• kolotoman

    Jaro je tu, můj vůz pozvolna sžírá koroze a já po temných nocích vybírám oře k mému chlebodárci. Do oka mi padl Specialized Allez, myslíte, že se jedná o vhodného býka pro každodenních 30 km, 7 měsíců v roce, lehce zvlněnou krajinou s občasným výpadkem v černém mechu, jak je ostatně v českých luzích zvykem? Který subtyp mi doporučíte? Sport či Elite? Bude pro mne vhodná velikost 52? Má ulita měří 171 cm. Prozatím jsem brázdil kopce lesním strojem, silniční komponenty jsou pro mne španělskou vesnicí. Díky moc za jakoukoliv radu, jež mi bude nápomocna – světlem v temném lese.

    0 0
    • Freeky  

      Elite je na Tiagre 10 kolečko. A Sport je na Soře 9 kolečko. Takže lepší je A. Ale zase dražší :) Jinak dobrej výběr, i když hodně lidí tady ti řekne Spešla nebrat, ale za mě bych ho bral. Taky jakej ročník koukáš 2015 ?

      0 0
      • kolotoman  

        2015, eventuálně 2014, i když tam asi bude problém sehnat správnou velikost.

        0 0
        • tromboonen  

          Urcite bych sel do te 105tky/10 sp

          .. a mam dojem ze mezi 2014 a 2015 neco zmenili, ted nevim ktery je lepsi, nekde jsem neco cet, zkusim se po tom podivat az budu mit chvili..

          tady mas recenzi na 2014 co zni docela dobre, i kdyz mistni odbornici mi tvrdi, ze to je vsechno marketing:)

          http://www.cyclingweekly.co.uk/…elite-review

          Ja na Allez nejel, tak nemuzu posoudit..

          0 0
          • Freeky  

            Jj na B-f je dost lidí co nenávidí S. Jinak na 105 je verze Comp a ta je cenově jinde. Jinak nekoukal jsi na Secteur. Je to vlastně podobnej rám jako Roubaix a možná by se na naše silnice hodila víc než ten Allez. To je „čistokrevná“ silnička. Píšu to do uvozovek, aby to tady někoho neurazilo. Jinak kolotomane, koukáš jen na new kola a nebo i bazarovky?

            0 0
            • tromboonen  

              Ja na nic nekoukal, jsem stastnym majitelem Roubaixe… ale s tim Secteurem mas pravdu, bude to univerzalnejsi pokud to ma na dojizdeni, a ve verzi s lehcimi koly a plasti porad dostatecne svizne jako silnicka, pres zimu tam muze dat neco tlustsiho a odolnejsiho, me se do Roubaixe vejde 27 mm, do ramu by se vlezly i 33mm CX plaste, bohuzel brzdama neprojdou, takze tady bych se klidne priklonil i k tem kotoucum, ale to uz asi bude zase drazsi..

              0 0
              • Freeky  

                Copak máš za rok ten Roubaix? Já 2009 Comp a jsem velice spokojenej. I když kola dnes, už jsou ohodně dál.

                0 0
                • tromboonen  

                  Mam 2014 SL4 S-works ram, zbytek mix 10sp Dura a Ultegra… ten ram je na moje jezdeni az moc luxus, ale mel jsem stesti, koupil jsem jej za dobre penize na eBay, za stejne jsem mohl mit novy/nepouzity starsi, tusim 2011, ale barevne je ten novej uplne jinde, matna cerna s par cervenymi prvky, taky by mel byt tuzsi (stranove) nez starsi modely, ale to ja rozhodne nepoznam, alespon myslim…

                  0 0
                  • Freeky  

                    Jestli máš ten Šedo/červenej rám, tak to musí být pecka. Nemáš fotku? Ja tu 2009 koupil taky za super peníz.

                    0 0
                    • Vendys76  

                      Jestli se můžu přidat…

                      loni jsem si pořídil taky Roubaixe SL4 10r. Je to model 2015, vybavení Ultegra.

                      0 0
                    • Vendys76  

                      … taky spokojenost

                      0 0
                    • tromboonen  

                      Mam stejnej jako Vendys, anorat jinej napis a min cerveny, fotky nemam a ted mam prezuty kola na zimu/CX, az koupim nova na jednici nafotim a dam do profilu, je to tenhle:

                      http://www.cyklo69.cz/…14-carbonred

                      .. akorat za normalni penize a bez te sedlovky s postevakem, normalni starsi Pave staci..

                      0 0
                      • Freeky  

                        Moc pěkný! Zavidim vám kluci ;) Jinak poštěváčkem :D Dobrý :D

                        0 0
                      • Smazaný účet  

                        Už to maj patentovaný i na vidlici: http://mtbs.cz/…ie/tech-news

                        0 0
                      • Vendys76  

                        Ty máš S-Works, tedy 11r (lepší vlákna než 10r), ale máme stejnou barvu, tak to bude jezdit asi stejně :o)

                        Jinak poštěvák je dobrej. Já mam ze sportu zrakvenou páteř (2 plotýnky v bederní části) a když to srovnám se zimákem, kde mám klasickou sedlovku, tak moje záda poznají, kdy jsem na sedlovce s poštěvákem a kdy na klasickej. Na MTB z tohohle důvodu vozim teleskopickou sedlovku. Takže pokud by někdo řešil pouze otázku pohodlí, tak za sebe můžu doporučit.

                        0 0
                        • tromboonen  

                          No tak ja si myslim, ze to jedno r-ko navic v ramu nepoznam:)

                          A postevak jiste funguje, ne ze ne, jen to vypada hrozne, takze jsem volil starsi Swks Pave sedlovku, ta ma uvnitr vlozenej elastomer, nevim, jestli funguje ten elastomer nebo spis sedlovka sama, nebo zbytek kola, nebo plaste… ale prdel si nestezuje..

                          0 0
    • Smazaný účet  

      postav si cx a dvoje kola k tomu, užiješ to víc ;-)

      0 0
      • jecnak  

        +1

        0 0
        • honhav  

          +1 mam silnicku jen doplnek k enduru a dnes bych bral cx…

          0 0
      • tromboonen  

        +1

        0 0
      • mr.nikdo  

        +1 další věc bude CX na kotoučích s 2. párem kol na silničním obutí.

        0 0
      • mr.antik  

        no ale dřív se tady vždycky radilo, že CX má uplně jinou geo a že se z toho nidky silnička nebude

        0 0
        • McBlacky  

          to bylo dřív, teď je tady CX trend a nesmíš o tom mluvit :)

          0 0
          • Lada,s  

            takže něco jako 27,5" ? :-)

            0 0
            • McBlacky  

              jsme pozadu, protože v cizině už to jede dávno a říká se tomu gravel bikes nejčastěji.

              Je to mix CX a endurance silnic, většinou na kotoučích :) což dává větší smysl jako jediný kolo pro někoho kdo nechce moc makat a chce jezdit všude možně s pohodlným posedem.

              Něco jako vysokozvihový XC fully – sice je to téměř nevyužitelné, ale víc zdvihu je líp nebo ne :)

              0 0
              • Freeky  

                Myslíš něco takovýho?

                http://kolo.cz/…ybirame-kolo

                0 0
                • Lada,s  

                  sice je to škaredý jak pytel na zmije ale fungovat to asi bude :-)

                  0 0
                • tromboonen  

                  Koukam, ze soudruzi z kolo.cz maj docela hrisne myslenky:

                  Nový model z produkce Caminade se jmenuje The Gravel a patří mezi dirty road kola ..

                  0 0
              • tromboonen  

                Presne tak, ale ze je to nevyuzitelne s tim bych nesouhlasil, naopak, jako jedno univerzalni kolo je to sakra vyuzitelne, pokud nekdo chce i do tezsiho terenu tak at ma k tomu jeste MTB, ale cesty a lehci teren to myslim zvladne excelentne a jede se na tom po asfaltu lip nez na bajku.. (ja uz na bajku moc nejezdim tak tohle mam mozna subjektivni)

                A nejde myslim o nejaky novy trend, spis o navrat k necemu, co uz tady bylo.. ze se to chova jako novy trend (souvisi to s popularitou CX v Americe, s navratem na horsi cesty, k dojizdeni na kole.. atd. atd.) je jedna vec, ale k nejakym marketingovym taneckum typu 26/29/27.5 bych to osobne neprirovnaval, i proto ze lidi, co si takova kola porizuji, nejsou obvylke ta spravna tupe spotrebitelska marketingova cilova skupina..

                0 0
                • jecnak  

                  Souhlas. Ja bych to navic videl v tom, ze vyrobci vlastne normalniho jezdce k tomuhle donutili tim, ze silnicky vic a vic specializuji k pouziti ciste jen na kvalitni asfalt.

                  0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Jj nic noveho, vlastne silnicky z dob pred asfaltem :-).

                  0 0
                  • Janes  

                    JJ,teď jsem si tak staromilecky vzpomínal, jak jsme s Favoritem jezdili po městě, jezdili cykloturistiku, jezdili pod vlivem Fišery a spol. do terénu, někteří si i trochu zazávodili a nic jsme neřešili, jen jezdili… pravda, ani jsme nic moc řešit nemohli..:-)

                    0 0
              • Greyhound  

                Mně to nevyužitelný nepřijde a začínám o tom přemýšlet – třeba na Šumavu kde je spousta více či méně rozbitých asfaltek a kvalitních lesních cest by to bylo fajn, stejně tak místo zimáka abych pak za váma nemusel v dešti funět na bajku když se mi nechce ničit jednice a silniční dvojku udržovat a skladovat nechci.

                Čímž jsem si vzpomněl, že jsem si před lety s podobným úmyslem koupil vcelku raritní silniční Morati rám na koutoučích, ale ukázalo, že je to na mě moc velký tak jsem to akorát hodil pod postel. Takže kdyby fanoušek značky po něcem podobnym zatoužil…

                0 0
          • mr.nikdo  

            A co brani nechat si udelat geo silnicni, sirsi zadni stavbu, sirsi vidlici, kotouce (ktere uz jsou) a tradaaa.

            0 0
            • mr.antik  

              jako že zajdeš do Giantu nebo do Cannonu a řekneš že bys chtěl upíct jinej rám?

              0 0
              • Smazaný účet  

                no jasně, o tom zpívala už Urbánková (a jiné überpěnice):

                Můj Vilém peče bajky

                a málo mě má rád

                on očička má ouzký

                a věčně chtěl by spát

                já ráno stojím v krámě…

                no a tak dál :-)

                0 0
              • mr.nikdo  

                Ale prosimte. Rovnou do Speslu :-D.

                Ale kdyz to vezmem jen tady – RB, DC?, Werk ;-).

                0 0
        • tromboonen  

          Ja nevim, mam na CX uplne stejnej posed jako na silnici a kdyz jedu na CZ po silnici na silnicnich kolech tak vpodstate nepoznam rozdil ze nesedim na jednici, je to o kousek tezsi, to jo, min aero samozrejme, ale na to si nehraju… Mam ale takovou tradicnejsi geo, ne uplne zavodni CX..

          0 0
          • Vilém  

            Ale on nepsal o posedu, ale o geometrii.

            0 0
            • tromboonen  

              Jasne, ale viz nize, kdyz na tom jedu tak se to chova velmi podobne jako jednice, takze pripadne male rozdily, pokud tam jsou, nemaji vliv na chovani a rozhodne se na tom da vpoho absolvovat silnicni vyjizdka aniz by to cloveka omezovalo nebo brzdilo…

              0 0
        • tromboonen  

          Plus zakladatel vlakna neresi hardcore zavodni silnici, ale neco univerzalniho na dojizdeni, obcas mozna mimo asfalt, aby tam sly blatniky a sirsi gumy… jen jedno kolo, jestli jsem dobre pochopil, tak tam pak CXko s druhym (pripadne i tretim) parem kol dava smysl..

          0 0
        • jecnak  

          Dneska uz ma CX hrozne siroky rozsah geometrii, takze se da vybrat od zavodni strely az po pohodlnejsi stroje s uchytama na blatniky nebo nosic. Rika se tomu CX, ale v realu je to pak spis gravel grinder, adventure a nebo tourer. V US tyhle stroje celkem frci a v realu je to celkem pochopitelne, protoze jen malokdo opravdu vyuzije MTB a nebo cistokrevnou silnici.

          0 0
        • mr.nikdo  

          Driv ani moc na CX nebyvaly navarky na kosiky, protoze to bylo brano jako zavodni masina.

          0 0
      • oberleutnant Weiss  

        Souhlas – též jsem dospěl k tomuhle modelu…

        0 0
    • kamaro  

      Jezdím v podstatě to samé co ty, 30km jedna trasa, 9 měsíců v roce. Zvláště na jaře a potom na podzim jsou nutností blatníky. V podstatě střídám dvoje kola. Silničku bez blatníků zejména v létě a těžší kolo (takového zimáka) s blatníkama na okrajích sezóny. Když počasí nevypadá moc dobře, beru zimáka i v létě. Takže bych se mrknul jestli se tam vlezou blatníky. Možná i ten CX rám, jak bylo zmíněno.

      0 0
    • bernie  

      Svůj vztah k ostrému „S“ nebudu komentovat, ale velikostně pro tebe OK, výbavou lépe a cenou bych řekl nastejno a na kompaktech – ne každej má hned zjara nohy na 53/39 :)

      http://www.kupkolo.cz/…pact_z95399/

      Já dávám denně 50km tam i zpět a zimáka jsem vyměnil za CX /na blatníkách/ a podle zkušenosti minulé sezony jsem na letním karbonu našlapal něco málinko přes 7k, zbylých 13k bylo právě na zimáku, takže já bych výbavu zimáka vůbec nepodceňoval.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Těch 10kg je docela drsný, dát dvacku za 10kg kolo… Kolik váží to tvoje CX? Do desítí se vlezu i s tím mým Pells zimákem včetně blatníků…

        0 0
      • les  

        Ty vole 20 litrů !-D Z tebe musí mít Soňa Radost :) Jinak souhlas, na celoroční ježdění do továrny, je hlavní kůň zimák s blatníkama.

        0 0
        • bernie  

          Na kole nejezdím Soni pro radost :) v tom budeme mít jasno!

          A cenu za Cube Cross Race Disc si nasosej sám. Váha holátka 10,2kg. V zimě na kilečko navíc nehraju.

          0 0
          • les  

            Až po cestě z hokny, někde za Adamovem, mě došlo, že ty bobánkovi a Tvoje reakce jsou nějaký divný. A pak mě to trklo. Ne.. Opravdu jsem se nebavil o penězích. / podle zkušenosti minulé sezony jsem na letním karbonu našlapal něco málinko přes 7k, zbylých 13k bylo právě na zimáku /. Moje reakce byla mířena na najeté kilometry a z toho plynoucí náročnost časovou. Kór u nás, co máme rodiny :) Tož to jen tak pro pořádek :)

            0 0
            • Smazaný účet  

              Aha, tak to sem blbě pochopil… Bych se nedivil kdyby dal Bernie letos 25000… Já ten poměr budu mit určitě pro letňáka, od dubna do řijna jezdím skoro jenom na něm a přes zimu sem nikdy moc nenajezdil. Jestli ta zima vydrží dál bez sněhu, tak bych letos aspoň tu tisicovku do konce února najezdit mohl.

              0 0
              • bernie  

                Chlapci, můžu vás ujistit, že i přes svůj pekelný nájezd jsem doma víc než panímáma :) Takže radost bych mohl mít leda tak já.

                0 0
                • les  

                  bernie kdybych věděl, jak se věci mají, tak bych to sem nepsal. Došlo to ke mě až dnes. Tož se na mě nezlob. Kolu zdar

                  0 0
        • Smazaný účet  

          Tak zas když spočítá kolik by projel do Vyškova a zpět autem za ten rok, tak mu to na to nový kolo vyjde…

          0 0
          • les  

            Kór jestli by tam dojížděl tím autem přes Drahany :)

            0 0
    • avionic  

      Také bych volil CX z vlastní zkušenosti kdy se stal hlavním koněm na ježdění do práce a „zimák“ do hnusného počasí.

      Když nové tak např. toto:

      http://www.bike-discount.de/…072/wg_id-40

      http://www.bike-discount.de/…107/wg_id-40

      0 0
      • jecnak  

        Jinak kdyby mel nekdo zajem o cyklokrosku, tak budu prodavat sveho Crocketta. Dojde mi totiz cca do 3 tydnu Boone. Na Crockettu bude z Boona kompletni novy pohon, brzdy, kola vcetne plastu, sedlo, riditka, predstavec atd. Bude na nej jeste rok zaruka.

        0 0
        • Freeky  

          Zajímavá volba na každy straně jiná omotávka? Jinak jak drží ta Lizard skins? Mám ji dvoubarevnou. Ale v přechodu se mi už trhá. Byla chyba, že mi ten přechod dal navrch. Tak mám koupenou novou a nějak najaře ji dám omotat. Jinak a lépe :D

          0 0
          • jecnak  

            Na Boona uz mam take pripravenou na kazdou stranu jinou – tam je navic na kazde strane jinak barevny ram, tak to bude pekne ladit. U motani bacha na napinani omotavky – pak se takhle trha. Obecne ale neni problem ji premotat a schovat prosoupana mista. Delam to tak. Zvlast na krosce omotavka v miste nahore u pak hodne trpi, takze je to treba. Jinak mnohem odolnejsi, ale i tezsi by mela byt silikonova ESI.

            0 0
            • Freeky  

              No mě to dělal servisák, nechtěl jsem se do toho pouštět, bez žádných zkušeností. Jinak za ten 3/4 rok celkem dobrá omotavka, jen jsem dal červenou na vrch a dost trpěla, od rukavic dost zčernala, ale dalo se to saponátem umýt. Chtěl jsem dvoubarevnou, ale krom tý Lizardky jsem nic jinýho nenašel.

              0 0
              • rasto  

                napr. Silva ci Fizik

                0 0
                • Freeky  

                  Myslel jsem jako že půlka omotávky je červená a druhá půlka černá. Takovou jsem našel jen od Lizardu, jinak nic.

                  0 0
                  • Hroch obojzhivelnyj  

                    Neni problem ji napojit v miste paky- v miste toho vlozeneho pasku. Akorat nevim jak to popsat, prvni motas odspodu a ukoncis na boku paky, a druhou pak zacnes na druhem boku paky a udelas jeden zavit pod paku, pres tu prvni pasku.

                    Napojoval jsem takhle homemade kozenou, protoze krava neni dvoumetrovy jezevcik.

                    0 0
                    • Freeky  

                      Jo chápu tě, ale nevim jak to bude taky s výdrží. Asi v tom spojení by to časem odešlo. Ale tak na zkoušku potom to není špatnej nápad. Já dostal k vánocum novou tu Lizardku. Tak dám tomu ještě jednu šanci s tím, že to napojení dám vespod a snad to vydrží déle, než ta první.

                      0 0
                      • jecnak  

                        Hlavně je třeba se při motání řídit návodem.

                        0 0
                        • Freeky  

                          Jestli myslíš ten video návod, tak ten jsem zkouknul, ale pak mi to motal týpek, co mi dělal kliky a ten to video neviděl. Ale nemyslim si, že je nějakej rozdíl mezi jinym motáním, nebo je?

                          0 0
                          • jecnak  

                            Jde o to, ze se omotavka nesmi moc natahovat, protoze se pak otrha svrchni vrstva, ktera neni pruzna. I kdyz je to jasne napsano i na baleni omotavky, mnozi se tim neridi a pak se divi.

                            0 0
                            • Freeky  

                              Ahá, no viděl jsem jak domotával jednu stranu a nezdálo se mi, že by to moc natahoval. Ale co je moc, co? :) Jinak ona je super, nikde žádnej problém, jen v tom napojení těch dvou barev. Je to v místě, kde držím kolo z 80%. Takže prostě to tam šlo do kytek. Ale tak až to dám těd na omotání, tak mu řeknu svoje postřehy.

                              0 0
                              • modbic  

                                omlouvám se za OT, ale když už se to tady řeší, zeptám se jakou zvolit tloušťku té Lizard omotávky – 1,8 nebo raději 2,5 mm ? Díky za případné reakce ;-)

                                0 0
                                • jecnak  

                                  Podle velikosti dlani. Pripadne i podle textury povrchu omotavky, kterou mas rasi.

                                  0 0
                                • Freeky  

                                  Čim tlustější, tím bych řekl, že „pohodlnější“ Dělají i 3,2 mm. Cena tý 1,8 a 2,5 je stejná, bych vzal tu 2,5 ;) Zlatej střed.

                                  0 0
                                  • modbic  

                                    jsem si taky říkal, že bych vzal tu 2,5.Teď mám ještě původní korkovou omotávku, ale budou nový rodla a tahle se mi líbila.

                                    Bohužel na omak dát nemůžu, vybírám ji z internetu :-)

                                    0 0
            • Jezevec70  

              Takhle jsem kdysi dával mladému, když si ještě pletl pravá/levá, gripy. Na každou stranu jinou barvu.

              Místo povelu „doprava/doleva“ pak bylo „na červenou/na zelenou“. :-D

              0 0
        • TUNER  

          Na kolotomana bude 58ka velká,ale další trek by se mi určitě hodil,takže jakou máš představu o ceně ? ))

          0 0
      • Smazaný účet  

        Čumím, jak se na BF CX rozmáhá, před rokem, dvěma to tady bylo ještě plný odpůrců a různých hybridomilů :)

        0 0
        • dancing dog  

          Já jsem velkej hybridofil, ale po své první dvojdenní zkušenosti s Cx jsem byl skoro nalomenej, že všechna kola prodám a koupím si Cx. na moje okresko-polně-občas lesní ježdění/popojíždění téměř dostačující universál…

          Něco na tom prostě je :-)

          0 0
        • McBlacky  

          aktuálmí moda..

          pokud jezdí sám nebo s lidma co jezdí CX tak ok. Ale jinak s CX na bajkovou vyjíždku stejně nepojede a na silniční bude za exota.

          0 0
          • Smazaný účet  

            pche! :-)

            0 0
          • jecnak  

            Moda to urcite je. Na druhou stranu to kolo presne vystihuje, kde vetsinou jezdim. Navic za par let budou i na silnici kotouce bezne a jine rozdily na prvni pohled moc patrne nejsou.

            0 0
            • les  

              Móda to určitě je, ale praktická, na rozdíl od těch tlustoprdů co teď frčí.

              0 0
              • jecnak  

                Tak tak. Aktualne je to kolo, na kterem najezdim 90% km.

                0 0
              • tomxxx  

                Přesně, přide mi , že je to menší moda, než by měla být. Taky bych dnes šel spíš do CX, zvlášť na český silnice…

                0 0
            • McBlacky  

              já to tobě neberu, ale ty taky jezdíš specifické věci.

              Ono zadání 30km denně 7měsíců v roce je dost vágní. Může to být 2×15 z práce do práce, nebo čistě tréninkový solo doplněk k jinému sportu, těžko říct.

              0 0
          • Rubi  

            jakoze na silnici vyjizdce se silnicnimi koly, nebo cx koly?

            0 0
            • McBlacky  

              to je jedno s jakými koly.

              pokud máš CX na CX tak ten rám má svoje specifika, mimo jiné kratší a vzpřímenější posed, nižší střed a nižší hlavu, menší trail atd atd.

              ve výsledku je na tom jiný posed než na silnici a je to primárně na kratší silový ježdění brzda-plyn, ne na dlouhý 4h+ jízdy po asfaltu.

              0 0
              • jecnak  

                Teoreticky mozna pred lety. Prakticky dnes se daji sehnat kola zarazena jako CX, ktera maji stejny posed, vyssi hlavu a vys stred. Jen zadni stavba je obvykle delsi, proste aby se vesly siroky plaste. Stejne tak se uz dneska neresi mimo UCI zavody sirka plastu a vsude se cpou spis sirsi 35–40mm.

                Navic u CX jsou i co do delky stopy a vysky hlavy dve rozdilne skoly – Evropska a US – podle toho jake trate se obvykle jezdi.

                Takze s trochou uvazovani a mereni jsem si byl chopen CX kroskou nahradit silnicku zimaka a posed zustal zachovan. Jen zadni stavba je o fous delsi. Co se tyce geo, tak s tim, ze je CX nastavena na kratke brzdy plyn nesouhlasim. Tam jde primarne o dostatecnou ovladatelnost v zatackach a vraceckach – proto jdou nekteri ramari do extremu a na ramech je pak toe overlap.

                Kdybych po tom touzil, tak bych mohl vzit o velikost vetsi ram a nastavit si stejny posed jako mam na Madone, ktery je natazenejsi a vic orientovany na vykon a mene na hbitost a manevrovani.

                0 0
      • Pijer  

        Já bral pro mlaďase u Němčíka stavěnou krosku Maxbike na Tiagře a cena mi přišla slušná. Bílé kolo na fotce je přímo to naše.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Přijde mi, že se to poslední dobrou moc hrotí s kvalitou asfaltu. Jezdil jsem na crossovém kole na AL rámu s odpruženou vidlí a 35mm plášti. Pak jsem přešel na karbonovou silničku na 23mm gumách a že bych přišel o pohodlí nijak nepozoruju, mě samotného to lehce zaskočilo. A to mám AL sedlovku.

      Jinak na druhou stranu pořád lepší cyklokros jak MTB. Minimálně v mém okolí si každý automaticky kupuje MTB, aniž by řešil, kde vlastně jezdí. Hlavně že to pruží všude možně a má „drsné“ gumy.

      Ty cx kola se mi taky začínají líbit, ale osobně bych ten potenciál nevyužil :)

      0 0
      • Freeky  

        Uplně stejný jak píšeš. taky první kros, pak carbon silnička. A taky bych neřekl že je takovej rozdíl. Jinak pěknej Trek ;) Já těď lidem taky vždy vymlouvám MTB, raději ať si koupí krose a mají klid. Na to jejich ježdění. Nevim proč tak každej touží po MTB a pak jezdí po cyklostezkách a silnicích ve městě :P

        0 0
        • Smazaný účet  

          Nevím proč, ale přijde mi, že čím širší a hrubší gumy, tím vyšší ego. A pak s tím jeliman jezdí výhradně po silnici. Dřív jsem se bál koupit si silnici, aby mě to neomezovalo, ale zbytečná obava – vůbec netoužím se někde trckat přes pole.

          Jinak díky za pochvalu, a nápodobně ;-)

          0 0
          • Freeky  

            Kde jsi fotil silničku, jak je ta lesní cesta? Hrozně mi to něco připomína, ale asi jen podobná cesta. Nic v okolí Řevničova co?

            0 0
            • Smazaný účet  

              Je to lesní asfaltka mezi Bzencem a Rohatcem nebo Ratíškovicemi, je tam odbočka. Jedná se o jižní Moravu. Je to krásných neustále zvlněných 10 km bez aut čistě v lese.

              0 0
              • oberleutnant Weiss  

                Tak přesně na tohle jsem se tě ptal v profilu u tvého kola, protože jsem měl pocit, že to znám, že jsem tamtudy vloni v létě jel – a je to ono! Kousek za přívozem doleva a pak lesem kolem pískovny až k přejezdu u silnice Ratíškovice – Rohatec. Paráda…

                0 0
      • Mark-H14  

        Tady se neřeší jen kvalita asfaltu, ale pořád dokola pohodlí na silničce apod. :))))

        0 0
    • kolotoman  

      Díky za příspěvky. Vždy pro mne byla jen silnice a les, nic mezi tím, nebyl jsem nikdy příznivcem kříženců. S CX jste mi každopádně zamotali hlavu. Nevím jak je to se servisem silničky, ale rozhodně bych nechtěl čarovat s centrklíčem po každém výmolu, nebo poslouchat unikající vzduch… Na druhou stranu mám obavu, že na CX s nějakým tím gramem navíc nedosáhnu touženého zrychlení a lehkosti, jako na silničce. Blatníky neřeším – nepoužívám.

      0 0
      • oberleutnant Weiss  

        Tahle obava je naprosto lichá…

        0 0
      • Smazaný účet  

        Co jsem teď prodal záplety z madony, tak přestože to byly základní bontragery, tak přežily mnoho přehlédnutých děr bez změny stavu ;-)

        A pokud nasadíš nějaké odolné 25mm gumy, tak ani vzduch neuteče.

        Za mě silnička, ten požitek za to stojí :-)

        0 0
      • bernie  

        Jen něco málo shrnutí zkušeností s CX. Mám na tom „CUBovi“ najeto téměř 2k km.

        Vzpřímenější posed avšak na kratším rámu při jízdě v obloucích víc kulatí záda, takže výše psané o pohodlí no nevím nevím, ale už jsem si zvykl.

        Toužené zrychlení a akcelerace – právě na zimu mi převodníky 46/36 zase roztočily nohy, protože na zimáku v teplotách kolem nuly to pro mě na 53/39 fakt není.

        Když se vrátím k tomu posedu, tak zatím nejdelší švih 110km úplně na pohodu. Když bude lepší počasí, ale ne zase tak dobré, abych přesedal na silničku, dá se v pohodě i víc. Ale měnil jsem sedlo – výrobcem dodávaná měkká, široká lopata mi nesedí.

        Už jsem sebou i docela drsně škrábl. Kolo naprosto v pohodě, snad jen doma estetické přemalování lakem na nehty boku pedálu, ale v cyklokrose padají snad všichni. A díry na hadrech jsou známka punku!

        A docela bych si vyjel s někým na MTB pro srovnání /začít cyklostezkama Kalečík nebo ideálně Valašina atp.- do bahna podle nátury bajkera se přizpůsobím.

        Řetěz 11sp – výměna po 1700km – holt shimano a přeci jen zima /sračky jsou, ne že ne.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Na ten kalečník bude ta cyklokroska brzo ideální i přes léto, co sem tam byl naposled někdy na podzim na silničce, tak mě to přišlo jako hroznej tankodrom, ale je pravda, že sem byl na otcově C50, která mě přijde hodně tvrdá a nepohodlná

          0 0
          • bernie  

            Stav prosinec 2014 – tankodrom + kusy haluzí a na dvou místech – křižovatka 3studny a za Dudkem těžba dřeva – bahno, místy docela vrstva. Nahoru no problém, ale ve sjezdu by mohlo překvapit!

            0 0
        • tromboonen  

          Tak jestli jezdis prevazne na silnici a nechces mit kulata zada, co Ti brani dat tam delsi predstavec? Ja s tim taky experimentuju, kdyz jsem stavel, udelal jsem to podle doporuceni aby posed byl cca o 1–1.5 cm kratsi nez mam na silnicce, ale jelikoz teren s tim moc nejezdim, poridil jsem o 2 cm delsi predstavec, uvidime co mi sedne lip..

          0 0
    • kolotoman  

      Co si myslíte o tomhle:

      http://www.giant-bicycles.com/…15199/67012/#…

      0 0
    • šlapatko  

      Přidám něco do pranice :-) Tohle vypadá zajímavě, chybí mi tam jen navárky na nosič. Představoval bych si univerzální kolo s oblouky, širší pláště. Jezdím asfalt polňačky atd. Občas se dostanu na stávající silnici do lesa a musím jet zbytečně pomalu:-) Párkrát do roku nahodit na nosič a tradá někam na výlet.

      http://www.gtbicycles.cz/…cni/enduroad

      tohle splňuje všechno, jen se mi moc nelíbí zadní stavba.

      http://www.giant-bicycles.com/…19459/78001/

      0 0
      • Freeky  

        Ty GT jsou super, až na ty řídítka, jak jsou hodně vykloněný, tak to se mi moc nelíbí. Ale nemít silničku a krosku, tak bych o tom přemýšlel :)

        0 0
      • jecnak  

        Ten Giant je ale uz opravdu velka turistika. Denne bych na nem jezdit nechtel.

        0 0
      • McBlacky  

        to jsou oboje docela hnusy :/

        GT díky svému marketingovému taháku TT musí dělat štafle a proti současné slopingové produkci vypadá příšerně. U giantu jsem si myslel že lomení rámů Defy a Propel je max jak to prznit a hle, není

        0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          No s tou soucasnou slopingovou produkci to neni tak zhave, kdyz se podivas na letosni kola v pro-tour, tak je jasne videt navrat ke klasice, uplne nebo mly sloping.

          http://cyclingtips.com.au/…pro-peloton/

          Ten Giant je ale fakt osklivej.

          0 0
          • Freeky  

            To kolo pro Lotto. Nějak vysoko sedlovka a i sedlo se mi zdá nějak moc ve předu, nebo je to normální?

            0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              ne, to je extremni posed Adama Hansena.

              0 0
              • Freeky  

                Ahá, to je ten „čecháček“ :D Už chápu. On má nějak i mega široký řídítka, co jsem slyšel.

                0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Pod obrazkem pisou 38cm, coz je spis mega ouzky :-)

                  0 0
                  • Freeky  

                    Ahá, až teď vidim ty popisky. Koukal jsme jen na fotky :D Tak, o kom to mluvili, zdálo se mi že o něm, a nebo říkali právě, že je má hodně ouzky. Je to možný :)

                    0 0
          • Freeky  

            Jinak asi foceno v Australii. Jinak moje pořadí jak bych bral kola: 1,Katusha 2,LottoNL-Jumbo 3,Tinkoff-Saxo(Giant)

            0 0
            • McBlacky  

              já mám Etixx na prvním fleku. Těm aero nemůžu přijít na chuť

              0 0
          • McBlacky  

            hodně to jde s nástupem ´aero´ modelů. dost stájí je bude vozit koukám standartně, místo možnosti volby jako to bylo dřív

            0 0
          • Freeky  

            Všimli jste si, že krom Astany,AG2R a Cannondale mají všechny kola elektronické řazení. Náhoda a nebo záměr? Jinak Belkin, dnes tedy už Lotto-Jumbo bude jezdit ve žlutém. Zajímavé :)

            0 0
            • bernie  

              …tak u „ažedezér“ na Sramu je to snad jasný, že zůstávají lanka :)

              Tahle kombinace Focus + Sram se mi začíná líbit čím dál víc a profil spodní rámové trubky á la roura od kamen u modelu Cayo je super.

              0 0
          • Peslezedirou  

            Treček je snad jediná pěkná žiletka, některé ty posedy jsou sakra rychlé :-)

            0 0
          • Ice-goofy  

            Za mě TREK letos povedenej

            0 0
      • honhav  

        cim dal vic se mi tohle libi… jsou jeste nejaky alternativy?

        0 0
        • jecnak  

          Treba od Treku se sportovnejsi geo Crockett a nebo karbonovy Boone. S tim, ze oba maji uchyty na blatniky. Nosic s lehkou bagazi by asi taky sel. Pokud by clovek chtel tezsi bagaz, tak staci pouzit univerzalni nosic od Thule.

          0 0
          • honhav  

            dost drahy na tu vybavu… :(

            0 0
            • McBlacky  

              Trek má silnice (a asi teda i krosky) obecně dost drahý, proti Giantu o 20–30% třeba.

              0 0
              • honhav  

                libilo by se mi neco na tiagre do 25 tis. Strelil bych svoji meridu road race (to potrva protoze kdo by chtel 63 ram :D) a tohle bych u nas vyuzil lip. Na silnicku se mi vetsinou moc nechce, protoze peknych okresek tu je malo, casto prostridane rozbitym asfaltem a ja jsem nejakej zpovykanej z fulla :)

                0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Zas obecne, CX na silnicnich plastich te asi vytrese znatelne vic nez cistokrevna silnice (teda pokud to neni supertuhy silnicni zavodak, nebo naopak Boone s IcoFlow)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Z jakýho důvodu? CX má delší vidlu a vzpěry…

                    0 0
                    • Hroch obojzhivelnyj  

                      ..a silnejsi trubky.

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Nemyslím si, že u zákl. hlín budou nějaký výrazný rozdíly…

                        0 0
                        • Hroch obojzhivelnyj  

                          U Ridley je hmotnost ramu hlinikove silnicky 1360g, hlinikove krosky maj 1600 a 1750g, tj 17, resp. 28% navic.

                          U jejich top karbonu to je 780 vs 1040 g, tj. 33% navic.

                          0 0
                      • jecnak  

                        Nejel jsem prakticky nic jinyho, ale prime srovnani mezi starou Fuji a Crockettem vyzniva dost jasne pro Crocketta. Je to ale podle me hlavne vic vysunutou karbon sedlovkou a pohodlnejsi predni vidlici s iso-flow. Sedlo, riditka, omotavka zustavaly stejne.

                        Hmotnost holeho ramu krokety v 56ce byla kolem 1300g.

                        0 0
                        • Hroch obojzhivelnyj  

                          No on tam zrejme prece jen za tech cca 15 let nejaky pokrok ve zpracovani alu ramu byl. Ta fujina byla puvodne jeste s CrMo vidlici, nicht wahr?

                          0 0
                          • jecnak  

                            Fujina mela puvodne cr-mo vidli. Pak jsem dal nejakou noname carbon s alu sloupkem a bylo to znatelne pohodlnejsi. Kotoucove krokety maji taky karbon vidli s duralovym sloupkem.

                            0 0
                      • tromboonen  

                        No ja kdyz srovnam jednici superkarbon Roubaix a CX/gravel/commuter na starsim hlinikovem CX ramu (podobna geo jako Roubaix, delsi zadni stavba, akorat sloping nulovej) s carbon vidlici (alu krk)… tak uprimne na spatnem rozbitem a zvlnenem asfaltu skoro zadny rozdil co se tyce vytreseni…

                        Je to tedy castecne, respektive asi dost hodne, dano temi 25mm latex plasti co vozim, ale vychazi mi z toho ze jsem si moh, pokud bych chtel usetrit a mit jen jedno kolo, klidne odpustit ten jednicovej superdrahej ram, jediny fakt podstatmy rozdil je ve vaze…

                        A tentokrat to opravdu nemam z nejakych marketingovych kecu, znacka Centurion nijak mozky nevymyva :)

                        0 0
                        • standoslav  

                          Lamadotaz: je poznat, když bych na silničce 20/23palců vyměnil duše za dražší latexové a kolik asi stojí jedna ?

                          0 0
                          • tromboonen  

                            Nekteri staromilci tvrdí, ze to poznat neni, ale temer vedeckym pokusem na valcich jsem zjistil, ze to poznat je, a to hodne – ne na pohodli, ale na valivem odporu (plus malinko na vaze).. Hroch delal stejny experiment… v realu to neni tak markantni jako na valcich, jine podminky, ale i tak je to poznat, pokud bys navic prezul i plaste z vyssim TPI a mekci gumou, zase dost velky rozdil jak na valivem odporu tak v pohodli, akorat vydrz logicky mensi..

                            Latex duse Michelin A1, stoji mezi 250 a 290 kus, v Decathlonu byvaly za tech 250, ale nevim jestli furt..

                            viz cca 1/3 vlakna: http://www.bike-forum.cz/…bezduse.html#…

                            0 0
                            • standoslav  

                              Já měl na kole 2× Viktorky 20" dozadu jsem dal ale 23; chtěl bych to kolo zrychlit, jsme jeli s příbuznými jeden 30, druhý 58 a oba mi to dávali sežrat na trek. kolech. Pravda, jeden mladý a druhý denně na kole tak asi 40km; já měl ale suvereně nej. kolo a nepomohlo to. Chce to latex duše :-))) a 5× víc trénovat !

                              0 0
                              • Hroch obojzhivelnyj  

                                Hm hm, na to budou latexovy duse malo, to by chtelo aspon 50mm vysoky karbony na ultrarychlych galuskach a 5 x vic trenovat ;-)

                                0 0
                              • tromboonen  

                                A jaky Vittorky to jsou?

                                Za me 25 Latex plaste (Challenge) a latex duse oproti Schwalbe Stelvio a Vittoria Zafiro (oboji 23 mm) rozdil obrovskej, ty extra tenke jsou rychlejsi jen na super asfaltu, pokud vubec, 25 mm is the new 23 mm..

                                0 0
                            • jecnak  

                              S dusema souhlas. Jen bych dodal, ze je pak potreba dofukovat pred kazdou vyjizdkou nebo tak 1× za dva dny.

                              Jen dodam, ze se da linkovat primo na konkretni prispevek ve vlakne – v hlavicce prispevku mas vedle casu prispevku takovou ikonku clanku retezu a po rozkliknuti se ti zobrazi link na ten dany prispevek.

                              0 0
                              • tromboonen  

                                Jo, trochu uchazej, ale aspon clovek vic resi tlaky a ma jistotu, ze ma nafoukano jak chce, zjistuju ze kazdy bar je poznat (pohodli + prilnavost vs. valivy odpor) a bavi me s tim experimentovat..

                                A dik za navod na linkovani prispevku, to mi nedoslo..

                                0 0
                              • Peslezedirou  

                                Dobreeeee raaaano :-)

                                Diks :-)

                                0 0
                        • honhav  

                          myslim ze ram bude stejnej kostitras, to je jasny, ale centak na gumach byt poznat musi…

                          0 0
                          • tromboonen  

                            Tak prave ze Roubaix by kostitras byt vubec nemel, Centurion/CX hlina naopak ano, ale zjistil jsem ze hlavni vliv na pohodli/tlumeni vibraci a s tim souvisejici prilnavost a chovani v zatackach na spatnem povrchu maji kola a plaste, ne az tak ten ram samotny, kdyz jsem Roubaixe projel na 23mm obyc. plastich (Stelvio), tak to pohodli nebylo nic moc, protoze v nich musi clovek vozit vyssi tlak..

                            .. a nebavime se o rozdilu 1cm na plastich, ale o jezdeni na tuhe CX hline na (spatne) silnici s 25 mm plasti ve srovnani dejme tomu s 23 mm, samotneho me prekvapilo, ze i kdyz ten ram samotny kostitras urcite je, tak s temi koly a plasti neni velky pocitovy rozdil ve srovnani s top karbonem konstruovanym na tlumeni vibraci, jasne ze nejakej je, ale ne neco co by odpovidalo 60k Kc za ram (ja za nej dal nastesti mene, nejak nemam moral na to mit kolo za 100k+, pri mem najezdu..)

                            0 0
                            • honhav  

                              prave ze ted vozim 23 nabuseny na 9 atm. pekne to jede, foukat min se bojim ze nekde znicim rafky(110kg a levny zaplety)…

                              spis se mi to libi jako „gravel bike“ protoze mam tu mista kudy by mi slo projizdku dat s jen trosku tlustsimi gumami a mensim tlakem abych necitil kazdy kaminek…

                              0 0
                              • tromboonen  

                                Jestli se Ti to vleze do ramu tak: http://www.kupkolo.cz/…x-27_z96678/?… to na ten sterk, ale i na silnici to pojede lip..

                                jestli chces spis silnic, tak: http://www.kupkolo.cz/…luta_z96194/?…

                                mam 80–85 kg a jezdim je nekdy i na 4–5 baru, porad to jede jak drak/nebrzdi a neskutecne pohodlne/pril­nave/drzi v zatackach i na zvlnenem nebo rozbitem asfaltu, ve srovnani s 23 na vyssim tlaku nebe a dudy..

                                0 0
                                • honhav  

                                  nemohl by jsi mi je omerit – vysku sirku? ze bych to zkusil zmerit… precejen stoji dost penez na pokusy…

                                  0 0
                                  • tromboonen  

                                    Ja je ted mam sundany, na Mavic Ksyrkach mam CX plaste, na jaro budou nova kola na jednici a tam pujdou ty 25 mm..

                                    Ale zalezi hodne na sirce rafku, klasicky uzky rafek mas problem to tam vubec nacpat, maji hodne tesne patky od vyroby a jsou uplne ploche.. u sirsiho moderniho rafku by mohly byt malinko sirsi, me to odhadem vychazelo na 26 mm sirku a 24 vysku na tech Mavic rafcich.. do vetsiny beznych kol by se ta 25tka mela vejit..

                                    Jestli jezdis obcas do Prahy tak zavolej do Bikeinvest, Tomas Smicka.. http://www.bikeinvest.cz/kontakty

                                    Ja od nej bral ty plaste, pak mi vymenil ty duse co praskaly za CX plaste..sam ty Strady jezdi a urcite Ti necha je vyzkouset/nasadit atd.. akorat to vypada, ze oni maji starsi verzi 260 TPI, zatimco na kupkole novejsi 300 TPI, tak se jej poptej jestli ji taky ma, bude lepsi..

                                    0 0
                                • jecnak  

                                  Jestli je srovnavas s tema nejlevnejsima Schwalbe, tak proti nim jsou prakticky vsechny plaste lepsi.

                                  0 0
                                  • tromboonen  

                                    Ale jo, souhlas, ja jsem to tu napsal ze kolega ma 110 kg, 20/23 mm plaste nabusene na 9 baru a nejede mu to – jsem si temer jistej, ze ty 25 nebo 27 mm challenge mu pomuzou, pojede to lip a na nizsim tlaku, takze se to i lip bude chovat v zatackach..

                                    Je otazka, nakolik je to lepsi nez spickovej „beznej“ plast, treba Conti 4000 ve 25tce, to bych nekdy rad vyzkousel, ale myslim ze to chovani v zatackach a castecne i ten valivej odpor je u tech latexaku lepsi, za cenu mensi vydrze a vyssi ceny, ale zas ta cena je tak 200–300 plus na jednu gumu, coz neni tak hrozne..

                                    0 0
                                    • McBlacky  

                                      u latex duší mi přijde jako největší pruda to pořád dofukovat. Normální lightku foukám jednou týdně a už to mě nebaví, dělat to před každou vyjíždkou by mi jeblo.

                                      0 0
                                    • standoslav  

                                      Já jsem závodil na galdách a vždy se tradovalo, že čím více Atm tím lépe to jelo a tak ty pláště taky buším na 6 i více a zatáčky neřeším; kolik jich asi na švihu 50km mám ?

                                      0 0
                                      • Hroch obojzhivelnyj  

                                        Tady mas graf, excel, app na iphone kolik foukat podle sirky plastu a vahy jezdce s kolem (rozlozene cca 45:55) aby se plast stlacil cca o 15%, coz by melo podle experimentu na asfaltu byt nejrychlejsi.

                                        Me to na 23mm pri 80neco kg hrocha vychazi 6.5/8, na 25mm asi o bar min.

                                        0 0
                                      • tromboonen  

                                        Tak pokud nejezdis po dalnici 25 km tam a 25 zpatky, tak mas zatacek dost, ne?

                                        0 0
                                        • standoslav  

                                          Jezdím tady na sever od Ostravy, po okreskách, zatáčky jsou, ale kolik jich je 90 stupňů ?… většinou mírné, rychlost úměrná věku, průměr tak 27, bez přilby a nebojím se, no.

                                          0 0
                                          • tromboonen  

                                            No tak to jo, to je flat country jako Praha Vychod, ne? Ja jsem puvodne z Ovy, ale jezdil jsem tenkrat spis smerem na Hlucin, Opavu a dal Jeseniky, takze tam tech zatacek bylo dost.. a tady v Cechach jezdim radsi uzke okresky nekde v kopcich, Brdy a povltavi.. casto hodne rozbite nebo zvlnene, a kdyz srovnam nabusene 23jky, na kterych to skakalo jak splasena koza a ve zvlnene zatacce jsem se bal ze to odskoci a ujede a ted ty latexove 25tky, ktere to vyzehli a drzi, tak to fakt stalo za to, a jeste k tomu maj mensi odpor, i na te rovine jedou lip..

                                            0 0
                                            • standoslav  

                                              V mládí na jihu Ov, ale teď na sever od Ov, takže to Hlučínsko, okraj Polska. Tam to letí, minimální převýšení, na rozjetí a fajn průměr a pak u nás ty kopečky, lesy a fajn pivo.

                                              0 0
                                    • honhav  

                                      ja ale pisu ze to jede, rad bych ale aby se s tim dalo jet i jinde nez po idealne hladkem asfaltu, ktereho tu mam malo…a vubec bych se nebranil prejeti nejaky polnacky-lesnacky… proto se mi libi cx v tm turistickym pojeti…

                                      jinak sirku rafku mam 20,8mm takzezkusim omerit diru v ramu a od toho se odrazim a zkusim nejake tlustsi gumy.

                                      0 0
                                      • Hroch obojzhivelnyj  

                                        Silnicka zvladne vsecko krome spicatych sutru.

                                        Limit sirky plaste obvykle byva vyska ve vidlici a pod zadni brzdou, nekdy dole u sedlove trubky ramu.

                                        0 0
                                        • šlapatko  

                                          Tak tak, občas se přistihnu jak frčím po pěšince v lese. Přes kořeny opatrně. Author a55 sežere 622–28. Max by byl kolem 622–30. Do budoucna plánuju cx disc, nebo nějaký hybrid na crossovém rámu.

                                          0 0
                                        • honhav  

                                          moc se v tom nevyznam, mam silnicku turistickou, vepredu na vysku hrana rafku-ram 27mm, sirka vidlice kolem 4 cm, vzadu podobne, v podstate oproti 23 plasti muzu „nafouknout“ prumer o vic jak cm… takze jestli tomu rozumim, mel bych tam dostat v pohode i cx plaste? pisou rzmer 32–33 – tzn 5mm na kazdou stranu mista asi mam… jen to neprotahnu skrz brzy nafouknute, coz preziju… pripadne zkusim sehnat nejakeho cxkare v okoli a nahodit na svy kolo nejaky plast abych to overil…

                                          0 0
                                          • honhav  

                                            mam tohle kolo : http://www.merida.sk/…de-903–27–09 tak si rikam ze by takovej turistak mohl neco vydrzet…

                                            0 0
                                            • honhav  

                                              ha tak nahodne cx plast na test bude, dam vedet vysledek :)

                                              0 0
                                              • šlapatko  

                                                ******* nastane při trošce bahna, silniční brzdy se ******** zanáší.

                                                0 0
                                                • honhav  

                                                  To si podle konstrukce umim predstavit… ale ja se na tomhle kole stejne blatu budu vyhybat – spis si uziju vetsi pohodli na rozbitych cestach a sotolinach, vyjimecne jinam… nebo me to pak chytne a prijde plnohodnotny cx… to se jeste uvidi…

                                                  0 0
                                              • Singlespeed  

                                                .

                                                0 0
                                            • tromboonen  

                                              Do ramu se Ti mozna 33jka vleze, ale zadni silnickovou brzdou neprojde, ta na to neni dost pruchodna, vim o cem mluvim, na Roubaixovi je mista plno, ale ty brzdy to nesezerou, to uz pak musi byt CX ram s canti/mini-V brzdama nebo na discich..

                                              I ta 27 je na silnici siroka dost, takze bych sel klidne do ni..

                                              0 0
                                          • Hroch obojzhivelnyj  

                                            Si myslim ze 32 uz bude moc, taky se podivej na mezeru se zmacknutou brzdou. Ale neni nad vyzkouseni.

                                            Ja treba do starsi zavodni ocelove silnicky dal max 23mm 4000S (v realu sirka 25mm), ty ramy byly stavene na 20mm galdy+ campa brzdy.

                                            0 0
    • šlapatko  

      Ideálně dva páry kol. V zahraničí tomu říkají monstercross.

      Taková holka pro všechno. Možná přeskládám silničku na crossový rám :-)

      0 0
      • georgio  

        Dopadl jsem presne tak…prestavuju silnicku na cross, vzhledem ke stavu ceskych silnic je to myslim ideal i na silnice :)

        0 0
        • šlapatko  

          Ahoj, rád bych viděl výsledek. Klině na email.

          0 0
          • jecnak  

            Proc ne sem? Taky jsem zvedav. Mimochodem mozna by stalo na CX silenstvi zalozit nove vlakno, kde by se resila ciste technika.

            0 0
    • šlapatko  

      Tak proč ne, někdo se jen stydí za odlišnost. Až něco zbastlím, hodím foto. Jen nevím kdy.

      0 0
      • odik  

        Já do toho taky šel-ze staré silničky jsem udělal skoro cyklokros a jsem z toho nadšenej -nic jinýho nejezdím :-)

        0 0
    • Egesi  

      zrovna minulej týden sem tady psal o podle mně super kupu:

      http://www.bike-forum.cz/…do-30ti.html#…

      nevim vubec co a jak pošta atd., jenom sem na to namátkou narazil, prohlídl a poslal kdyby to někoho zaujalo

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.