rozdíl ve valivém odporu - pláště pirelli

19 nepřečtených
  • jenda78

    Zdravím všechny, vím, že valivý rozdíl se tu v různých „variantách“ už řešil mnohokrát. Ale přesto jsem si dovolil založit nové vlákno. Chci si na silniční ježdění koupit nové pláště v šířce 28 mm. Po ne úplně dobrých zkušenostech s GP 5000 jsem se rozhodl pro Pirelli. Jen se nemůžu rozhodnout mezi P Zero nebo Cinturato. Ve výběru byly i 4S, ale ty mi přijdou nakonec v portfoliu vlastně trochu nadbytečné, vzhledem ke srovnávacímu testu, viz zde:https://www.bicyclerollingresistance.com/…velo-4s-2017

    Otázka zní, zda já, jako hobík jezdící pro radost (byť rád svižně) poznaám rozdíl ve valivém odporu cca 4 watty? Pokud ne, jsou asi Cinturato jasnou volbou.

    Díky za názory a zkušenosti, H

    0 0
    • novas752  

      Poznáš naslepo rozdíl mezi upatlanym a dobře vyčištěnym řetězem?

      0 0
    • MrtweyUbrus  

      Rozdíl poznáš určitě, přezul jsem z Schwalbe Pro One 28mm na Cinturato 28mm a první dojem byl šok z toho jak to nejede.

      Jasně, srovnávat závodní gumu zaměřenou na rychlost s gumou zaměřenou na odolnost a nájezd dost dobře nejde ale stejně to je takový rozdíl že na příští rok se asi vrátím k něčemu rychlejšímu.

      0 0
      • jenda78  

        Je pravda, že rozdíl mezi GP 5000, který jsem vozil na silniční švihy a Maxxis Razzo (pláště z Merida Silex) a Panaracer Gravelking Slick, oboje šíře 35, které vozím na kole do práce, byl/je značnný…

        0 0
        • jenda78  

          značný samozřejmě :)

          0 0
          • jenda78  

            byť jak píšeš, srovnáváme různé pláště na různé použití, jen mi jde o to, co už člověk pozná a co ještě ne

            0 0
            • novas752  

              To má každej jinak. STejně jako někdo hned pozná že má o čtvrt baru míň a někdo nepozná ani půl.

              0 0
    • Singlespeed  

      Pro hobíka, který nechce nic řešit jen jezdit je Cinturato ideál. Vydrží tisíce kilometrů a jsou neprůstřelné. Bývají ale v reálu trochu širší, než je udávaný rozměr, tak pozor, aby se vlezly do rámu.

      0 0
    • milan.v  

      No, ono je hobík a hobík… Někteří nepoznají ani rozdíl mezi sedlem nastaveným o centimetr níž a nebo výš… :o/

      Já mám osobní zkušenost jak s Continentaly 5000 (+ 4000), tak nyní Pirelli P Zero Velo, na jednom kole 28mm, na druhém kole 25mm.

      Všechno už jsem popsal ve vlákně k výběru silničních plášťů. V čem spočívaly tvé špatné zkušenosti s Continentaly 5000? Já jen, abychom se nedostali do popsaných dojmů právě v těch vláknech k výběru silničních plášťů…

      Cinturato je plášť s jiným určením než P Zero Velo, musel bys srovnávat valivý odpor pláště Specialized Roubaix Pro, Schwalbe Durano, Continental Grand Prix 4-Season, atd…

      0 0
      • jenda78  

        Mně GP 5000 dvakrát praskly u patky. Jednou to alespoň mělo objektivní důvod – rána přes hrano odtokového kanálku na silnici – to byly 28 dušové. Podruhé plášť praskl bůh ví proč. To byly 32 mm TL

        0 0
        • Singlespeed  

          Pokud chceš nezničitelné superspolehlivé pláště s obří výdrží, ber Conti Ultrasport II 32 mm kevlar. U nich opravdu platí neřešit, jezdit, jezdit, jezdit… Podobné ultradržáky jsou Conti Gatorskin 32 mm.

          0 0
          • jenda78  

            Jo díky, z teho co píšeš i z toho co píše milan.v výše mi vychází ty Pirelli nejlépe

            0 0
    • milan.v  

      P. S.: Spíše je zásadnější, jakou ty, tebou zmíněné, 4W tvoří část z celku… Pokud je to 1/4na, 1/3na, je to sakra znát, tedy já to určitě poznám…

      0 0
    • Smazaný účet  

      GP 4000 S se už nedělají?

      0 0
      • jenda78  

        Myslím, že už jen doprodej

        0 0
      • milan.v  

        Ne, ale stále se dají někde koupit, dokonce jsem si chvíli říkal po jízdě s 5000kami, že si je koupím ve dvou, třech párech do zásoby…

        Nakonec jsem zakotvil právě u Pirelli.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.