• scota

    Prosím o váš názor na RS Reba 2015 v provedení 120 mm, 9 mm RU s rovným krkem. Také by mne zajímaly zkušenosti se servisem, dostupnost náhradních dílů apod. Použití trail.

    Anketa: Je Reba lepší než Epicon?

    Ano
    21x
    88%
    Ne
    3x
    13%
    0 0
    • noviisek  

      Co jsem slyšel od servisáka, tak mezi novým a současným modelem je rozdíl jen barva vnitřních nohou.

      O díly bych se nebál.

      Jestli přecházíš z epicona, měl pevnou osu nebo taky RU? Jestli ano, pohoršíš si. Pokud ne, s pevnou osou bude rozdíl vidlic víc znát ;)

      26, nebo 29?

      0 0
      • scota  

        Mám RU a 26" RB IQ

        0 0
        • Rubi  

          vzhledem si polepsis urcite, funkcne si polepsis jen tim ze bude mazana olejem, pokud nemas tuneneho epicona… jinak v dobach dual airu by sis polepsil urcite, takhle to vyjde nejspis nastejno

          0 0
          • scota  

            Co si myslíš o RL zamykání? Je důležité, nebo je to jen další kurvítko navíc za cca 1100 Kč?

            0 0
            • noviisek  

              Proti tomu epiconu nová verze takový rozdíl nebude. Asi bych jezdil dál epicona a případně bych ho bral s pevnou osou.

              Jinak pushlock je dobrá věc, kurvítko to svým způsobem je. Na závody bych v tom smysl viděl, ale jinak opět peníze navíc skoro za nic.

              0 0
            • Rubi  

              pokud nejezdis zavody, tak je uplne v pohode zamykani z korunky, na druhou stranu pokud zamykas casto, muze to mit pro tebe nejaky vyznam, kazdopadne u starsich reba vidlic se to RL hodne sralo, byla ta mslaba pruzina a dost se to zasekavalo, nevim jestli to uz prepracovali… (meli jsme doma 2 a casem se to vzdycky zaclo zasekavat)

              0 0
              • noviisek  

                Proti starším verzím to trochu přepracovali ;)

                Ale nevím jak moc.

                já mám novou verzi, tak doufám, že mooooc :D

                0 0
              • scota  

                právě že zamykám jenom když jedu delší úsek po silnici

                0 0
    • Mysee  

      Pokud nemáš epicona mazanýho olejem tak předělat, případně poslat Milanovi do tuningtestu. U mě to byla velká změna. Jinak bych radši investoval do novejch zápletů.

      0 0
    • scret  

      pokud mas IQ, tak bych osobne bral vidli s pevnou osou… nerikam, ze je to vylozene nutnost, ale uz i pri tomhle zdvihu se hodi…

      0 0
      • scota  

        S pevnou osou jsou dostupné jenom s taperred krkem.

        0 0
    • tomxxx  

      No všichni básněj nad dual air, ale mě dual air reba nepřišla nic moc. S foukáním jsem trochu experimentoval a nikdy to nebylo ono. Když jsem nafoukal podle tabulky, byl jsme furt na dorazech, když jsem foukal víc, byla necitlivá, když jsem nafoukal víc negativku, přišel jsem o zdvih a rozdíl v citlivosti nic moc. Teď mám sida solo air a foukám ho v podstatě podle jejich tabulky a v pohodě, přijde mi daleko citlivější. Takže solo air za mě určitě lepší, navíc mě fakt nebavilo hrát si s dualem, raději na kole jezdim… Pushlock bych nedoporučil, na minulýchh ročnících to fungovalo na hovno, zamykání na korunce stačí, ale třeba to potunili.

      0 0
      • xshreck  

        Pro mě je teda průběh SA tragický a s citlivostí bych nejásal.

        0 0
      • zzd426  

        A kvůli takovým jako ty zrušili DA :)

        0 0
        • McBlacky  

          přesně

          0 0
        • scret  

          :)

          0 0
        • tomxxx  

          Asi takových lidí bylo víc, co nechtěli polemizovat na bikeforech, jak tu vidli přesně nafoukat. Prostě nafoukat a jezdit, jako je to u všech ostatních vidlic.

          0 0
          • MirosPikos  

            U všech ne, některé se nefoukají :)

            0 0
          • scret  

            tak schvalne, kdy myslis, ze se k tomu vratej?:) davam bolsevikovi rok, maximalne dva:)

            0 0
            • tomxxx  

              Já si myslim, že nevrátěj, maximálně budou dělat obě verze. Ale spíš se zaměřej na R1

              0 0
          • xshreck  

            právě… lidi si řeknou ryba pyčo su king, ale jak jede, je jim u pí. hlavně že jí vlastní. je to in, ne?

            0 0
          • McBlacky  

            vzhledem k tomu, že 90% cyklistů neumí nafouknout správně pláště, tak souhlasím, že DA byla vyšší dívčí

            0 0
          • pepek  

            Už chápu, proč je třeba dělat ostřikovače tak, že se zároveň spustí stěrače. Většina lidí nechtěla polemizovat a mačkat páčku dvakrát.

            0 0
            • McBlacky  

              docela demence, když potřebuješ nastříkat a nechat to chvíli rozpouštět mouchy nebo bordel po parkování pod stromem.

              na dálnici to ale je použitelný dobře, to zase jo

              0 0
              • mr.nikdo  

                Na dalnici stejne na Skodovce pustis nejrychlejsi stirani a pak tam peres kapalinu.

                A nerikej, ze ne.

                Protoze me se aspon toto osvedcilo :).

                0 0
                • Rubi  

                  k cemu je to dobre?

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Rychlejsi stirani – driv vidis.

                    Navic to projede vicekrat ⇒ odstrani to vice bordelu ze skla.

                    0 0
                    • Rubi  

                      jo a hlavne to rychle jezdeni steracu na sucho jim opravdu prospeje :D

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Dej tam trochu vice vody, pak to bude v pohode.

                        Ono totiz ve chvili, kdy tam mas musek tolik, ze nevidis pres okno, ti jedno splichnuti nestaci.

                        V zime na ten mokry bordel to je OK, ale na musky ne.

                        0 0
                        • Rubi  

                          kam mam dat vice vody? pises ze nejdriv pustis sterace na nejrychlejsi a pak tam palis kapalinu → tzn. zpocatku stiras nasucho

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            Delas zaraz. Nez se zvednout sterace, uz tam kapalina je :-P

                            0 0
                            • Rubi  

                              ted uz to dava smysl…:D

                              0 0
                              • mr.nikdo  

                                Ale porad i v tom prispevku ta kapalina napsana byla. Takzeee: Rubiiii – Hovnoooo!

                                0 0
                                • Rubi  

                                  „nejrychlejsi stirani a PAK tam peres kapalinu“

                                  mel si tam mit treba ZAROVEN, nebo HNED

                                  0 0
                                  • mr.nikdo  

                                    A to jako proc? To zpozdeni 1/2 s znamena, ze to neni zaroven ani hned :-P.

                                    0 0
      • allrose  

        taky mi přijde „lepší“ mazat vazelínou než olejem a furt ji přimazávat(SA)

        0 0
      • jonti  

        Se SO je problem, ze kdyz ma byt nejak rozumne citliva, tak chodim docela casto na doraz.

        0 0
      • metr-x  

        Mám opačnou zkušenost. Když mám SA nafoukanou podle tabulky, tak chodí docela pěkně, ale každá větší díra znamená doraz. Proto jí mám fouknutou víc, sice nezobe úplně ideálně, ale aspoň nechodím po dorazu.

        0 0
        • allrose  

          stačí vyvložkovat pozitivku,rozhodně to zlepší

          0 0
          • Evilcleaner  

            a co jsi na to použil? nechat něo vytočit na soustruhu (silon)?

            0 0
            • allrose  

              gumovou nožku,silon ok,objemově tak na 2–3 jejich vložky na 70kg

              0 0
              • MirosPikos  

                Nepasoval by na to špalík, který dávají Suntour do Aurona a možná i do jiných vidlic? Lidi se ho často zbavují, já ho také vyndal, jen nevím, jestli ho ještě nebudu potřebovat. Tak se ho zatím zbavit nehodlám.

                0 0
                • allrose  

                  no jestli to má tak ±23mm průměr a díru

                  k nové vidli možná,ke kolu nic nepřišlo,nižší zdvihy jsou vložkovány,120 bez vložek(kolik stojí kus plastu),když jsem to řešil v čechách ,ještě nebyly..proto samo domo hned

                  0 0
              • siskin  

                jak jsi to tam připevnil?

                0 0
            • McBlacky  

              na to existuje ofiko inzert. Měl by jsi ho dostat k vidli při koupi

              0 0
            • xshreck  

              Kámoě použil kus gripu ESI, měl jeden navíc… tak ho vozím taky.

              0 0
          • biker jura  

            od výroby tam mám dvě jejich vložky+jsem tam dal ještě kousek plastu co jsem měl doma, takže objemově řekněme jako dvě a pul vložky a stejně je ta vidle bud necitlivá nebo se topí ve zdvihu. Už ani tak nechodím po dorazech ale stejně mi při brzdění zajede do půlky zdvihu, což je špatný pro ovladatelnost a to mám 68kg

            0 0
      • McBlacky  

        bud ta vidle nebyla v pořádku, nebo máš blbou pumpu.

        DA podle tabulek dostat na doraz v rámci XC bylo téměř nemožný. Naopak SA na tabulkách jde na doraz snadno a pořád se plácá dost ve zdvihu.

        zamykání na hovno je to mechanický co vypadá jako hydraulický. Klasický pop a pushlock byly zlatý. To nový se vysere ani nevíš :(

        0 0
        • siskin  

          Reba 08 DA ,na doraz jsem ji dostal tak 2–3× za 5let provozu a to jsem foukal dost pod tabulkový hodnoty ,většinou tak 10mm rezerva.

          Teď asi měsíc jezdím sid DA(nejspíš 2012) a na dorazu jsem každou chvíli ,dokonce ikdyž je lehce přefouklá (aktuálně sag cca 15%). :(

          0 0
          • siskin  

            Sid je to tenhle http://www.kupkolo.cz/…-osa_z92764/ ,zdvih 110mm

            Není mi jasný jak může být „závodní“ vidle tak lineární ,jsem z toho lehce rozčarovanej.

            0 0
            • cabbage  

              Vypadá to, že nový SR vidle jsou průběhem přesně pro mne:-D

              Tedy kromě spolehlivosti.

              p.s. příští leden oslavím 10 let s Rebou první generace..

              0 0
            • bimjeam  

              Tiež som z novej generácie reby dosť smutný.

              Keby som bol tušil ako sa to bude správať, tak by som tých 200€ za foxa priplatil. Priebeh to má strašne lineárny, permanentne to mám prefúknuté kvôli dorazom a po mesiaci išla na reklamáciu s vôlou v púzdrach.

              Inak na DA (2010) mi zasa permanentne negatívka strácala tlak a vidla bola tuhá.

              0 0
              • xshreck  

                Dneska jsem pro jistotu otvíral letošní rebu a čučel jsem, jak jsou pouzdra malé a blízko u sebe… navíc krátké vnitřní nožky. Už alespoň vím, proč není tuhá :-)

                0 0
                • biker jura  

                  asi tak

                  0 0
                • bimjeam  

                  No to si ma teda moc nepotešil

                  Som zvedavý, či to v servise dajú dokopy, alebo to bude zasa záležitosť na 1000km.

                  Zhháňať novú vidlu s G2 geo by bolo asi dosť umenie :(

                  0 0
                  • JakeF  

                    Bys tam dal normální a nic by se nedělo…

                    0 0
                  • xshreck  

                    Mám na ní taky nějakou tisícovku a vůle jsem nezjistil, zkusím pro jistotu zítra. A že bych jí zrovna šetřil :-))

                    po sobotě raději rozborka (spíš po dvou fuj sobotách) a stíráky ani bordel nepustily moc. U těch jsem taky zvědavý, jak budou fungovat. Vypadají měkčí, jiná konstrukce.

                    0 0
                    • bimjeam  

                      Už by som sa asi aj ja mal konečne naučiť servisovať vidlu. Len sa bojím, že potom budem už viac servisovať ako jazdiť :)

                      0 0
                      • xshreck  

                        není problém v sezoně povolit dva šorouby, „odrazit“ je, vidlici roztáhnout, vyčistit, nalét olej a zase složit. Servis, který je potřeba nejčastěji…

                        0 0
                        • bimjeam  

                          To asi nie je, ale nejako mám rešpekt pred vecami, ktoré som ešte nerobil (ani nevidel ako na to) a naviac v paneláku na to nie sú zrovna ideálne podmienky

                          0 0
                • scret  

                  jj, klasika, kdysi stara Reba mela cca 1650g? dnes ma 1550 i s osou?:)

                  Nekde se to odrazit musi…

                  0 0
                  • xshreck  

                    Přijde mi malý rozdíl mezi rebou a sidem… rebu měli udělat „odolnější“

                    ale proč že… Futra vypadají ale hodně dostupně, tak by jít měnit měly dobře

                    0 0
                    • McBlacky  

                      původně to tak bylo. Reby co měly plný nohy byly o řád lepší než SID v tuhosti. Pak přešly na dole vybraný a je to podle mě stejný. Respektive už nemám u reby ten pocit, že to jede kam chci. Nahradil jsem to na stejným kole tu starou rebu za novou a hrozná změna, až mě to nasralo :/

                      U sida s tím tak nějak počítám, že to nebude na větší projekty.

                      Jezdit se dá s oběma, akorát už mezi nimi není skoro žádný rozdíl

                      0 0
                      • scret  

                        presne tak, taky to nechapu, jestli vezmes sida nebo Rebu je dneska skoro sumak…

                        Ikdyz Reba bude mit asi o chlup delsi vnitrni nohy… U myho sida 100mm jsou fakt ultrakratky:)

                        0 0
                      • xshreck  

                        já starou rebis chtěl, ale nebyla k sehnání :(

                        0 0
                        • McBlacky  

                          to už neseženeš. Turisti co mají kolo sto let to moc nekupovali díky ceně a aktivně používaný kusy už to mají za sebou na vydřený nohy.

                          0 0
                          • xshreck  

                            právě. Kor na 29. Pokud nejsou nohy ještě vydřený ale jen chycené futra, tak to by šlo v pohodě zachránit :))

                            co nadělám, doba jde dál a musíme si zvykat na naší spotřební společnost. Popláčem si, co z toho.

                            0 0
                          • nitraq  

                            Říkáš, že z mýho zachovalýho DA kousku bude za chvíli ceněnej veterán?:))

                            0 0
                          • Rubi  

                            ja koupil pres leto tenhle rocnik reby , je to 29, DA a za me je to nejlepsi xc vidle co jsem kdy mel, zezacatku ma super citlivost a reaguje i na nejmensi veci a od pulky zdvihu je dost progresivni a jeste se mi ji nepodarilo dostat na doraz, co bych s dnesni rebou sel pri takove pocatecni citlivosti hned. tuhost nedokazu posoudit, nikdy me nelimitovala, na xc podle me precenovana, ale neni to horsi nez RS-1 :D

                            0 0
      • Tomkac  

        mám rebu 2012 dual air a funguje to skvěle.. Sice ze startu bylo potřeba chvilku laborovat, ale našteloval jsem to přesně, tak jak jsem chtěl… měl jsem jak recona, tak i sida solo air a tam prostě jen nudně foukneš to co je napsané v tabulce, popřípadě trochu míň nebo víc a nudně jezdiš :-D

        0 0
        • kyl  

          Tak u dualu můžeš jedině foknout víc + komoru.

          0 0
          • McBlacky  

            cože?

            0 0
            • kyl  

              A co jiného,v negativce větší tlak jak v pozitivce neuděláš.

              0 0
              • Vilém  

                Proc bys neudelal? Jen tim snizis zdvih.

                0 0
                • kyl  

                  To ano ale nic víc.Já jen že se tu už víckrát psalo jak někdo nafoukne neg.víc a vidle je citlivější.Tlaky se srovnaj ale sníží se zdvih.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    je vidět, že jsi teoretik. Nic proti. Zkus to a uvidíš, že v tom je velký rozdíl jestli foukáš stejně, nebo negativku o trochu víc (bez ztráty zdvihu) nebo ještě víc, kdy už o trochu zdvihu přijdeš.

                    0 0
                  • scret  

                    tak to uz asi roky jezdim neco spatne:)) mel jsi vubec nekdy DA vidli?

                    0 0
                    • JakeF  

                      Teď ne cíleně na screta, ale ať to je na konci…

                      Ono to celkem dává smysl, co píše… Je úplně jasný, že nezatížená vidle bude mít menší odtrh, ale bude to tak i ze sagu? V sagu by se měly tlaky vyrovnat a pak odtrh ze sagu bude v obou případech záležet jen na vnitřních odporech. Jen sag bude o trochu víc ve zdvihu.

                      Pokud se pletu, rád se nechám poučit.

                      0 0
                      • pepek  

                        Vyrovnají se síly, ne tlak. Když tam víc natlačíš, posuneš sag, tak zvětšíš neg. komoru, čímž by měla teoreticky déle ovlivňovat zdvih.

                        0 0
                        • JakeF  

                          Jasně, síly jsem myslel…

                          No takže by pak měla mít vidle trochu jinej chod (lineárnější?), ale odtrh by pořád měl zůstat stejnej na úrovni vnitřních odporů, ne?

                          Pak bych teda chápal, že RS se rozhodlo DA zrušit, když u novejch vidlic jde linearitu snadno doladit pomocí bottomless tokenů.

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            Odpory budou trosku rust s tlakama bo se bude vice deformovat tesneni…Jak moc uz zalezi na konkretnim tesneni a jeho ulozeni.

                            Jako teoretik rikam, ze vyssi tlak v negativce je mytus, protoze i s miliprdem navic se (v systemu bez treni) tlaky vyrovnaji:) Se trenim se tlaky vyrovnat nemusi. Co je ale imho podstatene, ze negativka ma doraz na nejaky minimalni objem(urcuje zdvih) a dokud se vidle opira o tento doraz, tak je tupa. Opirat se bude pokud tlak v – bude mensi nez v + (logicky). Pokud bude + a – stejne, tak bude pistek v neutralni pozici, ale do dorazu muze narazit pri zpetnem chodu vidle vlivem setrvacnosti. Teprve az kdyz se negativka „prefoukne“ vytvori se pracovni prostor pistku smerem do roztazeni vidle, tedy vidle se roztahne, narazi o doraz a pak se bud vrati nebo zasekne vlivem treni. Pokud se zasekne, tak dalsi pohyb je usnadnovam tlakem negativky, ktera pomaha proti pasivnim odporum.

                            0 0
                            • JakeF  

                              Heh, no čet jsem to dvakrát a tohle nedávám :). Hlavně vůbec nevím, jak ve vidlici funguje ten pístek, což bude asi hlavní důvod, proč to nechápu :D.

                              Jakej je teda závěr? Na začátku píšeš, že to je mýtus a dole, že teda pomáhá…

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Tak si to precti jeste raz.

                                0 0
                                • JakeF  

                                  Už asi chápu :). Já si představoval doraz jako při stlačení.

                                  Takže vidle s přefouklou negativkou bude citlivější na rázy po tom, co se dostalo přední kolo do vzduchu a vidle se komplet roztáhla. To i celkem dává smysl :).

                                  0 0
                            • pepek  

                              A jseš si jistý, že ten doraz nedělá tlumič? Kam by se ten vzduch foukal?

                              Plocha pístu zespodu je menší=tlaky v rovnováze nejsou stejný

                              0 0
                        • kyl  

                          A pozitivní komora se tím zmenší a tlak se v ní musí zvednout.

                          0 0
                      • scret  

                        jen mi pri tyhle teorii neni jasna jedna vec. Pokud se tlaky vyrovnaj, jak pak ktera komora pozna, na kolik byla nafoukana a vrati se zpet na vychozi hodnoty…

                        0 0
                    • kyl  

                      Bez obav,já si vidle předělávám sám,nemusím kvůli každé blbosti do servisu jak jiní.

                      0 0
    • Pan.Fazole  

      REBA SA 2014

      ty samý pocity co ostatní » musim ji přefoukávat, abych nechodil po tvrdejch dorazech.

      2× za 4mesice co ji mam – prepusteni tlaku do negativky. Ted o vikendu jsem to zkusil pretesnit, vazelínka, olejíček – jako chodí pěkně – ale ta linearita je na p*ču. Říkam si jestli to pro mě nebyly zbytečně vyhozený prachy – jestli by ten o polovinu levnější epicon nechodil po potunění srovnatelně.

      0 0
      • worlusho  

        Po vytunění by nechodil srovnatelně asi náhodou, možná tak před vytuněním by si to mohl porovnávat. ;)

        0 0
      • jonti  

        Staci tam neco vlozit do komory, jak se uz pise nahore.

        0 0
        • biker jura  

          mám tam dvě origo vložky + vlastní kus plastu a stejně to furt chodí moc lineárně…

          0 0
          • Pan.Fazole  

            jaký origo vložky ? nějakej link nemáš pls ?

            0 0
            • biker jura  

              tady

              0 0
              • deadmead  

                Teď jsem se díval do svojí Reby 2013 RL 29" a pod víčkem vzduchové komory nic není. Dle manuálu SRAMu by tam měly být od výroby 2ks tokenů a můžeš přidat další 2. Ale asi až od modelů 2014..

                Tož to abych někde koupil..

                Našli jste někde v ČR?

                V týdnu zkusím zavolat do servisního střediska RS v Brně, jestli náhodou nemají..

                0 0
                • deadmead  

                  Hm.. ale asi to bude chtít i nové víčko vzduchové komory, protože to moje z modelu 2013 nemá žádný závit na který by šly ty tokeny našroubovat..

                  0 0
                  • allrose  

                    vraž tam cokoli co nacpeš do víčka,plastový 2ךpunt od vína+izolačka+díra uprosřed

                    0 0
                    • deadmead  

                      :D gheto style?

                      Ok, špunty k sobě přilepit páskou, chápu.

                      Díra doprostřed, ok.

                      Jak upevnit ty špunty do víčka? Nacpat je tam tak aby držely samy? Nějaká oboustranná páska na vnitřní plochu víčka?

                      0 0
    • K-Paxian  

      A to jsem chtěl pořídit do nové sezony právě rebu 2015, po přečtení vlákna jsem na rozpacích,…a zvažuju jestli raději nepůjdu do starší dual air verze.

      Zajímalo by mně za kolik se nová 2015 reba bude oficiálně prodávat, nebo už jí někde nabízejí?

      0 0
      • scota  

        Já jsem jí kupoval na bike24.de, protože Žitný jí neměl skladem, ani zájem ji objednat. Z Německa jsem jí měl za 3 dny doma.

        0 0
        • McBlacky  

          v čr sehnat dual je už celkem těžký, záleží jaký provedení. Sháněl jsem pro kamaráda 26 ne taper a pár kousků za dobře měl akorát individual bike. Žitný leda fuckoff.

          0 0
          • tomxxx  

            Žitný hlavně teď už koncovejm zákazníkům vůbec neprodává.

            0 0
          • biker jura  

            no třeba dual 27,5 sehnat ani nejde myslím…:(

            0 0
            • McBlacky  

              už ani 29 a ani sid (15mm, taper). Kdyby jedna z nich šla tak zahodím co mám na HT a jdu do dualu. Fakt krok zpět to solo – na moje závodní použití

              0 0
              • biker jura  

                no přesně tak, navíc jak dělají jinou delku vnitřních nohou tak to ani nejde nějak zbastlit… s jiným ročníkem reby apod.

                0 0
            • jonti  

              Hlavne se ani nikdy nevyrabela :)

              0 0
    • pedro89  

      Reba vidlice je celkem spolehlivá a levná/dostupná na údržbu. Jen to jejich zamykání – budeš-li ho mít, moc nevydrží.

      Na trail asi dobrý, ale na XC ježdění je to nechutně lineární, žádná progrese, spíše degrese.

      0 0
      • mr.nikdo  

        A pritom tady neustale ctu, jak je progresivni.

        0 0
        • jonti  

          To platilo leda tak pro prvni 26 Reby, asi do roku 2008, jeste s IS uchycenim brzd.

          U tech dalsich uz s PM to bylo relativne ok – podobne jako ten prvni model upravoval Milan z Tuninktestu, ted u 29er solo air je to prave naopak a jsou velmi linearni. Neni ale problem tam neco nechat vlozit.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Jop. Ale nenapsal, jaka Reba je linearni.

            A jeste 2010 je progresivni :-).

            0 0
            • pedro89  

              I cvičená opice by pravděpodobně poznala, že se to vztahuje k předmětu zakládajícího příspěvku – tudíž model 2015 a jemu podobné.

              0 0
              • mr.nikdo  

                No vidis, a opice je moje prezdivka.

                Ale porad Ti to narusuje jonti s temi vymenitelnymi vic­ky…

                0 0
          • biker jura  

            mám tam dvě vložky + kousek plastového válečku a furt to není nic extra…

            0 0
            • bimjeam  

              Dotaz: tokeny sa dajú dať až od modelu 2014 ?

              Koľko tokenov sa môže dať maximálne do 29" 100mm reby?

              0 0
              • allrose  

                tolik

                0 0
                • allrose  

                  jo a ještě průběh

                  0 0
                  • Rubi  

                    meli by zvolit presne opacnou politiku a to narvat tam z vyroby plny pocet tokenu at je vidle radsi vic progresivni… linearitu ma rado min lidi, ale asi gramy navic z tokenu nebo nevim :D

                    0 0
                  • Rubi  

                    meli by zvolit presne opacnou politiku a to narvat tam z vyroby plny pocet tokenu at je vidle radsi vic progresivni… linearitu ma rado min lidi, ale asi gramy navic z tokenu nebo nevim :D

                    0 0
                    • kubad  

                      blbost

                      0 0
                      • Rubi  

                        proc?

                        0 0
                        • kubad  

                          k čemu je vidle u které nevyužiješ plný zdvih?

                          a to se ti při všech tokenech fakt nepovede, to che opravdu pár lidí, RS dodává vidlcice tak jak myslí že je to nejhodnější, a komu to nesedí může si ji doladit

                          0 0
                          • scret  

                            *1

                            0 0
                          • bimjeam  

                            Najrozumnejšie by bolo továrne tam dať 2 tokeny a k tomu ešte 2 do sáčku pribaliť k vidlici resp. k biku.

                            Lenže to by ich nesmel zhabať predajca

                            0 0
                          • Rubi  

                            a prefucena linearni, se kterou jdes jinak po dorazech je super jo?

                            0 0
                            • kubad  

                              tak si tam dej ty tokeny, jsou standardně v balení k vidlici nechápu co to meleš

                              proto je tam RS přidává aby si to každý doladil podle svého stylu a potřeb

                              0 0
                              • Rubi  

                                pokud nechapes co to melu, radil bych si to precist jeste jednou, nebo 5× …

                                0 0
                                • kubad  

                                  ok takže znovu

                                  a pokud máš problém s linearitou ta si vidlici dolaď tokenama co k vidlici výrobce přibaluje

                                  ještě něco?

                                  0 0
                                  • Rubi  

                                    stejne by to slo udelat s progresivitou, kdysi byly reby progresivni a vsem to vyhovovalo, ted si tu snazis obhajit, ze ty linearni jsou super :)

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      teď jdou doladit, a ja ti napsal že je blbost to tam cpát z výroby, co kolem toho dál rozvíjíš nechápu

                                      0 0
                                      • Rubi  

                                        pisu ze je blbost je delat z vyroby linearni, co na tom porad nechapes

                                        0 0
                                        • kubad  

                                          když myslíš OK

                                          za mě je to blbost

                                          0 0
                                        • scret  

                                          dokazes pochopit, ze RS to dela na nejakyho standartniho jezdce? tzn. radsi to udelaj linearni nez az moc progresivni…

                                          0 0
                                          • Rubi  

                                            kdysi byly progresivni a vsem to vyhovovalo, ted na to standartni jezdec nadava…

                                            0 0
                                            • kubad  

                                              doby se mění, dnes je snaha aby vidle vidlila.

                                              kdysi mělo naopak většina lidí problém využít zdvih, málo komu to vyhovovalo a nešlo to upravit, teď to jde doladit lehce.

                                              0 0
                                            • scret  

                                              praveze naopak, dost lidi si na to stezovalo…

                                              0 0
                                            • zzd426  

                                              právěže naopak… k čemu je bežnému bikerovi, který jezdí cyklostezky a občas si dá nějakou polní cestu, pěšinku (a takových je nejvíce) že mu vidlice využije ani ne polovinu zdvihu a při větších nerovnostech už je tvrdá? a pokud potřebuješ extrémě progresivní vidlici tak hladáš asi něco jiného než je reba… asi nějakého boxxxera bo si nedokážu představit co s tou vidlí děláš… a nebo upravit jídelníček, pokud vážíš 150 kg :)

                                              0 0
                                              • Rubi  

                                                a zil v domeni ze bezny biker ktery jezdi rebu je spis v lese nez na cyklostezkach :) vazim 76 a dual air jsem si vzdy nafoukal tak ze zezacatku byla vidle citliva a konec prakticky nesel dostat na doraz, to je pro me idealni…

                                                0 0
                                              • scret  

                                                Spis bych jen doplnil, ze nez o hmotnosti jezdce, je to o stylu jizdy.. V pripade agresivnejsi jizdy muze jit Reba k dorazu, ale pro tyhle jezdce tam dava RS tokeny…

                                                Dle myho nazoru lepsi, nez jak to bylo driv… Progresivni vidle a neudelal jsi nic…

                                                Mam treba na KHS ted Sida (driv dost linearni R7) a jsem z nej docela nestastny… Prvnich par cm zehli neskutecne, tzn. ty zmizej okamzite a pak to ztvrdne a vyuzivam cca 2/3 zdvihu a vic ani tuk:( Takze clovek misto 100mm jezdi v podstate 60mm vidli…

                                                0 0
                                                • Rubi  

                                                  pak zalezi jestli chces nutne kazdou vyjizku i kdyz jedes polni cesty vyuzit cely zdvih (znam takove lidi), nebo chces mit vidli ktera ti v krizovych situacich nebo skocich necvakne hned nadoraz… jak rikas, zalezi na stylu jizdy

                                                  0 0
                                                  • scret  

                                                    tak zrovna u 100mm vidle nepredpokladam buhvijake skoky…

                                                    Tzn. na bezne vyjizdce pokud u 100ky vyuziju cca 85mm zdvihu, tak jsem spokojeny… Porad zbyva dost mista na prusery…

                                                    Ale kdyz na 150ce nevyuzijes centimetr,dva, tolik te to neboli… kdyz na 100ce, tak to uz zamrzi..

                                                    Me na XC (26) vyhovuje prave ta linearita R7my… kdy az posledni centmetr zdvihu je opravdu na hoodne velky pecky nebo skoky… A priznam se, nikdy jsem ji na doraz nedostal… To uz spis prorazis gumu apod.

                                                    0 0
                                    • gerrard  

                                      Jj ja jsem ji mel tak skvele progresivni, ze byla na preladeni, jinak se na ni nedalo jezdit. Bud vyuzivala jen 2/3 zdvihu nebo mela rovnou sileny sag. Tak opatrne s tim jak to vsichni chteji ;).

                                      0 0
                              • bimjeam  

                                Kubad reagoval na mňa myslím, rád by som si ich tam dal, ale žiaľ som k novému biku kupovanému v auguste žiadne nedostal.

                                Moja chyba, že uvažujem podľa svojich skúseností…

                                0 0
                • bimjeam  

                  Hmm, takže ak tomu správne chápem, tak v nových rebách (2015) sú už od výroby 2 tokeny ?

                  Mám rebu na Treku SF7 (model 2014) bez čiernej anodizácie vnútorných nôh.

                  ROzoberať sa mi to moc nechce, lebo nemám zrovna doma pumpu na vidlice, neskúšal to náhodou niekto pozerať, ako to vyzerá u OEM v reáli ?

                  0 0
    • scota  

      Reba mi bohužel začala pomalu ztrácet tlak ani né po půl roce. Odmontoval jsem víčko (top cap), vyměnil ventilek a objednal O-kroužek. Chtěl bych se ujistit jak je to s mazáním pístku. Ve vidlici je vidět pouze červená vazelína asi PM600 Military Grease. Podle manuálu to vypadá, že nové verze Reby mažou pístek pouze vazelínou. Je tomu tak?

      http://sram-cdn-pull-zone-gsdesign.netdna-ssl.com/…art_2015.pdf

      P.S.

      tokeny nejsou ve verzi 26" 120mm žádné viz manuál.

      0 0
      • Pan.Fazole  

        ano, když sem ji rozebíral (2014) tak trochu cerveny vazeliny jen tam bylo. aplikoval jsem zelenou pak…

        0 0
      • scota  

        Vypadá to že je mírně poškozen O-kroužek 25×2,5mm na víčku.

        0 0
        • Pan.Fazole  

          taky jsem měnil…od té doby neušla

          0 0
          • scota  

            Má být nad pístkem olej, nebo je tam od výrobce pouze vazelína military greese? (Vidlice je v záruce nechci se v ní štourat).

            0 0
            • allrose  

              po týdnu mě její nefnkčnost nasrala,přema­zal(zkoušel různá mazání)a nakonec skončil na originálu nad píst pm600,každý 1/4rok domáznu lehce a je klid

              0 0
              • scota  

                Vyměnil jsem ten O-kroužek za 3Kč. Žádný olej nad pístek nemám tedy dolévat?

                0 0
            • biker jura  

              má tam být vazelína, výrobce to nepíše z ******. oleje protíká a pak to netěsní…

              0 0
              • scota  

                Vyměnil jsem ventilek a O-kroužek a jestli bude vzduch zase utíkat, budu jí muset poslat do Drážďan. Koupil jsem jí za 335 Euro, najel jsem několik málo desítek km a strávil jsem s řešením problémů několik hodin. Výrobce šetří kde může a zákazník ať se stará.

                0 0
      • K-Paxian  

        Prosím tě, když už si to měl ,,rozkuchané" nevíš jak je to se zdvihem u této vidlice? Myslím jestli je napevno daný nebo se dá měnit pomoci spaceru jako u starších verzí?

        Potřeboval bych spíše 100mm verzi a tu nemají na bike24 skladem, tak jsem zvažoval koupit 120mm a předělat.

        Dík

        0 0
        • kubad  

          ne musí se vyměnit táhlo pístku cca 1000kč

          0 0
          • Vilém  

            I ze 120 na 100? Naopak bych to chapal.

            0 0
            • kubad  

              pokud snižuješ, jde to asi uřezat, ale nevím jak to bude se závitem

              0 0
              • Vilém  

                Hm, tak jsem na to koukal do manualu a je to jak rikas.

                Nechapu ty jejich zmeny a myslenkove pochody, ktere je k tomu vedly.

                0 0
          • K-Paxian  

            Dík, to jste mně moc nepotěšili teda, nějak bastlit to nebudu…budu teda muset mrknout po jiné vidlici nebo počkat nejspíš.

            0 0
    • Jakobo  

      Vyuziju tematu. Dokaze nekdo poznat presny typ Sida 30 nebo 32 mm nohy a jestli je to dual nebo single air? Prodavajici pise, ze je bez lockoutu. Kupovat nechci, 26" nemam, jen me to zajima. Dik.

      0 0
      • Vilém  

        28mm nohy, hodne velka vykopavka, dualair, zdvih max 80mm.

        0 0
        • kubad  

          todle je ještě starší verze :D

          0 0
          • Peto661  

            Chlapi tak oplati sa kupovat Rebu 2014? Alebo radsej usetrit 100 eur a kupit Epicona 2013? Ide mi hlavne o odolnost, aby to hned nechytilo vakel a nemusel som menit puzdra. Vdaka

            0 0
            • Vilém  

              Tak vakl te muze potkat u toho, ci onoho, to si nevyberes. Od toho mas zaruku.

              0 0
              • allrose  

                mám jí 3/4 roku a žadný vakl,změna zdvihu se „nekoná“,někomu nemusí vyhovat průbeh pružení(až 2/3 pod brzdou z kopce),údržba je stupid easy… nové pepíky neznám nedokážu posoudit

                0 0
            • kubad  

              a kdes tenhle blud slyšel?

              ****** se muže jak Reba tak Epicon

              osobně bych šel radši cestou Reby

              0 0
              • Peto661  

                Len no neviem, ci zaruku mozes v tomto pripade uplatnit, ked sa jedna o vakel. Ale je mi jasne, ze Reba bude asi o nieco kvalitnejsia ako Epicon. Len by ma zaujimalo, ci je az taky velky rozdiel medzi nimi a ci sa to fakt oplati si priplatit tych 100 eur navyse. Fakt by som bol nerad, ked uz vyhodim tolko penazi za Rebu, aby som musel za rok alebo za 2 riesit vakel. Ved Aj Reba aj Epicon maju ako puzdra ocelove kruzky potiahnute teflonovou vrstvou nie?

                0 0
                • kubad  

                  Vakl je vada, vada se reklamu je, tečka a kde s o to válku proboha četl?

                  0 0
    • Peto661  

      Chlapi tak oplati sa kupovat Rebu 2014? Alebo radsej usetrit 100 eur a kupit Epicona 2013? Ide mi hlavne o odolnost, aby to hned nechytilo vakel a nemusel som menit puzdra. Vdaka

      0 0
      • pedro89  

        Nevyplatí, ta Reba má vakl hned za začátku klidně 100mm nebo klidně i víc. Ten RockShox to vůbec neumí za těch 25 let udělat odolný.

        0 0
        • scota  

          Jak tomu mám rozumět? Jako že má v předo-zadním směru 10 cm vakl? Rusko, nebo USA všechno je to Taiwan ;-)

          0 0
        • Peto661  

          Ne ved jeden chalan tu nieco pisal, ze hned musiel novu Rebu reklamovat, ze to malo vakel, ale tak to bol asi chybny kus. A este ze niekto ju mal rozobratu a tie kruzky boli strasne blizko pri sebe, cize nie je taka tuha ako predosle rocniky zevraj. Neviem preto sa pytam radsej. A chcel by som radsej 120 zdvih a ten Epicon sa da prerobit vyhodenim spaceru, nova Reba nie. A Epicony sa robia aj v 140mm verzii, tak mozno maju aj lepsie puzdra, aby to ten zdvih vydrzalo, fakt neviem no, preto sa radsej pytam, kto ma s takymito vidlicami skusenosti.

          0 0
          • kubad  

            zapoj mozek, sory ale ty tvé komenty zavání demencí

            kup si epicona a ušetři

            0 0
            • Peto661  

              kks normalne sa pytam, tiez som si myslel, ze Reba je top vidla, ale ked som zbadal tuto temu tak neviem neviem, nemusis sa do mna hned pustat za to

              0 0
              • kubad  

                myslím že ti dost lidí napsalo že Reba je OK

                pokud si pořád meleš nesmysly i vaklu tak to opravdu není normální

                0 0
                • Peto661  

                  ja chapem, len fakt som bol prekvapeny, ze tu niekto pisal o tom, ze mal na Rebe vakel, si myslim, ze pri takej vidle by sa to uz nemalo stavat. A Epicona si nejazdil nahodou?

                  0 0
                  • kubad  

                    tak ****** se může všechno, ale od toho je záruka.

                    Epicona jsem jezdil, ale v tunigu OD TT pak je to dobře fungující vidle. ale stejně bych volil Rebu v serii je to podle mě lepší vidlice

                    0 0
                    • scota  

                      Jezdil jsem Epicona 2011 i Rebu 2015 a myslím, že Reba chodí v základu lépe. Možná za to může i ta nové černá povrchová úprava.

                      0 0
                  • scret  

                    kup si rebu a nevymejslej kktiny!

                    0 0
    • Peto661  

      kks normalne sa pytam, tiez som si myslel, ze Reba je top vidla, ale ked som zbadal tuto temu tak neviem neviem, nemusis sa do mna hned pustat za to

      0 0
    • Peto661  

      cize radsej prihodit 100 eciek teda

      0 0
    • Peto661  

      okej teda, tak vdaka za radu

      0 0
      • scota  

        K Rebě dostaneš pumpu a sadu těsnění asi za 1000 Kč. Epicon používá nestandartní manžety i stíráky, což může prodražit servis.

        0 0
    • Peto661  

      .

      0 0
    • Miramar  

      Měl bych dotaz,dá se u Reby předělat zamykání s řidítek na korunku?Případně jestli jo,tak jak:-)?Já zamykání moc často nepoužívám,takže by mi to stačilo na korunce a na řidítkách to zbytečně zabírá místo.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Buď se s dálkovým smířit, nebo pomocí kousku lanka či drátku se sukem vedeným z druhé strany než pův. lanko zajistit vidli v otevřené poloze…

        0 0
      • jonti  

        Nestačí, zamykání z řidítek obsahuje i přužinu, co to drži.

        0 0
      • žvejk  

        mělo by to jít tak, že vytáhneš MC a vyndáš pružinu. A pořídíš manuál páčku na korunku.

        0 0
    • scota  

      Z Reby mi pomalu, ale jistě uniká vzduch. Nafoukal jsem jí na 70 psi a za týden je tam 50 psi. Stáří 0,5 roku zakoupeno na Bike24.de. Jaká je pravděpodobná příčina? Zkoušel jsem měnit ventilek a O-kroužek na víčku. Představa, že budu 30 dnů bez vidlice je hrozná.

      0 0
      • Smazaný účet  

        ojel nad pistek?

        0 0
      • kubad  

        na 99,9% těsnění, ten zbytek je poškrábaná patrona

        0 0
      • vysmátej bajker  

        a počítals s tím že ti trochu ufoukne do pumpičky?

        0 0
        • scota  

          Demontoval jsem vidlici z kola a zkusil jsme jí nafouknout na 100 psi a dát pod vodu ve vaně. Najednou koukám, že mi vylézá levé gufero. Znamená to že vzduch utíká pod pístek, nebo kde by mohl být problém?

          0 0
          • kubad  

            netěsní spodní těsnění komory a z negativky letí vzduch pod stíráky

            0 0
          • allrose  

            říkám to furt ..mazat,namaž pístnici uvnitř neg. komory,píst ze zhora a možná to bude ještě fungovat..nebo oboje těsnení vyměnit a namazat

            0 0
            • jonti  

              Když to až takhle utika, tak mazání už nepomůže, tam je špatné těsnění nebo vnitřek nohy.

              0 0
              • scota  

                Vzhledem k tomu, že vidlice je skoro nová a tedy v záruce poslal jsem jí zpátky do Německa. Doufám, že příčinu závady brzy najdou a odstraní.

                Jak se případně vyndavá červené štelovátko rebound? Stačí ho vytáhnou kleštěma jako u Epicona?

                0 0
                • pepek  

                  Já tomu nerozumím, ale není demontáž vidlice z kola a zasílání vidle do germanie pracnější, než výměna O-kroužku za 2 Kč?

                  0 0
                • kubad  

                  vzhledem k tomu že na těsnění je záruka 3 měsíce, tak je velká šance že to zaplatíš

                  0 0
                • Vilém  

                  Trochu me prekvapuje, ze ty jako prodejce tuningovych manzet do epicona si to nedokazes opravit.

                  0 0
                • scota  

                  Já si zase myslím, že vidlice v této cenové kategorii by měla vydržet více než 6 měsíců. Já chci na kole jezdit a ne se v něm pořád šťourat, i když v ceně byla náhradní sada těsnění.

                  0 0
                  • šlapatko  

                    To je dnešní doba. Pořiď k bajku silničku a můžeš jezdit když je bajk mimo provoz.

                    0 0
                    • scota  

                      Na ježdění do hospody apod. mám starého krosa a tam jsem s vidlicí nikdy nic nedělal (pružinová). Jo a staré Alivio 3×8 byl taky držák.

                      0 0
                      • šlapatko  

                        Kvalita dílů jde pryč. Dražší neznamená kvalitnější. Na zimní jezdění dávám pevnou vidlu , je bezúdržbová a hodí se v případu defektu odpružené.

                        0 0
    • maajkee  

      Jak to tak čtu, tak Reba jde kvalitativně tak nějak dolů, přitom jsem koukal, že nejlevnější maloobchodní cena Reby se teď pohybuje kolem 12 tisíc. To je fakt mazec, když předloni, loni se dala sehnat za 7,8.

      Epicon X1 už se zase dostal skoro na polovinu ceny.

      0 0
      • scota  

        Na Bike24.de od cca 330 Euro

        0 0
        • Vilém  

          Ale jak to pak dopada? Asi maji zdroj z nocni smeny.

          0 0
          • pepek  

            :-)

            0 0
            • scota  

              Naúčtovat výrobci všechny náklady na vyřízení reklamace, zejména čas a příště si snad dají pozor.

              0 0
              • Vilém  

                No, jak uz ti vyse nekdo psal, zaruka na tesneni je kratka.

                0 0
        • maajkee  

          No těch 12 jsem bral za verzi 29 a s pevnou osou. Jiný podle mě nemaj smysl :)

          V tomhle mi příjde Suntour uvědomělejší. 29 verze prostě jen s pevnou osou a nazdar.

          0 0
    • Kysky  

      Oživím…

      Nemáte někdo zkušenost s černýma vnitřníma nohama? Neoprýská se postupem času ta černá barva, či co to je?

      0 0
      • scota  

        Zatím ten černý povrch drží.

        0 0
        • Kysky  

          Kolik máš na ní nalítáno?

          Ty černý kluzáky se mi neskutečně líbí, ale pokud by to za pár kkm mělo být oprejskaný, radši bych vzal MY2014 se zlatými kluzáky

          0 0
          • kubad  

            že se ojebe černá se bojíš, ale že by se mohla ojebat zlatá si v klidu?

            zajímavá logika

            0 0
            • Pan.Fazole  

              :)

              0 0
            • Kysky  

              Neviděl jsem ještě Rebu s ojebanýma kluzákama

              Navíc na černý by to bylo víc vidět

              0 0
              • mr.nikdo  

                Ja jo :-D. Ale jen 1.

                A doted nevime, co to udelalo… Asi nejaka chemikalie :-(…

                0 0
                • Kysky  

                  Ouč tak to na*ere

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Nastesti to je celkem vysoko, U-Turnova Reba 2009 ( :-( ) a uz se tak moc na tom kole nejezdi. Takze Servis, Zabrousit, tady ty casti hodit pod stiraky a jedeme do smrti.

                    Vcera jsme ji zrovna dali dohromady.

                    0 0
      • metr-x  

        Zatím jsem si ani u jedné vidlice RS s černýma kluzákama nevšiml nějakého oprýskání či vydření, jak tomu bylo kdysi u Suntouru.

        0 0
        • Vilém  

          Suntour mel ale ocelove nohy.

          0 0
        • Kysky  

          Tak to je super! Je jedno z čeho ty nohy jsou, jestli se neloupou, tak ty peníze přidat za aktuální model se designově vyplatí :-)

          0 0
          • kubad  

            z toho samého co ty zlaté +/- je to má jinou barvu

            0 0
            • Kysky  

              Já se na to neptal :D ;-) ale dík

              0 0
              • scret  

                nee??:)

                „Nemáte někdo zkušenost s černýma vnitřníma nohama? Neoprýská se postupem času ta černá barva, či co to je?“

                0 0
    • Petr L2  

      Četl jsem, prohledával jsem, ale nenašel, tak to zkusím tady: na trhu je Reba se zdvihem 100 a 120, Specialized, ale má na některých kolech 110 . Někde a nemůžu si vybavit kde jsem zahlédnul debatu, že prý to mají ve Specialized upravené,ale že tam dávají pouze jiný kroužek či co. Nevíte někdo jak to doopravdy je ?

      0 0
      • kubad  

        výměnou tyčky s pístkem jde nastavit zdvih po 10mm je potřeba jen objednat vhodný díl, v katalogu existují po 10mm

        0 0
        • Petr L2  

          Díky,;takže když bych vzal 100mm, tak jí můžu upravit na 110?

          0 0
          • Smazaný účet  

            Muzes…musis si koupit prislusne dily…osobne myslim, ze je to uuuplne zbytecne…

            0 0
          • kubad  

            nechápeš psaný text?

            pokud chceš 110mm musíš objednat 110mm

            teoreticky by měla jít delší zkrátit, ale nemám to ověřeno

            pokud bys chtěl 120mm tak tu bych asi měl mít doma

            0 0
            • Petr L2  

              Chápu, pouze jsem si chtěl ověřit, že je úprava možná oběma směry, tedy, ne jenom pouze omezovat zdvih vyšší. Vím o té vidli prd, tak se radši zeptám, než udělám něco blbě a z textu mi nebylo jasné.

              Jde mi o to, že tu vidli chci dát na kolo, ale pokud bych koupil 120, musím přeplést střed na pevnou osu, protože se 120 jinak asi koupit nedá, takže řeším, že bych koupil 100 a natáhnul jí na 110. Tak proto

              0 0
              • allrose  

                nejdříve bych se zeptal,jestli pístnici seženeš a za kolik.. bavíme li se o soloair,jed­nodušší koupit 120 a nechat jí tak

                0 0
                • kubad  

                  Stoji cca litr a sehnat jde v Německu bez problémů jaký chceš zdvih

                  0 0
                  • Petr L2  

                    Díky moc, ještě mám prosbu, pokoušel jsem se to googlovat, ale nic moc, jak se to německy nebo anglicky jmenuje ?

                    0 0
                    • kubad  

                      11.4018.021.001

                      Air Shaft Reba/SIDB 110mm travel 27.5”/29” – can be used to change travel to 110mm on 27.5”/29” Solo Air,

                      (not compatible with Dual Air)

                      0 0
    • exxonvaldez  

      Poradí někdo jaký je rozdíl,eventuelně co znamená označení RL a RL3? Dík.

      0 0
      • creater  

        RL= Rebound and lockout (really a low-speed compression) adjustment.

        RLT= rebound, ‚lockout‘ and threshold (opens up the damper on big hits if the low-speed comp is closed).

        RCT3= Rebound, compression and threshold (3-positions, kind of like Fox's CTD stuff, a platform damper with open, middle and closed settings)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.