rs tora dodatečné namontování poplocku

13 nepřečtených
  • sobolman

    Čau, dá nse prosím na klasickou rs tora Air, která má pouze zamykání nam korunce, domontovat poplock?? ´Přemyšlim že bych předělal ovládání své drahé polovičce, ale nevim jestli nebudu muset předělávat to kolečko na korunce,nebo stačí domontovat pačku a bowden. Diky

    0 0
    • GaGy  

      Myslím že by to neměl být problém ,ale přesně nevím ..

      0 0
      • sobolman  

        mi zaleží, jestli tam pude dát to lanko na korunku, nebo jestli se bude to kolečko (myslim modre) vyměnit. Zrovna to kolo nemam u sebe tak nevím a dumam

        0 0
        • akula  

          mění se celej mechanismus locku, ne jen to kolečko, nebo doma vymyslet kam nacpat pružinku, která vrací lock zpět do otevřený polohy + koncovka bowdenu na korunku a nový kolečko locku, na který pujde přichytit lanko

          0 0
          • Smazaný účet  

            celej MC meneni jenom v servise, kde s tim nejsou moc kamaradi…provest tu konverzi na poplock je zalezitost par minut-kdzy mas sadu dilu kterou potrebujes…

            0 0
      • Smazaný účet  

        cenna rada…

        0 0
    • Smazaný účet  

      Problem to neni, dokonce se necha u Zitneho objednat original kit, ktery obsahuje vse potrebne pro konverzi vidlice. Obsahuje jine modre kolecko, tesneni pod kolecko, segerovku, drzak lanka a pruzinku. Mozna dokonce i packu poplocku. Abys vidlici predelal, musis vymontovat tlumeni Motion Controll, ten rozebrat a nainstalovat pruzinku. Neni to nic sloziteho, ale je u toho treba trochu premyslet. Pak uz jenom staci navlect drzacek lanka-je to takovy krouzek, ktery se pritahne celym systemem tlumeni. nasadit tesneni, modke kolecko, pritahnout lanko a uz poplockujes:)

      Alternativni moznost nabizi jiny konverzni kit, vyrobce tusim jagwire(ani nevim zda jsem to napsal dobre). ten se montuje primo sestihranou hlavu tlumeni a obsahuje i pruzinku, tedy neni nutne vidlici rozdelavat. Nevim zda pasuje na Toru. Tu prvni moznost jsem delal ja a bylo to vpohode. Jenom cena toho kitu je asi tisicovka-ja cenu ukecaval, protoze v obchode jim to zbylo jako nevyzvednute zbozi a vzhledem ke specifikaci docela neprodejne. Na cenu se kdyztak poptej na www.cyklozitny.cz a nebo na chainreaction­cycles.com je tusim taky ten kit k prodeji. O nakupech na chainu je zde vicero vlaken, tka kukni do historie.

      Dalsi moznost je zajit s tim nekam do servisu a poradit se s nima…na reci „to je zbytecne…to se nevyplati“ reaguj skrtnutim servisu z booklistu;)

      0 0
      • kubad  

        http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

        ale podle mě se to nevyplatí investovat tolik :-)

        0 0
      • McBlacky  

        zajimavý, já se vždy setkal s řešením pouze komplet výměny MC. Cenově raketa :) když přičteš, práci olej…

        měl bych na tebe dotaz. Mechanismus se dost často porouchá a vrací pak menší silou, případně vůbec. Tenhle jev jsem konzultoval s dost majitely Reb a mají podobnou zkušenost. V servisu mi řekli, že uchycení pružinky v MC se vychýlí ze své polohy a klesne předpětí. Oprava opět pouze záměnou komplet MC. Když jsi měl MC rozebrané – jak je tam vratná pružinka uchycena? Nebo nemáš návod na rozborku a sborku MC ?

        0 0
        • navlcinci  

          jo je to tu někde v historii. ale když vytáhneš MC a chytíš ten plast do hadry a gola 24 povolíš(POZOR LEVÝ ZÁVIT), tak ho máš rozebraný, akorát se pořádně podívej jak tam ta pružina drží , protože správně ji napružit ,tak jak má být je zvlášt když to děláš poprvé lehčí pakárnička:)

          0 0
        • Smazaný účet  

          Vpodsatate na rozebrani MC ho staci chytnou do hadru(a s citem upnout do sveraku) a 24mm orechem MC rozroubovat, jak psal navlcinci.

          Zhruba uprostred plastu MC je zuzene misto, ktere funguje pro vystredeni osy otacejici zapklopkou(a tim regulujici kompresi). V te plastove prepazce je durka, kterou se provlece jeden konec pruzinky (rovnobezny s rotacni osou pruzinky, axialne). Druhy konec pruzinky je zadelany o kolik na osicce MC. Samotna osicka je pripojena k ventilu komprese a floodgate systemem „vidlicka-kolik“, takze pri rozdelani MC se proste vysune.

          Pokud se system enchec vracet, tak bych napred vycistil a promazal tesneni v matce MC. Kdyby to nepomohlo, o pul otacky bych zvysil predpeti pruzinky. Jakmile se podivas na vytezeny MC, bude ti hned jasne „jak na to“.

          …popisovany system je bez moznosti exteterniho nastaveni floodgate, jak vypada mechanismus s nim, nevim.

          jiny navod nemam, sel sem na to jako sedlak s vidlema a vyslo to;)

          0 0
        • Jenda  

          jeste doplnim ze ne vzdy je problem v pruzince – na otcove rebe se to taky nevracelo a problem byl v maly vuli mezi dvouma plastovejma bazmekama co se vuci sobe otacej v tom mechanismu zatky – vzal jsem pilnicek, trochu to zbrousil a beha to v pohode – nejlip je rozebrat to, vytahnout pruzinku a zkusit kde to drhne.

          0 0
          • miran  

            Zdar, měl jsem podobný problém s nevracením se té plastové osy. Sundal jsem držák lanka s modrou řemeničkou na lanko z plastové šestihranné hlavy, povolil 24 ořechem matici a vytáhl celou tu plastovou patronu. ta vrchní matice na 24 klíč se dá odšroubovat od plastové patrony (pozor opačný závit) a hned pod ní je plastová osa s těsnící gumou, která byla totálně zadělaná sajrajtem a to byla příčina tuhého vracení lanka. Já mám ale jiný problém, když jsem vše vyčistil a vrátil na své místo, přestala mi vidle tlumit (je pořád tvrdá), zkoušel jsem už všechno možný a za boha nemůžu přijít na to kde jsem udělal chybu. Jinak vidlice byla komplet servisovaná letos v únoru.Kdyby někdo poradil, byl bych vděčen.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.