RS Revelation DualAir alebo DualPosition?

332 nepřečtených
  • migo

    Zdravicko, mam dilemu: uvazujem o upgrade bajku v profile a neviem sa rozhodnut medzi RS Revelation DualAir a DualPosition.

    Znizovanie zdvyhu je fajn, ale na mtbr.com som cital dost neprijemne skusenosti s tymto systemom.

    Ma tu niekto z vas podobnu skusenost? Je to single air, aka je jej citlivost a priebeh v provnani s DualAir?

    Pre tuto verziu hovori aj cierna farba – viac sa hodi k biku.

    DualAir by mal byt spolahlivejsi a viac nastavitelny. Je len v bielej farbe :(

    Vopred dakujem za vase reakcie.

    Milan

    0 0
    • Lister  

      Rozhodoval bych se hlavně podle toho, jestli tu změnu zdvihu prostě chceš a využiješ, nebo ne. Osobně ji rozhodně chci, protože je to IMHO na fullu s takovým zdvihem věc užitečnější než lock a proto jdu do Dual position. Ale bohužel zatím nemám osobní zkušenosti zrovna s touhle vidlicí.

      0 0
      • migo  

        Uvazujem podobne, zmena zdvihu sa urcite bude hodit, ale tie problemy, ktore mali niektori majitelia mi robia rozhodovanie tazkym. Keby ich nebolo, tak nie je o com rozhodovat… :) Uvidime, ci aj v nasich koncinach mal niekto problemy a ci sa ozve.

        0 0
        • Bubis  

          http://www.bike-discount.de/…ountain.html

          vyplatí se vzít tahle vidle na stereo pro ženu

          0 0
          • migo  

            ktora konkretne?

            0 0
            • Bubis  

              Revelation RL Dual position air 120–150mm cena 399eček

              0 0
              • Smazaný účet  

                tahle

                0 0
                • migo  

                  To nie je spatne, za tie peniaze. V popise je standardny stlpik a model 2012, ale na RS webe pisu u vsetkych iba konus…

                  0 0
                • migo  

                  Bude to nejaka OEM verzia pravdepodobne, lebo k nej nie je pumpa a externy lockout si treba tiez dokupit. Podla foto je na korunke ukoncenie lockout-u na lanko, takze nepojde bez externej packy zamknut.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Je to mozne..nicmene zamykatko se necha sehnat-ozna se bude nekomu z BF valet doma. Samostatna packa je treba na kupkolu.

                    Jinak to ze jsou vsechny 2012 trapped mne sere:(

                    0 0
                    • migo  

                      Koli tomu stlpiku som nevahal kupit to co som aj kupil, lebo som vlastne namal na vyber. :(

                      0 0
                  • Bubis  

                    pačku bych dokoupil,ale nevím jestli brát dual position air nebo dual air netuším jestli to žena využije

                    0 0
                    • migo  

                      No dual air bues mat s velmi velkou pravdepodobnostou bez problemov. U dual position nevies ako dopadnes, mozno stastnejsie ako ja.

                      0 0
                      • Bubis  

                        takže se přikláníš k názoru rači vzít dual air,nevíš kde se dá sehnat dík a nebo foxe float 140 když nebude měnitelny zdvih tak by to nemuselo být tak drahý jako talas

                        0 0
                        • migo  

                          Pokial nechces riskovat tak ano. A kde kupit? Tam, kde bude najlepsia cena. A pokial nechces riesit pripadnu reklamaciu v zahranici tak treba popozerat domace eshopy.

                          0 0
      • marapara  

        Odkud RVL udeš brát, kterou verzi a za kolik?

        0 0
        • Lister  

          Prakticky na žádnou z otázek ti nemůžu jistě odpovědět :-(

          Nové verze ještě nejsou, podle toho, co psal hnoj, budou až cca za 8 týdnů – asi budu brát přes něj. Bude to buď RLT nebo RCT3 s 20mm osou. Za kolik fakt nevím, když se to vleze do 13–14tis, budu spokojen.

          0 0
    • marapara  

      Řekl bych, že dualposition je systém s dualair a ne soloair, viz tohle video, které ukazuje servis: http://www.youtube.com/watch…

      Víc ti ale o vlastnostech DP nepovím. Osobně jsem jezdil starší RVL 100–130 a u-turnem a bylo to fajn vidle. Citlivá a nebyla až tak progresivní, hezky chodila do zdvihu.

      Kdybych si skládal třeba trail bika, tak by byla volba asi Revelation s DP.

      V součastnosti mám SJ FSR, kde je Fox Talas 32 100/120/140 a snižování zdvihu se fakt občas hodí, při prudších stojkách nebo delších prudších výjezdech nebo při skládání do auta.

      0 0
      • mxv  

        nevim jak 2012, ale do ted byly DPA soloair.

        Jinak ja sem chtel mit oboji,DA i zmenu zdvihu, tak sem koupil verzi 2010 s u-turnem. No ale ta zmena geo mi vadi, takze to stejne nepouzivam..

        0 0
      • migo  

        Dual Position je urcite single air, lebo ani nema druhy ventil na dofukovanie negativky a cele znizovanie funguje na principe zmeny velkosti negativnej komory resp. presunu tlaku z + do – komory. Ak som pochopil diskusiu na mtbr.com spravne.

        No nic ukecali ste ma, :) idem pozriet co sa este oplati objendat a idem to odklepnut. Budem robit testovaca, hadam to bude OK.

        0 0
    • migo  

      Nikto ziadne skusenosti? :( Ja budem brat urcite model 2011 RLT Ti s 20mm osou. Uz len aku verziu. Od tialto:

      www.bike-components.de

      Cena je velmi fajn podla mna.

      Co som pozeral, tak modely 2012 pre mna neprinasaju nic zaujimave. Teda ak tam nebude prerobeny DualPosition k lepsej spolahlivosti. :) Ale to sa asi nedozvieme, lebo oficialne s nimi ziadny problem ani nie je.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Hmm..jeste by to chtelo sehnat bilou:)

        0 0
        • migo  

          :) ja prave chcem ciernu, kedze mame na vyber z tolkych moznosti! :)) Biela mi nejde k biku, ale to je ta posledna vec co ma sere na tom… Skor sa obavam o spolahlivost a citlivost toho „single airu“, teraz mam dual air s u-turnom a to je super…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Tak na letosnich vidlich je dual-position nijak nesral..narozdil od problematickeho 2-step, solo-air je taky vpohode. Takze snad bude vsechno jak ma:)

            0 0
            • migo  

              Ja vychadzam iba z rakci na mtbr.com napr:

              http://forums.mtbr.com/…46653–4.html

              A este na nejakom nemeckom fore som nasiel nejaku negativnu reakciu, ale to skor vyzeralo byt na nespravneho uzivatela… :)

              Inak co som hladal na nete tak tam moc zleho nebolo…

              0 0
          • mr.antik  

            Ja třeba měl problém i s dual airem. Nastesti servis je celkem levny a jednoduchy.

            0 0
    • scret  

      psal jsem to na B-Fko uz nekolikrat, presto to napisu i sem…

      Chtel jsem na jare RVL RLT Ti DP s 20mm osou, bohuzel v tu dobu nikde nebyl a tak jsem byl nuceny vzit pouze Dual air..

      Bal jsem se ze mi snizovani zdvihu bude chybet, predtim jsem jezdil Magura Thor se snizovanim ze riditek, ale krom par situaci mi to zas tak nejak ani neschazi… Vidle ma min „kurvitek“ a bohuzel jsem musel zkousnout bilou barvu no:(

      Kupodivu kdyz jsem na predchozi vidli snizil zdvih do kopce, subjektivne se mi jelo hur… MlokCZ to tu kdysi nekde resil, ze je to dano jen subjektivnim pocitem diky oklamani nasich „vnitrnich gyroskopu“ co mame v tele…

      0 0
      • Lister  

        Kdy upgradneš foto v profilu? Mne by to třeba dost zajímalo, jak ten tvůj fešák teď vypadá…

        0 0
        • scret  

          bohuzel je ted malo casu a tak teprve nedavno jsem bike umyl a ted ho nekdy musim komplet rozebrat, docistit, promazat a pak teprve nafotit:) prestoze uz cca dva mesice nejezdim kvuli zdravotnim problemum:(

          Musim s nelibosti priznat ze uz to neni takovy fesak, ale taknejak na to trochu asi kaslu, pres zimu bude mozna nekam jeste malo eloxu abych to doprznil uplne:))

          0 0
          • Lister  

            Doufám, že elox bude zlatej :-)

            Na fotku ho nemusíš rozebírat a a vše vyčistit, to tady až na výjimky nikdo nepozná.

            0 0
            • scret  

              jj, elox je zlatej, ikdyz si rikam ze jsem to napr. na podsel.objimce uz prehnal:)

              ok, premluvil jsi mne, zitra nebo pozitri to nejak provizorne nafotim a mrsknu to sem:)

              0 0
            • scret  

              tak tady to je:)

              Fotky v ramci mezi, foceno na rychlo doma…

              Hadice pujdou jeste pres zimu samozrejme zakratit, nejakej semtam jeste zlatej elox, spis jen na detaily a mozna pristi rok novy CMaxy SX…

              a hrr do me:))

              0 0
              • AleZ80  

                Ctělo by to Hope kotouče se zlatým unašečem.

                0 0
              • kubad  

                mno ta bílá vidle tomu dává nafrak :-(

                0 0
                • mr.antik  

                  někomu se bílá/stříbrná kombinace líbí (viz vlákno o Liteville), mě moc ne.

                  0 0
                • scret  

                  dava, bohuzel v cerny nebyla a ted jsem si na to uz zvyknul:))

                  0 0
              • Lister  

                Nechceš zlatou přehazku, kazetu a kotouče? :-)

                Asi jsem divnej, ale mě se to líbí.

                0 0
                • scret  

                  no zlaty Hope jsou v planu..:) Hazka je zlata edice, ale neni to Goldwin (ten je na me uz moc) a kazetam verim shimanu

                  0 0
              • marapara  

                Pěkné, myslím že ta bílá vidle k tomu pasuje.

                0 0
              • logoman  

                cerna byla lepsi …

                0 0
    • radiator  

      Ja mam verziu SL 2011 Uturn Air a ked som mal este Giant Trance, tak som si zmenu zdvihu pochvaloval, teda za mna je to fajn moznost. Teraz som presiel na Reigna, nechavam to uz len na 150 a obcas pouzijem Lockout. Hned na zaciatku mi praskol piet, ktory bol u prvej varky toho rocnika od vyroby vadny, v servise cez zaruku mi to vymenili a od vtedy funguje ako ma. Inac, sa na nic nestazujem a som spokojny s kupou.

      0 0
    • migo  

      Dakujem, takze objednane, zaplatene a uvidime. V najhorsom pripade si dokupim dualair kit a urobim z toho klasiku. :)

      Za 429EUR to nie je spatne, hlavne oproti cene talasu.

      Teraz uz len vybrat naboj a rafik… :)

      0 0
    • migo  

      Tak mi pred chvilkou prisiel balik s vidlou a adapterom. Som milo prekvapeny rychlostou vybavenia objednavky a aj dopravy. Tovar je OK, mozem iba odporucit.

      0 0
      • Bubis  

        Nevíte kde bych sehnal revelation RLT dual position air 120–150,bílá barva pevná osa 15mm

        0 0
        • Smazaný účet  

          koukni sem

          0 0
        • migo  

          Ak sa dobre pamatam, tak DualPosition 2011 sa robil iba v ciernej a klasika DualAir iba v bielej. Ak teda neratame WC verziu v keronite :)

          Modely 2012 su vsetky s tapered hlavovou trubkou zda sa, tak si treba dat pozor.

          Ale asi bude rozumnejsie kupit DualAir, lebo nemozem dat dobre referencie na DualPosition. :(

          0 0
          • tomPY  

            Sakra, jednu takú /29 XX DP / idem teraz dávať na bike.Tak čo ti vadí ?

            0 0
          • Smazaný účet  

            Co mas za problem s DP?

            0 0
            • migo  

              No presne ten, ktoreho som sa obaval pri kupe… Strata zdvihu pri vacsom zatazeni, napr. jazda z kopca, a nehovorim o DH!

              Proste sa pocas jazdy zmeni sag na 6–7cm, je to zhruba ako keby znizis zdvih, len to nie je take citlive. Ako nahle odlahcis vidlu vsetko sa vrati do normalu, kym nejdes znovu z kopca…

              Prepusta pozitivka do negativky, ale kadial som este nezistil. Odstavil som prepinac zdvihu, lebo som si myslel ze prepusta ventilok, ktory zabezpecuje zmenu zdvihu, ale ani v tomto „single air“ prevedeni to nie je lepsie. Akosi sa mi minaju napady. :(

              0 0
              • mr.antik  

                hmmm, tohle mi dělal Dual Air taky :-)) Problém byl v těsnění.

                0 0
                • migo  

                  A pamatas aj ktore tesnenie to bolo? Pada do zdvihu iba kusok, alebo az k dorazu?

                  0 0
                  • mr.antik  

                    to nevim, mně vyměnili všechny, ale asi těsnění mezi pozitivkou a negativkou. Jak to vypadá u DP ale nevim.

                    Vžycky po chvilce v terénu jsem měl poloviční zdvih a musel upouštět negativku.

                    0 0
              • drbo  

                taky mi to delalo. Dan Boubin z Bikelive mi rikal ze pokud nepouze uplne vypustit obe komory a znova nafoukat, tak ze ho vymeni. vypusteni/nafou­knuti zatim pomohlo.

                0 0
                • migo  

                  DPA ma iba pozitivku fukatelnu, negativka sa dorovnava automaticky cez system ventilkov. Jedna vzduchova cesta je pre polohu 150mm a druha pre polohu 120mm.

                  0 0
              • Smazaný účet  

                jeeee…to mam radost:)

                0 0
                • migo  

                  hmmmm… a z coho? :)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    ze je to dalsi ficura ktera se sere…

                    0 0
                    • migo  

                      :) njn, neskusis nevies! :D Ked sa mi nepodari najst riesenie, tak objednam do toho dualair creva za 70E a bude po ficurstvach… :)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        No…prave…ja porad chtel DP ale to posledni co by e mi libilo kdybych musel nejak resit tlaky. Do ted jsme jezdil s u=turnem, ktery je naprosto blbuvzdorny…

                        0 0
                        • migo  

                          No, dufal som, ze budem s tych stastnejsich majitelov, ktori si pochvaluju! :)) …ale takto to celkom zpada so mojej momentalnej situacie. :)

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            No…na mtbs si to pochvalovali no…tak snad to jsou ojedinele pripady a ne jako u 2-step ktery se vysral kazdemu.

                            Btw, nema nekde schematko jak ten DP srac funguje, nenasel jsem to…

                            0 0
                            • scret  

                              jsem rad ze mam DA:)

                              0 0
                            • cat  

                              me se nevysral.

                              0 0
                            • migo  

                              no iba podla toho co vyskumali chlapaci na mtbr, zajtra to sem hodim aj s obrazkami a strucnym prekladom predpokladanej funkcie.

                              0 0
                            • migo  

                              Odhad fungovania DualPosition Air v RS Revelation 2011:

                              zakladne udaje:

                              plocha + piesta (posA): 0.90 sq inch

                              plocha – piesta (negA): 0.78 sq inch

                              objem + komory (posV): 8.10 cu inch

                              objem – komory (negV): 3.71 cu inch

                              Tycka prepinaca poloh ma vo svojej spodnej casti 2 otvory vzdialene 1.7 inch-a otocene voci sebe o 90 stupnov.

                              Spodny otvor sluzi na vyrovnavanie tlakov medzi komorami ked je prepinac v polohe 150mm a vidla je uplne (alebo skoro) vysunuta.

                              Vrchny otvor sluzi na vyrovnavanie tlakov mezi komorami v polohe 120mm.

                              Prepinac v polohe 150mm:

                              (a) Spodny otvor vyrovnava tlaky medzi komorami, ale iba kym je vidla (skoro) uplne vysynuta, je tam medzera (rezerva pre zasunitie) 3mm.

                              (b) Vrchny otvor vyrovnava tlaky medzi komorami ak

                              ak je tlak v negativke vyssi ako v pozitivke, ale nie opacne.

                              a sucasne

                              – je vidla stlacna menej ako 43 mm (1.7 inch)

                              Prepinac v polohe 120mm:

                              © Vrchny otvor vyrovnava tlaky medzi komorami ak

                              ak je tlak v pozitivke vyssi ako v negativke, ale nie opacne.

                              a sucasne

                              – je vidla stlacna menej ako 43 mm (1.7 inch)

                              Priklad:

                              Prepinac v polohe 150mm:

                              Ak natlakujeme vidlu na 100 psi tlak v komorach sa vyrovna ako v (a).

                              Sila posobiaca na piest v pozitivnej komore bude:

                              100*posA = 90 lb

                              Sila posobiaca na piest v negativnej komore bude:

                              100*negA = 78 lb

                              Takze na stlacenie uplne vysunutej vidlu je potrebna pociatocna sila 90–78 = 12 lb.

                              Ked je vidla stlacena, objem pozitvky sa zmensuje a rastie v nej tlak, v negativke tlak klesa, kedze sa jej objem zvacsuje.

                              Zatial vsetko jasne… :)

                              Prepinac prepneme do polohy 120mm:

                              Ak nie je vidla zatazena, nic sa nedeje, zostava v polohe 150mm. Tlak v oboch komorach je zhodny vyrovnany prostrednictvom (a).

                              Akonahle vidlu zatlacime, tlak v pozitivke sa zvysi a opak v negativke. A tak prostrednictvom © zacne pretekat vzduch z pozitivky do negativky pokial sa tlak v oboch komorach nevyrovna na 100 psi a pokial zanorenie vidly neprekroci 43mm. Od tohoto bodu bude vyssy otvor schovany v tycke vzduchoveho piesta a vyrovnavanie tlakov skonci, od tohoto momentu zacne vidla znovu fungovat ako normalne avsak z nizsim zdvyhom.

                              Ak vidlu odlahcime vysunie sa do bodu kde skoncilo vyrovnavanie tlakov medzi komorami: zatlacenie o 43mm/1.7in. Ale kedze su plochy pozitivneho a negativneho piesta rozdielne a posobila na ne sila 12lb ked sa tlaky vyrovnali, tak sa vydla vysunie viac az po bod, kedy tlak v pozitivke klesne a tlak v negativke stupne aby vyrovnal tento roziel sily 12 lb. co je v prepocte 30mm stlacenie a vysledny 120mm zdvyh.

                              Na zaklade toho, ze tlak v pozitivke je nizsi ako v negativke tak cez © netecie ziadny vzduch vrchnym otvorom. Vidla pri takomto nastaveni super citliva, lebo na stlacenie nie je potreba sila 12 lb.

                              Co sa stane ked prepneme prepinac spat do polohy 150mm:

                              Prostrednictvom (b), tlak v pozitivke je nizssi ako v negativke, vzduch zacne tiest z negativky do pozitivky, tlak sa vyrovna prostrednictvom vrchenho otvoru a na piest zacne znovu posobit sila 12 lb., ktora vytlaci vidlu do 150mm polohy.

                              Nachylnost celeho sytemu na poruchy moze byt spobena dlhou cestou vzduchu cez otvory na tycke k prepinacu poloh s riadiacimi ventilmy a spat. Ak sa v otvoroch/ceste nachadza zvysok vazeliny moze to mat vplyv, keze rodiely tlakov pri vyrovnavani nie su moc velke.

                              Pripadna vada na tesneniach by mohla sposobovat problem, ale preco sa vidla zanori iba o cca 30mm a nie uplne, ak by bolo vadne tesnenie medi komorami a vzduch by prechdazal pri stlaceni z pozitivky do negativky?

                              Popis k obrazkom rozborky riadiacej casti s prepinacom:

                              1. zlyhanie ventilku A (prepusta vzduch opacnym smerom) sposobi znizenie

                              pozitivneho tlaku a zvysenie tlaku v negativke, co sposobi zanorenie vidlice, ale zanorenie by bolo uplne az po doraz, ci nie je nas priad.

                              1. zlyhanie ventilku B (prepusta vzduch opacnym smerom) sposobi to iste ako a)

                              ale iba po bod kedy piest zakryje vrchny orvor v tycke. Toto sa podoba na nas problem.

                              1. zlyhanie ventilku C nie je mozne lebo v polohe 150mm je stale

                              otvoreny.

                              0 0
                            • migo  

                              Fotografie su z fora mtbr.com, aby som si nepripisoval zasluhy… Text je tiez preklad konverzacie z vlakna, ktore som uviedol niekde vyssie…

                              Prikladam este dalsie ilustracne fotky…

                              0 0
                            • migo  

                              A este moje fotky, kedze som nasiel zaslepku/klapku v diere veducej k vyssiemu otvoru na riadiacej tycke DP, ktoru chlapsi na spominanom fore vobec neriesia.

                              Je mozne, ze ju tam nemali, a je to pokus o riesenie problemu od RS. Zial neuspesny… :(

                              Moj experiment spocival v tom, ze som prirubu na foto c.2 prelepil lepiacou paskou a otvor som vyrobil do nej iba pre privod k nizsiemu otvoru riadiacej tycky DP (vyrovnavanie takov v polohe 150mm). Tym som eliminoval vplyv ventilku, ktory pedpokladali, ze sposobuje zlyhanie (prepusta) a nasledne zniznie zdvihu.

                              Po tejto uprave sa vidla neda znizovat, takze odhad funkcie prepinacich ventilkov je spravny, ale chybu s prepadom do zdvihu to neodstranilo! Takze vzduch ide inou cestou.

                              NEJAKE NAPADY? :) DAKUJEM!

                              Dufam, ze som vas neunudil!

                              0 0
                              • Jenda  

                                nemam cas to studovat do detailu ale muj tip je ze skutecne blbne tesneni mezi negativkou a pozitivkou a to je vlastne valve D. To prepinani (valve B a C) je jakasi ficura zvetsujici objem negativky ale prepousteni z pozitivky do negativky ma porad nastarosti to D. Proc to nezajede uplne je otazka ale muze to byt ze ta pruzinka co to D pritlacuje proste blbne resp D se nepohybuje volne a jak tam vznikne urcitej rozdil tlaku tak to podfoukne ale zase se to zavre. Me tohle delal soloair kdyz mi rupla pruzinka pritlacujici ten prepousteci ventil. Vzdycky kdyz se to vracelo ze zdvihu tak si to prefukovalo vic do negativky a jak se tlaky vyrovnaly nebo byl v pozitivce vetsi tak se zase zavrel. Tedy skoro nikdy to nezajelo uplne a kdyz to clovek v klidu vytahnul tak to fungovalo jak melo. Jediny ze me se to delo spis cestou do nez z kopce.

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Takze DP funguje tak, ze pro snizeni staci precvaknout polohu, odhelcit vidli at tycka vyjede pozadovanou dirkou do pozitivky, prepusti se tlaky a vidle s eusadi na nizsim zdvihu.

                                  Pro zvednuti staci prepnout, zvednou predni kolo a vidle si sama zastavi(v idelanim pripade) na plnem zdvihu. Zni to hezky:)

                                  0 0
                                  • migo  

                                    Toto funguje spolahlivo. Prepnes klesne na 120mm prepnes, odlahcis a mas 150mm. Len je tam navyse este ta ficura co som popisal! :)))

                                    0 0
                                • migo  

                                  Ten ventilok D som mal vonku, tesneni vizeralo OK a aj pruzinka, tak neviem. Skor by som to videl na resnenie, ktore obopina tuto riadiacu tycku, ked je zasunuta pieste. Je to to male vnutorne tesnenie v pieste medzi pozitivkou a negativkou.

                                  0 0
                                  • Jenda  

                                    tak jestli je to to tesneni tak by se to melo chovat podobne nezavisle na nastaveni zdvihu. Je fakt ze jak pres to jezdi a trubka s dirama tak dostava asi slusne na frak, zase stoji par korun a vymenit ho bude prace na chvili.

                                    U toho D nemusi byt problem ani pruzinka ani tesneni ale to ze se to pri pohybu nekde mirne seka – zkus tam dat trochu vazeliny.

                                    No jak to vidim tak asi misto upgradu lyrika radsi pujdu do Duroluxu. Jedina vyhoda u toho dualpositionu je ze je lehci nez 2-step a pri rozebirani se na cloveka pokazdy nevyvali tolik oleje :-)

                                    0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      lyrik-durolux je pomerne jasna volba. Mi prijde durolux zbytecne predimenzovany (jak na moje jezdeni tak moji vahu) a tak RVL s DP je jasna volba:)

                                      0 0
                                      • Jenda  

                                        ja jsem tlusty prase navic fritzek ma geometrii na 36 vidlu takze tam je to jasny. Jenom nechapu tu jasnou volbu Lyrik x Durolux. Pokud sezenu durolux s tapered krkem tak je hmotnost ± stejna jako lyrik s U-Turnem, mam pohodlnejsi snizovani a moznost zmenit rozsah treba na 180/110 coz by mi vyhovovalo. To snizeni o 30 mm na Lyriku DP mi prijde malo, to mi nevyrovna ani zmenu sagu pri jizde do kopce :-/

                                        Samozrejme otazka je jak soudruzi u SR vylepsili 2012 modely – preci jenom jinej tlumic kde Milan zatim nevi jestli jze dodelat HS expanze, asi trochu jinej system snizovani kdyz je cudlik na vidli a ne packa na rodlech …

                                        A 2011 modely s tapered krkem se do cech snad vubec nedostaly a odjinud mi milan vidli neupravi :-(

                                        0 0
                                    • migo  

                                      Ci by sa to prejavilo aj pri 120mm nastaveni som neskusal, dolu kopcom sa lepsie ide na 150mm (alebo co zneho zostane :), ako na 120mm. :) Na 120mm je vidla dost maka asuper citliva, co bude trochu problem.

                                      Ale ako dalsi napad na experiment to nie je zle!

                                      0 0
                                • migo  

                                  Inak este ma napadla jedna vec co ma zarazila. Ked som vybral prepinac poloh s tou tyckou, tak vidla zostane bez pozitivnej komory, ale aj tak nezide na doraz do spodnych noh! Zostane tak na cca. 90mm zdvihu a ked ju zatlacim na doraz, tak ma celkom slusny odpor a opat sa vrati do tych cca. 90mm.

                                  Cim bude sposobene toto?

                                  0 0
                                  • Jenda  

                                    Ted nechapu? Pokud to mas nahore utesneny tak tam mas porad vzdychovou komoru a normalne ti to pruzi. Pokud v levy noze fakticky nic nemas tak to bude klasickej RS problem – mas v prdeli O-krouzek tusim 12×3.5 kterej ti tesni tlumic odspodu a dostal se ti mazaci olej do tlumice. Nejsnaz to zjistis tak ze vyzroubujes MC a zkusis vidli stlacit – pokud to pujde lehce je to to ono a nezbyva nez vymenit o-krouzek. Kvalita original tesneni je u RS naprosto strasliva, nechapu ze navidlich za 15 tis setri 30 korun na kvalitnejsich okrouzkach.

                                    0 0
                                    • migo  

                                      Ked povoloim tu 24mm maticu v lavej nohe a vysrobujem DP prepinac aj s tou tyckou s ventilkami von tak tam prakticky nie je ziadna vzduchova komora = pozitivka nie je, lebo je vrchne utesnenie je vybrate a do negativky vedie ta diera v ktorej je pravdepodobne to tesnenie co sposobuje pread do zdvihu.

                                      Takze by to malo ist na doraz a zostat tam! Kedze nejde, alebo iba dost tazko, tak som si myslel, ze bud je zavzdusneny MoCo (neviem ci je take nieco mozne), alebo som si myslel ze je moc oleja v nohach, ale to by asi nepredstavovalo taky odpor a nevracalo sa spat.

                                      Len som sa potreboval uistit, skor ako budem pokracovat v rozoberani.

                                      Inak kvalitou ma dost sklamali, toto je cisto nova vidla! :( V porovnani s REV 426 AirUturn 2007 co som vozil doteraz a nebol s nou uplne ziadny problem a krasne chodi dodnes…

                                      0 0
                                      • tomPY  

                                        No čo , ako sa to vyvíja? Dosť ma zaujíma ako sa to chová pri zjazde na 120mm /u mna 110/. Tú moju ešte nemôžem otestovať, lebo k nej nemám bike.

                                        0 0
                                        • migo  

                                          …nebolo kedy otestovat (skladam druhy bike z pozostatkov pre kamosa), najskor to musim znovu rozobrat, vybrat „tuning“ aby sa dala znovu znizovat a hlavne rozobrat aj tlmic, aby som zistil preco pruzi aj bez vzduchovej komory… :(

                                          0 0
                                          • tomPY  

                                            To bude vzduch. Ak je pravá noha uzavretá.

                                            0 0
                                            • migo  

                                              jedine ak by bol vzduch aj v tlmici… lebo „vzduchovu“ nohu mam z vrchu vypitvanu. :)

                                              0 0
                                              • tomPY  

                                                Ak je noha s MC zaslepená, tak na to čo popisuješ, stačí atmosferický tlak. Pred X rokmi som mal na RS Psylo na pravej nohe miesto záslepky ventil z bombery Z4.Pôvodne som to chcel pritvrdiť dofúknutím, ale naopak ked som vypustil akože ten žiadny vzduch, bolo to citlivejšie.Vlastne tam bol podtlak.

                                                0 0
                                                • migo  

                                                  No neviem, to sa mi nezda. Ked vypustim pozitivku aj negativku u druhej RS Reveltion 426 AirUturn tak ide na doraz aj sama! A nemusim po nej skakat!

                                                  0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    Mi se treba pruzunovej domain po vydrbani pruziny kousek sam vraci…je to dane vzduchem ktery se stalcuje pod tlumenim a v MC.

                                                    Jestli ma v tlumeni moc oleje, mohlo by to taky tak fungovat.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Do cca. polovice zdvihu? :))

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    to nevim, nepamatuju…

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    Lyrik stejně, tlumič taky lehce pruží.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Skus lepsie popisat „lehce“? Musis sa zapriet vlasnou vahou aby si to dal na doraz? :)

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    to nevim, úplný doraz jsem nezkoušel ale myslim že to šlo nějak v ruce

                                                    0 0
                                                  • Tomínos  

                                                    Tak tak, musí tam být místo na tyčku co zajíždí do tlumiče :-)

                                                    0 0
                                        • migo  

                                          Mozem Ta poprosit o maly test.

                                          Ta moja RVL, ked stoji viac ako cca. 10 hodin tak dost zatuhne a prve prepruzenia prekonava znacny odpor (ako keby nebol v negativke ziadny vzduch), po prvych niekolko zatlaceniach je to ok.

                                          Mozes skusit zatlacit/prepruzit tvoju vidlu ako sa sprava? Teda ak si ju dlhsi cas nezatazoval. Nie je podstatne, ze nie ke namontovana na biku.

                                          Dik!

                                          0 0
                                          • Smazaný účet  

                                            Jeslti v negativce neni zadny vzduch, tka musi nekam uniknout..na tohle by se melo dat prijit tim, ze tohle nekolikrat zopakujes a zmeris tlak ve vidli (pozor, dykcy po nasroubovani pumpy ztrtis trochu tlaku.

                                            Ale podle mne to muze byt tim, ze se z kluznych mist vytlaci olej a nez se propruzenim udela novy kluzny film, tak to proste drzi pri sobe…

                                            0 0
                                            • migo  

                                              Mozne je aj to, ale ziadna vidla co som mal to nerobila, alebo urcite nie v takejto miere, je to asi tak ako kde to mas zamknute a pretlacas poriadne priskrteny floodgate.

                                              0 0
                                            • migo  

                                              Poznatok dnesneho dna: pociatocna tuhos nie je urcite sposobena nedostatkom „rozprudeneho“ mazacieho oleja v nohach.

                                              Vidla od vecera stala, pred chvilou som vybral z vrchu vzduchovu cast aj MoCo a bez problem od prveho zatlacenia krasny chod.

                                              Predpokladam, ze to bude robit BlackBox MoCo, ako pozeram na jeho konstrukciu a hladinu oleja, tak cez tie 4 male dierky na spodu tlmica sa musi dostat dost vela oleja do tela tlmica a to bude na 90% ta prvotna mrtvolna zatuhnutost.

                                              Tuto vlastnost by mi ale mali potvrdit aj ostatni majitelia BlacBox MoCo.

                                              Je ale mozne, ze tam mam vela oleja…

                                              0 0
                                              • migo  

                                                Poznatok dnesneho dna: prvotna zatuhnutost NIE JE sposobena tlmicom!

                                                Podobne podmienky ako vcera, rozdiel iba v nainstalovanej vzduchovej komore, tlak 120PSI. Tlmic vymontovany. Prve prepuzenie total tvrde, dlasie OK.

                                                Otazka na majitelov RS RVL DPA: sprava sa vidla u VSETKYCH rovnako? Alebo je to sprievodny jav poruchy?

                                                0 0
                                                • Tomínos  

                                                  No tohle mi dělá vidle taky, takovej ten první impulz musí být silnější, je to teda když beru kolo třeba druhý den ze sklepa. Přilepí se vnější a vnitřní nohy…

                                                  0 0
                                                  • migo  

                                                    Tato robi to, ze nie len imulz, ale musim zatlacit, aby pouzivala zdvih. Tazko to opisat, proste ked zatlacim iba 5cm tak potom lahko chodi iba tych 5 cm a dalej ide tazko, teda kym neprepuzim aj tu cast dalej.

                                                    Podoba sa to na tie zatuhnute/zalepene tesnenia vo vzduchovej casti, ale nechapem, preco v celom rozsahu zdvihu.

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    A ses si jistej ze mas vsechno spravne namazane..husty ojel nad vzduchovym pistkem a tak?

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Uz 2 roky do toho RS dava tu ich military grease na mazanie vzduchovej casti. Od vyroby je jej tam este dost, robi mi to od prveho stlacenia, teda este pred mojmi pokusmi.

                                                    0 0
                                                • Jenda  

                                                  jednak to muze byt prilepenim se O-koruzku, to by bylo celkem normalni. Jinej problem muze byt ze ti fakt blbne prepousteni mezi pozitivkou a negativkou a z nejakyho zahadnyho duvodu mas v negativce malej tlak. Sice mi to prijde jako totalni blbost ale zda se ze tva vidle bude hodne specialni. Nicmene pokud vyberes vsechno z levy nohy a vratis streva do pravy a bude to fungovat tak aspon je jasny kde ten problem hledat.

                                                  0 0
                                                  • migo  

                                                    Isla uplne hladko, ked som vybral aj mc aj vzduchovu cas. Od vcera som to nechytal,takze mozem vypustit vzduch a vybrat vzduchovu cast a nechat tam mc, ale som 100% presvedceny ze to bude ok.

                                                    Nechapem ako sa moze vsetok vzduch z negativky presunut do pozitivky! :( Co tam mam kompresor! :) Pochopil by som, keby sa mi straca tlak, to by vysvetlovalo, ze negativka ujde do spodnych noh, ale take nieco som nespozoroval!

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Takze doplnim dalsie zistenia.

                                                    MoCo som nainstaloval spat. Zo vzduchovej casti som vypustil vzduch, co tobim vzdy, ked ju idem rozoberat :) a v tom ma napadlo, ze vidlu skusim prepruzit s vypustenym vzduchom, ale s nainstalovanou vzdychovou castou! Vysledok je ten, ze vidla ide krasne BEZ odporu! Takze slabo namazane o-kruzky mozem vylucit! Robi to vzduch, ale nechapem ako! :(

                                                    Robi take nieco aj soloair vidla niekomu? Lebo v principe je DPA soloair s prepinanim zdvihu.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    jaký typ RVL máš?

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    26" RLT Ti DualPosition Air Maxle 2011, preco?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    jak jsem psal už včera, chci taky kupovat RVL DP a chtěl jsem vědět s kterou máš takový problémy.Před­pokládám je to verze 2011

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    ano, ale zase jevela uzivatelov, ktori nemaju ziadne problemy. Alebo su menej vsimavy a nevsimnu si tu stratu zdvihu za jazdy.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    vypadá to , že je to věc náhody, doufám že budu mít ve výběru štěstí, neberu teda verzi TI , ale RL DPA s poplockem, tak poreferuju jaký bude výsledek

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Celkom som zvedavi,ci bude tiez tuhnut pri dlhsom oddychu. Daj vediet potom. dik.

                                                    0 0
                                                  • Jenda  

                                                    tipnu si ze ti vubec nefunguje ventilek kterej prepousti vzduch mezi negativkou a pozitivkou – je to pokud jsem dobre pochopil fci ten valve D. To by mozna vysvetlovalo i to divny chovani s tim propadanim do zdvihu (ale to jen tak intuitivne hadam).

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Ako to otestovat? Mal som ho vonku 3 krat a vizera OK.

                                                    0 0
                                                  • Jenda  

                                                    fakt nevim :-( mozna nultej pokus nechat ho vyndanej a nafucet to bez nej a nebo naopat ho nejak bloknout aby se nemohl otevrit. Ale kdyz nad tim tak premejslim tak zase by se to nechovalo tak ze po prvotnim propruzeni to pak pujde volne.

                                                    Jeste jestli by ti unikal vzduch do vnejsich nohou to poznas snadno tak ze pri nafoukly vidli ten spodni sroub jednoduse vyndas a pokud tam je nejakej tlak tak to musi psouknout.

                                                    0 0
                                                  • mxv  

                                                    Ta jejich military grease asi nebude zadne terno, nova vidla mi tez nechodila zrovna maslove, tak sem pro zvyseni citlivosti nalel podle zdejsich rad pres ventilek 4ml oleje (tlumicovy motorex 7,5w) a dost se to zlepsilo.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    A mas DPAir, alebo DualAir? Do DPA sa to moc neodporuca, lebo prestane fungovat znizovanie zdvihu resp. bude poruchove, pravdepodobne sa olej dostane do tych dutiniek v riadiacej tycke a zabrani prietoku vzduchu.

                                                    0 0
                                                  • mxv  

                                                    mam dual air 2010 jeste s uturnem

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    U-turn, bol relativne bezproblemovy system. Ale je to dost neprakticke oproti DPA, nikdy sa mi nechelo tocit s tym, resp. nebolo uz kedy. :) Ale aspom mi fungoval bezproblemov 4 roky.

                                                    0 0
                                          • tomPY  

                                            Na 1. zatlačenie odpor tak 15–20kg na 2.OK

                                            0 0
                                          • Petr L.  

                                            Mam RVL U-turn 2010 a pocatecni odpor po delsim nepouzivani mam taky.

                                            0 0
                                            • migo  

                                              Zalezi aky odpor. Ak sa jedna o odpor, ktory prekonas na pociatocnom cca. 0.5/1cm zdvihu a dalej ide vidla hladko tak take nieco mam aj ja na RVL'07, ale na novej je to v celom zdvihu a poriadne tvrdo.

                                              0 0
                                      • Jenda  

                                        no jak rikam, pokud mas ten horejsek vyhozenej, tedy nemuze ti nic pruzit v levy tak mas moc oleje v MC kterej se ti tam dostal pres vadny tesneni ve spodku tlumice. Takhle zavada je tu probirana mnohokrat tak pohledej. Nejsnaz to zjistis tak ze vyndas MC (horejsek) a uvidis jestli to lze nebo nelze stlacit. Pokud problem pretrvava tak v tlumici neni.

                                        0 0
                                        • migo  

                                          jasne, len nemam momentalne cas to riesit, ale urcite vyberiem z vrchu obe nohy a potom sa uvidi…som velmi zvedavy, lebo som ani nebol spokojny s chodom vidly a toto dodatocne progresivne pruzenie olejom by to mohlo sposobovat… :)

                                          Ta vidla je nova ma nabehnutych 100km a posrata od vyroby… alebo dlho oddychovala na sklada a uz sa jej nechce! :DD

                                          0 0
                                          • Jenda  

                                            no az to budes rozebirat rovnou si kup dopredu ty 12×3.5 O-krouzky, material doporucuju NBR70. Vyndat MC je zalezitost na 2 min, akorat az to budes stlacovat tak pomalu nebo ti vyleti olej do xichtu :-)

                                            0 0
                                            • migo  

                                              Dik! :) Musim ich pohladat niekde na nete, ale aj tie ostatne do vzduchovej casti, hlavne ten podozrivy medzi pozitivkou a negativkou.

                                              0 0
                                        • tomPY  

                                          Ked preteče olej dolu, tak to dáva tvrdý doraz.To mám v praxi otestované.

                                          0 0
                                        • migo  

                                          Tak som vybral aj MoCo. Nebol ani poriadne dotiahnuty, isel povolit rukou… :-/ Ked zatlacim vidlu stale je tam ten isty odpor, na doraz iba slusnou silou a vrati sa na cca 70mm zdvihu.

                                          Ked zatlacim tak tak na mna olej neskace iba kludne stupa hladina (blizi sa ku korunke), ale ked pustam tak vznikaju bubliny s podtlaku v oleji.

                                          Co fcul? :(

                                          0 0
                                          • tomPY  

                                            Ešte by to mohol byť vzduch v tej najspodnejšej dutine, kde je mazací olej, ale nechce sa mi veriť, že by to dávalo taký tlak. Ak by si to chcel vylúčiť, povyšróbuj spodný šrób a ťukni naň kladivom. Vyteče mazací olej a možno vyfučí strašne vela vzduchu. :)

                                            0 0
                                            • migo  

                                              :) No tomu uniku oleja zo spodnych noh sa zatial snazim vyhnut. Nemam tam potom co dat. Ale ako to tak vidim, tak sa tomu nevyhnem… :(

                                              Neviem ci by gufera tak dobre tesnili aby tam ten tlak zostal, ked to dlhsie podrzim zatazene.

                                              0 0
                                              • Jenda  

                                                je to velmi nepravdepodobny. Dat tam muzes prakticky jakejkoli olej, maximalne to nebude fungovat uplne optimalne. Ja tam leju normalni motorovej a taky to beha. Me spis prijde ze musi byt neco zaseklyho v tom DP. Protoze ve chvili kdy vyndas MC tak uz neni co by tam pruzilo. Snad jedine kdyby neprepoustel expanzni tlumic ze by ti pod nim pri stlacovani vznikal podtlak ale vzhledem k jeho konstrukci bych spis veril na unos mimozemstanama :-)

                                                Proste mam obavu ze jsi dospel do stavu ze stejen budes muset spodni nohy sundat (neboj z novej RS stejne zadnej mazaci olej netece:-) a vyzkouset obe nohy zvlast.

                                                0 0
                                                • migo  

                                                  Zial asi mas pravdu! :( Jedine, ze by sa v azii hecli a mam v kazdej nohe 0.2l oleja, ale to skor prijdu ti mimozemstania. :)

                                                  Skor ako to rozhodim, skusim zohnat tie tesnenia, netusi niekto, kde najdem zoznam rozmerov tesneni co budem potrebovat pre DPA?

                                                  0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Vybral jsem si taky k upgradu RVL DP 2011, ale když to tady čtu tak jsem teda kurewsky na vážkách – chci to brát v Deutschlandu, tak nevím nevím…,případná reklamace se dá řešit u nás v nějakým RS centru, nebo to musí k prodejci zpět do Německa?

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Myslim, ze vsetky reklamacie sa musia riesit cez predajcu. :( Mozno v USA nie. Skus napisat do autorizovaneho servisu co Ti povedia.

                                                    Oproti U-turnu, ktory som takmer vobec nepouzival je tento system super prakticky, ale len ked funguje… :)

                                                    0 0
                                                  • Jenda  

                                                    ja bych se toho nebal pokud se sam nebojis vidli servisovat. Pokud se nevysere ten system ventilku nahore tak maximalne budes muset jednou za cas vymenit tesneni systemu coz je investice par korun a rozhodne to neni takovej oser jak 2-step kde jako bonus na tebe pokazdy vytekly 2dcl oleje :-/

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Ok, jdu do ní, doufám že do vánoc bude doma :)

                                                    0 0
                                                  • mr.antik  

                                                    osobně bych kupoval tady, to by už musel být oproti hnojovi dost velký rozdíl aby se o tom vyplatilo uvažovat…

                                                    0 0
                                                  • Jenda  

                                                    tak ja vim ze hnojovo ceny se tu obecne vychvaluji ale ty 400 to je predpokladam i na Hnoje hodne nizka cena :-o

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    našel jsem Revelation RL Dual Position myslím za bezonkurenční cenu 285 E i s poštou

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Celkom fajn :) , kde to maju?

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    S HS expanzi a 20mm osou?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    jj, pevná osa jen 9 mm a bohužel bez HSE

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    tu pevna osa, dual position, HS expaze…450E

                                                    0 0
    • Smazaný účet  

      nebo sem

      0 0
    • kubas  

      Zdravim, nechci zakladat nove vlakno a tak zkousim tady.Rad bych podrobil svoji RS Rev Race 2010 tuningu smerem k HS expanzi ale:kompresní patrona RLT Ti 2011 nesehnatelna a pro rok 2012 informace typu , že všechny modely již disponují HSe kontra informace od dovozce, že pouze od typu RCT3 výše.

      Takže kdo může posloužit kvalifikovanou radou k modelům 2012?

      Díky

      0 0
      • Jenda  

        ne uplne chapu tve myslenkove postupy – chces HS expanzi tak proc uvadis dostupnost kompresniho tlumice? Expanzni tlumic s HS expanzi lze koupit, cena cca 1000 Kc, pohledej www.hibike.de, www.forksparts.com ci nekde jinde. Co presne potrebujes zjistis ze stranek RS – spare parts 2012 katalog. Z nej mam dojem ze se samostatne ani expanzni tlumic bez HS expanze neprodava.

        0 0
        • kubas  

          Patrona a nebo tlumič- jen dva výrazy pro stejnou věc.

          A za odkazy a ceny díky, ale jsou celkem k ničemu.

          Kdyby snad někdo jiný měl zájem, tak jsem nalezl třeba tady:

          odkaz

          0 0
          • Smazaný účet  

            Pokud to chapu dobre, tka je to jenom kopresni tlumic…expanzni tlumic-a tedy rychla expanze, je na te „tycce“…

            0 0
            • migo  

              ano, HSE je spolu s rebound-om = dualflow rebound. S tlmicom BlackBox/DMA/MoCO atd. nema nic spolocne.

              0 0
          • migo  

            uz si od tial objednaval nieco, alebo ides?

            0 0
            • kubas  

              Doposud ne,ale až se jednou snad dopidim tomu,co vlastně potrebuji,tak to zkusím.

              0 0
            • mr.antik  

              já odtamtud objednával Solo Air kit do Lyrika. Naprosto v pohodě, za pár dnů doma.

              0 0
              • migo  

                Dik, super, uvazujem nad objednanim dualair kitu do mojho nepodarku…

                0 0
          • Jenda  

            kdyz s tebou je to tezky, potrebujes expanzni tlumic a pritom sem porad cpes kompresni.

            tedy abys nerekl ze jsou tu vsichni na tebe zly tak jsem za tebe ten RS katalog otevrel http://www.sram.com/…_rev_a1.pdf

            a na strane 41 vidim ze potrebujes dil #25, tedy dle strany 43 je to # 11.4015.545.030, Rebound Damper and Seal Head Assembly/Shaft Bolt (150mm max travel) – 2010–2012 Revelation 26” and 29”

            kde si to mas koupit uz snad najdes sam.

            Mimochodem jses si jistej ze na ty svy vidli HS expanzi nemas?

            0 0
            • Smazaný účet  

              RVL Race 2010 by HS expanzi mit nemela, takze pokud bude kompatibilni expanzni tlumic z Team nebo „Ti“ verze nenbo z modelu pro rok 2012, bude to v cajku.

              0 0
              • Jenda  

                v tom katalogu 2012 je to jeden tlumic pro vsechny RVL od 2010 se zdvihem 150, takze kompatibilni by to byt melo.

                0 0
          • deekay  

            Dle me potrebujes jen toto:

            http://www.mountainbikes.net/…/produkt.cfm?…

            taky se na to asi chystam :)

            0 0
    • pavlik6022  

      Tak jsem pořídil taky RVL http://www.bike-discount.de/…-option.html

      Udělal jsem kompletní rozborku, vidle byla totálně suchá, molitany neviděly olej ani z rychlíku a o oleji v nohách ani nemluvě. Tam nebylo nic.Takže první dojem docela zklamání. Tak jsem dal nacucat molitany do Redrumu, doplnil mazací olej do noh, napatlal příslušná místa vazelínou (bohužel nemám tu jejich tak jsem tam dal silikonovou)a vidlu složil, nafoukal a vidle chodí jak horký nůž v másle.Snižování šlape bez problémů, žádný počáteční zadrhávání se nekoná. Takže zatím spokojenost. O víkendu ji snad pořádně projedu, zatím zkoušeno jen na zahradě.

      Když jsem to dal všechno znova do kupy, napadlo mě jestli jde zvýšit zdvih ze současných 140/110 na 150/120, verze 150/120 se samozřejmě prodávají, tak by to mělo jít, ale po zkušenostech s Foxkou bych se ani nedivil, kdyby v tom byl nějaký háček.U vidle byly přibaleny 2 ks 1 cm spacerů.

      Je tato změna možná? Nechce se mi vidlu znovu kuchat, abych zjistil že to nejde…

      0 0
      • Smazaný účet  

        Olej..klasika:)

        Jeslti tam ty spacery byly pribalene, tka by to jit melo..rozeber, vyzkousej a pofereruj kdyz to nepujde..nekdo tu cestu proslapnout musi:)

        0 0
        • pavlik6022  

          počkám jestli se někdo ještě neozve, pak to asi dneska kuchnu

          0 0
          • Smazaný účet  

            Za par dnu se pujdu pomazlit s novou vidli, tkaze do te doby chcu vedet vsechno:))) ***** tohle budou vanoce:)))

            0 0
            • vifon  

              :-D kukam, ze aj Ty si tak nadrzany.

              0 0
              • Smazaný účet  

                No..tak ja tedka tri mesice koukam kde by se mi co hodilo, nakupuju a nechavam si to posilat k brachovi, tkaze pristi tydne bude VELIKE prekvapeni.)))

                0 0
      • mr.antik  

        140mm a 150mm kity se prodávají pod různými čísly jako dvě různé položky, takže tipuju že to nejde. Pouze tipju, třeba je možná i nějaká úpravička…

        0 0
        • Smazaný účet  

          ..no, nastesti mam 120–150mm verzi, tak je mi to jedno:)

          0 0
        • pavlik6022  

          ideální by bylo, kdyby ve vidlici byl ještě spacer, pokud ne tak ten jeden cenťák zdvihu oželím

          0 0
          • mr.antik  

            zas nemám takovou představivost, jak to funguje, ale asi je rozdíl jen v pozici dírek v té tyčce

            0 0
        • pavlik6022  

          Tipoval jsi správně. Rozdělal jsem vidlu a bohužel žádný spacer tam nebyl, takže mám smolíka a zůstávám na 140/110

          0 0
      • migo  

        :) Som rad, ze su aj funkcne kusy! Vidla „nezatuhne“ ani ked viac hodin stoji?

        Co sa tyka tej vazeliny, je tam iba jedna podmienka, aby bola rozpustatelna v oleji, inak to nemusi byt ta ich original. Je to asi koli tomu, ked sa tam dostane nejaky ojel aby sa netvorili rezidua pri kontakte vazeliny a oleja.

        0 0
        • mr.antik  

          aha, já to namazal obyč vazelínou do vazelínové vidle. Takže radši zkusím jestli se rozpustí v oleji…

          0 0
        • pavlik6022  

          vidla vůbec nezatuhává. Ta jejich vazelína je jak lepidlo, asi ji budu muset pořídit,protože silikonová kterou jsem tam dal, časem jakoby řídne, teče, no uvidím jestli to bude dělat bordel

          0 0
        • pavlik6022  

          teď jsem ji byl zkusit a opravdu od včerejška, i když bike stojí v dílně kde se netopí,vidla funguje bez zadrhávání

          0 0
          • migo  

            Dakujem za info. Este by si prosim mohol skusit, ked ju uplne vypustis zostane v zdvihu, alebo ju musis silno zatlacit ked chces aby isla na doraz a potom sa vrati na cca. 1/2 zdvihu?

            Millitary vazelinu som tusim nasiel na webe u Zitneho. Neviem aka je cena, ale rad by som s nej potom odkupil, ak by si mi predal cast.

            Dakujem.

            0 0
            • pavlik6022  

              Dělá to přesně jak píšeš, docela mě to překvapilo.I při úplném vyfouknutí vnitřní nohy nezajedou, musím zatlačit silou a potom se vrátí do zdvihu. Dělalo mi to u foxky, když jsem při zpětné montáži našroubil matku na zajištění tlumičové nohy jindy než při úplném stlačení vidlice, tedy ve zdvihu.

              Musím to ještě zkusit

              0 0
              • migo  

                Dakujem, neviem coho sa chytit, tak sa snazim zisit co su vlastnosti a co bug-y.

                Ked zistis co tam pruzi daj vediet prosim, lebo to robi aj ked ked vzduchova cast rozobrana z vrchu, tak naozaj netusim.

                0 0
                • pavlik6022  

                  Dnes jsem to byl pořádně projet a světe div se ---- propadáme se taky!!!!!!

                  Do ****** šmejd. Nemusím jezdit žádný Dh a po pár metrech jsem se sagem na 50 pr. zdvihu. 7 cm ze 14.V té chvíli je z ní necitlivá tvrdá mrcha, Odlehčím, pohoda.Pár metrů a znovu propad. Mám chuť to někomu omlátit o hlavu.

                  Jediný co mě napadá je že se při mých předchozích dvou rozborkách zasvinily vazelínou přepouštěcí otvory DP.Jinak to byla první projížďka, takže najeto celkem 40 km

                  0 0
                  • migo  

                    Asi Ta nepotesim, ale tym to na 90% nebude. :( Tie som cistil ako prve.

                    Ci vidla trpi prepadanim sa do zdvihu sa da lahko zistit zbehnutim kratsieho schodiska.

                    0 0
                    • pavlik6022  

                      Jak si výš řešil problém se stlačením vyfouklé vidle, tak to co pruží je vzduch v nohách.Jak v tlumičové tak vzduchové.zkus přišroubovat dolní nohy u vidle vzhůru nohama a plně stlačenou do zdvihu. Při stlačování uslyšíš jak uniká vzduch, až bude na dorazu, tak dotáhni matky.Nevím jestli je to v pořádku, ale ve vidli je potom podtlak, teoreticky by mohla být i citlivější.

                      Myslel jsem že jsem objevil kámen úrazu a to gumový doraz pod vzduchovým pístkem, který překrývá 4 otvory. Ta guma má 3 drážky a vychází tak, že jsou vždy 2 ucpané a 2 v drážce, tedy otevřené. Teoreticky by pootočením mohl vzniknout problém.

                      Každopádně můj DP funguje pouze ve směru nižšího zdvihu. Když jsem na 140 a přepnu na 110 tak nohy ochotně zajedou, ale při přepnutí zpět se neděje nic, musím vidli pomoct. pak už zase na vyšším zdvihu drží..(zkouše­no rukou)

                      0 0
                      • pavlik6022  

                        jo a když nechám pumpu přišroubovanou a stlačím vidli do zdvihu, tak místo aby se tlak na manometru zvýšil, tak klesne, už mi to hlava nebere…

                        0 0
                        • migo  

                          To preto, lebo merias tlak za zatkou s ventilkami. Tam je skor tlak z negativky ako z pozitivky.

                          0 0
                    • pavlik6022  

                      Nevím jestli to je v pořádku, protože jsem soloair ještě neměl, ale při foukání vidle se vůbec nevysouvají nohy i když tlak na manometru pumpy stoupá, takže nafoukám na cca 100psi, nohy se ani nehnou, upustím ventilkem tlak a nohy vyjedou.

                      Nemá to být naopak – nejdřív se naplní + a pak se vzduch přepustí do -?

                      0 0
                      • migo  

                        Tak to mas urcite zapchty jeden/oba kanaliky zriedenou vazlinou (ako si pisal). Vyber tu tycku s prepinacmi a prefukni to pumpickou v oboch polohach prepinaca, malo by to tomuto javu pomoct, a vidal by sa mala aj sama po zmene zdvihu vysuvat.

                        Pripada mi to ako problem, ked chlapci na mtbr.com zacalimazat redrumom. Ta specialna vazelina, ma asi taku konzistenciu ze nelezie to tych prieduchov.

                        Daj vediet ako to dopadlo. Trochu nestiham v praci, tak ma velku latenciu… sorry.

                        0 0
                        • pavlik6022  

                          profouknuto, nic tam nebylo, z tyčky jsem vytáhl tu západku propláchnul to všechno lihem, vyčistil, vrátil a nic. Nejsem schopnej tu podělanou vidli ani nafoukat.

                          Všechno jde do negativky.

                          nevíš kudy se při foukání dostává vzduch do pozitivky?

                          Podla mě přes ventilek A, ale všechno jsem prohlídl, nic s tím není a přesto když všechny otvory v tyčce ucpu a foukám přes plnící ventil pumpou tak se A vůbec neotevře, takže evidentně nefachá vyrovnávání tlaku + /- a ventil A

                          0 0
                          • migo  

                            Ano, cez ventil A. Nedal si tam silnejsiu pruzinku, ked si to znovu skladal? Na A-cku bola slabisa ako na B a C (iba kontrolna otazka). Ked som to mal vonku a upchal som tie prieduchy na tycke a fukol pumpov tak tade normalne prudil vzduch.

                            0 0
                            • pavlik6022  

                              Tak to bude kámen úrazu – kontroloval jsem jenom délku pružinek, taky mě mohlo napadnout že bude rozdíl i v tloušťce , mrknu na to, Díky

                              0 0
                            • pavlik6022  

                              prosím tě, když foukáš vidli, tak normálně na jeden pokus natlakuješ?

                              já foukám, nohy zajíždí, tak je vytáhnu, upustím tlak nohy ještě víc povyjedou…Zjistil jsem že ta tenká pružinka se mi omylem dostala na ventil D, tudíž A,B,C byly všechny silné, ale nepomohlo to a nafoukat positivku se mi nedaří, nějak mi dochází nápady..

                              0 0
                            • pavlik6022  

                              Tak se hlásím znovu. Problém vyřešen. To že nešla vidla nafouknout způsoboval podtlak pod tlumičovou patronou.

                              Nechal jsem si vidli přisát(povolení šroubu na plunžru, odklepnutí pl. , cuc, přitažení šroubu) a najednou jde vidle nafoukat a co víc – fachá i Dual position.

                              Vyfoukl jsem vidlu a na zkoušku ji zkusil stlačit a jde do max zdvihu ze kterého se vrátí na cca 3 cm

                              Takže se zdá že to bude OK , ještě to prubnu na biku a poreferuju

                              0 0
                              • migo  

                                :) Super, som rad ze sa Ti to podarilo rozriesit. Zase sme o nieco mudrejsi. Takto podivnu vidlu clovek len tak nenajde! :DD

                                Uz len zistit preco sa mrcha prepada do zdvihu!

                                0 0
                                • pavlik6022  

                                  abych řekl pravdu tak zlatej Pepicon :))

                                  Teď posílám tlumák do světa, takže to propadání chvilku nemůžu vyzkoušet, ale jak dorazí nový, tak se vrhnu na testování

                                  0 0
                                  • migo  

                                    Skoda, som dost zvedavy. Ale aspom mozes zajtra vyskusat ci nebude zatuhavat, ked bude dlhsie stat v klude. :) dik

                                    0 0
                                    • pavlik6022  

                                      ok, zkusím

                                      0 0
                                      • migo  

                                        Ahoj, skusis prosim? Dakujem.

                                        0 0
                                        • pavlik6022  

                                          Tak jsem to právě vyzkoušel,vidla stála doma cca den a půl a při prvním propružení neklade žádný odpor a jde lehce do zdvihu, foukáno na 140 PSI

                                          0 0
                                          • migo  

                                            Tak definitivne je moja vadana aj v tomto aspekte. Ake mate vyrobne cislo? Moja je: 1T10011281. Tazko povedat ci sa z toho da nieco vycitat, mozno vadna seria?

                                            0 0
                                            • pavlik6022  

                                              41T00020344, co z toho poznáš?

                                              0 0
                                              • migo  

                                                Iba ci su nahodou neni z jednej serie, resp. ci sa problem vyskytuje aj v roznych seriach. Datum vyroby na skatuly vol aky? 41T na zaciatku bude asi tyzden vyroby, ale iba hadam… Ja som spravil preklep, na zaciaktu mam 10T a na skatuly ze je z 8.marca ak si dobre pamatam. Co zhruba sedi.

                                                0 0
                                          • pepek  

                                            A stála o samotě? (bez nasazeného kola? Moje totiž měla nerovnoběžné vnitřní nohy, což nevadí při pružení bez nasazené osy. Ovšem osa ji roztáhla dole o 1,5 mm.

                                            0 0
                                    • pavlik6022  

                                      tlumák dorazil ještě před ježíškem, takže jsem to naházel na bike a teď se projel.

                                      asi po 10 metrech jsem byl při tlaku 155 PSI a jízdě po asfaltu 3 cm od dorazu. Sag 11 cm je i na mě dost. DPA zase nefunkční.Podařilo se mi ale vypozorovat, že když jsem zkoušel jaký tlak je ve vidli, tak DPA jeden pokus opět šel.

                                      Pak už vůbec.

                                      Takže mě čeká zase komplet rozborka a napadá mě už jen vyměnit všechny O kroužky.

                                      Prostě vánoční pohoda :(

                                      0 0
                                      • migo  

                                        hmmm… :( Skus ju poskladat tak aby tam bol ten vzduch v nohach a pruzila aj prazdna do pol zdvihu. Je to sice dost od veci, ale nemozeme vediet ako to maju prespekulovane… A prekontroluj znovu vsetky kanaliky. V kazdom pripade je to dost divoky produkt za tie prachy. :(

                                        Inak pri 155PSI musi byt tvrda jak prasa.

                                        0 0
                                        • pavlik6022  

                                          nafoukal jsem ji podle výrobce a je naopak m+kká jako prase .

                                          Znova ji rozhodím, komplet vyčistím a dám ji originál vazelínu.Žitný ji už má v nabídce cca 400ml za 337 ká no a další už jen komplet o kroužky.

                                          Nejvíc mě točí že jsem se na ní ani nestačil pořádně projet :(

                                          0 0
                                          • migo  

                                            nechapem, moja je tvrda uz pri 140PSI, ked som sa vozil na tom, tak 125PSI bola taka pouzitelna hodnota. S fungovanim DP som nemal nikdy problem, iba s prepaom do zdvihu.

                                            Imak ako si pisal, ze ked spodne nohy nahodis zasunute s klzakmi, tak je tam podtlak, je mozne ze ten „drzi“ DP, a nefunguje. Skor ako to cele rozoberies skus este toto.

                                            0 0
                                          • kyl  

                                            Fakt,jak píšeš nahoře"zlatej Epicon".

                                            0 0
                                            • migo  

                                              Neviem ako funguje zmena zdvihu na epicone, ale DP sa naozaj moc nevydaril. :(

                                              0 0
                                          • migo  

                                            Ahoj, chcel by som Ta poprosit, ked sa moc naseres a cele to rozoberes, mohol by si prosim zmerat vsetky o-kruzky? Nepodarilo sa mi najst ich rozmery a chcem si ich kupit v predstihu aby som to mohol hned vsetko vymenit naraz.

                                            DAKUJEM!

                                            0 0
                                            • pavlik6022  

                                              Když to budu dělat, tak dám vědět, ale nevím kdy na to bude čas

                                              0 0
                                            • pavlik6022  

                                              Ahoj, tak jsem poměřil ty o kroužky v DPA , MC jsem raději nerozdělával i když už teď se pomalu vrací , takže ho to asi taky nemine.

                                              Snažil jsem se měřit co nejpřesněji, ale nemohu to na 100 procent zaručit, měřilo se to fakt blbě…

                                              Jinak našel jsem ještě schéma s rozměry Recona Soloair na mtbr.com, ale rozměrově je to úplně jiný.

                                              http://forums.mtbr.com/…-579868.html

                                              0 0
                                              • migo  

                                                Dakujem! Predpokladam, ze si ziadnu viditelnu vadu na o-kruckoch nenasiel. Som naozaj zvedavy, ci sa nam podari zistit v com je problem s DPA.

                                                0 0
                                                • pavlik6022  

                                                  Jak už to u této speciální vidle bývá, jeví se všechno jako naprosto v pořádku:)))

                                                  pročítal jsem mtbr a tento problém zatím asi nikdo nevyřešil, nebo alespoň nezveřejnil.

                                                  pokud budou ok o kroužky tak poslední možnost by mohl být ten přepínač?

                                                  Asi pohledám na netu kit na Dual Air i když to snižování je luxusní věc a nechce se mi toho zbavovat.

                                                  Takže momentální stav je takový, že vidlice se na počátku zdvihu nezadrhává , DPA funguje a po včerejším složení a zkoušce na zahradě se nepropadla. Divný je že musím, aby byl sag do 4cm foukat až na 155 PSI, což je ale podle tabulek OK.

                                                  0 0
                                                  • migo  

                                                    :) DualAir kit som si uz vyhliadol aj ja. Ale ako pises znizovanie zdvihu je luksusna zalezitost a nechcem sa jej iba tak vzdat. U mna by mala na 155PSI sag asi 1cm, takze dalsia indiakcia problemu u mna. Dufam, ze sa Ti to podarilo dobre poskladat a vyriesil si tym problem aj s prepadanim. Aspom by som mal nadej, ze sa to da.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    mám tam ještě původní o kroužky, protože mají v obchodě s kroužkama dovolenou. Dnes jsem to byl projet a problém s propadáním nebyl až do chvíle kdy jsem použil DPA do kopce.Od té doby celý zbytek vyjížďky propad. Jak si vidla sedne na ten 7 cm sag tak se na bajku ani nedá jet, geometrie total v pytli. řešil jsem to zamknutím, ale propadala se po chvíli i zamknutá … Napadá tě ještě co s tím?

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    :( zial nic, iba hadanie, napr. ak to nieje o-kuzkami (co asi nie, ked Ti to fachalo kym si neprepol) tak zistit, ktorym ventilkom to prepusta. Ten co som skusal uz mozeme vylucit, robilo to aj ked bol prelepeny lepiacou paskou. Asi by som zacal uplnym utesnenim ventilka A. Ale neviem ako sa potom nafuka, ale malo by to tiect cez ventilok C do pozitivky, takze hadam Ok.

                                                    Prepadala sa Ti uz aj do kopca, alebo iba dolu z kopca?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    bohužel se to propadalo i do kopce, ale tam mi to tolik nevadilo, horší je to na rovině a dolekopcom, to už skoro ryju hubou v zemi:))

                                                    Vyměním o kroužky i u těch ventilků a uvidím. Teď ještě bonus navíc – po odemknutí se nevrací lock – musím mu pomoct rukou…

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Tie o-kruzky pre ventilky by som skusil hrubsie, ako tie original. Prepinac DPA to ich tou drazkou „nasilu“ otvara a zatvara, ak by po prepnuti zostal kolik s o-kruzkom jemne vyoseny/nakloneny mohol by prepustat, ale vsetko je to iba tapanie… :(((

                                                    A ten lock uz nechapem vobec, toho si sa nechytal predsa?

                                                    Ten podtlak zo spodnych noh si zrusil?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Jj, podtlak jsem zrušil, v tom problém nebyl. Lock u RS je běžný problém, dělá to prý pružinka v MC, zkusím ji napružit,jak jsem našel tady na foru – mělo by to pomoct.

                                                    Ty o kroužky na ventilech A,B,C jsou úplně na volno, oproti valve D na kterém drží „nacvaklý“.

                                                    Vezmu ty ventilky s sebou do shopu s těsněním a zkusím na ně napasovat něco natěsno, aby seděly nafest na tom trnu, ale měly stejný vnější průměr jako originály, snad to pomůže.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Aha, jasne, Ty tam mas verziu s remote lockom :) nezdalo sa mi to riesienie s prepruzenim pruzinky! :) Je celkom zarazajuce, ze s DPA vidlou mame tu na fore problemy iba my dvaja! :D

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Dnes jsem vyměnil všechny O kroužky, nepomohlo, dal jsem silnější na ventil a,b,c – nepomohlo. Zkusil jsem vytáhnout tu plastovou tyčinku pro horní vyrovnávací otvor – beze změn, pořád propad.Zaslepil jsem B,C – pořád stejný projev.Zaslepil jsem i A, nic…grrrrrrrr :(

                                                    V zoufalosti jsem došel už tak daleko, že jsem zkusil i 3 ml redrumu na pístek a jediná změna(alespoň něco)je že uniká tlak z positivky do negativky.

                                                    Resumé : vyčistím DPA od R.Rumu, vrátím záslepku, koupím P600 vazelinu a nacpu jí tam celou tubu.

                                                    Je možný že netěsní pístek(i když jsem zkoušel už dva O kroužky) a vazelina to utěsní.

                                                    Jestli ne tak už na to seru a kupuju Dual Air , už na ten šmejd nemám nervy

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    To su smutne spravy. :( Som na tom rovnako, zachvat zuflastva. Tie o-kruzky medzi pozitivkou a negativkou si neskusal dat hrubsie. Mozno by sa zhorsila citlivost, ale mohlo by to lepsie tesnit.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    psal jsem do servisu RS vidlic a tady je odpověď:

                                                    „Dobrý večer ,

                                                    bohužel se tato vada vyskytuje ve větším množství . Nejlépe by bylo , kdyby

                                                    jste ji mohl poslat , protože je to složitá záležitost.

                                                    Samozřejmě koupená v DE – nelze tady reklamovat , to je problém.

                                                    Jak píši , nejlépe demontovat a zaslat na adresu “

                                                    tož tak :(

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Z ktoreho servisu Ti dali takuto odpoved? Tvaria sa, ze vedia co tomu je, co pytaju za opravu?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    http://www.rockshox-servis.cz/

                                                    Psal jsem jim zpět na kolik oprava vyjde, zatím se neozvali

                                                    Zkus ještě postrčit tu diskuzi na mtbr.com, jsou tam nějaký nový příspěvky, ale ten borec co tam rozebíral princip DPA na začátku vlákna se už neúčastní

                                                    thread

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    V tom fore som sa pokusal spojit s dvoma borcami co to rozoberali a aj tomu rozumia, ale neuspesne. Pisal som aj moderatorovy (warp1), ktory je jednym z nich, ale ignoruje ma. :( Skusim to znovu.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Tak som dostal odpoved od (warp) jedneho z dvoch borcov co to riesili na mtbr.com:

                                                    Mine fixed itself after a few rides… I can't tell what was the cause or fix. Looks like the check valves of the mechanism get stuck or something.

                                                    Zial nic co by nam pomohlo. Kludme to moze byt mnozstvom vazeliny na spravnom mieste, ked sa to dokaze samo aj opravit.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Mám u PPL už tu vazelínu, tak jestli to stihnu zítra , nejpozději ve čtvrtek vyzvednout, může se začít další testování..

                                                    S tím tuhnutím vidle si myslím že nebude problém v lepení o kroužků. Sice se mě přilepily, ale určitě ne tak silně, aby šly rozhýbat jen celou váhou těla. Viděl bych to spíše na přepouštění tlaku do pozitivky (jestli je to teda technicky možné). Při propružení se možná uvolní ventil co slouží k vyrovnání tlaku +/- v negativce se tlak zvýší a vidlice má normální chod — je to jen úvaha..možná to půjde testnout s nasazenou pumpou nebo manometrem

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Zial tlak ktory sa da zmerat nasadenim manometra (pumpuy) je tlak za prepinacom s ventilkami. Je to teoreticky tlak v pozitivke a ked zatlacis vidlu tak v negativke. Samozrejme ked to funguje spravne. Ked budes mat tu vazelinu napis, dohodneme postup ako Ti poslem prachy atd.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Tak jsem nevydržel a vazelinu už dal do vidle a vypadá to dost nadějně.Zkoušeno jen na zahradě.Zatím drží i sag. 150 PSI a necelý 4 cm. Zítra to projedu a doufám že to vydrží. Navrhni jak to uděláme s tou military grease..

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    :) Super, dufam, ze to bude ono. Pisem Ti na mail.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Takže vidla už funguje jak má, dneska se celý švih propadání nekonalo. Teď ještě poladit tlak

                                                    0 0
                                                  • Smazaný účet  

                                                    jak jsi to propadani nakonec vyresil?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    zatím je to tajný :)

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    :)

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    už se ozval, chce to vidět osobně

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Pisal si si s panom Kovářom? Ja som si s nim pisal tak pred 2mi mesiacmi a nevedel mi povedat kde je problem… :(

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    jj.

                                                    „Dobrý den , to je právě ten problém , že bez vidlice "v ruce“ nemohu

                                                    posoudit závadu , ani její odstranění . Snažil jsem to řešit již s lidmi po

                                                    meilech , ale nejde to.

                                                    Zatím nashle"

                                                    Ještě mě napadlo –

                                                    Zkusím se ještě zeptat Milana1 jestli se s tím už nesetkal, případně jestli by to byl ochoten servisovat.je to relativně nový systém tak s tím nemá ještě moc lidí zkušenosti. Dnes jsem to měl zase rozhozené a mám úplně jiný ten vnitřní díl přepínače zdvihu oproti fotce na mtbr.com, takže u RS se snažili problém řešit, ale zatím se jim to moc nepovedlo:(

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Mailami to riesil minimalne so mnou. Nechal som si to ako zalohu, ked sa nepodari najst riesenie svojpomocne, ked uz mam posielat vidlu s neistym vysledkom, tak sa mozno viac oplati dat 57EUR za DA a mam istotu dobreho chodu a bezproblemovosti.

                                                    Samozrejme ak pan Kovar najde riesenie, tak si ho necha pre seba a servisovanie bude doma znovy problematicke.

                                                    Co Ti napsial Milan1? Riesil to uz?

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    Ne, Milanovi jsem ještě nepsal, napadlo mě to včera. S tím servisem to vydím podobně. chtěl jsem rámcově naznačit cenu, abych se mohl rozhodnout jestli mu to poslat a neřekl, takže smolík. Přepínač nafotím během večera, snad

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Isiel som na to podobne. :) Panovy Kovarovy verim, ze je sikovny a vyzna sa, ale sere ma, ze pre RockShox tento problem neexistuje! A teda nie je ani oficialne riesenie. A on by ako skolitel pre servis mal o tom vediet.

                                                    Stale nechapem, ako to moze niekomu aj fungovat. :) V com bude ten drobny rozdiel, zeby naozaj v mnozstve vazeliny? A ked si to oservisuju, tak im to prestane? Skoda, ze si to hned rozobral, mozno aj tvoja fungovala, moja nie. :(

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    právě jsem objednal pm600 tak uvidíme co to přinese

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Neviem aku budes mat spotrebu :), ale ak by si bol cast ochotny predat, tak sa dohodneme. Dakujem.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    nevím jestli se ti to vyplatí, vyjde to i s poštou na 450, netuším na kolik přijde pošta k vám…

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Ak by si to dal do sacku a do velkej obalky mohlo by to byt OK. Peniaze by som Ti poslal v obalke predom.

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    ok, jak to dorazí, dám vědět

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    dakujem! :)

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Ahoj, nieco nove? Ked natlacim moju mrchu na 155PSI tak ju svojou vahou nestlacim ani do polovice zdvihu a to mam posviatkovych skoro 90Kg. :( Nechapem, ako mozes vozit 155PSI!

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    ja to nechápu taky:) , problém bude asi v přepouštění positivka x negativka, mám podezření že v negativce zůstává větší tlak jak v pozitivce.

                                                    Nechce se mi riskovat, ale myslím že by byla vidla měkká i s vyšším tlakem.

                                                    Jinak mám teď patronu DPA pár dní na stole a je s ní docela problém pohnout – jakoby přilepené o kroužky

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Bude to tou vazelinou? To prilepenie by mohlo vysvetlovat tu zatuhnutost co pozorujem na mojej pod dlhsom oddychu. Nechal som ju na 155PSI a rano s nou bol problem pohnut, musel som na to skocit celou vahou aby sa to rozhybalo. :(

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Vyfotil si ten tvoj prepinac, co mas iny? Chcel by som ho porovnat s mojim haraburdom.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Tu Millitary vazelinu z bazaru si zobral Ty? :))

                                                    0 0
                                                  • pavlik6022  

                                                    kde, na CB?

                                                    tak tu jsem prošvihl :( , za kolik byla?

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    tu na fore, ale len som ju zahliadol v highlite na titulke a kym som sa dostal do bazaru (musel som odbehnut od PC) tak tam uz nebola.

                                                    0 0
                  • migo  

                    Aky si dal tlak a kolko vazis? Dakujem.

                    0 0
                    • pavlik6022  

                      V plné polní cca 92 kg, s tlakem jsem laboroval celou vyjíž´dku, ale na to propadání do zdvihu vůbec neměl vliv

                      0 0
                • Bubis  

                  Objednáno RVL DA tak doufám,že to bude chodit jak má

                  0 0
    • Smazaný účet  

      Uz je doma!:)))

      0 0
      • migo  

        :) Gratulujem! Skus popisat vlastnosti Tvojho originalu. :)

        0 0
        • Smazaný účet  

          pri pruzeni na koberci pruzi. Tlumeni komprese je spise on-off, ale to mi nejak nevadi, bo valim na otevrenou kompresi. Na koberci jsme nemel moznost mozorovat HS expanzi. Zadne zautnuti jsme zatim nepozoroval. Zmena zdvihu asi funguje. Trochu mne prekvapila „oprasenost“ tech tocitek, kdy je kolem toho ocka na tocitku ten plast nejaky „popraskany“…

          0 0
          • migo  

            Tie tocitak, by mali byt teoreticky karbon. :) Ak to bude jedina zavada na tej vidle tak si stastny clovek. Pripadne hod foto.

            0 0
      • migo  

        No co, ako funguje? Mal si svoj stastny den pri objednavke?

        0 0
    • Petr L.  

      Přešel jsem z U-turn na DP, tak jsem zvědavý kdy mi to přestane fungovat :-(. Kit jsem odkoupil od uživatele pavlik6022 kterému to dělalo neplechu. Momentálně ujeto jen pár metru a prozatim funguje. Systém se zdá být lineárnější než u-turn, citlivost mi připadá o něco málo horší.

      0 0
      • pavlik6022  

        To mi spadl kámen ze srdce – jsem rád že to šlape – už jsi zkoušel i nějaké schody?

        0 0
        • Petr L.  

          Ještě jsem neměl moc času to pořádně projet, jen trochu propruženi nanečisto po rovině, až počasi a čas dovoli tak to otestuju víc.

          0 0
          • migo  

            Ahoj, ja stale debugujem ten moj DPA. Mohol by si prosim preverit urcite spravanie to systemu? Otravujem Teba, ked sa toho Pavlik zbavil. :)

            0 0
            • Petr L.  

              Dneska to projedu trochu vic, tak jsem zvedavy.

              0 0
              • migo  

                :) Dufam, ze to bude OK. Daj vediet potom.

                0 0
                • Petr L.  

                  Takze problem se vyskytl i me, i pri jizde po rovne ceste, vidlice pomalu zajizdela do zdvihu, po sesednuti z kola vyjela zpet na plny zdvih, pri jizde do kopce to drzelo, asi proto ze predni kolo bylo odlehcenejsi, pri jizde dolu to zas slo do zdvihu rychleji (jizda dolu po zmrzle sjezdovce s vidli zatlacenou par cm od dorazu byla celkem vyzivna). Rozebru to rozlestim odreninu na spodni tycce( uz to bylo odrene jak mi to prislo ale nechal jsem to tak, nebylo to odrene moc) a skusim vystredit horni tycku, popr. upravit tesneni tak aby byla ta tycka souosa.

                  0 0
                  • migo  

                    :( Ak si to uz nerozobral, mohol by si mi nieco skusit? V tichej miestnosti celou vahou zatazit vidlu a prepruzovat ju tak aby nemohla vijst viac ako do polovice zdvihu. Pocuvaj pri prepinaci poloh ci nepocujes slape prepustanie vzduchu pri ovazeni sa na riaditka?

                    Je to podobny zvuk ako ked menis zdvih, iba slabsi.

                    Potom pomali opatrne pustaj vidlu a pocuvaj ci pri konci zdvihu nebudes pocut zvuk prepustania vzduchu s prepinaca – vyrovna za tlak z negativky do pozitivky. A na konci jemne cvaknutie ako dosadne prepustaci ventilok?

                    U mna je to takto, len chcem potvrdit od dlasich ludi ci aj u nich je to podobne.

                    Dakujem.

                    0 0
                    • Petr L.  

                      Bohuzel jsem vidlici uz rozebral, muzu to vyzkouset az ji poskladam.

                      0 0
                      • migo  

                        Dakujem, ja to uz viem poskaldat so zavretymi ocami… :(

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          Takze mylsis ze proste ten prepousteci bazmek neudrzi tlak, prepousti vzduch tema kanalkama a tim padem s evidle zatlouka?:(

                          0 0
                          • migo  

                            Nie je iste ci su na vine tie kanaliky (ventilky na ich konci) priamo, alebo to nezvlada ventilok A, ktory ma slabsiu pruzinku, pripadne tesnenie na prirube. V kazdom pripade zvuk slabeho prepustania pri silnom zatlaceni pocujem presne ako som popisal a zvuk vyrovnavania tlakov je silnejsi cim dlhsie „skacem“ na vidlu.

                            Dalsi majitelia to maju ako? Zaujimal by ma hlavne popis funkcie u nejakej fungujucej vidle, ale kazde info moze pomoct.

                            Kto to skusi dalsi?

                            Dakujem.

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              Ve ctvrtek ju poskacu:)

                              0 0
                              • migo  

                                Tvoja funguje ako ma?

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Zjistim teprve:)

                                  0 0
                                  • migo  

                                    :)

                                    0 0
                                    • Petr L.  

                                      Vidlice je zpatky na kole, poslouchal jsem jake to vydava zvuky pri pruzeni, ale ve vidlici mi cvachta a navic jsem hluchy jak poleno, takze jsem neslysel nic na co ses migo ptal.

                                      Kolo jsem projel jen kratce, propadani do zdvihu jako pri prvni vyjizdce se prozatim nekonalo, vidlice po serii propruzeni se dostala cca 1 cm pod sag ale tam se potom uz drzela. Na vetsi testovani to chce delsi vyjizdku, tak pak dam vedet.

                                      0 0
                                      • migo  

                                        :( Skoda. Mne sa po rovine neprepada vobec (alebo nepozorovatlene) iba cestou z kopca. Aj si robil nejake specificke upravy?

                                        0 0
                                        • Petr L.  

                                          Na vidlici jsem nic neupravoval, pouze vyhodil tesneni mezi blokem s ventily a tyckou s dvema prepoustecimi otvory, jinak pro zmenu zdvihu z vetsiho na mensi musim pri jizde po prepnuti packy zmeny zdvihu s vidlici trochu propruzit, jinak se nesnizi( predtim se vidlice snizila hned po prepnuti packy).

                                          0 0
                                          • migo  

                                            Co si tam dal na tu prirubu namiesto toho tesnenia? Uz sa neprepada?

                                            0 0
                                            • Petr L.  

                                              Utesnil jsem to Loctitem 5923. Zdvih drzelo jak jsem uz psal, pokud jsem na kole jel po rovince a vidlici nepruzil tak sag drzel, jakmile jsem s vidlici nekolikkrat propruzil tak sla cca 1cm pod sag a do te polohy se vracela i pri dalsim propruzovani. Ujel jsem na to jen par stovek metru, coz je na nejake zhodnoceni malo.

                                              0 0
                                              • migo  

                                                Zaujimava taktika,to som este neskusal. :) NEjake dlhsie schody su celkom dobrym indikatorom. Nie su nejake v okoli?

                                                0 0
                                                • Petr L.  

                                                  Origo tesneni jsem nemel a gumove ktere jsem prvne pouzil mi tu tycku vyosilo, proto jsem pouzil jenom Loctite.

                                                  V sobotu dopoledne se snad na kolo dostanu, tak uvidime.

                                                  0 0
                                                  • Petr L.  

                                                    Dneska se vidlice choval jako pri prvni vyjizdce, tzn propadani do zdvihu i na rovince na asfaltu, teplota mirne pod nulou.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    :( cele zle!

                                                    0 0
                                                  • Petr L.  

                                                    Vidlici jsem opet rozebral, vazelina byla nahromadena v miste kde se dostala pri propruzeni na nejvyssi misto v nohach, timto ji bylo malo dole kde by mela mazat a hlavne tesnit. Napada me jestli na to nema vliv teplota, protoze obe moje vyjizdky byly pri teplotach kolem 0°C a nizsich, zatimco teploty pri testovani byly pri teplotach nad nulou.

                                                    0 0
                                                  • kyl  

                                                    To jako že vidlice je určena od +5°C nahoru?To by musela být sakra řídká vazelína aby nezůstala nahromaděná kam ji píst vytlačí.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Ona ta vazelina je taka divna, ze sa meni ciastocne na olej, ale ked je chladnejsie tak sa jej nechce.

                                                    Nie som si isty ci je priamym povodcom problemov s prepadanim, lebo vidla sa mi prepadala aj ked bolo 20 stupnov a to by uz mohla fungovat. :)

                                                    0 0
                                                  • kyl  

                                                    Bych ji asi opřel o kontejner a šel koupit něco jiného.By mě zajímalo kolika lidem tenhle systém funguje.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    To som sa pytal aj tunajsich majitelov a nejako sa hanbia odpovedat! :D Riesenie je jednoduche, kupit iny system pruzenia, Pavlik isiel do dualposition coil ja pojdem asi do dual air = +64EUR, zvysok vidly je velmi slusny!

                                                    0 0
                                                  • Kubiczech  

                                                    Oni to majitelé nejspíš nechtějí zakřiknout, takže i já po pár desítkách testovacích kilometrů budu radši zticha.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Hlavne to nerozoberaj, hovorit mozes smelo co chces! :DD

                                                    Mne sa to sralo od pveho vyjazdu.

                                                    0 0
                                                  • Kubiczech  

                                                    I kdybych to uměl, tak po zkušenostech s 2stepem do toho nepolezu. (:

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Neskusal si v tichu postup co som pisal vyssie?

                                                    0 0
                                                  • Petr L.  

                                                    Vychazim z testu na 2 vyjizdku, kdy bylo kolem 5 °C a vidlice pri jizde po rovne ceste drzela, kdezto pri 2 vyjizdce byla teplota tusim –2°C a vidlice po par desitkach metru zacala zajizdet do zdvihu, otazka cim jinym to tesnit, predpokladam, ze olejem uz to nekdo tesnit zkousel, ale asi bez uspechu, jinak by se o tom uz psalo.

                                                    0 0
                                                  • migo  

                                                    Ano kusali to redrum-om, ale upchal kanaliky na vyrovnavanie tlaku vidla nefungovala vobec. Riesili to na mtbr.com.

                                                    Co dalej? :(

                                                    0 0
                                  • migo  

                                    No ako? Stastny majitel?

                                    0 0
    • migo  

      Tak som to vzdal a uz dva dni som DualAir. :) Po dvoch jazdach sa zda, ze vsetko funguje ako ma. Objednal som 2012 kit vsetko OK. Skoda, ze RS prestane robit DualAir, tento system sa mi paci najviac.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ja se zatim projel jenom parkrat…nastavil SAG na 3–4cm a pri sjizdeni se mi nezda, ze bych ji zatloukl..ale dalsi testovani bude nasledovat!

        0 0
      • pavlik6022  

        No trvalo ti dlouho než jsi to vzdal :)

        mně zatím šlape DPC bez problémů. Mám vidlu teda trošku obouchanou ( ulomený přepínač zdvihu, vytržený lock :( )Zapoměl jsem že mám auto na střeše a vlítnul s ním do myší díry v Olmiku, no prostě debil. Ale podařilo se mi ulámaný kousky domodelovat z dvousložkovýho lepidla na kov, takže to ani není moc vidět. Hlavně že funguje :)

        0 0
        • migo  

          no pekne, clovek sa zabudne raz-dva, odiesla si to iba vidla?

          Skusal som vselico, ono mi to fungovalo kolko krat aj cely vyjazd, ale niekedy sa to prepadlo v najhorsom zjazde. Proste nepredvidatelne, tak som to vzdal. DA je oooovela citlivejsi a pri stupani lepsie ide po terene a tym padom mi znizovanie vobec nechyba.

          0 0
    • scret  

      mam dotaz: cim jste povolili matici/zatku na vrchu na pravy noze u RVL? Nemam tam klas.matici, ale spis takovou „kyticku“… je na to nejaky spesl klic? diky..

      0 0
      • migo  

        Ja rovnakym klucom, ako na lavej nohe. :)

        0 0
        • scret  

          taky jsem si rikal, ale bal jsem se baych to nestrhnul… Nechapu, proc to neudelaj standartni…

          0 0
          • migo  

            Neviem, ale bolo to bez problemov, nic som neznicil.

            0 0
    • nemesishard  

      keby niekto potreboval mám navyše komplet u-turn air 120–150mm pre revelation. mi pisnite mail keby dačo

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.