Pohodlí karbonové vidlice oproti hliníkové

13 nepřečtených
  • Michael147

    Zdravím vás cyklisti,

    Chtěl bych se zeptat silničkařu na zkušenosti s karbonovou vidlici.

    Je jízda na silničce s karbonovou vidlici pohodlnější(lepší tlumení nárazu, menší přenos vibrací) oproti hliníkové tak, že se vyplatí investovat do karbonové vidlice za účelem většího komfortu a požitku z jízdy?

    Mám na kole hliníkovou vidlice a na rozbitějších silnicích to je peklo. Mám konkrétně tuhle vidlici:

    http://dily.maxbike.cz/…-bila-leskla

    Rám kola je hliníkový slitina 7005 sl

    Děkují za vaše odpovědi

    0 0
    • Fran-tic  

      jo, pohodlnější to o něco málo je, ale že bych to poznal až tak…víc udělají kola, tlaky a pláště mi přijde :)

      0 0
    • Singlespeed  

      Dve vrstvy omotavky, sirsi plaste a nizsi tlak v nich udelaji mnohem vic nez vymena vidlice. Stara hlinikovka mi prisla po nekolika letech intenzivniho provozu, ze zmekla a po vymene za karbon jsem nic nepoznal.

      0 0
    • Michael147  

      Dle informací, které mám a které mi řekli v cyklobchodech je výhoda karbonové vidlice v nižší váze oproti hliníkové.

      Je tomu tedy tak ?

      0 0
    • BLACK1E  

      Hodně záleží na druhu karbonu. Ale celkově se mi to zdá jako dost přeceňovanej materiál. Byly časy, kdy jsem si pořizoval karbonový sedlovky, řídítka a tak. Poslední dobou vozim co mi přijde pod ruku a mám o starost míň.

      0 0
    • jonti  

      Vetsina lepsich kol poslednich asi 5–10 let jinou nez karbonovou vidlici nema, proto skoro nikdo nema zkusenost s vymenou vidlice na stejnem ramu z hliniku za karbon.

      Za me se urcite vyplati jako prvni poridit sirsi plaste, 25mm, nebo i 28 pokud projdou ramem a vidlici.

      0 0
      • Singlespeed  

        Starší rideři zkušenosti mají. Třeba já měnil hliník za karbon na dvou silnicích. Byla to jen otázka designu a toho, že jsem si chtěl udělat radost. Teď už bych na na to kakal.

        0 0
    • Vilém  

      Kdyz karbonovou, tak komplet, vcetne krku.

      0 0
    • ludak  

      Čau,nechci nějak chytračit ale na rozbitý silnici je to peklo i na HT.Chce to vybírat trasy.

      Ale můžu konstatovat že po přechodu z oceláka na hlínu je to fakt nepohodlný ale karbon je fajn(myslym i rám karbonovej)

      0 0
      • Martinson  

        Provedl jsem výměnu rámu i vidlice. Hliník Author za Meridu s karbonovou vidlicí a vlepenou karbonovou stavbou (rám ve výprodeji za příjemnou cenu). Rozdíl jsem vnímal hlavně v krizovkách – vymetená díra, obrubník. Dneska už mi to nepřijde, ale z první jízdy jsem byl nadšený.

        Taková ocelová zahnutá vidle na favoritu ale pružila taky slušně.

        0 0
        • ludak  

          Já karbon nikdy nechtěl ale dobrá cena za supr kolečko mě lapili.Takže přechod z hliníku na celokarbon(i se­dlovka,rodla s představcem)je prostě změna.Jediný FAKT co jsem zaznamenal bylo že jsem pochopil co to je když se někde psalo že rám pěkně žehlí nerovnosti.

          0 0
    • VladexAndroid  

      mě by zajímalo srovnání vidlic- i s titanem a s různými druhy ocelí -hi-ten cr-mo columbus reynolds.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.