prodloužení hlavového systému A-head

20 nepřečtených
  • pee.tr

    Zdravím, chtěl bych se dotázat na zkušenosti s namontováním a používáním tohoto komponentu http://www.jmctrading.cz/…50Zn1ak8.php

    Koupil jsem si starší silniční kolo Author a stále se mi zdá, že mám moc nízko řídítka (alespoň dle zvyku z předešlých kol), přičemž jiný způsob zvýšení (kromě použití jiné vidlice) jsem nezjistil.

    Předem děkuji za vaše reakce a zkušenosti.

    PS: Rád si přečtu i něco o vašem rozdílu výšky sedla a výšky řídítek.

    0 0
    • akula  

      další možnosti jsou použití představce s větším úhlem, nebo vlaštovky s větším zvednutím

      0 0
    • scalar  

      Asi by bylo nejlepší dát sem fotku toho kola…

      0 0
      • pee.tr  

        Přesně tak, až přijedu domu večer, tak ji sem dám. ;-)

        0 0
    • alinceb  

      Zkusenost mam. Podobny nastavec sem vozil,protoze sem koupil vidli s kratkym sloupkem a predstavec nemel poradne na cem drzet:( Funkci to splni a na silnicce by nevadila ani nizsi tuhost a pevnost (ja ho vozil na mtb,kde dostava vetsi zahul). Negativum je o dost vetsi hmotnost kompletu. Pokud mas karbonovou vidlu,tak bys ztratil vahovou vyhodu – ta potvora vazi asi ctvrt kila:( Radsi zkus nejaky stavec treba 10 stupnu do pozitivu a dostanes se na rozumnou vysku. Popr. muzes jeste natocit rodla nahoru (stejne vetsinou drzis dualy) – jak sem tak koukal, tak v profi pelotonu se rodla vozi hodne nahoru (treba Armstrong)…

      0 0
      • pee.tr  

        Taky si říkám, že to bude těžký. Ale gramy nehoním, na mém kole není karbonovej žádnej díl. ;-)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Chvíli jsem to vozil, pak jsem problém vyřešil novou vidlicí. Montáž i funkce bez problémů. Především to zřejmě nebude možné použít pro vidlici s jiným než ocelovým krkem – vnitřní průměr krku musí být buď těch 22,2 (už se dlouho používá pouze u některých nejlevnějších kol) nebo 25,4. U duralového a nejspíš i karbonového krku (nemám zkušenost a určitě bych to nepoužil) bude vnitřní průměr o poznání menší. Myslím, že nová ocelová vidlice na silničku nevyjde o moc dráž než tento extender (je otázka jak by poznamenala celkový design kola). Podle mne to má smysl pouze u „dražších“ (třeba starších odpružených vidlic s ocelovým krkem). Nebo v případě, že ani 30 cm krk není dost…

      0 0
      • pee.tr  

        tak přikládám fotky. Je fakt, že otočením by se to lehce zvedlo. Podle mě jsou ta řídítka nízko. Jakej máte vy názor?

        0 0
        • Vilém  

          Celej ten posed mas dost divokej:)

          Na te fotce je ale smerem dolu, do negativu, ne?

          Osobne bych an takove kolo v klidu koupil predstavec s trochu vetsim uhlem a dal jej smerem nahoru.

          0 0
          • pee.tr  

            Divokej? Jo, to máš asi pravdu, asi jsi to nazval prvým slovem. ;-) Mohl bys být ale ještě konkrétnější? Vím, že to možná bude i tím posunem sedla dopředu. Ale jezdím za sezonu kolem 3 tisíc km do práce na renovovaným favoritu a ten je prostě stavěnej od výroby jako mnohem menší kolo, a tak asi tím mám zvyk mít tělo hodně vpředu. A na tomhle jezdím takový katší závody po okolí a zjistil jsem, že mi to právě po tom posunu sedla dopředu vyhovuje víc.

            0 0
    • scalar  

      Ten adaptér bych určitě zavrhnul – vysoká cena, nárůst hmotnosti a další nepevný díl, rozhodně není pravda, že silnička je v této oblasti nějak méně namáhaná něž bike.

      Řešil bych tento problém zakoupením karbonové vidlice s delším krkem, na bazarech nebo Aukru bývají už kolem 1000,– Kč – vyřešíš si posed, snížíš hmotnost, zvýšíš pohodlí – prostě kolo posuneš kvalitativně výš.

      0 0
      • pee.tr  

        Jak to je dnes s pevností karbonových vidlí? Pamatuju si před pár lety jsem kecal s jedním závodníkem a měl obavy z děr na silnicích, aby mu to neprasklo. Přeci jen karbon je pevnej, ale křehkej. Nebo dnes už je to lepší?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.