pro lamy co si neumí vybrat velikost rámu ani ofset sedlovky namalujeme na lyžiny širší rozsah a hned se to bude hezky prodávat.
Argument o zasunutí sedla a kontaktu se zadním pláštěm mi přijde jako malování čerta na zeď, v jakém případě to může reálně nastat? Respektive existuje tak blbý výrobce, že si to u velikosti S nepohlídá?
ntvl, co si ty vyrobci jeste nevymyslej…
Ano, nejlevnejsi vyvoj je marketing.
+1 :)
no mě, to rozhodně nepřijde jako blbost, řešil jsem podobnej problém. Každý milimetr je na posedu znát, Fizik ví co bělá.
a ty poznas milimetrovej posun sedla? :-)
Je to rebel
jj, kazdej centimetr dobrej:)) kdybys byl zenska tak to pochopim:)
hm, a já ***** mám na 29" sedlo Arione CX :)
A ja jsem svoje SLR prenal z 26. Uz vim, kde je chyba, ze nejezdim rychleji.
Kdyby misto picovin radsi zlepsili nabidku delsich klik 180+ :(
Jojo, ať lidi nutně potřebující 44/11 na 29eru můžou lámat ještě nesmyslnější kadence :D.
pokrok nezastavis…vetsi kola = vetsi pila…za dv aroky tu budou 46z pily!
to ani ne, ale pro nás s dlouhým chcaním ten výběr klik moc velký není.
Tak tak.
Pro vás černochy to chce chránič řetězu:)
hele víš jak, před pár lety se říkalo že ideální kadence je 90–100 a že musíš točit, jinak to je na hovno.
Pak přišly dvoupily na 29 a najednou ´to vole vyrveš jako Kulhec to je cajk´ a hned na to přišla jednopila pro socky ve verzi X0 nebo wolftooth a už se to láme ve stojkách 40–50ot hlavně, že to řazení je snažší :)
když se nad tím zamyslí někdo kdo sleduje vývoj víc než rok a pamatuje si to, docela se směje
k tomu toceni…imho si na to kazdy projde sam. Dispozice jsou jena vec, dopad na klouby druha. Oboje byt muze a nemusi…
navíc je to o štýlu, někdo je prostě silař a rve kopce silou, někdo umí točit a točení mu problémy nedělá. já umím celkem pěkně motat po rovince,ale v kopci stejně nastoupí diesel powááááá a rvu to na sílu, protože točit neumím, byť se to snažím naučit
Vidis..ja do kopce jezdim pomalu…zadna sila, zadna kadence:)
Správná taktika.
Jednopila pro socky X01? Do háje, tak teď abych si tu objednávku rozmyslel, ať nevypadám za socku :D.
vsimete si, jak se nenapadne pochlubil;)
Mimochod:)
Jojo, jen kdybych dodal, že ty hliníkový a že zbytek zůstane 10sp X9/X7, tak fakt za socku budu :D.
X…cože…7 ?
:)
musíš to prodat jako že testuješ novinku :)
by ti nestačil wolfík 34z a desítka? imho řešení co si nechá naložit víc a víc vydrží než 1*11 x0
a stejně budeš jezdit enduro, takže rokec a dozadu něco co nemrzí až to odloupneš o šutr
Bude to přesně jak píšeš :). I ten wolfík bez pavouka tam možná přijde… A dopředu nárazník a vodítko, dozadu X9.
X9 je v cajku, ale zacni niz, at mas kam vylepsovat…ja zacal s ulomenim X5, pak zkoucenim X7, rozlamanim X9 a aktualne cekam az rozstrelim X0:DDD
většina lidí to bere obráceně :)
To se pak nemaji na co tesit:)
*1:)
ja jsem tak timpadem retro, ze stale pouzivam 3pilu:))
:)))))))) tak tak
přišel pán kolem padesáti s pupkem a že potřebuje ten jednopřevodník :D
Takže další B-F moudro – pánové kolem padesáti s pupkem nemohou chtít jednopřevodník.
A když, tak na Esku.
no proč by nemohli :) jen nevím jesli jsou RACE trendy vhodné pro každého za každou cenu :) Pochybuju že jendnopřevodník je pro každého turistu se stojánkem a blatníkama na kole.
Blbost to rozhodně není, z důvodu fyziologie, je to správný krok, díky vetšímu rozvoru rámu a hodnoty RR, dochází k rozložení váhy mezi přední a zadní kolo, tlak na pánev je dle koeficientu x –2z/4 daleko větší, toho si většina jezdců všimne, ale nemumějí to pojemnovat, proto vývoj sedel na tento požadavek reaguje.
Tak si koupim sedlovku bez offsetu ne? Pri rovne sedlovce a takovem sedle snad musi slapat za sebe.
cože? Jestli si neděláš prdel, tak to zkus vysvětlil, nemarketingově.
mě laicky přijde, že posed si nastavíš jako na 26 (úhly kyčle, kolene, kotníku) a sklon těla se mění víc nástupem širokých řidítek a otevřenějších vzpřímených posedů než tím, že máš 29".
Krásně je to vidět na Kulhavým, tam jsou rázové síly, směrem ze sedlovky jasně vidět, proto to řeší speciálním nastavením posedu.
Kulhavý vozí posed co by zabil 99% z BFka.
vždyť otřesy z 29 jsou ve finále ve shodným terénu menší než z 26.
nevím pořád nechápu tvůj point. tím, že přesuneš těžiště více do středu a dolů (29´) přeci neovlivníš směr rázové síly od sedla ne?
taky stale nechapu…:)
Otřesy nejsou stejný, tu překážku přejíždíš plynulejš, takže jsou mírnější…
přičítám ti koeficienty ´pátek´ a ´troll´ ale i tak.
vždyť otřesy z 29 jsou ve finále ve shodným terénu menší než z 26.
Nojo, víc vidím to McFlurry, než monitor :D. Btw, pojďme někde rozjet flame na téma „geometrie 29erů“, potřebuju tam nahnat všechny, co se zastávali Treku a jejich 445mm zadní stavby a pak se jim kolektivně vysmát :D.
29 nemá žádnou geometrii, jenom natažená 26 :)
ale uměl bych to otevřít i jinak určitě :)
+1 :D
Fyzikální důkaz v první příspěvku, jde o to, že rázové síly a vibrace, posouvají těžiště jezdce, nikoliv těžiště kola, z oblasti pánve, směrem ke kostrči, toto se dá eliminovat sedlem, nebo vhodně zvoleným zadním výpletem.
aha takže si děláš prdel, v pohodě, mě to jen nedošlo v pátek…
fyzikální důkaz x –2z/4 jistě :)
Jen jsem zapomněl dodat, že tohle eliminuje speciální zadní výplet, ale je to fakt drahý, protože patent na tenhle výplet je z roku 1840 z Rakouska, patent teď drží jeden vývojář ze Zlínska :-) Jo dělám…hezky jsi to napsal k převodům pod Jakem…
Hlavně že tam maji lYžiny.
a co bys tam tak chtel? :)
No lyžovat na tom počítám nechce ;).
ajo mate pravdu, ale vetsina eshopu to ma s Y…:D
nastesti pravidla jsou jasne:)
Ližiny.
od slova Líha nebo Líhat :)
cpt. out :)
Njn, na 29" je potřeba mít menší rám, má výše střed, sedlo se musí posunout dopředu, …
Přemýšlím, která z těch 3 věcí byla největší kravina :).
Najväčšia z tých troch je tá, ktorú vyberieš náhodným výberom :D