• Hroch obojzhivelnyj

    Pariz- Brest – Pariz. Legenda. Nejstarsi pravidelny cyklisticky podnik pod sirym nebem. 1200km v kuse bez podpory. Nejslavnejsi podnik toho druhu. Jednou za 4 roky. Casovy limit je 90 hodin a nejrychlejsi to zvladaji za polovinu.

    1200km je Praha- Balt- Praha. 1200km, to je vzdalenost za kterou prumerny BF-user vymeni dva retezy a sjede vzadu RR.

    Clovek musi ujet rok predem kvalifikacni 200km brevet aby se vubec dostal do losovani o startovni cislo P-B-P. 400– 600km aby mel v losovani sanci a 1000km aby mel jistotu. Nejblizsi jsou v Rakousku a 1000 km vede pres Grosglockner. Aby se pak mohl postavit na start, musi mit ujeto v danem roce znova 200, 300, 400 a 600km uznane kvalifikacni brevety.

    Az do ted neni vcele historii P-B-P ve vysledcich nikdo s kodem CZ, (ani CS nebo SK).

    P-B-P startuje tento vikend. Poprve bude stat na na startu Cech. A je z BF.

    Tome, preju at vydrzi kolo, telo i hlava.

    0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      S dovolenim zkopiruju Jecnakovu pozvanku z Prahy vychod:

      Zdravim vsechny. Pokud byste meli chut se obcas mrknout, jak na tom jsem na svem putovani Paris – Brest – Paris , tak bude funkcni sledovani zavodniku na strankach organizatora Trasu jsem si poskladal a vyexportoval zde Startuji v nedeli v 16:30 a najdete me tam podle jmena a nebo pod registraci AT-172. Neco malo k historii zavodu najdete i na strankach Sterby

      0 0
      • raw 4  

        Držím palce. .ať se ti dobře a bez problemově jede

        0 0
      • Glum  

        wow, to je hodně drsná akce. Budu sledovat a samozřejmě Ječňákovi na dálku fandit. A přeposílám mladýmu do Whistleru, s Ječňákem se dobře zná – i on bude držet palce.

        0 0
    • tromboonen  

      At Ti to ubejva, Jecnaku… respect..

      Tipovačka nebude, Hrochu? :)

      0 0
    • Pavel  

      Natrhni jim prdel až k lopatkách! ;-)

      Ať ti to šlape. A kolo ať taky šlape.

      0 0
    • McBlacky  

      hodně pěkný cíl, držím palce a budu to napjatě sledovat.

      0 0
    • Ice-goofy  

      RESPEKT a držím palce…

      0 0
    • Delkim  

      poslední vítěz to jel poprvé už v roce 1991 za necelých 72 hodin, 20 let pak trénoval a vylepšoval čas až na 44:13

      a koukám, že neni výjimkou ani diskvalifikace 30% účastníků…

      ta položka „nejdelší trasa“ bude u Ječňáka na STRAVA vypadat jako chyba :)))

      0 0
    • kali222  

      at ti to jede. reskept.

      0 0
    • kotew CZE JIHLAVA  

      Respekt a gratulace,ať to frčí draku.

      0 0
    • Delkim  

      takže jak jste jeli tenkrát na Balt, tak by Tomáš u moře zjistil, že doma nevypnul žehličku a jel by bez spánku zase zpátky? :)

      respekt Tome :)

      0 0
      • McBlacky  

        bez spánku to bude hodně drsný i za ideálních podmínek a v dobrý skupince. Znám to jenom z bajku, tam je to ale jiný, na silnici bych se vážně bál, že usnu.

        0 0
      • jecnak  

        Zacinam se cervenat. Nejak jsem necekal, ze mi tu Hrochu udela takove promo, kdyz jsem se zminil v nasem vlakne. Porad si nejsem moc jisty, do ceho v tohle pripade jdu, protoze se to tezko srovnava s DOS-RAS a nebo 1000km Brevetem v Rakousku tim, ze se jede ve skupine. Co jsem se tak bavil s ucastniky predchoziho rocniku, tak by to mohlo byt pod 50h, ale nechci predjimat, protoze krize muze dojit na kazdeho, pocasi nemusi dopadnout, muzem se s nekym smotat atd atd. Co mi dochazi az ted je, jak prestizni akce se ucastnim a jak moc jsem musel makat, abych se tam vubec dostal. Stejne tak je hodne zavazujici byt prvnim ucastnikem z Cech ci Ceskoslovenska.

        Kazdopadne nejsem sam, kdo jede ci se chysta:

        Taktika je takova, ze bych jel 1. noc bez spanku, v Brestu se trochu omyl, vymenil obleceni a pres druhou noc si nekde dal 30–60minut spanku na srovnani se a kvuli bezpecnosti. Jenze clovek mini, panbuh meni.

        0 0
        • tromboonen  

          Ja jsem tedy v tomhle ciste teoretik a Ty to mas urcite nastudovany… ale kdysi jsem cet, jak nekdo vyhral RAA tim, ze spal tusim hodinu kazdych 12 hodin misto dvou hodin kazdych 24 (nebo tak neco), coz delali vsichni ostatni… udelal si nejaky research s doktorama, ze ta faze spanku kdyz usinas a probouzis se (coz teda v tomhle pripade asi nebude pozvolne) je pro regeneraci dulezitejsi nez hluboky spanek.. netusim, jestli to jeste plati a nebylo to preformulovano a taky to asi muze byt u kazdeho jinak..

          0 0
          • McBlacky  

            když jedeš s doprovodem a bez je plánování spánku a zastávek úplně jiné.

            0 0
            • tromboonen  

              Jasne, nerikam, ze to musi fungovat stejne.. ale treba Jecnak narazi na peknou lavicku nebo zastavku :) Nebo at se nauci Francouzsky „Dobry den, nemohl(a) byste mi dat trochu vody, mam takovou zizen, ze hlady nevim kde spat (jen hodinu)…“ :)

              0 0
              • Medunka  

                Ječňák má rád banky a jejich prostory s bankomatem :-)

                0 0
                • Jake  

                  Němci to tak v Německu prý dělají (EC hotel), fakt se to dá použít? I tady v Čechách?

                  0 0
                  • Medunka  

                    Aplikováno v Rakousku a máme ověřené, že i ve Francii je to možné. V ČR by nás to nenapadlo.

                    0 0
          • jecnak  

            Myslim si, ze se neda rict nejake obecna poucka, jak to ma byt idealne, zvlast kdyz se rytmus dne prizpusobuje aktualnim podminkam (treba se jede vic v noci, protoze je chladno). Na techto akcich casto nejde pri spanku ani tak o odpocinek fyzicky, jako spis mentalni a to co tu popisujes urcite hraje take roli. Mnozi tyhle kratke prepadove zastavky na spanek delaji, coz je i muj pripad, ale problem je s klidem a tichem. Pro me je primarni problem, ze ke spanku i v obrovskem vycerpani potrebuji klid a ticho. Nekdo zvladne dve noci beze spanku s tim, ze jede ve vetsi pohode, aby spanek nepotreboval, nekdo zvladne usnout u cesty na rusne krizovatce, je to proste hrozne idividualni. Na dlouhych ultramaratonech jako je RAA nebo jeste delsi RAM se spanek resi uz delsi, protoze to oblbovani mozku kratkymi spankovymi dychanky uz nepomaha. Svata Bozak mel o svem RAMu videa na Stream.cz, ktere jsou dnes dosupna uz jen na DVD Neco ze spankove taktiky se tam da odkoukat. Ruzne spankove krize Jure Robice jsou k videni na Youtube, obcas je to docela drsne.

            0 0
            • martin7  

              To je pravda. Ten Švýcar co vyhrál RAAM 2× říká ze první dva dni vůbec nespí a další den pouze 2 hodiny.

              0 0
        • Jake  

          Držím palce, ať ti to šlape.

          0 0
        • McBlacky  

          češi v ultra poslední dobou jsou vidět – ještě bych doplnil, že před pár dny Tomáš Navrátil a Jakub Vlček dokončili Transcontinental na 3 a 7 fleku. Mnohem komornější akce než Brest, ale taky velký dobrodružství

          0 0
        • jakub_kencl  

          Tome, držím palce a přeji lehký kmih

          0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Svaťovi už zbývá pod 100 km a jede na bednu. Jen škoda noční 15 min penalizace za jízdu bez doprovodného vozidla.

          0 0
    • Jaroslávek  

      Ježíšmarja … Furt další výzvy. Nebude chtít objet zeměkouli ? Každopádně mu budu držet palce.

      0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Je to děsná nakládačka :-O Držím palce Tome !

      0 0
    • martin7  

      Držím palce. Znám jednoho Švéda, který to jel asi 5× a je to prý jen o hlavě. 

      0 0
    • cekanka  

      Taky se připojuju a moc držím palce :-)

      0 0
    • highlander  

      Nejedou to i nějaký lehokolisti z ČR ? Myslím že jsem něco četl… Brevety jeli určitě…

      0 0
      • Medunka  

        Todle nevíme, našla jsem dnes soupisku podle státu, ne podle jmen, a podle států 3 muži z ČR.

        Jinak lehokolistů na technické kontrole bylo docela dost.

        Mohli objíždět kvalifikace v Německu, v Rakousku se o kvalifikaci nikdo nesnažil

        0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Prvnich noc, 450km za 15 a pul hodiny- vykon hodny Ghislaina Lamberta!

      0 0
    • McBlacky  

      existuje někde náhled aktuálního pořadí všech jezdců – tedy průjezdy posledním checkpointem ?

      0 0
    • Glum  

      Průjezd Brestem, 618 km za 22:43. Klobouček!

      0 0
      • tromboonen  

        Tvl, to jsou prumery ktere ja mam na 2h vyjizdce… a to predpokladam, ze v Bretani pekne fuci… klobouk jak Brno!

        0 0
        • Glum  

          Bočák ze severu https://www.windyty.com/?…

          0 0
          • tromboonen  

            Tak vitr jak znamo fouka vzdycky proti, at rika Windity cokoli… tohle je z pocitacovejch modelu, lokalni situace nemusi vzdycky odpovidat, bych tipnul ze tam casto foukne od Atlantiku… treba jim to ted foukne do zad..

            0 0
            • ˘Ö˘ Krab  

              Tak podle toho, že Carhaix-Brest jel AVG=20,2 a po obrátce Brest-Carhaix AVG=22, tak asi nefouká úplně proti

              0 0
              • Delkim  

                řekl bych podle map, že mu fouká z boku, resp. severní vítr, nicméně noc je aspoň relativně teplá, měl by tam mít kolem 16 stupňů

                0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  Beru zpět, podíval jsem se, jak to počítá průměry, tam 26,4, teď zpátky 22, takže bojuje s větrem (a únavou).

                  0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                Nikdo mu do toho nekeca, tak nemusi jet umlcovaci tempo a jede tuzku :-)

                V tom je pauza, nic nepoznas. Aspon byla v planu.

                0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  Už to vidím, plánovaná hygiena.

                  0 0
                • tromboonen  

                  Kluci z ochranky nekde v bance se ted koukaj na zaznam z kamery a neverej svym ocim… doufam, ze zvolil stylove Credit Lyonnais…

                  0 0
                  • Manzak  

                    Odhaduju Crédit Agricole, tahle banka tu ma nejvic pobocek a ma bankomatove zazemi uvnitr.

                    0 0
        • Manzak  

          Nefuci, dnes tu mame skoro bezvetri. Teplota je momentalne 16°, a pocitam, ze k ranu bude tak 12°. Na kolo je to ted pocitove perfektni.

          0 0
    • Glum  

      Celkový pořadí to myslím neukazuje (nebo někdo ano?), tak jsem to projel růčo (tedy bez záruky, čas 21:40):

      Šest borců už projelo nazpět Loudeac, vede č. 34 (Joseph TODD), pak 106 (Jan Geerts), pak 47 a 164 spolu, 44 a 77. Ječňák předchozí Carhaix projížděl někde kolem 17. místa z 258 přihlášených (zhruba 230 odstartovalo). Borci před Ječňákem: 10,34,44,46,4­7,77,83,100,106,130,146,­164,170,178,219 a 257.

      0 0
      • Glum  

        …sedmý Toftelund (10) za 29:10, osmý Lopes (46) za 29:42…

        0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        To bude nejaka chybka, prihlaseno je cca 5000 lidi. A jsou ruzne casy startu podle kategorii.

        0 0
        • Glum  

          aha, projížděl jsem jen kategorii s čísly C001-C258, tedy zřejmě tu Ječňákovu – v jiných jsem namátkou nenarazil na nikoho, kdo dorazil do Loudeac, v těch céčkách 12 lidí

          0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        WTF? Proč se neukazuje další postup? To trasa končí v Loudéacu?

        0 0
        • Rorejs74  

          Pochopil jsem ze maji nejaky technicky problemy :

          Il y a actuellement des problèmes de connexions avec Tinteniac.

          Nous ne recevons donc pas les heures de passages de ce contrôle.

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Avez vous des infos sur le problème de suivis des coureurs à Tinteniac

            Il y a un espoir pour sue cela refonctionne

            A problém asi pokračuje, podle přepočtu času z cesty tam by měli být dávno za další kontrolou ve Fougeres.

            0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              Jitko, nejake zpravy z trate?

              0 0
              • Darkson  

                jsem napnutej, Tomáš si teď musí děsně dávat…

                0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                FWD: „V Loudeac sme spali 3 hodky, ve tri vyjizdel. Akorat do Tinteniac dorazil ledovej a caj nepomohl, tak zalez do auta a ohrival se (vyrazil az z poza mlhy vylezlo slunicko, tedy v 8) Pocita, ze v Parizi bude mezi 21–24…“

                0 0
                • McBlacky  

                  ted to nechápu – je to teda s podporou nebo bez podpory? Nahoře v úvodu píšeš, že bez podpory.

                  tzn veze si všechno sebou, nebo má na předem daných checkpointech možnost auta doprovodu?

                  nerejpu, jen mě to zajímá. Je to pak úplně jiná taktika

                  0 0
                  • Hroch obojzhivelnyj  

                    Bez podpory na trati, neco je mozne na kontrolach ale nevim presne co, snad nam to Tomas osvetli.

                    Rules, p.46:. Support vehicles

                    Support vehicles are forbidden on the riders’ official route. Riders who wish to have a support vehicle (even for only one control) must specify it at registration. A special route has been provided for support vehicles. Riders can meet their support vehicle only at the checkpoints and within 5 km from the checkpoints. Both the rider and the driver of

                    the support vehicle must sign a solemn pledge whereby they assert having been informed about the authorized level of support that can be provided to the rider, that the support crew will comply with the present regulations and that noncompliance is subject to penalties.

                    0 0
                    • Bumerangista  

                      Jsem zrovna studoval tento podnik a přišlo mi to dobřé vymyšlené, ale tohle pravidlo to dost narušuje, zejména pokud je možno do auta nasednout a ohřívat se, je to hybrid mezi „bez podpory“ a styl RAx s doprovodem.

                      0 0
                  • Reggie  

                    registrované doprovodné vozidlo tam je. Jak to ale funguje mi není jasné.

                    0 0
                  • Medunka  

                    Je to tak 75/25 – kdy prevazuji ti, co spi na obcerstvovackach a mensina je tech, co maji doprovod, ktery ma teda omezeni (vyjma mesta kontroly) nesmim na trat, jinak ma Tomas penalizaci. Nesmim byt nacapana pri prestupku, pak ma taky penalizaci. Nedavam byt na vsech kontrolach, jen na tech domluvenych – obleceni, svetla, velka zranice … stejne volant nebudu chtit videt :-)

                    Jinak kontroly jsou plne vybaveny jidlem, pitim, spanim, sprchou, lekarem atd – megaluxus :-) takze clovek toho moc nepotrebuje.

                    Jinak Tom jede, prehodnotil trosku cile. Zas to z 80% da solo (jel jen prvni etapy v baliku) – Vychodnari jsou vycviceny balicke, kde nic nehorzi

                    a tady ze je to masakr.

                    A taky je to vic kopcovatejsi nez byla predstava.

                    0 0
                    • Darkson  

                      držim palce ať v pořádku dojedete! B)

                      0 0
                    • McBlacky  

                      díky za info.

                      to tvrdila i Hanka, že na ultra minimum lidí umí jezdit bezpečně ve skupince. Ono taky s tou unavou kdy u toho co chvíli nekdo spí nebo jede v režimu hybernace to jde blbě být pořád ve střehu na 10cm hák. Si pamatuju jak na Engadinu mě nejvíc ohrožoval jeden Bulhar a pak jsem zjistil, že jezdí ultra – ted jel švajc :)

                      držím palce tobě i Tomovi, dneska to bude dlouhý

                      0 0
          • McBlacky  

            prostě Francie :)

            0 0
    • milmat  

      Aktuální zpráva, Tomáš jede akorát to není vidět na webu.

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Telle une petite bordel français …

        Třeba A086 má vynechané jen dvě kontroly a dál mu to ukazovalo až do cíle, ale pod tabulkou byla výstraha, že hodiny nejsou správně.

        0 0
      • Jaroslávek  

        Ááá … jak se vůbec máš v poslední době ? Na dráze by ze mě asi vodvázaní nebyli, tak budeš muset zasejc někdy mezi nás … Já letos bez žádnýho hrdinskýho výkonu… Snad příští rok mi bude přáno více.

        0 0
    • Marskatin  

      Tak jak to dopadlo?

      0 0
      • Polka  

        Dojel ok, ale na poslednich 100km si asi pekne dachl :-)

        0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      67:57

      Gratulace a zvedav na report.

      0 0
    • jecnak  

      Ahoj z Parize, z postele, z hotelu. Dekuju vsem za podporu a fandeni, moc si toho cenim. Pokusim se v dohledne dobe sepsat report, ale ted jsem solidne grogy. Nejak se nacetlo nevyspani z veder z Cech jak na me, tak na Medunce, takze jsme kvuli bezpeci usoudili, ze v souladu s duchem akce dame druhy nocleh na oficialnim noclezisti v MORTAGNE. Ztravili jsme tam celkem 12h a dnes jsem rano v 8 vyrazil dal, takze si dojezd pamatuju a nemam ho zasuty vzadu v mozku jen jako prulet mezi poly po strasnem asfalte. Takze jeste jednou vsem merci beaucoup!

      0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Za 4 roky na koze?

        0 0
        • Medunka  

          Na čemkoliv :-)

          0 0
          • Delkim  

            tohle všechno závodilo taky??? a i oni museli absolvovat různé brevety jako nominační závody?

            0 0
            • Delkim  

              jj, už jsem to pochopil :)

              0 0
              • jecnak  

                Prakticky ano, mozna na tech divnych bezkohybech ne, nevim. Velomobily a jine recumbenty ale normalne prochazeji kvalifikaci. Kazdopadne ty velomobily jsou dobra zihadla po rovine a i do mirneho kopce. V prubeho prvni noci me predjizdel a jel tak o 10km/h rychleji – cca 45. Nekolik jsem jich ale videl i lepit a ten hluk, otresy a vedro uvnitr duteho karbonoveho skeletu jim fakt nezavidim.

                0 0
                • JSt  

                  je to opravdu karbon nebo laminat? co jsem daval odkaz na tu partyju z brna, kteri ty brevety zorganizovali i tady v cr, tak jeden ma nejaky starsi holandsky doutnik a je z laminatu.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Videl jsem tam minimalne jeden karbonovy kousek. Taky me to prekvapilo.

                    0 0
        • JSt  

          :-) to asi ne. podobny nebo klidne i stejny vylet si muzu dat bez, pro me zbytecne slozite, nominace.

          0 0
          • jecnak  

            Sam muzes jet treba kolem Evropy, ale budou ti tam chybet ty lidi, ktere imho delaji v tomto pripade velkou cast zazitku. Na kvalifikacich je to stejne. Ja ted treba jedu dalsi vikend do Rakouska na 200km zaviraci brevet a rozluckovy vecirek, pricemz kvalifikovat se opravdu uz nikam nemusim.

            0 0
            • JSt  

              …nebo mi naopak budou na tech brevetach lidi prebyvat a kazit cast zazitku. ja ted treba jedu dalsi vikend do rohacu jen tak chodit pesky po horach. kvalifikovat se taky nikam nemusim. ;-)

              ale o to nejde. nepochybuju o tom, ze by se mi to libilo, jen nejsem ochoten tomu obetovat rok.

              0 0
    • jecnak  

      Prikladam trofej za 200,300,400,600 a P-B-P. Na clanku pracuji, ale s vypuštěním počkám, až mi přijdou potvrzené všechny oficiální dokumenty.

      0 0
    • Medunka  

      Skvělé video, které zachycuje atmosféru, která je důvod, proč tento podnik někteří jedou … https://vimeo.com/138870347

      0 0
    • jecnak  

      Tak dnes jsem v poště našel velmi příjemné překvapení. Zrovna když jsem si říkal, že je čas to sepsat.

      1 0
      • Delkim  

        paráda, tak hurá ke klávesnici :) loni to bylo na „cestopisy“ bídné, ani Východ nic nevydal k tomu Rakousku :(

        ale že si Frantíci dali na čas…

        0 0
      • R-A-D-I-U-S  

        To vypadá jako cestovní pas :-))

        0 0
    • jecnak  

      Pristi rok se zacnou znovu jezdit kvalifikace na PBP 2019. Kdyby se chtel nekdo pridat, pisnete mail nebo zpravu tady na b-f. Kazdopadne neni nutne se omezovat na kvalifikaci v CR ci Rakousku.

      0 0
    • jecnak  

      Odjety kvalifikace, zaregistrovano, potvrzeno asociaci, prihlaseno. Uz se tesim na Paris-Brest-Paris 2019

      0 0
    • jecnak  

      Letos opět. Tentokrát Českou republiku representují 2 odvážné cyklistky a 3 muži. Pokud chcete sledovat průběh akce a kouknout na mezičasy.

      https://track.rtrt.me/e/CC-2023#…

      Pár fotek ze včerejší prezentace a výstavy zajímavých handmade strojů.

      12 0
      • R-A-D-I-U-S  

        Kačka se nerada fotí ? :-))

        Tak držím palce. Ať to frčí ! :-)

        0 0
        • 01carbon  

          Kaca ma fotky na strave :) Oba jsou na ceste k otocce do Bresu, Katka za 1/2 prumerka 22,9km/h, Tom je za 2/3. prumerka 27,74km/h

          0 0
    • Raada  

      Tom v cili pod 55h!

      0 0
    • jecnak  

      Dobrou noc :-)

      20 0
    • jecnak  

      Děkuji všem za podporu před a hlavně při závodě. Moc si toho vážím a opravdu mi vaše vzkazy pomohly překonat těžké období druhé noci, kde nastoupilo obrovské fyzické a mentální vyčerpání. Jen velké sebezapření a disciplína mně umožnilo pokračovat bez delší zastávky nebo dokonce spánku.

      Jak jsem již psal na Stravě. Gratuluji Katce, první účastnici a i první úspěšné jezdkyni reprezentující Českou republiku a vlastně i Československo od počátku konání Paris Brest Paris (1891).

      Přikládám pár jízdní fotek a těším se na příští rok, kdy máme v plánu opět uspořádat celou sérii brevetů – viz https://www.randonneurs.cz/ Delší reportáž od Katky a mě pak vyjde přístí týden v magazínu.

      7 0
      • keymaker  

        Fascinuje mě, jak jedeš nalehko…

        0 0
        • jecnak  

          Zas tak nalehko to nebylo, ale trochu jsem zahazardoval a místo teplé kombinézy vzal druhou stejnou, jako je na fotkách a jen návleky na nohy, ruce, vlněné triko a goretex bundu plus povinnou reflexní vestu. Vezl jsem pak ještě toaletní potřeby, dvoje náhradní ponožky, powebanku, náhradní světlo, blikačku, čelovku, druhou náhradní blikačku. Pak ještě nějaké gely, tyčky, suplementy a ionťák, pumpičku, duši, lepení, multiklíč atd. Celkem bych tipl tak 5 kg v brašně. 2 × 0,75 l bidon byl přes den docela na hraně – první den od 10 do 19 h 35 stupňů celsia bez stínu a s mírným větrem do zad. Přední a zadní světlo jsem vezl celou dobu na rámu / brašně.

          0 0
          • vrazdit  

            mě to taky přišlo hodně nalehko, neřekl bych, že toho vezeš moc, na tu dálku… každopádně SUPER výkon! pro mě scifi :)

            0 0
    • bara2  

      Opožděně, ale o to větší gratulace :-)

      Oběma!

      0 0
    • jecnak  

      Pokud si chcete přečíst reportáž z Paris Brest Paris, tak právě vyšla https://www.mtbiker.cz/…astniku.html?…

      Trvalo nám to trochu déle, ale snad to kompenzuje rozsah. Přeju příjemné čtení.

      8 0
      • TK75  

        Potkal jsi Heineho?

        0 0
      • vrazdit  

        Díky za report, četlo se to parádně!

        1 0
      • bara2  

        Moc hezké čtení. Ještě jednou oběma gratuluji k suprovému výkonu!

        1 0
      • Melvin  

        Pěkně se to četlo. btw. proč si vlastně nevezl nástavce?

        0 0
        • jecnak  
          • V prvním ročníku, co jsem jel byly ještě zakázané. Pak myslím také. Každopádně se jelo hodně ve skupinách a co se tam dělo mi přišlo dost nebezpečné. Čekal jsem to i letos, ale ta vlna, ve které jsem jel bych nějaká divná. Proto jsem jel prakticky celý PBP sám.
          • Hlavně jsem se ale bál nočních jízd. Po zkušenosti z 600 km brevetu v ČR, kdy jsem potkal přes noc kolem 30 kusů zvěře jsem si na nástavce netroufal. Nakonec jsem za dvě noci viděl jen pár srn nad ránem daleko na louce.
          • Další věcí je, že na ně nejsem zvyklý. Budu to ale na příští dlouhé brevety řešit. Vzhledem k tomu, že na kole mám integrovaný kokpit, budu muset jít nějakou kreativní cestou.
          0 0
    • Raf  

      Super čtení, musím si to dát do kalendáře… :)

      0 0
      • jecnak  

        Návod, jak se kvalifikovat tam máš. ;-)

        1 0
        • keymaker  

          Navod jsi tam dal, ale to by byla moje smrt :-D

          0 0
          • jecnak  

            Pokud jezdec využije limity, tak si myslím, že dobrý hobík má velkou šanci všechny ty distance ujet včetně PBP.

            0 0
            • McBlacky  

              na nohy asi jo, ale problém je zbytek těla.

              Ty jsi před tím nějak cíleně cvičil a posiloval?

              0 0
              • jecnak  

                To je otázka. Pořád si myslím, že 3×400km se dá zvládnout za 90h i se spánkem a sprchou v tělocvičnách na kontrolních bodech.

                Nedělám nic kromě cyklistiky. Možná se dá počítat nějaký práce kolem domu jako posilování a v zimě a na podzim pěší tůry a brusle. Oni tě vyctičí už ty předchozí brevety. Pokud někdo chce jet PBP, tak je ideální začít příští rok 200, 300, 400 a 600 km brevetem. I kdyby 600 neklaplo, tak je to vždycky zkušenost a z té se dá poučit. Navíc je to tak, že se snažíme si v ČR (a bylo to tak i v AT) vzájemě pomoct. Vzhledem k tomu, že u 400 a 600 je první kilo placaté, tak ho odtahám a tím trochu ulehčím ostatním.

                1 0
                • keymaker  

                  Trasama se můžete inspirovat u Ultrabikers :-) tam mám pár tras vyhlídnutejch :-)

                  0 0
                  • jecnak  

                    Já doufám, že se dohodnu na zavíráku sezóny s Čížou na nějaké spolupráci. Na brevetech jsme limitovaní tím, že to z podstaty nesmí být závod, respektive nemůžeme vyhlašovat vítěze a rozdávat ceny.

                    0 0
            • -b-n-x-  

              Pbp – chvíli jsem myslel že to je biker jak pes. Ale on je bjp :-)

              0 0
    • kerim  

      Moc pěkné čtení a neskutečnej výkon. Poklona a gratulace oběma.

      Ať ti to šlape..

      1 0
    • jecnak  

      Kdo by se chtěl příští rok přidat, tak si můžete zapsat do kalendářů:

      • 200 km brevet – 20.4.2024 – nová trasa Praha, Ještěd, Praha
      • 300 km brevet – 4.5.2024 – nová trasa Praha,Ještěd, Kozákov, Český Ráj, Praha
      • 400 km brevet – 25.5.2024 – stejná trasa jako 2023
      • 600 km brevet – 8.6.2024 – stejná trasa jako 2023
      • 1000 km brevet 22.6.2024 – nová trasa – Praha, Ještěd, Krkonoše, Kuks, Červená Lhota, Brloh, Lipno, Šumava (asi pramen Vltavy), Brdy, Praha
      3 0
      • nms  

        Chtěl bych se zeptat, jestli už jsou známy podrobnosti nových tras (stačí převýšení na nich). Přemýšlím o tom Ještědu (jel jsem ho z Prahy 3×), ale obávám se, aby to nebylo něco jako „210km / 4000m“.

        0 0
        • milmat  

          Na brevetech to v průměru vychází stoupání okolo 1% z délky trasy, takže 200km bude mít okolo 2000m up. Z Prahy je to v podstatě „rovina“ s Ještědem uprostřed :-).

          0 0
          • McBlacky  

            přesně, Ještěd z Prahy se dá jet hodně po rovině a samotnej kopec je vlastně docela příjemnej, alespon se člověk zvedne ze sedla :)

            Rozhodně lehčí 200/2000 než to natočit směrem na Jih v nekonečný serii mini brdků

            0 0
        • jecnak  

          Máme je zatím neoficiálně (ale na jisto) schválené v následující podobě: https://mapy.cz/s/nugetunepo

          • Dvoustovku jsem se snažil nasadit jako maximálně přívětivou trasu s pěkným cílem.
          • Trojkilo je trochu náročnější, ale zas už dobře připraví na delší distance a za dobrého počasí je to fakt pěkná trasa s vyhlídkami a zajímavostmi.
          • 400 a 600 zůstává stejná jako vloni/letos.
          • 1000 mám zatím jen v hlavě a takto v Mapy.cz a pojedu ji, jen pokud se někdo další přidá, nebo pokud mi jebne. Ani jsme ji nehomologovali, takže oficálně příští rok nebude.
          1 0
          • andy97  

            1000 vypadá dobře, tu bych si klidně zajel.

            0 0
            • jecnak  

              Až budu mít roupy, tak sem hodím termín, kdy bych jel. Třeba to klapne.

              0 0
              • andy97  

                Když bude čas, tak rád se přidám. Nějaký zkušenosti s delšími vzdálenosti už mám.

                0 0
          • Jezevec70  

            „Trojkilo je trochu náročnější“ – to bych řekl. Převýšení co uvádí mapy.cz je docela podhodnocené. Trasa je fakt pěkná, většinu znám, Jen bych to místy vedl kvůli provozu trošku jinak. Nejsem kovaný silníčár a silnému provozu se snažím vyhnout. Jaký se jezdí průměr?

            0 0
            • jecnak  

              Právě že jsem to plánoval, aby jsme nejeli provozem, ale ani nějakými tankodromy. Kromě pár kousků jsem vše jel a přijde mi to, jako příjemná trasa s rozumným profilem a povrchem. Nechci vést trasy za každou cenu po 3. třídách, protože to dost často s sebou přináší špatný povrch a hlavně členitější profil jak na drobné brdky, tak na zatáčky a přednosti v jízdě. Kdyžtak ale navrhni změny. Pokud nebudou dramatické zapracuju je už do trasy na příští rok, pokud budou větší, tak to upravím příště.

              Co se týče rychlostí, tak většinou jsem dojel první nebo mezi prvními:

              Ti poslední jedou kolem 20km/h. Celkově jsou limity hodně mírné, takže pokud člověk moc nestaví, může jet docela pomalu turisticky.

              1 0
              • ladys  

                Pěkné tempo! Kolik lidí jezdí 400, 600km trasy?

                0 0
                • jecnak  

                  Narváno. Bylo nás pět :-)

                  0 0
                  • ladys  

                    Super. Jsem si představoval , jak pošetřím v balíku:D

                    0 0
                    • jecnak  

                      Na 400 a 600 jsem první kilo skoro celé odtahal. Pak už je to dost zvlněné, tak skupinky až tolik neudělají, respektive musí jít o vyrovnanou skupinu, aby to mělo smysl. 200 a 300 příští rok by mohly být vhodnější pro jízdu ve skupině/skupinách s méně vyrovnanou výkonností. Zvlášť 200 tomu profilem vybízí.

                      0 0
                      • ladys  

                        Dal jsem jsi do kalendáře 400, snad trochu potahám ;) Větší skupiny ani nevyhledávám, většinou je to o ústa. I na 200km musí mít člověk určitou výkonnost, aby byl schopný jet v háku..

                        1 0
              • nomecz  

                paráda to 3 kilo si s váma dám, zatim sem na 220 a je třeba to posunout :-)

                1 0
          • nms  

            Super, ten Ještěd vypadá pohodově, Strava to přepočetla na nějakých 1700m, to už vypadá reálněji, než to, co ukazují mapy.cz.

            0 0
          • nms  

            Asi budu za ******, ale přesto se zeptám: registroval jsem se na tu dvoustovku, ale nepřišlo mi žádné potvrzení ( ol*77(sobaka)g**l(bod­ka)com ). Jak to probíhá, posílají se potvrzenky třeba až měsíc před? Díky.

            0 0
            • jecnak  

              Ahoj, žádné potvrzení neposíláme. Budu ale posílat cca 14 dnů před každým brevetem podrobnosti k akci a případné změny trasy kvůli uzavírkám.

              Každopádně tvoje přihláška dorazila. Díky za zájem.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.