• Smazaný účet

    Zdravím.

    Chtěl bych se zeptat, jestli někdo má zkušenost s těmito gumami.

    Dlouho přemýšlím o jejich koupi.

    Tady u nás(Šumava) leží dlouho sníh, a já bych rád jezdil bez pauzy.

    Díky

    0 0
    • in4mator  

      Jo taky o nich dlouho přemýšlím, ale spíš proto, že bych chtěl vyzkoušet, jak se s nima jezdí, než proto, že bych je dostatečně využil… a to je důvod, proč je ještě nemám :) Jinak hodnocení mají: rychlost 3/5, záběr 5/5, odolnost 4/5, životnost 3/5. Lepší hodnocení mají schwalbe ice spiker pro.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Bydlet ve Vimperku určitě bych je zkusil. Taky jsem uvažoval, ale nevyužil bych je (Praha, Blatná). Je třeba jezdit s nima na sněhu, protože na asfaltu se ničí (pochopitelně).

      0 0
    • Jakobo  

      Ja jsem pro finske Nokiany, maji v tomto nejdelsi tradici, smes ma vyborne vlastnosti na snehu a hroty jako snad jedini vyrabi snad z widia nebo tak. Vydrzi dost, znami je ma kolik zim a hroty furt jak nove, guma se sjizdi, ale par sezon vydrzi. Ja je mam ted druhou sezonu, v zime prumerne 10–15 km denne, ale jedine co je tak drochu odrena guma kolem hrotu. Slusne srovnani je tady Jinak ty Schwalbe musi byt taky dobre, spousta lidi je pouziva i tady v Norsku.

      0 0
    • pelhrimov  

      Měl by jsi být šťastný, že je u Vás hodně sněhu a v zimě lyžovat. Lukáš Bauer to také tak dělá a v létě na MTB Králi Šumavy docela stíhá i na kole, to samé obě Kateřiny – lyžařky-bikerky :) Na sněhu a ledu pořádně jezdit nejde, je to trápení, které Ti nic nedá.

      0 0
      • o5majkl  

        Na sníh jako takovej nemaj hroty žádnej význam… Na sníh se vozí podfouknutá!!! širší guma s hrubym vzorkem.

        Dneska sem vyrazil-nasazený Rocket Ron 2,25 nahuštěno cca 1,5 baru a sjel sem Svatej Ján od křížku úplně v pohodě jako v létě.

        Hroty maj význam na ledě nebo v místech, kde je led pod sněhem. To znamená právě i když jezdíš často v zimě po silnici, která se chemicky neudržuje… Navíc Schwalbe doporučuje plášť s hrotama po prvním nasazení zajet cca 50 km po asfaltu aby se ty hroty dobře usadily…

        špatně zařazeno, sory…

        0 0
      • pitos  

        Takhle to dopadá když si někdo koupí něco o čem nic neví a používa to na něco k čemu to nebylo určeno.

        0 0
    • Vilém  

      Vozival jsem pro kazdodenni dojizdeni do prace delane plaste s hreby. Smysl to ma jen na zledovatelem pevnejsim podkladu, nebo primo ledu. Naopak treba na asfaltu to pak klouze mnohem vic, nez normal guma. Jako bonus to potme pekne jiskri, pri zablokovanem kole:)

      0 0
    • děd (ek)  

      Mám je 4 sezónu, mohu doporučit, ale pouze na led a pevně ujetý sníh (čím větší sklo, tím lepší)- je to opravdu zážitek, na jiných cestách vevadí velký valivý odpor a váha. Ojetí hřebů za celou dobu zatím neznatelné (po asfaltu nejezdím, ale kamenitým sjezdům s ledem se nevyhýbám). Jinak ojetí se u Schw Ice Sp neboj, zimní gumy s hřeby vydržely na autě v 70 letech, kdy to bylo i u nás povoleno, 2–3 sezóny včetně jízdy na tehdy hojných kočičích hlavách.

      Důležité je trvat na katalogovém č: 11132801 (jiné označení = nejistý původ, horší konstrukce, vbiděl jsem i méně než 304 hřebů.

      0 0
    • vlasto  

      Jedine vyuziti mne napada jedine zjara, kdyz je pres den plus a v noci mrzne a vytvori se vsude na trailech led. Na snehu staci obycejny nobby nic i na prudke sjezdy. Ovsem jak tu nekdo uvadi, ze se s nim neboji na kombinaci zledovatelych sutru..to muze byt vyzva ke koupi.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse