• Smazaný účet

    zdarec, nevite,jestli se da nekde stahnout manual na servis packy sram x9 trigger? potreboval sem to krapet vycistit a maznout, ale ted se mi to nedari dat dohromady (lama). stahoval sem ruzny manualy, ale nikde sem nevycetl, jak natavit tu pruzinu a primotovat zpet packu na lehci prevody (packa u prehazovacky)..

    0 0
    • walter.n  

      U Sramu jsi se na manuály díval?

       
      0 0
    • XC-biker1  

      já měl rozdělané X.7 od přesmyku . Jsem si řikal, fajn, nafotim si to, a pak to poskladam podle toho zpět. No jenže než jsem stačil fotit tak se mi to rozletělo :D tak jsem pak musel bádat nad tím jak to složit. Ale podařilo se ;)

      0 0
      • Smazaný účet  

        asi v tom nebude moc rozdíl..podařilo se mi něco najít.právě su v části, kterou ten člověk popisuje jako most frustrating part :)

        http://www.ridemonkey.com/…owthread.php?…

        0 0
        • XC-biker1  

          jak se tak dívám, tak ta nová X.9 je uplně jinačí zevnitř než X.7 ( stará X.9)

          0 0
          • Koas  

            Mas na mysli modely 2008 a 2009?

            0 0
            • XC-biker1  

              myslím X.9 bez ukazatele a X.7 nebo stará X.9 s ukazatelem… nevím jake jsou to modely

              0 0
              • MlokCZ  

                Nová X9 bez ukazatele je od ročníku 2007. A ty rozdíly bych i očekával, protože z venku a z praxe se neliší pouze ukazatelem, ale i má znatelně jiných chod páček (mimo jiné má ta novější verze o trošku kratší chod).

                0 0
                • XC-biker1  

                  Aha, dík, o tom chodu jsem nevědel… předpokládal jsem že bude stejný

                  0 0
        • fisafisa  

          Doplňuji pro další nešťastníky – co se týče kroku ‚most frustrating section‘ – mně se to podle toho nepodařilo. Takže jsem našel trochu opačný postup:

          http://www.youtube.com/watch…

          http://www.youtube.com/watch…

          F.

          0 0
          • lutte1  

            Já měl problém že mi vypadával ten černej plechovej dekl,vůbec tam nedržel.Tak jsem ho přilepil vteřiňákem a pak to složit šlo. :)

            0 0
          • MlokCZ  

            Mně to taky nešlo, po 20 minutách jsem to vzdal. Pak jsem to dal do ruky šikovnějšímu a vysvětlil teoreticky co s tím má dělat (ten původní postup). Ten to vzal a za 2 minuty bylo hotovo a plně funční.

            0 0
        • Scotty  

          uf,díky za tu historii tady… já myslel,že už ten bazmek nesložím :))

          0 0
    • Smazaný účet  

      Nejaky foto pro zajemce: http://picasaweb.google.cz/…owski/Sramx9?…

      0 0
    • dedasurovec  

      taky jsem to tu nedávno řešil, i když se mi to podařilo složit tak stejně to moc jistě nešlo, tak jsem to nakonec hodil do servisu;-)

      0 0
    • Smazaný účet  

      UPDATE: tak už mám nový sram x.7 triggery. spravit to nešlo.

      Nechcete někdo náhradní x.9 na přesmyk? prodám levno! :) + jedna rozmontovaná na šaltr :-D

      0 0
      • mar_tin1  

        nešlo? ako je to možné? nejako to tam predsa výrobca musel dostať… alebo si tam niečo nešťastne  zlomil?

        0 0
        • Smazaný účet  

          nic poškozený nebylo. jen to nikdo není schopnej dát dohromady. v servisu si nad tím lámali hlavu a prsty 2h a nic z toho.

          0 0
          • XC-biker1  

            Jo jo, pamatuju jak se to kamošovi rozsypalo v šopu když měnil lanko… pak u toho seděl celej den. Ale nakonec to nějak složil

            0 0
            • Smazaný účet  

              nejhorsi na tom celym je, ze to vubec nebylo potreba rozdelavat. proste sem se chtel trochu mrknout do vnitrnosti, vsecko slapalo jak melo. takze jako bych vyhodil love oknem :(

              pouceni pro priste..

              0 0
      • Featherbed  

        Napiš mi pls na P.Featherbed@gmail.com, mně tedka moje deorko jaksi odmítá sloužit :-)

        0 0
      • Zdyn  

        Pokud neni nic poskozene, tak to jde  samozrejme slozit v pohode a funkce musi byt bezproblemova. Uz jsem to delal xkrat. nic extra na tom neni.

         
        0 0
      • Zdyn  

        koukam , ze jsi z brna. kdyztak se ozvi na icq,kdyby jso to chtel dat do kupy.

        0 0
    • Bafoon  

      jak se prosím vás z těhle páček vyndává lanko? jsem si to maloval jak u shimana a tohle vypadá na prekérku :-)

      0 0
    • fisafisa  

      Ahoj,

      tak se mi právě podařilo X9 pro přesmyk složit, ale znepokojuje mě jedna věc: má tam být při dotahování toho vnitřního šroubu tvořícího osu na spodní matku držící spodní páčku (obojí imbus 4) nějaký doraz? Já to nemůžu utáhnout moc, protože pak se mi spodní páčka nevrací. Když je to ne úplně utažené, tak to vypadá že funkčnost je OK, ale dost se bojím, že bych to mohl vyklepat, když to není úplně dotažený. Nebo tam mám něco špatně a má to i při dotažení nadoraz chodit hladce s bezchybným samovracením páčky?

      Takže díky moc za odpověď všem zkušeným.

      Fíša.

      0 0
      • lutte1  

        Taky jsem to rozebíral a je to normální.Tím šroubem zespod nastavíš vůli páčky.Oni to mají jištěný proti povolování Locktidem.Takže tam kápni trochu na závit toho šroubu,nech zaschnout a povolit by se to už nemělo.

        0 0
        • fisafisa  

          Aha, tak dík, ještě tam radši kápnu.

          A ještě jeden dotaz. Na asfaltu v určité rychlosti (v závislosti na vzorku předního pláště) mi v pravé páčce něco rezonuje (relativně nepříjemnej zvuk). A dělalo to hned od začátku na novém kole. Teď po zkušenostech se skládáním levé bych si asi i troufnul na rozebrání pravé, ale nevím, jestli se ta rezonující součástka dá doma vůbec nějak detekovat. Neřešil jste to náhodou už někdo?

          Dík. F.

          0 0
          • mr.antik  

            dělá mi to taky (v levé), ale jen při určitý kombinaci rychlosti a hrubosti asfaltu, která se moc často nevyskytuje

            0 0
          • MlokCZ  

            Při hrubších pláštích (hlavně u NN, s RR na předním jen ojediněle a jen trošičku) na asfaltu mi rezonuje pro určitou rychlost levé řazení X9 na všech kolech co ho mám.

            A co jsem sledoval, tak je to hlavně až vyústění lanka ven z páčky a ten štelovací prvek, tedy není to skoro určitě uvnitř páčky (dokázal jsem to vloženou gumou zvenku na dané místo a stažením eliminovat, pak jsem ale potřebal doseřídit přesmyk, tak jsem to zase musel vyhodit a už to tam ani nevracel). Je tam prostě lehká vůle a vibrace pak způsobí rezonanci.

            0 0
          • bruco  

            Tiez mi rezonuje lave radenie X9. Riesim tak, ze sa vyhybam asfaltu.

            0 0
            • MlokCZ  

              To je správné. Ono nejen řazení, ale třeba cinkající brzda, vše to na kole s plášti s hrubším vzorkem jezdci naznačuje, že už má rychle z toho asfaltu vypadnout :-)

              0 0
              • bruco  

                Skratka sa to da zhrnut, ze je to akusticka signalizacia blbej konfiguracie: „mas nespravne plaste na spravnom povrchu/si na spravnych plastoch na nespravnom povrchu“. :-D

                0 0
              • Smazaný účet  

                :)) to je dobre:)

                0 0
    • Cvoky  

      Já opět vytáhnu toto vlákno – chtěl bych se zeptat – přestala se mi vracet spodní páčka (stříbrná) na X.9 tak jsem se v tom vrtal a vypadá to, že je zdeformovaná pružinka – viz obrázek. Chtěl bych se zeptat jestli se nekomu neválí doma zlikvidované řazení, které je na vyhození – klíďo bych tu pružinku koupil – pokud neni zlikvidovaná jako ta moje :)

      0 0
    • logoman  

      Nema nekdo porovnani funknosti tech srarsich x9 vs soucasne? O kolik lip funguji? Je lepsi koupit soucasne x7 nez starsi x9?

      0 0
      • marapara  

        Mám na HTčku starší X.9 (asi 3 roky) a od loňského podzimu na fullu novější X.9. Fungují naprosto stejně, funkčně změnu žádnou nepoznáš.

        Jediný rozdíl bude asi v tom, že kvůli výměně lanka musíš na starém odšroubovat krytku, jde to ale lehce bez nářadí, kdežto u nového odloupneš jen tu gumovou šprcku a nemusíš sundávat celou krytku. Toť vše. Jo, nové bude o pár gramů lehčí :)

        X.7 nevím, nejezdil jsem.

        0 0
    • knihomol  

      Resuscituji staré vlákno, ať nezakládám nové. Při pádu jsem ohnul levou (na přesmykač) větší stříbrnou páčku Sram X.9 trigger ročník cca 2009 – viz foto. Po demontáži jsem zjistil, že jsou poškozené i vnitřní zoubečky – jenom ty, co jsou součástí té vlastní páčky, ne ta kovová věcička, co je v ní. Neválí se někomu nepoužívané/rozbité řazení s nepoškozenou páčkou nebo celé funkční levé řazení? Naléhavé!

      0 0
      • Turbo  

        Počkej až to budeš nasazovat, je s tím strašný ******… Jo a doporučuju nějaký lepidlo na spoje na ten centrální šroub.

        0 0
    • Turbo  

      Nový páčky na 2014, X9 jasná volba!

      http://www.sicklines.com/…-derailleur/

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.