• panaczek

    Promologic Introduces the Rubena Tire

    Rubena, the ultra high quality European tire and rubber manufacturer has chosen Promologic to import and market their complete line. Rubena has been making tires for Bicycle, Motorcycle, Automobile and industrial applications in the Czech Republic for over 40 years and produces over 600,000 tires a year.

    “Our main focus is to educate the consumer about the Rubena brand and it’s complete line of tires for Road, Mountain and BMX. We are currently working on a USA version of their website and are actively looking for rider’s and teams to sponsor.” stated Steve Richey head of Promologic USA

    Promologic since 1997 has handled some of the industry's top European and Asian companies looking to increase their brand image and sales within the North American Marketplace. For more info on Rubena or any of the other brands handled by Promologic see below.

    ###

    Source: Jeff G. Holt DLX MARKETING

    Anketa: Kdo jezdite na znacce Rubena?

    0 0
    • Trojci  

      Ale sranda to je.

      0 0
    • McBlacky  

      jo proč ne, jsou to dobrý bikový gumy. jejich největší plus je odolnost. Měli by ještě trochu zapracovat na váze, nebo spíš na nekolísání váhy u stejných modelů od 550–690 u stejnýho výrobku to je trochu moc. Osobně příští rok budu sucho jezdit na trilobitech. Jsou o jen o 20gr těžší než FF, ale běhoun i boky mají tlustší. Adheze v terénu na semislick velmi dobrá.

      0 0
      • pegal  

        souhlas ..

        0 0
      • dafe  

        Trilobity mi neprijdou moc odolne, semtam je pritulka prosekne…ale jedou pekne, to zas jo.

        0 0
        • McBlacky  

          proti FF, to je guma proti duši. jestli je prosekne tak má málo psíků, dej tam 60+ a uvidíš. mluvím o těch 127TPI racing pro

          0 0
      • radekbike  

        jj taky nemůžu než souhlasit, letos celý rok vozím kombinaci obou jejich „nových“ pláštů, ve předu lehce hrubší charybdis, který dá se říci až výborně drží stopu a vede kolo téměř na všem i ve vlhku, a vzadu scyllu, která má naopak spíše „rychlejší“ vzorek a je trošku lehčí, oboje ve skládací verzi „jen“ racing (cca poloviční tpi oproti racing pro 127) a po celou dobu ani jeden defekt za což může mimo jiné taky váha cca charybdis 660g a scyla cca 620g. Foukám cca 40–50 psisek, víc jen vyjímečně. Vzorek ubývá velmi pozvolna, tedy při ceně cca 500/ks zatím spokojenost…

        0 0
    • jecnak  

      Kdyby si radsi udelaly poradny cesky stranky…

      0 0
    • Blade  

      sry, sem se uklik. nikdy sem rubenu nejezdil…

      0 0
    • scret  

      Ja obcas jezdim a jezdil jsem na Rubenach a nemuzu rict krivy slovo…nejsou spatny… ted jsem ale koukal a rekl bych ze docela zdrazily a za Rubenu bych litr za kus nedal,to vim urcite!!!No nedal bych ani za Hutchinsona litr!:))

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Honzas  

      ne úplně doslova, ale jezdil jsem Charybdis, teď jezdím Scyllu. A nemám víceméně, co bych vytknul. No možná by muhly být lehčí…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.