• karpl

    Chtěl bych znát Váš názor,které pláště jsou nejvhodnější na trek.Jezdím většinou po asfaltce,mimo asfalt minimálně.Momen­tálně používám Ritchey Speedmax(dodány při nákupu kola).Máte někdo zkušenosti s níže udanými plášti?Budu vděčný za Vaše názory.

    Anketa: Který je z nich nejlepší???

    0x
    0%
    3x
    19%
    0 0
    • MlokCZ  

      Ani jeden.

      Na asfalt s minimem ježdění mimo a pro tuhle šířku, tak jednoznačně Marathon Racer 622–40.

      Oproti těm vybraným bude o třídu rychlejší a současně také mnohem lehčí. Odolnost díky raceguardu přitom pořád velmi slušná.

      A ještě není až tak drahý jako třeba Supreme.

      Tady za slušnou cenu

      http://www.bike-discount.de/…-x-1–50.html?…

      Při dvou kusech je to 20,9 euro za kus. A poštovné tam mají levné, jen 6 euro (takže se vyplatí i levnější objednávky).

      0 0
      • karpl  

        Děkuji za tip.Díval jsem se na netu a našel jsem toto:

        http://www.mojekolo.cz/…-reflex-drat

        Vypadá to,že do nich půjdu. :-)

        0 0
        • MlokCZ  

          To je těžší a současně levnější drátová verze. Má skoro o 100g více. Naštěstí v tomto případě je patka jediný rozdíl a směs a ochrana raceguard je stejná.

          Takže až na mírně vyšší váhu by neměl být v ničem horší.

          0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
      • scalar  

        Marathon Racer můžu taky doporučit, vozím ho v zimě na asfalt hodně po vedlejších cestách s posypem a dvě zimy bez defektu. Mám šířku 35, stačí.

        0 0
    • MlokCZ  

      A kdyby nutně musel být z těch vybranch, tak ten Marathon.

      Obyč verze Marathonu bude ale pořád o hodně pomalejší než Marathon Racer a také o hodně těžší. Aspoň bude mírně odolnější než Racer.

      0 0
    • TeryPV  

      Trochu to zde oživím. Momentálně mám na treku pláště Schwalbe advancer, které jsou parádní na ježdění po pěkném asfaltu, ale potřeboval bych ještě něco co by se dalo použít univerzálně. Na asfalt a lehký terén. Přemýšlel jsem nad Schwalbe Racing Ralph 35×622 ale přijdou mi tenké…Máte nějaké zkušenosti případně návrhy jaké univerzální pláště ? Díky

      0 0
      • nooski  

        Zkusil bych http://www.bikesport.cz/…locross-race Na krosce vozím více silniční Cyclocross Speed a jedou velice dobře.

        0 0
        • nooski  

          Prostě Continental Cyclocross Race v kevlaru.

          0 0
          • TeryPV  

            Vypadá dobře :) Jen s Continetalama nemám zkušenost…bohužel ze zkušenosti jsem nejméně, skoro žadné, problémů měl se schwalbe takže nevím co tato značka, ale možná by nebylo od věci vyzkoušet…díky za radu :)

            0 0
            • nooski  

              A z mého okolí jsou zase největší problém se Schwalbákama, ale silničními. Na silnici mám vynikající zkušenosti s Contíky, tak je teď proháním i na krosce. Při 6 barech to nejede o moc pomaleji než silnice, ale na štěrku to pak pochopitelně trošku klouže, ale nic, co bych nezvládl :-) A navážil jsem něco málo pod 350g za kus, což je za ty peníze velice slušné + jdou tyhle pláště na ráfky Fulcrum Racing 7 nasadit pohodlně rukama.

              0 0
      • scalar  

        Když to chceš i do terénu, tak proč se připravit o část pohodlí úzkými plášti, využij potenciál kola – dej tam Geax Barro Race 29×2,0 (v reálu mají tak 45mm šířky):

        http://www.primeshop.cz/…barva-cerna/

        0 0
        • TeryPV  

          No to jo, ale to už je vyloženě do terénu, mě šlo spíš o to, když se o víkendu vyrazí na nějaký výlet, kde nebude čistě jen silnice ale místy i nějaká ta polňačka tak aby to nebyl problém, pač advancery jsou naprosto super na silnici, ale na polňačky ani trochu. Tyhle co máš v odkazu mi přijdou už do středního terénu a to až tak nepotřebuju…ale dík za radu :)

          0 0
          • Singlespeed  

            Úzkého Racing Ralpha 35–622 mám na kole. Vzorek je docela výrazný. Na polňačky, louky, šotolinky a podobně velmi dobrý. Vepředu podrží, dozadu mi dezén připadá zbytečně hrubý, klidně bych použil něco trochu méně zubatého.

            0 0
            • TeryPV  

              Jsem rád, že se našel někdo, kdo ho má :) A jaké foukáš tlaky? na mých necelých 110kg totiž potřebuji aby to jelo na silnici a trochu tlumilo na polňačkách a tak :)

              0 0
              • Singlespeed  

                Při mých 90 kg foukám průměrně kolem 3,5 baru. Když jedu jen po asfaltu tak 4 bary, když převažuje lehký terén tak 3 bary.

                0 0
      • TeryPV  

        Ještě mě napadl plášť Fast Fred. Co myslíte, byl by použitelný ?

        0 0
        • Singlespeed  

          Fast Freda 35–622 jsem jezdil minulý rok. Mimo asfalt i na asfaltě docela dobrý vepředu i vzadu, pocitově rychlejší než Racing Ralph 35–622. Vzadu moc dlouho nevydržel, velmi rychle se sjel.

          0 0
          • TeryPV  

            Jsem přemýšlel, že bych ho vzal ve 40–622 to by mohl být snad i dobrej plášť na takové pohodové ježdění :)

            0 0
            • Jakobo  

              Zalezi na konkretnim vzorku, ale 622–40 je takove minimum, kdy je plast uz jakz takz pohodlny. Ted mam treba na mysli Maxxis Wormdrive 42 mm, Ritchey Speedmax 40 mm, oba stoji kolem 250 Kc, pri 3.5 atm jsou na silnici dostatecne svizne a na horsi silnici vyrazne pohodlnejsi, nez nejaky 622–35. Na tom Wormdrive jsem loni najel 6000 km s 2 defekty, zadni je sjety, predni porad jak novy, celkem bych je doporucil na nenarocne jezdeni do prace silnice/polni cesta. Na jaro uz mam nahozene ty Ritchey, ale zatim to vypada podobne.

              Ty uvedene plaste jsou pri te cene a kategorii low end bezkonkurencni, treba plaste od Rubeny maji 2× hmotnost a sjel jsem je po 1000 km.

              0 0
              • TeryPV  

                No díval jsem se a udávané pláště jsou spíš v kategorii 300 – 400,– :) No právě jsem si taky říkal, že těch 40–622 je asi minimum pro takové nějaké „pohodlí“… ještě jsem přemýšlel nad 29er crossmarkama ale nechce se mi za ně dávat 600,– a ještě kdž vím jak rády defektovali ve 26er kevlar verzi. No mě se ten Schwalbe líbí že ho mají teď za 200,– a ve 40 verzi… Ale ty co jsi psal Ty vypadají taky nadějně :)

                0 0
                • Jakobo  

                  Cena se dost mění, třeba teď koupíš na kupkole oba po 289 Kč. Ale díval jsem se na koloshopu mají nějaké Bontrager LT1, 700/42, na mtbr mají celkem slušné hodnocení, ale hmotnost bude nejmin 650 g, to uz je hmotnost nejakych Schwalbe Marathon s green guard. Je ale docela mozne, ze maji vrstvu proti defektu, mel jsem kdysi podobne plaste od Bontrageru a fungovaly 100%.

                  Prave vyber plastu typicky na kolo do prace, co maji aspon tech 622–42, to se jeste bezproblemu vleze do ramu krose i s blatnikama neni nejak velky. A pokud je pozadavek nizsi ceny, vahy kolem pul kila, aby aspon neco vydrzely a mely nizky valivy odpor, tak nabidka takovych plastu je hodne mizerna.

                  Jsem si vzpomnel, je tu jeste jedno vlakno o plastich na crosse, Mlok tam daval tabulku vysledku hodnoceni z nejakeho nemeckeho casopisu, ale co si pamatuju jen nektere znacky, pro zajimavost doporucuju precist.

                  0 0
            • Singlespeed  

              To jo, jen ta výdrž je slabá. Já teď vzadu vozím Smart Sam 37–622 a ten se ojíždí docela pomalu. Ale je to drátová verze, takže je trochu těžší.

              0 0
              • TeryPV  

                No jo jenže SS je trochu jiná cenová, navíc já na tom nebudu jezdit pořád, spíš to mají být druhé pláště na víkendové pohodové výlety po asfaltu a polňačkách, do lesa mám fulla a na cestu do práce po silnici primární Advancery… Takže by mohly ty FF snad i něco vydržet :)

                0 0
              • Karlíííík  

                jj, Smart Sam je dobrá volba…maj dobrou výdrž na asfaltu, jedou a ani v lehkém terénu na těch polňačkách nezklamou.

                0 0
                • TeryPV  

                  No jenže se dělá jen v 37–622 a já chtěl aspoň 40 :-(

                  0 0
                  • scalar  

                    Smart Sam se dělá i 42–622, ale asi jenom v drátu. To už budou ale podstatně rychlejší ty Geaxy Barro. U plášťů nezáleží jenom na šířce a vzorku, ale i na tom, jaká je použitá směs a jakou mají hmotnost. Takže klidně pláště, které jsou užší a s opticky rychlejším vzorkem mohou být pomalejší (mít větší valivý odpor a horší kontakt s povrchem).

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.