hrabat se zase v novych brzdach…

                                        s brzdama to mam:

                                        Avidy – uz asi ne

                                        Magury – nechci, nesedi mi

                                        Hope – tech paka moc dlouha, race paku jsem nezkousel, spolehlivost diskutabilni

                                        Hayes – imho zaspali tezce dobu

                                        Nove Shimano – nelibi se mi uplne krok (hranka na zacatku chodu kvuli servovawe) a az na XTR nic moc design + spolehlivost zatim taky diskutabilni.

                                        0 0
                                        • jIrI___  

                                          Na něakých německým stránkách jsem četl test na nové Magury (tuším MT8) a celkem je tam zepsuli ohledně brzdného výkonu a projevu na páce.

                                          0 0
                                          • deekay  

                                            Zkousel jsem je omackat u kubada (MT8) a vubec mi nesedly projevem a brzdi to pry tak nejak prumerne. Na prvni pomackani bych rekl ze jsou to nejake ultralevne brzdy a ne topmodel. Oproti tomu treba co ma pitel na endurku starsi hope race, tak tam chod paky pusobi naprosto luxus dojmem.

                                            0 0
                                            • Smazaný účet  

                                              Však je to z plastu ne? Tedy něco jako ty nejhorší brzdy na kolech z kauflandu :0) Hliník je hliník a pokud je frézovanej, tím líp :0)

                                              0 0
                                              • deekay  

                                                akorat musi bejt vyfrezovanej presne :))

                                                0 0
                                              • jIrI___  

                                                Jojo, frézovaný hliník je nejlepší, ale nesmí vypadat jako po hrubování a nedodělání na jemno :D

                                                0 0
                                        • bluma  

                                          Nová Shimana, moje zkušenost a zkušenost z okolí:

                                          3× XTR – teče 0ks

                                          1× SLX – teče 0ks

                                          2× Deore – teče 0ks

                                          0 0
                                          • jIrI___  

                                            Mi taky SLX po nějakém 1/2 roce používání netečou. Naštěstí :)

                                            0 0
                                          • deekay  

                                            To uz je lepsi pomer :) Nicmene vzhledem k memu stesti pokud je u neceho sance ze se to posere, tak ja dostanu ten posranej kus :D

                                            0 0
                                            • bluma  

                                              Na druhou stranu se může vyskytnout otázka, kdo a jak ty tekoucí kusy servisoval, že téct začaly. Pokud je to u odvzdušňovacího šroubu, pak někdo mohl dotahovat stylem „urvi nebo zkurvi“ a problém je na světě.

                                              A pokud to byla vada kusu či série, pak je to sice nepříjemné, ale z pohledu statistiky pořád Shimano vyhrává, minimálně nad Avidem.

                                              Jak jsi psal kousek hore o Hayes, měl jsem Traily a v pohodě, brzdný výkon tak střed, dávkování v pohodě, jedinný mínus asi hmotnost, servisovatelnost a spolehlivost OK.

                                              0 0
                                              • scret  

                                                mam uz druhy Traily, brzd. vykon ± stejny jak konkurence (zalezi na deskach), ale davkovatelnost, servis a spolehlivost velmi dobra… Zatim nemam duvod menit a bohuzel bych stejne ani nevedel za co… Novy XTR jsou hnusny, Hope se mi nelibej, Avidy ani zadarmo, Formule skrtaj a to ja nerad…

                                                0 0
                                                • deekay  

                                                  me se prave hrube nelibi hayesy, verim ze traily jsou neco jine nez Ryde, ktere mi prisly otresne, ale holt pro me je to osklive tezitko.

                                                  0 0
                                                  • scret  

                                                    uz jsem mel par brzd na vaze a zas tak tezke nejsou!

                                                    Samozrejme pokud clovek srovnava s XTR, R1 apod. tak jo…

                                                    Silne by mne zajimaly Hayes Prime…

                                                    0 0
                                                • bluma  

                                                  Však jo, já byl taky spokojen, i když ty nový Shimana jsou o něco výkonější.

                                                  0 0
                                              • deekay  

                                                na novych kusech :)

                                                0 0
                                                • bluma  

                                                  Pak špatná serie, může se stát. Ale jak píšu, pořád si myslím, že z mainstream produkce asi nejspolehlivější.

                                                  0 0
                              • hony007  

                                Ten nebrzdí :-)

                                0 0
                  • Lister  

                    Máš pravdu. Nový rám se 140mm je proti původnímu se 120mm rychlejší pohodlnější a neporovnatelně tuž­ší.

                    0 0
    • Azmir  

      A co ten canyon co už tady padl? Za tu cenu je asi top vybaven co můžeš mít.

      0 0
    • gargamel  

      ještě mrkni na ivelo na bazaru je stump comp 2012, za 40papírů, třeba by povolil;)

      0 0
      • o.ndra3  

        Vlákno už je dost rozsáhlé, ale z důvodů změny jsem našel jen jen morální zastarání a nespokojenost se zadní stavbou. Což mi racionálně přijde málo. Druhý bod by mohlo jít vyřešit pořízením HV komory (v mém případě se chování změnilo výrazně k lepšímu) a první bod je problematický v situaci kdy nechceš zainvestovat více a vlastně ani nemáš představu, co chceš jinak. Doporučuju tedy zanalyzovat, co ti vadí a buďto řešit tuningem nebo šetřením, na něco jiného.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Ano, vidím to stejně…

          0 0
        • Frostty  

          Hmmmm, tohle je BF. Tady morální zastarání má uplně jiný význam, nebudu přece jezdit na kole, které mě už „nebaví“ :o).

          0 0
        • jIrI___  

          Fungování zadní stavby je u fullu celkem důležitá věc, nemyslíš? :)

          0 0
          • o.ndra3  

            Určitě, ale otázkou pak je, co ti u současného kola vadí. Tuhnutí pod brzdou? Pedalkick? Moc houpe, málo houpe? Moc chodí po dorazech, málo chodí po dorazech?… Když budeš mít jasno v tomto, tak bude řešení možná jednodušší a levnější než všechno povyměňovat a pak být zklamaný.

            0 0
          • bluma  

            Vzhledem k tomu, že jsem ho měl a čím jsem si prošel potom, ti poradím jednu věc: na 120mm fulla je to super rám, je rychlej, lehkej, pěkně jede a v terénu se neztratí. Pokud chceš něco co víc požere pod prdelí (o což ti počítám jde), tak bych se posunul minimálně na 140mm. Protože třeba Marin žehlil moc pěkně, ale zase byl lenivej a 120mm full co nejede je k zlosti. Když už to teda má být pohodlný a líný, tak ať to má aspoň větší zdvih.

            Další věc je geo, pokud ti vyhovuje EXo geometrií, tak mnoho značek bude mít při stejně dlouhé sedlové trubce (reálně 18,5") efekt. horní rámovku až o 5cm kratší a to je zatraceně dost.

            0 0
            • jIrI___  

              U geometrie počítám, že efektivní rámovka bude u zdvihu kolem 140 mm o nějaký ten milimetr kratší, ale pod 600 mm (nebo spíš pod 610 mm) se mi jít nechce. O palec delší sedlová trubka mi nevadí. Je fakt, že EXko je geometrií hodně specifické.

              0 0
          • deekay  

            Me teda EXko neprislo, ze by chodilo nejak extra blbe :)

            0 0
          • Smazaný účet  

            Ale kde je problém? V progresi..možná v citlivosti…první řeší HV komora, druhé řeší tuning. Oboje dohromady pořídíš do 5 tisíc v klidu…

            A když jsi na tom vydržel jezdit 3 roky, tak to tak hrozné asi nebude. Takže hlavní problém imho je, že na tom jezdíš tři roky.

            0 0
            • jIrI___  

              „Takže hlavní problém imho je, že na tom jezdíš tři roky.“

              Avotomtoje! Nechce se mi do toho už vrážet ani koruna, navíc s nejistým výsledkem, protože příští rok bych stejně pořídil něco nového (resp. jetého, protože nákup nového biku je asi stejně výhodný jako nákup nového auta :D )

              0 0
              • Smazaný účet  

                Tak nákup nového je výhodný snad vždy už jen kvůli tomu, že víš jak s tím bylo zacházeno, máš záruku atd. Ano, díky ztrátě hodnoty je zajímavé kupovat ojetiny, ale nikdy to není jistota.

                „Nechce se mi do toho vrážet ani koruna“, tak to přeji hodně štěstí, protože když koupíš něco nového (jetého), tak se zase najde něco, co ti vyhovovat nebude a zase do toho vrazíš prachy s nejistým výsledkem. Ty to prostě CHCEŠ. A když něco chci, tak to udělám a neptám se tu na rady no ne? :0)

                0 0
                • jIrI___  

                  Omlouvám se, už se to nebude opakovat :). Chtěl jsem jen zjistit, jaké mám možnosti, protože nemám takový přehled na trhu. Ostatně jsem to psal hned v tom úvodním příspěvku.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jasan, už to vidím.. Ono se to tu „zvrhlo“ v to jestli je to nutné nebo ne, až po příchodu o.ndry… Takže moje chyba, nějak jsem se toho chytil ;0)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Nechce se mi věřit tomu, že by na B-F někdo psal něco, na co se zakladatel neptal :D

                      0 0
                  • Lister  

                    Neposlouchej empétrojky, i když se tváří jako originál, tak často postrádají důležité informace. Rozhodně se nenech strhnout k žádným noxovinám a zkus na to jí více od Mloka.

                    A neboj, že chceš po třech letech vyměnit rám, ještě neznamená, že jsi v prvním stádiu majkytidy – naopak pokud to má člověk dobře rozmyšlené, tak je to často krok logický.

                    Ale rozhodně bude dobré se zamyslet, co od toho kola chceš. Začni třeba zadní stavbou. Jaký by měla mít průběh, jaký by ti stačil zdvih – a tady je první problém. Sice chceš víc než 120mm, ale tvůj rám se reálně chová spíše jako 100mm kolo, zvláště s tou malou komorou. Takže první kacířská myšlenka – třeba by ti dobře fungujících 120mm stačilo???

                    Dále – jak to má být rychlý – dokážeš si představit, že bys jezidl na línějším kole než máš teď? Preferuješ maximální pohodlní, kolik by to mělo vážit…???

                    U vyššího zdvihu bych už dnes určitě nebral nic jiného než tapered krk a pevné osy vepředu i vzadu.

                    Další věc je geometrie – máš kolo prakticky 100% střižené do XC. Chceš něco víc AM, jel jsi někdy na něčem takovém, vyhovovalo ti to? Za sebe můžu říct, že po zkušenostech s pár kolama s položenější vidlicí už bych si asi nekoupil kolo s úhlem vidlice přes 68st.

                    No a v neposlední řadě tady stále dokola zaklínaná délka horní trubky. Všichni se tady ohání tím, jak je ten rám dlouhý, ale je nutné brát v potaz i další parametry rámu a to v první řadě úhel sedlovky. Protože dva rámy se stejnou udávanou efektivní délkou horní trubky, ale rozdílným úhlem sedlovky budou v reálu každý úplně jinak dlouhý. Vysvětlím – představ si dvě kola s efektivní délkou 600mm, ale první bude mí úhel sedlové trubky 73st a druhé 74,5 – které bude pro stejného jezdce (a tedy stejěn nastavenou předozadní pozicí sedla) delší? Samozřejmě to druhé, protože na něm si budeš muset sedlo nastavit v ližinách více dozadu, případně místo rovné sedlovky použít hokejku a tím se ti posed prodlouží. A u Treka je to přesně naopak – tam je ta sedlovka tak položená, že se na něm sedlo nastavuje více dopředu (taky tam vždy dávaly přímý zámek) a proto je pak kolo reálně o něco kratší. Takže ohánět se tady jedním číslem je docela dost krátkozraké.

                    Zkus si tohle přebrat a uvidíš, že opravdu odpovídajících kol zase moc nenajdeš.

                    Pokud tohle neuděláš, tak tady budem všichni jen vesela plácat do vody. No a v neposlední řadě pořád platí, co tvrdím pořád – nikdo ti neporadí, jaké kolo si máš koupit, každý ti jen napíše, jaké kolo by si koupil on.

                    0 0
                    • Lišák  

                      Hezký.

                      0 0
                      • Lister  

                        Prostě jen vím, o čem tohle je – taky jsme si tím nedávno prošel. A ač se v geometriích kol hrabu už dlouho, tak mě nakonec pár drobností taky překvapilo – třeba jak moc ovlivňuje předozadní pozice sedla tlak v tlumiči a tím pádem i fungování kola – bohužel sedím vzadu a tak potřebuju tlak v tlumiči vysoký, přesto se mi kolo houpe více než jiným a při postavení do pedálů mám kolo tvrdší než jiný jezdec.

                        Jinak tam teda mám dost překlepů a pár ošklivých hrubek, ale kdo by něco tak dlouhého chtěl číst 2× ;-)

                        0 0
                    • Smazaný účet  

                      super podnetne pocteni…az budu srizlivy, prectu si to znova:)

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Konečně něco k věci. Popořadě:

                      Chci, ať má kolo vyšší zdvihy nebo má aspoň lineárnější průběh (= je pohodlnější), ale ať není zas moc velký lenoch a dá se s ním ujet např. 70 km po silnici bez toho, že bych ho v cíli měl chuť hodit do škarpy.

                      Pokud to kolo nebude mít pevné osy, tak to paradoxně ocením kvůli tomu, že si budu moci nechat Cmaxy a tím ten low-end trochu pozvednu na správných místech.

                      Geometrii bych chtěl opět spíš k XC i když mi je jasné, že rám bude o něco kratší než Trek. Na to si buďto zvyknu nebo přes nevoli místního osazenstva dám delší představec. Z geometrie se dívám jen na efektivní délku horní rámovky a délku sedlové trubky, zbytek je pro mě jen houšť čísel.

                      Z výše uvedených důvodů se jedu příští týden mrknout na Geniuse. Teda pokud se zadaří a zájemce odkoupí Treka.

                      Přikládám i geometrii současného EXka (Virtual 19,5") a Scotta (Alloy, L). Pokud tam někdo najde nějaké veliké rozdíly, budu rád, když napíše, jaká bude „papírově“ změna u Scotta vůči Treku.

                      0 0
                      • Lister  

                        Tak ten sedlový úhel je dokonce ještě více skloněný než jsem si původně myslel – není tohle geo pro setup 130/120mm??

                        Ty máš opravdu hodně vytaženou sedlovku, pro tebe bude změna v úhlu 1st znamenat posun v předozadní pozici určitě přes 1cm, takže podle toho by ses mohl tak nějak přibližně orientovat. Pokud to nové kolo bude mít běžná sedlovký úhel kolem 73st, tak může být klidně i o 2–3cm kratší pořád se na něj bez potíží vlezeš. Aktuální trend je takový že se sedlový úhel napřímuje a hodnoty kolem 74st jsou u vyššího zdvihu zcela běžné – kompenzuje to změny v geo při výjezdu – kolo si sedne „nazadek“ a těžiště se posune dozadu.

                        Genius je stavbou dost specifické kolo, tam se moc nedá říct, jak na tom budeš, protože tady vytažení sedlovky dost ovlivňuje jak moc dozadu se sedlo posune.

                        0 0
                        • Lister  

                          PS: ještě poznámka – Trek ty úhly sedlovky udává trochu divně a krapet je „podhodnocuje“ – často jsou v reálu více kolmo k zemi, takže ty budeš mí možná 72st nebo 72,5st, ale pořád to bude míň než mají současná AM kola.

                          0 0
                        • jIrI___  

                          U EXka je to geo pro ročník 2008. To byl tuším poslední rok, kdy osazovali 130 mm vidle.

                          0 0
                      • Smazaný účet  

                        Tak ten první požadavek by přeci vyřešila HV komora s nula nula investicí v porovnání s ostatními variantami…

                        0 0
                      • deekay  

                        Linearni neznamena automaticky pohodlnejsi, tak bacha na to.

                        Treba takovy RB IQ6, nebo LV601 jsou hodne pohodlny kola (oproti EX nebo i LV301) a jsou oba progresivni jak prase.

                        Naopak treba pro me presprilis linearni reign mi prijde zpocatku zdvihu tupejsi a ne tak pohodlnej.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Fakt je IQ6 pohodlnější než 301 :-O

                          0 0
                          • deekay  

                            s DHXkem jo, ale zase je to brutalne uhoupany (A ted nemyslim pri slapani), ze kdyz jsem jel na kamosove tak sem si zapinal propedal i v terenu :D

                            Na me je to uz aktivni az moc, 301ka ma tu zadni stavbu takovou hodne klidnou, zobne si kdyz je ptoreba. U ty kamosovy IQ6 sice pocatek zdvihu citlivej a hodne aktivni, ale vyuziti pri normalnit railove jizde male, tzn misto 160ti vzadu vyuzije clovek treba 120, takze paradoxne na vetsich prekazkach to moc dobre neni. IQ6 stejne jako 601 je pro lidi co skacou nebo letej total kladu :) 301ka je takova sportovnejsi, ne ze by byla tupa (to byla s DT, ted co mam foxe uz je to jina, bylo to tlumicem) a ta nova s delsim foxem je jeste citlivejsi, ale furt je to chovanim spis takovej sportak nez mekka houba.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Tedy nevím, asi jsem zmlsaný, ale dovedl bych si představit ještě lepší citlivost. S využitím zdvihu souhlas, jen to nebude tak hrozný jak říkáš. Na konci vyjížďky bez skoků, jen valení po lesních cestách a cestičkách zbývá většinou 1,5 – 1 cm na tlumiči. Na konci zdvihu LVR klesá až někam k 1,76 takže je to cca nejhůř 2,6 cm.. Což je ze 152mm asi 125mm využitého zdvihu. Takže defakto je to takový trailbike :0). Otázka je, proč místo toho tedy nevzít IQ, ale u něj se na těch 120 nedostaneš prakticky nikdy (bez DHX).. Navíc když začnu víc prasit, tak ten doraz jednou dám :0)

                              Propedal i v terénu si představit nedovedu vůbec, protože pak je to hrůza (i s nastaveným BV na 125).

                              A s uhoupaností taky souhlas, protože rám má docela nízký pedalkick. Přesto ho ale pořád cítím.

                              0 0
                              • deekay  

                                No kamosovi zbyvalo bezne tak vic nez 1.5cm zdvihu na tlumici. Ale vazi 70kg, tak mozna tim to bude taky.

                                Co se zehlivosti tyka, tak vsechno musi mit svy meze, nemam rad kdyz absolutne nevim po cem jedu a to hlavne u vidlice, nadruhou stranu to nesmi bejt tupa mrcha, takze idealni je vidle co sama o sobe chodi citlive, ale da se na ni pritocit trocha komprese.

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  U takhle lehké váhy to asi bude jiné, já mám skoro o 20kg víc :0(… Rekord mám zatím 1cm na tlumiči, ale to ani nevím co jsem dělal.

                                  Nemá nastavenou velikost expanzky na menší než největší (všechny proužky jsou vidět) a BV na jiný než nejnižší tlak?

                                  0 0
                                  • goofy  

                                    Hmm.. Asi zlaty kun… Pri SAGu cca 30% jsem zdvih vyuzival prakticky plne, a na blbnuti musim utahnout expanzku, jinak bych dorazoval :o)

                                    0 0
                                    • deekay  

                                      sag 30% na tlumici nebo zdvihu?

                                      0 0
                                      • goofy  

                                        Tlumak. Mozna lehce pod 30%, ale po chvili laborovani jsem se docetl, ze DW link je navrhovany na SAG cca30, a fakt to tak slape nejlepe… Nejake levratia a pod se mi fakt nechce studovat, takze netusim, kolik tam je zdvih na zadni stavbe :-)

                                        0 0
                                        • deekay  

                                          No tak s 30procentama na tlumaku mas u IQ6 uz hodne velkej zdvih na zadni stavbe, mlok to tu nekde uvadel, mozna to bylo i 40. DWlink jsemk cetl dokonce 30–40 procent, ale ten system funguje jinak a musim rict, ze ne uplne mi sedi, ten zadek uz je pak hodne moc aktivni a nachylnej na G-outy a naklony a zmeny teziste.

                                          Ja vozim na LV taky vetsi sag nez je doporuceny a na vidli zase mensi (oboji mereno vsede), tak aby se mi pekne vyrovnaly, kdyz jedu vestoje, coz je pro me to, kdy potrebuju aby to fungovalo nejlepe.

                                          0 0
                                          • goofy  

                                            Ehmm.. Asi budu vypadat za blbce, ale co to je G-out? :-)

                                            Jinak jasne. Kazdemu sedi neco uplne jineho. Ja si ze zacatku musel krapet zvyknout na vetsi kickback, ale pri zminenem SAGu se ten problem zmirnil, a zas to aspon dobre jede…

                                            0 0
                                            • deekay  

                                              trebas kdyz projizdis napric vetsim korytem, tak dole nez zase zacnes stoupat ti to propruzi pretizenim ktery si tim vytvoril. A me vadi kdyz to naky kolo dela na kazdy muldicce, kdyz jde hodne do zdvihu.

                                              0 0
                                              • ClAyD  

                                                Tak ale to by mělo jít vyřešit LS expanzí ne?

                                                0 0
                                                • deekay  

                                                  myslis kompresi? U vidle jo, kdyz ma stalovani tak docela jednoduse, u tlumice kde to neni nastavitelny (coz je vetsina standard tlumicu) se to musi udelat zevnitr, ale pak to mas zase min citlivy. Idealni je kdyz cloveku sedi prubeh stavby

                                                  0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Aha, já vozím trochu jiný sag… Ale tak ty budeš jezdit asi agresivněji že, já mám strach, takže XC styl :0)

                                      0 0
                                      • goofy  

                                        No je to mozne, ale ja taky nejsem nejaky extra strelec… Ale je fakt, ze mnohdy tu nejcistejsi stopu nevybiram :o)

                                        0 0
                                  • deekay  

                                    Vsechno mel dobre, ale on jezdi fakt v klidku i pneu a desticky mu vydrzi mnohem dele nez me. Ted uz je to fuk, pac ma taky 301ku.

                                    0 0
                • Frostty  

                  Co, prosim tě řešíš?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Já nic neřeším, nebo jen to, že jiří tu změnu nemá podloženou ničím jiným, než tím, že to prostě chce :0)

                    0 0
    • karlos2053  

      Tak jsem provedl podobnou obměnu, ale vůbec jsem neuvažoval o změně značky :)) Koukni do profilu. Rozdíl oproti 8 2008 je u 9 2012 drama­tickej. Nová devítka je podstatně rychlejší s geometrií víc do xc, ale na průchodu terénem to nijak není znát. Pokud jseš zvyklej na geometrii Trek tj. delší vzdálenost „trubka – trubka“ (pro 18,5 – 62cm), težko si budeš zvykat na něco jinýho. Po víc jak 2tkm v terénu bych neměnil.

      0 0
    • bluma  

      .

      0 0
    • bluma  

      Když už tě starý rám nebaví, na novej prachy nemáš, tak…

      0 0
      • nox159  

        musim rict ze to vypada paradne :)

        0 0
        • HELLBOY22  

          Podľa mňa by to bolo krajšie ešte v surovejšom stave ako to má napríklad Intense :)

          0 0
          • gargamel  

            máš pravdu, nebo jako raw od LV, tohle je moc vyleštěný a působí to na mě jakoby „lacině“

            0 0
      • hony007  

        A jak dlouho to takhle vydrží? Je to stříklý bezbarvým?

        0 0
      • Lister  

        Vypadá to krásně, ale asi to moc nevydrží.

        0 0
      • jIrI___  

        jojo, vypadá to fajně. Ale komu by se s tím chtělo drbat… A když to dáš soukromníkovi, tak vyleštění rámu tě vyjde pomalu na polovinu nového :D. Toto není cesta pro mě, taková hračička nejsem.

        0 0
      • Frostty  

        kua, když ti dobře zasvítí slunko tak musíš být nepříjemně oslněn :o))

        0 0
      • Smazaný účet  

        A jak to prosím vyřeší progresivitu? :0)

        Jinak líbí..

        0 0
        • bluma  

          Nijak, ale když stejně pořádně neví co chce, tak je to nejlevnější varianta, jak ten jeho „okoukanej“ rám zase přivést k životu :-) A chod by se dal poladit výměnou za HV a balíčkem do BikeLive.

          Na druhou stranu, není lepší zkušenost, než ta vlastní…

          0 0
          • Lister  

            Ten rám jsem jezdil dokonce i s pružinovým tlumičem a ani tak nechodil úplně naplno, ten systém je v tomhle fakt blbě vymyšlený. Ale zase na druhou stranu citlivost na začátku zdvihu je výborná.

            0 0
            • bluma  

              To jo, oni ví, proč tam začali montovat DRCV.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jj, byla očividně chyba cpát systém z DH Sessionu na trailbike i na XCčka.

                0 0
                • bluma  

                  Já si teda nestěžuju, mě to chodilo docela v pohodě s HV komorou. Oproti tomu byl Marin daleko progresivnější, běžně zůstával 1,5cm na tlumiči. Remedy s DRCV chodí skoro po celym + pár mm rezerva.

                  0 0
                  • Lister  

                    Tady mi nikdy nelezlo do hlavy proč je XC kolo extraprogresivní a AM/Enduro chodí skoro po dorazech, asi někdo při zadávání požadavků vývojářům přehodil názvy kol :-)

                    0 0
                    • goofy  

                      Jo to jo… Taky by me zajimalo, kde americti soudruzi udelali chybu :o)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Podle mě bude zakopaný pes v délkách tlumiče, délce jeho chodu a různých délkách a úhlech vahadel a zadní stavby.

                        0 0
                    • bluma  

                      Pozor, psal jsem o EX s klasickým tlumákem s HV a Remedy s DRCV, Fuel EX s DRCV taky chodí v celém rozsahu.

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.