• Bartech

    Zdravím,

    nedávno jsem pořídil Stevens Gavere 2021 prostřed­nictvím eshopu Cyklošvec. Bohužel je na tom kole flek na zadní straně sedlové trubky, střiknuto jakoby sprejem (světle šedá barva) a když přes flek přejedu prstem cítím nepatrný důlek, okem téměř nepostřehnutelný. Člověk si toho fleku skoro ani nevšimne pokud o něm neví. No každopádně jsem zaslal reklamaci do Cyklošvec a oni následně do Stevens. Odpověď z Německa: po velké interní poradě jsme došli k názoru, že takové zabarvení by rozhodně nemohlo projít naši výstupní kontrolou a tedy reklamaci zamítáme. S tím jsem se pochopitelně nechtěl smířit a napsal další email. V další reakci už trochu povolili a Stevens mi nabízí jako cenu útěchy dres dle vlastního výběru a Cyklošvec nový řetěz. Ale mám na to přistoupit, toť otázka.

    Sice mě ten flek štve, ale říkal jsem, že když dají zajímavou slevu, vezmu to a budu jezdit dál. Navíc s přihlédnutím k aktuální nabídce kol, že jo.. Mimochodem celou dobu co to s nimi řeším, kolo využívám tedy již má známky použití, po dohodě se zástupcem firmy Cyklošvec.

    Mám vzít co nabízí a neřešit nebo mám začít hrotit? Máte někdo zkušenosti jak by toto mohlo dopadnout? Nejsem od přírody rejpal a dokážu mít pochopení, ale jejich prvotní reakce mě dostala. V podstatě nepřímo říkají, že jsem si to nastříkal snad sám.

    Díky

    0 0
    • Jan D.  

      To bych na novém kole fakt mít nechtěl a jestli to je hliník, tak už vůbec. Kdo ví, co s tím kdo dělal.

      0 0
    • scalar  

      Jestli tomu dobře rozumím, tak jsi koupil kolo od Cyklošvec, řeš tedy reklamaci s nimi. Názor výrobce Stevens Tě nemusí zajímat, tím spíš, že podle jejich názoru došlo k poškození při distribuci v ČR. Nechápu ale, proč takovou vadu neřešíš hned po nákupu.

      0 0
      • Jan D.  

        Psal, že ho používá po dohodě se zástupcem firmy Cyklošvec.

        Taky si myslim, že co na to říká Stevens je jedno. Prodal ti ho Švec. Kdo sestavoval to kolo? Ty, nebo v Cyklošvec?

        Každopádně bych trval na výměně, vrácení peněz nebo výrazné slevě. Nějaký dres a řetěz jsou na prd.

        0 0
        • babkanakole  

          Používání po dohodě se zástupcem firmy Cyklošvec je pěkné, ale v konečném efektu chyba, v kombinaci s tím, že se nechá navézt na řešení reklamace přímo s výrobcem.

          Tohle je třeba řešit s prodejcem, a v první fázi z toho neuhnout. A vše mít písemně – takže doufám, že ta dohoda o užívání je na papíře. Problém je, že hodit jim to na hlavu šlo bez problémů na začátku, a v té chvíli byla nejlepší páka na dohadování.

          0 0
    • easton  

      Triko a řetěz to je jako dost slušný :D

      Ale bez ******, tohle prodat je fakt docela drzost od Cyklošvec.

      0 0
      • Jan D.  

        Možný je všechno. Já dnes posílal zpátky do Axitu" rámovou sadu Ronin SL 2020. Prodávají to jako model 2020, ale ve skutečnosti to je model 2019":https://www.axit.cz/…dl-ronin_sl/ v barvách modelu 2020. Poznal jsem to hned, protože verzi 2019 vlastním a 2020 jsem kupoval kvůli širší zadní stavbě. Několikrát jsem je na to upozornil, ale na eshopu to stejně nezměnili.

        0 0
    • milan.v  

      To je neskutečné…

      0 0
    • deekay  

      Zaprve se divim, ze nekdo novou vec hodne dobre neprohledne. Zadruhe je to nehorazna drzost tohle prodat. Tezko najisto rict, kdo na tom nese vinu, jestli Stevens, nebo Svec, ale svuj tip rozhodne mam…

      Hresi na to, ze kol je nedostatek, ja bych jim to ale hodil jednoznacne na hlavu.

      0 0
    • karel d.  

      Jednoznačně vrátit.

      0 0
    • Barak  

      Podle mě z toho víc, než ten dres a řetěz, nevytriskas.

      0 0
    • kubad  

      tohle se řeší hned vrácením, a ne že na kole jezdíš i když jak píšeš po dohodě

      0 0
    • Murray  

      Přesně, kdybys řekl hned že to nechceš, tak by nebyl problém, takhle když už to je celý od bahna… Se bude řešit těžko. Se s tím halt smiř. I když upřímně taky obvykle mě nenapadne zkontrolovat všechno, tohle by mě taky nenapadlo že je možný. To vypadá jako kdyby to nějaký technik při kompletování odřel a pak se to snažil naivně zamaskovat :-)

      0 0
    • JakeF  

      Kdybych si měl vsadit, tak můj tip by byl, že to u Švece při stavbě nebo skladování něčím poškrábali a pak se to pokusili takhle zamaskovat. Řetěz jako držhubný je výsměch… Ale v první řadě jsi to neměl přebírat a jezdit na tom, teď už taháš za kratší konec…

      0 0
      • Barak  

        Ano, dost pravděpodobný scénář.

        0 0
      • zdenek  

        Super rada. :-) Mohl bys vysvětlit, jak myslíš to „neměl přebírat“? Přišlo mu to z e-shopu, takže asi zabalené. Měl říci dopravci, ať hodinku počká, že to rozbalí a smontuje a pak teprve podepíše převzetí? :-)

        Jinak z toho samozřejmě plyne poučení, že pro dražší věci, jako je kolo, raději obětovat čas a dojet si vyzvednout osobně…

        1 0
        • Murray  

          To je riziko jakýkoliv objednávky z eshopu no… Pak už jen záleží, jak se k tomu firma postaví, může tvrdit že si to přestřikal sprejem zákazník, to je tvrzení proti tvrzení

          Někde jsem četl nějakej právní článek a tam radili, si od přijetí auta s dodávkou až do rozbalení všechno natáčet na video bez střihu, pak je u soudu velká šance :-)

          0 0
          • Modus2  

            Dobrá rada nad zlato, už vidím, jak to někdo realizuje. Nicméně, měl 14 dnů na vrácení.

            0 0
        • JakeF  

          Pokud to přišlo z e-shopu, má 14 dní zákonný právo nepoužitý zboží vrátit bez udání důvodu.

          0 0
          • Murray  

            Jasně, ale musí říct že vrací ze zákona do 14 dnů, jakmile řekne vracím protože je to vadný, už jede reklamační kolečko.

            0 0
            • deekay  

              Nadruhou stranu, pokud to budou svine tak mu reknou, ze jim to nevratil v bezvadnem stavu :)))

              0 0
              • Murray  

                Proto musí točit video od přijetí dodávky až po rozbalení výrobku :D

                0 0
                • deekay  

                  A je to smutne, jenom kvuli tomu ,ze jsou nekteri ojebavaci.

                  0 0
              • JakeF  

                Pokud se nepletu, tak dukazni bremeno je v tu chvili ale na jejich strane.

                0 0
                • deekay  

                  Je to mozne, ja nastesti tohle nikdy resit nemusel.

                  0 0
                • Barak  

                  Stačilo by jim říct, že je to poškozený a vrátit mu méně peněz.

                  0 0
                  • JakeF  

                    No tak v tu chvili reklamace a dokazat to musi oni, ze to zpusobil on.

                    0 0
                    • Barak  

                      Vrátí se jim poškozené kolo, nafoti, řeknou zakaznikovi že je to poškozené a že mu vrati mu méně peněz. Hotovo, vyřízeno.

                      0 0
                      • milan.v  

                        Tak to je hodně optimistická varianta… Myslím si, že i velmi nepravděpodobná…

                        0 0
                        • Barak  

                          Nepravděpodobna ano, zvlášť, když zřejmě vědí o tom, kde ten problém nastal…

                          Zákon by jim ten postup ale umožňoval.

                          0 0
                          • JakeF  

                            “ Prodávající naopak není oprávněn snižovat vracenou částku v situaci, kdy využíváte možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů u zboží, které jste obdrželi poškozené.”

                            0 0
                      • JakeF  

                        Houby hotovo… Reknes, ze s tim nesouhlasis, ze jsi poskozeni nezpusobil a protoze je do 6 mesicu od koupe, tak je to prodejce, kdo musi prokazat, ze vada vznikla az po prodeji.

                        0 0
                        • Barak  

                          Reagoval jsem na vrácení ve 14 denní lhůtě.

                          0 0
                          • JakeF  

                            K tomu mas o prispevek vyse vyjadreni od COI, ze se v takovym pripade kratit vraceny penize nesmi.

                            0 0
                            • Barak  

                              Ok, to jsem nevěděl. Dik za rozšíření obzoru, třeba se to bude někdy hodit.

                              Zajímalo by mě, jak to funguje v praxi.

                              0 0
                        • kejda  

                          Trochu tě vyvedu z omylu. Prodávají nemusí v této fázi reklamace vůbec nic. Reklamaci zamítne (logicky, protože mu ji zamítl výrobce).

                          Ty můžeš dále pokračovat občansko- právní cestou a domáhat se svého. Posudky atd…

                          Je to standardní reklamace, a i když nebudeš souhlasit s jejich vyjádřením, oni nikomu nic dohadovat nemusí a nebudou. Bohužel je to celé ještě zamotané tím, že kolo se aktivně používá.

                          Pro info, reklamoval jsem prasklou zadní stavbu, a i když ji uznali jen podle fotek, tak kolo muselo na 30 dní zůstat v servise, dokud nepřišla nová stavba.

                          0 0
                          • JakeF  

                            Jasně, to už bys to musel tahat před soud… Ale pokud jsi do 6 měsíců od koupě, tak je vyvratitelná domněnka, že vada byla už při koupi a je to prodejce, kdo musí dokazovat, že vznikla až později.

                            Tak nějak bych čekal, že by to ale prodejce nenechal tak daleko zajít, když sám ví, že v tom poškození má prsty a že by sám musel prokázat, že nemá…

                            0 0
    • Murray  

      Edit: delete…

      0 0
    • Namtos  

      To nevypadá jen na přestříklé sprejem, ty husté čáry mi připomínají spíš to, že to nejdřív někdo přebrousil brusným papírem s hrubějším zrnem a pak přelakoval… Když mi sjelo dětské kolo, tak jsem lehké vrypy tmelil a přebrušoval s vodu zrnitostí 500

      Hele to je jako by jsi měl bouchlé dveře na autě a dostal náhradní žárovky nebo lékárničku…

      Pokud tě to neštve, tak ber vyrovnání , pokud tě to štve, tak ať o minimálně opraví, tak jak se má, přebrousit vytmelit tu díru , tmel přebrousit a stříknout odpovídající barvou ve větší ploše. Ideálně přesto ještě bezbarvý lak…

      EDIT: nevěřím ,že potom co to nějakou dobu užíváš ti někdo vymění celý rám…

      0 0
    • Bartech  

      Díky všem za komentáře. Dresem a řetězem to spláchnout nenechám, dám vědět až bude po všem.

      Jinak kolo jsem vybalil až večer ve světle garáže a skutečně jsem nekontroloval rám detailně. Je to jemně světlá šedá barva, která je na umělém světle hrozně špatně vidět. Každopádně si můžeš koupit kolo i v kamenným obchodě a pochybuji, že budeš se svítilnou kontrolovat celý rám, jestli nemá nějakou vadu. Navíc od toho pak máme reklamace, ne. Toho fleku jsem všiml až druhý den a denním světlem. Pokud na flek dopadá stín zadního kola a stavby, je fakt těžký si toho všimnout. Ukazoval jsem kolo kámošovi, aniž bych mu cokoli řekl a taky si toho nevšiml.

      0 0
    • Bartech  

      Stále si stojí za svým.. tedy že věc takového rozsahu by v žádném případě neprošla výstupní kontrolou a reklamaci neuznávají. No i přesto jsme se dohodli na slevě z pořizovací ceny a tím celou věc uzavřeli.

      Každopádně mě udivuje přístup Stevens i Cyklošvec. Jakoby si mysleli, že jsem snad kolo rozebral, stříknul barvou, složil zpět a následně reklamoval. Za mě nedoporučuji.

      0 0
      • JakeF  

        Nejsi prvni ani posledni, co ma se Svecem blby zkusenosti…

        Stevensu celkem verim, ze u nich by to vystupni kontrolou neproslo :))

        0 0
      • Murray  

        Tak když řekli že ze stevensu to odešlo v pořádku a dali ti nějakou slevu (uznání jejich chyby) tak defacto přiznali, že chyba vznikla u nich, udivuje mě, že jim stojí za to se handrkovat o jedno kolo ( který by pak mohli prodat vědomě se slevou a tratili by na tom jen pár tisíc) vzhledem k tomu, jakou jim uděláš reklamu, tohle je nepochopitelný přístup

        0 0
    • wilda81  

      Úplně vidím tu výstupní kontrolu u Stevensu.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.