Škoda bude zdarma měnit 1,2 HTP za 1,2 TSI

243 nepřečtených
  • pantauleo

    http://www.auto.cz/…-2-tsi-66043

    Rychle rychle volejte dealera Škoda :-)

    Anketa: K čemu použijete vrácený tříválec?

    0x
    0%
    0x
    0%
    0 0
    • jirkact  

      Hovno To Pojede

      0 0
      • Tehu  

        hovno to predjede :-D

        0 0
        • DominikGT  

          Přesně. :D

          0 0
        • Kubas.1  

          honem to prodej

          0 0
          • DominikGT  

            Taky bych to prodal a koupil něco lepšího.

            0 0
            • Kosta  

              Aha. A co máš za auto?

              0 0
              • Tehu  

                neber to tak osobne ;-)

                0 0
                • Kosta  

                  Já to neberu vůbec osobně, jenom názory, které má Dominik, bych čekal od člověka, který má naježděných x desítek/stovek tisíc km v rúzných autech/motorech a vychází z nějaké praxe, to je vše ;)

                  0 0
            • Smazaný účet  

              Ukaž mi něco lepšího novýho v odpovídající výbavě za cca 225 tisíc :0)

              0 0
              • DominikGT  

                Tak to asi nic lepšího není, ještě se celkem chválí huindai i30 a kia seed myslím ,ale nové auta jsou škoda peněz aspoň pro mě za to si raděj koupím pár let jeté auto střední třídy. :)

                0 0
                • Tehu  

                  heh presne tak ;-) ale o tomhle nema cenu debatovat je to vec nazoru a ne kazdy s tim souhlasi…

                  0 0
              • Tehu  

                tak napr.: 35tis prihod, to zas neni tolik a mas napriklad Hyundai i30cw 80kw motor ve vybave tricolor coz je urcite mnohem vybavenejsi nez fóbie a o velikosti a podvozku vubec nemluvim… ;-) Zaruka 5let bez omezeni na vse a 12let na rez. Ted si ji segra dovezla ze salonu a byl jsem mile prekvapeny jaky pokrok udelali…

                0 0
                • DominikGT  

                  Ten hyundai i30 si chválí dost lidí a ta záruka je super.

                  0 0
                • haklicek  

                  asi toho o matice moc nevim, ale rovnost 225'000=330'000 mi nejak nesedi… ne ze bych se zastaval HTP, ale kombík Fabie ve vybave Elagance s TSíčkem je zase trošku jinde. navíc do těch 330 si muzes prodlouzit zaruku a zaruka proti rezu je trosku zbytecnost… pokud neodres nebo ti to nekdo sikovnej dverma nejak extre neklepne, tak nevidim problem s rezem…

                  0 0
                • Necris  

                  Není nad teorii. Bude neskutečná sranda, až opravdu pojede něco reklamovat. Takhle si chválil i30 soused :D Pak jel reklamovat dveře od kufru, protože mu nedrželi nahoře a padali mu na hlavu. Po roce a půl ! Tisíc právních kliček, proč by ti reklamaci neměli uznat a taky neuznají ;)

                  Vždycky někdo přijde s tím, jak je koncern na prd a že někde lítají pečení holubi rovnou do huby :D A vždycky jsem nakonec rád, že mám VW ;)

                  0 0
                  • Nikovlas  

                    Další věc je, že abys nepřišel o záruku, tak musí výt na autě všechny servisní úkony provedeny v autorizovaném servisu… a že za 5 let už bývá potřeba lecos vyměnit… a že v autorizovanym servisu to mnohdy není úplně nejlevnější… Záruku sice máš, ale všechny vady vzniklé běžným opotřebením stejně platíš. A jak píše Narcis – z případné reklamace se pak stejně možná vyvlíknou.

                    0 0
              • ulipik  

                VSECHNO V DANÉ TŘÍDĚ

                0 0
              • Lister  

                Ono dneska za 225 tis už je docela velký vůběr.

                Mlhovky, přední okna a zrcátka v elektrice, klimatizace, radio s ovládáním na volantu, volant v kůži… to vše se dá za ty peníze sehnat a je vlastně jedno, ke které automobilce se podíváš.

                0 0
                • Kubas.1  

                  …a když už se to nedá sehnat v katalogu, tak se dost prodejců dá ukecat na nějakou slevu :-)

                  0 0
              • BigKarel2  

                Nechápu jak si někdo může za tyhle prachy koupit takovou mrdku…kór s třema válcema a v takový sociální vábavě…zkrátka nechápu takové lidi… :D Rači auto z bazaru…za to je Octavka TDíí v plný polní v TOP stavu… :D zkrátka nechápu… :D

                0 0
                • Kubas.1  

                  taky to tak vidím, ale vím, že třeba naší si kupují auto s tím, že jim vydrží dalších třeba 10,15 let a tudíž si radši připlatí a koupí si nový, než aby řešili co všechno s tím ojetým může a nemusí být

                  0 0
                  • haklicek  

                    asi tak… popř. koupit skoro nesmrtelny, ale, jak kazdej rika a pise, naprosto lenosny 1.9 sdi…

                    0 0
                • hony007  

                  A jak bys to dělal, kdyby všichni přešli na tvou taktiku? To by v těch bazarech nic nebylo…

                  0 0
                  • BigKarel2  

                    No to by asi zareágovali výrobci…a neprodávali by za ty prachy to co teď :D

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Doporučuju si najít marže výrobců :0) možná by ses divil (tedy u normálních, audi, porsche, mercedes nemluvě o ferrari mají na autě šílený prachy, škoda apod. mají na autě pár tisíc).

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Co já zase slyšel od spolehlivého zdroje z jedné zahraniční fabriky vyrábějící auta v ČR, tak výrobní náklady jsou vůči prodejní ceně hodně směšné :)

                        0 0
                        • ulipik  

                          Jo motor HTP 8.000 Kč výrobní náklad. A pokud se zničí a že na to dost trpí, tak to máš za 60.000 Kč

                          0 0
                        • BigKarel2  

                          Taky myslim…když není problém na nový škodovce u dýlera dostat i desetitisícové slevy oproti katalogovým cenám a furt na tom podle mě vydělá dost…

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Někde jsem to viděl i pro škodovku, ale aspoň tohle

                          http://auto.idnes.cz/…utomoto.aspx?…

                          0 0
                        • Smazaný účet  

                          Tak čísla z AutoTipu – Porsche 14500 EUR na autě, Audi 2740 EUR, VW 683 EUR.

                          0 0
    • miki  

      Apríl se snad někde podaří a důchodci tam ráno budou stát ve frontách :-)))

      0 0
    • jIrI___  

      1. duben?

      0 0
      • Ricci  

        Tiskový mluvčí Škody, prof. MVDr. h.c. Hans-Jörg Aprilmann DiS. :-D

        0 0
        • Martin  

          ten se povedl :D

          0 0
    • notobi  

      snad to nebereš vážně?

      0 0
      • pantauleo  

        Beru, už jsem tam volal, ale nikdo to nezvedá :-)

        0 0
    • Bjerndi  

      zeptej se jestli to platí i pro výměnu Té tvojí plečky ( biku ) za rapida v kombíku

      0 0
      • pantauleo  

        Za moje kolo mi prý dají jeden stěrač nebo dva koberečky :-D

        0 0
    • kubad  

      blbost dostaneš A8 místo fabky

      0 0
      • JayDee  

        jeste ke vsemu od Skodovky! znas ten, jak si Chuck Norris v KFC objednal Big Mac – a dostal ho? :D

        0 0
    • DominikGT  

      1.2 bych nechtěl ani zadarmo. :D

      0 0
      • Smazaný účet  

        Doporučoval bych ti odložit ovladač od playstationu a něco doopravdy vyzkoušet ;0)

        0 0
        • DominikGT  

          Hry téměř nehraju.:D

          0 0
          • Smazaný účet  

            To měla být narážka na tvé názory. Omlouvá tě věk, taky jsem byl takový „trouba“. Časeme z toho třeba vyrosteš a pochopíš co je doopravdy důležité ;0)

            0 0
            • jIrI___  

              Stačí jeden kreš, ani vyrůstat moc nemusí, co? ;D

              0 0
            • DominikGT  

              Nechci se hádat ale ty o moc starší nejsi a na motory 1.2 má plno lidí skeptický pohled. Pochybuju že 1.2 nebo 1.4 vydrží třeba 200 000km v pohodě a o výkonu už vůbec nemluvím. Třeba novější fabii 1.6 bych bral ta je celkem v pohodě.

              0 0
              • Kosta  

                Máš v tom celkem bordel. Zaprvé nechápu, proč by 1.2/1.4 neměly vydržet 200 000 km? A 1.6 už ano?? 200 000 pro nové motory není vůbec žádná pálka, řekl bych, že je málo lidí, kteří dostanou svůj motor na hranici životnosti (pokud ho nezkur*í, jinak daleko dřív auto morálně zestárne, někdo ho obtočí o strom, …)

                1.2 myslíš HTP? Nebo TSI? TSIčka jsou třeba výborné motory..

                Jinak by mě zajímalo, z čeho vycházíš.. Jezdils někdy ve fábce s HTP? nebo máš info jenom z doslechu? Vůbec by ses mohl rozepsat, co řídíš (záměrně nepíšu, co vlastníš :), ať mají tvoje názory taky trochu váhu..

                0 0
                • notobi  

                  no životnost motorů je trochu sporadická vim o několika typech co jsou klidně posmrti už pri 60 000km a jedná se o auta i max 4roky starý, několik jich bylo i v záruce(a nemam namysli škodovku, ale o koncern je). Dnešní motory s moderním downsizingem (malý obsah vysoký výkon) nejsou moc šťastná cesta vývoje, ale s tim nikdo nic neudělá jde o emise a hlavně o prachy jako jde ve všem

                  0 0
                • DominikGT  

                  O 1.2 htp mě říkal automechanik že je na nic. Vlastní zkušenosti nemám ale stačí mě zkušenosti z rodiny teta měla fabii 1.4 asi 4 roky starou nějakých 150 000km a začalo se to sypat to samé strýc po 5 letech prodal octavii 1.4 protože už šla pomalu do háje najeto 200 000km. Podobných případů jsem slyšel spoustu. Navíc to má většinou divný zvuk a moc to nejede ty malé motory, jak se říká objem nenahradíš. Jinak co má taťka v práci 4 auta 1.2 až 1.4 tak taky děs. Malým motorům prostě nevěřím jedině jako nové z autosalonu ,ale z bazaru určitě ne rozdíl v ceně v bazaru není tak velký tak proč nekoupit 1.6 až 2.0l. To tsi ti neberu.

                  0 0
                  • liBorec  

                    ses hloupej.nevim,co proti htp vsichni maji!je to normalni motor s 50kw stejne jako jiny motory jinych znacek s 50kw.ma sice trochu otravnej zvuk,ale krasne se vytaci a ma solidni kroutak,proti treba silenym MPIckum,co akorat zerou a nejedou.pokud ses mladej a potrebujes dvoulitr,protoze ses hloupej a chces za to akorat platit,tak prosim.ale htp je uplne v pohode pro ty,co jezdi po meste nebo nepotrebujou litat 160.

                    0 0
                    • Vhalasta  

                      Možná je hloupej ale tentokrát má pravdu. Byť to obhajuje obecnými frázemi zypu „objem nenahradíš“. Problém není v tom objemu ale v novátorství některých řešení, které se neosvědčilo. U 1,2 HTP to je přehřívání oleje a především přeskakování rozvodového řetězu.

                      Fabii 1,2 HTP jsem měl 4 roky než šla do světa. Po motorické stránce si na ni nemůžustěžovat, ale ten řetěz…

                      Po těch zkušenostech jsem šel do Avensisu i pro ten atmosférický dvoulitr. A zatím si myslím, že jsem rozhodl dobře.

                      0 0
                      • notobi  

                        problém s řetězem byl do doby než to vyřešili jiným napínákem problem s olejem máš klidně i u 1,8T holt s tim musíš jezdit normálně a ne jako se sporťákem to auto na to neni

                        0 0
                        • Pumsc  

                          1.8T má problémy s olejem(stejně jako další) kvůli sku*venýmu longlife oleji(30000km) a tak to každej přejíždí a pak se zasere sací koš a nazdar,jinak je to výbornej motor s dost velkým výkonovým potenciálem

                          0 0
                      • kralovek  

                        Mam fabku kombi htp 3 roky a jsem maximalne spokojeny.

                        To auto mi dava vsechno co od nej ocekavam.

                        Po meste je krasne ziva – a zavodu ve zrychleni na semaforech se rozhodne neucastnim.

                        Jezdim hlavne na spotrebu takze na dalnici tak 100–110.

                        Na benzinu jsem takto na 5 litrech, na LPGcku na 7.

                        Pri ceste do prudkeho kopce, tam si holka oproti 110 konovym „svalovcum“ dava zabrat, ale ve vysledku vidim jediny rozdil ze dojedu o 10 minut pozdejc nez ten 110 konak.

                        Je to male velke auto – vnitrni prostor je vyborne vyuzity.

                        Mesi upravou si po sklopeni sedacek udelam letiste. Na vylete tak ani nepotrebuju stan. Pri sve vysce 183 tam mam jeste 10 cm rezervu.

                        Ve 2009 me stala 240k (+8k koule pro prives + 8k zimni kola + 26k za plyn). Vazne nevim jaky jiny auto by mi za tuto cenu dalo minimalne totez.

                        Vsimnul jsem si ze cim vic nekdo nadava na htp, tim je jistejsi ze ji nikdy neridil ;o)

                        0 0
                        • bleach  

                          to je nejaky divny :) mam taky 183 cm, oktu 1 kombi (ktera ma oproti fabii kufr jak krava) a kdyz udelam letiste, tak je to tak akorat a 10 cm prostoru navic rozhodne nemam

                          0 0
                          • Kubas.1  

                            nepoměřujte délky kufrů, já (184cm) sem se vyspal i v krátké feldě :-P

                            0 0
                            • alinceb  

                              Tomu nerozumim…se 182cm sem se nevyspal ani v dlouhé…:D

                              0 0
                              • Atilla  

                                Po půl litu rumu se vyspíš i ve psí boudě:)

                                0 0
                              • Kubas.1  

                                přední sedadla naklonit a posunout co nejvíc dopředu, zadní vyhodit, vymyslet si nějakou desku s podpěrama která ti prodlouží ložnou plochu o prostor pro nohy zadních sedadel…a rázem máš takových 170cm dlouhý spaní.

                                Další krok jsou dvě karimatky, na to 2 takový ty potahy na dřevěný zahradní křesla, přes to všechno prostěradlo, klasickej velkej polštář, a spí se jak doma ;-)

                                (na fotce je sedadlo řidiče ještě v normální poloze)

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  V životě nepochopím lidi co si ty smrady do auta/bytu vůbec dají :-/

                                  0 0
                                • kralovek  

                                  tak tak.

                                  pro ty nohy mam udelanej rost z lovouci podlahy. Ten vykompenzuje ten 5cm schod mezi podlahou kufru a sklopenyma zadnima sedackama. Pod nim mam navic spoustu prostoru pro kempovaci stolek a zidle.

                                  do prostoru pro nohy pro cestujici vzadu dam takou plastovou krabici … asi 30cm vysokou. Na ni pak polozim tu mekkou odnimatelnou cast zadniho sedadla. Ta se tam vejde tak ze je mirne dokopecka, coz nevadi, pac to vlastne nahrazuje polstar.

                                  V kombiku jsem na cca 190cm :o)

                                  0 0
                          • kralovek  

                            A vidis a presto to jde a pritom to neni vubec slozity.

                            Ber to jako „jezka v kleci“ narubi :o)

                            Az budes mit hlavu dostatecne zlomenou tak ti mozna poslu fotku s resenim ;o)

                            0 0
                  • notobi  

                    1,2 bohatě stačí těm co nikam nechvátaj a kdo s tim jezdí normálně a nehoní to tomu to v klidu vydrží. Pro mě to neni, ale nemam důvod to hanit každej má na auto svý nároky a spoustě lidí to udělá hodně služby takže by sis vcelku ty svý kecy puberťáka co o autech moc neví nechat radši jen pro sebe

                    0 0
                  • kralovek  

                    … me rikal automechanik … :o)))

                    Kdyz mi bylo jako tobe, tak jsem nechapal jak si nekdo muze koupit neco pod 150 koni.

                    Az nebude platit tvoji dopravu maminka s tatinkem tak jiste spoustu parametru prehodnotis ;o)

                    0 0
              • Kubas.1  

                fabii nebrat, je moc malá na kolo :-) teda když nemluvíme o kombíku

                0 0
                • jIrI___  

                  Na pohodu, na střechu se vejdou i tři :)

                  0 0
                  • Kubas.1  

                    já radši kola vevnitř ;-)

                    0 0
                    • DominikGT  

                      Sice ho člověk musí trochu rozložit ale taky ho mám raděj vevnitř. Může klidně pršet a nevadí mě to.

                      0 0
              • Smazaný účet  

                O výkonu už vůbec nemluvíš – okresky není problém drandit ve 120ti bez nějakýho velkýho vytáčení – běžně do 4 tisíc. Limity jsou až na dálnici nad 140 a do prudkého kopce nejvýš 128 na 5ku s rozjezdem na 140. S plným obsazením nebyl vůběc problém udržet 130tku, ale jezdím většinou sám, takže tohle naprosto neřeším. Dost to chce přemýšlet při předjíždění a nepředjíždět třeba kamion do kopce a tak. Rozhodně nejsem brzdou provozu, na suchém pěkném asfaltu (na mokru mám ještě pořád respekt) je možné ujet spoustě větších a silnějších aut.

                Je vidět že prostě nemáš osobní zkušenost. Já byl taky dřív hodně skeptický, vysmíval jsem se čemukoli pod 1.8l, ale pak mě snaživost tohodle motůrku docela příjemně překvapila. Vyzkoušej, uvidíš ;0)

                Spolehlivost je otázkou chování a údržby – některým vydrží i přes 300 tisíc, jiným ne.

                1.2TSI po vychytání mušek bude teprve pecka.

                0 0
                • DominikGT  

                  No právě hlavní nevýhoda je že to netahne do kopce a na dálnici. doma máme auto s 1.8 a to je jiná do kopce se s tím dá v pohodě předjíždět. 130 to jede uplně v pohodě i do kopce. Do 180 to pořád celkem tahne to mě i překvapilo. Maximum 230 ale to nikdo nezkoušel ale v techničáku to je. Tak záleží co člověk od auta chce ti to neberu že je to pro tebe dobré a já miluju silnější auta asi nastejno jak kolo. :)

                  0 0
                • DominikGT  

                  No právě hlavní nevýhoda je že to netahne do kopce a na dálnici. doma máme auto s 1.8 a to je jiná do kopce se s tím dá v pohodě předjíždět. 130 to jede uplně v pohodě i do kopce. Do 180 to pořád celkem tahne to mě i překvapilo. Maximum 230 ale to nikdo nezkoušel ale v techničáku to je. Tak záleží co člověk od auta chce ti to neberu že je to pro tebe dobré ale já miluju silnější auta asi nastejno jak kolo. :)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    ze na tech dalnicich je tolik kopcu:DDD

                    predjizdeni do kopce..jasne..tak bud predjedes, nebo ne..jenom pica se namontuje do rychleho pruhu aby cele stoupani predjizdel zavratnou rychlosti 86Km/h nahladak, ktery jedenom 80Km/h..mino dalnice se v HTP se ctyrma lidma da drzet tempo kolem stovky a to i pres kopce-byzkouseno pri prejizdeni beskyd a taky ve stoupani za Mohelnici-tunel Hrebec…proste to chce umet pracovat s pedalama a fofrklackem…a kdyz chces fofrovat, tak se smirit s tim, ze to trochu papa…

                    180 Km/h je dobry tak na dalnici kde nikdo moc neni…kolik usetirs na trase Pha-Brno?…pul hodiny, he? (vybrano jako nejdelsi dalnicni trasa u nas)

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Souhlas. Pokud se nespěchá, tak 100ka se dá udržet všude a i to z ní zrychluje.

                      0 0
                    • Jenda  

                      jen pro predstavu vcera 1.2 HTP kombi 47 kW, 820 km / 9 h i s tankovanim a curpauzama, prumerna spotreba 5.9 l. Pravda jel jsem prazdnej ale zase pres San Bernardino kde to fakt palit nejde, navic jsem tam potkal tlupu skopcaku sice se silnejma autama ale tahli se jak smrad :-)

                      Na rovine neni problem udrzet 150 dle GPS (tacho ~ 160) ale zere to jak krava (nicmene porad pod 8 l). Zkusenost je takova ze at jsem jel plnej kotel nebo pohodove na spotrebu tak je to na tech 800 km ± 1/2 hodiny a zalezi to hlavne na okolnim provozu a pokud budu stavet na tankovani o jednou min tak usetrim vic casu nez kdyz pojedu o 20 km/h rychleji. Samozrejme pokud je to auto narvany a jeste veci na strese tak uz to jede min ale na deni provoz v plnym zatizeni to neni konstruovany a pokud si to nekdo na tohle koupi tak je to jak snazit se jezdit na HT kole enduro :-)

                      Do kopcu to poses naprosto presne, clovek se nesmi stydet tam radit i za 2, stejne pokud se to krouti tak zalezi jak to znas a i s tou fabii jsem prohanel na nekterejch trasach lidi se silnejma autama protoze to mam najety.

                      Mimochodem vzdycky kdyz jedu pres nemecko tak si vzpomenu jak lidi v Cechach picujou ze je na dalnici u nas jen 130. Pritom v tom nemecku nad 130 (GPS, tacho ~140) jede mozna tak 10% lidi, nehlede na to ze jakmile jsou tam najezdy a sjezdy tak tam byva 120 a to by v cechach musela byt vsude protoze u nas neni snad jedina opravdova dalnice :-)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Nechápu jak to, že to tu píšeš. Vždyť prej po 100km vylezeš rozlámanej :0) Z logiky tedy po 800km musíš být mrtvej :0)

                        Dotaz – kolik otáček točíš při 90/130? Dík :0)

                        0 0
                        • Jenda  

                          to je jednoduchy, po 100 umres, 200 kremace, 300 rozptyl, 400 reinkarnace a tak to jde dokola takze po tech 800 jsem jako znovu narozenej :-)

                          pri 120 GPS tocim asi 4000, pri 90 tusim ze 3? ale to fakt nevim. Kdyby to melo i 6 tak na rovinu by to to auto utahlo a myslim ze spotreba by byla zase niz.

                          Mimochodem jako velkej problem tehlech aut vidim ze lidi to kolikrat maj jenom na popojizdeni a nikdy s tim nejedou vetsi dalku takze ten motor se nikdy nezajede – kdyz jsem ji dostal od rodicu tak mela najeto 22 tis jen popojizdkama a klepalo to jak traktor, zralo nehorazne a ani to nejak moc nejelo. Par cest do Italie a je to uplne o necom jinym – prestalo to klepat, spotreba rozumna a na to ze to ma 47 kW tak to jede ze lidi kolikrat neveri ze je to HTP. Hodne taky asi dela ze vetsinou tankuju ve Svycarsku :-) No a celkovy provozni naklady jsou na 1km nizsi nez na Fritzkovi co mam v profilu:-)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            3 tisíce při 90 (to je 100 tacho?) jsou dost, moje točí při 90 tacho rovných 2400, ale zase se tomu moc nechce nad těch 140 bez točení na 4ku, na to už je ta pětka moc dlouhá a 44kW málo.

                            Zajetí je podle mě strašně důležitý, to jak tu píšou že to nejde je podle mě přesně tím, co píšeš – krátké trasy. Já od začátku jezdím vždy nad 50 km než to vypnu a motor ani neklepe ani neřve – při 100ce slyšet není, při 130 už motor přehluší aerodynamickej svist. Ale povídat si vevnitř pořád jde bez nějakýho křičení :0) A spotřeba na okreskách průměr i 5.0 bez bržední provozu, ale chce to plynule. Spíš je reálnější 5.5, s dálnicí 6.3, když na to dupu tak nikdy přes 7.

                            0 0
                            • Jenda  

                              ty otacky na 90 fakt nevim, tam mam standartne 5 a tim padem neresim. Tech 4000 pri ~130 jsem si vsimnul jen proto ze jsem se snazil to na dalnicic nevytacet pres.

                              0 0
                            • Jenda  

                              tak jsem to dneska sledoval – 90 tacho – cca 2800, 100 tacho rovnych 3000, samozrejme na 5.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Aha, tak to je stejný jako FII 2008. Dnes jsem to sledoval u svý poFL a 90 je 2400, 130 3500 všechno tacho.. Což sice oproti 2008 trochu podkopává dynamiku, ale zase je to posun v hlučnosti.

                                Jo a zděsil jsem se – pořád jsem počítal s 10% přeměřováním tacháče, ale při 53 je to podle GPS i radaru na ulici přesně 50.. Na zimních to bylo těch 50 při 55 tacho. Holt ty menší kolečka fakt rozhodí tacháč.

                                0 0
                      • Tehu  

                        no to snad ne … :-DDDDDDD Bych chtel videt HTP na dalnici rychlosti 140–160km/h jak pojede pod 8l :-D

                        sou to mrdky nenazrany !!! Mam po znamostech a kamaradech at uz firemni nebo soukrome asi 3ks a oba jsou jak trabanti maly vykon/ velka spotreba !!!

                        Mam drobnou historku kdy jsme jeli spolecne 4auta na hory do Rakous ja to vedl trasa 1000km tam a 1000km zpet… bmw 330dT 6,1l/100km, octavia 4×4 74kw 5,9, octavia pd 77kw 6,4 fobia HTP nevim kolik ale neco pres 8 :-D samo vsichni v 4 lidech, nekdo ve trech a veci po strechu.

                        Ze zkusenosti take vim ze motat se okolo 8l je celkem normalni spotreba pro kombinovany provoz, pokud clovek nejede klobouka !!! pripomynam 43kw s kroutakem nula nula nic…

                        tak at mi nekde rika ze to proste nezere a jede :-D Ano po meste a okrskach do 100km/h s prazdnym autem za 5–6l ANO pak ma tohle auto smysl ;-)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Není nad to srovnávat benzín a naftu ;0)

                          0 0
                          • Tehu  

                            jj to je pravda ale me slo o velikost a vykony :-) Jak jsem rikal jak je komu po chuti. Tech chce to a ten zas tohle ;-) v zadnem pripade to nemyslim spatne. Navic taky mame druhe auto do mesta Twingo 1,2 44kw r.v. 02 106tis km a ve meste ideal. Kde vsichni stoji podelne ja obcas kolmo :-DDDD

                            0 0
                            • Jenda  

                              jasne v tomhle mas pravdu, jde tam o to ze ne kazny ma na to pripadne chce utratit za auto hodne penez. A srovnatelne stara oktava v dieselu bude vzdycky za dvojnasobek co 1.2 HTP fabie. Kdyz pak nemas velkej najezd tak se ti diesel nikdy nevyplati i kdyby to zralo 1/2 toho co ta fabie. Ale je to porad dokola o tom ze nekomu staci HT za 15 tis a jinej ma fulla za 100 a picuje ze to neni dost dobry :-)

                              0 0
                        • Smazaný účet  

                          1000Km po CR, 300 po dalnicich, jinak okrsky, mesta. Dva lidi, kola v kufru, veci na hory i na jezdeni, jidlo, pivo. 6.1L/100Km:) Koloboukova jidla se nekonala, brzdou v provozu jsme nebyl. 47KW.

                          0 0
                        • Jenda  

                          pod 8 l to beru tak ze ani v Nemecku neni tech useku kde takhle muzes jet nejak moc, realna prumerna rychlost na nemecky dalnici je kdyz na to decentne slapes kolem 120 kmh (jasne jsou lidi co zvladaj daleko vic ale za cenu uplne jiny spotreby). Pri tom je skutecne spotreba do 8 l pokud nevezes nic na strese a nejses total nalozenej. Ale na to jak pisu vyse to auto neni primarne staveny.

                          No a tvoje srovnani diesel/benzinak je fakt smesny :-)

                          Mimochodem – plna cena POV na tu Fabii je 3700, 14 gumy stojej kolem 1000 jedna, servisni naklady minimalni takze si spocti kolik musis nalitat aby se ti ten diesel vubec vyplatil. Ja netvrdim ze je to nejak zazracny auto ale pro lidi co auto neprozivaj ale jenom potrebujou neco co je doveze z A do B to neni nijak spatna varianta. I kdyz osobne bych taky na svoje momentalni jezdeni volil jinej motor. Jo a jeste letosni zima bych rekl ze ukazala jednu velkou slabinu dieselu a to startovani ve velkejch mrazech. Proste jak je pod –25 tak muzes mit sebelepsi diesel a muzes brat naftu kde chces ale to jestli nastartujes je castecne dilem nahody.

                          0 0
                          • alinceb  

                            Nám stál diesel od Vánoc před barákem s pořádnou čepicí na střeše. Ani sem se nepokoušel zesměšnit při pokusech o jeho nastartování…:D

                            0 0
                        • Stingray  

                          To by mě taky zajímalo, jak se na ty průměry pánové dostávají, máme tu v práci dvě HTPčka a obě mrdky neskutečný.Ve městě se pod osum nedostaneš ani smykem :-D

                          Je to jeden z nejhořších motorů co jsem v autech jezdil..

                          0 0
                          • alinceb  

                            Volnoběh to jistí…;)

                            0 0
                          • Jenda  

                            na kratky jizdy po meste to fakt zere, taky zalezi jak se s tim jede, uz nejak nemam potrebu vyrazit z krizovatky se skripenim pneumatik

                            0 0
                        • kajulka2  

                          Taky se mi těch 8l ve 150 nezdá, mně to neslezlo pod 10 a to jsem jel sám Olomouc – Mohelnice, přitom při běžný jízdě to ukazovalo průměrnou spotřebu do 6l

                          0 0
                          • Jenda  

                            nevim, okamzita je vysoka, ale ten prumer vzdycky nejak pod tech 8 slezl. Jasne pokud vezmes usek kde jedes celou dobu fakt tech 160 tak to neni realny, ale to s zadnym autem :-)

                            0 0
                        • Frostty  

                          Hehe, s tím trabantem opatrně. Měl jsem trabanta, který žral regulerně 5,5l. Nicméně je nutno podotknout že byl motorově úplně v cajku.

                          0 0
                        • kralovek  

                          … Mam po znamostech a kamaradech … :o))

                          Dneska je tak srandovni den :o))

                          0 0
              • miloso  

                A koho to zaujíma či vydrží 200 000km. My sme z 12 rokov na daewoo lanos 1,5 najazdili, myslím že ešte ani nie 90 000km.

                0 0
                • jIrI___  

                  Někteří těch 90 tis km najedou za rok, dva a ty pak ta životnost motoru zajímá asi trošku víc ;)

                  0 0
                  • miloso  

                    A tým ako my, stačí aj to 1,2TSI, keď je o tom reč :-)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      No to je bez debat. Taky najezdíme jen takových 30 tis km za rok a 8 let nám bohatě stačilo HTP. A kdyby byla 4×4, tak nám stačí doteď.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        4×4 by se taky hodilo…jenomze nabidka na trhu nejak zavratna neni. Pripada v uvahu suzuki SX4, ktere je trochu skarede:))

                        0 0
                        • jIrI___  

                          To je fakt. Pokud člověk navíc nechce, ať to vypadá jak SUV, tak nemá moc z čeho vybírat.

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Tata prave spekuluje nad koupi auta. chata v beskydech, tkaze 4×4 by bylo vitanym prinosem. Mam trochu mezery ve znalosti systemu haldex, ale mam pocit, ze neumoznuje pouzivani 4×4 jinak, nez „po rovine“…

                            0 0
                            • jIrI___  

                              Haldex máme, zkušenosti ze zimy ještě čerstvé :). Pokud nechce jezdit vyloženě do terénu, tak myslím bohatě postačí. Funguje to tak, že trvale je poháněná přední náprava (jen nějaké mizivé procento jde na zadek) a jakmile přední kola proklouznou, tak se kroutící moment přenese na zadek a na kolo s nejlepším záběrem. Prý to umí to proklouznutí i předvídat a preventivně připojovat zadek. Funguje to v jakékoliv rychlosti, do kopce, po rovině, z kopce i na zpátečku. Jen je to holt všechno automatizované a člověk nemůže zmáčknout tlačítko, že zrovna teď chce 4×4. A na sněhu je to paráda :). Tam kde ostatní stojí, ty jedeš a samotného mě překvapilo, v jakých situacích a na jakém povrchu se to dokáže rozjet a jak to oproti dvoukolce drží v zatáčkách. Líbí se mi na tom, že jakmile v zatáčce na sněhu přidáš plyn, tak buďto si to drží stopu nebo začne pěkně předbíhat zadek, člověk si s tím i zablbne :)

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Vylozene teren nehrozi, to ne…jenom takovy ten bezny, ceske cesty a tak:) Vsak vis jake je to v zime v Beskydech…

                                Problem je, ze srovnavcich testu je docela pomalu. Docela se mi libi ten se subaru vs. ostatni na naklonene plosine. Ale nejaky systematicke porovnavani vice systemu jsem nenasel:(

                                0 0
                                • raceman  

                                  odkaz? :)

                                  0 0
                                • jIrI___  

                                  Outback byl taky ve vyberu, ale zere to jak krava… LPG nepripadalo v uvahu kvuli podzemnim garazim. Nakonec skoncili v konecnem vyberu Octa 4×4, Alfa Crosswagon, SX4, Passat 4motion a Altea XL4.

                                  0 0
                                  • notobi  

                                    tak CNG to tam může jen je horší počet plnících míst po republice

                                    0 0
                            • Smazaný účet  

                              Dnes je haldex už trochu jinde než v první oktávce 4×4. Tam se čekalo na proklouznutí předních, dnes je ten systém proaktivní. Nejen že neustále posílá na zadní kola 5% krouťáku (při dálničních rychlostech 2%), což umožňuje rychlé zapnutí bez trhnutí (na netu různě čtu zkazky o tom, jak OI 4×4 to připnutí rozhodilo celý auto a třeba ho roztočilo na dálnici), ale umí v různých situacích jednat chytře, takže při rozjezdu posílá rovnou hodně dozadu.

                              0 0
                • alinceb  

                  Mám 35tis./rok a to jezdím z firmy pomalu nejmíň. Kolega jezdí ± 100tis. ročně a Passata B5 2.0TDi odrovnal za 3 roky… Co tam máš dál?:)

                  0 0
                • duk  

                  Heh, tohle je kvalitní názor :-D

                  0 0
                  • miloso  

                    To nemal byť ani tak názor ako výkrik do tmy, že nie každý vyžaduje u auta životnosť v stotísícoch km :-)

                    0 0
                • Smazaný účet  

                  Hmmm..neketri ale maji auta ktere nezerou vice jaru nez benzinu;)

                  0 0
                  • miloso  

                    Naše auto umýva pánbožko a to čistým prírodným BIO dážďom :-)

                    0 0
                • MUSA  

                  tak to jste dali víc za výměnu pneu, brzdovky, baterie, chladící kapaliny, povinného ručení, mytí,… než za pohonné hmoty, a to se vyplatí mít auto

                  0 0
                  • miloso  

                    Žere aj trávu po krajnici, tak sa náklady na benzín vyrovnajú. Ale tak by som to nehrotil, najviac peňazí ide asi na poistenie a výmenu tekutín.

                    0 0
          • Tehu  

            ja jo a stejne bych to nechtel :-D

            0 0
      • Kosta  

        v tom případě sedni na svoji tříkolku 3.0 TDI, šlápni do pedálů a odfrč :)

        0 0
      • Kubiczech  

        Já klidně dvě.

        0 0
      • Tehu  

        mas recht jsem stejneho nazoru, ale zas na druhou stranu je spousta zastancu co jedou max ze sidliste do kauflandu a to verim ze si to chvalej.

        0 0
        • Kubas.1  

          tak do města je HTP imho super motor…výkon není zas až tak potřeba, spotřeba nízká, povinný nízký, zahřátý je to hned…

          0 0
          • DominikGT  

            Do města určitě ideál ale pro mě má auto smysl spíš na dálkové trasy.

            0 0
          • M_ishak  

            :O)) jste směšní kluci, v devatenácti mluvíte o autech pohrdavě, jako profi šoféři s 500 000 km na tacháči. Nedivte se, když se za to stanete terčem posměchu, rýpání a pod.

            1. Takže, škodovka je ***** jako značka, bez ohledu na typ.

            Předražený to je, furt se to sype. Ve značkovém servisu mi dopizdili dveře jak nějací

            19 letí učni ve stodole (Octávka 2,0 Ambiente). Známí mají

            s poruchovostí stejně špatné zkušenosti. Po roce jsem ji prodal.

            1. Služební fábka 1,2 HTP ultra *****, furt se sype, furt někde něco

            vrže, s cca 300 kg zátěží musíš do kopce na dvojku. Žere to jak tank.

            V rychlosti nad 110 km se cestující vzájemně neslyší. Kostitřes, ze

            kterého člověk po 100 km vyleze, jak kdyby narubal tunu uhlí.

            1. Škoda simply never.
            2. Auto na vyježdění Škoda Favorit půjčovaný (nespolehlivý, nepohodlný

            šrot), vlastní Ford Scorpio 2,3 litru, 100 kW – hnusný, až krásný.

            Obrovský, ve všech směrech skvěle prostorný koráb. Pohodlný, spolehlivost

            těžko hodnotit, páč to byla stará vylítaná rachotina s 380 tis. na

            tacháči na vyježdění a poté do šrotu.

            1. Toyota Celica 2,0 litru 129 kW – vpohodě závoďák pro pubeťáka,

            100% spolehlivost, skvěle hravá. Skvělý ********.

            1. Auto, Mazda 626 2,0 litru 85 kW – obrovsky prostorný koráb –

            skvělá 100% spolehlivost. Spíš takový fotrovský auto, ale dobrý.

            1. Mitsubishi Galant 2,4 litru 110 kW, chcal jsem do gatí z jeho designu,

            dobrý ********, jinak skvělý ve všech ohledech.

            1. Saab 9000 2,3 litru 147 kW, hnusný jak noc z venku i zevnitř, přesto

            kouzelný – získal si mě nejvíc ze všech dosavadních aut. Úžasný

            zátah, úžasné pohodlí – ve 130 km/h ticho jak v kostele, při

            přejezdu příčné prahy necítíte/neslyšíte.

            1. Škoda Octavia Ambiente 2,0 litru, 85 kW – původně jsem šel kupovat

            úplně něco jiného, škodovky jsem od dob favorita neměl rád, ale udeřila

            mě do očí jako skvěle zachovalá za velice dobrou cenu. Byl to jeden velký

            omyl – šla do světa nejrychleji ze všech, byl to po technické stránce

            krok (obrovský skok) zpět, ale prodal jsem ji ještě s 10 tis. Kč ziskem,

            tak to nebolelo.

            1. Mazda 6 sport 2,3 litru 122 kW – teprve si ji ošahávám, ale

            prvotní dojmy velice kladné.

            Takže na základě mých zkušeností podtrhuji, škodárna největší děs běs, nechápu její obchodní úspěch v ČR, když za stejný pěníz může člověk dostat úplně jinou kategorii. Japonci skvělí, technicky a spolehlivostí dokonalí. Saab – obrovská škoda té automobilky, byla to nedoceněná a nepochopená auta. Poslední modely byly i vzhledově líbivé.

            Auto brzo z jara koupím, na podzim prodám – přes zimu nejezdím. A stárnu a autem mého srdce je nyní Mazda.

            0 0
            • pantauleo  

              Ale stárnu a autem mého srdce je nyní Mazda. Moje slova. Mazda 6, 2.0 benzin, 108kW. Nic slabšího nebrat.

              0 0
            • DominikGT  

              Lol napíšeš že sme směšní ale přitom se mnou souhlasíš. Saaby jsou super, luxusní, rychlé a bezpečné ještě bych přidal volvo. :)

              0 0
              • M_ishak  

                No já nepotvrzuji tvůj názor = nesouhlasím s TEBOU, protože ty ani vlastní názor nemáš, prezentuješ názor jiných, cos od nich naposlouchal. Chápeš už?

                0 0
                • DominikGT  

                  Ne já mluvím výhradně o tom v čem jsem jel.

                  0 0
                  • Nikovlas  

                    Promiň, ale tady si neodpustím jednu citaci:

                    „O 1.2 htp mě říkal automechanik že je na nic. Vlastní zkušenosti nemám ale…“

                    Jinak – já skoro neřídím, mám najeto možná pár tisíc, většinu v rodinné Felícii 1,3. Není to žádný supr auto, ale když někam potřebuju dojet, tak tam dojedu. Takže svůj účel plní. Neřídím pro zábavu, takže nepotřebuju, aby to mělo nějakou úroveň. Jel jsem i v lepších autech, ale ten účel splnily víceméně podobně, jen větší kufr byl často výhodou.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      JJ, to mě taky pobavilo. Prostě je to samý JPP. :0)

                      0 0
                      • DominikGT  

                        Vlastní zkušenost s ní mám jenom že je to pomalé.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Vzdávám se :0)

                          0 0
                        • Atilla  

                          Ty vole- podle těch videi jsem si myslel, že ti je 13 a ne 19. Ty musíš bejt hroznej lofaz.

                          0 0
                        • Atilla  

                          Ty vole- podle těch videi jsem si myslel, že ti je 13 a ne 19. Ty musíš bejt hroznej lofaz.

                          0 0
                        • raceman  

                          :D:D

                          0 0
              • Kosta  

                ale M ishak vychází ze zkušeností s danýma autama, u Tebe mně připadá, co se někde doslechneš, to tu suverénně prezenzuješ jako svůj názor, ty LoLku :D

                Napiš kolik km máš v čem odježděných, to bude nejlepší..

                0 0
            • Kubas.1  

              nikde sem netvrdil, že mám zkušenosti jako „šoféři s 500 000 km na tacháčí“…pouze sem řekl, že 1,2 HTP není špatnej motor, ale nesmí se od něj chtít něco na co není stavěnej…

              Jinak tvůj pohled na škodovky je špatnej, ale to neznamená že je jedinej správnej…děda s bábi mají formana, skoro dvacet let starý auto, tahají do na pole, do lesa (fakt občas nevěřím co všechno to projede), všude – furt slouží. Naši měli feldu, rv. 97, doteďka nám stojí na dvoře jako druhý auto a je plně pojízdná. švagrová má fabku, nalítaných hodně přes 300 tisíc, má za sebou cca roční obtýdenní ježdění brno-zurich a zpátky, a furt slouží bez nějakých větších problémů, na první pohled bys určitě netypoval takový stáří…

              Na druhou stranu todle všechno sou starší auta, to že dneska sou škodárny pedražený a kvalita taky nic moc, to nepopírám

              0 0
              • ulipik  

                1,2 HTP není stavěný na ježdění, to je ten *******

                0 0
                • Kubas.1  

                  na ježdění na dálkový trasy, bych já řekl (přičemž dálkový u HTP bych řekl tak od 30km nahoru)

                  Jak už sem tu někde psal, tak imho do města je to fakt ideální motor

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    IMHO další blbost. Přiznávám, že pokud srovnáváš třeba s A8, tak na dálkový jízdy HTP opravdu ve světle A8 není. Ale já mám zkušenost s touhle cestou

                    a bylo to naprosto bez problémů, i jsem to do těch tří hodin v pohodě stihnul navíc do plzně jsem dojel za 5.5 litru. Asi mi to nebudeš věřit, ale to HTPčko je míň hlučný než octavie I 1.8 20V.

                    Uznávám, že na opravdové dálky po dálnicích jsou jiná auta, ale tvrdit, že cokoliv nad 30 km je špatně je prostě blbost.

                    0 0
                    • Nikovlas  

                      Tady to všichni podávaj, jako když se se Škodovkou nedá jezdit a že HTP je dobrý jen na přeparkování.

                      My jsme byli se starym Formanem (tuším nějakej 1,3 s karburátorem) 5× v Řecku (tehdy přes Rumonsko a Bulharsko) – to je jedna cesta kolem 1900 km – podle mě už je to za hranicí regionálního popojíždění. Občas se něco posere, ale nikdy nás nikde neodtahovali. Mlůvím tu o totálně narvanym autu – 2 dospělí, 2 děti, box na střeše… Náhradní díly na tyhle auta se daj sehnat všude. Docela bych chtěl vidět, jak v rumonsku budete shánět náhradní díl na Audi. Jasně – to se nemůže pokazit – něco jako ty velký lodě, co se nemůžou potopit…

                      Pak jsme to ještě párkrát jeli s Feldou 1,3 MPI (vevnitř už 4 dospělí, jak jsme s bráchou vyrostli) a taky to zvládla.

                      Ale přiznávám, že třeba s klimatizací by to bylo příjemnější…

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Jasně, když tady potkáváš holanďany s fiestou nebo 206tkou se zapřaženým karavanem, tak se řečem zdejším závodníkům musíš jenom smát. :0) Ale přiznávám, že jsem byl taky takovej, ale po jedný ráně vím co je důležitý. Že není důležitý jaký MI svoují nabušenou károu uděláš, nebo jestli budeš někde o 5 minut dřív (a že jsem se po dálnici něco ve 200 nalítal a na okresce i 170 – až je mi teď špatně jak jsem byl blbej), ale v pořádku dojet je to hlavní.

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          To je presne to..on je sice adrenalin valit nekde 160Km/h..ale kdyz si pak uvedomit, ze tim usetris pet minut, tka k cemu to je:DD

                          Obcas tomu taky slapnu na krku a zkusim co to da, ale jenom na „prazdne“ dalnici:)

                          nejcasteji jezdim 70Km cestu na chatu..17Km dalnice…tam nema smysl spechat bo nic neusetrim…pak uz jenom okrsky a priujezdy mestama…na okrskach lehoucce pod stovku…pres hory je 70Km/h optimum bo vpohode projedu zatacky a jeste mam rozumne otacky motoru…mam radost ze zavodniku, kteri mne na kratke rovince preleti a pak se potkame v esicku:)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Největší legrace je, když je na tebe nějakej trouba nalepenej v obci a už se těší jak tě vezme, ale kvůli provozu nemůže a ty mu v zatáčkách ujedeš. No a protože HTP mu přece ujet nemůže, bo to je *****, tak tě na rovince vezme na poslední chvíli před zatáčkou. A do další obce dojede 10 vteřin před tebou :0)

                            0 0
                        • Nikovlas  

                          Zas na druhou stranu – při takový „ráně“ může bejt člověk rád, že nesedí ve Felícii :-D

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Tak ona rána nebyla, nic jsem necítil, ani to nedrnclo. Kdyby tam nebyl ten betonovej kvádr, tak by z toho moje černoška vyšla s nárazníkama na dranc a ulomeným zrcátkem :0(

                            0 0
                          • hony007  

                            V tý rychlosti je docela jedno v čem sedíš (u osobáku samože).

                            0 0
                      • weekend warrior  

                        podle mě se tady dohadujete absolutně vo ničem. jasně, že když jednou dvakrát do roka absolvuju 500–800km cestu tak to zvládnu i v kočáře… ale pokavad to dáváš několikrát do tejdne, 16×do měsíce, potřebuješ fakt ultra pohodlnou káru, a ještě k tomu silnou aby uměla porušovat předpisy=povolenou rychlost fakt bez problémů=bez řidičova stresu, ale hlavne proti/spoluje­douciho…proste romster 1.2 neni medabeda o 4litrech…

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Ano, to bez pochyby, jenže místní experti s nulovýma zkušenostma s probíranýma autama tady vypouštějí bludy. Tak se to jen snažím uvést na správnou míru ;0)

                          0 0
                        • Nikovlas  

                          Nepotřebuješ, ale když jsi ochotnej si připlatit za větší komfort… Mi neříkej, že všichni, co „jezděj“ maj dvoulitry v kůži…

                          0 0
                          • weekend warrior  

                            podle me fakt zalezi na vzdalenosti a na tom co děláš…, vsichni co znam a jezdi za obchodem vic jak těch 80tisic+/ rok po cele republice a okolí, tedy fakt mega streky s, ale hlavně bez prespavani, treba plzen – ostrava, plzen(predsta­venstvo)druhy den brno – bratislava – plzen fakt jezdí jen v tom nejvíc pohodlnym a rychlim (a že teda nekdy setsakra ******** porusuji predpisy, to teda zas jo…jenže kdyby ne, bylo by asi lepší lítat letadlem), ale taky za to maj zaplaceno = vyplatí se jim tam jezdit…

                            ale to jsou magoři, jednou jsem jel s takovym blaznem rim/praha a on to dal na jeden zatah(moceni, jidlo, kafe)…prumerkou­ 180km…

                            0 0
                            • weekend warrior  

                              prostě je fakt, že ty čupa auta maj nejen xy stupnovy automato-tempomaty, ale sami brzdej a dobrzdujou, resej podivny odboceni(dnes teda i mikrospánek), + maji vsechny ty fičur jako automaticky stěrače, světla(do zatáček i na dálku) + samossebou všechny ty abs, eps, xyz věci, větraný/vytápěný, masážní!!! sedačky, xyz polohovatelný sedačky… prostě fakt báseñ… vylezeš a skoro nevíš žes jel…

                              při 200+ už teda citíš zatáčky i na dálnici, třeba ta německá na rozvadov je až vo strach, ale… v oct2 je to vo strach i při 150…

                              0 0
                            • weekend warrior  

                              tak jsem mluvil s týpkem: průměr za posledních 6let je 140t±/rok.

                              Jenom když jede do main kanclu a dom udělá skoro 250km… ale prý tam moc nejzedí, většinou, 3krát týdně, jen kolem…po pražském okruhu…směr východ atpd…a z5

                              0 0
                            • Jenda  

                              clovece prumerna rychlost na ceste Rim-Praha 180 kmh je celkem dobra historka pro kamose u piva ale realny to neni. Napriklad mezi Florencii a Bolognoi i nejvetsi italsti hrebci pokorne zpomali na predepsanych 80 protoze uz ve 120 bys pres dilatacni spary na mostech vyletel ze zatacky. Pokud jel pres Milano tak Milana projet rychle je nerealny, pres Svycarsko by ho ve 180 poslali na par dni do chladku atd atd :-)

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Nehledě na to, že stačí jedno zpomalení na 100 a průměrka jde do háje :0) 180 je reálý pokud by místma jel 300

                                0 0
                              • pepek  

                                Mrkni na datum.

                                0 0
            • esti  

              A co že si tím chtěl vlastně říci?

              0 0
              • M_ishak  

                To, že ti kluci tu zaplnili diskuzi, aniž by měli osobní zkušenost jakýmkoliv autem – mají pouze naposloucháno a přesto chrlí rozumy. To jsem tím tu chtěl říct a do opozice dát výčet mých aut a přesto tu nenajdeš půl slova, kde bych něco pindal – pouze v rámci reakce na ně (nepamatuji si nicky, jen že je oboum 19. Kolik mají najeto mymo autoškolu? 1000 km ve fotrovým autě, když vezli mámu do města k holiči? :o))

                0 0
                • Kubas.1  

                  nevím jak Dominik, ale já mluvím pouze ze svých zkušeností, ve zmiňované fabce HTP sem najezdil cca 1000km (a ne, není to mých jediných 1000km), takže si myslím že trošku tuším jak jezdí ;-)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    1000 km a už vynášíme soudy, to je pecka :0)

                    Já mám zkušenost asi těch 1000 km s HTP 2008 (před FL) a 23000 s HTP 2011 (FL). Oba 44kW. Navíc teď ze zimy i přesný porovnání obou aut na stejné trase ve stejnou dobu (přesednutí z auta do auta). Hlavní rozdíly – naprosto jiný zvuk motoru (2008 jako trolejbus, 2011 hlubší, dalo by se říct „dospělejší“), dále 2011 tužší řízení, tužší spojka (přidaná pružina), tužší pedál brzdy, navíc brzdy s diametrálně odlišným nástupem – 2008 pozvolný nástup, pedál houbovitý, 2011 ostřejší nástup, tvrdší chod, jiné zpřevodování (2008 při 90km/h kousek přes 2800ot., 2011 přesně 2400ot.). Jizdní vlastnosti taky jiné – 2008 pohodlnější, víc se naklání, 2011 tvrdší, míň se naklání.

                    Takže není HTP jako HTP…

                    Zpětně ve srovnání s oktávkou I 1.9TDI 66kW (moc mi chybí :0() ta 2011 fábie na hladkém asfaltu jako motokára, pomalu bez nedotáčivosti, TDI bylo těžké na čumák a mělo moc lehkej zadek, ale pohodlnější a stabilnější. Fábie na dálnici míň stabilní, citlivá na boční vítr, hodně řeší širší pneu (velký rozdíl mezi zimní 185 a letní 195) + o 10mm širší rozchod.

                    0 0
                    • Kubas.1  

                      jaký vynášení soudů? :-) napsal sem, že do města je to podle mně super motor, a že mimo město to prostě není ideální, ale to neznamená že to nejde. Jenom že s některýma jinýma motorama se prostě jede líp ;-)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Co ale znamená ideální? :0) Mimo město můžeš jet jenom 90/130 ať máš V12 nebo HTP ;0)

                        0 0
                        • Kubas.1  

                          to není o maximálce, to je taky o zrychlení například…nepot­řebuju mít V12, ale když chci někoho předjet, hodím blinkr, vyjedu z pruhu, a auto působením větru ani nezrychlí, tak to podle mně není ideální ;-)

                          ale todle je zase jenom modelovej příklad (kterej sem ale fakt zažil, ne jednou), a to je zase slovíčkaření, který mě nebaví…protože na tohle mi všichni odepíšete že sem mladej závodník co potřebuje jezdit jak hovado a nestačí mu nejspíš ani akcelerace ani 2,5 litrovýho turbobenzínu… :-)

                          0 0
                          • ulipik  

                            ale ne, nejvíc mi nasere strejda v RS, kterej šetří benzín a jede 80 a když hochci předjet zrychlí na 130. Na tohle jsou slabší auta k prdu. kdybychom jezdili více na západě jedou všichni ±5 podle maximálky a nikdo nezdržuje.

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            Tak když někdo jede 90 – 100 tak není potřeba předjíždět. Ten, kdo jede 70–80, se dá předjet v pohodě čímkoliv. Ano, cokoliv nad 100 koní ti dá velikou jistotu, ale to je tak všechno.

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            Fofrklacek jsi uz objevil?

                            Kdyz nekoho chces rychle predjet, tak tam mrdnes trojku (ve meste dvojku) a valis, ne? Jakypak copak…

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              JJ, trojka se dá do 115, 4ka do 140 :-P

                              0 0
                            • Kubas.1  

                              ******* tam můžeš co chceš, ale pokud ten motor na to nemá sílu tak ti to nepomůže…zkoušel si někdy předjíždět dejme tomu v 70km/h s něčím, co má pod 50kw? a znova – neříkám že to není možný, jenom prostě potřebuješ delší rovnej úsek, a aby nidko nejel do protivky…což ne vždycky někde je ;-)

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Ze 70 předjíždím běžně. To zvládne kterýkoliv auto s přehledem.

                                0 0
                              • Smazaný účet  

                                rovnej usek a nikdo do protivky je mylsim zakladni faktor pro predjizdeni, neeeee?:DD

                                Kdyz neni, pockam az bude, mrdnu to tam a valim. ze 70 je to na trojku vpohode. Kdyz si neveris, tak si nechas trochu mezeru s s vidinou dobreho useku na predjeti naberes rychlost jeste ve svojem pruhu…

                                0 0
                                • Kubas.1  

                                  dyť píšu že neříkám že to nejde…ale je rozdíl HTP, a něco silnějšího, kde prostě šlápneš, a víš že se tam vejdeš i když třeba v tom protisměru už není tolik místa…nebo ne?

                                  Celou dobu to píšu, a furt se bavíme o som samým…já netvrdím, že se v tom nedá jezdit, je to prostě auto na převoz z bodu A do B, jak už tu někdo psal. Jenom sem si dovolil poznamenat, že je spousta lepších a silnějších motorů který bych měl daleko radši ;-)

                                  0 0
                                  • raceman  

                                    kdyz tam neni tolik mista, tak se tam rozumny clovek ani necpe… ale vono jich je na cestach bohuzel malo… a taky to tak vypada

                                    0 0
                      • ulipik  

                        JSte oba machři na fabie jen jsem se zasmál těm širším gumám to potom funguje jak omezovač ne :-)

                        0 0
                    • jIrI___  

                      Ten o 10 mm širší rozchod fakt jde poznat? Já mám houby najeto, ale na našem autě rozdíl mezi letním a zimním pneu, kde na zimních je širší rozchod (jiné ET než na letních) poznám jedině v tom, že zimní víc hučí :D

                      0 0
                      • ulipik  

                        ale jo, poznáš spíš nižší gumu než širší je stabilnější. 16" zimáky 205/60 vs 17" letňáky 225/45 na svém autě hodně poznám. Je jistější do zatáček a při vyšších rychlostech. A dokonce i jede. No holt to není Fábie:-)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Profilový číslo je stejný, letní jsou o 10mm širší a jde poznat rozdíl. Ale rozhodně to nebude tím, že jsou širší ;0)

                          0 0
                      • Smazaný účet  

                        Jj, jde to poznat. Řeší to poryvy od kamionů, na zimních to zatřepe – byl jsem z toho docela vyděšenej poprvé, po přezutí na letní to úplně zmizelo.

                        Porsche dává za příplatek u carrery 5mm podložky pod kola, takže pokud to má nějaký ten vliv u superširoké a nízké carrery, tak to musí být poznat i u vysoké a úzké fábky :0)

                        0 0
                        • ulipik  

                          No u té Carrery ti asi nebude úplně stejné jako u Fábie:-D Možná se pletu ale asi to bude o jiné rychlosti.

                          0 0
                        • Kubas.1  

                          a jak je to vlastně s STKčkem? normálně to projde, že máš jinej rozměr, nebo bys to správně neměl mít?

                          0 0
                          • ulipik  

                            Já mám o kousek jiný gumy (šířka)než by měly být, tak jezdím na STK na zimních. Ale mám atest že ty kola mohou na mý auto být ale nezapsal jsem je do VTP. Pokud by neměly papíry tak bych to na auto nedal. Zaplatíš při bouračce všechno.

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            Jsou to kola z oktávky, ET se liší o 5mm (na F má být 43, na O je 38). V techničáku to není, STK vychází na zimu, takže na originální kola od škodovky. Až budu mít náladu a čas tak zkusím poptat co by stálo zapsat je do techničáku.

                            0 0
                            • JayDee  

                              litr, aspon u Imprezy

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Jenže jsi měl určitě nějaký papír co se dává k novým neoriginálním kolům. Jenže tohle jsou 10 let starý originální kola z oktávky, takže k nim není žádný papír.

                                0 0
                                • roud  

                                  napiš do škodovky třeba ti k nim pošlou typovej list

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Dík za nápad :0) Nebo napsat do Ronalu, ty je pro škodovku vyráběli.

                                    0 0
        • Kubiczech  

          Ale prosím tě, je spoustu horších aut i na dlouhé trasy. Něco jsem se v HTPčku najezdil, pendloval mezi Prahou a Brnem a nepřišlo mi, že bych nějak výrazně strádal či trpěl.

          Prostě úplně normální auto, co tě odveze z bodu A do bodu B a od kterého se nic jiného nečeká.

          0 0
          • Kubas.1  

            S tou poslední větou naprostej souhlas.

            0 0
          • ulipik  

            jo jen po 150 km už cítíš každou nerovnost a vylezeš z toho hrbatej. Fábie je SHIT Favorit a Felicia je aspoň prostorný auto, čelní náraz ve Fáčku a Feldě rozsudek smrti.

            0 0
            • Kubiczech  

              Favorit a Felicia je prostorný auto? Oproti Fábii? To si hrajeme na několika centimetrech rozdílu, které ani v jednom případě neznamenají prostorné auto. (:

              Já mám relativně mladá záda, ale pověz s čím srovnáváš tu vyklepanost. Ve stejné třídě to bude podobné. Já Fábii nemám za něco extra, ale je hafo horších aut.

              0 0
              • ulipik  

                Nevím já už několik let v této třídě nejezdím. A za ty prachy bych raději pořídil o třídu většího korejce.

                0 0
              • ulipik  

                jo v té době jsem měl možnost jezdit ještě PEUGEOT 206 SW, zlatý auto proti Fábii.

                0 0
              • alinceb  

                Felda Combi je proti Fábce Combi opravdu o dost prostornější. Sice je ten interiér fakt spartansky udělaný, ale vejde se víc…;)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Aby ne, když je felda o 38mm širší. Navíc něco udělají taky užší výplně dveří. Rozvor stejný.

                  0 0
                  • alinceb  

                    Nechtěl jsem to rozepisovat, ale je to tak. Když se ve feldě sklopily sedačky a sundalo zadní plato, tak z ní byl neuvěřitelný náklaďák. Stěhoval jsem v ní dvakrát mojí ségru (ideální rozměry na zarovnání krabicema od banánů) a pak taky sebe a přítelkyni z Brna do Liberce. O vození biků nemluvě…:)

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Zase mě je nějaký prostor naprosto ukradený – jezdím většinou sám, občas ve dvou, vpředu je prostoru pro oba dost, kufr taky stačí. V oktávce jsem vozil v kufru brašnu do školy a jednou do roka sklopený sedačky a auto plný hlíny a zahradnického substrátu v pytlích. Nákup z makra se vejde jak do fábie, tak do oktávky, jen ve fábce musíš víc hrát tetris :0) Takže mě by naprosto stačilo i něco menšího – dvoumístný kupé nebo tak něco.

                      0 0
                      • alinceb  

                        Hmm, tak to si prostorově nenáročný. Stačí, když potřebuješ jet na dovolenou nebo jen víkend na kola. Týdenní dovolená v Alpách – 4 lidi, rakev a kufr narovnaný až po střechu. V hatchbacku bychom byli nahraní.

                        Rozhodovali jsme se mezi mojí 1.2TSI combi a kámošovým Meganem III 1.9DCI v plné palbě – nakonec sme uznali, že fábka sice nemá takový komfort, ale vejde se mnohem víc. No a spotřeba taky nebyla žádná tragedie – tam 7.7 a zpět 7.3 a s perfektním dojezdovým časem kolem 6 hodin (567km) vč. oběda…

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Jj, jsem prostorově nenáročný, ostatně to celá naše rodina. Na dovolený jsme nebyli 12 let, takže prostě velký auta nepotřebujem. Táta otevřel kufr u oktávky naposled před zimou když vyndaval hever a měnil na zimní a teď když jsme měnili na letní.

                          Kolo by mi bylo tak nějak líto rvát dovnitř, takže ani ho nikam nevozím ani s ním nikam nejezdím.

                          Mě by na ježdění prostě stačilo i něco na způsob Scirocco, Astra Coupé, akorát by mi vadilo že nemůžu dát za sedačku tašku.

                          0 0
    • WEGO  

      Suchý aprílovský šprým v podání škody.

      Tohle je aspon k popukání: Je apríl, malá holčička přijde za maminkou do kuchyně a povídá: „Mami, tatínek se šel oběsit na půdu.“

      Maminka vyběhne směrem na půdu a holčička za ní volá: "Apríl, visí ve sklepě.

      0 0
    • jachymk  

      Vždy mě pobaví lidi co říkají/sdílejí absolutně nevtipné vtipy :D

      0 0
    • Doyle  

      Asi Apríl, ne?

      0 0
    • Toutou  

      Když už jsme u těch škodovek… Má někdo reálné porovnání 1,9 SDI vs HaaPka ve Fabii? Eventuelně 1,9 SDI v Octavii combi? Není to přece jenom už málo na tak těžký auto?

      0 0
      • Kubas.1  

        mám srovnání Fabia combi 1,9 SDI vs. Fabia II 1,2 HTP 44kw…výkon to nemá ani jedno, ale vybral bych si radši ten diesel…přijde mi to takový příjemnější (asi to bude tím větším krouťákem, prostě se mi v tom líp jezdí), navíc to jezdí skoro zadarmo, a je to skoro nesmrtelnej motor…

        0 0
      • ulipik  

        JÁ ZKUŠONOSTi SE STAROU oCTÁVKU 1,9sdi Po městě dobrý, po dálnicitaky, ale na státovce se s tím nepředjedeani nákláďák.

        Spotřeba minimální, motor věčný 500.000.km jako nic. Fábia o njšco líp jede, ale zase ne o moc. Fábie je auto do města ne na dálky nad 100 km je to *******, záda mne vždy boleli jen ze škodovek. Nyní Nissan Primera ta poslední a služební KIA CEED SW

        0 0
    • weekend warrior  

      a tak to se mi fakt ulevilo…uz 35let v rodine necekame na nic jineho, nez na tuhle supa zpravu..

      0 0
      • weekend warrior  

        ale já teda nejsem řidič, to je fakt, ale zjistil jsem, takhle, když jsem se vezl na delší vzdálenosti, že je třeba velkej rozdíl mezi 2jkovym Superbem combi 4×4 (ačkoli se mi nejvíc líbí) a last BMW7 ci MB S 500 4MATIC… ale asi takhle až moc se motory a vůbec všechno měnit zatím nechystaj, nebo jo…??? a zadarmo? :)))

        0 0
    • Vhalasta  

      Kua, já to HTP loni prodal.

      0 0
    • Hrabex1  

      podobna kravina jako tohle:

      http://ona.idnes.cz/…k-/styl.aspx?…

      0 0
    • venabch  

      Htp i tsi sou proste motory pro blbecci co se nechali nachytat reklamou , cim mensi motor tim vic problemu a cim mensi motor a vetsi vykot tim vic megaproblemu. Objem nelze nicim nahradit. Htp je fakt leda pro ducjodce co jedou jednou tydne na hrbitov amaj to asi 5 km a po tom co dotoho skocili z Embecka jim to prijde jako dobry. Jinak by to meli zakazat ty auta jsou prekazky dopravy. 1.2 tsi je desne slozity a navic ten vykon tam je v desne malym rozmezi otacek. Nejlesi fabka je ta stim motorem co byl ve felde.

      0 0
      • Smazaný účet  

        spletl sis datum:D

        0 0
      • Martin  

        jo, máš recht. auta zakázat a řidiče na místě, kde je policie zastaví, popravit střelou do týla.

        0 0
      • Petr L.  

        Fabka s motorem co byl ve felde, je urcite nejjednodussi a nejlevnejsi na pripadnou opravu ,ale HTP taky neni zadna tragedie jak se tady pise, v porovnani s podobnymi motory to zas neni tak strasne.

        0 0
        • BigKarel2  

          Ale není to žádná sláva…MPíčko je rozhodně lepší a to 50Kw MPičko ve Fábce taky nejede tak zle…

          0 0
          • Petr L.  

            Me HTP nevadi, co jsem porovnaval s 1.4 16V 55kW tak to do cca 100km/h jelo stejne, HTP mozna lip kvuli kratsimu zprevodovani, ono je proste treba zvolit vhodny motor k tomu co kdo jezdi a jake ma naroky.

            0 0
      • liBorec  

        ten vykon u tsi je prave v doost sirokym rozmezi otaček,protoze to ma turbo:D

        0 0
      • Smazaný účet  

        Asi bych tě měl svýzt a ukázat ti jaká jsem překážka dopravy :-D

        0 0
    • roud  

      Tohle vlákno je bžunda :O)

      0 0
    • kali222  

      200 pro HejTyPi*o :)

      0 0
      • venabch  

        FSI jede jako prase to je pravda htp nejede ale zase jak dlou to FSI a HTP vydrzi na 100 000 zacnou prvni problemy neda to ani 500 000 km

        0 0
        • ¨MZ  

          Už jsem viděl v bazaru 1,2HTP 40kW se 410 000km.

          Ty motory už se vyrábí 9 let a vidíte někde inzeráty typu: Prodám Fabia HTP, motor KO. ?

          Na jednom foru byl uživatel, který HTP 47kW najezdil 260 000km, po dálnici pořád 150, čekal, kdy se to vysype, aby koupil něco lepšího, ale za ty kilometry měnil snad dvakrát zapalovací cívku, možná výfuk, jinak mimo běžné udržby nic. Nechal pak pro jistotu dělat rozvody, ale prý ani na napínácích a věcech kolem nebylo vidět nějak moc opotřebení, prý zbytečná práce.

          Já najel s HTP 47kW 100 000km bez jediné poruchy na motoru, měnil jsem pouze přední desky, centrál zámek LZ dveří a výfuk, jinak naprosto bezproblémové auto, teď s tím jezdí rodiče. Spotřeba 6,5l/100km po těch 100 000km (podle tankování, to si zapisuju) a to byla spousta popojížděk, dálníce 130–140 tacho, žádná záměrně úsporná jízda, delší jízdy v pohodě kolem šesti litrů, jednou jsem jel mimo dálnice a větší města 100km trasu za 5,1l/100km.

          Na běžné ježdění naprosto dostačující motor.

          0 0
          • roud  

            ruku na srdce ale kolik lidí tolik km s touhle fábkou najede ? nedávno jsem taky kupoval auto tak moc dobře vím že bazary jsou přeplněný těmahle fábijema (klidně i 10–20 kusů na bazaru) a většina jich má najeto v rozmezí 50–100000km a válej se tam za naprosto směšný peníze proč asi ? (je mi jasný že je nikdo nechce :D )

            0 0
            • Smazaný účet  

              Jenže podle mě to je tím, že lidi prostě s tím HTP courají po městě, takže než se to zahřeje, tak to vypnou, pak to honí na semaforech a tak podobně a problém je na světě. Tohle škodí kterémukoliv motoru. Běžně bývají manažerská auta co jezdí po dálnici při 200 tisících v lepším stavu, než to samé auto, co najelo 70 po městě.

              0 0
              • alinceb  

                Jen nesmí jezdit Praha – Brno – Bratislava…:D

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Já psal po DÁLNICÍCH :-D

                  Já pořád mám za to, že ojetiny by se měly vybírat v oficiálních dealerstvích v německu, tak proto zmínka o dálnicích :0)

                  BTW když už jsme u těch dálnic, tak od 17. 4. nám zpoplatní 37km trasu Karlovy Vary – Cheb. Takže jim na celou „dálnici“ seru a dnes jsem vybíral alternativní trasu po okreskách. Google mi 50,5km trasu spočítal na 1h 22 minut. Já to zvládnul za 45min. :-D

                  0 0
                  • Frostty  

                    Hmmm, tak to hlavně zas nerozbij :D.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Je sucho, sluníčko svítí, tak na to šlápnout trochu můžu :0)

                      0 0
                      • Frostty  

                        BF je ti svědkem, Síla s tebou :O)).

                        0 0
                      • alinceb  

                        The Force will be with you…

                        0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce