• Saatan

    Zdravim.Od 15.zari 2015 jsem vlastnikem Canyonu Nerve 8.9.Asi po dvou mesicich jsem zaregistroval vibraci predni vidlice.Prvni upozorneni jsem poslal canyonu 9.zari.Odpoved byla vse pretahnout,ze si vse seda.Coz jsem ucinil.Problem stale stejny.15.prosince mi byla navrhnuta prvni reklamace vidlice,ktera byla uznana,vule v prave noze,opraveno,pos­lano zpet.Po montayi na kolo stale stejny problem.Zacatkem unora 2016 poslana vidlice na druhou reklamaci,ta nebyla uznana,ze vibrace nepochazeji z vidlice.V pulce unora odeslano cele kolo na prohlidku s tim,ze mi daji vedet,zda uznaji reklamaci na vyrobni vadu(ram atd.) nebo zda to bude podlehat placenemu servisu(ze tesneni,loziska atd. podlehaji opotrebeni a nelze to brat jako duvod reklamace).Prijde mi divny,ze u noveho kola se zarukou 2roky si mam platit servis,najezdeno mam cca 400km beznym terenem,zadny psi kusy.Zatim cekam na vyjadreni,ale vubec nevim,jak se branit,pokud reklamaci neuznaji.

    Nejake rady?Diky.

    • kubad  

      kdo ti dělal montáž opravené vidlice na kolo?

      • Saatan  

        Sam jsem ji sundaval a sam daval zpet.

        • kubad  

          a si si jistý žes složil vše jak má být a správně dotahl?

          sorry neznám tě nevím co umíš,

          u tohoto problému v podstatě je buď vakl ve vidlici , nebo v hlavě a ten v hlavě je většinou montáží, nebo je to prasklé :D

          • Saatan  

            Montazi jsem si jisty,genius nejsem,ale bezny veci zvladam.Navic problem se vyskytoval uz v momente,kdy cely kolo bylo slozeny od vyroby. :)

    • Vilém  

      To bude praskla hlavova trubka, tak jak jim to casto dela a vaklajici lozisko v ni :)

    • motacek  

      Dělá to při brždění, normální jízdě, jízdě terénem?

      Zkus sesednout z kola a jemně s tím pohybovat vpřed a vzad (brzdy měj zabržďěné) a řekní jestli tam je nějaký vakl. Popřípadě bež po zvuku, jestli se něco ozývá z nohou vidlice, nebo z umístění krku v rámu.

      • kubad  

        umíš číst?

        V pulce unora odeslano cele kolo na prohlidku s tim,ze mi daji vedet,zda uznaji reklamaci na vyrobni vadu(ram atd.) nebo zda to bude podlehat placenemu servisu(ze tesneni,lozis­ka atd.

        takže těžko něco vyzkouší :D

    • vasek80  

      Jak probíhalo a co stálo odeslání kola do Canyonu?

      • mischel  

        Napises jim a oni poslou kuryra pro balik, tot vse. Jen u neuznane reklamace se pak plati postovne, ale to je par korun.

    • Saatan  

      Vse vyzkouseno jeste nez jsem kolo poslal.Zadna vule nikde nebyla videt,ani citit.Ano presne tak.poslou spolecnost geis a kdyz reklamaci neuznaji,zpet si dopravu plati kazdy sam.Dela to pri brzdeni kdekoliv,at jedu v lese nebo po silnici.Spis mi nejde do hlavy,proc bych mel platit servis u kola,kde se problem objevil po 2 mesicich.Snad zaruka 2roky plati na cele kolo a jeho casti.Nebo se pletu?Prece cele kolo podleha opotrebeni,tak nejde vyclenit jen pul kola na uznani reklamace.

      • wilda81  

        Ložiska, těsnění apod. podléhající běžnému opotřebení, mají záruku kratší.

        Stejně tak, když nebudeš dodržovat servisní intervaly na vidlici/tlumiči, tak ti nemusí reklamaci uznat.

        • Saatan  

          Pokud tedy vezmu v uvahu,ze je v haji nejaky lozisko,jak je mozny,ze uz po 2 mesicich uzivani kola a najeti cca 300km.To budu jako menit kazdy 3 mesice nejakou cast?To mi prijde divny a meli by to uznat.Jste jsem neslysel,zy nekdo neco menil 2 mesice po koupi kola.

      • Bombos3  

        To si dovoluji označit za postup v rozporu se zákonem. Náklady spojené s neoprávněnou reklamací nesmí být přenášené na spotřebitele.

      • Saatan  

        Tak dalsi poznatek.Kolo cely prosli a projeli.Dali na nej i jiny kolo s kotoucem a prej to nic nedelalo.Tak dali zpet moje predni kolo s vycistenym kotoucem a prej to za jejich podminek nic nedela.Kolo prislo zpet,slozil jsem ho a problem byl porad stejny od prvniho brzdeni.Doporucili mi vymenu desticek.Ty jsem koupil,vymenil a problem stale pretrvava.Takze kolo opet poslano na reklamaci s tim,ze pokud tady v CR na nic neprijdou,poslou kolo technikum do Nemecka.Zacina me se zlepsujicim pocasim pekne stvat,ze nemuzu jezdit.

        • Vilém  

          Zkusil bych jiny kotouc, co nejvic kulaty.

          Ale zrejme ti to handrkovani nevadi.

          • DaD  

            Jj. Většinou toto dělá kotouč, který si nesedne s destičkami. A to že je to Shimano/Shimano nehraje roli. Dost tomu pomůžou hlavně organické destičky. Srazit hrany občas pomůže, ale většinou ne.

        • pepek  

          Jednou jsem vibrace odstranil opilováním-zkrácením uběžné strany obložení asi o 5mm, jindy zase výměnou jedné desky, takže jsem pak měl jednu metalickou a jednu organickou. Chce to jen trochu přemýšlet a něco vyzkoušet.

    • kopejda  

      Nemůže to dělat brzda? Kotouč? Měj jsem podobný problém a pomohla výměna zdánlivě nepoškozeného kotouče za nový. Starý měl asi 1 tis. km bez větších známek opotřebení. Brzdy SLX. Starý jsem zkusil dát na zadek a tam v pohodě.

      • Saatan  

        Jo taky mam brzdy SLX a slysel jsem a cetl hodne nazoru cim to muze byt.Jen se nejak neumim smirit s tim,ze nejaky dil vydrzi tak malo.

        • Vilém  

          Takze ty vibrace nastavaji pouze pri brzdeni?

          • Saatan  

            Ano presne tak.Jak vezmu za brzdu,kmita stred a vidlice dopredu a dozadu ±1cm.

            • Bucci  

              Kmitá STŘED???

            • allrose  

              dnes jsem si na tebe vzpoměl…po výměně desek b0s1.-organika v shi 395/180 SLX kotouč …že je rozbrzdím,kolo jsem rozhulákal po asfaltu z kopce…vidle se rozvibrovala asi 4cm,při brždění na hraně adheze,zadek nad zadním,pustím,ko­touč cinká jak je zkroucený teplem…zabrzdím ještě jednou a je klid…

              rada-pořádně zajet,vyménit za ori shi desky-pokud máš náhražky,srazit náběžné hrany u desek(což jsem tentokrát při výměně neudělal),prohodit desky PxZ,zkontrolovat zda desky nezasahují příliš do paprsků kotoučú..případně nastavit brzdič

              • vše běžná údržba na garančce

              …doufám že je to alespoň trochu srozumitelné :-)

              • Saatan  

                Tezko rict,zda se vse zajelo dobre.Desticky jsem cistil a zbrousil hranu.Nezkusil jsem jen prehodit PxZ.I brzdna plocha na kotoucich nezasahovala do paprsku.No porad cekam,co vypadne z ceskeho zastoupeni Canyonu.

                Ale dik moc za radu,obcas mam pocit,ze nektere veci dokaze zpusobit i volovina,ktera se vubec nenachazi na kole. :D

      • Brady  

        Souhlasim s kotoučem. Podle mě tam máš nějaký RT 54. Nebo něco podobně nekvalitniho. Mě pomohla výměna za RT 67 a zmenšení průměru na 160 mm. Brzdi to lépe a nevibruje. Setkal jsem se s tim u vice kol.

        • Saatan  

          Tusim,ze ano.Jen,jak funguje montaz center lock,kdyz ted na kole mam 6 sroubu?

          • Brady  

            Existuje i adapter centerlock / 6 děr. Lepší ale asi bude vybrat 6 děr kotouč s hlinikovym unasecem třeba řady XT. Dle me zkušenosti pomohlo i zmenšení na 160.

            • Saatan  

              Da se vymenit pouze kotouc nebo je treba vymenit i jine dily popr. cele brzdy?

    • Saatan  

      Dalsi poznatek z opetovne reklamace.Nalezena vule v hlavovem slozeni,ktera nezmizela ani po prelisovani noveho hlavka.Kolo odeslano reklamacnim technikum do Nemecka na posouzeni,zda se jedna o vyrobni vadu,ci nikoliv.Tak jsem zvedavy.

    • scota  

      Až ti kolo přijede zpět s velkým nápisem závada se neprojevila, zkontroluj utažení náboje a kotoučů a dej tam SM-RT86. Tedy pokud nepřijdou na to, že je prasklá ta hlava. ;-)

    • Team6  

      Zdravim, muzete prosim nekdo kdo mate canyon CF SL nebo SLX zkusit zda se vam po povoleni sedlovky takto hybe sedlovka? Sedlovka je zasunuta cca 15 cm. Diky

      video zde

    • Skier6242  

      Ahoj.

      Přidávám zkušenost s reklamací.

      Mám kolo GC AL 6.9, kolo mě přišlo 1. března. po cca 200 km a první jízdě v terénu nastal problém, nevím jak to popsat a prostě nefungovala volnoběžka. Kliky se po přestání šlapání měly tendenci točit dál a když sem je podržel tak se řetěz prověsil.

      Další věc která se mě nezdála byla vidlice. Zamykaní nefungovalo správně. Po uzamčení sem nepoznal žádný rozdíl.

      Kola jsme kupovali tři. Dvě pánské jedno dámské a rozdíl jen ve velikostech a problém byl jen u jednoho.

      V pondělí 28. března sem psal na Canyon cz co s tím. V úterý sem dostal email že domluví přepravu a kolo si odvezou s tím že buď vemou kolo celé a nebo jen zadní kolo s vidlicí. V pondělí 4. dubna si pro kolo přijel kurýr.

      Takže za mě zatím vše OK. Snad se už brzo ozvou že kolo posílají zpět…

    • kopejda  

      Minuly rok jsem porizoval bike a canyon byl jednim z favoritu. Nyni kdyz to ale vidim jsem rad ze jsem do nej nesel. Presne tohodle jsem se bal. Reklamace se resi v nemecku a ty abys mel v podstate kola dve. Jestli to dobre chapu tak od prosince mas s kolem problem a to uz je na kulku. Kazdopadne ale drzim palce at ho mas co nejdriv doma a funkcni.

      • Saatan  

        No prvne jsem problem registroval v pulce listopadu.takze cca 2 mesice po doruceni.Nejsem si jisty,zda to delalo hned na zacatku.Asi jsem byl natolik nadseny a nevnimal nic okolo.Jo mas asi pravdu,kola jsem mel koupit dve,protoze ted pokazdy,kdyz potkam na pesim nebo bezeckym vylete bikera,tak se mi chce brecet.A skopnout z kola nikoho prece nemuzu. :D Taky doufam,ze to kluci z Nemecka uznaji a vyresi lip,nez tady v Cechach.

      • Skier6242  

        Má reklamace se řeší tady v česku v servisních centrech reklamovanych komponentů (Mavic a Rock Shop)

      • wilda81  

        To jsou s prominutím zase žvásty. Canyon, Merida, RB, Spešl, Trek … pořád je to jenom kolo a liší se jenom v rámu. Problém je, že 90% bikerů si dnes neumí udělat základní seřízení a opravy na kole a každou prkotinu řeší reklamací. Pokud praskne rám, tak je to blbé a budeš muset čekat na řešení od Canyonu. Reklamace komponent ale v pohodě vyřešíš u CZ zastoupení jednotlivých značek (Fox, RS …) a případné seřízení čehokoliv v nejbližším servisu. Jezdil a servisoval jsem si 4 Canyony – v zimě vždy komplet rozborka, zjištění co chybí, objednání ND a za chvíli jsem zase jezdil. Dodání ND ale někdy trvá, takže je dobré objednávat s předstihem. Toť mé zkušenosti …

        • kopejda  

          žvásty? myslím že minimálně zakladatel vlákna by měl jiný názor :) to že je doba taková, že si čím dál víc lidi myslí o kole že je to zařízení srovnatelně složité s ISS a jakoukoli prkotinu řeší přes servis, v tom s tebou souhlasím. Na druhou stranu kola o kterých se tu bavíme jsou cenově trošku jinde tak jsem schopen pochopit ,že když někdo dá za kolo takovou raketu, očekává že po dobu záruky nebude muset řešit nějaké větší opravy, nedejbože ho mít několik měsíců mimo hru. Jen pro info moje kola taky do servisu nedávám a zatím jsem vše vyřešil sám od seřízení po servis tlumáku a vidle.

          • kyl  

            Vše je dnes dělané na spotřebu…

          • wilda81  

            Konkrétně u tebe jsem myslel „žvástem“ to řešení reklamací v Německu. Můj příspěvek byl ale napsán obecně (i když jsem reagoval na tebe) k tomu co se tu dočte. A samozřejmě hlavně od lidí co Canyon vůbec nemají a zkušenosti s reklamací + CZ zastoupením mají nulové.

            Jestli zakladatel vlákna neměl možnost¨/nebyl schopný jednoznačně identifikovat zdroj vibrací např. přehozením kol, vidlice, brzd apod., tak to je prostě smůla a musel poslat celé kolo. Každopádně tohle by měl každý zvážit už před samotným nákupem – jestli nejsem schopný/ochotný si něco seřídit, opravit, tak si nekoupím kolo z eshopu, ale zajdu do nejbližšího krámu.

    • hctr  

      To je v pořádku, je to daň za nízkou cenu kola. :D

      • Bucci  

        A když máš štěstí a problémy se ti vyhnou, tak hezčí kolo na světě neexistuje.

        Je to zkrátka značka pro lidi ochotné zariskovat.

        • Michal223  

          Ta druhá věta je, minimálně v poslední době, pro Canyon velice přesná. :-D

          • Bucci  

            Ale ten výsledek stojí za to. Vážně, na celém For Bikes nebyl hezčí hardtail než GC AL SLX 8.9

            • Michal223  

              Jasně, ale po mé zkušenosti ke mě domů Canyon nesmí, i když je dělají pěkné.

          • stumpík  

            V úterý jsem se byl konečně projet poprvé na svém Canyonu Nerve. Akorát jsem udělal dvě změny na kole: vyměnil jsem sedlo a kotouče za SLX. Jinak jsem nic nemusel seřizovat, vše šlapalo jak Švýcarské hodinky. Nic nevrzalo, nevibrovalo, neklepalo. Pouze pár kilometrů škrtaly kotouče o destičky než si to sedlo. Takže paráda. Nádherné svezení. Jo ještě jsem si vzpomněl, že jsem musel nafoukat vidli, ta byla úplně prázdná. Tlumič jsem nechal jak je, po změření sagu jsem usoudil, že je akorát. Jen jsem nastavil odskok jak u vidle tak u tlumiče.

            Abychom mohli vynášet soudy o tom, jak je rizikové jít do Canyonu, museli bychom znát počet reklamací na množství prodaných kol. A to neznáme.

            • michalscupak  

              Přesně tak, mám Canyon 2 roky, vše šlape jak má s trochou domácího servisu, a nijak ho při ježdění nešetřím…

              • MirosPikos  

                Taky jsem byl s Canyonem maximálně spokojenej po dvou letech spokojeného ježdění a kochání se designem bajku. Což se celkem změnilo poslední dny, kdy řeším reklamaci prasklého rámu. Minimální vstřícnost a nabídka řešení, která mě zvedá ze židle. Nebudu se zatím rozepisovat, pořád ještě doufám, že se doberu zdárného konce. Bohužel budu muset komunikovat s Německem na přímo.

                Jak byste reagovali při uplatnění 6-leté záruky, když vám byla uznána reklamace (prasklá zadní stavba – evidentně chyba sváru) a byla by vám nabídnuta vzpěra v jiné barvě než je barva rámu? Výměna rámu údajně nepřipadá v úvahu. Interní komunikace nelze přeposlat, takže nevím jaká a zda vůbec nějaká proběhla.

                V obchodních podmínkách jsou důležité dva body:

                (ii) Vyhrazujeme si právo opravit vadné rámy a vidlice nebo je vyměnit za příslušný následující model.

                (iii) Je-li potřeba rám a/nebo vidlice vyměnit, podle dostupnosti je nahrazujeme ve stejné barvě,

                v případě nedostupnosti si však vyhrazujeme právo vyměnit je za jinou barvu.

                Nikde nevidím, že by se hovořilo o části rámu nebo části vidlice a nabídnuté řešení rovněž nelze považovat za opravené. Zkušenosti člověka z Nizozemí se stejnou závadou jsou následující:

                Hei M.

                I'm getting a complete new frame. According Canyon easier than replacing chainstay only.

                When all goes well, the frame now should be at Canyon Netherlands.

                At the moment I'm underway home from vacation.

                Then I will sent my old bike (free of charges) to them. Part of the service also is that they will rebuild the bike!

                • Paua  

                  No a co by jsi chtěl? Po dvou letech prasklá zadní stavba ve sváru, stejný problém jsem měl s Epicem od Spešlu. Dva roky respektivě doživotní záruka je pouze na přední trojůhelník , takže zadní stavba ahoj tvá máňa!!!!!!!! Tak jsem byl nasranej , potom jsem byl rád za zadní stavbu v jiné barvě , a pozor za 3000 no a nakonec jsem si pořídil jiné kolo a pointa ? hádej jakou značku? Specialized a víš proč? Protože když jsem si uvědomil co to kolo vydrželo, tak nebylo jiné volby , a navíc brain nemá chybu. Tak asi tak ,a neřešil bych Nizozemí kup si pořádné kolo přesto že píseň poměr cena výkon canyon je lákavá...... ale bohužel reklamací je víc než dost !!!!!!!!

                • kubad  

                  podle mě s tím nic nenaděláš, je to dobrá vůle prodejce ta prodloužená záruka, a ošetřené to mají dobře

                  • MirosPikos  

                    Prodloužená záruka je především závazek. Pokud ho nehodlají dodržet, pak ho nemají nabízet. Zajisté je i tato „dobrá vůle“ započítána do ceny nového kola. Pakliže takto jednají, ačkoliv na zahraničních i lokálních diskuzích lidem vyměnili celý rám v 6-leté záruce, pak je něco špatně a rozhodně to nepřesvědčí lidi uvažující o pořízení kola od Canyon k jeho koupi. Ba naopak.

                • kubad  

                  podle mě s tím nic nenaděláš, je to dobrá vůle prodejce ta prodloužená záruka, a ošetřené to mají dobře

                • Saatan  

                  Zbytku ramu nic neni,tak si myslim,ze reseni nabidli adekvatni,jen ta barva zamrzi.Reklamaci je mraky na vsechny znacky. :)

                • Rubi  

                  si to nech za 2 kila striknout do barvy a je to ne?

                  • mirorek2  

                    do barvy raw, hmmm ukaž mi pls jak se to dělá za 200

                    • wilda81  

                      S barvozroutem a pár šmirgly se do 200,– vleze :))

                      • MirosPikos  

                        Což má být starost Canyonu, ne má. Já nenabízím tzv. 6 letou záruku na rám.

                        • wilda81  

                          Tím bych si nebyl tak jistý. Trek, Nukeproof a mnoho dalších to řeší stejně. Tzn. zadní stavbou v barvě kterou aktuálně mají.

                        • bagr84  

                          Taky jsem od Spešlu dostal rám v jiné barvě (a to úplně). Sice vyšší model, ale stejně…

                        • Drobeczech  

                          Taky ti nový rám dají. Barvu už ti stříknou v nějaké lakovně.

                    • Rubi  

                      delas jak kdyby nemohla byt cerna v matu treba…

                      • MirosPikos  

                        Nebo růžová třeba, ne? Rám je RAW tak by měla být stavba taky RAW. Třeba jen proto, že pak člověk snáze odhalí, že má prasklou trubku a nemusí se kvůli špatně svařenému rámu někde zabít.

                        • Rubi  

                          bych chtel RAW kvuli vzhledu a ne abych mohl odhalovat praskliny :D za ty penize co stoji canyon nemuzes cekat zazraky:D novou stavbu ti nabidli a ze neni v barve je uplne bezne…

                          • MirosPikos  

                            Zázraky se zřejmě dějí a německá korespondence se setkala s výsledkem, na který už jsem minulý týden kapituloval a byl rozhodnut pro zadní stavbu v jiné barvě. Posílají nový rám.

                • Frostty  

                  Hm docela k nasrání, ale já bych asi vzal tu jinou barvu a tady v cz si ji doladil. Je to těžký, šel jsem do canyonu a s tímto tak trochu počítám. Navíc co vidím v tady u kamošů, tak český obchodník se s tím taky kolikrát nemaže, viz. spešl aj :D.

                • michomin  

                  Já bych vzal ten nový díl i když je v jiné barvě. Ono to stejně stačí znovu prasknout v rámci záruky a další nový díl bude třeba v barvě rámu.

                • kocers  

                  Proč mi to připomíná reklamaci ženina Trek Feul viz tady Akorát že to bylo nové „nejeté“. Trek má dokonce „doživotní zárku“, ale jen na přední trojúhelník. U mě nakonec reklamace dopadla vrácením peněz a koupí Gianta v profilu → nakonec i dobře, ženě se na něm jeden prý mnohem lépe.

                  Jinak kdyby to kolo bylo jak u tebe 2 roky ježděné, tak bych na to asi v klidu přistoupil. Akorát by mě strašně sralo, že v každym státu ta reklamace probíhů úplně jinak, což je dost zvláštní a smutné :-(

        • Fran7  

          Na reklamace se hodí spíše jiná píseň a navíc v němčině což je případě Canyonu přesnější, je to prodloužená verze kdo nechce poslouchat přednášku z historie nechť si to přetočí na 2:28 min a přeloží si nápisy na hrobech. To se totiž dá namontovat i na reklamace, tedy jak zachází se zákazníky.

          https://www.youtube.com/watch?…

          • nevericitomas  

            Pekna Nazi pisnicka, uplne teda nevim, jak to zapada do toho proslovu predtim, ale mozna to je Neonazi podobne jak Landa ted.

            • Fran7  

              Pokud nerozumíš němčině tak neříkej, že je to nazi píseň.

              Das Ende Aller Lügen – konec všech lží

              nápisy na hrobech:

              Ausbeuter – vykořisťovatel

              Heuchler – pokrytec

              Fuehrer – vůdce

              Luegner – lhář

              a dal jsem to tu páč to přesně vystihuje problémy s reklamacemi, v té písni jsou nasráni na takové lidi, já nechápu profíky v servisech, kteří s klidem řeknou po měsíci, že závada byla odstraněna a přitom na tom nic nedělali a při opakované reklamaci to neuznají a řeknou chyba uživatele nebo jiné nesmysly. Což je i případ této diskuze, i já jsem řešil podobný problém jako zakladatel a dopadlo to tak, že mě donutili si to opravit sám.

              • kyl  

                Tak třeba si ti profíci v servisech myslí že se to po měsíci uzdravilo samo.

                • Bucci  

                  Proboha, byli jsme národ kutilů ne? „Profíkem v servisu“ může být kterýkoli Čech nad 40 let.

                  Akorát to udělá žaves a bez lásky, na rozdíl od majitele biku. Osobně zvládám vše kromě invazivních zásahů do hydraulických komponent (tedy repase vidlice a zkracování brzdových hadic).

                  • kyl  

                    Já si nechal udělat na kole jen zafrézování úchytu zadní brzdy(na to jaksi nemám vercajk),zbytek si dělám sám.

                    Posledně mě dost potrápila zadní brzda,po zkrácení nefunkční.Rozebral jsem komplet páku i třmen,složil a furt nic,problém byl v trnu,skoro neprůchozí(zmetek z výroby).

      • wilda81  

        Vážně chceš debatovat na téma „poměr cena/výkon“? U tebe je to pouštění se na hodně tenký led ;-)))

    • Saatan  

      Chlapci,piste pouze zkusenosti s vlastni reklamaci.At se tu nebavime o necem jinem zbytecne.Kazdy koupil podle sveho na co ma penize a jaka znacka se mu libi.A problemy co procitam forum,ma kde kdo,nehlede na znacku. :)

      • mischel  

        Tak jak pise Wilda81, reseni komponentu vidle, tlumic atd. resi ceske zastoupeni, ram primo Canyon. Kdyz kolo neradi tak ho nebudu preci reklamovat a seridim jej nebo hodim do servisu na serizeni.

        Vidlici jsem reklamoval a mel jsem ji do 10dnu zpatky.

        • Saatan  

          Vsak ja neposilal kolo na serizeni.Nez jsem ho vubec poslal,veskere moznosti jsem zkousel svepomoci.Vidlici posilali k Ceskemu zastoupeni pro servis fox.Postupne se vylucovaly veskere vyrianty.Nyni je cele kolo v Nemecku s nalezenym problemem,ktery popisuju vyse. :)

      • TheJD  

        Ja mam Canyon od 2013, tata o rok dele a krom plaste, ktery neskutecne hazel, nebylo potreba nic vymenovat. Pro plast prijel kuryr a asi za tyden privezl jiny kus.

    • Saatan  

      Takze po nekolikanasobne reklamaci jak vidlice,tak celeho kola,zkouseni vseho mozneho po dobu vic jak 4 mesicu bylo dosazeno vysledku.Z Nemecka jsem dostal vyjadreni,ze jako kompenzaci za zpusobene problemy mi bude poslano nove kolo model 2016 Nerve 8.9 XL v barve stealth.Co s kolem vyvadeli a co presne s nim bylo nevim.Ale do Nemecka se posilalo s vuli v hlavovem slozeni a podezrenim na spatny brzdovy kotouc SLX 180mm.Z meho pohledu vibrace postupne zpusobili vuli v hlavove trubce(vule nezmizela ani po prelisovani novych lozisek),vznikla sisata dira a tim se stal ram neopravitelny.

      Ted si jen musim jeste cca 2–3 tydny pockat.nez bude kolo k dispozici.Plus k nemu dostanu novy kosik na lahev a patku prehazovacky.

      • pierogross  

        Tak to ti držím hodně palce, ať ti to vyjde. Mě by z toho praskla cévka. Kolega z Ostravy kdysi koupil Saaba (ne kolo :) ), a když zjistil, že jediné zastoupení má Praha, tak ho prodal a koupil Volvo se servisem v Ostravě, protože tohle nechtěl řešit. Tak ti držím pěsti ať už máš klid.

        • kyl  

          Oni už to taky asi nechtěli řešit a tak radši pošlou nové kolo.

      • waters  

        Spíše ti měli dát jako kompenzaci NERVE AL 9.9, takhle to není kompenzace ale jen výměna. Hlavně ať už máš s kolem klid.

        • michomin  

          Náhodou, jsou velkorysí – dali nový košík na lahev.

        • Mysee  

          Tak zas jestli 8.9 2015 vs 8.9 2016, s tím, že v září byl Nerve asi výprodejovej. A dostane úplně nového, ikdyž tamten jezdil několik měsíců. Beru to jako v pohodě a slušnej přístup, někdo by mu přeházel komponenty na novej rám jen a nebo by mu to zamítl komplet, že s tím nejezdil podle představ.

          Samozřejmě tak dlouhá doba bez kola není ideální (ale bylo to přes zimu?). Ale za mě přístup OK.

          • Saatan  

            Kosik jsem mel na puvodnim kole a misto prehozeni dali novy.Patka prehazovacky je u noveho kola jina,takze mi zdarma poslou spravnou.Neberu to jako plus,jen jsem to dopsal jako info o prubehu reklamace.Ano model 2015 jsem koupil za vyprodejovou hodne nizkou cenu,takze timto jsem si o dost polepsil.Pri cekani na vyjadreni jsem ani nepomyslel,ze dostanu komplet novy kolo i s par lepsima komponentama. :) Problemy jsem resil od prosince do ted.Takze cast cekani sice zmirnilo spatny pocasi,ale ja patrim k tem,co jezdi temer za kazdeho pocasi. :)

            • Mysee  

              Já též, však mám už něco naježděno.

              Hlavně ať teď přijde co nejdřív. Ale na to jak to vypadalo na špatný východisko, tak mi to teď přijde, že si na tom v rámci mezí celkem „vydělal“. Délka řešení je bohužel problém německých zákonů a to že ty si z Čech.

              • scota  

                Práce za 4 měsíce x 21 dnů x 8,5 euro/h je cca 154 000 Kč ;-)

                • Saatan  

                  Tak poprve jsem posilal jen vidlici tu v Cechach,podruhe taky,treti reklamace cele kolo v Cechach a ctvrta taky cely kolo.U nas vzdy vse vyrizeno do trech tydnu.Posledni reklamace byla nejdelsi.Tri tydny bylo kolo v Cechach a pote tri tydny v Nemecku s verdiktem viz. vyse.U sousedu bohuzel neplati 30denni lhuta na vyrizeni reklamace.Takze proto se cela vec tak protahla. :)

                  • michomin  

                    Tak hlavně, že to je za tebou a že to dopadlo dobře. Zažil´s hotový cyklistický martyrium.

      • Saatan  

        Dnes mailem potvrzene odeslani noveho kola smer ke me.Takze jeste driv,nez byl predpoklad. :)

        • Rubi  

          Jj jsou to rychlici… U socialu bys mel nove kolo uz v listopadu :-D

          • wilda81  

            Ano, za tu cenu by měl od nich kolo už v listopadu, ale jenom přední a bez kotouče.

            • Bucci  

              Socialized je vůbec mezi bikery celkem nenáviděná značka, že?

              • pierogross  

                No právě… Dokud na něm bude šlapat Jarda, tak bychom měli být patrioti, ne? A naopak ten Šurterovský Skot bojkotovat (nic proti majitelům :) ) !!! A to nemluvím o tom, co budou říkat, až tu bude za půl roku víc Lektorů než těch jiných.

              • wilda81  

                Proč? Kola dělají bez debat výborná. Jen já nechci akceptovat jejich prodejní model/ceny, ale proti značce nic nemám.

                • scota  

                  Třeba RB má prodejní model stejný a funguje to ;-)

                  • kubad  

                    jj

                  • wilda81  

                    Nevšil jsem si, že by RB model byl: Nabídneme kola s komponenty z nižších řad za nesmyslné částky a zákazníku přijď si usmlouvat poloviční cenu. Ale mě je to jedno, ať si každý utrácí své peníze za co chce.

                  • nomecz  

                    ale jejich kola sou až na vyjímky hnusný :-))

                  • tonik666  

                    Nekoupil bych si ani Spešl, ani RB. Nebo jinak – šance, že si někdy v blízké budocnosti koupím RB nebo Spešl je stejná.

            • bagr84  

              Možná bych si prvně zjistil, jak to u nich s těma reklamacema ve skutečnosti opravdu chodí…

          • Tehu  

            Nech bejt, já s nima řešil reklamaci od kvetna do září než mi dali nový kolo… :D

        • Saatan  

          Kola jsem se dockal a vydupal z nich jeste lepsi XT kotouce.Ted me zase stve pocasi. :)

    • Invos  

      Zdar všem.. No, v srpnu 2015 jsem si tento bike koupil také, protože v červenci 2015 si ho nejprv koupil můj dobrý kámoš Ondra (jeho již druhý canyon) a když jsem si ho vyzkoušel, byl jsem nadšen a zakoupil také..

      letos na jaro začaly problémy s vibracema přední vidle, identické, jak popisuje Saatan a stejný problém začal mít i můj kámoš Ondra (jezdíme zhruba stejně často)… Aktuálně řešíme s Ondrou reklamaci v Canyonu, obě kola jsou v krabici a čekají na kurýra…

      Proč to vibruje? V Canyonu mi řekli, že mají podezření na vadnou serii brzdových kotoučů ShimanoSLX, jterá je původcem toho všeho… (jinak diskuze se zastoupením Canonu v ČR je z mého pohledu bezproblémová, jen podotýkám).

      Moje teorie: Já jsem můj přední brzdový kotouč měřil, po obvodu 75 měření kalibrovaným mikrometrem, výsledek: na jedné straně je o 10 mikrometrů tlustší, než na druhé.. Nevím, jestli tato diference tloušťky je ta prapůvodní příčina, ale domnívám se, že kotouč brzdí nestejnoměrně (což může být způsobeno nejenom diferencí tloušťky, ale taky např. anizotropií vlastností kotouče, pač je vyseklý z plechu a plech může mít výrazně jiné vlastnosti ve směru podél a napříč směru válcování.. ..včetně koeficientů frikce!..) Vzniklé sinusoidní cyklické namáhání krku (hlavového složení) při brždění mohly způsobit, že se vymačkal „housing“ hlavových ložisek – vznikla elipcita a pak už jen stačilo, aby se celý systém (brzda, osa, vidle, krk, kolo) při určité velikosti vůle hlavového složení naladilo na vlastní frekvenci, podobně, jako když skáče ždímačka po koupelně, a výsledkem je příšerná vibrace přední vidle s amplitudou ca 5 cm, frekvecí jednotek hertzů… Výměna kotouče už aktuálně nic neřeší (zkoušel jsem), podle mne je už vymačkaný hliník v krku a už je to v pytli… …tzn. nový rám… Toš tak, moji drazí… Jak dopadla reklamace Vám dám vědět… Jura

      • Bucci  

        Co je to za bajk a co je to za vidli?

      • scota  

        A destičky jsou originál Shimano?

        • Invos  

          Destičky jsem při pokusu o výměnu kotouče měnil taky, na kole byly instalované Shimano, kov sintrované s chladičem. Jinak kolo je Canyon Nerve Al 8.9, 2015.. Vídle Fox

          • Bucci  

            Vidle Evolution nebo Performance? Jestli je to poslední ročník Evolution (když se ještě vyráběl), tak ty prý stály za psí díru.

          • scota  

            A hlávko je pro zajímavost jaké?

            • kubad  

              Netusim ale prasklé ulozeni bych typl :)

              • Invos  

                hlavové složení…

                model 2015 – Cane Creek Serie 40

                model 2016 – Acros/Canyon

                • kubad  

                  Já vím co tam je a vím jaké mají Canyony s praskáním hlavy problémy. A tohle je přesně možná příčina vybraci

                  • wilda81  

                    Mňau!

                  • tonik666  

                    A jak poznáš, že to je prasklá hlava?

                    Které modely kdy měly s praskáním potíže?

                    Má Nerve spodní misku integrovanou stejně jako Spectral?

                    • kubad  

                      1 – nepoznám, myslím si to

                      2 – hledej na BF je tu toho kopec o prasklinách na hlavě Canyonu v záruce i po záruce

                      3 – netuším jestli se už poučili

                    • kubad  

                      1 – nepoznám, myslím si to

                      2 – hledej na BF je tu toho kopec o prasklinách na hlavě Canyonu v záruce i po záruce

                      3 – netuším jestli se už poučili

                    • kubad  

                      1 – nepoznám, myslím si to

                      2 – hledej na BF je tu toho kopec o prasklinách na hlavě Canyonu v záruce i po záruce

                      3 – netuším jestli se už poučili

                      • Člověk a jeho svět  

                        Souhlas, navíc jsem viděl ve svém okolí dva, a oba praskly na hlavě (a rozhodně to nemohlo být špatnou várku kotoučů, leda by brali špatné kotouče asi 5 let).

                        • tonik666  

                          Model a rocnik?

                          • Člověk a jeho svět  

                            Nevím, musel bych se zeptat kamaráda, kterému to ruplo.

                          • o.unca  

                            Můj dojem je, že hlavy praskaly dokud nebyla taper, tzn. do ročníku 2008 včetně. Mám Nerva AM2009 a 3× rupla zadní šavla (vždy bez problémů vyřešeno), ale hlava (ťukťuk) drží.

      • Fran-tic  

        máš to popsané hezky, ale anizotropní vlastnosti v důsledku válcování mi přijdou nepravděpodobné. při brždění ho zahříváš na vysoké teploty, takže by tam nějaká rekrystalizace byla, stejně tak se urychlí difuzivita prvků a složení bude více méně homogenní, stejně tak většina al slitin jsou už po tepelném. zpracování. Větší vliv bude mít určitě ta rozdílná tloušťka tloušťka kotouče. Na druhou stranu, by se kotouč zbrousil při pár jízdách v bahně nebo prachu, takže to mi taky nepřijde jako to nej. vysvětlení.

        • Invos  

          no, nejsem metalurg, ale domnívám se, že při brždění nemůže teplota nerezového kotouče stoupnout přes teplotu rekrystalizace.. difuzita prvků bude při reálných teplotách mizivá (můj odhad), spíš bude dle mého problém se strukturou, porozitou, nebo tak něco.. A nebo jen ta tloušťka.. přikládám výsledek měření tloušťky po obvodu, včetně nejistot měření…

          • kubad  

            věřím tvému měření, ale nemyslím si že je to původ vibrací

          • Fran-tic  

            to asi ne, i ta doba při ohřevu by musela být delší. ale určitě nebude problém s tím, že to je střižené s vyválcovanou texturou, to mi přijde mimo stejně tak porozita u kovu. Chtělo by to určitě vidět pod mikroskopem, takhle je to dohadování. Stejně mi ten vliv tloušťky nepřijde, když běžný kotouč ohobluješ během deštivého sjezdového dne :)

      • Pain  

        No já asi před tydnem menil představec a po odšroubování zátky z vrchu vidlice jsem měl na ježkovi jakoby nastrouhanej hliník.Nevim jak k tomu mohlo dojít.Šroub byl utazenej momenťákem takže žádná krev.Vyčistil jsem a uvidim jestli se bordel znovu objeví nebo ne.

      • Bucci  

        1.) Neměla ta amplituda vibrace být spíš 5 mm? :-D

        2.) Nevím, jaký tam máš konstrukční typ hlavového složení, ale v hlavové trubce rámu by měla být zalisovaná ocelová miska, ne? Podle tvé teorie (jestli tomu dobře rozumím) se právě tato miska v důsledku pulzního namáhání (kvůli nerovnoměrně brzdícímu kotouči) začala uvnitř hlavové trubky pohybovat, až ji zdeformovala do tvaru mírné elipsy?

        Jestli je tohle pravda, a jestli je amplituda skutečně 5 mm, tak ale snad musí být vidět, že se viklá i miska, ne?

        • Invos  
          1. Rozhodně ne 5 mm, ale 5 cm.. ..předpokládám vůli v hlavovém složení v řádu desetin mm, rukou asi i nepoznatelné, ale vůli v hlavovém složení nelze brát jako určení amplitudy kmitání osy předního kola, to není přímá úměra přes páku, to je jen jeden z faktorů, který určuje vlastní rezonanci celého systému. Samozřejmě, ta příčina může být i ve vadném hlavovém složení/prasklém hlavovém složení, to já neurčím, to musí v hoši v germánii, ale to kmitání není dané vůlí, ale pružností, zejména trpí vidle…
          2. ano, to je moje teorie, pakliže není vada někde jinde…
          • Bucci  

            No a zkusil jsi tedy vyndat vidli a zkontrolovat tu misku?

            • zdenal8  

              Nebo sundat kotouč a pootočit ho. Třeba.

              • lukas aka mitro  

                To by pomohlo cemu?

                • zdenal8  

                  Může se mu změnit ten nevývažek, co mu rozkmitává tu vidlici. Neříkám že to zmizí, ale může se to trochu změnit. Pak bude mít jasno, jestli je problém v kotouči nebo někde jinde.

          • zdenal8  

            Kdyby si tam měl vůli v řádu desetin, tak to poznáš. Možná bych místo psaní elaborátu a měření kotouče mikrometrem na 75 místech radši všechno rozebral, zkontroloval, vyčistil, znovu namazal a seskladal. Samozřejmě sundat brzdu, kotouč. Vše vyčistit a pořádně setřídit. Přijde mi to jednodušší než kuli kazdymu prdu posílat kolo na reklamaci. Vibrace od brzdy nebo škrtání kotouče je celkem běžná věc. Něco podobného řešil kamarád u zadní brzdy na fullu. Nakonec dál jiný typ kotouče a byl klid.

            • Invos  

              rozebráno, vyčištěno, vyměněný kotouč i desky za jiný, následné dotažení hlavového složení, nic nezabíralo, jediné, co mělo trochu vliv bylo dotažení hlavového složení, ale vibrujeme stále..

              • Bucci  

                Vyrazit misky a vyměnit celé hlavové složení jsi nezkoušel … ?

                • Člověk a jeho svět  

                  To už může rovnou koupit nové kolo

                • tonik666  

                  A spodek není integrovaný? Pak by totiž nebylo co vyrážet :)

                  • Bucci  

                    Nevím, jak to má Nerve. Každopádně kdyby ty misky byly integrované, z jakého by byly materiálu??

                    • kubad  

                      Z žádného, ložisko je přímo v rámu

                      • Bucci  

                        Chceš říct, že kuličky ložiska se odvalují po hliníku??? Nebo je tam zapouzdřené ložisko, jako má např. středové složení SM-BB70?

                        Pokud platí a.) : Konstruktér by zasloužil zastřelit.

                        Pokud platí b.) : Musí jít vyměnit.

                        • Rubi  

                          zapouzdrene lozisko,.. venecky maji snad jen ty nejlevnejsi hlavka…

                        • tonik666  

                          je to tak, ze miska je soucasti ramu, tj. ram je vytvarovany do tvaru misky. tam s pak vklada nezne kulickove lozisko jako do slozeni s vymenitelni miskami.

                          potiz muze nastat, kdyz se ti integrovana miska v ramu vymacka. miska je hlinik, lozisko ocel.

                          • Bucci  

                            Tomu nevěřím! To je z konstrukčního hlediska něco TAK nemyslitelného a v rozporu se všemi technickými normami, že by to bylo téměř na žalobu. Navíc, dovedeš si představit, jak by se to asi vyrábělo? Jak bys do hliníkové hlavové trubky zavářel hliníkovou misku a proč vůbec, když je asi tak 100× jednodušší ji klasicky nalisovat?

                            Jestli jsi jistý, že je to pravda, prosím vyfoť to.

                            • jecnak  

                              Trochu se nechapete. Integrovane hlavove slozeni ma loziska volne vlozena v ramu a zajistena pouze dotazenim na ukos. Semiintegrovane hlavove slozeni ma vlastni misky, ktere se do ramu lisuji a pak uz podle vyrobce jsou v nich nalisovana loziska nebo opet volne vlozena a dotazena na ukos.

    • Bucci  

      Ehm chlapci … mohu se zeptat, jaký terén na tom jezdíte a kolik vážíte, případně jak velké děláte skoky? Já sjíždím čtyřicítkou vymletý a ostře kamenitý svah s klesáním tak 20% na hardtailu (poté, co jsem ho předtím vyjel na převod 28–36) a nikdy jsem tyto problémy neměl …

      • Člověk a jeho svět  

        Tak to změn kategorii, ve sjezdu bys byl ještě lepší ;)

        • Bucci  

          Ne, vážně: Vzhledem k tomu, co se na bajcích obvykle dělá a jaké tam jsou síly, mi ta teorie zdeformování hlavové trubky v důsledku jeblého kotouče přijde trochu přitažená za vlasy. Takové poškození si umím představit v důsledku nějakého extrémního skoku nebo pádu, ale ne v důsledku nerovnoměrného brždění ........

          • zdenal8  

            Asi tak. To větší rány ta trubka schytá na rozbitej silnici než od vibrujiciho kotouče. Když už, tak by se spíš vymlatilo hlavový složení.

            • Invos  

              je to možné, ale to já už řešit nechci, je to můj třetí MTB, toto se mi za 15 let ježdění ještě nestalo..

              • scota  

                Ještě možná zkontrolovat dotažení nábojů. Co se týká hlávka tak Cane Crek 40 jsou dost kvalitní a Acros myslím také.

                Problémy s vibracemi jsem měl také a dělali to neoriginál destičky, sražením hran se to výrazně zlepšilo. Originál Shimano destičky a XT kotouče jsou však jistota.

                Vyražení hlávka a kontrola hlavové trubky a nové nalisování by mohlo pomoc.

                • Invos  

                  Zdar všem,

                  tak vrátil se mi bike z reklamace, vyměnili přední kotouč (dali tam XTčkový) a přelisovali hlavové složení. Problémy vibrací zatím zmizely.. Tak uvidíme, doufám, že vše již bude OK.. Jura

                  • milord  

                    Mám Canyon Nerve 2015 ( nový, nákup z outletu loni na podzim) , po cca 300km vibrace vidlice zde popisované. Zkusil jsem náběhy na destičkách, prohodit kotouče (SLX 180, SM-RT 66), utáhnout hlávko. Nic nepomáhalo. Nakonec jsem z druhého kola vzal téměř nový kotouč 180 SM-RT 56 a zdá se být po problému (najeto 400km).

                    Původní kotouč jsem hodil na druhé kolo – Radon ZR Race 2012 a tam funguje ok (Reba 29 RL dual air). Možná na to má vliv i vidlice – korunka Reby je mnohem masívnější oproti Foxu.

    • nevericitomas  

      Pridavam svoji zkusenost s reklamaci Canyon:

      V breznu jsem koupil Nerve 6.0 a nezdalo se mi zadni kolo pri pohledu od hlavoveho slozeni – jakoby trochu zatacelo. Poslal jsem fotku (tu co je prilozena) do ceskeho Canyonu, jestli je to normalni a neda se to nejak poladit, vubec jsem nerikal nic o tom, ze bych to chtel reklamovat. Bylo mi odpovezeno, ze to vypada na chybu ramu a ze pro mne objednaji novy ram a az jim prijde, ze si kuryr prijede pro kolo pro preskladani na novy ram. Dokonce mi prisla faktura na 27.000 CZK za novy ram s tim, ze uz je zaplacena.

      Asi za 3 tydny jsem dostal echo, ze novy ram dorazil. Mezitim mi zacalo dost cvakat v prednim (nerozebiratelnem) naboji a tak jsem jeste dodal, ze bych chtel reklamovat i predni naboj. Za 2 tydny mi preskladane kolo prislo zpet vcetne opraveneho naboje, ktery canyon poslal do Mavicu. Jedine, co nebylo pri reklamaci uplne idealni bylo to preskladani, kde bylo par detailu nedotazenych (spatne poskladane brzdove hadicky na riditkach, nedotazena ochrana ramu pred retezem, krive usazeny predstavec). Zbytek reklamace byl naprosto bezproblemovy – presna a prijemna komunikace ze strany Canyonu, celkem rychle vyrizeno.

      Zajimave je, ze i na novem ramu neni zadni kolo uplne presne posazene – pokud vycentruji zadni rafek tak aby byl na stredu mezi trubkami zadni stavby, tak pri pohledu od hlavoveho slozeni je kolo mirne posunuto mimo osu, ale je mozne, ze uz jen honim desetiny milimetru, s vlastni reklamaci to nesouvisi.

      • mikubatova  

        Syn vloni na podzim zakoupil dirtové kolo Canyon Stitched 180, za všechny své úspory, 21tis.Kč. Vyjel poprvé, zjistil, že unikla brzdová kapalina, prý nereklamovatelné, platili jsme my. Vyjel , praskla mu plastová šlapačka / u dirtu – nepochopíš! / , koupili jsme nové, kovové. Vyjel ,praskl mu střed, prý vada údržby, platili jsme my. Teď mu zase při jízdě " vrže střed", posláno na reklamaci. Komunikace s českým zastoupením Canyonu je triskní, p. Latka reaguje arogatně, povýšeně, vše platíme, manželovi už došla trpělivost.

        Kola Canyon jsou designovky, ale to je vše! Ještě ,že se syn při jízdě nezranil.

        Pokud toužíte po kole Canyon, nedoporučuji, jen se budete nervovat s nekvalitním kolem a řešit reklamace, které Vám stejně neuznají a vše pěkně zacvakáte, jako my!!!

        Mira

        • Frostty  

          Jasně.

        • mr.ricardo  

          Vzhledem k tomu, ze se jedna o dirtove kolo, tak s tim asi syn nejezdi po meste na nakupy, takze praskla plastova stupacka neni nic divneho, ani pazvuky od stredu (praskly stred nevim co je). Unik brzdove kapaliny u noveho kola normalni neni a mel by byt reklamovatelny, ale tezko rict, nezname podrobnosti. Kazdopadne canyony urcite nejsou designovky, ale pomerne solidni kvalita.

        • honjar  

          A nebo nemit 100kg dite…

        • wilda81  

          A vy, syn i manžel máte „ruce levé“, že nedokážete udělat základní údržbu na kole jako výměna pedálu nebo středu? Za chvíli to budete posílat, že při jízdě „píská řetěz“…

          Já mám naopak velmi dobré zkušenosti s CZ zastoupením a kvalitou jejich kol. Jediné co bych vytkl jsou termíny dodání náhr. dílů.

          • roman II  

            A mohly by míň praskat zadní stavby:-)

          • mr.ricardo  

            Jo, uz pres rok poptavam sedlovou objimku na Endurace, nemozna vec …

          • mikubatova  

            Proc hned tak zhurta, slapacky jsme samozrejme vymenili sami, to da rozum. Vymena stredu u kola v zaruce, syn vyjel cca 10 krat, proc?? Za kolo v teto cene, v zaruce?? Zkusenosti s Cz zastoupenim mame triskni, za tim si stojim, p. Latka je arogatni, az budete mit problem, poznate sam!!!

            • kubad  

              bohužel. je to trochu daň za přímý prodej.

            • wilda81  

              Pravda většinou bývá někde mezi. Chtělo by to slyšet názor i ze strany Canyonu a syna a ne jen naštvané matky, která pravděpodobně objednala dražší kolo s ohledem na cenu, ale už nedomyslela co obnáší druhá strana mince u přímého prodeje. Netušíme jestli na tom jen syn 10× pro brambůrky+monstera do sámošky nebo někdy vzal kolo na wapku a nastříkal do středu z 10cm litr vody nebo se naopak učí skákat a občas to kolo prostě zahodí – čehož výsledek může být prasklý pedál, střed, poškozená hadice/třmen brzdy.

              Ano poznal jsem sám, reklamoval jsem třeba vidlici na kole u přítelkyně a proběhlo to ze strany Canyonu úplně bez problémů.

              P.S. příště přidejte ještě pár vykřičníků a otazníků ;)

              • mikubatova  

                Kolo si syn vybral sam, podle rad kamose, co uz v bije parku par let jezdi a ma zkusenosti, do vyberu jsme mu nemluvili. Syn jezdi v bike parku, nemusite hned ironicky, nevim, proc reagujete zle ( ne, nevazi 100 kg), je normalni kluk, co si vybral vsechny prachy a udelal si radost. Kolo si cisti zodpovedne, zase zbytecne utocite.

                Reakce Canyonu: za prasklou stredovou misku muse spatna udrzba – byl pry zapraseny retez, kolo pry videlo leda destivou vodu a podobne nesmysly.....­..Takova reakce by nastvala i vas!!

                No , nebudu se hadat, vsak poznate......zatim jste mel zrejme stesti…

                • meris  

                  Těch lidí, co podle vás mělo štěstí je asi víc než jeden. Reklamoval jsem zadní kolo a komunikace a vyřízení naprosto bez problémů.

                • MirosPikos  

                  Já měl nakonec taky štěstí, nový rám.

                  Jinak jezdil jsem svýho času v parku a vím, jak to tam chodí. Pedál a hadice bude prostě zahozený kolo. Protočený řidítka. Prasklou misku nechápu.

                  Chtělo by to záznam komunikace, abychom si mohli udělat obrázek o tom, co se skutečně stalo. Pro tyto účely píšu buď emaily nebo si hovory nahrávám.

        • freerider159  

          :-D tak tyhle věci se nedivím že neuznali. Vždyť je to přeci úplně normální u takového kola…

          • mikubatova  

            Normalni???U noveho kola??? V zaruce??

            • novas752  

              Minimálně ten plastový pedál (jestli „šlapačkou“ je míněn pedál) normální je. To kolikrát zlomí i desetiletý dítě na normálnim kole.

              Vrzání a práskání u lisovasných středů je bohužel taky normální.

              Praskl mu střed znamená co? miska? osa?

              Únik tekutiny z brzd je spíš problém výrobce brzd.

              • jecnak  

                Dekujeme za hlaseni radia Jerevan.

              • mikubatova  

                Jen nás překvapilo, že se dirtové kolo prvotne osadi plastovými pedály, prece se predpoklada vetsi zatez, nez u beznejo kola.

                Praskla miska.

                • mr.ricardo  

                  Je to uplne normalni, kazdy si da pedaly dle svych pozadavku, je to jedna z veci, ktere se na kole prvni meni. Na obycejny levnejsi kola se davaji plastove pedaly, drazsi kola se prodavaji primo bez pedalu.

                • kubad  

                  existují i kvalitní dirtové plastové pedály,

                • tonik666  

                  Prvne tam davaji obycejne levne pedaly. Za druhe, plastove mohou byt lepsi protoze si o me clovek neroztrhne nohu jako o kovove

            • freerider159  

              jak je již napsáno výše – jedině co by mi asi trochu vadilo je ta brzda. Může se stát že je špatně nalisovaná oliva, nebo netěsní těsnění u pístku. Nevím odkud to teče…

              Zlomený střed znamená co? Jestli kluk doletěl polet někam za dopad tak se nedivím že to prasklo..

              To že se urval pedál nebo něco vrže je u kol, které jsou dělané na dirty úplně normální.

              Kdybych někde v lese urval řetěz nebo ohnul ráfek, tak taky nebudu argumentovat tím, že je to nové, v záruce a nemůže se to stát u nového kola…

    • lukinn47  

      Máte někdo zkušenost kde sehnat levněji patku rámu na Strive než na webu za 561,– kus ? Díky za info.

    • Idas  

      Tak kdyz to tu ctu je tech reklamaci na Canyon nejak moc, divim se ze to jeste nekdo kupuje.

    • Saatan  

      Poprosim zadny postuchovani a prispevky k tematu.Dekuji.

    • MirosPikos  

      Rok se s rokem sešel a já začínám svůj nový příběh. Moje podezření se po plánované demontáži klik pouze potvrdilo. Naprosto stejné místo. Opět hrana svár vs. materiál. Kolo nebylo v bike-parku. Jen lokální traily na jihu Čech. Výšek se nebojím pouze z letadla.

      • scret  

        no tak uvidime, jestli to bude na nove vlakno :))

        • MirosPikos  

          Já na to nějak nemám ani čas, ani chuť, ani náladu. Dělám na baráku. Spíš než nové vlákno, to vidím na nové kolo. Nebaví mě zahajovat letní sezónu vyřizováním reklamace. Ikdyz věřím, že děti to ocení :) když bude tatínek doma.

          • Frostty  

            A bude to zase canyon? Já podle těhle zkušenosti měním značku, na tohle nemám náladu.

          • scret  

            tak si kup LV…:) to jsi ale asi nechtel slyset vid?:))

      • mirorek2  

        To se potkají dva spektraláci na rychlebkách a jeden tomu druhému /místo pozdravu/ povídá: už ti to prasklo? :-))

      • wilda81  

        No ty v*le. Tak at rychle vyřídí reklamaci…

      • Rubi  

        na uz jednou vyreklamovany ram je zase zaruka?

      • Picino  

        tak to je pech, od tvojí loňský reklamaci, to taky prohlížím po každým umytí. Tak hodně trpělivosti.

      • hubert.d  

        Jestli si to dobre vybavuju, jak jsi resil reklamaci, tak tento ram je lonsky rocnik? Kluci z CZ Canyonu mi tvrdili, ze je na letosnim ramu zmena na zadni stavbe, pry tam uz neni „ten svar co praskal“ a je to z jednoho kusu. Coz je nesmysl. A na fotkach ramu 2017 (co zde prodava mirorek2) jsou svary stejne, jen u spodniho cepu leve strany zadni stavby je napojeni sikme, namisto kolmeho. Mozna meli na mysli jiny svar. Vite nekdo o nejake zmene zadni stavby? Mozna mirorek2 mel moznost porovnat? Uvazuji nad Spectralem, ale tohoto se bojim. Asi pujdu do Tranceho nebo Bandita 475.

        • Soreno  

          Kdyz vidim co na tom Miros „jezdi“ tak jdi do teh dvou co jsi psal. I moje historicka mrdida :) vydrzi vic.

        • MirosPikos  

          Jestli je to na mě, tak jsem řešil reklamaci ročníku 2014 a dostal jsem nový 2015. Už tenkrát se říkalo, že zadní stavba byla přepracována. Vím i o prasklých 2016, o které se také říkalo, že byla přepracována. Z fotek jsem žádný rozdíl nepozoroval. Každopádně chyba je ve svárech a tam mohou přepracovávat co chtějí. Pokud si nepohlídají vyhřátí sváru, všechna snaha přijde vniveč.

          Jinak jsem jim zřejmě slušně zamotal hlavu, neboť 3 týdny a stále nevím, co se bude dít. Ani nevím, jestli byla reklamace uznána. Psal jsem českému zastoupení, ty informaci postoupili kolegům do Německa. Od té doby nic. Jedno urgování české strany po týdnu, druhé urgování německé strany po dalším týdnu.

          • hubert.d  

            Bylo, diky! Prave ze jsem se ptal, jestli nejak postoupilo reseni tohoto problemu s prakanim zadnim stavby a odpoved tusim Vojty z CZ zastoupeni byla, ze svar, ktery praskal u modelu 2017 vubec neni. Holt potrebuji prodavat. :oD Nikde zadna zprava o uprave zadni stavby nelze dohledat. Tak jsem trochu naivne doufal, ze se neco dozvim od naseho zastoupeni.

            No nic, jeste nejaky cas budu spekulovat a uvidim. Vubec si nedokazu predstavit, ze mi v pulce sezony prdne ram a budu X tydnu bez biku. :o(

          • MirosPikos  

            Včera chlapi z českého zastoupení psali, že čekají na kluky německý. Prý toho mají dost na řešení. Dneska mi přišel email o objednávce. Dle všeho rám 2017–16. Zřejmě tedy již ten s inovovaným svárem. Určitě pak poreferuji.

            • wego1991  

              Inovovaný svar znamenat že nebude prasklý :) imho tam žádná změna není (mluvím teda o nerve / neuron, ale myslím že u spectrala to bude stejné)

            • hubert.d  

              Tak to jsem zvedav na nove postrehy. Paklize nejake budou.

          • LM  

            Koukám že už ti to přišlo (viz bazar:-)). Je tam nějaká „inovace“ v tom kritickém svaru nebo je to stále stejné?

            • MirosPikos  

              Teprve přijde, proto obrázky ilustrační. V pondělí mi pošlou kurýra a do konce týdne mám doma nový rám. Honím čas abych to všechno stihl. Prodat, objednat novej rám, složit, potrénovat a předposlední víkend v srpnu Javornický Pazdřivec.

        • mirorek2  

          po druhé mi to prasklo na horních vzpěrách ZS, spodní jsou zavařené na pohled stejně… btw po 500km, jedny rychleby a 10× lysá, no park:-)

          • hubert.d  

            Na hornich? Ja se domnival, ze nejcasteji to praska za spodnim cepem viz Miros. Ty to informace me nikterak netesi, preci jen porad se mi Spectral libi nejvice. Chjo

            • mirorek2  

              kolik vážíš? navíc 6 let záruka… nebo kup karbonového spektrala a je to, nebo strajva:-) ty nepraskají

              • hubert.d  

                Pohybuji se kolem 70 kil. Ale problemy s praskani zadni stavby maji i lidi s obdobnou vahou. Na karbon neni rozpocet :o), Striva bych neuzil, nejsem takovy divocak.

            • meris  

              Já bych to zase tak nepřeceňoval. Podle toho, co čtu na fórech bych si nemohl koupit žádný kolo. Mám Spectrala třetí rok. Do parku nejezdím a je v pohodě.

              • hubert.d  

                No, kdyz vezmu Spetraly a Nervy mistnich uzivatelu (i kdyz nekteri maji nervy odpovidajici pevnosti titanu ;o)), tak je vetsina po vymene ramu, nekteri uz i podruhe :)

                • meris  

                  A nebo ti co s tím nemají problém o tom nepíšou.

                  • LM  

                    Tak já napíšu že se svým Spectralem AL 7.0 EX 2015 problém se zadní stavbou nemám. Najeto přes 6200 km a stále OK. Ale jezdím hlavně kolem Brna a skáču jen malý věci :-).

                    ps: na konci prázdnin půjde Pike křupající ve spoji krk/spodní nohy na reklamaci, ale to je úplně jiný příběh. Servisák říkal že se takto vysere zhruba každej pátej :-/

                    • jeniiiik  

                      Vysral by se každý, jen na tech čtyřech mezi lidi jezdi tužku.

                      • wilda81  

                        Nechápu cos chtěl říct…

                        • Goob  

                          Že s tím jezdíš akorát po asfaltové cyklostezce machrovat před vidlákama do hospody. Protože kdybys to vzal na pořádný desetimetrový gapy a pětimetrový dropy, tak ti to taky praskne.

                          • figur  

                            Zjevně netušíš o jaké kategorii kol je řeč a do které kategorie Spectral patří.

                            • Goob  

                              Viz můj příspěvek o pár postů níže. Nicméně toto vlákno se týka nakládání Pikovi, ne Spectralu. A je blbý, že lidi už nerozeznají ironii bez tuny smajlíků.

      • Frostty  

        Tohle praskání se týká AL modelů?

      • lazza  

        No ty kraso, podruhy – to uz je slusnej pech. A jeste k tomu pred sezonou. Myslim, ze Meta Te proste nemine :)

    • allda  

      Anketa

    • Goob  

      Tak se přidávám do klubu. Spectral EX 2016.

      • MirosPikos  

        Chtěl jsem napsat, že je to na stejném místě. Ale není. Je to o půl milimetru vedle :)

        • Goob  

          No jsem zvědav, jak rychle bude trvat vyřízení a jestli dostanu 2016 nebo 2017. Hele, tys dostal rám a současně si odvezli starý, nebo nejprve odvezli a pak poslali?

          • File12  

            Nebrečte :D stává se to i u kolegů z Waldsaska.

            Když to vemu praskal tam i author patriot. Koupím virtuála a bude… bude to praskat jinde :D

            Edit: špatné řazení. sorry

            • Goob  

              Nebrečím. Reklamaci mi uznali za dvě hodiny (nekecám). Teď doufám, že nebudu čekat rok na rám B). Ta rudá, co jsem měl, už není, takže Rebel Red z modelu 2017. Třeba je i ten rám 2017.

            • filipino_23  

              kamarátovi praskol Author (v karbonu) z druhej strany ako je košík na flašku – reklamáciu neuznali → nadmerné namáhanie a používanie

            • MirosPikos  

              Safra tam to ale prasklo poctivě :-) Toho bych se nechtěl dožít.

              • File12  

                Celou vzpěru jsem měl obalenou ductapem, takže buhví jak dlouho to bylo naprasklý. Každopádně to bylo na Klínovci když jsem jel po česnečce z hospody. Rupnout to za jízdy tak nevim a podle mě by to vzalo i zbytek.

            • roman II  

              ty už praskaj víc než supy a to je už co říct:-)

              • scret  

                :))

              • File12  

                Ono to tak horký jako u SUPu nebude. Hlavně nedělá směrem dolu orientovaná kola. AMR trpí tím že je spíš dimenzované na 130mm trailbike než na 160mm enduro.

            • File12  

              Tak za 9 pracovních dnů vyměněno. Když už to praskne, tak takhle bych si to představoval. :)

    • MirosPikos  

      Můžete někdo v detailu vyfotit inkriminované místo na zadní stavbě u rámu 2017–16? Panují zvěsti, že se na zadní stavbě něco změnilo a já jsem celkem zvědavej. Myslel jsem, že rám budu mít již tento týden ale s rychlostí kurýra, který měl přijet v pondělí a přijede si pro rám až dneska, budu mít rám doma nejdřív v pondělí.

      • LM  

        Mohl bys to prosím zkontrolovat a případně nafotit ty? Když už máš nový rám na bazaru :-)

    • Honza03  

      Zdar, jak probíhá předání krabice s kolem kurýrovi? Ze zastoupení mě napsaly že to objednaly na zítra a zajímalo-by mě kdy si pro to přijede abych byl doma. Jestli volají nějak rozumně dopředu nebo přijedou před barák a když tam nebudu mám smůlu?

      • Goob  

        Já jsem výslovně prosil, aby mě kurýr kontaktoval dostatečně předem, abych byl doma. Volal mi půl hodiny před vyzvednutím.

      • MirosPikos  

        U mě to byla GLS a měl přijet v pondělí. Přijel ve středu, pričemž email o tom, že přijede mi poslali myslím v úterý večer. Přitom v pondělí u nás jedno auto GLS bloudilo. Mají to dost na háku, celkem mizerný zkušenosti u nás. Dokonce na mě u jiné zásilky zkoušel, že jsem neměl balík připravený k vyzvednutí (důležitá zásilka do Španělska), která musel ten den odejít. Po urgenci přes centrálu, když jsme jim vysvětlil o co jde a že celý den čekáme ve firmě na kurýra, přijel asi za 20 minut.

        Takže nečekat nic dobrého, ale myslím, že ráno pošle SMS kdy cca přijede. Otázka pak, aby skutečně přijel :)

        • Honza03  

          To jsi mě moc nepotěšil má přijet právě GLS..

        • Goob  

          U mě rovněž GLS a bez problému. Jen teda přijel o hodinu dříve než byl ETA v SMS.

      • RebelYell  

        Taky prasknul?

      • Honza03  

        Tak dneska dorazilo kolo, GLS se neobtěžovalo zaslat sms nebo e-mail takže sem si musel vyžádat číslo balíku a pak číslo na řidiče ale, vše dobře dopadlo. Vyměnily mě celý rám – sváry vypadají jinak. S českým zastoupením maximální spokojenost vyměnily mě i horní vložku tlumiče sice za 300, ale objednali jí a druhý den jí měli – odesílal jsem ve čtvrtek a dnes dorazilo. Uznání reklamace trvalo taky pár dní, jediné co bylo na dlouho bylo dodání rámu z Německa, kde mě poslali asi 10 změn termínů naštěstí to dali nakonec za měsíc.

        • MirosPikos  

          Schválně pošli fotku, jak se změnil svár. Třeba by se konečně dalo prohlásit, že se skutečně něco změnilo. Byl si šťastlivec a přišel ti ve stejné barvě nebo ti poslali jinou jako mě?

        • Arty22  

          pěkné, prosím pak sem hoď fotku toho sváru na zadní vidlici za převodníkem

          • Honza03  

            No na druhý pohled se zdá že konstrukce zadní stavby je asi stejná, co mě přijde jiné je ten svár vypadá že je lépe prohřátý a je tam vice materiálu. Jestli je to dobře nebo ne netuším.

            • Honza03  

              Tak nevím po projetí pár prasklin tam asi zásadní změna nebude…

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse