• Smazaný účet

    Zdravím, prosím o posouzení zamítnutí reklamace. Jedná se o synovo řídítka na koloběžku do skateparku. Jezdil na tom jednu sezonu a našel prasklinu ve sváru. Viz foto.

    Je mi jasný, že tyhle věci dostávají zabrat, ale zas po pár měsících je vyhazovat úplně nechci. Ty řídítka stojí 1600.-

    Máte někdo zkušenost s něčím podobným, případně jak nejlépe postupovat? Nebo to nechat plavat?

    Díky.

    0 0
    • novas752  

      Do 6 měsíců od koupě musej oni dokázat tobě, že to není výrobní vadou, od 7 měsíců od koupě naopak musíš dokázat ty jim, že to výrobní vadou je. Takže bych to nechal plavat nebo si budeš muset nechat zpracovat posudek od nějakýho znalce přes svařování. A bůh ví jestli tam nějaká vada je, když ty koloběžky ani nemaj odpružení, tak prostě dostávaj čočku, ostrý netlumený rány atd.

      0 0
    • Petulda  

      Pokud byla kolobrnda pouzivana v souladu s navodem, nenechal bych se odradit. Odpoved prodejce je podle klasicke sablony Please Fuck Off.

      Obratil bych se na CIO, mailem, a prodejce bych dal do kopie. Mne tenhle postup jednou pomohl. 10 min po odeslani mailu mi prodejce volal, ze reklamaci vyridi.

      0 0
    • MirosPikos  

      Jestli máš dost času, klidně jdi do sporu… ale vzhledem k ceně řidítek bych to neřešil. Je to běh tak na 1 až 2 měsíce. Řešil bych to u rámu za 20k ale ne u této věci jejíž hodnota byla těsně před prasknutím max 800,–. Prodejci bych klidně řekl, že nemám čas se tím zabývat i když jsem v právu a buď požadoval slevu na nový díl a nebo už od něj nic nekoupil.

      0 0
      • zdenal8  

        NJ. Ale to je přesně ten přístup, kuli kterýmu oni to na začátku automaticky zamítnou. Počítají s tím, že to necháš být. Sem tam někdo se ozve, tak mu to nakonec uznají. Každopádně náklady na reklamace mají mnohem nižší právě kuli těm, co to nechají být.

        0 0
        • Petulda  

          Přesně tak. Zavírat oči nad šlendryjánem není dobrý přístup.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Zda se mi trochu nefer chtit novy riditka, kdyz vidim jakej to dostava zahul. Ale trochu jsem cekal pristup:

            Nabizime vam slevu treba 300–500 na nove riditka ve stejne cene. A nebudu mit problem a zas tam nakoupime dalsi veci. Asi se na to vyspim a rozmyslim postup.

            Dik za nazory.

            0 0
            • Petulda  

              Pokud je to na ten zahul staveny, pak mi prije nefer, ze to riditka nevydrzej.

              0 0
              • Kubánec  

                Takže půjdeš reklamovat sjetý pláště a cvaklou duši? Za ty prachy to přeci musí vydržet 2 roky jako prd. A co teprve řetěz. Nebo sešlapaný boty…

                0 0
                • Petulda  

                  Ne. Nepisu o beznem opotrebeni uzivanim. Tematem vlakna je neco jineho.

                  0 0
                  • Kubánec  

                    A jak se to pozná u řiditek? Kolikrát s nima můžeš fláknout o asfalt?

                    0 0
                    • kubad  

                      Přesně tak, pokud sou řídítka obouchane, tak tezko uznat reklamaci

                      0 0
                      • Petulda  

                        Jakoze by reklamaci uznavali jen u nepouzitych riditek :-D ?

                        0 0
                        • kubad  

                          tak řiditka asi nejsou určené k tomu abys něma mlátil o zem nebo?

                          0 0
                          • Petulda  

                            Pokud máš pocit, že tohle někde tvrdím, tak…

                            Moc si domýšlíš namísto abys úsilí věnoval správnému čtení.

                            0 0
                            • kubad  

                              nevím o čem píšeš, každopádně si přečti vyjádření k zamítnuté reklamaci a pak si rozvíjej dál teorie

                              0 0
                              • Petulda  

                                Přesně o tomhle – místo vymýšlení pitomin pozorněji čti.

                                Vyjádření prodejce jsem četl – klasická prázdná automatická snaha to ze sebe shodit. A je vidět, že je hodně lidí, na který to funguje… A toho nepoctiví prodejci zneužívají.

                                0 0
                              • Rychlej turista  

                                Mi právě to vyjádření přijde jako uznání reklamace. V první větě se sice snaží formálně vyvázat z odpovědnosti konstatováním, že takto jsou vyrobena všechna tato řídítka, ale hned v druhé větě přiznávají, že jsou si vědomi toho, že prodávají žďorb, který při běžném používání nemusí vydržet. Jinými slovy řečeno – občas to praskne a pak zkoušíme odolnost kupujícího při reklamaci záměrným chybným použitím pojmu opotřebení (ušpinění, poškrábání apod. při zachování funkčnosti) namísto použití pojmu destrukce, protože k ní by během záruky při běžném používání nemělo dojít a je proto důvodem k reklamaci :-)

                                0 0
                        • jIrI___  

                          Jako by sis nevšiml, že na B-F obecně funguje takový paradox ve smyslu reklamuju já = musí uznat všechno, reklamuje někdo jiný = jakákoliv reklamace je nesmyslná. Na věci podobného rázu se tu ani nemá smysl ptát :)

                          0 0
                          • Mustafa  

                            Spíše bych to viděl na lidi, kteří pravděpodobně nikdy nezažili jaký neuvěřitelný blbosti jsou schopný a ochotný tvrdit reklamující kvůli často minimálním částkám. Rozhodně tím nemyslím zde řešenou reklamaci, to je zcela mimo mé znalosti. Nějaké klišé typu že prodejce s reklamujícím vždycky vyjebe jsou blbosti a myslím si, že případy kdy někdo s někým vyjebe, jsou tak v 90procentech ve prospěch zákázníků.

                            0 0
                            • Sunshine 29  

                              +1

                              Mě osobně bylo vždy vyreklamováno vše, co jsem považoval za relevantní řešit – bez keců a vždy v pohodě. Vzhledem k reakcím tady mám asi neuvěřitelnou kliku :)

                              0 0
                              • Barak  

                                Se divím, že jsi někdy něco vubec reklamoval. Kdyz je vsechno ten spotrebak, ze jo.

                                0 0
                            • jeniiiik  

                              Aktuálně borec u obchodníka reklamuje kopnutý ráfek.

                              Při koupi kola říkal, že se mu nejlépe jezdí po schodech po šesti pivech. Prodejci dělá celkem pekla, vyhrožuje. Chce posudky atd. Jedná se o reklamaci na kole asi za dvacet tisíc. Ráfek sice koply je, ale tak málo, že nebýt na tom místě nálepka, tak to ani nejde poznat.

                              Někteří jsou fakt dementi. :)

                              0 0
                • Sunshine 29  

                  Mám na to stejný názor. Prostě je to komponent, který dostává záhul a s tímhle bych po čase prostě počítal.

                  Petulda: chodíš reklamovat hospodskýmu i vychcaný pivo?

                  0 0
                  • Petulda  

                    Tos zvladnul vymyslet jen takhle pitomy priklad?

                    Ja to za sebe beru tak, ze pokud se vec pouziva k ucelu, ke kterymu byla urcena, musi minimalne po dobu zaruky vydrzet. Od toho ta zaruka na kvalitu vyrobku jaksi je. Vyjimku tvori zminene bezne opotrebeni dlouhodobym uzivanim.

                    Pokud by vsichni stahovali kalhoty jako ty a ten druhej, nikdo by nikdy nic nevyreklamoval.

                    0 0
                    • Barak  

                      Přesně tak. Pokud jsou ta řídítka určená k drsnejsimu zacházení, měla by vydržet a reklamovat bych. To je jak, kdyby mi prasknul ram určený na DH a prodejce to zamítl, že naše stopy používání a bylo s ním ježděno v parku.

                      0 0
                      • kubad  

                        tak odřený a odřený je rozdíl, a prodejce snad dokáže posoudit míru a způsob poškození

                        0 0
                        • Barak  

                          Tak to ses dost naivní si myslím. Možná máš na věci nebo na prodejce štěstí a nikdo se s tebou nesnažil *******.

                          0 0
                          • kubad  

                            ne nejsem, ale dokážu posoudit co je na reklamaci a co je moje vina

                            0 0
                            • Sunshine 29  

                              +1

                              0 0
                            • Barak  

                              Nechci se zbytečné přetahovat, pokud jsou ta řídítka určená do skateparku, měla by vydržet. Ať se tazatel rozhodně o dalším postupu sám.

                              Rád bych viděl, jak bys nad sezonu jezdenymi a prasklymi riditky mavnul rukou.

                              0 0
                              • kubad  

                                z fotky nepoznám co mají za sebou, nevím jaká je na ně záruka, tyhle díly mají občas jinou

                                s tím co píšeš souhlas

                                0 0
                            • Petulda  

                              To si jen bláhově myslíš.....

                              0 0
                              • kubad  

                                v pohodě budu klidně bláhově myslet dál.

                                0 0
                                • Petulda  

                                  Koupíš si řídítka určená na ježdění v parku. Budeš je pár měsíců jezdit, skákat, několikrát spadneš, ale pády na řídítkách nezanechají žádná zjevná poškození. Po pár měsících řídítka prasknou.

                                  Podle jakých konkrétních nevyvratitelných atributů nezpochybnitelně posoudíš, jestli je to tvá vina nebo jestli je to na reklamaci?

                                  0 0
                                  • kubad  

                                    ale pády na řídítkách nezanechají žádná zjevná poškození

                                    tys je viděl? ja ne a proto nedokážu posoudit oprávněnost reklamace, a dokážeš si představit že právě komponenty na tvrdší zacházení můžou mýt jiné záruční podmínky?

                                    0 0
                                    • Petulda  

                                      :-D Nepřekvapils. Úhybný manévr namísto konkrétní odpovědi na konkrétní otázku. ****** místo chlapa.

                                      Vidíš někde v mém textu, že se tě ptám na posouzení oprávněnosti reklamace :-)? Nebo jen nechápeš význam jednoduše napsaného textu?

                                      No nic… :-). Bodka.

                                      0 0
                                      • Sunshine 29  

                                        Tvrdit o někom že je ******, protože má jiný názor je trochu hloupé. Ale od klávesnice je každý hrdina.

                                        Nepřekvapils.

                                        0 0
                                        • Petulda  

                                          To souhlasim. Proto taky o nikom netvrdim, ze je srac kvuli tomu, ze ma jiny nazor. Pricinna souvislost je jina. Cti pozorneji, je to vcelku neslozity text.

                                          0 0
                                          • kubad  

                                            Asi to máš v zivote těžké:)

                                            0 0
                                          • Sunshine 29  

                                            Obecně tvrdit o někom, koho vůbec neznáš, že je ******, je sráčství velkého kalibru…

                                            Větu „Čti pozorněji…“ pokaždý přepisuješ, nebo kopíruješ? Máš i jiné zájmy kromě internetového boxerství?

                                            0 0
                                            • Martin  

                                              Možná na to má skriptík a klávesovou zkratku…

                                              0 0
                                            • Tencovozikmin  

                                              Nikdo neumí číst pozorněji a málokdo umí pochopit psaný text petuldou,musíme se to naučit,nebo že by uspořádal nějaký odborný seminář…jak pochopit text psaný petulinkem

                                              0 0
                                              • Sunshine 29  

                                                Obávám se, že to je pro něj věc krajně nepřijatelná,

                                                to by musel odhalit své pravé, nevirtuální já – a to asi není žádoucí:)

                                                0 0
                                                • AussigBiker  

                                                  Třeba je to life coach pozorného čtení a provádí tady guerilla marketing a před Vánoci oznámí speciální kurs, pro členy bf s bezva slevou :-)

                                                  0 0
                      • Breakpain  

                        Ano, to máš pravdu, ale předpokládám, že se to vztahuje na „rupnul“ při ježdění. Nikoliv rupnul na následek nárazu do něčeho / pádu. Viz DH kolo, vydrží dost, ale záruku Ti neuznají, pokud se budou ohánět tím, že to ruplo nárazem/pádem ;-)… Což je bohužel diskutabilní, bo můžeš mít smůlu, ale pochybuju, že s tím lze něco udělat…

                        0 0
                        • Barak  

                          To jistě, ale v zakládajícím příspěvku se o žádném takovém nárazu prece nic nepíše. Není to ani uvedene jako důvod v zamítavé stanovisku prodejce. A nevyplývá to jednoznačně ani z fotek.

                          0 0
                          • Breakpain  

                            Tak jsem si to asi špatně vyložil ;-), už jsem myslel, že se to bude ubírat tímto směrem :-)…

                            0 0
                            • Barak  

                              Jestli ty nebudeš náhodou povoláním nějaký reklamační technik.:-)

                              0 0
                              • Breakpain  

                                A nato jsi přišel jak ;o)… Jen silně pochybuju, že má něco záruku na pády a nárazy :)… a většina DH kol atp hraje spíš na „crash replacement“, aspoň mi to tak přišlo.

                                Ne, já spravuju aplikace ;-) – IT

                                0 0
                                • Barak  

                                  Dělal jsem si srandu.:-) Myslel jsem to jako narážku na to, že neřešíš, co vlastně zákazník reklamuje, ale rovnou bys to šmahem zamítl s odůvodněním, že jde o následek nárazu/pádu.:-)

                                  0 0
                                  • Breakpain  

                                    ach so :-)… já totiž ani tuhle reklamaci neřeším, jen jsem se vetřel :D

                                    0 0
                                  • AussigBiker  

                                    Ajťáci maj licenční ujednání, všechno je chyba uživatele :-)

                                    0 0
                                    • Breakpain  

                                      ;o)

                                      0 0
                                    • Smazaný účet  

                                      Já jim věřím ;-)

                                      Chyba je vždycky mezi židlí a PC :-)

                                      0 0
                                      • Bubaaak  

                                        Windows, spíš microsoft

                                        0 0
                                        • Smazaný účet  

                                          Delam support pres 20 let…a vetsinou je to user error+lhani (zatajovani vlastni chyby)

                                          0 0
                                          • Bubaaak  

                                            To je a souhlasím :)

                                            Jen jsem si vzpoměl na jedno školeni a ptali se nás, jakou zkratku ve Win používáme nejčastěji – jedna holka řekla „ctrl c“ asi 20 kluků řeklo: „ctrl alt del“

                                            0 0
                                          • AussigBiker  

                                            20 let, to musi na jednom zanechat nasledky :). Jojo, lidi lzou, rikal to uz Doktor House :)

                                            0 0
                                            • Martin  

                                              jo, 20 let v IT je pro zdravý rozum konečná. koneckonců je to vidět :)

                                              0 0
                                              • AussigBiker  

                                                Hlavně ta podpora. Já necelejch 20-cet let a už to na mě pomalu asi začíná přicházet :-)

                                                0 0
                                          • Japhy  

                                            +1

                                            0 0
                                • becis  

                                  V tomhle tě překvapím :)

                                  Nedávno jsem trošku špatně odhadl skok a ohranil dopad. Ozvala se rána a karbonový ráfek E13 byl na dva kusy. No nic poslal jsem jim fotky i s popisem toho jak se to stalo a nový ráfek už mám zdarma doma v rámci reklamace :)

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    No, prodejce ma v tomto pripade „cerneho petra“=kdyz mu to vyrobce neuzna, jde cela cena prodejci z marze…

                                    0 0
                                  • Breakpain  

                                    A nemají ty karbon e13 trochu jiná „pravidla“? Se jen ptám ;) …

                                    BTW: ustáls to nebo Tě to sundalo? Posledně, co jsem udělal ze zadního kola kvádr, tak jsem se prolít a ruply i chrániče, hech :-/… (krk, rameno). Od té doby už mám trošku bobky z toho hranění :-)…

                                    0 0
                    • Sunshine 29  

                      Reklamoval a vyreklamoval jsem toho spoustu (včetně prasklýho rámu), ale ty řídítka evidentně dostaly blbou ránu a tam je dle mě chyba na straně uživatele.

                      Ten příklad je tak absurdní jako tvoje obhajoba „reklamace všeho“.

                      0 0
                      • Petulda  

                        Já ale neobhajuju reklamaci všeho… To jsem nikde nenapsal ani to z mých textů nevyplývá…

                        0 0
                        • Sunshine 29  

                          Tvoje texty jsou na dlouhou diskuzi. Skoro jako Bible, jen sofistikovaněj­ší.....

                          0 0
                          • Petulda  

                            Jj, tvé klasické bla bla v osobní rovině namísto rozumného argumentu k věci.

                            Tahle tvá metoda vymyslet si nějaký blábol a vymezit se proti němu, jako by ho psal tvůj předřečník, jen abys mohl vykřesat spor, je už okoukaná…

                            0 0
                            • Sunshine 29  

                              Já se s tebou přít nebudu. Škoda času.

                              0 0
                              • Petulda  

                                Zatim se pres jen sam se sebou, se svymi vymysly. Viz ona „reklamace vseho“ nebo ze udajne povazuji nekoho za srace pro jeho nazor. Oboje tvuj vymysl, ne ma slova.

                                0 0
                • zdenal8  

                  Tak řídítka nejsou plášť nebo cvaklá duše. Podle tý tvojí teorie by se záruka nevztahovala na nic. Když ti po půl roce přestane fungovat nová televize, tak to taky necháš a půjdeš pro další, protože si na tu půl roku starou moc koukal a prostě se opotřebovala a přestala fungovat?

                  0 0
                  • Sunshine 29  

                    A když tu televizi hodíš ze schodů (což je evidentně tvoje chyba), půjdeš ji reklamovat že nefunguje?

                    Víš co se s těmi řídítky dělo? Posoudíš na dálku podle fotky? Tak to jsi velkej formát.

                    BTW mám vůli v zadní stavbě, pošlu ti fotku a rekneš mi který ložisko to je a na kterým dropu to odešlo jo?

                    Předem díky :)

                    0 0
                    • Petulda  

                      Zase debilita – televize je určená k házení ze schodů?

                      0 0
                      • kubad  

                        a kolo?

                        0 0
                        • Petulda  

                          Kolo taky není určený k házení ze schodů. Nicméně o házení kola ze schodů tohle vlákno není, takže promiň, jsi úplně mimo.

                          0 0
                          • kubad  

                            a o čem to vlákno je?

                            0 0
                            • Breakpain  

                              přátelé, pojďme se shodnout:

                              Onuce,

                              Venkovan,

                              Petulda

                              Je lepší na tyto nicky nereagovat, jsou mimo realitu. Docela mě irituje, jak dokážou zasírat vlákna kecama o ničem – bez potravy troll obvykle zhebne, tak je nekrmte ;-)…

                              0 0
                              • gerrard  

                                Sorry jak, ale Onuceho z teto bandy sracu vynech. :) Je svuj, ale dokaze pobavit na rozdil od techto trotlu co si jen ladi internetove ego.

                                0 0
                                • Goob  

                                  Tak. Naopak bych na ten seznam přidal RomanaII.

                                  0 0
                                • Breakpain  

                                  nene, neustoupím ;)…

                                  maximálně se můžeme shodnout na tom, že to tu mrcasí jiným stylem ;-)

                                  0 0
                                  • gerrard  

                                    Tak kazdy to ma jinak. :) Ja si jeho vlakna rad prectu a jeho fotostory taky rad shlednu.

                                    0 0
                                • Rorejs74  

                                  Souhlasím, Onuce je sice taky magor, ale neškodnej a občas i zábavanej a roztomilej.

                                  Romana II bych taky přidal na seznam, i když proti Sralťuldovi je to jen odvar.

                                  0 0
                              • kubad  

                                :D

                                0 0
                    • Barak  

                      A jak ty podle stejne fotky posoudis, že to na reklamaci není? Nevidíš v tom trochu rozpor?

                      0 0
                    • zdenal8  

                      Tak televize je na koukání, proč bych jí házel ze schodů. Koloběžka do skateparku je určená pro ježdění ve skateparku, tak by měla něco vydržet. A předpoklad je, že se na ní taky padá. U televize se jaksi pád ze schodů během sledování filmů nepředpokládá. Takže to už sem zase motáš trochu nesmysly.

                      Pokud máš problém s kolem a je v záruce, nevidím důvod, proč nezkusit reklamaci a taky proč se hned vzdávat po prvnim zamítnutí. Nevim, proč bych ti měl diagnostikovat ložiska podle fotek.

                      Někteří prodejci to tak prostě mají, že nejprve reklamaci automaticky zamítnou. A prostě se najdou lamy, co to tak vezmou a radši to nechaji být.

                      0 0
                      • Petulda  

                        Taky mě udivuje, jak se tu mnozí přiznávají, že si s nima prodejci můžou vytírat ****** a ještě si to obhajujou… :-).

                        0 0
    • Tom-T45  

      Ty řídítka jsou prasklá zespodu u středové trubky, čili síla, kvůli které to prasklo, musela působit na konec řídítka zespodu nahoru. Normálně když se o řídítka opřu, tak tlačím opačně shora dolů. Na kolobrndě ve skateparku nejezdím, ale nedokážu si představit „běžnou situaci“, při které by se řídítka zatížila takovým způsobem, aby takto praskla. Pokud se to stalo při nějakém pádu, (tak to asi obchodník vyhodnotil), tak zcela rozumím zamítnutí reklamace.

      0 0
      • plzakj  

        Ty jsi jeste kolobezkou nevyndaval viko od kanalu?

        0 0
        • Tom-T45  

          To je nějakej trik? To sem na jútúbú ještě neviděl :-)

          0 0
      • Soreno  

        To jako když chceš dostat freestylovou koloběžku do vzduchu, tak tlačíš seshora do řídítek?

        0 0
        • Tom-T45  

          Jak jsem psal, nemám zkušenost, ale předpokládám, že jezdec nadskočí a zároveň přizvedne koloběžku, čili řídítka přenášejí pouze hmotnost koloběžky, což je v podstatě zanedbatelné zatížení. Naopak při doskoku se jezdec o řídítka opře, takže síly jsou řádově větší. Stejně jako řídítka na kole, taky za ně občas zatáhnu, když chci nadhodit přední kolo, ale největší síly na ně působí shora jak jsem do nich opřený.

          Napadlo mě, ale to už si opravdu vymýšlím, že se to mohlo stát třeba tak, že majitel sjížděl z nějaké překážky, koloběžka mu sklouzla a řídítkem narazila zespodu do horního okraje sjezdu. A tím se dostáváme zpět k debatě o tom, co všechno by měla freestylová řídítka vydržet a co už je za hranou.

          0 0
    • McBlacky  

      z třetí fotky je vidět, že úplně lehký život neměly. Bylo by těžký, ne-li nemožný, dokázat, že to je chyba materiálu a ne opakované pády.

      kdo jezdí tvrdší věci a občas padá, musí počítat s tím, že materiál hoří. Stačí se podívat na to kolik šrotu se vyrobí za víkend třeba na závodech enduroserie :) a že by to někdo chodil reklamovat když se smotá o strom nebo zahodí kolo do šutrů se moc nestává.

      0 0
      • mr.antik  

        od toho se dělají všelijaký ochraný folie,aby to člověk neposílal na reklamaci uplně dobitý, to se pak argumentuje fakt těžko že to je vada materiálu a že to nepřejel vlak

        0 0
        • McBlacky  

          bys musel mít zalepený komplet kolo :)

          myslím, že zdravej přístup je na disciplíny kde vím, že jezdím pana/orel kupovat takový komponenty, který člověka extra nemrzí (vzhledem k jeho finační hladině kde se pohybuje).

          0 0
      • michomin  

        Na fotce je vidět, že prasklina jde ze sváru. Na jedné straně. Klidně je možné, že při při výrobě udělali blbě na té straně svár – „vyrobili“ vrub, použili nevhodný materiál a co já vím.

        Usuzovat tedy na základě několika odřenin, že rám byl nadměrně zatěžován je přinejmenším unáhlené a nechápu zlostné a stupidní reakce některých uživatelů, třeba ta od Sunshine o vychcaném pivu.

        0 0
        • Sunshine 29  

          Já nejsem zlostnej, jen mi to přijde kravina reklamovat spotřebák. Ale ať si každý reklamuje dle svého uvážení.

          0 0
          • Barak  

            Asi si pod pojmem spotřebák představujeme každý něco jiného.

            0 0
            • Sunshine 29  

              Evidentně ano.

              0 0
              • mates555  

                A co pak spotřební materál není když řidítka ano ?

                0 0
                • Sunshine 29  

                  Celý kolo je spotřebák…jednou všechno odejde.

                  0 0
                  • Bubaaak  

                    To je i planeta země, vlastně všechno na světě je spotřebák

                    0 0
                    • Sunshine 29  

                      Planetu bych z toho vynechal, ale jinak jsou to jen věci. Kola, auta, krámy o který ve finále nejde.

                      0 0
                      • michomin  

                        Takže je vyloženě nemravné cokoli reklamovat, když je to ten spotřebák.

                        0 0
                        • Sunshine 29  

                          Jak jsem psal, je mi to jedno, jen jsem si dovolil vyjádřit názor.

                          0 0
                        • gerrard  

                          Uz mesic sebou taham led zarovku z IKEA co vydrzele jenom 2 mesice a premyslim, jestli mne tech 70,– Kc stoji za ten projebany cas reklamaci. :)

                          0 0
    • michomin  

      Milý poki, ty nám řekni, kdy a kde jsi to koupil, ať jsme moudřejší a nevěříme z vody a víme, kde nenakupovat.

      Jinak to zamítnutí je poměrně kuriózní i když asi ne vzácné. Prodavač nahodil „kvalifikovaně“ první větu (jako obvykle si to vycucal z prstu), druhá věta je ryzí nesmysl. A jsou tady lidé, kteří si myslí, že takhle je to v pořádku.

      0 0
    • Fran-tic  

      Řidítka jsou dodřená solidně, o tom žádná. Ale tohle není prasklina od jebnutí o zem nebo od poškození, ale celkem jasně ve sváru. Podobnou logikou se můžete vykašlat na reklamace kol, když objevíte prasklinu, protože to je od používání.

      Někteří prodejci jsou v tomhle (řekněme se státnickou noblesou – zmrdi), a pak to končí tak jako u kolegy rok zpět, že jsem musel dělat lomovou analýzu, aby mu u nejmenované české firmy začínající na a a končící na thor uznali reklamaci.

      0 0
      • michomin  

        Máš pravdu, Author byl a jak čtu, tak je expert na zamítání reklamací. Vlastní zkušenost.

        0 0
    • Smazaný účet  

      Se zeptám jen pro jistotu:

      sedlovku Giant se špatně vlepeným zámkem v záruce, jako druhý majitel s pobočkou prodejny v jiném městě, než bylo kolo zakoupeno, je zbytečné se tam ptát na výměnu a trapasit? :)

      0 0
      • mr.garisson  

        Podle legislativy jako druhý maitel máš smolíka, ale pokud máš původní doklady, můžeš se domluvit s prvním majitelem, že to budeš reklamovat jeho jménem. Legislativně to jinak nejde. Pokud nemáš doklady, na sobě to má nějaký seriák a dealer to přijme, tak proč ne.

        0 0
      • roud  

        Domluv se s prvním majitelem ať ti to vyreklamuje ;)

        0 0
      • kubad  

        na dokladu většinou není jméno :D, pokud je tak buď to zkusit, a neříkat že to nejsi ty, nebo přes toho na koho je to psané

        0 0
        • mr.garisson  

          U sedlovky ne, pokud to kupoval jako celé kolo, možná ano.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Jméno tam je, stejně mu ji asi pošlu, protože, když přiznám v inzerátu, že je do vrtule, můžu si z ní udělat tak akorát dildo.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.