• Toolak

    Zdar lidi

    prosím o nějaký názor na tyto full bajky. Kdo to z vás jezdí, hoďte plíz nějakou recenzičku. Budu vděčný. Dík

    • roman II  

      hlavně aby neprasknul, supy rádi praskaj:-)

      • kemo  

        Měl jsem si vsadit, že neodoláš … už je to ale trochu ohrané.

    • A123JMP  

      Ahoj, od poloviny prázdnin mám xf 979 ve velikosti L. Já toto kolo využívám jak na občasné ježdění do práce, tak na ježdění s rodinou a jízdy v terénu s kamarády. Na kole jsem provedl drobné změny (kazeta, převodník, sedlo), ale to je podle toho co komu víc vyhovuje. Jako celek toto kolo hodnotím velice kladně. Hmotnost kola je velmi dobrá (odpovídá údajům výrobce). Při přesunech po asfaltu kolo jede svižně. Tlumič mám většinou ve střední poloze (pouze při sjezdech otevírám naplno)a vidlici otevřenou. Ve střední poloze je reakce na šlapání minimální v otevřené poloze je trošku větší což je v pořádku :-). Osazení je v rámci cenové relace perfektní, i když samozřejmě spousta lidí na BF se pozastaví a okomentuje to, že je zde v osazení kvalitativní nesoulad mezi hazkou, přesmykačem kliky kazeta (XT,XTR) a brzdami (615). Nicméně výrobce to takto nasadil s určitým záměrem. Za sebe musím říct, že nejsem nejlehčí a přesto jsem nikdy neměl problém, že bych ve sjezdu nezastavil tam kde jsem chtěl, ale nikomu neberu názor, že XT nebo XTR brzdy budou lepší. Vždy je to věc volby a při nákupu si můžeš nechat přeosadit. Pro moje potřeby ale dostačující. Co se mi úplně nelíbí je provedení výstupu bowdenů z rámu, jiní výrobci řeší krytkami, které jsou hezčí, funkčně ale zatím OK. Dráty mi přijdou vzhledem k zaměření kola a maximální váze jezdce (kterou zdaleka nedosahuji :-)) průřezově slabší, ale zatím drží, tak uvidíme. Spodní rámová trubka je hodně masivní, jestli vozíš kolo na střením nosiči tak možná pokud ho koupíš budeš mít trošku problém s uchycením. Já ho vozím na nosiči na kouli, a vzhledem k tomu že mám kombíka tak kolo nemůže být na prvním držáku u auta protože se řídítka opírají o auto. Komentáře typu že SUPy praskaj, jsou sice hezký, někdo se v nich vyžívá, ale to kolo asi nic moc nehodnotí a ty co je píšou možná na SUPu ani neseděli. Prasknout může každej rám, naposledy tady na BF někdo psal že mu prasknul CANYON Spectral, a 4E. Když by jsi se dotazoval na Specialized tak Ti zase někdo napíše, že to je americká ..... s vysokou cenou a špatným osazením. Ale tak už to je a nemá cenu na určitý komentáře vůbec reagovat. Za mě kolo hodnotím za tu cenu (u prodejce ji dokážeš oproti ceníku hodně snížit) velice dobře pro můj styl využití. Je to univerzální kolo na kterém se dá provozovat jak cykloturistika, tak jezdit po trailu, a jde s ním vyrazit i nějaký amatérský závod. Limity tohoto kola jsou asi u většiny uživatelů v jejich limitech. Co Ti ale doporučuju, než ho koupíš, tak si na něj někde sedni a projeď ho. Dobrý ofiko prodejce Ti ho nechá přivést a půjčí, protože jakékoliv hodnocení někoho jiného Ti neřekne jak to kolo bude sedět Tobě, a i když usmlouváš cenu, tak pořád to budou peníze, za který se vyplatí nejdříve trošku testovat.

      • roman II  

        dřív nebo pozdějc stejně praskne:-)

        • Dazz  

          To je jasné, nic nevydrží věčně … ani majitel :-D

          Vzhledově v obchodě ty Supy vypadají skvěle ;-)

        • MatS  

          Praskají všechny. Mne praskl nový SCOTT Scale 40 (rok 2008). Dostal jsem nový rám a jezdí dodnes u dalšího majitele. Praskají i Spešly, nic není dokonalé. Jen u těchto dražších značek se o tom majitelé nějak bojí mluvit.

    • Georrge  

      Já předchozí model zkoušel pár let zpátky na test festu, zkoušel jsem i epica a další „top kola“ a na tom supu se mi jelo skoro nejlíp :D fakt mě překvapilo, jak je to jezdivé a zároveň dobře tlumící kolo, tenkrát u mě SUP dost zabodoval. Ale jak je na tom s praskáním nevím, asi jim něco občas prasklo, když to tu ostatní píšou, ale ta poslední generace je zase dost překopaná, takže může být všechno jinak :)

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.