Suntour Raidon LO Air - Moc tvrdá

118 nepřečtených
  • Ottak

    Ahoj,

    mám problém se svou vidlicí Suntour Raidon LO Air. Přijde mi, že je moc tvrdá. Stačí delší kamenitá polní cesta (či sjezd) ve větší rychlosti a mám pocit, že mi každou chvíli „upadnou ruce“ (chytám něco jako křeč) a cítím, že se pro mě kolo stává neovladatelné. Na závodech je to na prd, protože musím hodně brzdit. Myslel jsem, že si na to zvyknu, ale po 1 900km jsem rozdíl nepocítil.

    Vidlici jsem zkoušel foukat od 55PSI do 120PSI a přijde mi, že to pomáhá naprosto minimálně. Vážím 74kg.

    Již jsem hledal na fórech apod. něco o tomto problému a dočetl se o Epiconech, že s nimi má taky hodně lidí tyto problémy – doporučení znělo poslat vidlici na tuning-test ( http://www.tuning-test.cz/ ), protože tyto vidlice jsou dělány pro lidi s větší vahou.

    Je toto jediné možné řešení?

    Díky za pomoc :-)!

    • Evilcleaner  

      no a poznáš rozdíl mezi tim když ji zamkneš a když je odemklá? ted jsme řešili opravu tlumící patrony u raidona kdy se ulomilo ovládání locku (vevnitř tlumiče taková tyčinka) a byla trvale zamknutá jen při supertvrdém nárazu se odemkla.

      jinak že je necitlivá to je pravda…

      • Ottak  

        Poznám, ale minimálně…

        Ne jednou se mi podařilo sjet kopec a až dole jsem zjistil, že byla zamklá.

        • Evilcleaner  

          no skoro bych ti doporučoval to dát do ruky někomu kdo tomu opravdu rozumí, ušetří to hodně nedorozumění, takhle přes sít je to težko poosuzovat. do písku cetu nemám:-D

        • Evilcleaner  

          nemluvě o tom že takhle si ji taky mohl zabít…

          • Ottak  

            To se mi stalo nedávno, rozhodně již po tom, co jsem s ní měl problémy.

            Jinak díky za snahu ;-)!

    • toram  

      Jo mam s ní podobnej problém… a to nejsem žádnej drobeček..ale ať s ní dělam co chci tak ta mrcha je tvrdá jak prase… teť sem ji nafouk jen tak decentně takže když jedu mam na ní zdvih tak 60–70…ale zase začala trochu fungovat a pobere i nějakej ten kámen a na doraz ji nedostanu tak aspoň něco ale žádnej zázrak.. Jinak na ty ruce je to fakt děs běs.. PS:vyhodit koupit jinou… já už si šetřim..

      • Ottak  

        Kolik foukáš / vážíš?

        A díky, moc jsi mi pomohl, taky začnu šetřit…

        • Evilcleaner  

          vím jak se seriový raidon chová a s těmi vašimi je něco špatně, takže doporučuju navštívit servis. raidon není žádná super vidlice ale v rámci možností funguje.

          • toram  

            Od začátku byla tvrdá jako krá*a tak sem trošku upustil vzduch…nic tak trochu víc a to už se začala propadávat.. po dalším nadoukani zase tvrdá..a do servisu se mi s ni nechce..sem na ni tak nasr*nej že do ni nedam ani korunu:D

            • Ottak  

              Já bych do ní i nějakou tu korunu vrazil, jenže v servisu mi akorát řeknou, ať s ní přijdu, že mi jí nafouknou a to, že jim říkám, že nepoznám rozdíl, jaksi neslyší.

              Jakou vidlici plánuješ?

              • toram  

                nejspíš RS Recon neni moc drahej,kámoš ho jezdí a prej spokojenost mě se taky zdál dobrej.. Nebo možná epicona z TT kterýmu se klaní celý BF:D

                • Foose  

                  recon bude chodem určitě to samé jako raidon. pokud chcešpohodlí tak bych do reconu určitě nešel.

                  • jIrI___  

                    Recon je poměrně citlivý, ne že ne. Ale je zase zbytečně moc progresivní. Když pohodlí, tak Epicon TT :)

                  • Evilcleaner  

                    jde vidět že o tom skutečně moc nevíš.

            • Evilcleaner  

              zkus první nafoukat pumpičkou na vidlice, normální pumpou to nikdy netrefíš.

        • toram  

          Kolik foukam ti neřeknu…rek sem si že na tuhle vidlici nemá cenu kupovat pumpičku a foukam klasickou :D… musíš zkoušet…něco kolem 95kg.. Zkus foukat tak aby držela ale nebyla moc tvrdá a když na to sedneš aby klesla o nějaký 2–3cm domu..a když se opřež do řidítek tak eště o něco víc. je pak docela přijatelně měká a na doraz ji nedostaneš..to už by musela bejt šlupka.. sice při jízde nevypada jako 100vka ale pokud ti to nevadi jako mě tak prozatimní řešení to je celkem dobry..

          • Evilcleaner  

            hehe… to si děláš srandu s tou pumpou, ne?:-D

            • toram  

              ne na ten ventýlek pasuje normální pumpička.. navíc nevim co se tim da skazit na tomhle… prostě sem to nějak cca odhadnul..a jedinej rozdíl je že nevim na kolik je to nafouklý:D

            • Carloss  

              taky foukám stojanovkou.. a na požadovanej sag upouštím lehce nehtem..:) jestli je tam o psa míň nebo víc neřeším..

    • jachymk  

      Hele a jak dlouho toho raidona máš? Možná tam máš prostě jenom slepenej bordel. Pak to stačí jenom otevřít a vyčisti. Ovšem tuning-test bude na vyčištění asi nejlepší, sám s tím zkušenost nemám a nevím jestli to není jen trochu placebo :-) ale předěláním na olej se funkce zlepší to mám odzkoušené i bez TT

      • Evilcleaner  

        T-T nedělá úpravy dodatečné úpravy vidlic co mají v nabídce!! myslím že by to mělo být jako super velký banner nahoře aby si to lidi zapamatovali:-)

        • Georrge  

          a proč vlastně ne?

          • Evilcleaner  

            protože to tak milan prostě má, suntour když víš kde tak se dá sehnat za pár šupů a potom poslat na úpravu a co z toho milan má. nějaké drobné za úpravu, majitel potom problém se zárukou atd. pokud to milan chce dělat koncepčně tak to musí mít takto aby měl odbytiště pro své produkty na které poskytuje plnou záruku a servis. navíc ted vychází už upravený jen o pár korun dráž než obyč.

            upozorunji že se jedná jen o můj pohled na věc, třeba v tom je i něco víc co nevidím.

            • biker 0071  

              Vždyť má na svých nových stránkách i formulář na tuning jinde koupených vidlic. Jen ztrácíš záruku u prodejce. "Tohle si přečtihttp://tuning-test.cz/index.php…

              • RoKo  

                dam to treba tu. co ja vim tak raidon Air neupravuje, protoze ma patronu a proste ta uprava nejde, resp. je problemova a proto ji nedela… Poslal jsem Milanovi asi 5 let zpet Epicona a raidona air. Epicona mi upravil (jeden z poslednich co upravoval uz koupene) a raidona poslal zept z oduvodnenim ze raidon air proste nejde…

              • Georrge  

                no píše na svých stránkách

                „je možné objednat servis mnoha značek a typů vidlic s výjimkou těch, které jsou zde nabízeny jako edice Tuning-test.“

                A teď je otázka jak to myslí, jestli tak, že není možný tuning pouze jednotlivých typů a ročníků vidlic které má v nabídce, nebo nedělá tuning značek které má v nabídce, čili celého suntouru. Mám totiž axon 2010, ten už se skoro nedá sehnat, a příští rok když bych ho chtěl nechat potunit tak ho na T-T určitě nebudou mít v nabídce, a tak by mě zajímalo jestli by mi ho upravili… když vlastně axona v nabídce mají, ale jiný ročník :) no na to mi tu asi nikdo neodpoví, až to bude aktuální tak jim napíšu e-mail, však oni už mi řeknou jestli jo nebo ne.

      • dEvilPS3  

        souhlas s predelanim na olej, citlivost, tj kdy se ta vidle zacne uz hejbat v nohou se o dost zvysila, me se moje epiconka zdala taky trochu tvrdsi a po predelani na olej jede o dost jemnejs. Kdyby byly treba nejaky rady, nedavno sjem to uspesne delal (Epicon 2010) a cerpal tady z fora, tak napiste, dokad to mam v hlave.

    • Mr.Infernal  

      Taky jsem Raidona taky zkoušel různě tunit, předělávat na olej atp. osobně mi to přišlo pořád stejné. I když Milan to bude umět určitě líp, tak ta vidle bude pořád jen nejlevnější vzduchovka od Suntouru, nehledě na to že jinde zakoupené vidlice TT neservisuje.

      Na Raidonu jsem jezdil asi rok a půl, nemůžu říct že by ta vidle byla nefunkční ale být tebou tak jako já vezmi, zajdi do nejbližšího slušného obchodu a vyměň podle možností za lepší.

    • Palec  

      Taky ho mám a nepřijde mi že by to s ním bylo zase tak špatné. Zdvih běžně využívám tak 80–85mm, úplně nadoraz nechodí. Mám 71kg a tuším že 90–100 psů. Foukal jsem ji pocitově. Určitě to není žádná žehlička, ale když ji zamknu, je to sakra znát.. To co popisuješ jsem pozoroval akorát v zimě, to se jí do zdvihu moc nechtělo.

      Jinak to ale myslím vzhledem k ceně není špatná vidlice. U tebe bude něco špatně. A T-T si můžeš koupit jen novou, jak už bylo popsáno výše.

    • luubaan  

      ja ji mam taky a muzu rict ze ji mam taky tvrdou jako blazen sice nejsem zadny pirko(120kg)a mam ji nafouklou na 115psi ale nevim jestli je to malo nebo ne?stejne je tvrda jako blazen a jak to ma dole to stelovani tomu moc taky nerozumim!a v servise mi taky renkou ze mi to nafouknou na moji vahu ale pumpu s barometrem mam doma tak si to taky muzu udelat sam a nevim kdo by mi stim pomohl nastavim aby to fakt sedlo na me?

      sem taky v koncich:(

      • Georrge  

        jakej mas sag?

        • luubaan  

          kdyz si sednu tak 2–3cm kdyz opru o riditka tak vis ale stejne kdyz jedu v terenu tak je to tvrdy a jde mi to do rukou

      • Ottak  

        Nic s tím zřejmě nenaděláš – viz. výše. Ta vidlice je prostě sama o sobě tvrdá.

        Já už jsem to vzdal – vidlici nahustil na 50PSI (mám 74kg) a začal šetřit na novou.

    • Kysky  

      Máte někdo Raidon a 60kg? Dělá s takovou váhou ta vidle něco?

      Řeším zda na novým kole vyměnit pružinovou za Raidon.. :-/

      • dEvilPS3  

        mlady jsem ted bral pouzitou 2008 verzi, a maka dobre, neni to zehlicka, mensi skokove nerovnosti pod ni urcite poznas (kamen, obrubnik, koren), ale co se tyce tlumeni tak oproti XCM je to o necem jinym.

      • Vito_OL  

        já vážím nějakých 64 kilo a raidona mám, ale před předěláním na olej to bylo hodně marný. i teď to není žádná hitparáda, ale už se na něm dá jezdit. žehlička to fakt není, malý rychlý nerovnosti prostě ignoruje a jdou ti do řidítek, ale co bys za ty prachy taky chtěl

    • logoman  

      Jaktoze je tato vidle lehci s ovladanim

      http://www.cyklovb.cz/…-rl-air-bila

      nez bez?

      http://www.bikesport.cz/…raidon-lo-29

      u obou je psany ocelovy sloupek.

      Nebo jen kecaji?

    • valysGG  

      Ahoj, máte někdo SR Suntour Raidon RLO 9mm? Mám ji na novém Sup XP 29 Se. .Na kolik foukáte? Nebo jak jste spokojení?

      • Erknold  

        No většina lidí fouká dle své váhy a jízdního stylu :-) prostě laboruj

      • scalar  

        Já na 68 PSI, fakt nejlepší tlak.

      • Radback17  

        Jak si nakonec spokojený s vidlicí v praxi? Taky kupuju kolo Sup XP 27 Se, ale nechal jsem si tam vyměnit brzdy za SLX a náboje Novatec, o vidli jsem také přemýšlel na základě odzkoušení a diskuse na fóru, ale vypadá to že ji nakonec zkusím, popřípadě za rok půjde..

    • kuko2342  

      Ahojte ktorú vydlicu by ste mi poradili do 150€ RS 30 silver tk coil alebo SR suntour raidon?

    • puka  

      Zdravím, mám raidona od pondělí, jel jsem zatím jen jednou, protože jsem neměl adaptér na přední brzdu a nejsem sebevrah. Plno lidí radí na 70 kg kolem 60 psů. To mi přišlo měkký a při jízdě ve stoje jsem byl asi na 50%. Kolo nepoužívám jako hobbík – cylkostezky only, ale trošku divočeji (max 1m dropy, schody, lesy.

      … na 100 psů nevím jak „žehlí“ a dokonce i tak jsem využil celý zdvih.

      Jezdí někdo podobně?

      • cervikpetr  

        Já mám 95kg a nafoukáno na 105 PSI. Zkousel jsem to podle SAGu. Chce to vyzkoušet. Nafoukat, sednout na kolo a nejlépe aby někdo druhý změřil SAG.

        • puka  

          Na to stačí gumička nebo ten stahovací pásek na kabely. Jde mi o to, že lidi s podobnou vahou jezdí na strašně nízkém tlaku..

          • novas752  

            A skáčou 1m dropy? :) Raidon je poměrně levná vidlice na XC, takže se s tim většina uživatelů nedostane na takový rány a proto můžou vozit nížší tlak (aniž by zmenšovali komoru).

            • puka  

              Až ji budu mít déle, tak plánuji zvýšení zdvihu na 120mm a přejít na olej. Zatím je v původním stavu.

              … 1m drop na staré XCM s 80mm nevyužil plný zdvih. Mám xc spíš na blbnutí jak na honění časů – Co taky chtít po mrtvé 26" :D

              • novas752  

                Tak XCT no. :) Ta má tak vysokej odtrh, že potřebuje ten 1m drop na placku aby se probrala. :D

                • puka  

                  I tak jsem ji měl rád. Hodněkrát mi zachránila zadek. :D

                • puka  

                  …před hodinou jsem se byl projet a vyzkoušet ji. Pod 100 psů asi nikdy nepůjdu, pokud budu chtít „skákat“ a dělat vylomeniny. Z toho asi 1m dropu jsem došel na 90%, což je asi akorát nafoukaný. Pak jsem zkusil asi 80 psů, trochu se naklonil dopředu a sjel obrubník. Šlo to asi na 80%, takže nic drsnějšího jsem nechtěl zkoušet.

                  Pak jsem si málem namlel čuňu, ale ustál jsem to. Asi po 4km se mi nějak povolil představec u řídítek – a to jsem s nima nemanipuloval nějakej měsíc. :D

      • novas752  

        1m drop už je na Raidona docela mrda. :)

        Nastav na 25–30% sag (zanoření po opatrném nasednutí a sesednutí), a jestli budeš chodit na doraz, můžeš zkusit zvýšit progresivitu zmenšenim komory (o pár ml oleje víc nad pístek, nebo nějaký token/vložka – nejsem si jistej, jestli to do Raidona existuje).

    • Voldas  

      Využiji tématu a zeptám se jaká vidlice by měla být lepší a proč

      1. https://www.kupkolo.cz/…-osa_z98655/?…
      2. Rock Shox Recon Gold TK Solo Air – toto má např: Kellys gate 50 z roku 2017

      3)Manitou Marvel COMP, Milo

      Předem děkuji za každý názor

      • pepek  

        Marvel.

        • Voldas  

          a proč zrovna tato ? A rozdíl mezi 1 a 2 ?

          • pepek  

            Každý RS SoloAir je sračka a ten Marvel se mi jeví lepší, než oba RS dual airy, které jsem měl (RVL a Reba) Tlumení je tam nastavitelné prakticky během jízdy v nekonečném množství variant. Nepropadá se do zdvihu.

            Axon neznám

    • onuce  

      Koupil jsem nové kolo s vidlicí SR SUNTOUR XCR LO-R Air (29), 100mm, a dělá přesně to samé. Prvních pár desítek kilometrů se zdála normální, s tím, že jsem předpokládal, že časem se rozběhá. Opak je pravdou, ztuhla a chová se jako prkno. Nenávidím ji! Přemýšlím jakou teď. Chtěl jsem Epicona, ale po této zkušenosti se mi ze značky Suntour dělá zle. Proč vůbec takové nefunkční vidlice vyrábějí? Že se nestydí! Nejvíce mě mrzí, jak pracně a hezky jsem si zabindroval kablík k sensoru tachometru… zbytečně. Ach jo.

      • onuce  

        A teď jsem si ještě uvědomil, že musím sehnat stovkovou vidlici, abych nejezdil v záklonu a navíc již tak je střed vysoko nad zemí… To bude asi u lepších vidlic problém.

        • nitraq  

          A co reklamace? XCR sice není žádná hitparáda, ale nějak fungovat určitě bude.

        • onuce  

          ačkoli tahle vypadá dobře

          http://tuning-test.cz/…rl-29-detail

          • nitraq  

            K tomu přidej nový přední kolo (pevná osa) a nové hlavové (tapered). Ale co, tobě radit je marný.

            • Vilém  

              Cituji „sloupek Aahed set 1/18“ nebo 1,5 – 1, 1/8“ barvy bílá, nebo černá".

              Ale jinak tapered ram ma a 15mm osu taky.

              • nitraq  

                Ano, ale na výběr už je jen tapered a taky jen bílá, asi doprodej.

              • onuce  

                Tedy stačí jen vidlice? děkuji.

                • Vilém  

                  Nevim jestli i puvodni vidle ma konicky krk, muze tam byt strcena s rovnym krkem a patricne hlavove.

                  Pokud ma konicky krk a predni naboj je na 15mm pevnou osu, tak staci pouze prohodit kus za kus.

                  Pokud ma puvodni vidle rovny krk, tak bys musel sehnat spodni konus hlavoveho slozeni.

                  • onuce  

                    Myslím, že má konický. Trochu se mi to polorozpadlo při výměně představce, tak jsem zahlédl…

                    • lukas aka mitro  

                      On i normalni krk je u korunky rozsiren..neni to jenom trubka konstantniho prumeru. Vyfot to, nebo smer prumer sloupku v miste spodniho loziska.

                      • onuce  

                        jo jo, díky. No zkusím se poptat tedy v rámci záruky, zda by vidlice nešla rozchodit. Pak to rozmontuji…

                        • onuce  

                          Odpoledne jsem ji jel a celkem pohoda. Teď začíná být chladněji a zas dřevnatí. A to je v lese celkem teplo, v noci mezi poli to zas bude prkno, stejně jako ráno. Tedy teplota! Nešlo by k té vazelíně jen někudy nalít dovnitř olej? Nechce se mi do složité předělávky čistě na olej.

                          • onuce  

                            Mám takovou vizi, že bych opravdu jen nalil k vazelíně do vidlice jemný olej. Když by vazelína chladem ztuhla, přišel by ke slovu olej. Nebo ne? Mám strach to ale jen tak vyzkoušet, mnohokráte jsem již na svoje vize totiž dojel. Nezkoušel jste někdo již? Děkuji.

                            • Vilém  

                              Vycisteni nohou od vazeliny neni nic tezkeho, je to prace tak na pul hodiny.

                              • onuce  

                                Děkuji. A obé se nesnese?

                                • allrose  

                                  a kde máš mazací kroužky pod stíráky..koukej to udělat a nedebatuj :))

                                  • onuce  

                                    Právě! Zas vysekávat kroužky z houbiček… Ach jo.

                                    • onuce  

                                      A úplně nejhorší je, že jsem nikde nedohledal návod na demontáž této vidlice. To kdys s FA F1 problém nebyl.

                                      • Vilém  

                                        Demontaz spociva v povoleni dvou sroubu.

                                        • onuce  

                                          Vážně? Děkuji. No u FA jsem tehdy hned zčerstva přetrhl zákeřný dutý imbus… Zde nečíhá žádná zrada? Po povolení šroubů mohu prostě nohy stáhnout?

                                          • Vilém  

                                            Zakerny duty imbus se srouboval dovnitr co? :)

                                            nevim zda je u te tve vidlice i nastaveni zpetneho utlumu. Pokud ano, tak jej vytrhnes ven, pak trochu povolis srouby na spodnich nohou, klepnes do nich, aby se to uvolnilo a pak stahnes spodni nohy.

                                            Pri zpetnem skladani je dobre srouby obalit teflonovou paskou, nebo snurou, aby to tesnilo. Vazelinu ze spodnich nohou vytres nejlip stetkou na umyvani sklenic. Ty primazavaci krouzky nemusis vysekavat, ale staci vystrihnot pasky, ktere pak stocis do krouzku.

                                            • onuce  

                                              Ano, přesně tak, dovnitř. Měl tloušťku stěny nula nula nic. Prvně jsem objednal nový, podruhé již ne, tak jezdím s přetrženým. A výborný nápad s proužkem místo kroužku! děkuji.

                                              P.S. ještě prosím, kolik se tak chrstne oleje do jedné i druhé nohy? z toho asi vzniklo to: „ještě do druhé nohy“

                                              • Vilém  

                                                Ted si to z hlavy presne nepamatuju, ale do Epicona to je myslim nejakych 16–20ml do kazde nohy, davam tam normalni motorovej 10w40.

                                                • onuce  

                                                  Super, cáknu do každé dvacet milíků… Ještě mi zbyl nějaký speciální olej do vidlic… Vlastně ne, ten jsem ztratil, ale zbyl mi červený rum, tak ten bude nejlepší. A do vzduch komory asi skrz ventilek…

                                                  • Vilém  

                                                    Red rum bych dal akorat na pistek, na mazani nohou mi prijde zbytecny, ale pokud toho mas hodne…

                                                    Muzes skrze ventilek, ja sundavam vicko, abych videl kolik ho tam je a kolik jsem nalil. Mnozstvi nevim, davam od oka.

                                                  • onuce  

                                                    Děkuji!

                                                  • maajkee  

                                                    Red rum je moc husrtý, ten na mazání do spodních nohou určo ne, Tak 2,3ml do vzduchový komory.

                                                • maajkee  

                                                  15ml do každé nohy, lepší je 7,5W, na zimu klidně 5W ať to trochu chodí.

                                                  • onuce  

                                                    Dobře. Moc všem děkuji!

                                                  • onuce  

                                                    Zatím jsem se k předělávce vidlice na olej zdaleka nedostal, ale v prodejně mi poradili, bych obracel kolo vzhůru noha… kolama, že vazelína je tak řídká a steče… K tomu speciální olej na kluzáky, silikonový prý je špatný. A kupodivu vidlička je teď docela čilá. Dávám ji tedy velkou naději, až nahradím vazelínu řídkým olejem, mohla by teoreticky chodit dostatečně.

                                                  • Vilém  

                                                    Tak zalezi na kolik stupnu doma topis.

                                                  • onuce  

                                                    Nad postelí mám infrapanel, jinak je tu kolem devatenácti, ústřední topení netopí.

                                                  • onuce  

                                                    Bohužel, když nechám kolo přes noc obrácené, tak mi přestane fungovat přední brzda, jde naprázdno nadoraz. Zřejmě zavzdušněná. Po delší jízdě se to zatím spraví, ale je to šok. Meridu s hydraulickými jsem měl půl roku pověšenou pod stropem koly vzhůru a v pohodě. Navíc je divné, že zadní brzda se nezavzdušní. Snad to nějak souvisí s tím, že přední již jsem z kopce pořádně vyžhavil, a tedy asi zničil.

      • maajkee  

        Chce to servis. Suntour většinou potřebuje prostě nějajkou péči aby se rozchodil do použitelna.

        • onuce  

          No ale vždyť zdřevnatěl po pár desítkách kilometrů… Bylo by mu pomoci? A kde? Děkuji.

          • maajkee  

            Každej slušnej servisák se na to mrkne. Rozebrat, mrknout jestli chodí dobře pístek v patroně, jestli není seklej lock, dát olej do vzduch komory a do spodních nohou.

            • onuce  

              Tak zkusím, stejně ji případně nechci, tedy je jedno, že přijdu o záruku. Děkuji.

              • onuce  

                P.S. čtu patrona… To je tedy strašné, patronu jsem měl před cca patnácti lety ve vidlici trekingového kola Univega.. A bylo to celkem nanic. Často zůstávala zamknutá i po odemčení. Dodnes z toho mám syndrom zahoupání po odemčení. Myslím to, že po odemčení vidlice se za jízdy zhoupnu, abych viděl, že vidlice saguje.

    • mapetka  

      Dle mnohych tady xcr není v podstatě vidlice, přesto ji mám 2 roky na kole..vyhlídnuté nové Kross level B9 kde je rs recon, snad to bude lepší.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.