STRAVA - Návod jak stát pořád na bedně

147 nepřečtených
  • hmm

    Návod je jednoduchý, za vším je strava. Jsem podprůměrný cyklista na posledních místech ale po vyplnění mé váhy 110–115kg v profilu Stravy se ze mě stal už tolikrát vítěz že už to ani nepočítám. A to všichni říkali nežer budeš vyžranej a hle všechno špatný je k něčemu dobrý :-)

    • Bobbb  

      No to nevím, podle mě strava v segmentech má max. kategorii 95+

    • Chlebovnik  

      hmm?

    • Rice  

      To je řazení jen pro Premium účet ne? Já většinou v žebříčcích zustávám trošku vzadějc, protože mám prostor a motivaci se zlepšovat a při dalších jízdách nemam potřebu se stresovat a s někym nesmyslně závodit.

      • hmm  

        Mě se zobrazuje i u free jak věk tak váha což je super člověk si nepřipadá tak blbě.

    • Zoidberg  

      Co na to říci. Vytvoř si ženský profil a raduj se z QOMů… Uvažuješ-li takto.

    • mr.ricardo  

      Co si budem povidat, od ty doby, co se v okoli objevuji cim dal vic elektrokola, tak segmenty ve Strave zacinaji postradat smysl. Neni jak to ohlidat a malokdo ma takovy smysl pro fair play, aby to oznacil jako elektro.

      • ememem1  

        ale no tak, jako ze sa v oblasti z nicoho nic objavi ferko oprsalek ktoreho nimto nepozna a zbiera kmy? to asi sotva.

        • mr.ricardo  

          V okoli Prahy uz bezna vec :( kazdou chvili me tu oprasi do kopce metrakovej paprda na elektrokole, letos se to fakt rozmohlo.

          • ememem1  

            tak to aj u nas ale nastrave som si nic take nevsimol

            • mr.ricardo  

              No, vzdyt o tom mluvim, jak bys to chtel poznat? Vy se tam u vas vsichni znate osobne?

              • ememem1  

                tak to zas ne, nicmenej ked pozries segmenty z okolia, tak sa tam na prvych miestach povacsine strieda 15–20 mien co +/- sa vie ze kto to je. keby tam zrazu zacal zbierat komy daky jozko co ho nikto nepozna asi by to bolo jasne. ja to teda moc nezerem ale su taki, co si to strazia :-) .

      • novas752  

        Musis jet vic nez 25kmh :D A nebo migtovat do terenu, tam je jeste relativne klid

        • IndyCZ  

          Jet 25 na řadě segmentů nezvládají ani profíci, takže ta rada mu fakt moc nepomůže ;-)

      • hmm  

        Tak fair play není určitě ty časy jsou přímo krutý. :-)

        • look_as1  

          Nejaky priklad?

          • kokoska.rokoska  

            Mno, zrovna v den kdy, jsem jel letos Modré sedlo, tak tam sebral KOM vtipálek, který „jel“ 20 min průměr přes 600 W a třeba Kwiatkovi naložil skoro 8 minut :-) Navíc s komentářem „I v Peci jsem všude první“.

            Ale už je jeho „výkon“ odstraněn, takže si nejspíš někdo stěžoval :-)

      • Nikovlas  

        To jo – segmenty teď začínají postrádat smysl, protože před nástupem e-kol se na stravě podvádět vůbec nedalo… Co všechno ještě bylo před e-koly super a teď to stojí za hovno?

        • Breakpain  

          Nedalo? Vlezl jsi do auta a jel jsi „pomalu“ ;) ..

          • Nikovlas  

            Ještě jsem tam zapomněl dopsat poznámku:

            „IRONIE! SARKASMUS! BREAKPAIN, NEBER TO DOSLOVA!“

            Teď už je asi pozdě :-(

        • mr.ricardo  

          Copak, potrefena husa? Nojo, tak bylo par lidi, co to objizdeli na skutru nebo autem, ale na elektru je to o dost jednodussi, dostupnejsi a koneckoncu je to porad kolo. Priznam se, ze je mi to celkem jedno, Komy nehonim, segmenty mam jen pro sledovani vlastni „vykonnosti“. Ale kdyz vidim, kolik e-biku se letos vyrojilo a jak jim to lita … tak pro nekoho to mozna bude jen dalsi motivace :)

          • Nikovlas  

            Teď jsi na to kápnul – letos jsem prodal skůtr, koupil e-kolo a drtím segmenty v terénu. Zatím mám jen Troja climb – pak se mi vybila baterka – jakožto hloupá parodie na cyklistu nevím, co s tím.

            • hmm  

              Máme jedno elektro v rodině a jediný okamžik kdy ho předjedu je že jedu víc než 40km/h jinak se sním prostě rovnat nejde.

              • IndyCZ  

                A nemá náhodou mít dopomoc jen do 25 km/h? Nikdy jsem na tom nejel a nevím jak to funguje, když na tom budu chtít valit rychlejc, nebude mě motor brzdit?…

                • mr.ricardo  

                  Je to jen elektronika, ty omezeni neni problem vypnout. Stejne tak ten 250W limit se moc nedodrzuje, kdyz si to kupuje trochu znalej clovek.

                  • JFtryall  

                    Ted jsem se parkrat na ebiku projel s Shimanem 8000 a verim tomu, ze tech 250W to ma na ECO rezim. Na ten boost jsem vyjel veci v takovym tempu, ze by to odpovidalo tak 600–700W na beznem kole. Nekutecnej power.

                • hmm  

                  Řídící jednotka dovoluje nastavit na 250w motoru až 45km/h zákony pouze 25km takže tak. Jezdí na tom otec a jeho průměrná rychlost je extrémně krutá.

    • Delkim  

      a nebo ZWIFT a tam si naopak zadej 45 kg a budeš vítězit live :)

      • look_as1  

        To prej jde Rusum, Korejcum a Japoncum!

        Nejdriv si vyhrajou virtualni zavod a pak si zadovadi se silikonovou panou.

    • hmm  

      Největší pecka je pokud se mi změří segment který jsem vůbec nejel neb jsem jel vedlejší ulicí. Lehce se tak dá podvádět že jedu prostě jinudy.

      • Chlebovnik  

        Jsi bůh.

      • McBlacky  

        já dal KOM ve stoupání v Prokopáku jen sezením u Hurdálka v Jedový Chýši u pivek :)

        Samotnýho mě to překvapilo, když je segment kratinký, mění se počasí a garmin ztrácí a nachází signál, možný to je. Dostal jsem pak flag, protože záznam byl nesmyslná motanice – poseděl jsem si tam tenkrát :)

    • Sunshine 29  

      Ještě že tu Stravu nemám…řešit takový kundoviny

      • hmm  

        Já jí mám tři týdny a zjišťuji jak funguje

      • IndyCZ  

        Ono můžeš Stravu mít a přesto kundoviny neřešit.

        • MiKED  

          +1

        • Nikovlas  

          Nebo nemít a přesto kundoviny řešit…

        • hmm  

          Když jsem udělal rozbor segmentů zjistil jsem že lidé zakládající segmenty je zakládají zprdele a ještě na zcela nevhodných místech. Pokud stravu používám měl bych aspoň trošku přemýšlet. Během 14 dní jsem vytvořil 8 segmentů na místech kudy jezdím 10let bez Stravy a hromada cyklistů se mnou co Stravu používají řadu let ale nic neřeší.

          • Rice  

            KOMy je nejlepší neřešit, nejde jen o výkonnost, ale i aktuální podmínky na segmentu (stav cesty, počasí, chodci), vybavení, kolo atd. Pokud jezdíš přes segment, kterej je nesmyslnej nebo duplicitní, tak je nejjednodušší u něj kliknout na Hide a ve výpisu si ho schovat.

            • Breakpain  

              Mně osobně nezajímají výsledky jiných – tam kde potřebuju si udělám segmenty a označím si je do oblíbených a jen sleduju, jestli se zlepšuju/zhoršuju … v tom je výhoda segmentu. Defakto proto cíleně nic nedělám, ale jednou za čas se mrknu jaká je tendence.

              Tedy Strava slouží cíleně jen mně – jak na tom jsem a jako notýsek pro nájezd kola, abych měl přehled, kolik toho má za sebou…

              • Delkim  

                btw můžeš je při vytvoření nastavit jako PRIVATE a budeš se tam objevovat jenom ty sám

              • MiKED  

                Souhlas. Strava je pro mě nástroj, jak sledovat vlastní pokrok.

                • IndyCZ  

                  Pro mě zase nástroj, jak alespoň zpomalovat nezadržitelný úpadek. :-)

            • midlander  

              Jojo, hlavně ten aktuální stav… u nás na pár segmentech třeba přibyly závory přes cestu. :-)

            • Clight75  

              Souhlas, KOMy nezelzej jen na fyzicce – dost segmentu tady v okoli Pardubic je udelanejch tak, ze je to loterie na stesti: nepotkat sranky dole, nemuset davat prednost na krizovatce, nepokat na uzky pesince v rosti zadnyho chodce, mit zrovna ten spravenej vitr do zad a tak…

    • JMT  

      Na KOM snad nemá váha vliv ne ? A mít radost že jseš nejrychlejší v kategorii Oversize XXL ? no já nevim…ale jesli tě to činí štastným :-)

      Jinak mě strava baví. Občas něco zajedu „našrot“ co bych normálně tak nejel. Jako motivace a zábava dobrý.

      • ememem1  

        presne tak

      • hmm  

        Ano činí, ještě bych kategorie přidal. Jako motivace je to super, hlavně možnost přidání segmentů.

        • JMT  

          a chápu to správně že máš nějakou normální váhu a tu sis přepsal na nějakou vepřovou a tam teď vyhráváš ? Není lepší najít nějaké méně frekventované segmenty a dělat KOMy tam ?

          Popravdě jsem až asi dnes ujistil že je žebříček podle váhy…řešim jen top bez ohledu na vše…

          • Nikovlas  

            Nebo si méně frekventovaný segment vytvořit… třeba zhruba takhle – šance, že to někdo náhodou projede je dost malá :-D

            • tydytek  

              Tohle na stravě najít, tak si to snad i projedu, klidně několikrát. Už jen pro ten pocit že tím někoho naseru :)

              • Nikovlas  

                To jo – vyhledávat nesmyslný segmenty a tam chudákům kazit jejich potěšení :-) Další level je pak vytvářet takovýhle segmenty, abys další lidi přiměl, aby tam jeli kazit někomu potěšení… Takže vlastně normální segment na stravě :-D

          • JFtryall  

            Proste ego no. :-) misto toho aby se slo poradne trenovat. Ale to boli…zebricky ma cenu sledovat pouze overall a kdyz clovek nema na boj o predni pozice, tak sledovat vlastni PR vyvoj. Nejaky razeni podle vahy, barvy vlasu, typu kola, obleceni to je jen vymluva. :-D

            • hmm  

              Píšete kraviny, typ kola by zprůhlednil výsledky.

              • JMT  

                Ono asi nikdo nepředpokládá že se někdo bude snažit honit asfaltový komy na enduru. Ale ono i když to rozdělíš na biky a silnici tak v čem si pomůžeš ? Pak budeš řešit že tě někdo zaříz na 9kg kole zatímco ty máš enduro těžkou zrůdu ? a až se to rozdělí ještě více tak budeš žalovat za to že tě zaříz někdo na karbonovejch kolech zatímco máš jen crossridy ?

                • hmm  

                  Třeba majitel elektrokola by rád porovnal výsledky s ostatními elektro. A řada běžných cyklistů nemá ani tušení co elektro dokáže takže by to byly zajímavé informace

                  • Nikovlas  

                    A není tam v kategorii sportu kolonka pro elektrokolo? Segmenty se pak ale asi zobrazují společně, co? Nepátral jsem po tom.

                    • jecnak  

                      Segmenty se pak nezobrazuji vubec. Navic neni e-bike jako e-bike.

                      • Nikovlas  

                        Nojo – to je blbý… na druhou stranu – možná právě proto tuhle kategorii nezobrazují – výkonnost jednotlivce je příliš závislá na jeho vybavení. (U běžných kol to také závisí, ale ne tak extrémně.) A obecně to prostě nedává moc smysl poměřovat výkon na elektrokole – v tomhle případě už se můj názor blíží zdejším fašounům – elektrokolo do soutěžení nepatří ;-)

                    • hmm  

                      Máte pravdu je tam e bike tak to bude asi elektro.

                  • atty  

                    A jak bys zohlednil co porovnávat – lépe „čiplej“ motor a větší baterku? Když existujou „letci“, co nemají problém si zastavit na kolo x kilowatovej motor a velký baterky a honit to po rovině i více než zákonem povolenou maximální rychlostí v úseku, kdo pak asi „vyhraje“? Myslím, že ten s „větším motorem a baterkou“ o tom není pochyb. Strava je mi celkem volná, nicméně původně byla asi vymyšlená na nějaké komunitní porovnávání dosažených výsledků a k porovnávání údajů z tréninku – v tomhle bys porovnával „motor proti motoru“. Jak tady padlo mnohokrát – kdo chce honit KOMy a nechce podvádět, musí to mít v nohách a samozřejmě dobrou techniku (stále největší procento segmentů jak ve Stravě tak Garminu) je na rovném povrchu, kde bude mít silniční lehké kolo proti MTB velkou výhodu, ale to je celkem v pořádku. Nemám proti elektrokolům vůbec nic (ať si je koupí, kdo chce a dělá s nimi co chce) ale porovnávat jejich výkony je nesmysl (prostě kdo bude mít silnější motor, odblokovanou elektroniku a dost štávy v baterkách, pojede rychlejš)

              • jecnak  

                No ja jsem zvedav, kdy si zacnou stezovat bikeri na KOMy, ktere mam na CX. Taky nekafram, ze pul KOMu na rovinkach v okoli je zajetych na kozach. Trochu mi to vadi, ale kdyz to ty lidi bavi, proc ne.

                • Barak  

                  Nebo, jak píšu níže, když pár borců udělá vláček a pěkně si tam odstřídají…

              • JFtryall  

                Myslel jsem to jako ze vymluva na kolo. Kazdej segment je vhodny pro jiny typ kola. Tezko posbiras KOM na cerne v Koutech na XC a tezko zajedes Dlouhy Strane na enduru. Vetsinou jednoduse poznas, jaky kolo se tam hodi. Ale kdyz mas jen XC, tak asi nema cenu pokouset casovkarsky KOMy po rovine a pak brecet a delat kategorie bike, 115kg, blondak, posloucha rock a ma rad gulas. :-D

          • hmm  

            Když se obléknu a vezmu batoh tak mám cca 115kg takže mě možnost přidat váhu těší neb je nás málo na stravě. Je to motivace pro ty co nemají sportovní figuru a chtějí porovnávat s ostatními. Ještě bych klidně přidal typ kola.

            • JMT  

              Nemyslim že ta váha byla myšlena s batohem…ale asi to máš fuk

            • MiKED  

              Zajímavý přístup. Já to mám tak, že se snažím dosáhnout té sportovní figury…

              • hmm  

                Až budete mít zdraví v háji jako já potom budete psát něco jiného. Teď se snažíte mít sportovní figuru. Já se snažím žít normální život

            • motacek  

              Typ kola bych taky pridal. Jezdim na jizni morave, kde jsou všude rovinky, asfalt a plno ziletkaru. Hodne blbě se tu prosazuje na celoperu s 2.4 tlustyma plastema. Ovšem tuto připomínku jsem jim psal na hodnocení aplikace. Oddelit ebiky, mtb a silniční kola …

              • Chlebovnik  

                n+1

              • Delkim  

                nemáš se s celopérem motat žiletkářům na asfaltu, dobře ti tak :)

              • JMT  

                Ano, silniční KOM na enduro zrůdě asi nedáš. Na závodění na silnici bych doporučil silniční kolo.

                • MiKED  

                  Mno, třeba v úterý jsem na silnici kousek od Břeclavi potkal šišky…

              • gargamel  

                Ale zase máš proti silničářovi výhodu v enduro sjezdu. Tam se mu bude taky blbě prosazovat.

              • Nikovlas  

                Mě tohle nikdy moc nezajímalo – jediný filtr, který jsem u výsledků zadával, byl na following a na skupiny – abych viděl, jak jsem na tom v porovnání s lidmi, co znám. Rozdíly v podmínkách mě nezajímají – a to mám jen HT, což je ideální snad jen na lehce terénní výjezdy.

              • Barak  

                Hele, mě zase „vadí“, že těžko mohu v silničním segmentu zaříznout někoho, kdo jel s více jezdci ve skupince a ten segment celý odstřídali. Zase to tak nehrotit…

                • Nikovlas  

                  Najdi si nějaké kamarády ;-)

                  • Barak  

                    Hele v tom to neni.:-) Jezdím silnici i bike a mám kámarády, kteří taky jezdí obojí. Ale tak nějak mě asi nejvíc baví, když jedu sám. Nemusím přizpůsobovat tempo a nikdo mi neříká, že jsem srágora, když to vypadá na bouřku a já to otočím k domovu.:-) A taky, všichni už maji děcka, takže chtějí jezdit hned ráno, zatímco já si raději přispim, v klídku nastartuju u kávičky organismus a pak teprve vyrazim.:-)

                    • Nikovlas  

                      To jo – ale tak nějak beru, že týmová spolupráce k silniční cyklistice patří, takže to těžko oddělovat. Jízda za motorkou/dodávkou už se mi zdá přes čáru.

                      • Barak  

                        Ale jo, dyk já to až tak nežeru. Šlo jen o takové konstatování. Stejně nemám výkonnost na to, abych honil KOMy na segmentech, které jsou profláknuté. Radost mi udělá, když zlepším svůj čas a celkově jsem třeba v prvních 10–20%.

                • Delkim  

                  Si nevybereš :) mně tady rovinky zase jezdí pár časovkářů za motorkou :)

                  • Nikovlas  

                    Ještě by mohl bejt segment z toho fejkovýho policejního videa cyklisty na dálnici :-)

                    • Barak  

                      Já myslel, že mu napíšeš „najdi si kamarády s motorkou“.:-)

                      • Nikovlas  

                        Srát na to – prostě si vem tu motorku a někdy brzo ráno to tam najeď ;-)

                  • JMT  

                    Kolem Prahy jezdí jeden nejmenovanej závodník co je teď na Tour segmenty za SUV s otevřenym kufrem :-) Časy má brutální

                    • Delkim  

                      Kvůli dopingovce??? Bacha kontrola a skok do kufru? :)))

                      • Barak  

                        Dopingovku ale hlídá ten řidič a pak jen rychle přišlápne brzdu.:-)

                      • JMT  

                        Podle mě to musí bejt vzduchová kapsa jako prase…třeba tady je to proti druhýmu rozdíl jako prase https://www.strava.com/…nts/10224159

                        • Clight75  

                          To je fakt, to musi dost pomahat…ja si obcas rikam, jak delaj nektery jedinci ty svoje casy na segmentech, protoze mi to hlava nebere, tak tohle bude asi jeden ze zpusobu. Ale dost hnusnej – jet za autem, cumet mu do kufru a cuchat celou dobu luxusni vzdousek z vyfuku, ble-ee:(

                        • look_as1  

                          Tak treninky za autem by si meli schovat z leaderboardu.

                          Ze se nestydi.

                        • look_as1  

                          A co treba toto – https://www.strava.com/…/26025222910 ;-)

                          I bez auta.

                          • JMT  

                            Je dobrej, je to jeho domaci revir a sedlo mu to. Nicmene me ty Cinkovy KOMy za autem nijak nevadi. Jen jsem to konstatoval. Jedna vec je, ze ti to pomuze.....ale ta druha je to, ze v tech 60ti se udrzet tech 20cm za naraznikem taky neni uplne prdel a jen tak nekdo to neda.

                            • look_as1  

                              Ale takto Strava zkonverguje na KOMech na nesmyslne hodnoty a KOMy bude mit par elitaku, kteri maji team s autem.

                              To pak zebricky muzou zrusit.

                            • Nikovlas  

                              Jet na motorce 300 km/h asi taky není úplně prdel a jen tak někdo to nedá – ale do cyklistických segmentů to nepatří.

                              • JMT  

                                Když jedeš na motorce tak nejedeš na kole. Když jedeš na kole v závětří tak jedeš na kole. KOM je King Of Mountain…prostě ten nejrychlejší a je jasný že to jen tak někdo na frekventovanym úseku mít nemůže mít každý a že na vyjížďce jich jen tak nenaladíš 5. Na jednom silničnim méně prestižnim v okolí brd jsem to ladil cca 2 měsíce abych se dostal do top ten až se zadařilo…měl jsem z toho radost mezi jaká jména jsem se tam zařadil. Ten den jsem tomu zajetí těch cca 2km prakticky přizpůsobil jak kdybych to jel jako ostrý závod…

                                • Nikovlas  

                                  Když se za to auto zavěsíš na gumu, tak taky jedeš na kole. A myslím, že v 80 km/h to určitě nebude prdel. Já prostě tu hranici vidím mezi tím, kdy člověk spolupracuje ve skupině a tím, kdy člověku pomáhá motorové vozidlo – to už je podle mě za. Ale v podstatě mi to může být fuk, protože rovinatý segmenty nejezdím. A připravovat se celej den na zajetí segmentu je šílený :-D

                                • look_as1  

                                  To pak bude mit KOMy ten, kdo si pronajme tatrovku jako zavadeci vozidlo.

                                  Na zavodech je to tez zakazane.

                                  Mas fakt divnou logiku.

                                  • JMT  

                                    Já jen psal že mi to na stravě nevadí :-) Ale nedělám to a když bude v podmínkách že se to nesmí a někdo to bude dělat tak mi to vadit bude.

                                    Naproti tomu třeba elektrokolo by mi vadilo. To prostě neni tvoje síla.

                                    • Nikovlas  

                                      Ten rozdíl fakt nechápu. Snížit aerodynamický odpor o XXX wattů motorem v autě před tebou nebo získat XXX wattů motorem přímo na kole – jakej je v tom rozdíl? Ani jedno není tvoje síla – ani jedno není lidská síla.

              • midlander  

                já bych řek že nemá moc smysl porovnávat se v kategorii, pro kterou nemam kolo a nejezdím jí. jsem smířenej, že ve sjezdu nikdy nedám lidi na sjezďákách, na asfaltovejch úsecích nikdy nedám žiletkáře. tak mě zajímaj xc úseky a terénní výjezdy… to bych si pak moh eště chtít filtrovat kola podle hmotnosti a typu plášťů, lidi podle hmotnosti, věku a ujetejch kilometrů, a pak si honit brko nad tím, že jsem nejlepší z těch 3 páprdů co jsou mi podobní a maj zhruba stejný kolo. to už je podobná diskuze jako jestli na maratonech maj s hobíkama startovat profíci.

                • motacek  

                  To už je zase extrém. Mně to nesere ani když je to tak, jak to je teď. Jen si myslím, že by to bylo zajímavější to rozdělit na tyhle 3 základní skupiny, nebo minimálně dvě – oddělit ebiky. U nás v okolí je 10km segment po rovině, drží ho borec s průměrem 65kmh. Já vychytal trochu vítr, zajel jsem jej celý s rukama přiloženýma na korunce vidlice a průměr 37kmh:-/ . Nikdy jsem na závodce nejel, ale jestli se na ní dá takhle jezdit, tak se opravdu nemůžu nikdy k nikomu ani přiblížit. Je teda pravda, že pár KOMu mám, ale v okolí naší vesnice je na segmentu 100 jezdců, ne 2000 jako tomu je v okolí Prahy třeba :-)

                  • Breakpain  

                    65 … no, to bude asi s nejakou dopomoci (za autem atp).

                    Onehda jsem se primotal za autobus a do 50 – 55km/h to bylo docela snesitelny. Takze pokud ma nekdo fyzicku, tech 65 asi nebude problem za autem. Ale dat to i na koze mi prijde sci-fi, ale co… ja tomu prd rozumim.

                    • look_as1  

                      To spis v brutalnim vetru, ktery uz je moc velky i na koze.

                      Ale 10 kilaku je fakt moc.

                      Ja mam na koze po rovine maximum 56 ze Zelence do Mstetic, neco pres 2 km.

                  • look_as1  

                    Casovky top amateri jezdi pres 45 km/h, kdyz je to placaty a neni tam moc zatacek.

                    Profici umi to same hodne pres 50 km/h, maji vyladeny posez – malej odpor, slusne slapani.

                    • hmm  

                      Já dělám na horáku 48 a stále mám v rezervě převody tak předpokládám že na žiletce udělají 65 klidně s přehledem

                      • MiKED  

                        Zdraví v háji, 115 kg a 48 km/h na biku? Zřejmě slušný oddíl.

                        • IndyCZ  

                          80 kg z toho jsou nohy

                          • hmm  

                            Mám velkej buben na pívo ale třeba dnes ráno v 5:30 jsem si dal sprint na rovince v délce 27s AVG Speed 44.2km/h MAX 48.2km/h

                            • Breakpain  

                              Mluví se tu o segmentu s 10ti kilometry… To je krapet rozdíl udržet ;)

                        • hmm  

                          Samozřejmě po dobu několika vteřin než upadám do komatu.

                          • atty  

                            Jo, rozjet slušný a lehký kolo na 45 km/h na rovině na pár vteřin je něco jinýho, než jet 10km průměrem 65km/h. To bez dopomoci auta/motoru asi ani nejde. Ani kdyby ses jmenoval Armstrong nebo Contador a byl napumpovanej všema možnejma „dobrotama“, který se před 15–20 lety zkoušely… :) To znamená (bez dopomoci) jet skoro 10 minut výkonem asi hluboko za 500W a to fakt asi jen tak někdo nezvládne.

                          • IndyCZ  

                            No ale byla řeč o průměru za celou časovku, ne o několikasekun­dovém spurtu :-)

                  • tydytek  

                    můžeš hodit link na ten segment? Díky.

                    • motacek  

                      Segment je to tenhle a borec s průměrem 65kmh už v te tabulce není:

                      https://www.strava.com/…nts/10037695 — Rovinka – Lanžhot – Moravská Nová Ves

                      Už v podstatě není na žádném segmentu v okolí, tak nevím co se stalo. Ten co je tam teď první, tak to už je reálná hodnota.

                      • look_as1  

                        No ten vedouci jel taky za autem.

                        A Alois Ka taky, Mercedes A.

                        Myslim, ze profici to ignorujou…moc slozity, se schovat z leaderboardu.

                        • motacek  

                          No byl to právě alois ka, ale nechci tady házet na někoho špínu, když nevím, jak to bylo. Nicméně už v tom segmentu není. 65kmh bylo stejně moc, jede se tam přes vesnice a jeden táhlý kopec … no asi si toho byl vědom a nějak se smázl :-)

                          • Delkim  

                            nechci se ho zastávat, ale jemu je to podle mne úplně u p.dele :)))

                            vypadnul proto, že ho někdo nabonzoval a STRAVA to tak vyhodnotila, nicméně on si na KOMy fakt asi hrát nemusí, jen tam sází svoje tréninky…

                            on si ty KOMy může v podstatě udělat kdekoliv bude chtít i bez dopomoci, kdyby mu o to šlo…

                            s ním se fakt nemůžeme srovnávat :)

                            • look_as1  

                              No tak mu to aspon budeme flagovat.

                              To ze je nekdo mistr sveta, prece neznamena, ze mu vsechno projde.

                              Pravidla vlastne tvori komunita – kdyz to komunita bude ignorovat, tak se to jenom rozmohne ;-)

                              Ja jsem videl segment v Australii, kde borci jedou z bike parku s kolama na strese – prvnich 60 melo na 3 km 4% stoupani prumer kolem 80 km/h!

                              Takto chceme dopadnout?

                              • Nikovlas  

                                Jasný – tyhle věci se prostě stávaj omylem – zapomeneš vypnout záznam a všimneš si až v půli cesty domů… Proto tam to flagování je.

                          • Nikovlas  

                            Někdo to může označit jako podvod a jemu pak, myslím, přijde zpráva, že byl takhle označen a ať se k tomu vyjádří – do té doby je vyřazenej z žebříčku. Takže když to člověk vůbec neřeší a ten segment dá omylem v tréninku za autem, tak tohle ho z žebříčku dostane, aniž by pro to sám něco aktivně udělal.

                            • Nikovlas  

                              Takže to „bonzování“ v tomhle případě považuji za dobrou věc – většinou jde stejně o lidi, kteří nepodvádějí záměrně – pak je to win-win.

                            • Delkim  

                              prostě mistr republiky by z principu neměl na STRAVU nic dávat, aby nenasíral hobíky :)))

                              hotovo vyřízeno smazat profil! :)

                        • Delkim  

                          tak nechtěl bych mít za barákem tréninkového trasy Kaňkovskýho a kluků z Elkov Author týmu :)))

                          • IndyCZ  

                            Dá se to přežít, bydlí hned vedle, člověk si prostě musí na KOMy vyhlížet méně frekventovaná místa a smířit se s tím, že bude max v TOP 5 :-D

                            • Rockodendronus  

                              Lechy je pěkný KOM hunter, ten tě dřív nebo později sejme i na málo frekventovaných místech, i kdyby si na to měl vzít horáka ;)

                              • hmm  

                                Tak hlavně aby ho nesejmulo auto na dvou stop značkách za sebou, jak mám já v okolí

    • Tomahomo  

      Ty budeš značně defektní mozek…

      • hmm  

        Díky, celé vlákno jsem pojal netradičně. A odezva je dobrá.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.