• nika.veronika

    Dobrý den..jsem tu nováček a potřebuji radu. Co říkáte na http://shop.scottsport.cz/…241392/26132?…

    Pro váhu cca 110 Kg, občasné ježdění. Nebo něco lepšího v této cenové relaci? Vůbec se v této oblasti neorientuji. Díky :-)

    0 0
    • nika.veronika  

      ..

      0 0
    • nika.veronika  

      0 0
    •  

      kolo se strašidelnou výbavou s ještě strašidelnější vidlici = NEBRAT

      0 0
    • nika.veronika  

      :-( Ach jo… a něco v téhle ceně přijatelného? Na tuhle Váhu by měla být jiná vidlice? Vzduchová? Mám to jako dárek…

      0 0
      •  

        vidlice vzduchová, brzdy hydraulické, převody určitě né 3×7, kvalitnější komponenty (Alivio/Deore), bohužel třináct tisíc není dostačující rozpočet, třeba dá někdo odkaz na něco ve slevách, před dvěma týdny to bylo Nano od Bradskýho ale je už vyprodaný

        0 0
    • nika.veronika  

      V týhle ceně, asi neseženu nic jinýho, než bídu, co? :-)

      0 0
    • nika.veronika  

      Takže nějaký kola, starší modely, by mohly mít lepší výbavu za tuhle cenu?

      0 0
      •  

        moc jich není, co bylo slušný je prodaný – začátek sezóny, vydrž třeba se někdo ozve s nějakým tipem

        0 0
    • nika.veronika  

      Tak tedy čekám a smutně koukám :-(

      0 0
    • nika.veronika  

      měří 182 cm a váží cca 110 Kg, takže L/19?

      0 0
    • nika.veronika  

      Kola 29, asi..jestli tomu dobře rozumím..

      0 0
    • nika.veronika  

      výšku? To nevím… není nějaká předesaná pro výšku člověka 182cm? :-)

      0 0
    • nika.veronika  

      *předepsaná

      0 0
    • nika.veronika  

      Ano, psala jsem výše L/19…

      0 0
    • nika.veronika  

      Někdo prosím nějaký tip na ucházející kolo do 14tis?

      0 0
    • Erknold