• marik301189

    Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli nevíte jak se na vidlici RS-1 montuje tachometr? Bojím se že mi snímač nevezme magnet když bude vidlice v chodu. Jak by jste to vyřešili. Chci obyč bezdrátový tachometr ne GPS. Děkuji za nápady.

    0 0
    • Tina  

      Daj snímač na zadné koleso …

      0 0
      • marik301189  

        Ano to mě napadlo ale bojím se ze tachometr nemá takový dosah a navíc by se mi to asi moc nelíbilo ;). Ale jiné řešeni asi není že?

        0 0
        • Tina  

          Ešte mozes namontovať snímač na klzák vidlice. Ale osobne by som šla radšej do GPS. Ak ti vadia veľké displeje pozri Garmin Edge 20 alebo 25. Tie sú najmenšie.

          0 0
          • Smazaný účet  

            U kluzaku by nenusel snimac moc drzet…hladky povrch. Bylo by vhodne povrch zdrsnit nebo snimac prichytnout samorezkou.

            0 0
          • novas752  

            A až půjde vidlice do zdvihu, tak co?

            0 0
            • Tina  

              Výfukni vidlu a zisti či chodí po celých klzakoch, alebo ti dole ostáva nejaký centimeter na objimku snímača. Inak to mal by podobný príspevok ako ten s tou samorezkou.

              Aký máš dôvod proti GPS?

              0 0
              • jecnak  

                RS-1 chodi cely zdvih kluzaku.

                0 0
              • puka  

                I tak hodně štěstí, protože u náboje to je širší, takže nevím, jak by tam napasoval.

                0 0
              • marik301189  

                Jde o cenu a taky o to nabíjení.

                0 0
                • kubad  

                  nechápu, na RS-1 penize máš na na tachač už ne?

                  0 0
                  • Tencovozikmin  

                    Hezky to vypada RS-1 a na ni snimac jak hovado

                    0 0
                  • marik301189  

                    Ano za tachometr se mi 6 Tisíc dát nechce. A Garmin Edge 25 je zařazeny na Garmin stránkách jako silniční ne na MTB. Nevíte o tom něco?

                    A k tomu že nemam na tacháč proč bych kupoval zbytečně něco co nevyužiju a můžu to mít o několik tisíc levnější. Vidlice byla u kola nekupoval jsem si speciálně ji. Nechápu tuto reakci. To že má člověk na kolo za drahý peníz automaticky znamená že má na cokoliv?? :D

                    0 0
                    • t29  

                      Tak jestli chceš na tachometru šetřit, kup si obyčejný dráťák a namontuj čidlo na hadici kotoučovky :)

                      0 0
                    • Tina  

                      Edge 25 môžeš použiť samozrejme aj na MTB. Svojou veľkosťou a nízkou hmotnosťou sa oveľa viac hodí do terénu.

                      0 0
                    • Miramar  

                      Ahoj,vozím Edge 25 na bajku a snad jen kromě té výdrže mu není co vytknout a to je taky spíše o zvyku.Dlouhou jsem vozil klasický tacháč,kde je člověk zvyklý jednou za rok vyměnit baterky a chvíli mi trvalo než jsem si zvykl ho jednou za 2–3 vyjíž'dky…cca 7–8hodin(pro mě jednou týdně) dát do nabíječky.Jasně,na zimáka,na kterém jezdím každý den do práce bych ho nevozil,tam mám klasický dráťák,ale na bajku,na kterém jezdím jen o víkendu a ten jeden víkend mi ta baterka vždycky vydrží,problém nevidím.Zbavíš se čidla na vidli plus v případě Edge 25 budeš mít notifikace z mobilu a třeba podlehneš Stravě a můžeš své výkony porovnávat s ostatními:-)

                      0 0
                    • gerrard  

                      Kup si zakladni Bryton jde koupit od 50 USD za zakladni model. Pomer cena vykon super.

                      0 0
        • JakeF  

          Bojíš se celkem oprávněně, třeba bezdrátovej Polar se ze zadního kola nechytal… Vím, že to nechceš slyšet, ale GPS je dneska nejlepší řešení, jen to nabíjení je otrava.

          0 0
          • Tencovozikmin  

            Nabíjení a výdrž ta mě sere nejvíc.Garmin 20 25 jasná volba.

            0 0
          • MlokCZ  

            Edge 520 s čidlem v zadním náboji zcela bez problémů. Starší Polary (ještě bez Wind přenosu) byla na dosah tragédie největší. Tam to někdy nefungovalo ani na předním kole s delší vidlicí a když byl přijímač trochu v zákrytu řídítek. S Wind přenosem se to výrazně zlepšilo, na zadním kole jsem ho ale nevozil.

            Jen gps bez čidla rychlosti nemusí každému vyhovovat tím jak rychlost dle gps hodně lítá sem tam.

            0 0
            • capo  

              špatně zařazeno

              0 0
            • ememem1  

              sa dost cudujem ze na to nikto nejak extra nepinda lebo mne to leze na nervy celkom dost. ono ne ze to len lieta ale navyse pod cca 10km/h ukazuje uplne blbosti. tym padom je to pre mna ako ukazovatel okamzitej rychlosti znacnu cast jazdenia nehovoriac o inych aktivitach dost mimo.

              0 0
              • MlokCZ  

                Já si nestěžuju, na všech kolech mám čidla na náboji, která to řeší. Aktuální rychlost jen dle gps bych nezkousnul.

                0 0
              • Dejv94  

                Záleží na terenu, když nejedu v zástavbě, tak rychlost nelítá. Stačí použít čidlo rychlosti a je vše ok za všech podmínek.

                https://eshop.dema.bike/…bezmagnetovy

                0 0
                • ememem1  

                  neni celkom pravda, podmienkou je gps signal, ak ten nahodou vypadne co pri mojej 500-ke v lese alebo dolianch a pod. neni nic vynimocne, tak signal z cidla je k hovnu lebo rychlost je 0. neni problem si to vyskusat :-)

                  vyvstava otazka naco tam to cidlo je ale odpoved nepoznam. jak to maju ine resp. vyssie verzie neviem.

                  0 0
                  • kubad  

                    na 810 mě rychlost s externím čidlem jede i když vypadne gps, otázka jestli to není někde v nastavení definované

                    0 0
                  • Breakpain  

                    Divný, jezdím bez zapnuté GPS a ukazuje to rychlost bez problému … (E1000)

                    0 0
                    • ememem1  

                      hovorim ze na 500, vyssie to uz maju mozno vylepsene. neni to len u mna, ked kuknes na net najdes to, myslim ze aj tuna.

                      0 0
                      • Breakpain  

                        Ok, myslel jsem, že to chceš „potvrdit či vyvrátit“ i u jiné verze E ;-) …

                        0 0
                  • oo.viper.oo  

                    Asi bug v 500. Edge 25 měl podobný bug. Při zapnuté GPS rychlostní čidlo ignoroval. Používal ho jen při vypnuté GPS (indoor trainer mode). To bylo opraveno v poslední verzi fw 3.30, teď ho používá i venku a bere ho jako primární zdroj rychlosti, takže při průjezdu tunelem, popř. oblastní bez signálu GPS nadále ukazuje rychlost a počítá vzdálenost. A tak by to mělo být.

                    0 0
    • Tencovozikmin  

      Muzes si jej dat dozadu nebo dat treba dva magnety pod sebe. A proc dratak.

      0 0
    • premik1  

      A co třeba použít toto: https://shop.fischer-wagner.de/…ndale-hybrid

      Nebo si udělej držák pod šroub brzdového třmenu.

      0 0
    • jecnak  

      Pokud existuje nejaky tachometr s ANT protokolem bez GPS, tak by slo pouzit novy senzor rychlosti s akcelerometrem od Garminu.

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak může použít nějaký Edge a gps vypnout. Akorát je to zbytečně drahé na takové řešení bez využití gps. Výdrž baterie tím ale vyřeší.

        0 0
      • capo  

        +1.

        Čidlo s akcelerometrem určitě pokud trvá na jeho umístění na předním kole. Pokud stačí na zadním, může mít i jakékoliv jiné ANT+ protože ty dosáhnou v pohodě. Klidně kombinaci s ANT+.

        0 0
      • oo.viper.oo  

        Technická poznámka – oproti velmi rozšířenému názoru v médiích nový senzor od Garminu skutečně nepoužívá akcelerometr. Akcelerometrem by ani nešly změřit otáčky, jen maximálně odhadnout rychlost točení podle velikosti odstředivé síly působící na rotující senzor, ale bylo by to dost nepřesné. Rotující bezmagnetové senzory rychlosti a kadence používají halův senzor, pomoci kterého zjišťují orientaci sebe sama vůči magnetickému poli Země. Díky tomu, že znají svoji orientaci v prostoru, tak dokážou spolehlivě poznat, že se otočily dokola a dokážou počítat kolikrát se otočily a posílat tuto informaci dál. Je to ten samý senzor co v sobě má většina moderních mobilů.

        Z tohoto faktu plyne několik zajímavých souvislostí:

        • Pokud na kole prudce zatočíte o 90 stupňů (typicky když jedu podél řeky a říznu to na lávku přes řeku), senzor má cca 1–2 sekundy výpadek, než se znova zorientuje a nový převládající směr magnetického pole, potřebuje aspoň jednu celou otáčku v nové poloze
        • Pokud dáváte tento nový senzor na zadní kolo a před tím jste tam měli klasický senzor, je možné že vám magnet zmagnetoval některé články řetězu a ty pak budou svým magnetickým polem při průchodu kazetou rušit nový bezmagnetový senzor. Některé powermetry v náboji také rády ruší senzor umístěný na stejný náboj. Garminí fóra jsou toho plná. I slovutný DC Rainmaker ve své první recenzi nových bezmagnetových senzorů od Garminu uváděl, že signál z nich je méně kvalitní než z klasického magnetového čidla, obrátil se s tím na Garmin, zkoumali a pak vyzkoumali, že mu nová čidla rušil powermeter. Pak dělal nový test bez powermetru a bylo to už ok.
        0 0
    • Breakpain  

      Strava v mobilu?

      0 0
    • kyl  

      Co dát magnet co bude stejně dlouhý jako chod vidlice?

      0 0
    • pepek  

      Potřebuješ jen dostatek magnetů :-)

      0 0
    • H8me  

      za mě Ant+ tachometr + totok: https://www.aliexpress.com/…8880871.html?…

      0 0
    • oo.viper.oo  

      Používám Edge 25 s bezmagnetovým čidlem velocomputer.com zkoušeným na předním i na zadním náboji a žádný problém s dosahem. Použít bezmagnetové nábojové čidlo u RS1 je jasná volba.

      0 0
    • jelensoft  

      Normálně jsem to namontoval na zadní kolo a fungovalo to na 100%. Sigma ROX10.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.