Rozdíl mezi koly GHOST TACANA 5 (2016) a KATO 5 (2017)

19 nepřečtených
  • Machy87

    Ahoj,

    vybírám pánský MTB. Kolega má značku GHOST model asi 2014 a nemůže si vynachválit. Hledal jsem recenze, nic moc toho není, ale tu značku opravdu celkem chválí.

    Jsem laik, takže se v kolech absolutně nevyznám. Zaujaly mě 2 modely: Ghost Kato 5 2017 a Tacana 5 2016.

    Jaký je v těchto modelech rozdíl? Nebo se jedná pouze o model 16 a 17 s tím že třeba změnili design a přejmenovali?

    Nebo by jste doporučili úplně jiné kolo? Rozpočet mám do 25 000 Kč.

    Absolutně nevím jaké rozměry zvolit, vůbec se neorientuji ve výškách rámů ani průměru kol.

    Měřím 176 cm, vážím 75 kg.

    Předem díky za vaše odpovědi.

    0 0
    • ViktorCZ  

      Pry se vyplati stavitel :) Je jich tu hodne zalezi na tom odkud jsi.

      Podle toho co uvadis budes u ramu urcite velikost M.

      Poslednich nekolik let leti prumer kol 29", ale zalezi na tom kde a jak budes jezdit, podle toho bys pripadne zvolil treba 27,5"(traily) nebo i 26"(velky vyber za dobre penize), popripade krosove kolo 28"(jezdeni silnice/polnacky).

      0 0
    • Ivan  

      Koupil jsem klukovi Tacana 7 2016. Mladej měří něco málo přes 180, nohy dlouhý, a kolo velikosti M mu rozhodně není malý. Při stejným značení velikostí (S-XL) má Ghost rámy větší než jiný značky.

      0 0
      •  

        mám lectora v S a na 174,5 je akorát

        0 0
        • Ivan  

          Je to tak, Ghost je IMHO přinejmenším u hardtailů s doporučováním velikostí o číslo vedle. Mně je ten klukův Tacana v Mku velkej (mám 174 cm), zatímco u řady ostatních značek jsou mi Mkový rámy (17–18 palců) akorát.

          0 0
          • Mereck  

            Hele, já nevím. V listopadu jsem s přítelkyní kupoval Kato v M-ku. Původně jsme brali vel. S, která jí byla fakt malá. Šli jsme do M. Já na tom Mku seděl a myslím, že na cca. 175 cm fakt menší nebrat.

            0 0
        • danielh