• zapl

    Rád bych vyměnil manželce pláště na treku,ale nevím které by byly nejideálnější. Michelin Transworld Sprint Ritchey Kenda nebo pokud víte o jiných budu rád. Díky moc

    • dancing dog  

      Coby bejvalej crossař mám dobrý zkušenosti s touto Kendou

      www.cyklo-slachta.cz/…k-879-30tpi/

      • Žulda  

        Ty teď mám, na zadním už po 1700 km trochu sjetý, předek je OK. Ale za ty peníze je slušný, jede dobře po silnici, bahno jsem taky zkusil a dalo se to.

        • dancing dog  

          já sem těžkej + z kopce sem srab a dost brzdim, zadní sem měnil právě po cca 1700km… taky si myslím, že za málo peněz docela dost muziky…

          • Žulda  

            Těžkej jsem taky. A jak tak koukám, tak mám ale tenhle plášť v rozměru 42–622.

      • zapl  

        Je nějaký velký rozdíl mezi těmi co jsi uvedl a Kenda 42–622?Jinak díky moc

    • Kubiczech  

      Ja zrovna na crossu zadne extra rozdiy mezu plasti nepozoruju. Takze z pohledu zivotnosti mi Ritchey vydrzeli hodne dlouho. Ty Micheliny mam ted, zkusenosti ale zatim zadne – mely by byt udajne schopne i mimo asfalt.

    • pepko  

      ja som zostal pri ritchey speedmax .. bohuzial som uz naposledy nezohnal 700×32, tak mam teraz 700×35 … ale ved to je jedno …

      • Žulda  

        Ten jezdí kámoš a když jedeme spolu, jsem na Kendě z kopce setrvačností o dost rychlejší. On jezdil dřív jen silnici a nadává na něj, že je pomalý.

        • pepko  

          dik za info … aspon viem preco som taky pomaly :-))))

          len ci je to iba tymi plastami :-DDDD

          • Žulda  

            Ale asi jo, proporčně jsme oba ± stejný. LEda by to bylo tím, že jeho kolo stálo 2,5× tolik co moje, tak si tu jízdu vychutnává :D

    • DoomHammer  

      mě zaujal tenhle – www.cyklo-slachta.cz/…k-849-30tpi/ – vypadá docela solidně

    • Opice  

      Jednoznačně Schwalbe Smart Sam. Jsem s ním moc spokojená a žádný jiný bych už nechtěla.

    • Simpi  

      rád bych oživil tohle téma. řeším nové pláště na trekové kolo, je to kolo spíš na ježdění na pivo, popř kolem Berounky po cyklostezce, abych se nebál, že mi ho ukradnou. Žádný terén nebo něco podobného. ideálně tak do 500.

      Takže klidně něco rychlého a lehkého. nebo na váze moc nezáleží a mám spíš řešit pohodlí? díky za názory

      • Jakobo  

        Asi se mnou nebude spousta souhlasit, ale v tvem pripade je to skoro jedno. Spis bych se zamyslel jestli 1) jezdis po skle – v tom pripade neco tezsiho, odolnejsiho (tady asi nejlepsi Schwalbe Marathon), 2) spatna silnice a tvrdy hlinikovy ram – spis objemnejsi plaste, pokud ti nejde o rychlost, ale o pohodli tak aspon neco kolem 42 mm, 3) jezdis hodne potme – reflexni prouzek zboku plaste, fakt to sviti ikdyz je cele zadni kolo zasmykane od retazu. 4) jezdis ciste po asfaltu nebo i polnacka, lesni cesta – pak nejaky hrubsi vzorek. 5) cena

        Obecne nemam dobrou zkusenost s levnymi znackami jako CST, Kenda apod. a to nekolikrat. Tezke, mala odolnost, pochybny vzorek…

        Par typu se kterymi mam zkusenost, netvrdim, ze splnuji vyse uvedene:

        Maxxis Wormdrive = Ritchey Speedmax = Schwalbe CX Comp (vsechny dost podobne, horsi nebo zadna ochrana proti prurazu, levne, celkem rychle, super na kazdodenni dojizdeni do prace a vydrzi pomerne dost 6000+ km). Ten CX Comp je z nich asi nej, Maxxis nejvetsi pohodli, Ritchey neurazi nenadchne.

        Nejaky Schwalbe Marathon – jsou tezke, ale vydrzi veky, velky vyber rozmeru a typu, stredni cena. Mam na cestovnim biku Plus uz 3. sezonu asi 6000 km (kolo a brasny hodne pres 40 kg) a vzorek neubyva a neubyva.

        Parkrat jsem se spalil s levnyma jako CST tusim City a par dalsich od CST, Kendy nebo Rubena Hook (?) sjety po 800 km. Nebrat ani na plecku.

        Libi se mi tento Hutchinson, ale zkusenost nemam, https://www.kupkolo.cz/…uzek_z90650/ a netusim jakou ma vydrz. Je to uzovka, takze zadne pohodli, ale je mi sympaticky ten jednoduchy vzorek prave do mesta, protiprurazova ochrana a reflexni prouzek.

        Jinak jak jsem psal, neco od Schwalbe Marathon apod. je jistota.

      • T(h)omik  

        Na treku (crossu) se mi výborně osvědčily AT Rolling stone (700×42). Po silnici frčí, v lehkém terénu lecos poberou a nepíchají se. Cena kolem 400Kč za kus.

        • Jakobo  

          Ty vypadaji dobre a vzhledem k sirce budou asi pohodlne. Co je dobre je, ze jsou sokulata narozdil od tech Wormdrive nebo Speedmax. Jaky mas na nich najezd? Ja se ale k temto plastum nedostanu, vetsinou nejeke prihodim na kupkole, koloshopu apod. kde tyto plaste nevedou :-(

          • T(h)omik  

            S tím nájezdem záleží kudy a po čem jezdíš. Mě na zadním kole začaly ztrácet vzorek po nějakých 2500 km, i když tam ještě nějaký zbýval. Vepředu pořád v pohodě. Jezdil jsem silnici a terén tak 60:40.

      • ciki  

        Minulý týden jsem koupil synovi a teď i sobě, za tu cenu lehké (výprodej 299,–kč/kus) , odvalují a kevlarguard. Schwalbe marathon racer. Jinak jsem jezdil maxxis overdrive asi 6 let, které jsou na páru o čtvrt kila těžší, ale bez defektu 5 let, to je pravda.

        • Fran-tic  

          vypadají moc pěkně, jaká je tam odolnost? uvažuju, že bych jel v létě někam hodně na jih, kde by mohly hrozit nějaké trny atp., tak jestli se to dá nebo si nepřiplatit za nějaký greenguard.

          • mr.ricardo  

            Mam je na zimaku v kevlar verzi 35mm, najeto cca 3500km, predni v pohode, zadni tak na polovine, jsou tichy a paradne jedou. Defekt jeden, prejel jsem akatovou vetev, nejak se zvrtla a trn projel z boku. Jinak kaminky, sotolina, zimni posyp v pohode, ani nejsou moc posekany, za me super trekingovej plast.

      • 7021  

        Pokud po asfaltu a šotolině, tak rozhodně Conti ComfortContact, kupoval jsem je před dvěma lety asi 400 za kus.

    • petrun  

      Budu se znovu opakovat. Vyzkoušel jsem spoustu crossovych plášťů ale nakonec vždycky zvítězilo pohodlí v podobě Schwalbe Land Cruiser 47×622. Cokoli jiného mi připomíná jízdu na sbíječce. Velké boční zuby podrží na blátě a přitom diky širokému a hladkému středu jedou.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.