• grafik

    cau borci, zvazuju ze k biku pridim na leto i silnicku v cene max 20t na bezne pizlani a obcas do prace, realny odhad najetych km na ni by bylo ± 3t. Momentalne se mi nejvic libi favorit xenon a uvazuji jeho koupi. Mimo eshopy jsem prosel i ruzne bazary, ale ani jedno kolo nesplnovalo alespon castecne mou predstavu v uvedene cene, proto bych rad na 80% nove kolo; nehlede na to, ze mam rad vuni novych veci ;) Vzhledem k tomu, ze jsem zatim cistokrevny biker (pouze HT) preferujici delsi posed s minimalnim odpruzenim, hledam kolo ktere by vyhovovalo tomuto „posedovemu“ pozadavku. V geometriich a typech posedu se u silnicnich ramu vubec nevyznam, proto uvitam kazdou radu tykajici se geometrii. Vsiml jsem si, ze se silnicky vyrabi v klasickem mtb, inverznim nebo „vodorovnem“ slopingu? Jake jsou vyhody-nevyhody zminenych geometrii? Diky za kazdou odpoved.

    faforit xenon kolafavorit.cz/dat/xe­non.html

    Rám: aluminium 7020 Vidlice: Hi-Ten Brzdy: Tektro Kliky: Al 170/52–42 Řazení: Campagnollo XENON Přesmyk: Campagnollo XENON Měnič: Campagnollo XENON Kazeta: Miche 10/12–21 Náboj: Miche Řetěz: Yaban LG10 Osa: zapouzdřená Ráfek: aluminium dvojitý+GBS Plášť: 622×25 Představec: Al, road Řidítka: Al, road Sedlovka: Al, road

    0 0
    • petebike  

      no jak pises moc na to nemas, to chapu, ale asi bych zkusil koukout po necem co ma jiny prevody 52/42 na 12–21 kazetu – to neni moc kopcu – pokud na to nemas WATY.. bezny prevodniky jsou 52–53/39 a kazeta od 12 – do treba 27..zalezi na odstupnovani…jeste pak Compacty a nebo trojpila /trochu MTB/ :-)

      jinak cena kola asi odpovida…presto bych asi spis kouknul po nejakym bazaru treba na 105 ci nejakym komplet XEONU…

      0 0
    • Vrci  

      jestli si letos odjel 5 maratonů tak neváhej 10.000,– je dobrá cena.

      0 0
    • Lucke  

      jukni se radsi po bazarech.....­..rozhodne tam budou lepsi kola za stejnou cenu..ale jestli chces favorit :-!

      0 0
    • nooski  

      Zkus se podívat i po Spyderovi, když se dívám do profilu. Na tom Favoritu jsou dost těžké převody a samotné kliky na tebe budou asi krátké.

      Jestli sloping nebo klasika. Inverzní sloping se už tolik nevidí. Obyčejný sloping jako u horalů je dobrý u menších lidí, aby měli dostatečně vysunutou sedlovku nebo u hodně velkých lidí, aby klasika nevypadala jako lešení:) SLopingový rám ještě bude ve stejné virtuální velikosti lehčí a tužší díky menšímu rámovému trojúhelníku.

      0 0
    • prvniodkonce  

      V tom dotačním programu je nová verze 2008, tušim, že o ní bylo něco v pelotonu. S příplatkem 2000,– i s karbonovou vidlí. Uvažuju o tom taky. Na to málo cy bych na tom najel to vypadá celkem solidně.

      0 0
    • kámen úrazu1  

      S využitím dotačního programu Tě favorit vyjde levněji než stála moje silnička zhruba stejné kvality (a taky kupovaná nová), a to nebyla drahá. Takže podle mě je to pro vyzkoušení žiletkaření dobrý kup. Na běžné ježdění určitě stačí. Až budeš vybírat velikost, doporučuju Ti vybrat kratší rám, než máš bika. Viz: www.bike-forum.cz/…0/forum.html#…

      0 0
    • Honzee  

      Ceny dotacniho programu jsou pekny. Novy za ty prachy asi jinde nesezenes. A bazac je vzdycky riziko… viz kauza Skarpa :-/ Jestli na to ale mas 20tis, tak bych sel do www.kolafavorit.cz/…racingd.html.. Karbonova zadni stavba, Campa Veloce, a s karbonovou vidlou za 18 a pul. I ty prevody jsou tam rozumnejsi.

      0 0
    • grafik  

      dik vsem za odpovedi, zajdu se na ty kola podivat k nam do shopiku a zkusim poresit poresim dotaci, bud vezmu xenona za 10 s tim ze si necham prehodit prevody jak pise kubad, nebo vezmu racing team v hliniku za 16, pokud by mel nekdo peknou a zachovalou silnicku na prodej klidne mi muze dat vedet – maximalni cena odkupu 13t

      0 0
    • jecnak  

      Pokud na tom budes trochu jezdeil, tak ti budou vadit kliky – kratoucky tk pro holku, blby prevody – moc tezky, co si myslet o retezu?, neznackovy rafky to asi nebude zadna vyhra, totez sedlvka, riditka, predstavec, siroky plaste (co asi nepojedou). Zalezi co od toho presne cekas (na dojizdeni do prace, jako zimak a na jezdeni k vode dobry), ale za 20–27 se da koupit pekna jeta silnice ve slusnym stavu. Tam opravdu pochopis na co je velky prevodnik a proc jsou riditka zohybana do oblouku.

      0 0
      • Rychlej turista  

        jj, proto nedám na svoji plečku (Fort ro genius + Campa record 98) dopustit. Sice už to za ty roky je opravdu plečka, ale pokud jede, tak ty původní vlastnosti má pořád. Kdybych ji prodal, tak bych za to možná mohl pořídit sice novou (kdo ví jestli), ale hlavně nějakou těžkou a nepohyblivou mrchu.

        Za ten peníz jdi do bazaru a můžeš pořídit slušnou raketu.

        0 0
      • prvniodkonce  

        Remerx považuju docela za značku, nemůžu si stěžovat.

        0 0
    • jonti  

      Mne sa to nepaci, neuzijes si to na tom, radsej zober nieco jazdene. Tie komponenty su podla mna uplne na nic. kazeta do 21 zubov je strasne malo 170mm kluky su dobre tak do vysky 175cm. HiTen vidlica ta vyklepe.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.