• sharkeeCZ

    Tak nějak si pohrávam s myšlenkou lepší silničky. Chci závodní střih a lepší kola oproti stávajícímu Tarmacu Sport. Samozřejmě by šla koupit jen Ultegra sada a kola a hodit na stávající rám. Takže jaká by byla, případně proč, vaše volba.

    Canyon na Ultegre http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Canyon v elektrice http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

    Spesl http://www.specialized.com/…armac-expert#… toho jsem viděl v sobotu na živo a je to moc pěkný kousek, nebo italskou klasiku http://www.bianchicz.com/…a-11sp-52–36

    Campa me neláká, převody 52/36 mi vyhovují.

    Předem díky.

    0 0
    • Rubi  

      jeste pouvazuj nad kotoucema, moje pristi silnice bude urcite na nich… za me social, ale zrovna ten expert se mi nelibi vzhledove

      0 0
      • sharkeeCZ  

        Premyslel jsem nad nejakym Endurance kolem na kotoucich, jako variantu zimaka, ale nakonec jsem to zavrhl. Na silnici v kotoucich prednost nevidim i kdyz uz mame v baliku i takove.

        0 0
      • jonti  

        Nazivo je ten expert uplne jiny, na fotkach barva nic moc, ale nazivo super. (mam ve stejne barve uz tyden doma Roubaix)

        0 0
        • sharkeeCZ  

          mne oslovil prave na zivo

          peknejsi nez S-Works ;-)

          0 0
        • Vendys76  

          blahopřeju k Roubaix a ať slouží!

          0 0
        • tromboonen  

          Ha, na to jak na Roubx tady vsichni nadavaj se docela rozrusta klub majitelu :) Foto nebude?

          0 0
          • Vendys76  

            jo, jo, nadávají hlavně ti co ho nemají :o)

            0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              No ja nevim, najel jsem na pujcenym Rbx SL2 2011 na Rivalu nejakych 500km a pripadalo mi to jako nudny kolo, jede jako tank at jedu 20 nebo 35, tak se to nepozna. Jako dobry, ale nuda. Co mam svoje, nebo kdyz jsem sednul na kolegovo BMC Race Machine nebo na Emondu, tak to bylo Wow, raketa!

              Tak jasne, neni to Sworks, ale zas to taky nesrovnanvam s top modely.

              0 0
              • tromboonen  

                Mezi SL 2 a SL3 a jeste lepe SL4 (2014) je prej velkej rozdil prave v te (bocni)tuhosti a zivosti, jsem cetl kdyz jsem vybiral.. me to teda liny nepripada.. mimo jine treba tady je sice subjektivni, ale dost podrobne srovnani s Tarmacem, ze ktereho vychazi, ze RBX jede nekdy i lepe (a je kultivovanejsi ve sjezdech, coz mohu potvrdit..)

                Tady taky neco je http://forums.roadbikereview.com/…-314388.html

                0 0
    • blaf  

      ja se nakonec rozhodl pro Canyona SL na elektrice, spesl je drahej, bianchi taky, Canyon ma lepsi pomer cena/vybava, SLX je fajn, ale za tu cenu to imho nestoji, SL je o 200g tezsi, jinak uplne stejnej, navic kombinace top model ram a k tomu „usmudlana“ Ultegra mi prijde zvlastni, kdyz SLX tak s Durou…

      0 0
      • sharkeeCZ  

        Ve skutecnosti ten Expert nevypada spatne. Ultegra mi prijde jako slusna sada ;-)

        Porovnani SL a SLX ramu znam u Canyonu z HT GrandCanyon a i proto bych sel nyni asi do SLX. SL je fajn, ale SLX na men pusobi lepe.

        0 0
        • raf007  

          Já bych stavěl. Určitě elektrika a karbony kola.

          0 0
        • blaf  

          Ultegra jiste spatna neni, sam do ni jdu, jen mi proste prijde, ze na top model patri top model, fungovat samozrejme bude i s ultegrou

          jake vnimas rozdily mezi SL a SLX? ty silnicni varianty by mely byt vlastnostma stejne, jen se lisi vahou (kvalitou karbonu?)

          0 0
          • sharkeeCZ  

            Jak jsem pozoroval, kvalitou karbonu, ale jsou tam i konstrukcni detaily. Nevim jak u Ultimate, ale na GranCanyonu ano.

            Asi se pojedu podivat na ForBike, kdyz uz mam vstupenku a hrisne myslenky :-)

            0 0
        • tomxxx  

          Jakej je rozdíl mezi SL a SLX, když neuvažuji údajně jiný karbon a údajně lehčí. Na ježdění a koukání mi to přijde oboje naprosto stejné.

          0 0
          • blaf  

            SLX ma Stealth barevne schema, SL ne a to je velka skoda… praveze v testech oba vychazi stejne, zda se, ze to bude jen o te vaze

            0 0
      • Mr.Dan  

        Taky mám top MTB rám a na něm „ušmudlaný“ XT/X0 a že by to nějak vadilo… ;)

        0 0
    • jonti  

      Bral bych Canyon nebo Specialized, pokud neni stavajici Tarmac moc stary, tak ani prestavba neni mimo a usetri dost penez.

      Kupovat italske klasiky v dobe karbonu uz nema smysl.

      0 0
      • sharkeeCZ  

        Toho Sporta mam rok…cca 6.000 km najeto. Asi bych z nej udelal zimaka. Prodavat to nema smysl a kupovat zimaka.

        0 0
      • karliner  

        Co je špatného na karbonových rámech italských klasických značek? Zrovna ten jeho výběr – Bianchi Oltre je špička.

        0 0
        • kesu  

          Cena a cena!!

          Jinak nic, Bianchi je nádherný.

          0 0
          • sharkeeCZ  

            Právě, že to Bianchi v této sestavě stojí de facto stejné peníze (vyjma horších zápletů).

            0 0
    • cx_cyclist  

      Co se týče značky, tak bych nešla rozhodně do Specialized. Koupíš si kolo za téměř sto tisíc, pak někam vyjedeš a zjištíš, že kolo s tímto nápisem má borec na kole za 10,15,25 tisíc… To tě přece musí urazit. Naopak Bianchi má historii, tradici, styl, image a takové kolo rozhodně masově potkávat jako Specialized nebudeš…Naopak, budeš mít originál a pravděpodobnost, že se s někým, kdo má Bianchi a to samé kolo, potkáš, je dost malá…

      0 0
      • sharkeeCZ  

        Nejsem pozér, takže toto neřeším. Ostatně jak píši, již nyní jezdím na silničce od Spešlu ;-)

        0 0
        • tromboonen  

          Spesl ramy se daj za slusne penize koupit rok/dva/tri stare nove, i S-wks, postavis si to do detailu s cim chces a vyjde to levnejc, stovku bych za to takhle osobne nedal.. Jinak souhlas, na spesla kazdej nadava, ale ja jsem nadmiru spokojen (Roubaix Swks SL4, stejne barvy jen tmavsi a min cerveny)

          0 0
        • tromboonen  

          Jinak nevim, jestli si tim ramem v reale zas tak polepsis (Sport SL4 vs. Expert), snad jen ta barva/design… pocitove to myslim bude skoro stejne(?) a ten stavajici je na zimaka dost skoda, radsi prestavet, nebo sehnat lepsi ram, tenhle prodat,nebo cele kolo, na zimaka hlinu a zbytek na nove dokoupit a zbude na zajimavejsi kola a detaily?

          0 0
          • sharkeeCZ  

            zatim to resim s vyhledem na pristi rok, tedy, ze bych nakoupil na konci roku s vyraznou slevou, nebo pockam na model 2016 … on ten kurz CZK/USD/EUR momentalne ani nakupu moc nesvedci, ale i proto premyslim nad pripadnou prestavbou, coz by vyslo na polovinu penez, ale zase s nakupem zimaka.

            Ted to resim, abych se zacal koukat a testovat.

            0 0
            • tromboonen  

              No kdyz jsem pred rokem kupoval ram tak se dal sehnat starsi nepouzity Swks Roubaix SL 3 za cca 24–28k CZK, Tarmacy myslim taky nejake byly, i kdyz jsem se po nich primarne nedival..

              Mel jsem hlinu ex-jednici, ale trochu delsi nez potrebuju, nakonec jsem ji prodal celou a jako dvojku/zimaka/u­niverzal/na valce postavil na hline CXko a super, s Roubaixem jednici a dvojkou CX uz clovek nepotrebuje dalsi kolo, krome plecky do mesta pokud ji nekde nechava..

              Ten stavajici Tarmac je slusnej, prodat by mel jit dobre, bud celej nebo ram.. hlinu na zimaka koupis slusnou na bazaru, celou nebo ram, doporucuju to CX, je to univerzalnejsi i kdybys jezdil jen na asflatu, na CBzaru se obcas objevi veci jako Giant TCX s novou 105tkou za 15 tis, tak kdyz budes pripravenej a nenechas si to ujit mas vyreseno..

              0 0
              • sharkeeCZ  

                to byla ma puvodni idea, koupit zimaka CX na hline, nebo trednove Endurance kolo s disky, ale cim vice jezdim silnici, tim vice mne laka proste slusny stroj na cestu

                Investice (utraty) do MTB jse m zastavil :-) Ale tam jsem spokojeny, pokud neco zase neznicim.

                0 0
                • tromboonen  

                  No ja Ti do toho kecat nebudu, vypadas ze jezdis vic nez ja, ale Tarmac jako zimak neni nic moc, blatniky na to nedas (poradny), sterk Ti omlati ram, sirsi plaste se tam nevlezou..

                  To CX tady nekteri lidi povazujou za novou modu, ale ja si to nemuzu vynachvalit, a to ani moc nejezdim do terenu, kdyz to dobre nastavis tak mas posed jako na silnicce, jede to vpodstate stejne (podle toho jake na to das kola), jo neni to aero a tak o pul az jedno kilo tezsi, ale das na to (pokud koupis univerzal ram s navarkama a ne zavodni) blatniky, pripadne nosice, vydrzi to, super karbon jednici nechces trapit ve srackach nebo na valcich/trenalu… kdyz koupis rozumne ram na jednici, k tomu bazar hlinu CX nebo ram, s tou stovkou co bys dal za Tarmaca s nic moc kolama mas dva slusne bici, a ten zimak/dvojka fakt nemusi byt raketa, respektive hlina, karbon vidle, neco jako 105 a Aksia/Ksyrka kola je uplne v poho a uprimne me to na asfaltu jede skoro stejne jako ten Roubaix s Durou/Ultegrou, ktery by u velkeho S v obchode stal asi taky tak stovku, ja jej poskladal tak za 50k tusim..

                  0 0
                  • sharkeeCZ  

                    Otázkou je, jestli za cenu Canyona něco předkládám. Když vezmu kola za 15, sedlovku, sedlo, kokpit za 15, Ultegru sadu za 15, tak ram musi byt za 35 abych se vlezl do ceny Canyona. Zbytek práce. Snad jsem na něco nezapomněl.

                    Jinak asi bude lepší prodat sporta a vzít zimaka, souhlas

                    0 0
                    • tromboonen  

                      Praci zvladnes sam ne? To je radost.. Canyony jsou urcite dobry, ale me osobne neoslovuji ciste vzhledem/designem, coz je jiste individualni… jasne hotovka je to pekna, ale trvam na tom, ze za stovku na stole v ceskejch poskladas krasnou karbon silnici na sikovnem ramu co koupis vyhodnejc a zvolenejch komponentech do posledniho, plus CX/zimaka na hline a jeste ta jednice bude mit lepsi kola a detaily nez ta seriovka od S-ka, ktera je fakt predrazena… (ale zas jestli na to nechces sahnout a odjet z prodejny do zapadu slunce tak to je jina, ja to staveni beru jako soucast procesu a spis pozitivum, u silnicky je to brnkacka a dostanes se jiunam nez u seriovky..) babo rad…

                      0 0
                      • kubad  

                        no nevím, vidíš to hodně optimisticky :D

                        0 0
                        • tromboonen  

                          Jako fakt jo? Ma kolo na dost dobrem uhelnem ramu na 105ce a chce o neco lepsi plus neco jako dvojku na zimu/univerzal? a ve skrini ma 100vku na utratu? To je docela prijemnej rozpocet a rozhodovani.. ja dal tak 40k za jednici a 15k za CX dvojku, nepocitam kola ktere jsou zatim stavajici, OK extra plaste cca 4k, ale i tak suma cena/vykon je nekde jinde nez koupit mid-range spesla za 100k a jako zimaka dojebat stavajiciho slusneho, kterej se bude dat prodat za 25–30k podle trpelivosti a sikovnosti, muj nazor..

                          0 0
                      • sharkeeCZ  

                        Uprimne si jej sam neposkladam.Rad bych to umel, ale vim jaky jsem nesika.

                        Nejprve chci kola odzkouset a pak se budu rozhodovat. Ted jsem koukal i na variantu Canyona v SL v elektrice, kde je vaha rovnych 7 kg (na tu/pod vahu bych se rad dostal) a cena je 80. On ten rozdil vahy ramu je jen 11 gramu, coz za tech 22.000 navic opravdu nestoji

                        0 0
                        • blaf  

                          vahovy rozdil by mel udajne byt cca 200g, asi jsi chtel napsat 110 ne 11, ze? :) ale i tech 200g mi prijde malo na ten priplatek…

                          nevim jakou potrebujes velikost, ale napr. v L s 7kg fakt nepocitam, mozna tak nejaky XS

                          0 0
                        • tromboonen  

                          No s trochou inspirace z netu to zvladne kazdy, a mas z toho mnohem lepsi pocit a vis o kazdym sroubku… ale i pokud ne, tak tady urcite najdes nekoho kdo Ti to za par kacek udela – bonus je nejen cena, ale i moznost volit do posledniho komponentu co chces..

                          0 0
      • Člověk a jeho svět  

        PR od Umláška?

        0 0
    • Ma7ous  

      Z výběru jednoznačne Bianchi. Tradice, vývoj neotřelé kolo s vlastním designem (otázka jestli se líbí) a hlavně špičkové parametry, (jezdí to profíci několik desítek sezon).

      Jinak osobně byl volil http://procycle.cz/clx-3-0/ osazení, dle tvých finančních možností. Pro mne asi nejlépe stavění rám pro závod/pohodlí navíc se mě líbí i jejich design.

      0 0
      • sharkeeCZ  

        Za cenu Colnaga bych už měl Sworkse :-)

        Bianchi se mi libi, ale teď přemýšlím spíše nad verzi Di2 11sp Ultegry a tu umí Canyon za 80k

        0 0
        • blaf  

          jestli uvazujes o Di2, tak bych prestal uvazovat a rovnou to vzal, jinak budes az do dalsiho nakupu premyslet co by kdyby… za me rozhodne Di2

          0 0
          • Lada,s  

            za mě taky

            0 0
            • sharkeeCZ  

              díky pánové

              ještě jsem narazil za stejné peníze ROSE (jsem na ně zapomněl), ale tam je přeci jen jiná GEO ve srovnání s Canyonem/Tarmacem

              0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                ? maji radu v geo „zavodni“ i „endurance“

                0 0
                • blaf  

                  jj, maji i zavodaka…

                  kurnik, kdyz na to ted koukam (v matne cerne vypada paradne), abych jeste toho Canyona nelitoval :)

                  0 0
                  • Hroch obojzhivelnyj  

                    Hale zas si najdi jak tady karlinero lkal ze na matny cerny je vsecko videt. (me to teda nepripada, kdovi co ma ta jeho korejska plecka za povrchovku :-)

                    Tobe uz by to melo nekdy ted pomalu dorazit, ne?

                    0 0
                    • blaf  

                      Canyon je taky matnej…

                      ram by mel dorazit v prvni pulce dubna, sada je na ceste, zbyva par drobnosti

                      0 0
                    • karliner  

                      Hele, vopatrně, můj Scott je JIHOkorejskej jen z 20% :-)

                      Jinak černá matná je fakt peklo, ale řekl bych, že si to blaf stejně ještě několikrát rozmyslí, přeci jen, vše je potřeba pořádně zvážit a porovnat. Netřeba tedy stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko

                      0 0
                      • blaf  

                        hmmm, no nevim, to uz si asi rozmyslet nepujde…

                        0 0
                        • zdendos-rb  

                          mám matný černý canyon a světe div se, když projedeš bordelem, je to vidět :-) asi jako na červeném, modrém… :-)

                          0 0
                          • blaf  

                            tak ono nejde o bordel, jsou veci, ktere jsou na matnem videt daleko vic nez na lesklem…

                            ale mat se mi libi, tak to holt obcas vypucuju no

                            0 0
                            • zdendos-rb  

                              škrábanec tě bude štvát ať je to modrá nebo jedno jaká, tohle jsou prostě s prominutim kecy fakt o ničem… :-)

                              0 0
                              • blaf  

                                Když myslíš

                                0 0
                                • zdendos-rb  

                                  no tak hovořím z vlastní zkušenosti, nevařím z vody, jak zde bývá často zřejmě zvykem.

                                  0 0
                                  • karliner  

                                    Cením si toho, že se většinou najde někdo jako ty, který to tady těm pitomcům vařícím z vody dokáže vysvětlit a uvést na pravou míru.

                                    0 0
                                    • zdendos-rb  

                                      Číst umíš, to je super, ale chápat souvislosti už asi méně, protože o pitomcích z mé strany nepadlo ani slovo a ani si to nemyslim. Pouze se tady tady panu blafovi snažím vysvětlit, že ať má barvu rámu fialovou nebo žlutou nebo černou, v matném nebo lesklém provedení tak prostě škrábanec je škrábanec a na těch ostatních barvách bude vidět stejně… A díky tomu, že černýho canyona zrovna vlastním tak s tím mám i vlastní zkušenost. Jasně to je vlastně špatně, lepší je si tu povídat o tom, na jaké barvě to bude víc vidět… omg…

                                      0 0
                                      • blaf  

                                        zrejme umis precist i to co napsano neni, jelikoz jsem o skrabanci nenapsal ani slovo…

                                        ruzne otisky a mastnota bude na matu videt vic nez na lesku, na cerne obzvlast, a ono i ten skrabanec bude videt imho vic

                                        s kolika barvama, ktere zminujes mas srovnani? tipuju, ze cerna a nic vic, ze?

                                        ale kdyz myslis, koncim diskuzi

                                        0 0
                    • tromboonen  

                      Me teda pripada matna cerna (Skunk Works) lepsi nez leskla bila, na ty je videt vic veci a navic nejdou jen tak vycistit, na tom matu je spis problem mastnota, ale to se da resit redidlem… asi zalezi na drsnosti a stupni matu..

                      0 0
                  • sharkeeCZ  

                    koukal jsem na tento model

                    http://www.rosebikes.com/…2/aid:754361#…

                    i tento

                    http://www.rosebikes.com/…2/aid:753846

                    a geoška mi přijde stejná

                    0 0
                    • blaf  

                      a co je na te goe spatne? podle hodnot stack a reach je to podobne jako canyon, tohle je ta „zavodni“ geo

                      jejich endurance je tu

                      0 0
                      • tromboonen  

                        Endurance s brzdou dole? Odvazny napad, ale ja bych z nej moc nadsenej nebyl.. Rosy pekny a urcite dobry, ale trochu me zarazi, ze endurance a zavodak maj skoro stejnej tvar ramu (krome nekterych detailu zadni stavby)… jasne ze to muze fungovat i takhle, ale me se vetsinou na endurance ramech libi ten sloping a primejsi napojeni zadni stavby na horni ramovku

                        0 0
                        • marbl1  

                          Ve fórech uživatelé tu brzdu chválí, že má lepší účinnost. Jelikož teď řeším také silničku, dávám sem ještě jeden tip: kola Origine Prodej podobným způsobem jako Rose, jen to jsou Francouzi.

                          0 0
                          • sharkeeCZ  

                            Cenově podobné jako Rose, ale u Rose je jistota kvalitního rámu a výbavy. Překvapilo mě, jak dobře vychází Rose v testech.

                            0 0
                          • tromboonen  

                            No tak je to dual pivot, takze je jasne, ze maka vyborne, ale zaprve proc davat dual pivot jen dozadu – predni brzda je dulezitejsi a za druhe, proc ji davat dolu, to se dela jen u aero specialu a i tam je to problematicke, na enduranci, ktera bude potencialne jezdit i ve srackach, to neni nic moc, a ta zadni stavba bez mustku na brzdu, coz byl mozna duvod, jednak nevypada moc silnicne a druhak urcite nepomuze bocni tuhosti.. ale je to hnidopisstvi, to priznavam, to kolo je urcite fajn..

                            0 0
    • king-bike  

      Specialized No.1

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.