• votroubek.mich

    Ahoj kolům moc nerozumím i když jsem technicky zaměřený člověk. Chtěl bych vyměnit řazení na mtb 27,5" . Momentálně tam je Sram komplet X-3 a páčky X4…Po půl roce to začíná být na odpis a to toho zase tak moc nenajezdím ale co by člověk za ty prachy chtěl že… jezdím v průměru do 10km\den ale i terénem …chci říct že se s tím vážně moc nemažu takže bych rád aby to sneslo i hrubší zacházení . Dokážete něco doporučit ? Rád bych se vešel cca do 8000,–. je to reálný ? Co se rychlostí týče, chybí mi u toho jeden vyšší převod do rychla.

    0 0
    • Vilém  

      Podle ceho soudis, ze to zacina byt na odpis?

      Jak by ti razeni pomohlo k tezsim prevodum? Co je to za kolo?

      0 0
    • Bubaaak  

      Nejsem SRAMař, takže ti nepomůžu, ale i SRAMáci by ocenili, kdyby se vyjadřil znovu a líp

      Řazení – Myslíš páčky? Celý pohon, tedy kliky, kazetu, řazdící páčky, přehazovačka a občas přesmykač?

      Odchází . jak jako? Blbě ti naskakuje řetěz na kazetě? Páčky necvakaj?

      Chybí ti vyšší převod do rychla – Jaký máš kliky? Kolik na nich máš zůbů? Jakou máš kazetu? Kolik na ní máš zubů?

      Takže znovu a líp, protože i kdyby to bylo Shimano, tak to tady jen otevřu a zas zavřu, protože bych vůbec netušil co chceš :)

      0 0
      • votroubek.mich  

        parametry :

        Trojpřevodník SRAM S200 22 / 32 / 42 zubů. Osmirychlostní měnič SRAM X3. Přesmykač MICROSHIFT MS22. Páčky SRAM X4 Kazeta SRAM PG820 s 8 pastorky, 11 až 32 zubů

        Mohl bych začít sáhodlouhým výčtem všech much co to má ale už sem se s tím slušně řečeno nazlobil až až(ne jen já) takže faktem je že to chci všechno vytrhat a dát tam něco lepšího (všechno).

        Něco co by sneslo i trošku dravější styl jízdy a nějakou dobu to vydrželo. Pokud by bylo reálný dostat se do 8000,– mělo to o jeden převod do rychla víc tak prosím doporučte.

        0 0
        • novas752  

          Jedina moznost jsou kliky 22–32–44z, vic se pro horsky kola nedela (a jestli ti nestaci nejakych 60km/h, kolik se na 44–11 da jeste pohodlne tocit, tak asi jiny kolo nebo 2). Naklikej si v gears.mtbcros­scountry.com o kolik ty 2z pomuzou.

          Ted z hlavy nemam moc odhad kolik ktera sada stoji, ale prevody budou tutove 3×9 nebo 3×10 a asi bych sel do Shimana, ktere je levnejsi nez sram.

          Tezsiho prevodu by slo dosahnout i koupi krosovych klik a presmykace, ale muselo by se to vejit do ramu a prisel bys o nejlehci prevody protoze kliky 28–38–48. A/nebo kazetu s 10z pastorkem, coz ale (pokud se nepletu) vyzaduje sram xd orech resp. nejspis cely naboj a oboji (kazeta i naboj) neni uplne levna zalezitost. A nebo vetsi kola. :)

          0 0
          • Vilém  

            No a za kazetu s 10z da polovinu rozpoctu, druhou za nabu a prepleteni zadniho kola:)

            Bylo by dobry, kdyby uvedl o jake kolo se jedna.

            0 0
            • novas752  

              27,5 = max par let stare

              8spd = nejaka levna mr…

              0 0
            • Smazaný účet  

              Tohle osazení je na kolech z decathlonu, takže odtud vítr vane. Nejlevněji vyjde přehodit tam kliky, je tam čtyrhran takže výběr je to celkem omezen. Řazení nevím co má za problém, ty páčky jsou na tu cenu hodně povedený, myslím by stačilo vyčistit a prolit wd.

              0 0
          • Smazaný účet  

            Dal bych tam bazarove X9 devitkove packy a k tomu devitkovou kazetu…X3/X4 packy jsou totalni guma.

            Pochopitlene nove lanka a a bowdeny…vice bych neinvestoval…

            0 0
        • Smazaný účet  

          Za osm tisic koupis kompletni sadu shimano deore 3/2×10 vcetne klik, brzd a kompletniho pohonu.

          https://www.roadbikeshop.cz/…tni-sady-MTB

          0 0
    • Nikovlas  

      Bez ohledu na vše ostatní – uvažuji takto:

      Relativně nové kolo s 8sp sadou X3 až X4 je naprostý low-end – odhaduju původní cenu mezi 10 a 15 tis. Možná míň. Nemá smysl do něj investovat (rozhodně ne do pohonu za 8k) – pokud něco nefunguje, vyměnit – jak někdo doporučoval – třeba použít něco z vyšších řad z bazaru, když to bude ve slušném stavu – ale pak pozor na kompatibilitu. Vyměnit lanka a bowdeny. A časem třeba koupit celý nový kolo.

      Když by ses naopak rozhodnul koupit pohon za 8k, vyšplhá se cena kola někam nad 20 tisíc, ale přitom to bude hrozný kolo (krom těch nových věcí) – těžkej rám, měkký kola, hrozná vidlice… (vzhledem k ceně).

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.