Rada při koupi 29er CUBE vs MERIDA - 2013

22 nepřečtených
  • Dandula007

    Ahoj,

    jsem tu úplný nováček, snad nic nepokazím. Prodal jsem kolo Acstar Stream velikost rámu M (18)velikost kol 26 a moc chci kolo velikosti kol 29er. Měřím 175 cm a váha 75 (pokud to k něčemu je).

    Mam vybrané 2 značky kol, včetně modelů.Jiné než uvedené kupovat nechci. Jedná se o modely:

    Merida Big Nine Lite 1500 2013

    http://www.sterba-kola.cz/…te-1500–2013

    CUBE LTD SL 29" 2013

    http://www.cubebikes.cz/…29–2013.html

    Mam nervy z toho, že si prostě nemohu vybrat. Obě značky znám pouze z internetu, nikdy jsem kola těchto výrobců nejezdil. Kola jsou sice rozdílných cen, ale nabízí se mi zakoupení za 33.000kč obě značky.

    Chci poprosit o malou pomoc při rozhodování.

    Jezdím 3–4 amatérské závody ročně, sám pro zábavu, silnici se snažím vyhnout a mam rád jízdu terénem.

    Předem děkuji za rady a názory

    0 0
    • Azmir  

      Taper vidlice, lepší brzdy mluví pro meridu, proto bych vzal ji.

      0 0
      • Dandula007  

        Jako neznalý nevím co je u vidlice označení taper. Vidím jen fox a co se týká brzd maguro nedosahuje kvalit shimano SLX?

        Děkuji

        0 0
        • Azmir  

          No měl jsem tu čest si projet obojí, jak magury, tak SLX a SLX byli snad ve všem lepší, kratší chod, větší brzdný účinek, ty magury jsou hrozné houby, snad ještě větší než staré shimana, v tomhle si mylsím že SLX vedou, jinak taper sloupek by měl zajišťovat trošku větší tuhost. Navíc merida mi přijde i hezčí, ale to je subjektivní.

          0 0
        • Smelina  

          Tapered krk = kónický krk vidle

          0 0
          • Dandula007  

            Děkuji za vysvětlení a reakci, překvapily mě hlavně ty brzdy. Pojem Magura ve mě vyvolával perfektně odvedenou práci. A shimano, to je pro mě osvědčená kvalita.

            Kónický krk předpokládám, že vidlice je v tomto případě bytelnější, lépe sedí a odolá případným nárazům.