Schwalbe RR Evolution 2.1 nebo 2.25

61 nepřečtených
  • sportovni_biker

    Potřebuji se hodně rychle rozhodnout mezi těmito dvěma rozměry. Pláště budou pouze na závodění, max. na spec. příležitost. Nebudu s nimi jezdit na vyjíždky ani na tréninky atd. Tudíž potřebuji něco rychlého, lehkého a hlavně držák. Stačí když zadáte rozměr do ankety, který si myslíte. Řešil jsem to tady už s několika lidmi, ale chtěl bych názor všech. Hlasuju první pro 2.1. Díky

    Anketa: 2.1 X 2.25

    2.1
    28x
    68%
    13x
    32%
    0 0
    • Bully  

      Hlasoval jsem pro 2.25, ale s podminkou, ze je to na hardtail. Lepsi trakce, lepsi tlumeni, mensi pravdepodobnost defektu. O malilinko vyssi vaha, o valivem odporu se hadat nebudeme,to by bylo nadlouho a bez vysledku :)

      0 0
    • raceman  

      a bereš drát nebo kevlar?

      0 0
    • kolda  

      mám 2,25, jsou docela lehký a hodně pohodlný, což oceníš na delším závodě.

      0 0
    • rasto  

      uz asi 8 roku nekupuju nad 2,1. jestli je 1,8, tak lepe pro me. chrtim, zatim mam 8k km. jezdim ht.

      0 0
      • sportovni_biker  

        tady menší rozměr než 2.1 není, ale prý mají trochu jiné měření, tak 2.25 je široká jak 2.1, tudíž 2.1 je užší

        0 0
        • jonti  

          Tá 2.25 je fakť veľmi široká, možno menej ako iné 2.25, ale určite širšia ako takmer každá 2.1. Oproti Pythotom 2.0 je o dosť.

          0 0
          • Greyhound  

            Poté co jsem tady četl chválu na RR, jsem před sobotním závodem vyměnil po mnoha letech Python 2.0 za RR 2.25. Čekal jsem o dost větší balón, ale přijde mi to velikostně hodně podobný. Jediný rozdíl byl, že jsem si po několika letech vyzkoušel výměnu duše na závodě. Asi náhoda ale z pověrčivosti tam před Sudetama asi zase půjde osvědčenej Python…

            0 0
    • kubad  

      Na závody doporučuji 2,1 2,25 ti kromě komfortu nic nepřinese. Trakce je nesmysl protože RR je plášť na sucho a tvrdý podklad.

      0 0
      • black.horse  

        RR je univerzální XC,road,enduro,FR guma, pro všechny povrchy kromě ledu a čerstvě položeného asfaltu, jedinej limit jsou ruce jezdce, kterými drží řidítka:-)

        0 0
      • Daník  

        2,25 líp vede a když mrkneš na www.schwalbe.cz tak deklarujou i menší valivý odpor v terénu (na asfaltu naopak) – což odpovídá i kdysi zde uvedenému německému testu.

        0 0
        • delfyn  

          ten test mi přijde zavádějcí je to o tom v jakým jedeš terénu a o tlaku, v těžkým terénu to beru, pokud se jede lesní cesta bez většího štěrku, nebo obecně bez velkých nerovností tak tam už je to jinak

          0 0
    • delfyn  

      pokud máš Včka tak je i možnost že by jsi musel 2,25 ufukovat aby jsi sundal kola, jako to mám já, nebaví mě to a tak tam radši dám 2,1, jinak já si myslím že je RR i na mokrej, ale tvrdej podklad, jezdil jsem ho o víkendu na mokrejch kořenech a šutrech bez problému

      0 0
      • sportovni_biker  

        Mám kotouče

        0 0
      • Polka  

        Na mokrejch korenech a sutrech bez problemu? Tak to mas asi nakou tajnou zazracnou smes.

        0 0
        • sportovni_biker  

          Ono to možná bude taky tím, jak se na ně najíždí. No stejně je to jedno, už jsem 2.1 objednal. Ale i tak díky všem.

          0 0
          • Polka  

            Pokud mam koryto nebo cestu plnou velkejch sutru, tak prece nemuzu v ty rychlosti pri sjezdu resit najizdeni na kazdej sutr :-) Nebo jaks to myslel? Ale o technice jizdy to je samozrejme taky.

            0 0
        • delfyn  

          ve srovnání s ostatníma byly fakt v poho, zázračná směs, zázračný schopnosti jezdce:)

          0 0
          • Zlatka  

            Nechtěnou náhodou mám teď nového RR 2.1 na zadku a jetého RR 2.25 na předku. Neodporučuji tuto kombinaci. Samo nejlépe obráceně..:-)

            0 0
      • Geralt  

        2.25ku by nemusel možná ufukovat. Záleží taky na rámu. Mě proleze Včkama (LX paralelogram na spyderu) i 2,4 WTB Mutanoraptor. Vozím ho po michelinu xc dry 2.0. Nezdá se mi o nic pomalejší a to foukám menší tlak. Komfort je ale úplně nekde jinde. Takže jsem pro 2.25.

        0 0
        • martt  

          ked som zmeral RR 2.25 zistil som, ze su rovnako siroke, ci dokonca o milimeter uzsie ako Michelin XC S light 2.0

          0 0
    • sportovni_biker  

      Tak pláště mám doma, ale našel jsem tam trochu „vadu“ nevím, jestli to nečemu bude vadit, je to přímo pod nápisem. Chybí trochu té „guma barvy“

      0 0
    • sportovni_biker  

      Tak pláště jsem teda koupil 2.1, dneska prvně nasadil. Docela mě překvapilo, jak samy sedly do ráfku. Ale na druhou stranu, mi ten šedý pruh po celém obvodu, trochu vylezl rovnoměrně ven (teda rovnoměrně, někde je trochu špatně nakreslen, tak se řídím halvně podle vroubků), tak něvím jestli je to dobře nasazené nebo ne? Znám lidi s 2.25 a ti mají ty pruhy schované uvnitř.

      0 0
      • smallbrother  

        NE, O TEN PRUH SE TO OPÍRÁ V PATCE MĚL BY KOUKAT VEN. RR JSEM SE PŘED NEDÁVNEM ZBAVIL A NIKDŸ VÍCE. V TĚŽŠÍM TERÉNU TO JE SAMÝ DEFEKT, LE NA KOLO PRO ŽIVOT TO ASI STAČIT BUDE. :)

        0 0
        • sportovni_biker  

          Takže to mám nasazené správně?

          0 0
        • Darkson  

          jj. btw, RR na Apachi odešel ještě doma při nafukování v místě, kde byl podlepenej:-). podle mne je rozdíl v odolnosti mezi RR a Pythonama nebetyčný

          0 0
          • kubad  

            na základě jakých zkušeností tak usuzuješ ?

            0 0
            • Peslezedirou  

              Tuším, že praktických :oD

              0 0
            • Darkson  

              RR 2,25 jsem oba úspěšně proříznul na bocích během 1 měsíce a na blátě se na nich málem zabil, kdežto na Pythonech MRC už jsem toho najel docela dost s minimem defektů. sice jsou docela sjetý, ale splnily, co jsem od nich čekal. bez defektu na Pythonech 24hours, dovolená v Alpách, 203 km Salzkammergut, Erzgebirgs a BikeBrdy. bez obav na nich ještě objedu Sudety. a to jsem jim v kamenitým terénu poctivě nakládal.

              0 0
              • kubad  

                Ok – tohle beru. Do bláta a šutrů bych RR nevolil.

                0 0
          • smallbrother  

            ty jo, jako uplně? já sem s tím podlepem chvíli jezdil, ale bylo to cítit, musel jsem vozit nižší tlak. Tak to mě mrzí, ale zbytek je OK, ne? :)

            0 0
            • sportovni_biker  

              Sakra vy mě děsíte :-(

              0 0
              • smallbrother  

                ne, buď v klidu. Loni sem na nich je dlouhýho Krále Šumavy a bylo to úplně v pohodě. …vlastně, když teď na to myslím, to byl jedinej větší závod na těhle pláštích bez defektu. a neumím si představit že bych na nich jel toho letošního. :)

                0 0
                • goood  

                  Ja na RR 2.25 odjel bez defektu letosniho Krale, lonsky Sudety, letosni Salzkammergut 200km, Malevil. Defekt jsem mel jen na Sele (velkej strep), na TransBrdech jsem ho riznul, ale chci ho zkusit zasit. Takze ja jsem celkem spokojenej. Foukam je vetsinou tak na 45–50 PSU

                  0 0
                  • smallbrother  

                    Hmmm, tak asi jezdím nějak divně. Mě bylo divný že to tady všichni tak chválí. :)

                    0 0
                • McBlacky  

                  letošní král v pohodě na RR 2,25, dokonce jsem zakudlil 21. flek na dlouhý celkově. Ikdyž si myslím že s NN/RR nebo NN/NN bych byl rychlejší v některých pasážích. já teda na RR objel například ještě 24h a Malevil a dobrý, idkyž v kamenitých/slo­žitějších sjezdech jsem nejel 100% kudlu (ovšem i to stačilo na předjíždění některých soupeřů :)

                  takže si myslím že s dobrou technikou se na RR dá jezdit. Lonijeden závodní defekt, letos zatím 0. Na explorerech už dva letos při nájezdu 450 závodních km :/

                  příští rok půjdu do 2,1 alternativně python high

                  0 0
            • raceman  

              Tohle mu nemůžete dělat, je to student a vyhodí tolik peněz za pláště a vy mu teď kazíte iluzi dobré koupě.

              0 0
            • Darkson  

              jo, všechno v pohodě. jsem ho chtěl trochu přefouknout, aby si líp sednul do ráfku a zase ho ufouknout, ale cca. 60 psi nevydržel:-)

              0 0
              • kubad  

                Mě takhle střelil UST Python :-)) Taky při nafouknutí na max tlak.

                0 0
    • Lister  

      no sice pozdě, ale 2,25 :o)

      0 0
    • jecnak  

      Dopredu 2,25 a dozadu 2,1 – vozil jsem to tak rok a prijde mi to jako idealni kombince pro pohodli/rychos­t/trakce. Pokud beres ale plaste ciste na zavody, tak Fast Fredy se Smart Guardem, ale ve sjezdu se budes muset trochu krotit. Me ted dost prekvapily Specialized Fast Track 2.0 – sire presne 2.0!!, dvoji smes, vyssi dezen, velky objem a pritom jedou jako Ralphy.

      0 0
      • Gorgov  

        mš zas asi zklamaly, měl sem pocit, že jedou, jezsil sem s nama zavody a nic moc vysledky… Na vyjížďce mi kamos povida, ze je mel a hned je vyhodil, prej brzda, tak sem to udelal taky a hned pristi zavod- Karlovy vary 8. flek s michlein JetS…

        0 0
    • filipes  

      Ciste na zavody bych urcite doporucil Mispuliny XCR dry. Ale na bezne jezdeni maji zatraceny mizerny pomer cena/vydrz…

      0 0
      • kubad  

        Jako uživatel RR i těch Mišpulínů bych tu životnost vyděl zhruba na stejno :-((

        0 0
        • McBlacky  

          v tom případě to je paráda na RR dáš 3000/1000 což na závodní pláště je ok, a pokud je máš jako jedinou volbu tak ti tři na rok stačí ikdyž závodíš jako drak :)

          0 0
        • filipes  

          mozna jeste upresnim: XCR Dry2, teda ty s tim hustym ale hodne nizkym vzorkem. Zadni je porezany jako reseto, ale nic neni vylozene skrz, a pri tom jak se rychle sjizdi ma i realnou sanci dozit se smrti dojezdenim ;-) BTW, zkus srovnat vlastnosti? Dry2 je v bahne trochu zanasi (coz pro plast na sucho neni nic negativniho) a na asfaltu zas tak super nejede, ale jinak zatacky, zaber a rychlost v terenu mi prijde nej co jsem jezdil…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.