• vasado

    Ahoj,

    vybírám pláště na cyklokrosku a chtěl jsem se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenosti s těmato Continentalama – http://www.kupkolo.cz/…r_89820.html nebo tadytěma Vittorkama – http://www.kastar.cz/…-2–3–41.html

    nebo pokud máte nějaké jiné návrhy :-) ale nechci do nich investovat víc než 1k za plášť… nejezdím závodně, ale zase bych chtěl aby to trochu jelo :-) PS: galusky ne.e

    Díky moc za rady

    0 0
    • Smazaný účet  

      S těma contíkama jsem byl spokojenej, vzorek se nezanáší bordelem, celkem dobře odvalují na asfaltu…

      0 0
    • Smazaný účet  

      mám Racing Ralphy a jsou super

      0 0
    • vasado  

      a ještě mě napadlo, nevíte o jiné barvě než je černá? vim, že tufo děla červené, žluté či šedé ale jen u galusek…

      Tak kdyby někdo věděl o nějakých barevných :-D díkys (krom těch bílých geex nebo co to je, ty jsou přes rozpočet :-D :-D )

      0 0
    • Forester  

      zkusím se přiživit.

      po 2tis. km jsou původní pláště na CX na odpis a hledám náhradu.

      Chtěl bych vyzkoušet něco užšího a trochu jezdivějšího, kombinace silnice/terén mám asi 40/60 s tím, že na silnici jezdím spíš delší trasy 1,5hod a výš, v terénu do 1hod.

      Původně jsem měl vymyšlený druhý kola se silničníma pláštěma, ale na to letos nedojde, tak potřebuji nějaký kompromis (viděl bych to někde v rozmezí 28–32mm s nižším vzorkem, případně si nechám poradit :-)

      0 0
      • Datel Stepní  

        Já bych vzal klasickej cyklokrosovej plášť. Příští rok si stejně koupíš druhý kola na silnici. Po nasazení silničních párů kol je to naprosto jiné kolo! Přes zimu stejně víc užiješ cyklokros, alespoň já si myslím, že to tak budu mít.

        Jsem taky v klubu uživatelů cyklokrosky a 2 párů kol.Nemůžu si to řešení vynachválit.

        0 0
      • Pavel  

        Stejně skončíš u druhé sady kol. A můžu to jen doporučit… ;-)

        0 0
        • Mig_all  

          Co když mám doma i silničku? :-P

          0 0
          • Datel Stepní  

            zajímavá reakce, ale mám dojem, že ta odpověď byla mířena na Forestera.

            Jinak dobře, že máš i silničku.

            0 0
            • Forester  

              druhá kola budou, ale ne dříve než na jaře … do té doby minimálně další 2 tisíce dám, spíš více, tak potřebuji poradit :-)

              0 0
          • Pavel  

            No jo poráád… :-D

            0 0
      • borda  

        Ono toho uzsiho moc neni. Shwalbe cx comp 30 mm, ale delaji se jen v dratu

        0 0
        • Forester  

          co nějaký „tlustší“ silniční :-) … zatím jsem ale nenašel nic zajímavého, tak se ptám, zda někdo nemáte již něco vyzkoušeného

          0 0
          • borda  

            No ja jezdim tyhle, ale na crossu. Ted jsem si dozadu koupil marathon racer 30 mm, ponevadz po te sinici toho najedu hodne. Vyhoda je, ze ma tlustsi behoun a da se celkem fouknout.

            Krosku (cx) jsem uz zavrhl :-). Ale na ni bych asi bral conti CX speed. http://www.bikesport.cz/…ocross-speed

            Ja bych ho bral i na to krosvy kolo, ale so vidle nenarvu vic nez nejakych 32 mm. Pojede a bude pohodlnej.

            0 0
            • Forester  

              ten conti CX speed mě taky zaujal. Můžeš ho porovnat s tím Conti CX Race? Zajímala by mě životnost (Race tak 1500km, 2000km už je slicka) a jak se chová na silnici.

              0 0
              • borda  

                Nemuzu, ponevadz, jak pisu, krosku jsem zavrhl (prodal) a do krosovyho kola jsem utrel nos, pac ho tam nenarvu.

                Kazdopadne pocitej s tim, ze ty 28 – 32 mm plaste jsou uz fakt uzovky a v terenu na celopevny krosce to nebude moc prijemny. Mam 30 mm s odpruzenou vidli a je to celkem vyziva chvilema :-)

                Pokud tam chces dat hladky trekingovy plaste, tak si nejdriv over, na kolik se daji foukat. Proroze do terenu moc nebudou a na silnici je zase skoda vozit plast fouklej na 5 bar. A taky se mi moc nepozdavaji ty ruzny greenqudy, ta guma ma pak skoro trictvrte kila.

                0 0
                • Forester  

                  jen abych to pobral, na treku vozíš víc než 5bar? já jak dám na tu CX víc jak 3,5, tak je to dost hrozný. vozím spíš 3 bary ať v terénu (nic děsivého, polní a lesní cesty) nebo na silnici

                  sorry, nejsem rodilý silničář, takže tlaky nad 4 bary jsou pro mě nepochopitelný … a poslední rok bezduše, takže někde mezi 1–1,5 baru :-)

                  0 0
                  • borda  

                    Ja jezdim cca 4,5 – 5, protoze jezdim opravdu hodne velkej podil silnice. A taky nejsem zrovna lehka vaha. Kdyz chci vylozene so lesa, dam bikovy kola, nebo vezmu fulla.

                    Cim uzsi plaste poridis, tim vic je budes muset foukat.

                    Mysleno je to tak, ze pokud chces uzovky, tak si pohlidej, jak jdou fouknout, protoze do terenu to moc nebude a na silnici je skoda to vozit podhusteny.

                    0 0
                  • borda  

                    Jo a poridil jsem toho marathon racera, prave abych zkusil, co udela 7 bar :-)

                    0 0
              • nooski  

                Conti CX Speed při 6 barech jede po asfaltu jak levná silniční guma. Když jedu do terénu, tak na svých 73Kg foukám 3,5 dozadu a 3 bary dopředu. Na asfaltu to pochopitelně už tak dobře nefičí, ale pořád to jede pěkně. Výdrž zatím perfektní. Defektil jsem jen jednou na ostrém kamení.

                0 0
                • Forester  

                  uvažuju o kombinaci conti speed a race. na svých 90kg foukám stejně jako ty (3+3,5) s tím, že to neměním dle povrchu. jednou jsem zkusil asi 4 a na kostkách jsem měl roztřesené vidění :-). takže od té doby nefoukám více jak 3,5 a i na silnici jsem celkem spokojený. ale to je tím, že jsem nikdy na pořádný silnici nejel a tak nemám s čím srovnat.

                  0 0
                  • nooski  

                    Tak já jsem zvyklý na 12 barů ve 21mm galusce, takže mi těch 3,5 připadá jako žvýkačka :-) Jinak Race bych dal na předek a speed dozadu. Mohlo by to být slušné kombo.

                    0 0
              • fousac  

                CX Speed sem ze zadního kola sundaval po cca 7000km, ale to už byl uprostřed dohladka, přední zatim vypadá, že vydrží furt.. ;)

                Imho naprosto super pláště, jedou parádně a překvapivě dost udrží i v terénu. Akorát v blátě a sněhu nic moc, ale to se dá čekat..

                Foukam je ta nějak cca 2–3bary, jak se zadaří..

                0 0
          • Pavel  

            Na jaře jsem na CX hodil toto, v terénu jsem stejně moc nejezdil (šotolina, převaha asfaltu), tak co; pravda, hned první jída byla v blatíčku :-D, ale dá se i to, když to člověk aspoň trochu umí… ;-)

            http://www.koloshop.cz/…-622–32.html

            0 0
            • Forester  

              na ten jsem taky koukal

              ještě mě zaujal tento, ale ten je spíš na válce :-)

              0 0
              • Pavel  

                Na tu osmadvacítkovou užovku jsem se díval taky, ale přeci jenom občas nějakou šotolinku si na CX lupnu. A krom toho, žížalky (třiadvacítky) na silnici mám na druhé sadě kol, takže to nebylo ani potřeba…

                0 0
              • Jezevec70  

                Tyhle mám. Dají se nafoukat na max 7 barů.

                Ale do terénu to není, spíš jen na hladkou tvrdou cestu.

                Koupil jsem je na asfalt, že budou trochu pohodlnější než úzký 23mm plášť.

                0 0
              • Mig_all  

                Tohle není ani na válce, nezdá se to ale tech par vroubků bude dělat solidní bordel…

                0 0
            • Mig_all  

              Ten reflexní pruh je fajn, že je to drát už tak fajn není :-(

              0 0
              • borda  

                V tyhle sirce kevlarovy plaste de facto nejsou.

                0 0
              • Pavel  

                Měl jsem to za sedm za oba dva a (hlavně) jsem to potřeboval rychle, rychle, rychle. Nebyl čas lámat si hlavu kdo je kdo. No jo, dvojitý dávky…

                Drát nedrát, do kopce to samo stejně nejede…

                0 0
                • Forester  

                  tak jsem nakonec vzal tyto, ale zatím jen jeden dozadu. Dnes ráno do práce a nic moc. Možná jsem to málo nahustil (4 bary, CX pláště dávám 3–3,5), ale zdálo se mi, že to moc nejede, jakoby se to i špatně roztáčelo (nevím váhu, ale v porovnání s Conti CX Race kevlar asi tíha).

                  0 0
                  • Forester  

                    už samotné přezutí byl docela porod, hlavně nacpat tam duši a necvaknout ji :-). Zítra pořádně nahustím a opět vyzkouším (jen nevím, kolik tam nabouchat – na plášti je max 7 bar).

                    0 0
                    • Mig_all  

                      Dej tam 6,5 a hod sem recenzi, me se taky libil planuju koupit ale jestli to je tak nahovno jak rikas tak nevim nevim.

                      0 0
                      • Forester  

                        dnes ráno jsem vyměkl a jel autem, snad zítra. chyba bude asi i v nahuštění, teď jsem se dočetl, že to chce něco mezi 5 až 7 bary. Takže tam dám těch 6,5 jak píšeš a projedu to.

                        Včera cestou z práce jsem se na to soustředil a fakt asi bude problém ve váze pláštů (viz níže). Po rovině celkem OK, z kopce paráda, ale už do mírného kopce jakoby mě někdo tahal dozadu, kolo vůbec nechtělo jet.

                        jestli se mi večer zadaří přezout bika na bezduše, sundám ten plášť a zvážím ho (a k tomu porovnání s váhou Conti CX Race).

                        0 0
                        • vladaza  

                          Já jsem si stejný koupil v rozměru 26×1,75" na kolo do práce, chtěl jsem max. odolnost proti střepům apod. Jsou fakt hódně těžký, ale odvalují docela slušně. Myslel jsem, že mě při mým věku přežijí, ale bacha!- musí se pořádně hustit!!. Já jsem to kapku podcenil a zadní plášť už má popraskaný boky. Conti na správné huštění u plášťů série „plus“ výslovně upozorňuje, mrkni sem http://www.conti-online.com/…Plus_en.html. Pravda ovšem je, že při správným nahuštění plášť vůbec netlumí, ale člověk nemůže mít všechno.

                          0 0
                          • Forester  

                            je to tak, píšu výše, že huštění jsem podcenil. dal jsem tam 4, tak snad se to maličko zlepší, když to nabouchám na těch 6,5

                            ale ta váha … :-(, 585g je docela masakr na šíři 1,1 (28mm)

                            0 0
                            • Forester  

                              tak jsem ho nakonec nezvážil, ale dle Conti webu má 585g, což je fakt dost. v porovnání s předchozími plášti Conti CX Race, který mají cca 400g.

                              Nafoukal jsem to na 7barů a jede to výrazně lépe, pohodlí je výrazně méně, pár set metrů po kostkách a málem mě to setřáslo :-).

                              Stejně si ale myslím, že ty původní pláště Conti CX Race (35mm) jeli o něco lépe. Na stejné trase mám čas cca o 5% horší, točím lehčí převody a stejně mám nižší kadenci. Na druhou stranu nemám přímé porovnání, poslední 2 týdny jsem jezdil na biku a teď se výrazně změnilo počasí, jezdím víc oblečený, je zima …

                              Co bude určitě lepší je životnost toho pláště, ale za mě maličko zklamání, čekal jsem trochu víc.

                              Takže zkusím do příštího roku tento

                              a pak asi taky ten Racer jak píše Borda

                              0 0
                              • Jezevec70  

                                Podle mě, jediný přínos, který tyhle Conti budou mít proti CX Racerům, je životnost a větší odolnost proti defektu.

                                Pohodlí se zhorší o dost a jízdní odpory bych řekl tak nastejno.

                                Vozim Schw. Cx Comp drát, co byli původně na kole, vyzkoušel jsem Conti Sport Contakt drát 28mm (prý 480g) a silniční Vittoria 23mm (nějaké dráťáky) a ty CX Comp nevycházejí vůbec špatně. Jsou o fous pomalejší, ale zese to pohodlí.

                                0 0
                                • Forester  

                                  Nechtěl jsem jezdit na silnici s bikovými plášti :-), zkusil jsem užší (28 proti 35), ale velký přínos tam není. Takže asi máš pravdu.

                                  Ještě počkám, jak Borda poreferuje o těch Schwalbe a kdyžtak se vrátím zpět k CX plášťům.

                                  0 0
                              • borda  

                                Jinak o tom cx pro jsem uz taky nekolikrat uvazoval, ale vzhledem k tomu, ze (ostatne jak jsem pochopil jako i ty) mam bika, tak mi proste prijde zbytecnej plast s takovymhle vzorkem. Kdyz uz bych se chystal tam, tak bech to uzil, tak bych si radsi vzal bika. A kdyz je to neplanovane na par km, tak to radsi pretrpim. Kdysi jsem si na crosse poridil conti twister (myslim, ze se to tak jmenovalo, je to tak deseet let), taky takovejhle drapacek a hucelo to jako prase a ty figury se desne rychle sjely, jak s tim clovek jezdi dost po silnici.

                                0 0
                              • Forester  

                                Odvolávám co jsem slíbil, slibuji, co jsem odvolal :-)

                                Odpoledne mi to nedalo a cestu z práce jsem si trochu natáhl (40km), abych ten plášť trochu projel. Nakonec musím uznat, že jede překvapivě dobře. Profil tratě byl maličko zvlněný, ale žádné velké převýšení (střední Polabí :-). Po rovince jsem točil převody jako normálně, ale s větší kadencí (místy kolem 100, běžně 90). Z kopce taky paráda. DO mírných kopců bez problémů, měl jsem tam 2 trochu větší a tam se mi zdálo, že to trochu tahá za nohy (asi se projevila ta větší hmotnost). Ještě musím vyzkoušet na nějakém větším a delším kopci (10%, 1km) a uvidím. Trochu jsem ho projel mimo silnici a celkem drží (CX to rozhodně není).

                                Takže pro mě to vypadá, že celkem splňuje mé nároky. Pokud by se podařilo sehnat obdobný vzorek s nižší hmotností (to jsou ty Marathony od Schwalbe), tak to bude úplně ono a pak to musí být raketa :-).

                                0 0
                  • borda  

                    Clovece vsechny tyhle plaste s tou kucukovou vrstvou (nebo co to je) jsou ale silene tezky. Schwalbe marathon v tyhle verzi maji skoro tri ctvrte kila. Tam bude asi zakopanej pes.

                    0 0
                    • Forester  

                      asi jo, večer snad převážím pláště.

                      0 0
                      • borda  

                        Asi jsem to tady uz psal – ted budu zkouset schwalbe marathon racer, obyc verzi, bez te ochrany. Ten tezkej neni.

                        Ale az sjedu schwalbe cx comp. Ty jsou taky lehky a prijdou mi neznicitelny. Zadni mam asi tri tisice, sjetej teda je, ale jsem dost tezkej a foukam ho mezi 4 a 5. Minuly tyden jsem z nej vytahl spicatej sutr a bez defektu. Takze ta kevlar quard asi funguje a i staci.

                        Oboji 30 mm s cenou podobnou tomu conti.

                        0 0
                        • Forester  

                          ten Racer budeš brát ten co jsem postoval výše? Pokud ano, dej vědět. Myslím, že bude lepší, minimálně má mít o 200g méně což už musí být znát.

                          0 0
                          • borda  

                            Ja ho uz urcite tak mesic mam doma. Teda 30 mm. Ale ten cx comp ne a ne chcipnout :-). Vzorek na nem je uplne sjetej (uz dlouho), ale dokud na nem nezacnu defektit, tak ho vyhazovat nebudu. Kazdopadne dam vedet. A muzu ti ho zvazit, jestli chces. Ale od potezkani :-) je celkem lehkej.

                            Joa v tech 30 mm maji udavanych tusim 370 g. Coz je pro ti tem conti znacnej rozdil, pri uziti dvou to da skoro pul kila.

                            0 0
                            • Forester  

                              vážit nemusíš, spíš mě potom zajímá, jak pojede :-). já jsem dojel ty Conti, ale už nechávám jen vepředu, protože defektit nemůžu, nevozím duši ani lepení :-). zatím 2500km a vychází to :-)

                              0 0
                            • Jezevec70  

                              Kolik máš ne těch CX Comp najeto?

                              0 0
                              • borda  

                                Pisu vyse – kolem 3000. Na to ze mam metrak, je tam spousta silnice a navic to obcas jezdim i se 4 barama a mozna i trosku min, tak to je myslim velmi slusna vizitka pro ten plast.

                                0 0
                                • Jezevec70  

                                  Mám na nich taky 3000, ale vážím 68kg. Taky většinou silnice – vozím tlak 4 bary, v terénu míň, tak 3.

                                  Zadní už celkem ojetý, přední v pohodě.

                                  0 0
                                  • borda  

                                    To ti jeste pekne dlouho vydrzej :-). Ja s jistym rozladenim poridil prave ten marathon racer (kterej by mel vydrzet jeste vic), pac ten vzorek uprostred byl ojetej uz po svou tisicich a vypadaly, ze koncej.

                                    No a on vzorek sjetej na maderu a drzej porad dal :-). Ve predu je to uplne nesmrtelny. Tam nemizi ani ten vzorek tak rychle

                                    0 0
                                    • Forester  

                                      a jak to frčí po silnici? A je hlučný? kdysi jsem měl plášť s podobným vzorkem na bike (Ritchey SpeedMax ???) a na silnici to byla hrůza. Nebyl jsem vidět, ale byl jsem už slyšet :-).

                                      0 0
                                      • borda  

                                        Hlucny nejsou. Ano, tenhle vzorek mely ritchey speed max. Krosovy 35 mm byly vynikajici.

                                        Jedou hezky. Ja ten marathon racer poridil fakt predevsim pro to, ze jsem myslel, ze jsou po dvou tisich po smrti, coz se mi moc nelibilo.

                                        Jsou ale jen do 5,5 bar. To byl druhej duvod pro ten marathon racer, ze chci zkusit, jak to pojede se sedmi barama.

                                        Celkem planuju, pokud ten marathon racer zasadne nezklame, cx comp vozit vepredu a marathon racer vzadu.

                                        To cxko je lehkej, rychlej plast, vydrzi hodne (akorat se dost rychle sjedou ty "supinky, ale plast vesele drzi dal) a stoji tri stovky. Dobrej plast :-)

                                        0 0
                                  • Jezevec70  

                                    Tak zadní nakonec vydržel 5800 km, bez defektu. Ale už je sjetý „na plátno“.

                                    Tak vybírám náhradu, ale to, co bych zrovna chtěl, mají v oblíbených obchodech jen v drátu. Ach jo. :-)

                                    0 0
                              • Forester  

                                2300km, ale není to comp, ale Conti CX Race

                                Asi v 1500km jsem měnil přední za zadní

                                0 0
    • muppet  

      mám tyhle a zatím spokojenost, na silnici to moc ale nejede. :o)

      0 0
    • RUSH  

      Zeptám se (a možná hloupě), zda lze jezdit cyklokrosové závody na silničním kole (klasické silniční brzdy), jen s cyklokrosovými plášti?

      Zkoušel jsem cyklokrosový závod, ale jen na MTB, líbilo se mi to. Cyklokros Masters se ale smí jezdit jen na cyklokrosových kolech (to nemám, mám právě jen MTB a silničku).

      Je mi jasné, že v blátě může nastat problém (brzdy), ale jinak na suchu (a pokud je v rámu místo) by to jít mohlo?

      Jezdí to tak někdo?

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.