Rafky ZTR Alpine, Crest, Olympic, 355 - vydrz, skusenosti

30 nepřečtených
  • o.1

    Co som tu presiel historiu-trochu rozporuplne hodnotenia,ale zda sa, ze by sa dalo na tom aj normalne jazdit, hlavne lahsim vaham, aj ked dlhodobejsie hodnotenia viacmenej chybaju.

    Je tu niekto co jazdi taketo rafky aspon 15–20 tisic km? To sa mi zda taka dolna hranica aby o tom clovek uvazoval, pokial neni sponzorovany pretekar.

    Pripadne mozte pridat aj vahu a co s nimi bolo jazdene :-)

    P.S: sory za 2 nasobne zadanie ale odklepol som to a neslo to uz opravit.

    0 0
    • Chaingang  

      Používám ZTR Olympic napleteny DT Revolutionama dvě sezony, to známená, že za sebou mají přibližně 50 závodů, kilometry nevím. Na treninky ale používám jiny kola. Vážím 72–74 kilo a rozhodně je nešetřím, párkrát už jsem si myslel, že je regulerně po nich (nějaky velky rány,ostry hrany a pod.), ale pořád drží. Za sebe rozhodně můžu doporučit…

      0 0
    • McBlacky  

      sezona 2009 na olympic, dráty 2 1,5 2. Centrováno 2×, ještě je lze docentrovat do roviny

      sezona 2010 na Crest, dráty 2 1,5 2. centrováno 3× a už nejdou dokonale vycentrovat

      ježděno na carbon HT s no tubes a Schwalbe 2,1 plášti. 72kg jízdní styl „race mode“

      sezona se myslí závodní sezona, to je u mě do 2t km.

      Osobně z toho moc nadšenej nejsem a další kola už ZTR ráfky mít nebudou

      0 0
      • JakeF  

        Co je na nich špatnýho? Já myslel, že šlo o niple… A o čem uvažuješ místo nich? Mám objednaný kola na Alpine a žil jsem v tom, že hliníkový ráfky neseženu lepší v poměru cena/váha…

        0 0
        • McBlacky  

          niple občas ulítnou, drát se zlomí to beru.

          záplety na ZTR lehkých ráfcích je ale snadný rozcentrovat. Jednak proto, že díky absenci kalíšků nemůžeš napnout výplet jako u kalíškovaných a druhak toho materiálu je na nich fakt málo. Výplety mám dělaný na tensometru, takže to není tím, že to je blbě zapletený.

          na SJ FSR vozím 400gr XC717ky dvoukalíškovaný ráfky a 2 1,6 2 dráty a nemusel jsem je centrovat za dvě sezony vůbec a to to taky hraním slušně, jednou jsme je dotahoval. Další kola -stejný ráfky- a 2 1,8 2 dráty a max 2× jsem je dotáhl, mají určitě 15tkm.

          za chvíli se tady vyrojí banda lidí co budou tvrdit, že to drží, ale je dobrý si taky přečíst, že to není až tak růžový.

          0 0
          • nox159  

            tak 2k zavodnich km muze byt tak jak 10k normalnich i vice… podle stylu… a kdyz ma clovek vic kol tak menit rafky jednou za 2–3 roky neni tak zle si myslim…

            0 0
            • Draw in soul  

              blbost…já bych jel třeba v závodě úplně stejně jako při běžné vyjíždce :) možná v rychlostním průměru o trochu víc,ale tím to hasne..a rychlost kolům neuškodí .)

              0 0
              • kubad  

                hehe celkem nesmysl asi s nikdy nejel zavod na krev za nekym v haku co

                0 0
                • nox159  

                  nemusi jezdit na krev v haku kdyz jede napohodu prvni… :D

                  0 0
                  • kubad  

                    to by musel byt dobry vul aby odtahl cely zavod na spici.

                    0 0
                    • nox159  

                      u nas tu tak jeden jezdi, na zacatku zacne na konci zkonci…

                      0 0
                      • kubad  

                        tak na nejakem hnojaku to asi jde, ale kdyz se sejde dost kvalitnich zavodniku je to nesmysl

                        0 0
                        • nox159  

                          vsak ja jezdim jen hnojaky co jineho a jak konci velke zavody me nejak nezajima ze bych hledal ve vysledkach… :)

                          ale kdybych mel jet sam tak se na to vykaslu kdyz pred sebou ani za sebou nikoho na zavodech nevidim tak ztracim motivaci slapat :D

                          0 0
            • o.1  

              Mne sa tiez zda ze pri beznom jazdeni dostanu zabrat prinajmensom rovnako, na pretekoch je lahsi teren, upravene trate- menej kamenov a popadanych konarov…

              0 0
          • raf007  

            Tady jeden z té bandy, co tvrdí, že drží. Ty pravděpodobně materiál fasuješ, jinak bych ti snad nějaké profi zapletené s plochými dráty nabídl, třeba bys změnil názor.

            0 0
          • Peslezedirou  

            Navíc jsi zapomněl dodat, že ten ráfek, který vozíš na teréním kole je jen 17mm, přesto je velmi odolný. Mám s ním taky dobrou zkušenost.

            0 0
      • vysmátej bajker  

        Nemohlo by pomoct dát pod niple podložky? dalo by se to pak víc utáhnout?

        0 0
        • kubad  

          100–110kg na které se to dá utáhnout je dostatečná hodnota, běžné ráfky zase o tolik víc nesnesou, v tom problém není

          0 0
    • Pi†el  

      Olympici na zadnim kole vydrzi, dokud nedostanou jednu poradnou pecku. Hmostnost jezdce 78kg..

      0 0
      • roud  

        Jenže ty máš hodně dobrou techniku a stejnak si ho zrušil :O( ale držel ti dlouho :O)

        0 0
      • vysmátej bajker  

        Když dotane „poradnou pecku“ tak de do kytek snad vše? Teda některým stačí jen pecka.

        0 0
        • Pi†el  

          Hold pod podzimnim listim byl jakysi betonovy panel, ci co, ktery sem nevil a asi v 35km/h ho trefil. Predek vzala vidle zadek odnes rafek. „Obycejny rafek“, (dt 317, apod), by to ustal. Mozna uz by nesel docentrovat, ale prezil by to..

          0 0
          • mates555  

            já jsem takto poškodil dvě 717 … jednu jsem vzal o kořen .. tam jsem srovnal bok a už nejde uplně docentrovat … ale jezdí dál …

            pak ta druhá (317 … ale mělo by to být stejný ) .. tu jsem vzal o nějakej betonovej žlábek … a tu když jsem rovnal tak praskla …

            ale já mám oproti tobě kolem 90–95 kg … takže to může být i tím …

            0 0
          • Pi†el  

            Ups. Nevil melo byt nevidel..

            jinac 317 mi vydrzel pres 10 tisic km,nekolik rovnani sbortene steny a spoustu prasaren. Pravda, pak jiz nesel docentrovat, ale stale byl funkcni..

            0 0
    • Darius  

      dovolil bych si diskusi rozsirit jeste o rafky FRM 333 a 388

      co byste doporucili misto DT XR4.2d (XR400)? jsem rozhodnuty pro bezduse, ale vaham nad rafky, bojim se male odolnosti… Zatim je mi sympaticky FRM 388, nejaky material tam snad je, ma kalisky… jizdni styl XC, jezdec 75kg

      0 0
      • delfyn  

        já teď jezdím Remerx Magic a za míň peněz než ostatní a super, ale zatím jsem ho dal jen na přední kolo. Plášť se dává hůř, ale zatím jsem ho nerozstřelil a váha super

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.