Zdarec borci,
Stalo se mě taková nepříjemnost – spadl jsem a ohl jsem celou odpruženou vidlici… takže přední kolo se hodně posunulo dozadu. Chtěl bych si to opravit nějak sám, ale nevím jak – Poradíte prosím?
Dík Honza ;-)
Zdarec borci,
Stalo se mě taková nepříjemnost – spadl jsem a ohl jsem celou odpruženou vidlici… takže přední kolo se hodně posunulo dozadu. Chtěl bych si to opravit nějak sám, ale nevím jak – Poradíte prosím?
Dík Honza ;-)
vyndej jí a hod jí do nejbližší popelnice, bude opravená hnedka :-)
Jediná oprava je koupení nové. Pochybuju, že bys ji srovnal do funkčního stavu.
Epicon TT
prodej jako lehce jetou holkou, vpodstate jenom po vesnici do obchodu…
Rovnou to pichni jako kulik k rajskejm:-) bohuzel…
Záleží jakou vidlici a co je ohnutého.
Předpokládám, že u krku vidlice. U lepších vidlic jdou koupit samostaně vnitřní nohy a vyměnit. Ale levná sranda to není, takže většinou se to cenově nevyplatí :-(
pokud jsi ji ohl vhodne, staci vidlicu otocit o 180°a jezdis vklidu dal ;-).
Horizontalne, nebo veritkalne? :D
Pokud má klasicnou vidli s mostem vepředu tak bude mít Reverse Arch (třeba takový Reverse arch REBA by byl unikát) a pokud má Manitou, tak to bude zase jediná Manitou s normálním mostkem :D
Myslim, ze kdyz je ohnuta, tak nebude normalni ani v jednom pripade.:D
Dej sem fotku, ať je to zajímavější.
vyhodit, max prodat na ND. Pravděpodobně bude poškozené spojení krku a korunky – je to nalisované ve většině případů. Mohlo by to pak při provozu nečekaně získat vůli nebo i upadnout.
pokud se jedná o dražší vidli – přes 10tisíc kč, a je jinak ve výrobném stavu, zkusil bych vyměnit celé vnitřní nohy s korunkou a krkem. Investice několika tisíc.
pryč jsou doby kdy šel na xc vidlích vyměnit jen samostatně krk…
vyčisti a zhodnoť na aukru
ale no tak.