• MiXeR

    Ahoj, mám takový problém, nedávno jsem koupil kolo Merida cyclocross 4 (2008) vel. 58cm, na základě tohoto dotazu, je to přesně to co jsem dlouho sháněl, akorát mělo špatný brzdný vlastnosti, takže na 2. cestě jsem nedobrzdil a narazil … výsledek je takový, že je rám v pr.. :(( . Šlo to přes přední ráfek, vidlici (oboje bez známek poškození), do rámu, kde je spodní šikmá trubka dole promáčklá dovnitř (obnutím), a horní trubka má jemné prasklinky nahoře hned za zesílením, přední kolo je asi o 5 cm posumutý dozadu.

    Myslel jsem že nebude problém koupit nový rám, ale jako naschvál to problém je. Volal jsem přímo meridu – rám samostatně nemají dostupný je pouze rám TEAM – závodní, pravděpodobně bez úchytek. Jediné řešení co mně nabídli je domluvit se s prodejcem, že by přeházel komponenty z CC4 na TEAM a tím mi uvolnil rám který potřebuju. Tam jsem už psal ale pochybuju, že to vyjde (Cyclos Brno).

    Další možnost je koupit celý nový kolo .. a nějak rozprodat komponenty .. ale to by se mi tu muselo válet 30000,– :(

    Nevíte jak je to se svařitelností tohoto rámu a kde to dát v Praze? Měl by to být asi dural .. dát tam nějaké výztuhy (zatím to drží už přes 600km, ale pozoruju, že se praskliny zvětšují), nebo nějaké jiné řešení ?? Koncem června mám naplánovaný Alpy a neci jet zas na prokletým favorituu :(( Díky

    0 0
    • pepek  

      600 km na prasklým rámu a s 2× kratší stopou? Neděláš si srandu?

      0 0
      • Blade  

        Pán je asi gurmán:) BTW, na druhé vyjižďce s novým nezajetým kolem jet tak, abych to napral do čehosi, je taky celkem hovadina, bych řek.

        0 0
        • raceman  

          hovadina to není, z výroby to opravdu nebrzdí…  je tam třeba promazat bovdeny a nejlépe ještě vyměnit špalky…

          jinak pán není gurmán ale spíš sebevrah..... :-)

            
          0 0
          • MiXeR  

            Zase nějaký odhad snad mám .. celou dobu jsem to sledoval a samozřejmě podle toho jel, až cca po 500 se objevila zespoda opravdová prasklinka cca 5mm jinak to jsou nitkový možná jen lak (na ty horní trubce) .. přesnějc to je 790km .. ale to tu pls řešit nechci ..

            0 0
          • Blade  

            No mně je jasný, že to z výroby nebrzdí, proto říkám, že je hovadina s tím jet, jako by kolo bylo už zajetý :)

            0 0
      • MiXeR  

        Tak pravděpodobně koupim poslední kus CC3 .. má stejný rám … měl by někdo odhad za kolik se dají rozprodat komponenty??

        diky

        Vidlice: Cyclo Alloy

        Hlavové složení: Orbit X-CX

        Brzda přední: Shimano BR-R550

        Brzda zadní: Shimano BR-R550

        Středové složení: attached

        Kliky s převodníky: FSA Omega 50–34 Mega

        Řazení: Shimano Tiagra 9 Dual Control

        Přesmykač: FSA FD-RO-C400 31.8

        Přehazovačka: Shimano Tiagra SS

        Řetěz: Shimano CN-HG53

        Kazeta: Shimano CS-HG50–9 12–27

        Náboj přední: Shimano Tiagra

        Náboj zadní: Shimano Tiagra

        Ráfky: Alex DA-22 Black/NC

        Řídítka: XM Comp Road 31.8

        Nástavce na řídítka: –

        Gripy / Omotávka: Merida White

        Představec: XM Comp OS CEN 7

        Sedlo: XM Comp

        Sedlovka: XM Comp SB20 27.2

        0 0
    • ZbynekN  

      V Praze si to můžeš nechat svařit v Cyklo Adam

      0 0
      • TomasJ  

        Nema to zadny smysl. Ram vyhodit a koupit novy. Jine reseni zde nevidim.

        0 0
        • MiXeR  

          Ano rád bych, ale jak popisuju, tak to tak jednoduchý bohužel není :((

          0 0
    • jecnak  

      Muzes zkusit Barese, nebo Cykloadam, ale mam ten dojem, ze ten ram akorat vyhodis. Bez uchytek znamena co?

      0 0
      • t29  

        bez úchytek = bez přípravy pro nosič a blatníky

        taky jsem se na ten rám ptal (Cykloworld Brno) a zjistil to samé, samotný rám jenom ve variantě Team, jinak celé kolo – a nikdo neví, jestli je Team s úchytkama nebo bez nich.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.