• Puamik

    Jezdím na horáku, ale z 95 % vše po asfaltu. Celou řadu roků používám pláště IRC Mythos XC (26×2,1) a jsem s nimi spokojen. Ještě když jsem jezdil v terénu tak byly dobré a i teď na silnici to tak nějak jde. Jenže si myslím, že mají zbytečně moc velký odpor. Poraďte něco co by nemělo takový odpor, ale bylo dostatečně kvalitní a umožňovalo občas i do toho terénu zajet. Děkuji

    0 0
    • roud  

      Schwalbe Furious Fred EVO :O) na silnici jedou jak namrdaný :O)

      0 0
    • Vilém  

      treba Hutchinson Python, Maxxis ranchero, Kenda Karma..... dalsi tipy urcite budou padat

      0 0
      • Splinter  

        Karma je na asfalt naprd.. nevydrží nic.. radši wormdrive když už:)

        0 0
        • Hornet  

          Karma vydrzi dost :-) 2,0 v drate mi na zadnom vydrzala 4000km a na asfalte bola celkom ok, ale netvrdim ze to je plast na asfalt, ani by som ho Puamikovi pri jeho jazdeni neodporucal, ten Wormdrive hej, mam ich na starom biku a na asfalte je to dobre, dokonca sa s tym da aj do terenu, ale treba byt opatrnejsi.

          0 0
        • marapara  

          Hej, já má na Karmě takových 8000 km z toho tak 2/3 na asfaltu. A to na zadním nemám ještě galusku, ale jsou tam pořád středové kostičky :). Vepředu je plášť skoro jako nový. Kamarád na nich dal 9000 km, než sjel zadek na galusku. Podle mě je jeden z nej plášťů nejen na asfalt. Je Je sice hlučnější, ale je rychlý a to tak, že velmi :). Dokonce mi přijde rychlejší, než Wormdrive, který jsem taky jezdil asi 1,5 roku. Worm se mi zdál pomalejší, než Karma, tak jsem vrátil ke Karmě. Navíc Karma o poznání líp tlumí, nehledě na to, že drží v terénu úplně jinak, než Worm, že? :)

          Doporučil bych však spíš kevlarovou verzi 60 tpi, která je i tak cenově docela dobře dostupná. Stojí něco kolem 550 Kč. Defektů jsem měl letos zatím 2 na Karmě. Jednou železná špóna a jednou ostrý kamínek ve tvaru trojúhelníku – moje chyba. Jinak OK. Jezdím s nima hlavně asfalt a lehčí terén. Ale taky sem tam nějaký ten maraton.

          0 0
          • jIrI___  

            U Wormdrivu se mi zdálo, že po částečném sjetí se mnohem zrychlil. Ale třeba to jsou jen moje představy :)

            0 0
            • marapara  

              Jo, taky jsem měl ten pocit. Nicméně, když jsem asi rok jezdil na Karmách, létalo na asfaltu jako sviňa :). Pak jsem teda nasadil zpět Wormy, abych je dojezdil a vyhodil a asi po týdnu nebo dvou týdnech jsem nasadil zpět Karmy. Prostě jsem měl na Wormu pocit, jako by mě nějaká ruka držela za kolo. Nejelo to tak dobře, jako na Karmách. Tak od té doby jezdím na HT jen Karmy. Pláště jsem dával nové loni začátkem června a ještě na zadku vzorek je. Můžu na tom mít tak kolem těch 7500–8000 km. Jsou to fakt držáky.

              0 0
            • MlokCZ  

              To se ti nezdálo. Wormdrive nový vůbec tak moc rychlý není a skutečně se po částečném sjetí vzorku dost zrychlí.

              0 0
              • fousek  

                No tak to je supr guma, klouze jako prase a jeste jede pomalu (ja sem mel chvily kapku sjety a ty vic jeli ve smyku nez normalne)

                0 0
      • Mirek1  

        Já ty pythony na asfalt používám, skoro nehučej. Obzvlastě teď, co už jsou v podstatě bez dezénu :-)

        0 0
      • z0diaC  

        s těma Rancherama musim nesouhlasit … na silnici VELMI pomalé pláště … vlastní zkušenost … teďka jezdím Kendu ( http://www.batman-bike.cz/?… )

        a je to rozdíl jako pra** … časem půjdu do Furious Freda … ale slyšel jsem něco o častějších defektech – co je na tom pravda ?

        0 0
    • beeker  

      koupil jsem si dozadu před týdnem taky mythos, ale jezdím tak 70% terén zbytek asfalt. V terénu jedou dost dobře, na asfaltu taky jakž takž i když hučí jak kamion :-)

      Jinak, bral bych ty Furious Fred, popř. crossmarky, ale ty jsou spíš do terénu

      0 0
    • Rychlej turista  

      Furious Fredy a pokud máš hlouběji do kapsy, tak FF dopředu a k němu dozadu Continental Double Fighter II a pokud máš ještě hlouběji do kapsy, ta na obě kola Continental Leder.

      0 0
      • roud  

        S tebou sem chtěl mluvit nezkoušel si fredy 2,25 ? :O)

        0 0
        • Rychlej turista  

          Já s tím zase čekám na tebe :-D

          Uvažoval jsem o nich do kamenitého terénu, protože na 2,0" jím sice projedu, ale musím hodně omezit rychost, aspoň tak na 40 km/h, protože ve větší rychlosti už se na ně nedá spolehnout a pláštěm ten kámen prostě projede. Ale jestli zase nebude moc pomalý?

          0 0
          • roud  

            mno sou to pěkný balóny a váha 100g nahoru na jednom kuse :O( uvidíme jeden nazkoušku mi poletí domů až bude mít hnoj chvilku :O)

            0 0
            • Rychlej turista  

              Tak nezapomeň potom poreferovat :-)

              0 0
              • roud  

                Pučil sem si jednu fotku z bicy snad mě za to neukřižujou :O) vypadá to jako pěknej balón až na tom něco najedu určo dám vědět zda to za to stojí nebo ne :O)

                0 0
          • fousek  

            Ten kamenitej teren myslis asfaltku s nanosem sterku? Jinak vase starosti bych chtel mit:-)

            0 0
            • Rychlej turista  

              Kamenitej terén myslím klasický volný makadam, něco jako bylo na Valašské 24. Totálně vydrolená, neustále přeorávaná cesta. Beskydské šutry ale ne, to je samostatná liga :-) Štěrk je v pohodě.

              0 0
    • Paja  

      Neni na 95 % asfaltu lepsi koupit si nejaky 1,2–1,4 slicky?

      0 0
      • MlokCZ  

        Na tolik asfaltu bych koupil určitě nějaký skoro slick, ale když chce občas do terénu, tak ne určitě úzké, ale normálně 2,0 nebo klidně i širší.

        Na asfaltu mu úzký plášť pomůže stejně pouze když bude jezdit hodně rychle (průměry 25km/h+), jinak mu naopak uškodí. A když chce sem tam nějaký ten terén, tak bych vůbec o tom úzkém neuvažoval.

        Opět doporučím třeba Marathony Supreme.

        Ty doporučení plášťů se vzorkem moc nechápu, když toho asfaltu má být 95%.

        0 0
        • JSt  

          95% asfalt. to mam mensi procento asfaltu na silnicce :-)). taky nechapu, na co gumy se vzorkem ;-).

          0 0
        • Stanislav__1  

          Doporučení plášťů se vzorkem docela chapu. Je to jednak zalezitost vzhledu a MTB kolo se slicky nevypada vubec dobre. Z tohoto duvodu bych o nich ani neuvazoval. Dale ma vhodny vzorek jiste tlumici schopnosti a jizda s takovymi plasti je pohodlnejsi. Jeste me napada hmotnost plaste, ktera u slicku nebyva na moc dobre urovni.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak dát si nevhodné pláště danému použití jen kvůli vzhledu… Každý svého štěstí strůjcem.

            Tlumící schoponosti jsou dané z 99% objemem pláště a jeho nafoukáním, tedy tady si u nízkého vzorku nepomůže vůbec. A pokud chce pohodlné pláště, tak může koupit něco typu Super moto 2,35 a bude to mít nejméně o třídu pohodlnější než cokoliv 2,0–2,1 se vzorkem (tedy samozřejmě pokud to nepřefouká).

            A váhově na tom slicky rozhodně nejsou hůře. Pokud jsou, tak z nějakého dobrého důvodu typu ochran proti defektům jako třeba u těch Supreme opravdu vynikající odolnost (kterou je třeba srovnávat u plášťů se vzorkem s double defense verzemi, které jsou samozřejmě už těžší).

            A díky těm ochranám proti defektům pak není žádný problém na takových slickách jezdit i občas do terénu.

            Jediné pláště, které mají rychlostě aspoň trochu šanci konkurovat kvalitním slickům jsou FF, ale tam bude jiný problém a to výdrž. Když koupí třeba ty Supreme, tak ty mu vydrží třeba 4× tolik.

            0 0
            • MlokCZ  

              Kdo neokusil kvalitní slicky typu těch Mar. Supreme, tak ani neví o co přichází. Oproti plášťům jako Wormdrivy, Speedmaxi jedou o několik tříd lépe, rozdíl valivého odporu je prostě propastný. A při použití 95% asfalt nevýhoda nebude žádná (ani ta dražší cena ne, protože vydrží o mnohem více než o kolik jsou dražší).

              0 0
              • vladaza  

                já jsem /už z nakoláků/ na ty supréma docela natěšený, ale když se v dohledné době neobjeví /stále mluvím o 50–622/, tak se mi objevily v zorném poli ještě Conti TopContact, který jsou k mání ve skládačce v rozměru 47–622. to by už neměl být v pohodlí moc velký rozdíl, hmotnostně podobný jako švalbíky a odvalování nebude asi taky špatný, supréma se mi ale líbí víc, zkusím vypátrat nějaký testík

                0 0
                • MlokCZ  

                  Postupně se začínají ty pláště, co Schwalbe nestihlo vyrobit objevovat. Třeba NN a RR 2,25 v double defense verzi se objevily cca před 14 dny, takže snad budou následovat i ty další chybějící.

                  0 0
            •  

              "http://sport­.sunshop.cz/de­tailsklk.aspx?sklk_id=G­K01000101 ":http://sport.sunshop.cz/detailsklk.aspx?…

              případně zvolit kompromis Schwalbe Marathon Extreme

              0 0
              • MlokCZ  

                Koukám další z Marathonů, který se dočkal také té nové triple nano směsi. A je k mání i ve 2,25.

                Škoda, že není a asi jen tak nebude k mání Supreme ve 2,25–2,35 v UST provedení.

                0 0
                •  

                  kdes ho našel ve 2,25 ?,

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Koukal jsem na stránky Schwalbe. Jinak ho mají v nabídce třeba na bike24, ovšem jak to vypadá, tak také zatím nejsou ještě k mání.

                    Tohle je už x-tý plášť model 09, který zatím Schwalbe nestihlo vyrobit a dodat.

                    0 0
                    •  

                      já bych si je pořídil na celopevňáka, mám však problém s rozměrem 2,00, Jestli budou časem k sehnání 2,25, počkám a zkusím je

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Pro mě ty extreme už nejsou, protože už nebudou rychlejší než RR v UST verzi, takže tady bych si ani na dost asfaltu nepomohl. Už by je taky mohlo napadnou, že i Marathony by mohly dělat v UST.

                        0 0
                        •  

                          já UST nejezdím, ani se nechystám a teď tam mám RR kevlar,třísměsový bez protipíchací ochrany, takže až sjedu (a vzadu to dlouho netrvá), tak bych ty Extreme zkusil, možná by to trochu zrychlilo a výdrž by na zadku mohla být lepší.

                          0 0
            • Stanislav__1  

              Ale Schwalbe Super Moto 26×2.35 vazi 690g. To snad na jezdeni ani neni konstruovane. Mam dobre zkusenosti s chovanim vzorku treba na Speedmaxech. Utlumi to hodne a hmotnost je u verze WCS na pomerne dobre urovni. Jinak zastavam nazor, ze „vola zpivat nenaucis“. Stejne tak horske kolo ani slicky na silnici nebude dobre. Rozdil oproti silnicnimu kolu budu propastny, a proto bych sel uplne jinou cestou nez porizovanim techto hladkych MTB plastu. Mozna bych to jeste pochopil v pripade 29-ky, na 26" vsak ne.

              0 0
              • JSt  

                teda nevim. speedmaxy jsem vozil drateny 1.9 a ze by to neco utlumilo? vtip ;-). ale vzorek byl dobrej, kdyz se s tim clovek szil. jely pekne, do zatacky to vzdycky ustrelilo, ale v okamziku se to chytlo za ty bocni figury. celkem i zabava na tom jezdit ;-).

                0 0
              • MlokCZ  

                U těch Super moto je to extrém daný tou šířkou 2,35 (tedy váha na dadnou šířku je zcela normální). Já neřikám, že třeba speedmaxi neutlumí, ovšem není to o nic lepší než právě třeba 2,0 Supreme. Na pláštích jako Speedmaxi, Wormdrivy jsem najel určitě více než 10tis. km, takže srovnání mám dobré. Se Supreme se ani srovnávat na asfaltu nedají, prostě zcela propadají.

                Problematika silnička x bike se slicky je samozřejmě zcela jiná kapitola a bike silničku nikdy nahradit nemůže, to je jasné, je to prostě neco jiného. Ve větších rychlostech bude silnička vždy výrazně rychlejší, to je jasné. Ovšem v menších rychlostech a pro malé průměry už rozdíl nebude propastný, ale téměř nula nebo pro hodně malé rychlosti úplně nula. Takže záleží, co kdo chce jezdit a jakým stylem a jak rychle a co preferuje (jestli třeba pohodlí).

                Za mě je třeba silnička naprosto mrtvá záležitost i pro asfalt, na asfaltu jsem s celopevňákem naprosto spokojený. Průměry jezdím příliš nízké i po asfaltu, abych ocenil rychlost silničky (na biku s Marathony Supreme jsem byl rychlý úplně stejně, pokud je to kopcovitější trasa, rychlejší jsem byl na silničce jen vyloženě na rovinaté trase, které v podstatě nejezdím vůbec). A celopevňák s objeměnšími plášti mi dokázal dát, co silnička nikdy nedá a to pohodlí a to jak díky možnosti objemné pláště + nízký tlak (samozřejmě že při nízkém tlaku to jede na asfaltu už o něco pomaleji), tak pro mě mnohem pohodlnější posez, který jsem nikdy na silničce neměl (silničku jsem měl přes 20 let a najezdil na ní hodně a nikdo to nebylo úplně ono). Supreme jsem opustil právě proto, že měly ještě stále malý objem, abych je mohl foukat dostatečně na málo. Na silnici to bylo ok, tam se daly na dostatečně nízký tlak, jenže už to bylo málo do terénu, kde bych prorážel. A já najezdím na celopevňáku více než 5% terénem, ale třeba 30–40%, takže proto jsem se vrátil k UST RR 2,25. Díky tomu, že jsou UST, tak oproti Supreme nejsou o tolik pomalejší. Ovšem kdyby se objevily Supreme 2,25 UST, tak bych se k nim pravděpodobně zase vrátil. Mám tu třeba v okolí silnice, které jsou z mojeho pohledu tak tak pro celopevňáka s opravdu málo nahuštěnými RR 2,25 UST a klidně by snesly fulla. Na silničce se to nedalo vůbec a zcela jsem se jim musel vyhýbat (a tím jsem se musel vyhýbat možná dobré polovině silnic s malým provozem, které mám blízko).

                Samozřejmě chápu, že pro většinu bude výhradně na asfalt silnička lepší.

                Ale když chce jezdit občas i nějaký ten terén…

                0 0
                • Stanislav__1  

                  Zakladni problem je v tom, ze siroke 26" MTB plaste maji spatnou aerodynamiku a vysoky valivy odpor na asfaltu. Uzke plaste maji zase spatne jizdni vlastnosti, jsou nepohodlne a maji maly obvod oproti tem sirokym. Videl bych jiste reseni v prechodu na 29-ku, kde uzke plaste budou mnohem pouzitelnejsi a bude tu stale moznost kolo prezout a vyjet do terenu.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Aerodynamiku ano, ale ta se projeví až pro vyšší průměry. Pro lemry jako já jezdící v kopcovitých trasách na asfaltu průměry pod 25km/h (klidně i jen někdy kolem 22km/h) i na silničce se tohle neprojeví. A výrazný projev aerodynamiky plášťů je až pro opravdu výrazně větší rychlosti, protože i když se třeba pro 25km/h už projeví odpor vzduchu výrazně, tak pořád plášť dělá jen malou část celkového aerodynamického odporu a většinu stejně dělá jezdec a tedy rozhoduje především jak má chrtí posed.

                    A valivý odpor, tady to je velký omyl, protože to je přesně opačně. S rostoucí šířkou pláště pro stejný tlak valivý odpor klesá. Kdyby ty opravdu objemné slicky dovolovaly tlaky jako silniční pláště, tak budou mít valivý odpor jednoznačně menší. Protože tak velké tlaky nedovolují, tak je to ± nastejno pro případ, kdy se ty kvalitní slicky typu Marathon Supreme hustí na vysoké tlaky blízko maxima. Samozřejmě když se hustí na malé tlaky kvůli pohodlí, tak valivý odpor na asfaltu roste, tady si každý musí vybrat co preferuje.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      S tou rostoucí šířkou to platí tedy jen pro slicky (o kterých je řeč). Když je vzorek a zvlášť větší, tak tohle už neplatí.

                      0 0
                    • JSt  

                      ne tak uplne. kdyz nastouchas 10atm do silnicni gumy, tak je jak kamen. ani se pode mnou nerozplacne. to tve „S rostoucí šířkou pláště pro stejný tlak valivý odpor klesá.“ ma omezenou platnost jak pro tlaky, tak pro rozdil rozmeru porovnavanych plastu. taky hodne dela sila bocnic, jak moc maly tlak plast snese.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Jistě, to jsem také psal, že širší pláště tak velký tlak neumožní, proto menší valivý odpor mít nebudou.

                        Ono ale 70psi ve 2,0 plášti je taky jako šutr. A 10atm. leckterá silniční guma nedá a hlavně leckterý silniční ráfek také nezvládne. Na silničce jsem jezdil kolem 100–120psi (7–8atm.), což bylo oproti 70psi (5atm.) ve 2,0 Supreme pocitově měkčí (nemám ale konkrétní měření pro jaký poměr tlaků a šířek to jak je přesně). Je ale fakt, že bych nikdy Supreme na 70psi nejezdil, pro mě je to šutr už na 50psi a jezdil jsem je kolem 40psi.

                        0 0
                        • JSt  

                          ono 7–8atm je v 23mm silnicnich plastich malo. kdyz jsem mel vepredu 8atm, tak se to pri jizde ze sedla celkem houlalo, mit tolik vzadu, urcite bych obcas prorazel…

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Prorážení je jen tím jak se jezdí. Kamarád cca 90kg nebo kolik přesně to má, tak fouká 23mm pláště kvůli pohodlí jen do 100psi a jezdil i 60psi a taky neprorážel.

                            Já jsem na silničce neprorážel taky ani při 60psi (to jsem normálně nejezdil, jen 2× po defektu se mi nechtělo více tam rvát malou pumpičkou).

                            Na 10atm. bych jezdit nemohl ani omylem, takový kostitřas bych mít nemohl (a to i přes vyhýbání těm nejhorším silnicím co tu máme).

                            Dost 23–24mm silničních plášťů má povolené maximum třeba jen kolem 130psi, takže až tak málo být nemůže, co by pak s takovým pláštěm dělal těžší jezdec? Třeba například poslední silniční pláště, co jsem jezdil a to tyhle vittorky (jsou tedy 24mm).

                            0 0
                            • JSt  

                              jasne, ze pruraz je o tom, jak a po cem se jezdi. to povoleny maximum je na plastu jen napsany ;-). kostitras je silnicka uz z principu hubenych plastu. tim, ze tam fouknes 8 misto 10-ti atm, uz nic nezachranis, akorat to hur pojede.

                              0 0
                      • fousek  

                        No kdyby si do balonu 2,35 nafoukal 10 atm. tak se sticna plocha bude blizit k tomu jedinemu nehmotnemu bodu:-) (samozrejme cela tato uvaha je v rovine teoreticke)

                        0 0
                        • JSt  

                          nehlede na to, ze by ti to explodovalo a v lepsim pripade bys tuto nehodu prezil jen s protrzenyma bubinkama :-)).

                          0 0
            • jIrI___  

              Když už se tu řeší ty slicky, co říkáte na Conti Sport Contact? Já je vozím na jaře a na podzim, kdy se vyhýbám bahnu, nebo ještě když jezdím přes prázdniny do práce na kole po asfaltkách. Oproti těm wormům mě mile překvapily – rychlost se nedá ani srovnávat, mnohem líp drží v zatáčkách a ani na mokrém asfaltu mi nepřipadají nejhorší. Teréní vložku, v rámci možností, taky zvládnou :). Ale jsou to moje první slicky, takže nemám pořádné s čím srovnat. Bude nějaký propastný rozdíl mezi nimi a třeba výše uvedenými Schwalbe Marathon?

              0 0
              • MlokCZ  

                Tohle se těžko hodnotí když jsem ty contíky nejel. Nějaké rozdíly tam budou a to především šířka a odolnost. Šířku je na každém, co je pro něj lepší, dle toho, jak jezdí rychle, co jezdí a jestli preferuje pohodlí nebo rychlost. Odolnost se využije především mimo asfalt, kde se Supreme dají v klidu použít i v náročném terénu, jen je to limitováne tím, co zvládne jezdce na pláštích, které drží samozřejmě výrazně hůře než pořádný drapák.

                Na asfaltu dobrý slick drží vždy lépe (vyšší boční špunty v zatáčkách na asfaltu jsou akorát na závadu), Supreme jsou na asfaltu výborné i za mokra.

                Valivý odpor může být podobný, ale také nemusí, tady hodně dělá směs a tady nemůžu hodnotit ani nové Supreme 09, protože změnily směs (předtím byly jednosměsové se speciální velmi dobrou směsí na tvrdý povrch) na triple nano. Jaká je oproti té původně těžko říci, myslím, že valivý odpor zůstane stejně a jen budou trošičku lépe držet, ale to ukáže až praxe.

                Pokud na těch slikách jezdíš rychle (průměry 25 a více), tak ty užší budou rychlejší (teď nehodnotím rozdíl směsí, beru že jsou podobné v rychlosti). Pokud pomaleji a občas terénem, tak využiješ větší objem a odolnost u Supreme a v terénu to bude o hodně lepší než ty úzké (na Supreme se v terénu když je sucho dá opravdu dost).

                Takže záleží co od plášťů požaduješ, lepší být mohou a taky vůbec nemusí.

                0 0
              • MlokCZ  

                Jinak u Marathonů pro případ rychlejší jízdy (kde se hodí už ty užší pláště a není třeba taková odolnost) bez ježdění v terénu (nebo jen s opravdu ojedinělým terénem), tak budou lepší Marathony Racer.

                0 0
              • Rychlej turista  

                Continental Sport Contact 1,3" jsou klasické silniční pláště. Mám je, ale problém u nich jsou převody – nestačí.

                0 0
        • Paja  

          5 % terenu projede klidne i na tech uzkejch, treba cyklokros se stejne na sirsich plastich nejezdi. S tim prumerem by to byla pravda jen pokud by se slicky pumpovaly na stejny tlaky jako siroky plaste, kvalitni slicky maji ale vetsinou povolenej max. tlak cca 100psi, takze ani ten valivej odpor nebude horsi, ale to uz jste koukam s JZDakem dole resili;)

          0 0
    • Kufruv  

      A co třeba Rubena Trilobit nebo Ritchey Speedmax?

      0 0
    • z0diaC  

      a co třeba Continental Race King ?

      0 0
    • kankrlicek  

      Na najiždění vozím nějaké werwolfy :) – musel jsem se jít podívat. Jsou to wredesteiny. Vepředu mám Killer Bee a vzadu Tiger Claw v kevlaru. Obě 2", obě velmi slušně jedou na asfaltu, obecně na tvrdém povrchu. Velmi špatné jsou na sypkém a v bahnu. Vzadu po cca 4000 km je vzorek ještě patrný, ale už nemá žádnou funkci, vepředu to ještě funguje.

      0 0
    • siafu  

      teď jezdím kombinaci Kenda Karma 2.0 na předním kole a Schwalbe Furious Fred 2.0 na zadním – vše nejvyšší dušové kevlarové verze… a ano po asfaltu jezdím dost a vždy to různě proložím jízdou lesem atd. Bývalý Schwalbe Racing Ralph 07 mě na předním kole moc nepřesvědčil, tak zatím tam mám jen kvůli hodně špatné jízdní technice tu Karmu, jinak by tam šel Furious Fred:)

      0 0
      •  

        nechceš snat říct, že tyhle pláště jsou rychlý, jezdil jsem je na celopevňáku (2,0 v drátu) celej loňskej rok a oproti třísměsovýmu RR 2,25 je to pěknej louda.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.