• xshreck

    Furt se tu resi ty blbe retezy… Nebyla by spatna takova anketa, vsiml jsem si ze lehcim (byt jen o 10kg) vydrzi retez o dost dyl (teda v nekterych pripadech). zkuste teda napsat jaky retez jste vozili, kolik km jste na nem najeli (a pri jake mire menite), na jake to mate kazete/prevodnicich a taky kolik cca vazite + kde jezdite (kopce,rovinky,as­falt,blato…..). Docela by me to zajimalo. A pls nespamovat :)

    0 0
    • duk  

      čus, mám cca 75kg, řetěz C9 jsem na biku měnil po 2000km při délce 132,9, teď vozím řetězy od shimana a měním po 800–1000km cca při 133mm

      0 0
    • Advid  

      řetěz: SRAM PC-971

      najeto 800km

      kazeta Shimano HG61 nová

      kliky: Shimano FC-M542 nové

      výměna po cca 800km (první část měrky propadla)

      váha 75kg, terén, bláto, mokro, kopce, silnice, les, prostě vše

      0 0
    • Ricci  

      115kg, v priemere 1000–1500km HG53

      0 0
    • pitos  

      Kazety,řetěz,pře­vodníky většinou někde v úrovni sady SLX.

      Jezdím většinou 2roky,pak to všechno sundám vyhodím a nasadím vše nové.

      Nevím jesli mě to výjde na více či méně ale nic nemusím řešit, nic neměním,neměřím,jen mažu a jezdím.

      Kolik ročně najedu nevím přesně,vždy to bývalo kolem 4000t ± 1000km.

      XC převážně v horách až po DH.

      0 0
    • Joseph de Sax  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Palec  

      70kg, jezdim lesnaty sever Brna, Kliky SLX, kazeta SRAM 970, retezy menim kdyz zacne merka ztuha propadat na 3 zub.

      1. PC-971 1300km
      2. HG-53 1400km

      S dalsim novym retezem jsem zjistil, ze spodni pastorky na kazete jsou mrtve – retez uz v zaberu preskakoval.

      Takze nova kazeta SLX.

      A moje nynejsi strategie, kterou jsem okoukal na tady foru:

      3 řetězy SRAM s rychlospojkami, které mezi sebou točím po 500km. A jsem zvedam kolik na nich natocim a jak na tom bude kazeta.

      0 0
    • daymaker  

      v té rovnici je tolik proměnných, že Ti z toho vyjde pěkný guláš, který bude nicneříkající… :-)

      0 0
    • MlokCZ  
      • řetězy: HG různé (53, 73, v poslední době 93), občas i nějaký tenSram (samostatně nekupuju, ale občas přiletí nějaký s kompletkolem);
      • vše kolem 3,5tis. km, ty Sramy možná o chlup méně, ale s minimálnímroz­dílem, více se asi bude lišit kus od kusu
      • vše na XT kazetách (sice s celým kolem občas přiletěla nějakáPG990, ale byla vždy 11–32, takže hned vyměněna za XT 11–34), životnostkazet netuším, ještě jsem v životě žádnou kazetu nestačil sjet :-),rekord mám na osmičkové XT a to 20tis. km, na devítkové jsem ještě nažádné nenajel ani 15tis. (jedna se mi tu blíží 10tis. km) a všechnyještě hodně dlouho vydrží
      • řetěz měním při 132,8–132,9 (tzn. že má třeba v některýchmístech už 132,9 ale ne všude)
      • všude XT kliky
      • extrémním podmínkám se převážně vyhýbám (nikdy mi nebralo jezditv tunách bahna), občas se ale taky „zadaří“
      • terén různý, na Plzeňsku od rovinatějších tras po slušné kopce(tzn. 2%+ nastoupaných metrů oproti najetým za vyjížďku) a k tomu třebatak necelý 1000km v horách na dovolených (za rok).
      • váha 70kg
      • a dlouhou výdrž materiálu přisuzuju zejména kombinaci váha a žejezdím pomalu
      • o řetěz se starám minimálně (otřít hadrem 5s a stříknout sprejem5s), pouze dodržuju, že řetěz se maže co nejméně, abynechytal bordel

      V partě pak ostatní jezdí podobné podmínky, podobnou skladbu terénů, podobná starost o řetěz a stejné řetězy (všichni vozí nějaké HG). A lišíme se váhově a výkonnostně.

      A tyhle dva rozdíly dělají naprosto zásadní rozdíl ve výdrži řetězů.

      V partě je výdrž řetězů od 1200km až po 4000km, nejvíce se vyskytuje kolem 1500–2000km.

      0 0
      • Ruprt2  

        Už jsem to od tebe četl několikrát a nikdy mě to nepřestane udivovat. IMHO musíš mít strašně profesorský jízdní styl :-)

        0 0
        • MlokCZ  

          Pořád nejsem ten komu v okolí vydrží řetěz nejdéle (těch uvedených 4tis. km), ale zůstává to pořád v rodině :-)

          0 0
        • MlokCZ  

          Tak jsem byl pro zajímavost přeměřit řetězy na fullech. Na novějším Stereu jsem to koupil s 971čkou, tak tam jsem byl docela zvědavý.

          A po 1500km má 132,4–132,5 jak kde. Nový jsem neměřil.

          Na druhém fullu jsem měnil někdy před rokem a kus, tak už to taky stálo za změření, jestli náhodou není po něm. Na tomhle kole od výměny mám něco kolem 2200km a má 132,6mm.

          Na celopevňáku jsem ho ani neměřil, tam to po skoro 1000km je příliš brzo za námahu s měřením :-)

          0 0
          • Ruprt2  

            já už bych se po tisíci strachoval o kazetu :-)

            0 0
            • MlokCZ  

              Z těch spotřebních věcí se strachuju o jedinou. A to, že už nemám žádný tmel v pláštích. S kompresorem to je naštěstí doplnit rychlovka. Tohle jediné ale musím dělat trošku častěji (3× do roka).

              U těch řetězů se teď řeší devítka (a za chvíli bude desítka). Kdybych sem začal psát čísla pro osmičku…

              Tam jsem dával 5tis. km+ na jeden řetěz.

              0 0
              • Ruprt2  

                já na osmičce dával až násobně více km.

                Ale teď už si to po šesti stech km musím hlídat. Raději nechávám furt někde válet měrku, abych na to myslel a raději mám dvě, když někde tu jednu válející se zašantročím.

                Ještě dotaz do placu jak vám řetěz odchází?

                Mě ze začátku hrozně rychle a pak se trošku uklidní a jde to pomalu a konec zase velmi rychle. Občas rozhoduje třeba 40–60km o tom jestli jde i kazeta do háje. Když to vychytám, tak je to ok, když ne, tak pecháč a je to na výměnu komplet.

                0 0
    • vlasto  

      nejake shimano, uz tahnu pres 15 tis km a pres 200tis vysk.metru, pri vaze 87kg. Letos jeste urcite vydrzi. Menim az zacne skakat.

      0 0
    • jIrI___  

      80–83 kg, kazeta XT, placky SLX:

      HG53 – zhruba 800 km (133,3 mm)

      C9 – 1200 km, zatím 132,2 mm, takže takové 3k by snad vydržet mohla :)

      Jezdím pohodovým šnečím tempem na okraji Beskyd a bahnu se vyhýbám co to jde.

      0 0
    • McBlacky  

      100km/řetěz nedám snad nikdy, kromě novýho pohonu s C9, ale to má jiný nevýhody, tak jsme od toho ustoupil

      řetězy 73 a 93, vyjímečně 971, kazety XT, pily XT/middleburn.

      jezdím ve všem, čistím to po každých cca 100km a mažu taky -různý motorexy, finishline, yarroline – prostě co mám zrovna po ruce. Při jízdě neřeším jak a kdy řadit ani jakou silou kdy šlapat :)

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak to už je dost nepříjemné muset během delší vyjížďky měnit řetěz, když nedá ani celou :-)

        0 0
      • pustipav  

        Asi tak, i kdyz nejezdim zavody tak si to uzivam a kdyz clovek dupe tak obcas radi v trosku blbejch situacich, coz na zivotnost asi nepridava:)

        0 0
    • áronek  

      68kg, sada Deore, 133mm po 1300km měřený šuplerou, ježděný tak nějak rekreačně všechno, příště budu mněnit raději trošku dříve

      0 0
    • Rychlej turista  

      Tak jsem si kvůli vám koupil šupleru, protože zatím mi vždy stačila měrka. Na současné C9 mám 12 991 km při 133,1 mm a 78 kg. Jezděno převážně v suchu na velkou pilu. Mažu GT 85. Kazeta XT a pila Middleburn. Řazení Sram gripshift X.0.

      0 0
    • cert  

      Řeťaz HG53 nebo Sram 850, kazeta nějaká Deore

      Já 90kg, kolo 16 kg + 2 kg batůžek se svačinkou :-)

      Měním asi po 1800 km, to je měrka za posledním zubem a jak na ní hodně přitlačím tak propadne.

      Jezdím hlavně do rachoty a za každého počasí. 90% silnice, zbytek terén, bláto. Co 14 dní jej prostříknu GT 85, co dva měsíce peru.

      Jsem zvědav na ty grafy, co z této ankety vylezou.

      0 0
    • pavlix  

      92 kg, řetěz C9, kazeta sram PG-990, předek XT – 3000 km, terén, ale ne moc bahno. Mažu RSP CERA GLIDE suché mazivo s keramickým aditivem, řetěz je suchý a nechytá se na něho žádný bordel, a nešpiní nohu :-), ale máznu před každou jízdou. Měním když začne zapadat 2 zub měrky, to mám jistotu, že další C9 sedne a nestřílí.

      0 0
    • pajan  

      řetěz: C9

      najeto: 3100

      kazeta: SLX

      převodníky: XT

      váha: 65kg

      výměna na: 132,88

      řetěz: Deore (asi 53)

      kazeta: deore

      převodníky: XT

      váha: 63kg

      výměna na: po totální smrti :D

      0 0
      • lens  

        řetěz SRAM 971 měnim po cca 12–14000km

        kazeta SHIMANO XT po cca 12–14000km

        prostřední placka XT po cca 24–28000km

        kliky SHIMANO XT 770 ??? vše funguje bez problemu

        vaha ± 84kg :-((((

        0 0
        • Slavoš  

          Tak to jsi rekordman pokud řetěz 12–14000 km.

          0 0
        • blisterexist  

          silniční kolo ne?

          0 0
          • Palec  

            Kliky XT 770 na silničním kole?:)

            Mozna ma neco do sebe jen jezdit a nemerit. Co se stane? Zacne se ojizdet kazeta, potom i prevodniky. Ale kdyz nebudu menit retez, je to prece jedno. Ke zkraceni zivotnosti dochazi prave pri vymene casti. Neco funguje dobre, a po vymene za novy retez si to na sebe musi zase zvykat (nebo-li zabeh) a prave v tu chvili je nejvetsi opotrebeni. Nejaky duvod, proc by retez s napr 134mm nemohl fungovat, kdyz si kazetu i prevodniky okouse tak aby sedel? A az to slo uplne do kytek, tak novy retez + kazeta + prevodniky + rolnicky a zase se o to nestarat. Treba by to vyslo i levneji nez kupovat kazdych 1000km novy retez..

            0 0
            • lens  

              jj stačí počítat,rolničky neměnim,vždy to sedlo,přesně jak pišeš, měnim potom řetěz a kazetu,prostředni placku jen tehdy když už nebere řetěz.ročně namotam 13–15000km a měnit cca 10 řetězu se mě nechce. měl jsem řetěz co vydržel i 20000km

              0 0
              • Rychlej turista  

                Přes 20 000 km dala na HG53 kámoška, protože jsem ji zapomněl říct, že tolik ten řetěz v žádném případě vydržet nemůže :-D

                0 0
              • McBlacky  

                přesnost řazení, zejména v záběru u takto vytahaného pohonu je hodně slabá. Stačí na 50% ojeté kladky v přehazce a už to je dost znát.

                Navíc je větší riziko roztržení řetězu, když je víc opotřebený

                0 0
                • xshreck  

                  já si říkal že to hůř řadí, když už je mám špičaté a někde už je jen znát. že tam něco bylo :D

                  0 0
                  • Rychlej turista  

                    Tak samo, že opotřebení je znát na přesnosti řazení. Proto se jeté kazety a řetězy dojíždí na plečkách, kde to až tak nevadí a počítá se i s nějakým tím rozškubnutím řetězu, které je pro mě signálem, že řetěz už to má opravdu za sebou :-)

                    0 0
                    • xshreck  

                      jojo, už mám koupenou rovnou jinou hazku. Tamta bude reinkernovaná a použitá na mamčiném kole :) jsem zvědavý jaký to bude rozdíl. Ale to si ještě počkám, než to odjedu uplně :-/

                      0 0
                    • ememem  

                      tie tvoje cisla ale aj tak nechapem :-)

                      0 0
    • z0diaC  

      kazeta SLX,převodníky SLX,řetěž HG93,85–90kg, cca 2000km – měním při 132,9 cca. XC – kopečky,rovinky – marast moc nee – většinou sucho – prach,řetěz mažu čímsi s keramikou.

      0 0
    • str8czek  

      Nadešel čas výměny mého řetězu, a tak jsem zašel do krámu, abych to měl rychle z krku. S prodavačem jsem se dal do řeči a ten se mě zeptal jakou mám kazetu. Odpověděl jsem XT, tak mi samo doporučil HG-93. Já jsem kontroval, že mi bude stačit HG-53, který jsem vozil bez problému dvě sezóny. Žiju totiž v představě, že řetěz s tvrdší povrchovou úpravou (HG-93) dá kazetě a převodníkům víc zabrat, než řetěz „měkký“. Prodavač mi naopak tvrdil, že Shimano doporučuje používat komponenty ve stejné řadě. Nedochází tak prý k takovému opotřebení kazety a převodníků jako při kombinaci vyšších a nižších řad. Po těch dvou sezónách je ale kazeta v perfektním stavu. Pravda, na převodnících už jsou kilometry znát, ale to bude spíš výrobcem (Gebhardt). Chtěl bych znát váš názor/zkušenosti, popřípadě odůvodnění, proč má pravdu prodejce nebo já. Už bych v tom měl rád jasno.

      0 0
      • Rychlej turista  

        HG53.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Shimano rezety by mel byt vsechny ze stejneho materialu a lisit se jenom povrchovkou-niklovainm, coz na tvrdosti neprida.

        0 0
        • str8czek  

          Povrchová úprava zvyšuje tvrdost materiálu. Podobně jako u nástrojů (vrtáky apod.), se tímto dosahuje vyšší tvrdosti. Nebo se mýlím?

          0 0
          • Smazaný účet  

            Ale nikl? Ten je tak proti rzi…

            0 0
            • str8czek  

              Pravda. Prodavač byl správně proškolen a hezky odůvodnil koupi dražšího řetězu – nižší opotřebení. ;) Takže vzhledem k dosavadním zkušenostem si půjdu zase pro 53ku.

              0 0
            • HKou  

              Niklování se bežně používá ke zvýšení tvrdosti a otěruodolnosti oceli (normální ocel kolem 140 HV, niklovaná až kolem 1000 HV).

              0 0
              • str8czek  

                A jsme zase na začátku. Teoreticky by tedy tvrdší řetěz (řetěz s povrchovou úpravou, chcete-li) měl zanechat na kazetě a převodnících více stop opotřebení než řetěz bez PÚ. Je tak?

                0 0
      • Jakobo  

        Odpověz si sám – každý doporučuje něco a téměř v protikladu s jiným najede několikanásobně víc/méně – u řetězů asi žádné pravidlo neplatí, nebo platí, ale je strašně sofistikované. Já už nechápu nic, když teď jezdím obyč HG-53 asi 2000 km při 132.7, když dřív šel do háje po 1000 km.

        0 0
        • Rychlej turista  

          Úplně stačí, pokud častěji jezdíš velkou pilu tam, kde jsi dřívě většinou šmudlal malou. To asi bude ten rozhodující vliv na opotřebení řetězu. Ostatní jsou jen více méně akademické debaty.

          0 0
          • Jakobo  

            to je pravda, ale víceméně jezdím stejně. Spíš mám pocit, že za to může olej. Začal jsem používat nějaké speciální mazivo, jakýsi Syntemp 9102 určené pro řetězy v extrémních podmínkách v průmyslu, v práci to nějaký odborník vyhodil do koše. Ale uvidím až s více řetězy.

            0 0
        • dženžas  

          Nestává se někomu, že druhý řetěz vydrží o dost víc něž první? První 73 mi vydržel asi 2000 a druhý 971 asi 2700. Řekl bych že až takový rozdíl v nich neni.

          0 0
          • blisterexist  

            stává hlavně na novém pohonu, na uplně novém vydrží sotva 400km, a čím víc jsou zuby ojeté tím víc vydrží

            0 0
          • Chiron  

            Mě se to stalo, jenže do velké míry na to budou mít podmínky v jakých sem jezdil, 1. 800km na podzim a bahna bylo dost. druhý, ten samý 1300km na jaře a začátek léta a třetí řetěz dal asi 1000km a zas ten samý. Teď sem přešel na C9 a sem vysmátý, mám na ni najeto víc jak na kterémkoliv shimanu, teprve se přibližuje hodnotě nového shimana, ale nějak si sedla a už několik set km si drží pořád stejnou hodnotu, takže si netroufám ani hádat kolik vydrží.

            0 0
      • antt  

        ..aha datum:) Co já slyšel, tak povrchová úprava na řetěz vliv nemá, ale zase z druhé stránky, pokud ta povrchová úprava ovlivňuje tření mezi jednotlivými články a zazetou, tak možná možná to vliv má.

        Na xt kazetu bych šupl tu 73, nebo vyzkoušej C9, xt by už snad mohla mít jinak kalené spodní pastorky, takže i výdrž by mohla být jinde, než třeba u kazet deore

        0 0
        • Rychlej turista  

          Na dvě sezóny jetou kazetu bych si C9 dát nedovolil. Jedině na novou kazetu a až bude mít kazeta problém novou C9 pobrat, tak ji ještě rozjezdit a pak už jen HG53 až do smrti kazety.

          0 0
          • antt  

            já to po ránu špatně pobral, no po dvou letech bych se nedivil, kdyby mu nesedla ani ta 53, každopádně by to chtělo nějak pořešit ty gebharty ve předu, na nich mu při záběru bude řetěz zůstávat namotaný (můj případ, pomohlo zlehka zaoblit špičky pilníčkem)

            0 0
      • vsn  

        pokud ti řetěz vydržel 2 roky tak nemá smysl dávat hnusnej řetěz a je lepší mít 2 roky pěknej stříbrnej :)

        0 0
        • str8czek  

          Zapomněl jsi dodat, že s hezkým řetězem budu podávat i větší výkony. ;) Jinak vydržel dva roky, protože nemám takovej nájezd jak vy tady.

          0 0
          • vsn  

            tak to je samozřejmé. vypadá to, že máš vybráno :D ještě je tu možnost XTR

            0 0
          • Rychlej turista  

            Tak se pochlub, řetězy stárnou hlavně najetými km, třeba by se ti ta C9 vyplatila :-)

            0 0
            • str8czek  

              Já jezdím většinou parky a nějaký to endurko po horách. Za ty dva roky tak do 1.500km.

              0 0
              • Rychlej turista  

                Tak to bych se nebál dát tu C9. Budeš ji mít navěky a lesklou k tomu jako bonus :-)

                0 0
                • str8czek  

                  Safra, tak tohle jsem neměl číst. Teď toho brouka nevyženu. Cenově to vychází podobně jak HG93, ale doporučují to na novou kazetu, tak nevím. Kazeta je sice v perfektním stavu, ale nová už není.

                  0 0
                • jIrI___  

                  Nene, navěky C9 lesklá být rozhodně nemusí :)

                  0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        Hlavne se povrchove upravujou bocni clanky, ktery s kazetou neprijdou do styku. Od toho jsou tam ty valecky, ktery jsou o dost mekci.

        0 0
    • antt  

      hg 53/73 mám po cca 500km na 132,7mm

      C9 mám po 1500km na 132,7mm

      takže neušetřím, ale aspoň to nemusím s campou tolik hlídat a po výměně při 132,7mm se mi nestalo, že bych musel řetěz zajíždět, momentálně mám deore kazetu a ta už začíná po 3tkm na nejpouživanějších pastorcích při záběru na težší převod střílet, ale je to bláto, tak se nedivím.

      nový řetěz na ní příště už dávat nebudu a dojedu ty staré. Odhadem cca 2000 snad ještě vydrží.

      Jinak 190cm/85kg a snažím se nešlapat na sílu, což je teda většinou nemožné

      0 0
    • devet  

      Já 190/95. Komplet osazení shimano XT řetěz HG 94 na třetím zoubku měrky výměna. Najeto max. 1200. Terém východní okolí Prahy, kde ani moc bláta není. Občas Č. Kanada a Jeseníky. Mazání Motorex Dry Lube. Zkusím výše uvedený RSP Cera Glide. Snad trochu pomůže.

      0 0
      • McBlacky  

        to je slušná výdrž při tvé váze

        0 0
        • devet  

          Bohužel je to asi opravdu jen o váze a síle, která je potřebná k jízdě. Kluk má 50kg a HG 54 už druhýnm rokem. Je pořád na prvním zoubku měrky.

          0 0
          • McBlacky  

            o síle a o podmínkách provozu.

            Nejdéle mi vydrží řetěz na trenažeru a nejméně na závodním kole.

            0 0
    • vlasto  

      187cm/82kg, kazeta LX, placky SLX, retez HG53 a jezdim to do mrtva. Posledni kousek vydrzel 14500km(2 roky), jezdim jenom kopce, celorocne. Menit jsem musel kazetu a nejvetsi placku.

      0 0
    • DeeDee71  

      HG40 – 1400km

      HG70 – 1350km

      PC850 – 890km

      IG70 – 1200km

      Mám 78 kg a měním když měrka přikáže, radši dříve. Je pravdou, že jezdím hodně dokopec!

      0 0
      • Joseph de Sax  

        pokud nemáš měrku ode mne, tak jsi stejně v řiti i s celým měřením…avotomtoje.

        0 0
        • DeeDee71  

          ta měrka je jen orientační, prostě měním tak na 1300, je to pár korun …

          0 0
    • mr.antik  

      bohužel nevozim tacháč ale přijde mi, že řetěz i kazeta (XT) dneska vydržej kulový…

      0 0
    • Chytra Horakyne  

      na zimaku ted tesne po 3000km pretrzeno. silove. mesto.

      nejlevnejsi HG na osmikolecko. taky asi nejlevnejsi kazeta.

      +/-120 kg

      0 0
    • Obi-wan  

      Na silničce vše Campa devítikolečko, řetěz C9 kolem 8 tis.Měním při 132,6 nejsem pírko a dávám tomu zahulit.Nejezdím ve slotě a mažu voskem.

      0 0
    • buba CZ  

      Vážím 104 kg

      řetez 53

      pohon deore

      výměna po cca 1500–1700 km

      smíšený povrch,průměrné nezávodní tempo až rekreační

      0 0
    • psot  

      tak sem si to celé přečetl a připadám si jako blb. Vážím rovný metrák, řetěz mám Shimano HG93 druhou sezónu a mám na něm najeto asi 4t km – pravda, žádná divočina), pravidelně ho udržuju a nemám s ním žádný problém. Řetěz šlape dobře, nehlučí, dobře řadí.

      Kde dělám chybu ? Co je špatně ? Proč bych ho měl vyměnit ?

      0 0
      • skvedo  

        Protože jak bude natažený a moc, bude výrazněji obrušovat zbytek pohonu a ten už nový řetěz nezvládne.

        Někdo to tak ale dělá, vozí to dokud to de a pak vymění celý pohon.

        Když vyměníš „včas“ můžeš si ty řetězy schovávat a pak je ještě sjet nadoraz, až bude kazeta dál s novým nepoužitelná.

        0 0
        • psot  

          a týká se to pouze kazety nebo i převodníků ? POkud pouze kazety, pak mi nedelá problém vyměnit po 3 sezonach retez i s kazetou.

          0 0
    • bukajcze  

      KOmplet deore, najeto 1900km. Řetěz budu pomalu měnit (na jaře), kazeta chvilku vydrží. Jezdím kopečky okolo HK a i v tom nehnusnějším bahýnku (jelikož je Hradec písčitej, tak i s pískem). Váha 130kg

      0 0
    • hribik A1  

      scheissdrecková ug-čka má normu 3000 km, nejaký lepší (HG40 či čo) tak 5–6 tisíc.. v zimnom období sa kilometrická životnosť považuje za neobmedzenú, musí vydržať do marca :-)

      0 0
    • Roman11  

      váha 80 kg

      řetěz C9

      kazeta XT

      měním při 132,6 (uschovávám pro další použití)

      nájezd 2200 km

      jezdím terén na fullu, částečně i silniční přejezdy, takže zhruba napůl

      spíš frekvenční šlapání

      předtím jsem měl SH HG 73 a v 900 km měl 132,9

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.