• Brano Zajeci

    Ahoj,

    ma smysl renovace tohoto starika? ma dost za sebou, je to Diamondback z roku 1996 CRMO double butted.

    Mam i hlinika, ale tohle je jine svezeni.

    Bohuzel po par nehodach a spatnem servisu ma ohlou patku, tudiz bych rad dostal doporuceni na nekoho z Prahy a okoli kdo by umel narovnat a take hodit novou barvu a pak poskladat. Doporucujete treba cyklobares z Brandysa?

    Na kolik by to zhruba prislo? Nechci nejake super osazeni klasiku. kolo ma novou kazetu zadni kolo retez.

    0 0
    • heerer  

      ja si myslim, ze nema…kolik do toho minis dat?

      0 0
    • Seky  

      Renovace takovýhodle střepu nená smysl ani náhodou. Jakoukouliv investicí to kolo násobně zhodnotíš. Jen pro představu kvalitní mokrej lak z autolakovny vyjde na cca 3 tisíce. Komaxit na cca 1500,– ale musíš si připravit podklad.

      Nový komponenty, podle toho v jakým to bude stavu, ale počítej s tím že za takovou generálku a pár základních novejch komponentů a v servisu jim necháš tak čtyřku. Suma sumárum s novým lakem to vidím minimálně na 7 tisíc. Pokud to budeš chtít osadit nečím novějším a lepším jseš přes desítku ani nevíš jak. Za to je nový kolo :-)

      0 0
      • Seky  

        Jen doplním. Pokud to nechceš vyhazovat a je to v celkem slušným stavu, tak bych udělal generální servis s výměnou jen toho nejnutnějšího, aby to fungovalo, to by se mělo vejít cca tak do 1500,– (podle toho co vše se bude muset vvyměnovat) a máš pěkný kolo na ježdění do města na nákupy atd.

        0 0
        • Brano Zajeci  

          Ja ale nechci nejakou raketu, jen kolo na jezdeni do mesta a obcas nekam cyklostezka 40–70km. Klasika prevody 7*3. Novy kolo mam, hlinik, je fajn ale tohle je proste o necem jinym, jinak se mi s tim jezdi. Potrebuju prave hlavne narovnat tu patku, je vychylena lehounce takze zadni kolo je proste trosku nakrivo, jinak mozna novy kliky, jinak cantilevrovy brzdy ok, vse slape jak ma. A pokud by se delala ta patka tak i ten lak.

          Jen spis chci doporuceni na nekoho kdo to pobliz Prahy dela.

          Vcelku 6000 bych do toho dal, jelikoz k tomu vazbu mam…

          0 0
          • Seky  

            Dávat lak kvůli rovnání patky je nesmysl, teda pokud není utržená a bude třeba jí znovu přivařit. Pokud je jen ohlá, tak se vezme rovnač a ohne se zpět do správné polohy.

            0 0
            • Brano Zajeci  

              A to mi udelaj kdekoli? Lak uz by to ale taky chtelo.

              0 0
              • pavlik6022  

                komaxit nestojí 1500,–, to tě kolega lakuje

                i s opískováním max. 500,– – tolik mě stál full rám, u tohoto střepa tak 300,–

                0 0
      • Kalic  

        Kam chodíš na tu cenu komaxu? To je nesmysl, a to i u úhlavního města. U nás pětikilo i s pískováním.

        Jinak smysl renovovat to má jen když máš k tomu kolu citový vztah, jinak ne.

        0 0
        • heerer  

          „Jinak smysl renovovat to má jen když máš k tomu kolu citový vztah, jinak ne.“

          presne tak.

          0 0
        • Seky  

          Mě by zase zajímalo kam chodíš na ty tvoje ceny. Už jsem tady něco potával a za pětikilo mi to nechtěl nikdo ani opískovat, natož dát komax, nebo nedej bože lak. Co jsem se tak ptal tak za za pětikilo není pro autolakovnu ani nákupka tý barvy.

          Opravdu bych byl rád kdyby si mi tady hodil nějakej odkaz kam poslat rám, kde by mi ho za 500 korun českých, opískovali a nalakovali. Že to bude na druhým konci republiky mi opravdu nevadí. I když do toho započítám poštovný tam a zpět, vyjde mě to pořád na pakatel toho co za to chtějí tady, tedy pokud to opravdu zvládnou za 500.

          0 0
          • Kalic  

            no, když nevíš tak se zeptej a nepiš nesmylsy.

            Vlastní zkušenost tady.

            Jinak hledej v historii „komaxit“, najdeš tam určitě i doporučení na něco blíž.

            0 0
          • Vilém  

            Psal jsi o 1500,– s vlastni pripravou.

            V Blansku kdyz jej nechavam delat, tak to byva tak 300,– za ram s pevnou vidlici, ktery si nachystam sam.

            0 0
          • alinceb  

            Komax vč. pískování jsem nechával dělat v Brně (OPEC Medlánky) a v Liberci (Metafo Fojtka) – oboje 400–500 za rám vč. vidle. 1500 s vlastní přípravou je fakt totální nesmysl…

            0 0
      • jIrI___  

        Za otryskání a jednobarevný komaxit oceláku jsem minulý rok platil 450 Kč, bez tryskání by to údajně bylo za 300 Kč…

        0 0
    • Jakobo  

      Urcite jo! Pokud teda neni po bouracce nekde zohnuty ram, ta vidlice mi prijde nakopla. Patku si narovnej sam, navodu je tu dost. Ono by jen stacilo vymenit bowdeny, lanka, namazat naboje, prevodniky jsou OK? Koupit brzdove spalky To kolo imho moc nepotrebuje, bezny servis. Neni to osazene nejakym STX, Exage, starym XT 737 apod? To jsou nesmrtelne sady.

      Na barvu kasli, z fotek vypada OK, aspon ti jej nikdo neukradne.

      0 0
      • kubad  

        nenazval bych to renovací, ale jen zprovozuschopněním, s tím souhlas, nějaké větší investice a přestavby včetně laku jsou nesmyslné

        0 0
      • Brano Zajeci  

        No bouracka spis mela nasledek pro mou ruku kolo jen ohle predni, ja zlomenina a srouby v ruce…

        ohnuty ram neni, videl nakopla?? kde? No patku sam nenarovnam

        0 0
        • Jakobo  

          Netvrdim to, jen mi pripadlo z te fotky. Vem dlouhe pravitko a ved podel hlavove trubky uprostred. Okem uvidis, jestli jsou nohy vidlice uprostred pravitka, u ocelovych vidli to tak je. Patku narovnas sam snadno, vlaken je tu dost bud dalsim zadnim kolem nebo s pouzitim 2 tyci, minuly tyden se to tu resilo.

          0 0
    • Neunzikger  

      Že Ti svezení na něm přináší potěšení, je dobrý důvod ke zprovoznění. Jak píše Jakobo, obměnu moc věcí asi nebude potřebovat. Vyčistit, poštelovat a jezdit.

      0 0
    • kudykam  

      Budeš renovovat nejdřív jen tohle, pak přidáš támhleto a támhleto a nakonec do toho vrazíš 50% ceny nového kola. Dobře bych se rozmyslel (mluvím z vlastní zkušenosti)

      0 0
    • alinceb  

      Pokud máš k tomu kolu vztah, tak proč ne. Racionálnost takového počínání je ale pod bodem mrazu…:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.