• o-shea1

    Zdravím všechny a prosím o radu.

    1. Na vidlici Tora 302 (ne U- turn!), která je ještě v zá­ruce, se mi za­seklo kolečko pro nas­tavení předpě­tí pružiny. Má ce­nu se pouštět do o­pravy sám nebo to ra­děj svěřit zá­ruční opravě- třeba i 100 km v­zdálené? stala se ně­komu podobná věc?

    2) Na téže vi­dlici při změ­ně nastavení od­skoku se nadě­je nic (odska­kuje poměrně rychle a p­ořád stejně). Vi­dlice se ve srov­nání s levněj­ší vidlí RS Dar­t 2 chová o poz­nání hůře. Co s tím? J­e tam vůbe olej?

    Díky za pomoc.

    0 0
    • o-shea1  

      Omluva za chyby, jsem nějak nepozorný.

      0 0
    • Lišák  

      Poslal bych ji na záruční opravu. Vypadá to, že máš málo oleje v tlumiči, možná i mazacího a to zaseklé regulační kolečko bych u vidlice v záruce taky sám neřešil.

      0 0
    • xetron  

      ikdyž mam verzi s U-turnem a odskok když spomalim tak je to poznat, mam zase jiny problem, zvdih ma být max 130 mm a přijde mi tak 110 možna 120 ale pochybuju. Jednou jsem to měřil a myslim že cela noha měla tak 135 mm…musim to ještě čeknout jak to je ted ale neměl někdo podobny problem?

      0 0
      • mosquito  

        mam 302 s U-turn a delka nohy od stiraku ke korunce je 135mm, takze bych rekl ze je tam neco shnileho

        0 0
        • xetron  

          tak jsem to měřil 138 mm a podle stopy co jsem tak jezdil a zkusil zatlačit co nejníž chod 115 mm

          0 0
          • MlokCZ  

            Nevim co se vám na tom oběma nezdá? Pokud chceš přesně změřit zdvih, tak vypusť vzduch a zkus kam až chodí.

            To že běžně nechodí víc než 115mm je jedním ze dvou důvodů. Buď je přefoukaná. A pokud není, tak je na tebe příliš progresivní a nemá pro tebe vhodný průběh.

            0 0
            • xetron  

              pružina se taky fouka?

              0 0
              • MlokCZ  

                Samozřejmě že ne, soráč. Jsem přehlédnul, že máš pružinovou verzi. S tou to nevyzkoušíš. Tam můžeš akorát uvažovat, jestli by to nesneslo o jedno měkčí pružinu (kromě využití zdvihu i dle sagu). Jenže tady je obecný problém pružin, ta co máš může být o malinko moc tvrdá a to o jedno měkčí zase moc měkká a ideáln nenajdeš. Ale třeba to o jedno měkčí sneslo.

                0 0
                • xetron  

                  měkči už určitě ne, tohle je dost měkke. Když je dole tak jde na doraz uplně jednoduše a když ji zvednu tak při pořadnem zatlačeni a zabržděni (v male rychlosti na place zkoušeno) tak jde taky…spiš mi přijde kratka:-/

                  0 0
                • xetron  

                  a nemyslite, že by se to dalo trošku ještě nějak potunit? Se v tom sice nevyznam ale přijde mi to škoda :-/

                  0 0
                  • mosquito  

                    chtel sem jiny pero .. tuzsi pac ta standardni je tusim do 75kg .. no cekal sem na nej asi 4 mesice a porad nebylo tak sem se na to vybodl (stejne mi par lidi rikalo ze rozdil je hodne malej), ted ji asi rozdelam nebo necham rozdelat a vymenit olej .. kdyz ho tam je pry od vyroby min a ma se vylejt brzy – treba to pomuze .. mno jinak od te vidle nic extra necekam – od predesla RST to je nebe a dudy :-D

                    0 0
            • o.ndra3  

              Ještě by v ní mohlo být moc oleje, pak je doraz dřív. Teda aspoň u Reby se mi to stalo.

              0 0
    • MirkoCarver  

      V mé Toře bylo mazacího oleje od výrobce jen symbolicky, v pravé maličko u pružiny žádný, jen řídká vazelína, po nalití oleje se chod zlepšil.

      Pokud dám tlumení plně na želvu, vidlice se skoro nevrací, změnu stoprocentně poznáš. Dal bych jí do servisu, vozit vidli zbytečně bez tlumení je blbost.

      Co se týče zdvi­hu, vidlice RS a­si na doraz ne­dostane nikdo, Dar­t 3 se zdvihem 100 jsem j­ednou dostal na 95mm T­oru se zdvihem 130 tak n­a 120mm, jinak z po­čátku je dost měk­ká.

       
      0 0
      • mosquito  

        svou Toeu 302 Uturn klepnu na doraz kdyz je sesroubovana na minimum pri svych 80kg uplne v klidu na miste, na plnej zdvih vyjimecne pri nejakym sjezdu .. je fakt ze od nakupu se na ni nesahlo

        0 0
        • xetron  

          asi tak stejně jak vahou tak tim jak je dokažu dotlačit na doraz…a když je dole tak se ani snažit nemusim…Uplně natahnutou bych ji tam možna nedostal ale tak 1–2 cm níž a jde

          0 0
      • pitos  

        Tak zrovna dneska jsem Lyrika  na doraz dostal a když budu chtít tak ji tam dostanu kdykoli.Neměl jsem s tím problém ani s RVL…když se pokazil skok tak to jde hodně blízko dorazu.

        Takže problém nebude ve vidlicích RS celkově,spíše jen u některých typů to tak může být.

        0 0
    • Pavel100  

      ad 1) nevím co je to se mi zaseklo to jako že s ním nejde otočit? …zkus roztáhnout vidlici a točit jestli to nepomohlo

      ad 2) jestli točíš odskokem a nic se neděje tak bych řekl že to máš dole protočené a místo otáčení v oleji se regulace neotáčí a proto se odskok chová stejně

      0 0
      • Starda91  

        jak se to ma zpravit to otačeni v oleji ja mam stejný problém..pls

        0 0
        • Pavel100  

          Mám pocit, že ta vidle má Lockout ne? Jestli má tak málo oleje = nebude fungovat lock.

          Už si to nepamatuju přesně ale tím imbusem zespodu pravé nohy(odskok) sice točíš klíčem ale ten už pak netočí dál systémem ovládání. Viděl jsem to na nějaké vidlici už…prostě tam byla protočená drážka na imbus, vidle se musela rozhodit a opravit to aby když točíš imbusem se otáčel taky regulátor uvnitř který plní funci zajíc-želva. Otáčení chodí v úhlu kolem 90 stupnu nevím přesně a asi jste to protočili přes doraz.

          0 0
          • Starda91  

            jj je to možne, ale co ted s tim když je to protočene?

             
            0 0
            • Pavel100  

              Rozborka, odmastit tu část kde se dává imbus. Koupit nějaký lepší sekunďák, zalepit tam imbus nebo nějaký druhý stejně veliký a nechat zaschnout. Pak imbus vythnout (no chvilku to trvá:-) a máš tam hned co potřebuješ. Jestli myslíš že je to ono poznáš jednoduše když rozebereš vidlu a pokud při otáčení imbuse se nebude nic uzavírat, tak to chce opravit. Zkoušel jsme dát větší imbus ale to lepidlo sse mi osvědčilo víc

              0 0
              • Starda91  

                omg to asik nedam ta vidla je v zaruce a vrtat do toho nechci

                0 0
                • xetron  

                  tak pokud maš zaruku, neni nad jednoduchost navšivit obchod, a řict o co se jedna a reklamuj…

                  0 0
                  • Pavel100  

                    no tak jestli si to protočil sám, tak těžko na tom může něco reklamovat:-)

                    Bez rozborky se to asi nepozná, právě že ten imbus všechno schová a pak nevidíš jestli se to točí nebo ne:-(

                    0 0
                    • Starda91  

                      no ono to nefungovalo od vyroby… to je jedno nebudu bez vidle zase měsíc než se to reklamuje, da se tam nějak ten imbusaček vevnitř vyměnit? nebo cio musim udělat? ja bych tu vidli rozebral vyčistil a tak ma už zasebou skoro 3000km… tak by prohlidka neuškodila ale jen vnm ktery olej tam pak mam nalít:-( poradte

                      0 0
    • Starda91  

      ted jsem byl v gaaraži a zjistil jsem že jak maš ten plastovy otočny čudlik kerym otačiš jestli chceš želvu nebo zajaci či co to je, tak se da oddělat zatahnutím dolů a je tam normalni imbusšroubek, nvš co to je, protože když jsem se na to dival tak zakonitě se tim otačenim plastového kolečka nemuže nic dopínat nebo povolovat

      0 0
      • xetron  

        předpokladam že ten plastove vičko s tyčkou se zasune dovnitř a tam se to šteluje, jakoby tenoučky imbus ale nechce se mi běžet dolu do garaže a čekovat to ted :)

        0 0
        • Starda91  

          jj je tam tenounký imbus a co dál ted s tim?

          0 0
          • Starda91  

            i když to je zasunute dovnitř a otačuiim tak se ni cneděje

            0 0
            • xetron  

              jakože nic necitiš nebo ikdyž otočiš na želvu tak to chodi stejn jak na kralikovi?

              0 0
              • Starda91  

                mno chodi to pořad stejně když s tim točim

                0 0
                • xetron  

                  a maš ten cuplik dobře zatlačeny jo? jen tak kontrolně…Tak to teda nevim, někde soudruzi udělali chybu

                  0 0
                • Lišák  

                  Málo oleje v tlumiči?

                  0 0
                  • Starda91  

                    ja vubec nvm co s tim, ten čumplik když na jěn pořadně zatlačim tak to sikne:-D

                    0 0
                    • Lišák  

                      Já tu vidlici neznám, tak Ti neporadím nic konkrétního, ale pokud se vrací stále stejně (a to rychle) i při nastavení na „želvu“, tak bych to na ten nedostatek oleje tipoval.

                      0 0
                      • Starda91  

                        ted mi poradil jeden nahoře že pry muže byt protočeny mechanismuz uvnitř toho regulatoru protože z te tyčinky jde malinky imbusak který točí uvnitř toho… tak co s tim protočenym imbusakem?

                        0 0
                        • crowe  

                          hrany imbusu nemusí bejt stržený.Proti protáčení je to zajistěno jen maličkým kolíkem,kterej je zaraženej do plastu.Mohl ti vypadnout a ty to točíš dokola.Zkus jen kousek pootočit a vyzkošet.Jak říkám je to lacinej klump a všechno je tak nějak ošizený.

                          0 0
    • Starda91  

      jaky olej se leje dovnitř tory 302? pružinovky?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.