Servis starších nábojů Campagnolo

29 nepřečtených
  • alinceb

    Včera sem se odhodlal sundat a rozplést stará kola ze silničky a jaké bylo mé překvapení – po více než 2 měsících, kdy kolo stojí, se přední kolo skoro netočilo (úplně zatuhlá vazelína) a zadní osa měla vakla (zjistil sem povolený kónus). Kola jsem rozpletl a náboje rozebral. S následujícím zjištěním:

    Přední konusy měly zatuhlou vazelínu, jeden už to má skoro za sebou, druhy celkem ujde.

    Zadní konus od kazety má vyjetou drážku a u kazety má na sobě vysekanou „rohatku“, čili na vyhození oba.

    No a dostávám se k jádru pudla. Netušíte, kde bych mohl sehnat náhradní? Jsou to náby Record z roku cca.96 (dle katalogu opticky odpovídají). Už sem psal Šírerovi, ale moc nevěřím, v úspěch. Něco jsem našel kdesi na ostrovech, ale ty ceny jsou celkem děs (16GBP/ks + pošta). Nevíte o nějakém kameňáku, kde mají tyhle díly nasyslené z dob nedávno minulých?

    Moc by mi to pomohlo…

    0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Pan z Viavelo dela ruzne konusy i pro Campu.

      https://sites.google.com/…usove-matice

      0 0
    • alinceb  

      Tak u Šírera mi odpověděli:

      //Dobrý den,

      velice Vám děkujeme za Váš email, situace ohledně Vámi poptávaných dílů by se dala nazvat jako 66,66 % ku 33,33 %. Tz. následovně:

      FH-RE005 – je možné objednat u výrobce v Itálii, cena 389,– Kč vč. DPH / ks. Termín dodání cca 10 – 14 dní.

      FH-RE107 – máme skladem v Králově Dvoře, cena 127,– Kč vč. DPH / ks.

      FH-RE110 – již není možné objednat, výroba byla ukončena.//

      0 0
    • Patar  

      Zadních pravých od Mrňuštíků mám 43 ks skladem.Jsou velmi tvrdé- HRC64.

      0 0
    • alinceb  

      Pan Mrnuštík se mi už ozval – všechny 3 kónusy má skladem, jen zítra odladíme rozměry, aby to sedělo. Cena 46Kč/ks je super, takže beru 2 kompletní sady (2× přední + 1× PZ + 1× LZ).

      Ještě potřebuju vyřešit kuličky.

      Zadní: 9× 6,3mm a 10× 5,5mm

      Přední: 2× 9× 5,5mm

      Nějaké návrhy kam pro ně? Nějaká přesná specifikace?

      0 0
      • parduba  

        Bikesport Liberec.

        0 0
      • kubad  

        yarroline mužu ti je tam vzít

        a už ti to letí do mejlu cos chtěl

        0 0
        • alinceb  

          No pan Mrnuštík mi psal, že pokud je bude mít, tak mi je zabalí. Chtěl bych nějaké dobré koule a ne věnečky, ať mi to chvíli vydrží v cajku…:)

          0 0
          • kubad  

            ty z yarroline sou celkem fajn, jinak pokud chceš extra spešl kvalitu vem keramické kuličky :D

            0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            JJ je to o tom mit poradne koule. Zvlast ve sjezdu ;-)

            Jaky je problem vzit o venecek vic a kulicky vyndat?

            0 0
            • alinceb  

              No bylo mi řečeno, že věnečkové kuličky nemají tak přísné rozměrové tolerance (tvrdil to Vilém a Patar), což způsobuje nerovnoměrné opotřebení…

              0 0
            • Vilém  

              Je velke riziko, ze bude kazda kulicka jina.

              kdyz samostatne, tak bud neco slusnejsiho z cykloobchodu, nebo koupit v nejake loziskarne.

              0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                Hmm to jsem nevedel.

                0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                Hale a je pravda nebo mytus, ze se nova loziska napakovala lestici pastou aby se zalestily drahy, a po nejake kratke dobe se pak vycistila a daly nove kulicky?

                0 0
                • Vilém  

                  Tak to uz nemuzu slouzit, toto neznam:)

                  Ale Patar, jako stary praktik, by neco mohl o tomto vedet.

                  0 0
                  • Patar  

                    Pro zajetí všech třecích ploch- včetně valivých ložisek jsem využíval výhradně sirník molybdeničitý- MOLYKO. Dle mého názoru leštící pasta by měla snad význam tam , kde by vnější ložiskové dráhy nebyly broušené. I tak nevím , jak by se byla kulička schopna odvalovat , pokud by pasta nebyla něčím naředěna.

                    Pro životnost uložení je mnohem důležítější přesné spasování paralely patek s nábojem,včetně axiální vůle před stažením RUP, aby nedocházelo k deformaci osy při utažení do rámu a vidlice.

                    0 0
                • Marskatin  

                  Taky jsem o tom slyšel.

                  0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  Back a long time ago when bikes were steel and breasts were real it was common for mechanics to prematurely wear race wheels.

                  Once a brand-new wheel was built the hub would be disassembled and the grease cleaned out. The bearings would be re-packed with cutting paste and the hub re-assembled. By placing the wheel in a truing stand and spinning it the cutting paste would polish the bearings, cones and cups of the hub.

                  Once the mechanic was happy with the results the hub was once again disassembled, the cutting paste carefully cleaned out, and grease or oil used to lubricate the bearings.

                  This practice was only done on race wheels of course, and I doubt that it is still done on road bikes since the advent of pretty much every hub on the market using cartridge bearings…however I know that it was still occurring on the track a few years ago, and since track hub technology has not changed much I can only imagine it is still in practice.

                  ???

                  0 0
      • Kamikaze 591  

        Mrnůštík jako ten PepadeSax?

        0 0
    • coplos  

      Sháním konus HB -RE 022, neporadíte kde koupit (Brno případně Třebíč, nejlépe nebo eshop)???

      0 0
    • coplos  

      Ještě doplním, jsou to záplety Campa Zonda

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.