Muže mi někdo poradit? Po včerejší jízdě po kamenech se mi sekla guma je to na výměnu nebo to ještě něco vydrží? Příští týden mam jet na týden do Rakouska, a nevím jestli radši nemám koupit nový plášť. Díky za rady.
Muže mi někdo poradit? Po včerejší jízdě po kamenech se mi sekla guma je to na výměnu nebo to ještě něco vydrží? Příští týden mam jet na týden do Rakouska, a nevím jestli radši nemám koupit nový plášť. Díky za rady.
Plášť vypadá vcelku málo jetý. Podlepit a vzít s sebou jako náhradní nouzovku. Koupil bych pro jistotu nový, abys v Rakousku neřešil někde uprostřed trailu prorvanou zalátanou ďuru.
zkusil bych to reklamovat:)
Poloz si otazku…skutecne mi tech par stovek za novou gumu stoji za pokazeny den bajkovacky na dovolene?
Ano kolo jsem kupoval nové letos v unoru najeto cca 1600 km. takže jsou ještě málo jeté. Reklamace že by se na to vztahovala? můžu to zkusit. Ale plášť teda radši koupím. Je pravda že by měl člověk kvůli pár stovkám zkaženou dovču.
Reklamace byl takovy vtipek;;))
Radeji s sebou vem nahradni gumu…casem se stejne bude hodit…
takze gumy maji taky 1600km? jesteze jsou malo jete:)
Jinak bych koupil na dovolenou novou gumu a tuhle opravil a podlepil…
1600 na zadním kole je pro většinu plášťů smrt. Asi to má každý jinak, ale před větší akcí dávám vždy pláště nové.
Po 1600km? Já mám na svém cca 2500km nebo tak nějak a měnit ho v nejbližší době nehodlám.
ono hodně záleží kde se jede..vzal jsem sever podél vltavy(než jí zničí asfaltem) po skalách,a přišel jsem o půlku vzorku ,záleží taky na měkosti gumy..
To chápu. Já jezdím převážně jih a říkal jsem si, že hodně brzdím. Děsí mě chvíle, kdy budu muset vybírat náhradu za stávající.
Pro někoho je plášť mrtvý po ztrátě 1/4 vzorku, pro někoho s polovičním, jiný jezdí, dokud mu přes plátno neprosvítá duše nebo nezačne ucházet vzduch. U mne jsou primární vlastnosti, měním asi mnohem dříve než je průměr. Je to jak se zimákama na auto. V Práglu můžeš asi klidně jezdit 6 let se vzorkem 3mm, u nás jak ti to padne pod nějakých 5–6mm tak je to skoro o zdraví.
Jestli se dívám správně tak to máš seklé až mezi ty špunty?
Na žádnou dovolenou bych s tímhle nejel, já bych ten plášť ani neopravoval, protože s tím mám špatné zkušenosti, nikdy nevíš, kdy se ti takhle poškozená kostra úplně zhroutí.
Vyhodit a koupit nový.
tak tak po 1600km musí být ten plášť na zadním kole už stejně lehce před smrtí, tohle tak v zimě dojezdit na válcích, tak se takové mrtvoly hodí, guma tam ubývá fest :-)
asi tak … ja bych ho sundal, podlepil velkym flekem a nechal jako nahradni a na dovcu rozhiodne koupil novej.. on tenhle dobre podlepenej urcite jeste neco vydrzi… ale je to risk a byt pak na dovolene s nepojizdnym kolem trosku nastve…
Díky moc za rady kupím určitě nový. Starý zkusím podlepit a nechám jako rezervu.
Tohle opravovat či na tom ještě jezdit?? Blbost, vyhodit.....
jj, stejne to vypada jak nejakech zpuchrelej Schwalbe :-)