• Micky

    Ahoj, potom, co mi byl opraven tlumič v servisu, jsem si všiml že je jeho vnitřní část otočená naopak než byla od výrobce. Šroub je nyní směrem nahoru. (viz foto ten žlutej)

    Naprosto laický dotaz – je to nasazeny blbě a mám to řešit nebo to nemá na nic vliv?

    0 0
    • KubaBajk  

      Nemá to na nic vliv. Když tlumič rozšroubuješ, sám zjistíš, že je to jedno.

      0 0
    • Carlos.f  

      Spíš bych řekl, že nyní je to správně – je na druhé straně než ovládací prvky – tedy k rámu – aby tam nelítal tolik bordel(i když je to skoro jedno). Já to u nového tlumiče mám také tak.

      0 0
      • Vilém  

        Rek bych, ze je rec pouze o sroubu na foukani dusiku do tlumici casti. Po vypusteni vzduchu jde pistnici otocit, coz se zrejme stalo v servise. Na funkci to nema zadny vliv.

        0 0
        • Carlos.f  

          Já myslím právě ten, a na novém tlumiči ho mám právě tak jako je na té fotce (na opačné straně než ovládací prvky)

          Otočené to bylo zřejmě původně. Nemohu to ale s jistotou říci, protože já mám přímo FOX RP23, který ještě v servisu nebyl (od Švece jsem dostal jiný nový). Ten Specialized bude ale asi taky nějakej FOX.

          0 0
    • romachain  

      Přidám se s dotazem, kterj se hodí pod stejnej nadpis. Všiml jsem si, že se dnes dávají tlumiče zpravidla užší částí dolů, tak jsem to teď zkusil i na svým Rushovi a nikde to ničemu nezavazí. Tak se chci zeptat co si kdo myslíte o tom proč to dát tak či onak. Díky.

      0 0
      • Vilém  

        Tak treba kvuli lepsimu mazani vzduchove casti bych jej dal radsi klasicky.

        0 0
        • romachain  

          A „klasicky“ znamená jak?

          0 0
          • Vilém  

            Sirsi casti nahoru.

            0 0
            • KubaBajk  

              Taky se divím, že to měl naopak. FoxFluid by měl stékat spíš ke dnu vzduchové komory.

              Servis video

              0 0
              • romachain  

                Tak nějak jsem si to myslel. Nenašel jsem jedinýho Rushe, kde by ten tlumič byl klasicky, všude ho maj tlustou částí dole. Zajímalo by mě, proč to tak je. Sám to teda zkusím vozit klasicky, zdá se mi že i páčka propedalu je tak víc po ruce.

                0 0
      • Chlebovnik  

        Potěžkej si, která část tlumiče je těžší a tu dej dolu. Výsledkem bude nižší těžiště, takže to zákonitě bude lepší. :D

        0 0
        • KubaBajk  

          Hehe :)…když Ti visí Onen dolů, taky máš nižší těžiště, ale lepší to určitě není :)

          0 0
        • romachain  

          Tohle je vzhledem k celkové hmotnosti tlumiče pěkná blbost :-) Navíc i kdybych teda teoretizoval na tohle téma, pak bych došel k opačnému závěru. Výhodnější by bylo mít lehčí část spojenou se zadním kolem (neodpružená hmota) a těžší část s rámem :-) Stejně jako upsidedown vidlice…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.