• torciollo

    Čau všichni,

    chci si pořídit novou silničku a jako „laik“ v tomto oboru prosím o radu, jedna z místních dobrých duší mě mimo jiné navedla na toto kolo

    http://www.wilier.cz/…501/d-71466/

    o kterém uvažuju, že si ho pořídím. Chci se zeptat, jestli někdo s tímto kolem/značkou máte zkušenosti? Případně jestli by v této kategorii (těch 36 tisíc je fakt strop, co jsem ochoten dát) šlo/nešlo najít něco lepšího (mimo bazar samozřejmě)?

    Díky moc za případné rady :)

    • Krutas  

      Nema to Campagnolo takze ti to nemuzu doporucit.

      • blaf  

        to jo, ona ta aktualni Campa je ultra kvalita a trhak

        • Krutas  

          Chceš říci, že současná produkce není kvalitní, já mám jen pozitivní zkušenost, muj mix record a centaur řadí, brzdí 10 let, možná letos poslední rok:-)

          K tematu: Zajdi si někam kde je výběr, něco si projeď, na to pravém kole se budeš cítit fajn a pohodlně. 36tisic jsou už dobré peníze na výběr kola, věnoval bych tomu čas a projel všechno v okolí.

    • blaf  

      jeste pred nejakym casem slo za takovehle penize sehnat kolo na 105, nevim jak je to ted, nemam prehled, mozna nekdo jiny bude vedet

      (z bazaru by to uz bylo pekne kolo)

    • juricmir  

      Vážně jakožto začátečník na silnici potřebuješ karbon? Já osobně bych volil cestu hliníku a lepšího osazení. Koukni třeba tenhle Superior http://cyklokolik.cz/…d-issue/3766 nestojí moc a službu udělá taky super. Za to, co ti zbude můžeš jet na týden na soustředění :D

      • bluma  

        Proč ne? Naopak dle mého názoru je do začátku nejlepší solidní karbon rám, nějaká lepší zapletená kola a na to hodit klidně tu Tiagru. I když 105ka není o moc dražší… Aspoň nebude muset za rok řešit znova koupi lepší silnice.

        • Spartacus  

          +1. Vyměnit potom sadu nebo kola je pak levnější, než měnit rám. Investice např. 10K vs 30K.

        • juricmir  

          Je pravda, že záleží na co ji chce použít. Já jezdil 2 roky na starém Favoritu a taky mi to stačilo. Potom jsem koupil svoji silničku viz profil carbona a byla to změna k lepšímu. Máš pravdu, že když chce karbon tak proč ne. Otázka je ale co sežene :)

      • torciollo  

        Nad tím jsem taky hodně váhal, jestli hliník nebo karbon, ale nakonec mi ten karbon přijde jako lepší investice do budoucna (přesně jak píše Adam) a v téhle cenové relaci už by snad něco sehnat šlo…

        • juricmir  

          Dobrá, dobrá tak co třeba tohle? 105 na karbonu http://www.prodejkol.cz/…ing-700-2015 ?

        • GrumpySmurf  

          Vahal sem loni a nakonec sel do karbonu.

          Zpetne ovsem musim uznat, ze sem mel parkrat stesti a ze dnes uz mohl bejt karbon na prach.. K zacatkum nake ty pady patrej a u karbonu to je draha zabava. Zatimco hlina prezije mnohe a casem ji posunes do role zimaka a koupis neco jeste lepsiho…

        • tromboonen  

          Neni nad cim uvazovat.. ta Tiagra je naprosto dostacujici, 11sp neni nutnost, tohle radi stejne jako nove 11sp sady, je to o par gramu tezsi, ale ergonomie i vzhled super.. me by urcite stacila..

          Kolo dela ram, upgradovat z hliny nebo shit znacky karbonu na neco dobreho je zalezitost 30k, Wilik by mel bejt v pohode i v tehle low rade… sice je pravda, ze karbon nevydrzi vse, ale da se v pohode opravovat.. kola si casem koupis druha a treba lepsi a tyhle nechas na najizdeni, sada kdyby Te nejak stvala se da vymenit vzdycky a moc to nestoji, ale nevim, co by melo na tehle vadit..

          Nez navonenou sunku se 105tkou to urcite radsi tohle, koukam ze uz zvedli cenu, potvory… opticky mi trochu vadi ta mohutna horni ramovka, kdyby byla z boku placatejsi tak tomu neni co vytknout, ale to nejezdi..

          Zkus se mrknout na bazarech jestli se nahodou neobjevi neco v Tve velikosti, malo jety a o kus lepsi, ale jestli chces novy a hned, tak bych se tohohle rozhodne nebal, urcite to bude prijemny svezeni

    • Hroch obojzhivelnyj  

      Skoda toho absolutniho stropu, me tam pripadaj zajimavy ty modely na Athene.

      • tromboonen  

        No jo, ale to je neznačka rám, navíc dost podivných tvarů.. neříkám, že špatnej, ale ten Willík bude asi trochu lepší a i esteticky jiná liga.. já bych teda zůstal u Wilíka i za cenu nižší sady, ta Tiagra je fakt v pohodě.. ale je to na rozhodnutí každýho, v Tom decathlonu maj i trochu lepší tvary, neco jako 720? Ne jako tohle pseudo aero, ale pořád se mi to moc nelíbí a asi to nebude mít nějaký extra vlastnosti..

        • blaf  

          nerikam, ze ten willier je spatny, ale je to katalogova cina jaka kazda jina

          • tromboonen  

            Ale no tak, to uz jsme tu meli, myslis, ze katalogovej supermarket z Francie/Ciny na tom bude lip, nebo ze Te vytrhne ta o par gramu lehci sada? Ja myslim, ze Willik si ty ramy vymazli trochu vic, i kdyz se ve finale delaj v ty cine..

            Slovo katalogovy ram znamena trochu neco jineho nez jak jsi jej pouzil, IMHO..

          • Hroch obojzhivelnyj  

            Willier katalogova Cina? Kamarade ty dneska uz jdi radeji spat.

            • okapes  

              Trombon je taky z katalogu, to nevíš? Tam nad Trójou.

              • Hroch obojzhivelnyj  

                Eh?

                • Drobeczech  

                  To neřeš šlápl mu na kuří oko, tak bude bulet u každýho příspěvku.

                  • okapes  

                    Na nic mi nešláp. Spíš bych řekl, že ten bl.. tady všude tvrdí to, co mu někde nakukal nějakej prodejce a bere to za pravdu.

                    • Drobeczech  

                      Tak určitě :D

                    • Vilém  

                      Tak jiste, co bys cekal od prodejce fejku na ebay.

                      To takovi prodejci SUPu, to je jina, ti by si nic takoveho nedovolili.

                      • okapes  

                        Když jsem kolo kupoval, nic podobného, ani lživého mi nikdo netvrdil. Hromadu keců o jedinečnosti velkých a hlavně drahých značek jsem od prodejců ale slyšel dostkrát a proto jsem na ně alergickej.

                        • Vilém  

                          Vsak pisu, ze by si nic takoveho nedovolili.

                        • Člověk a jeho svět  

                          Ach ti prodejci velkých, ale hlavně drahých značek, je s nimi jen potíž. To by se mělo zakázat, taková drzost, prodávat drahá kola.

                        • Drobeczech  

                          LOL marketing je všude i u těch levných značek. Jen ty větší do toho cpou o něco více.

                        • tromboonen  

                          Hele okatej pse, for the last time, jediny co jsem tvrdil, je ze mezi karbonovym ramem male znacky jako je SUP a karbonovym ramem velke a renomovane znacky jako je Trek, ktera ma vlastni vyvoj nespocivajici jen v navrzeni tvaru a barev je kvalitativni rozdil a pokud nekdo vaha mezi podobne vybavenymi koly za podobnou cenu, z nichz jedno je SUP a druhe TREK, tak by vahat nemel a jit do Treku..

                          Pokud jsi nekdy drzel v ruce odstrojeny silnicni ram podobne urovne jako je SUP a treba ten Trek, tak i na detailech a provedeni je poznat rozdil. A hlavne ten ram vyvinuty (myslim la-up a konstrukci, ne jen tvar) ve vlastnom vyvoji nejake znacky ma nejake vlastnosti, ktere potvrzuji recenzenti, testeri a majitele vsude na netu (ano, neco z nich muze byt malinko ovlivneno marketingovymi kecy, ale lidi nejsou ovce)

                          Naopak Ty a Tvi spolu zastanci SUPu jste krasne ovlivneni marketingem SUPu, ktery vypousti do sveta ty PR kecy o vlastnim vyvoji, o kteremz musi kazdymu uvazujicimu cloveku bejt jasno, ze by si jej nemohla ta znacka vzhledem k prodeji svych silnicek dovolit).

                          Pro me je to jasne, jadost dlouho sjizdel vsechny detailni recenze a testy z celyho sveta na netu a na jejich zaklade si vybral ram s vlastnostmi, ktere jsem chtel. Kdyby SUP prodaval miliony ramu a silnicek na celem svete a jejich vlastnosti byly nejak specificke a lepsi nez jinych ramu, a bylo na to tisic testu a recenzi, klidne si koupim SUPa, ale za prvy lze pochybovat, ze to ty vlastnosti ma a zadruhy neexistuji zadne nezavisle testy a recenze a projetim demo kola nic moc nezjistis, protoze ma urcite zaplety a obuti atd.

                          Ty sis ostatne taky koupil ram od CUBE, coz je ve srovnani se SUPem velka znacka a nejakej ten vyvoj taky ma – a o tom ramu se daji najit testy a recenze… nebo jsi uveril jen marketingovej­m kecum?

                          Tak uz si to svoje bebicko pofoukej a prestan si na me otvirat hubu, jestli jsem Ti zpusobil ujmu informacema, ktere si povazoval za papouskovani marketingovejch kecu tak se omlouvam, ale spatne sis to vyhodnotil, ja psal o informacich z testu a recenzi (z medii ktere nejsou jako nejake ceske Velo nebo 53×11 kde recenze jsou vice mene PR clanky). Kdokoli si najde na netu informace a uvazuje, musi vedet ze mala znacka jako SUP si proste nemuze dovolit podobny vyvoj jako maj velke znacky, kor u noveho produktu bez predchozich generaci. Uz je Ti lip?

                          • ˘Ö˘ Krab  

                            Hele, tromboonene, víš, že se často shodneme, tady ale ne. Nechám tě svézt na karbonovém rámu velké značky (Merida), malé značky (Author) a skoro-neznačky (Polygon), můžeš si ještě pro porovnání přivézt svůj velkoznačkový Socialized. Pak Tě posadím na své záložní hliníkové RB ze druhé ruky. Vše na identických zápletech. Nejzajímavější je rychlostní rozdíl při jakékoliv jízdě z kopce a to, jak jdou kola ‚za pedálem‘.

                            Sám si ale můžeš zvolit hodnocené parametry, vyjma pohodlí bude na špici souboj Polygon vs. RB velmi vyrovnaný. Author je jízdně o třídu jinde, než Merida, ale Polygon je na tom ještě lépe (a to jsou rámy kupované v podobné cenové relaci a ve snad podobné kategorii). Proti tomu je hliníkové RB jako blesk z čistého nebe – a to je pidiznačka a navíc hliník.

                            Za mě jednoznačně raději top rám méně známé značky než za podobné peníze běžnou produkci značky velké. Při zaměření na výkon pečlivě zkoušet, zda (při omezeném rozpočtu) nenabídne hliník víc, hmotnost a pohodlí nejsou zdaleka všechno.

                            • tromboonen  

                              Tak tohle je rozumna argumentace, navic podlozena praktickymi poznatky a souhlas, to srovnani bych si rad vyzkousel..

                              Jen mala poznamka, ja hledal endurance ram (potrebuju vyssi hlavu, jezdim i mimo asfalt), slo mi i o takove parametry jako je chovani ve sjezdech, zataceni, drzeni stopy, plus filtrovani nerovnosti (tady musim castecne souhlasit, ze je to predevsim marketing a velkou cast delaji spis zaplety a obuti, ale takovy to brneni na velmi hrubem asfaltu ten ram opravdu bere lip nez neco tvrdyho..)

                              Roubaix ma delsi zadni stavbu, rozvor a vidlu vic dopredu, to jej dela klidnejsim a lip drzi stopu, neni to neposednej zavodak co se otoci na petniku, ale zato je stabilni, predvidatelny a klidnejsi i na rozvlnenem nebo rozbitem povrchu, ve sjezdech se ted nebojim jezdit rychlejc nez na starsi hline, ktera byla vylozene kratka a zataciva, tam jsem se ve sjezdu bal i napit, protoze pri jakekoli nerovnosti se to chovalo neklidne..

                              Pokud Tve vlastni detailni srovnani vyhodi takove vysledky pro Tve specificke ucely tak souhlas, jenze ja nemel moznost takto (s vlastnimi stejnymi zaplety) vyzkouset X kol, takze jsem dal na recenze a testy, kde se presne to o cem mluvim popisuje.. na toho SUPa proste takove informace nejsou a nikdy v takovem rozsahu nebudou, mozna se nekomu povede pujcit si ho a vyzkouset se stejnymy zaplety jako jine kolo, ale bude to dost slozite.

                              No a detaily zpracovani, vnitrnosti/kon­strukce ramu velkych znacek jsou opravdu trochu vyse, ve Tvem srovnani se mi zda ze hrajou roli jine vlastnosti nez jsem hledal ja a jsou to vlastnosti ktere vychytavky tech drazsich ramu vpodstate neovlivnuji (chces chrta co jde za pedalem a ostatni Te moc nezajima, respektive takhle to srovnavas).

                              Takze jo, pokud ma clovek moznost si konkretni kola porovnat se stejnymi zaplety, muze se stat, ze levnejsi ram mensi znacky bude pro konkretni styl nebo vkus/hledane vlastnosti stejne dobry nebo lepsi. Me jde celou dobu o to, ze u tech velkych znacek se ty informace dozvis celkem spolehlive i pred vyzkousenim, plus ta argumentace vlastnim vyvojem u SUP silnicek byla smesna..

                              Je mozny, ze ta SUP silnicka bude mit nejaky zadouci vlastnosti, treba bude tvrda a pujde za pedalem, to jde i u „levneho“ ramu celkem snadno docilit, ale narozdil od vlastnosti toho Treku na to nemam spolehlive porovnani.. a me slo i o jine vlastnosti, zase, je mozne, ze je SUP bude mit (tady uz bez toho poradneho vyvoje tezko, musela by to byt opravdu nahoda), jenze to proste nezjistim/nedoz­vim se..

                              Taky jsem tak trochu reagoval na srovnavani kol na zaklade osazeni, konkretne sady, coz lidi casto delaj, asi zvyk bajkeru z MTB, u silnice podle me prd zalezi, jestli tam mas 105 nebo Ultegru, klidne i Duru, je to jen o vzhledu a par gramech a silnicku dela predevsim ram, ty od velkych znacek jsou vychytanejsi, plus vetsinou dozivotni zaruka, takze mezi SUPem a Trekem bych bral treka i za cenu 105 vs. Ultegra, treba..

                            • Spartacus  

                              Trombon jako „velkou“ značku asi myslel značku, která má větší historii a nějaký vývoj. Merida je velká značka možná tak, co do počtu prodaných kol…

                              Jo, sponzorují wt tým, ale co jsem měl možnost vidět, tak krom těch topmodelů je to těžká bída… To ten Author je proti tomu luxusní záležitost. :o))

                              • tromboonen  

                                Ja Ti nevim, Karle, Merida (spolu)vlastni nektery jiny znacky jako treba Spesla a vyrabi jim ramy, nekdo tu o tom psal… je fakt, ze v Meridach se moc nevyznam, nejak mi nesedi, bejvaj vetsinou delsi, ale za socka znacku bych ji neoznacil :)

                                • Spartacus  

                                  Karel když jde okolo socka obchodu ( nic ve zlém, dostupné kola pro pepíky, co jezdí na pivo a párek ), tak je to Měřida. Když Karel vidí jet rodinku k rybníku na fofolu, tak půlka z nich má Měřidu…

                                  A drtivá nabídka Meridy je zaměřena na tuto klientelu. Což se třeba o Bianchi, Colnagu, nebo BMC říct nedá. Netvrdím, že je nekvalitní, ale do top bych ji určitě neřadil. :-)

                                  • Kire  

                                    Merida vyrábí top modely i low end a těch prodá samo o dost víc.

                                  • tromboonen  

                                    Tak to se da myslim rict o kazde mainstream znacce, ze prodava hodne levnejsich sunek.. krome fajnovosti jako Tebou jmenovany Bianchi, Colnago, BMC, to je jasny, ty se proste na levne sunky nezameruji a buduji si image vyjimecnosti..

                                    Ja myslel ze suverene nejvic pepiku a rodinek jezdi na Authorech.. no to je jedno, kazdopadne Merida to asi umi, ze maj strategii oddeleni levnych sunek od top modelu, zatimco jini se snazi i ty levnejsi stajlovat jako ty top a nektere technologie se dostanou i do tech levnejsich, to uz je na nich..

                                  • Spartacus  

                                    Asi to bude distribucí v konkrétním depártmentu :-) Tady frčí Kellys, Merida, Rock Machine.

                            • jecnak  

                              Jiste, pokud je jednoznacnym parametrem jen tuhost zadni stavby ci celeho ramu, mnoho top karbonu se muze jit zahrabat. Malokdo ale chce jezdit na udrncane tezke koze, jen kvuli par sprintum. Dobry ram obvykle dela vyvazenost vsech parametru, geometrie a propracovane funkcni detaily + design. S materialem to nema zas tak co delat, nebot extremy se daji najit ve vsech taborech.

    • Smejči  

      Mě se to kolo moc líbí. Jak už tu někdo psal, tak kolo dělá rám. Ten je fajn. To je základ. Tiagra 2016 – co jsem četl v testech je pecka. Z vyšších řad už propadly kliky, páky… Bude to řadit jedna báseň, vůbec bych se toho nebál.

      Jinak já mám Wilier, taky GTR (starší rám) a jsem velice spokojený. Pro mě, ne pro každého, je i přidanou hodnotou, že tyhle kola nejsou moc okoukaný. Spešlu, Scottů, Treků…potkáš hafec, ale tohle málokdy.

      • Člověk a jeho svět  

        JJ. Jen ta kola jsou teda prachbídná, to by stálo za výměnu.

        • tromboonen  

          Tak uplne na vyhozeni nejsou, jako na vetsine seriovek se pocita s tim, ze casem kola upgradujes, tyhle se budou hodit jako najizdeci, na trenal/valce, na zimaka..

      • čel.A  

        Řešil jsem to 3 měsíce zpět. Vzal jsem Wiliera. Pekne zpracovány rám, tradiční značka. jsem nadšený.

    • torciollo  

      Díky všem za názory, no a vzhledem k tomu, že v mojí velikosti měli poslední kus, tak už je doma, tak snad to byla dobrá volba :)

      • Hanyz1  

        Škoda té rychlosti, jinak bych ti stihl napsat, že u kck (dovozce, provozovatel wilier.cz) se dá domluvit na upgrade zapletenych kol za rozdíl ceny :-) každopádně gtr mám taky k maximální spokojenosti, navíc všude vzhledem budí obdiv :-)

      • jeffino  

        škoda, já osobně bych šel klidně do toho francouza čínskýho :-)

        mám jejich aero dres a kratasy tu nejvyšší řadu a za ty prachy fakt super, recenze na bikeradaru taky nejsou špatný

        http://www.bikeradar.com/…/bikes/road/?…

        tváří se to sice lacině, ale fakt poměrně slušná kvalita

        wilík je super o tom žádná, ale ty vyšší řady:-/

      • Smejči  

        Tak sem pošli fotku

      • MI.KU  

        Gratulace a škoda ty rychlosti – chtel jsem napsat ze za 30 jsi mohl mit na slušnému hliníku Ultegru s Mavicama.

        Jinak hoď fotku ;)

        • tromboonen  

          Budoucnost sice patri hliniku, ale ne kazdej na nem trva :) Co je psany na pakach neni az tak rozhodujici a kola se na seriovkach meni skoro vzdycky… jako ne ze by ten Tvuj CAAD nebyl dobrej, ale ten William taky neni k zahozeni, ve finale je to o tom co se komu libi/o cem se presvedci ze to chce..

          • MI.KU  

            Já nemyslel CAAD ten je o 20 dražší jak ten Willier. Měl jsem na mysli Radona Ignite za 30 tisic. Jo ten Willier je hezkej a udělá radost, jen sem chtel navrhnout alternativu ;)

            PS: S tou budoucností v hliníku to byla ironie předpokládám? ;)

            • tromboonen  

              No ja nevim jestli ironie, Cimrmana znas predpokladam… CAAD je dost starej koncept, ale dotaqzenej a pro fajnsmekry, nic proti.. ja koupil prvni lepsi karbon ram a okamzite nato zalozni hlinu (starej kousek), protoze ten kilovej karbon ram s papirovou stenou mi pripadal jako neco co odrovnam kdyz to poprve nekde spatne opru, ale v praxi to neni zas az takovej problem, tu hlinu volim jen kdyz mi pripada, ze by se to mohlo nekde ztratit nebo poskodit pri prevozu, takove ty hromadne akce kdovi kde.. vono stejne ve finale cely to pohodli a chovani ramu hodne zavisi na kolech a obuti plus geometrii, ale Ty uvazujes o tvrdsich kolech a asi i uzovkach, no nevim.. ja zjistil, ze kola a hlavne plaste a duse delaj obrovskej rozdil skoro vetsi nez ram, specialne na mistnich tankodromech, ale zas nekdo jde po tom pocitu tvrdosti a rychlosti za kazdou cenu, i kdyby to ve finale zpomalovalo..

              A v te cenove hladine jako Tvuj Caad je tam spousta Williku, ktery uz na tom budou podle me hodne dobre, ale je to vsechno o osobnich preferencich..

              • MI.KU  

                Jo takhle no ale v tom se přeci schodujeme. Taky tvrdím ze záleží víc na konkrétním návrhu rámu pláštích, kolech, sedli sedlovce a kalhotách s vložkou. Papírová stěna u 1kg karbonu – by mne zajímaly stěny u toho caadu kdyz ma 1098g a vidlice tuším 280g no raději to zjišťovat ani nebudu :)

                Kola – no já zůstanu rozhodně na pláštích 25mm – tam kde jezdím je to dost rozbyté do 23 jít nechci. A kola jo nejvíc zaujaly předběžně ty Ksyria Exalith ale s 85kg si zas člověk nemuze vybírat jinak nez tuhá kola – což je fajn – jde mi o to ze to ubere cca 400g a navíc budou lépe brzdit – za mokra stejne jak za sucha. Není to finální letos je uz kupovat nebudu az na pristi sezónu – v ČR budu v srpnu pak jedu zas pryč a na listopad to poberou Aksia plus přes zimu – takže nove kola az na novou sezónu ale určite neco s takto upravenou brzdovou částí.

            • Člověk a jeho svět  

              Zase z toho CAADa nebuď tak mimo (a to píšu jako ortodoxní příznivce značky CNDL).

              • MI.KU  

                Hej hej vzdyt sem psal ze jsem myslel Radona za 30 – kdyz čtu ze tech 35 je pro nej maximum tak mu nebudu cpát kolo za 55 přeci. Radona sem videl a působil hezky ale uz ma Willier – taky pěkný a kdyz si ho časem líp osadí…

    • lukas_77  

      a tento Wilier ? http://www.wilier.cz/…ile/d-71399/

      rozhodujem sa asi len medzi nim a CANYON, len este neviem, ci vo verzii ULTIMATE alebo ENDURACE

      https://www.canyon.com/…-sl-7-0.html

      https://www.canyon.com/…-cf-7-0.html

      vraj CANYON robi fakt kvalitne ramy, pomer cena/vaha/tuhos­t/kvalita je vraj asi najlepsi na svete.

      ten Wilier je dobry? som pocul uz nazory, ze ram sa kruti, ze ten karbon je blato, nie je tuhy.

      limit mam maximum 1600 EUR (asi 42 tisic korun) poziadavky karbon ram a sada sh105

      • hannawald  

        A geometrie je jedno, poskladas se na vsechno? Ja treba potrebuju vyssi hlavu a tak vybiram mezi „endurance“ modely na celodenni jezdeni. u zavodni geo bych musel davat predstavec do pozitivu a to by byl hnus..

        • hannawald  

          Mozna popremyslej i o Canyon endurance 8.0, ma tu jejich dvoulistovou vcls sedlovku, ktera je pry opravdu pohodlna. Je opruz ji namontovat, ale funguje..

      • blaf  

        kola nemuzu srovnat, ale s Ultimate CF SL jsem spokojeny, vaha dobra, nekrouti se, geometrie bych rekl neutralni, ultra zavodak to geometrii neni

        Endurance bych rekl, ze uz je na tom s delkou hlavy celkem extrem

        • MI.KU  

          Mohu se zeptat kolik váží samotný rám, či váhu celého kola – v jakém osazení a velikosti? Díky.

          • blaf  

            ram vel. L vazi 1450g, krk nerezany, vcetne hlavoveho

            sedlovka (ta starsi, ne ta dvoulistova) 222g

            predstavec V13 110mm 172g

            cele kolo 7.3

            komplet Ultegra Di2 11sp.

            kola Pancho Wheels PW27

            • MI.KU  

              Aha díky – to uz máš trochu jinak osazené než se prodává – i tak díky.

              • blaf  

                ja koupil jen ram a postavil si to sam, z kompletniho kola bych pulku prodaval a to mi za to riziko nestalo

                • MI.KU  

                  No ja chci měnit na pristi rok záplety a asi budu dávat potom jiný sedlo – většinou mi to nesedne a nečekáme že by mi sedl i ten Fizik – uvidíme – ted jsem ve stádiu čekání na kolo ;) S váhou se chci dostat pod 7.

                  • blaf  

                    pod 7 by to slo, ale zadarmo to nebude, moje zaplety maji 1500g, pokud se budes chtit dostat niz, tak nizky karbony, s hlinikama se o moc niz asi nedostanes, kdyz das Duru, tak to bude o 200g niz, ja radeji zvolil Ultegru Di2, cena za Di2 Duru je jinde, neco usetrit muzes na sedle, zalezi co tam das, nevim kolik ma fizik

                    ja vlastne letos jeste pridal asi 100g na klikach (Quarq), casem bych chtel nejake vyssi karbony, ale pod 7 to tlacit nebudu, myslim, ze v nasich kopcich v Polabi mi to nic neprinese :)

                    • Člověk a jeho svět  

                      Fizik Arione r1 má 145 g, oproti tomu Arione classic 225 g. Ostatní typy (Antares, Aliente) jsou vždy o něco těžší než Arione v rámci řady.

                    • MI.KU  

                      Tak teď tam jsou ,,dvoutunky,, Aksia – s těma to má 7,5kg – takže něco lehčího kol 30.

                      Sedlo je 7 verze uplne ta nejnižší to ma snad 270g takže neco o 100g lehčí není problém.

                      Sadu chci mechanickou – je tam Ultegra tu zatím nechám a až bude ojetá kazeta dám z Dury – taky o dost lehčí. Pod 7 to jde snadno ono to jde i dál ale to už by pak byl balík.

                      V první řadě mi půjde o ty kola no to člověk pozná nejvíc a zbytek – sedlo pokud nesedne a kazeta po ojetí.

                      • tromboonen  

                        Vona ta hmotnost fakt neni vse, je to spis takova obsese, vetsina nas hobiku co nejsme vychrtliny s top W/kg nejake to pulkilo ani nepozna, i kdyz vrazis desitky klacku do odlehceni pod 7 kg, stejne s sebou ve finale vozis minimalne naradi, lepeni, dusi, pumpu..

                        Top kola vs obycejny Aksia v kopci poznas, to jo, ale par gramu nekde na ramu rozhodne nebude markantni rozdil, teda jestli nejezdis zavody..

                        • MI.KU  

                          Jo zas cca půl kg na kolech – jezdím Kopečky, kopce… To člověk už pozná.

                          Moc věcí nevozím. Někdy nic.

                      • blaf  

                        to je vaha nekde z webu nebo mas zvazeno? uprimne, te vaze neverim, pokud to neni vel. S

                        • MI.KU  

                          To je potvrzeno v recenzích a je to váženo i na videu – je to ve velikosti 56 což odpovídá běžnému L – mám 185cm. Až kolo bude doma mohu převážit ale je to mnohokrát potvrzené – váha souhlasí.

                          Hliník nemusí být vždy těžký – rám 1098g vidlice má asi 270–280g, kliky jsou lehčí než Dura, Record a td… a pak je to o osazení.

                          • blaf  

                            jakej hlinik? ja myslel, ze se celou dobu bavime o ultimate cf sl :)

                            • Člověk a jeho svět  

                              CAAD voe :)

                            • MI.KU  

                              CAAD 12 na Ultegre. – ptal jsem se na váhu Canyonu protože jsem to měl taky chvilku ve výběru a zajímalo mne kolik váží v reálu oproti webu kde je dle mne váha u malé verze. Myslel jsem ze máš běžnou verzi – ale máš to poskládaný dle sebe.

        • satch  

          ale endurace a ultimate se liší na hlavě o 5mm a na délce o 10… to ti přijde jako extrém?

          • blaf  

            dva roky zpet jsem studoval geo kdejakeho kola, tak jsem si to asi spletl, myslel jsem, ze je tam rozdil vetsi

            jinak je lepsi porovnavat stack nez delku hlavy, rozdil 5mm u hlavy neznamena rozdil 5mm u stacku

            • satch  

              jo, stack se už liší o 11mm, ale moc nechápu jak toho rozdílu dosáhli… To má jako endurace níž střed?

      • MI.KU  

        Tenhle Wilier se mi moc nelíbí to GTR vypadá líp a ultra závodní geo to taky není.

        Z toho výběru bych asi bral ten Canyon – Jakej to uz je na tobe. Za mne mínus canyonu ted je ze je to všechno šedý… Žádná barvička veselá. Přitom dámskej model ano.

        • blaf  

          ten ultimate cf sl letos maji stealth red, takze barvicka je, ale neni to zadny cirkus, coz osobne povazuju za plus

          • MI.KU  

            To je na mne pořad málo barevný ;) vidis to mam naopak kolo výraznější a hadry vemu nějaké neutrální – zvažuji Assos.

        • lukas_77  

          ani mne sa nepacili farby Canoyn, ale uz som asi zmenil nazor a chcem to presne naopak. kolo nenapadne sede a dresy vyrazne. vidim to na aktualne dresy Tinkoff, ake vozi A.Contador. moc sa mi pacia a auta ma dobre uvidia. jazdim aj MTB kolo takze zavodnej geometrii sa chcem asi vyhnut, aby posed na silnicke nebol tak moc rozdielny oproti MTB

      • tromboonen  

        O Willieru a tomto konkretnim ramu jiste najdes recenze a testy, pochybuju, ze by se nejak tragicky kroutil. Je to tradicni znacka a kola delaj dobry.. Canyon za stejne penize bude asi trochu vic muziky, maji lepsi pomer cena/vykon kvuli zpusobu prodeje a distribuce (ale taky si muzes pul roku pockat:).

        Ve finale je to krome geometrie, ktera rozhodne neni uplne jedno hlavne o tom co se Ti vic libi stylove a tvarove a mozna jak je Ti sympaticka znacka, Willier je takova trochu srdcovka pro fajnsmekry, taky jich neni tak moc, Canyona ma kazdej (ne ze by to byl problem)..

        Na me osobne jsou nektery Williery trochu moc barevne resp. moc polepu a napisu, leda ze bys pouzil jejich custom konfigurator, ale to je drazsi a jen na nektere modely.. Canyon mi zas pripada takovy hodne strohy, hranaty, technicky, bez charakteru, ale kdyz nema kontrastni polepy a napisy Canyon na kazde trubce, tak je to decentni..

        • čel.A  

          Souhlas, Wilier testy jsou BikeRadaru, ROAD.cc,.. Všude je chvaleny.

          Chtěl jsem Canyon Endurance, ale meziročně šla cena dost nahoru a tak jsem vzal za +/- stejnou cenu Wiliera. A přeci jen na silnici je více doma zn Wilier, je to Ital :-)

      • čel.A  

        Mam přesně tohohle Wiliera. Geo mi sedne, není ani závodní, ani ultra vzpřímený, tak nějak uprostred. V reálu je hezčí, zejména ta červená je červené svitiva, je to pecka. Silnicku jsem chtěl výraznější, bika mam zase komplet cernyho…

        Kolo je fajn, vše šlape. Budoucí investice je určitě do kol, pak ještě sedlovku je ALU. Zbytek je funkcni a není nutných investici.

        • MI.KU  

          Jo červená je dobrá to já bral taky ted. Ale víc se mi líbí ten rám u Wiliera GTR nebo Zero – tady mi ta přední pasáž u hlavy – napojení spodní a horní trubky – přijde taková moc ,,štaflovitá,, ale co člověk to jinej vkus – kolo co sem koupil jsem původně vyřadil z výběru, protože mi přišlo hnusný úplně tím rámem ;) no a skončil jsem u něj :D

        • Myrra  

          Jo, loni na podzim jsem koupil „výprodej“ GTR, ale s Centaurem v karbonu. S tím rámem to opravdu hezky ladí :-D

          Bohužel český dovozce tu takové varianty moc nenabízí, skončil jsem s objednávkou až v Reichu (byl to trochu adrenalin, ale kolo došlo v pohodě).

          Rám je ok, pro „starší a pokročilé“ patřičně pohodlný, ale rozhodně ne líný. Jsem spokojený a to, že lakování vypadá mnohem lépe než na fotce, je taková „třešnička na dortu“.

    • Relapse  

      Taky se chystám pořídit si novou silničku a Wilier GTR, který tady probíráte, mám v hledáčku.

      Rád bych se zeptal, jestli je možné najít tuto silničku v některé prodejně v Brně? Chtěl bych ji vidět naživo.

      Díky.

      • jaja01  

        nechces si udelat vylet do cech? ;-)

        http://www.bike-forum.cz/…athena-vento

        • Relapse  

          Škoda, že to není velikost L, už bych pro ni jel.

          • jaja01  

            kolik meris? ja 185

            • Relapse  

              Jen 181. Bike mám velikost L 19", ale nevím jak moc se z toho dá nebo nedá vycházet při výběru velikosti silničky.

              • jaja01  

                zalezi i na delce nohou, ja mam taky bajka L, silnicka L mi byla mala, skda, ze to nemas za rohem, mohl by jsi se svezt a zkusit to

                ale zajemci jsou, asi jsem dal dobrou cenu

                • Relapse  

                  Škoda, mám to daleko. Ale díky za nabídku.

                  Jen se divím, že takového krasavce prodáváš :D

                  • jaja01  

                    je pravda, ze je to krasavec, ale taky je bohuzel pravda to, ze mi silnice proste neprirostla k srdci, odjakziva bajker jsem si rekl, ze by me silnice mohla bavit, narazil na pro me tehdy neznamou italskou znacku s docela levnym karbonem, ktery se mi moc libil, tak jsem to koupil … mno a na silnici jsem byl 6× (500km) a zaprve me nebavilo jen pozirat kilometry a zadruhe jsem mel dojem, ze mi pokazde ridici aut a kamionu usilovali o zivot … takze jsem se vratil do lesu na bajka

                    silnicka rok visela na drzaku v garazi, prislo mi to lito, udela urcite radost nekomu jinemu

    • veteran  

      Narazili jste někdo na problém s košíkem na sedlové trubce – že je moc nízko a bidon do něj nazajede naplno, ale narazí na spodní rámovou trubku? Jak jste řešili?

      • Hanyz1  

        Narazili. A jednoduše jsem na košíku vypiloval otvor na délku tak, aby byl košík výše

        V žádném případě nevož bidon tak, kdy ti naráží do rámové trubky. Už jsem viděl fotku, kde to tu rámovou trubku po delším čase hezky vybrousilo

      • Karma  

        a co vyvrtat další otvor vejš v sedlové trubce?

    • maajkee  

      Na tom kole jsem najezdil cca 600km, rám je pohodlný a na živo opravdu pěkně zpracovaný. Co se týče téhle nové Tiagra, tak jsem si opravdu liboval, chodí rozhodně líp než starší Ultegra. Treoch uslabina jsou základní těžká kola, ty jsme hned vyměnil, ale to můžeš v budoucnu.

      Mně nakonec štvala ve velikosti XL (aby mi sedlo na délku) už hodně moc vysoká hlavová trubka, kdy i po odstranění podložek jsem neměl řidítka pořád tak nízko jak bych chtěl. Proto šel pak Wilier do světa. Ale za mně naprosto OK

    • zderes  

      Dám to sem. Wilier Gtr team vs Maxbike glandon. Silničkám nerozumím vůbec.

      Po přečtení několika diskuzí snad ten Maxbike je oproti Wilieru třetí liga. Rám Maxbiku je snad diskotéka a značka není in. Jenže rám se klukovi líbí víc Maxbike.

      1. Jsem limitován pouze těmito dvěma značkami
      2. Cena max 60tis. Ultegra, karbon.
      3. Nižší řada 105 (musí být pouze Shimano) je o hodně horší než ultegra nebo stačí 105 a investovat do karbonových kol?
      4. Je fakt rozdíl v kvalitě těchto dvou značek podobného osazení?

      Díky.

      http://www.wilier.cz/…eam/d-71468/

      http://www.maxbike.cz/eshop/glandon

      • MI.KU  

        Proč se omezovat jen na toto?

        Jo willier jako značka je lepší než maxbike ale rozhodně to není žádná výhra – s 60 tisícema se můžeš podívat na výrazně lepší značky – Specialized, Bianchi, Cannondale, Colnago, Cervelo, BMC.....

        105 je stejná jak Ultegra jen trochu těžší.

        https://www.bike24.com/p2140176.html

        Za 35000 na 105 – a k tomu můžeš za zbytek koupit galuskový kola a bude to o třídu jinde jak Willier a ještě budeš mít původní kola na trénování/nájezdy.

        • maajkee  

          V čem je třeba Specialized výrazně lepší značka na silničky než Wilier? Děkuji za vysvětlení.

          • MI.KU  

            Třeba nějakým vývojem a rámem?

            • maajkee  

              Aha, teď jsi mi to pěkně osvětlil :)

              • MI.KU  

                No v čem je rozdíl mezi Octavií a třeba A4 pokud si naklikáš stejnou výbavu? Asi tak.

                Proste u těch lepších značek je většinou ten rám dotažen dál nebo mají nějaké vlastní řešení a td.

                Nevím co na tom chceš dál vysvětlovat – jak sem psal níž GTR patřilo mezi nejhorší z těch co sem loni jel – kdybych zkoušel třeba Maxbike, Polygon, Superior… tak by třeba patřil k nejlepším, ale mezi Cervelo, Cannondale, BMC, Colnago, Specialized patřil k nejhorším.

                • Smejči  

                  Můžu se zeptat v čem konkrétně bylo GTR nejhorší? Já jen že na něj jezdím a nemůžu si ho vynachválit. Nejsem tedy žádný specialista. Je to moje druhá silnička a první byla hliníková Merida za 20tis., tak vidím rozdíl. Ale nedokážu posoudit proč je horší než jiná silnička.

                  Když popíšu tu svojí malou zkušenost, tak oproti Meridě je kolo lehčí (což je fakt), při silovém šlapání tužší (to je subjektivní pocit) a trochu víc žehlí (taky pouze subjektivní pocit). Z dlouhodobého hlediska (letos začínám 4 sezónu), tak je kolo bez technických vad.

                  • MI.KU  

                    Jako přeci nepíšu že nejhorší ze všech kol na světě – jen z toho výběru.

                    Váha – tuším 8,6–8,7kg – to bylo prostě moc když SuperSix byl o víc jak 1,5kg lehčí.

                    Přišel mi málo agresivní – takové pohodlnější kolo – nešlo to tolik ,,za pedálem,,

                    Jednoznačně sem usoudil že hledám něco jiného.

                    Abych tě uklidnil

                    Bianchi sem třeba remcal na provedení kvality – lak křivé malůvky a nezačištěné konce.

                    Colnago – ošizené kliky, brzdy, kola

                    Ber to tak že jsem rejpal

                    • MI.KU  

                      A abych tedy byl upřímný – tak u mého Cannondale

                      Rám super – tuhej, lehkej i kvalita laku a design je fajn

                      Sada Ultegra 6800 – to šlo oproti 6600 hodně nahoru co do řazení a hlavně brzd

                      Kliky moc fajn tuhé, lehké a vizuální efekt SpideRingu fajn – ale snadno se dostane voda dovnitř a bude to nutné často čistit

                      Kola – Mavic Aksium Elite – bude to dobrý jako záložní či na zimu pláště hodně odolné ale nejedou tolik – hodně utazene náboje je nutno seřídit a vahove to sou těžítka – výměnou půjde minimálně 0,5kg dolu.

                      Vysloveně zápor je sedlovka – karbonova ale hov…o pruzi a je těžká jak prase. Půjde pryč a místo ni bude Thomson ALU která je lehčí a hlavně bez offsetu což mi bude víc vyhovovat.

                      Sedlo Fizik Airone – sice fajn ale taky těžítko

                      Byla nekvalitně provedena kabeláž – na lanku je ještě taková ta buzirka – již opraveno

                    • Smejči  

                      V klidu, já do tebe nerejpal. Můj dotaz jsem myslel vážně, protože, jak už jsem psal, moje zkušenosti jsou malé, tak jsem právě chtěl, abys mě vzdělal.

                      A jak tak koukám, tak všechny ty dojmy vychází „pouze“ ze subjektivních/ne­měřitelných pocitů, jak níže píše maajkee.

                      U čeho se zastavím je agresivita – možná to bude tím, že kolo je Gran"TURISMO" – tak to potom se asi těžko porovnává se SuperSixem – jestli takováto kola porovnat vůbec lze (opět se ptám – nerejpu)? Asi to budou kola, z nichž každé je stavěno pro jiný styl ježdění?

                      • tromboonen  

                        Určitě to tak je, jen si myslím, že to nutně neznamená nějakou lenivost nebo dokonce měkkost Wilíka, to bejvá taková pověra o endurance silnicích, že jsou líné, je to hodně o pocitech, tvrdá ostrá žiletka „klame smysly“ a člověk má pocit, „že to jede rychlejc“ protože to tak nějak drncá a zvoní… pravda některé rádoby endurance nebo pohodlnější kola byla měkčí nebo pohlcovala kde neměla, ale u těch nových už se to moc nestává, technologie karbonu to umí.. u mě je preference dána geometrií spíš než pohodlím, potřebuju vyšší hlavu, ale ani tím pohodlím nepohrdnu a že by to byla líná žvejkačka je u většiny těch kol jen pověra.

                • maajkee  

                  Aha, čekal jsem to, opět žádné objektivní, měřitelné důvody.

                  Ano, Grant Tourismo od Wilieru je silnička spíše stavěná na pohodlí, na dlouhé štreky, to je věc která je známá, nicméně to pořád nijak nesouvisí s tím v čem mají ostatní tebou jmenované značky ve stejné cennové kategorii lepší rámy.

      • MI.KU  

        PS – na tom obrázku Maxbike samozrejmne sou ,,příplatková,, kola – Cosmic Elite sou jiná – jako Aksium jen mají trochu vyšší ráfek – dráty a náboje sou stejný a váha taky.

        Ten Willier – i v hliníku mám výrazně lehčí rám než jejich karbon. Loni sem jel GTR – jen nevím zda ten Team nebo SL ale patřilo to mezi to nejhorší z těch co sem jel.

        Ten SuperSix je úplně jinde rámem, případně se podívej třeba na Cervelo R2, Colnago AC-R.

        Když u SuperSixe vyměníš ty kola za galuskový nebude to mít chybu.

        • zderes  

          Bohužel jsem vybrat můžu opravdu jen mezi Maxbike a Wilier, není to úplně v mé režii.

          • MI.KU  

            Hm tak to je škoda – neřeknu kdybys hledal kolo kol 30 ale za 60 bys mohl mít výrazně lepší kola.

            Z těch dvou bych si vzal toho Wiliera – i když jel nejhůř z těch co sem zkoušel aspoň v tom vidím nějakou jistotu.

          • tromboonen  

            Rozhodně Willíka, tradice Itálie, vývoj tam taky bude, ne že ne, MIKU neposlouchej, Wilda není žádná noname s rámy z katalogu… Ne že by se teda nedalo ev. najít něco jinýho, ale z těhle dvou Wilda. Mezi 105 a Ultegrou ve stejné generaci rozdíl nepoznáš, je to o pár gramech a nápisech, takže kdyby bylo něco na 105 5800 za lepší cenu, šel bych klidně do toho, spíš důležitý, jestli je ta sada komplet, věci jako klíky a brzdové čelisti jsou často na sériovkách noname levnější, nemusí to být úplná trága, ale origo je prostě lepší, hlavně u těch čelistí.

            A jako vždy nejdůležitější je výběr velikosti a vhodné geometrie, mladej bude sice asi ohebnej a přizpůsobivej, ale i tak špatná délka rámu a na problémy zaděláno, projděte si patřičná témata re velikost a posed a dvakrát měřte na CC.

            • zderes  

              Super odpověď, moc děkuji!

            • MI.KU  

              Chraň se ďábla, odstup Satane – MIKU ;)

              Asi tak nějak že ;)

              Teď se nadechni z hluboka a přečti si co jsem psal před tebou – to samé v podstatě – ze s těch dvou Wiliera.

              Psal jsem pouze ze za 60 muže koupit úplně jiný značky se stejně dobrým osazenim když trochu pohledá a dokonce sem mu zde dal odkaz na lepší kolo za 35.

              A o té 105 to samé.

              Ale chapu to by někteří zde neprekousli :D

              • tromboonen  

                Jako uz nekolikrat tady pises, ze treba Willier je noname sracka znacka, posledne to byl Felt tusim… to, ze Ti GTR nevyhovoval, muze byt z mnoha duvodu, pochybuju, ze jsi tak vyjezdenej, ze poznas na prvni posed a za kratkou jizdu kvalitu ramu, ale neni duvod rikat, ze je Wilda nejaka traga, vlastnosti toho ramu se daj vycist z recenzi, narozdil od Maxbike, zbytek jsme se shodli, tak v cem je problem?

                • MI.KU  

                  Ještě kde se píše o té ,,sračka no name značce,, …?

                  Respektive kde o tom píšu konkrétně já?

                  Pouze jsem napsal že za 60 jsou lepší.

                  A doplnil typ na lepší za 35 s tím, že zbyde i na galusková kola – a že to potom bude o třídu jinde ;)

                  Jediný problém je v tom cos napsal – neposlouchej MIKU – přitom jsem v podstatě psal to co ty – ale asi je to zde v módě obecně jakmile někdo napíše na něco jiný názor tak při každé příležitosti se do nej pustit – i v momentě kdy napíše to samé ;)

                  • tromboonen  

                    Zas se z toho snažíš vybruslit jako už mnohokrát když napíšeš nějakou totálně z prstu vycucanou blbost… poradím Ti, místo jednoznačnýho odsudku (i u Felta i u Wilíka jsi to tak napsal, i když teď slovíčkaříš že prej ne) to příště napiš nějak tak jako v odpovědi Smejčimu, sice subjektivní, ale konkrétní iformace, o kterých si může každej udělat obrázek (a kdo nehledá tvrdou hajtru, ale pohodlnější kolo bude asi vědět)… to je o něčem jiným, než Wilier/Felt je o třídu až dvě pod velkejma značkama a nemá žádný vývoj a kup si Sixe a konec.

                    Doporučení jinejch kol když má omezení na tyhle dvě je hezký, ale asi nepomůže, zvlášť když to u Tebe byla jiná kategorie.

                    Nejsem sám, kdo se Ti snaží naznačit, že to někdy s tím nadšením přeháníš a odsuzuješ věci, které jsou úplně v pohodě, vzhledem k tomu, že radíš někomu, kdo tomu nerozumí a nemůže to posoudit, považoval jsem za vhodné mu dát i jiné informace, to je vše, stejně jako u toho Felta tenkrát, neber si to osobně.

                    • MI.KU  

                      Nikdo z ničeho nebruslí.

                      Jen upozorňuje ze někteří si zde pravidelně vymýšlí a překrucují něco co sem nikdy nenapsal.

                • maajkee  

                  A to zrovna Felt ve vývoji silniček do toho šlape už spoustu let poměrně zhurta a i nabídku má poměrně širokou. Tady u nás bůhví proč má Felt nějakou zvláštní pověst. Lidi ani nevědí proč, ale prostě Felt je blbej :) A většinou se ještě dozvím, že německej.

                  • tromboonen  

                    Neni to Cannon, no.. Felt nema v Česku dost dobrou prodejni politiku, asi dovozce, občas nějake low end ve vyprodeji, ale nic rozumneho za slušnou cenu jsem nezaznamenal, přitom doma v US jsou dost konkurence schopní, resp. dobře cena/výkon.

                    Ať si MIKU mele co chce, jasne ze skoro top Super Six rám je (v něčem) lepší než ten Wilík, ale když někdo chce více méně Enduranci, asi nebude chtít nízkou hajtru s tradiční geo, a navíc má z nějakého důvodu výběr jen z těch dvou, tam je Willi jasný a nějaké kecy o tom, jak je to malá značka bez vývoje (stejně jako byly tenkrát s tím Feltem) jsou akorát jeho neznalostí, bohužel to prezentuje jako pravdu a doporučení pro začátečníka, spíš než jeho subjektivní pocity na krátké vyjížďce (s jinými záplety a kokpitem než u srovnávaných kol) bych se zaměřil na recenze a ohlasy majitelů v zahr, tam se člověk většinou dozví relativně objektivní informace.

                    • zderes  

                      Nechtěl jsem rozpoutat nějakou hádku, to je zbytečné. Chápu, že jsou kola lepší za tu cenu, jsem bohužel opravdu limitován těmito značkami a odnesl jsem si to, co jsem potřeboval. Wilier vs Maxbike vyhrál Wilier. Za to díky.

                    • MI.KU  

                      Vymejšlet sis tehdy vymejšlíš si teď – nemá cenu dál komentovat.

                      • tromboonen  

                        Ach jo, kdybys radši občas přečet co napíšou na ty Tvé názory ostatní (nejen já) a třeba je příště trochu korigoval, jako teď výše s tím Willíkem.. ale Ty do toho jdeš do hořkého konce, co? Mě o nic nejde, názory na jednotlivé značky a kola si můžu udělat na netu za pár minut, ale když neznalce odrazuješ od rozumných značek jen proto, že o nich dost nevíš, je to naprd:)

                        • MI.KU  

                          Fakta ano – napsal jsem zě poridi za 60 lepší – ano pořídí – napsal jsem ze pokud opravdu jen ty dva tak Wilier –

                          Pohádky o tom jak je Wilier sračka a ze nemá vývoj a kde co – nepadly ode mne – já jen řekl ze jiné značky mají evidentně lepší vývoj.

                          A do konce se klidně hádat budu jelikož si za tím stojím

                          A názory nám jaké mám protože se nebojím říct co si myslím a narozdíl od jiných počítám s následky – jen nesnesu to ze někteří mi tu hned přisuzují něco co sem neřekl – nikomu neberu jeho názor.

                          Tecka nemám na zo čas.

      • Myrra  

        Možná jsem kapku mimo, ale já bral GTR hodně kvůli pohodlí dle svého zralého věku, a stál mě 37k i s dovozem. Tohle se mi zdá jako hodně neuvážený dotaz a řešení bych určitě přehodnotil. Jestli se jedná o nějakého mlaďocha a takovou sumu, opravdu bych sáhl někam jinam – a to jsem z GTR docela nadšený. Mít ale o 25 méně a takový balík, bral bych něco ostřejšího.

        • tromboonen  

          Myslim, že 60k je tam jako max s pripadnymi upgrady, ne jako cena GTR ze stredu katalogu, ta bude někde kolem těch 37, s 60k tady začal operovat někdo jinej a bylo to nedorozumění.. jestli chce mladoch neco ostrejsiho nebo ne, je na nem, samozrejme, ale evidentne ma na vyber jen z Maxbika a Wilika.

          • maajkee  

            Myslím, že měl na mysli, že by koupil Wiliera a k tomu karbonový kola, s tím že by se vešel do těch 60 tisíc.

            • MI.KU  

              Wilier – 105 – 43000 – Ultegra 56000

              Jinak psal do 60 no.

              A pochopil jsem to tak ze je to pro syna a mělo by to byt na ,,závody,, proto sem psal ze SuperSix za 35000 k tomu galuskový karbony do 25000 v klidu sežene a jako celek je to úplně jinde.

          • zderes  

            Nechci to moc rozebírat, prostě jsem dostal nabidku, na výběr pouze tyto dvě značky do max. 60 tis kč. Chceš-nechceš?

            Tak jsme vybírali a vyšly z toho tyto dvě kola. Vyhrál W GTR team na ultegře. Bez karbonovychých kol. V pondělí jedeme vybrat velikost. Díky za všem za pomoc při výběru.

            • Myrra  

              Napiš pak jak to dopadlo a dojmy, ať je tu víc názorů na výběr :-)

              • zderes  

                To bohužel nebude mít smysl, kluk na silničce jel asi jen 3× za poslední 4 dny. Dostal takové těžítko myslím z roku asi 1999 s asi původními komponenty, takže cokoliv jiného bude obrovský skok. Jezdil pár hodin ( 20? ) na novém cyklokrosovém kole i po asfaltě, docela mu to šlo, ale tohle bude prostě lepší a bude to mít tak dlouho, dokud z toho nevyroste nebo ho to přestane bavit. Bohatej nejsem, tohle je nabídka a bylo by škoda toho nevyužít. Jen se bojím aby ho to nechytlo víc než horská kola.

    • Tomas S2  

      Trek Emonda- carbon+ Sh. 105

      https://www.trekbikes.com/…440000-2017/

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.